Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

30 listopada 2011 r.
20:27
Edytuj ten wpis

Szef lubelskiego sanepidu do odwołania. "Stracił zaufanie"

0 49 A A
Paweł Policzkiewicz nie unikał mediów. To one nagłośniły m.in. jego oryginalny sposób na zabezpiecze
Paweł Policzkiewicz nie unikał mediów. To one nagłośniły m.in. jego oryginalny sposób na zabezpiecze

Walczył z dopalaczami, kontrolował restauracje. Teraz może stracić fotel. Niezwłocznego odwołania Pawła Policzkiewicza ze stanowiska szefa lubelskiego sanepidu domaga się wojewódzki inspektor sanitarny. Jako powód podaje utratę zaufania. I ani słowa więcej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Paweł Policzkiewicz o wniosku dowiedział się od nas. Był zaskoczony. – Przecież dostaję tyle nagród, jestem zapraszany na konferencje naukowe – komentuje. Teraz jego losy zależą od prezydenta Lublina. Prezydent to jednocześnie starosta powiatu grodzkiego, którym jest Lublin. A to starosta może odwołać powiatowego inspektora sanitarnego, ale tylko za zgodą szefa wojewódzkiego sanepidu albo na jego wniosek.

Taki wniosek wpłynął do Ratusza kilka dni temu. Jego autor unika rozmowy. – Nie mam nic do powiedzenia – ucina Janusz Słodziński, wojewódzki inspektor sanitarny.

Równie lakoniczne jest pismo, w którym żąda natychmiastowego odwołania Policzkiewicza. Jedyne uzasadnienie to "utrata zaufania”.

– Na terenie mojego działania zlikwidowałem kolesiostwo – mówi Policzkiewicz. – Wiele razy narażałem się różnym środowiskom, miałem z ich strony naciski. Moja rodzina odczuwała to, kiedy np. zamykałem gabinety stomatologiczne.

O samych przykładach nacisków szef powiatowej stacji nie chce mówić. Twierdzi też, że nie jest w konflikcie ze Słodzińskim. – Choć musiałem mu się tłumaczyć ze startu w wyborach do Senatu – zaznacza (startował jako kandydat niezależny. Bez powodzenia – dop. red.).

Policzkiewicz objął stanowisko w 2008 r. Wtedy zaczęły się ostre kontrole lokali gastronomicznych, do których sanepid zaczął pukać nawet o 3 rano. – Kontrole są przesadzone – komentuje Waldemar Kuśmierz, właściciel Zajazdu Kasztelańskiego w Płouszowicach. – Inspekcja w Lublinie działa za ostro.

Podobnie uważa Anna Koteczki, menedżerka Vanilla Cafe. W 2009 r. sanepid zamknął lokal twierdząc, że zatruły się w nim dzieci. Po walce przed sądem administracyjnym przełożeni Policzkiewicza przyznali, że decyzja o zamknięciu była niesłuszna.

– Kiedy poinformowaliśmy o tym prasę, na drugi dzień mieliśmy już kolejną kontrolę. Nie wykazała żadnych nieprawidłowości – przypomina Koteczki.
Policzkiewicz skutecznie za to walczył z dopalaczami. Kontrole jego służb wykazały, że w gabinetach dentystycznych jest brudno, sanepid zamknął nawet centrum stomatologiczne Uniwersytetu Medycznego. W tym roku sprawdzono kilkadziesiąt gabinetów, w niemal 80 znaleziono duże nieprawidłowości, 8 zamknięto.

Co zrobi prezydent? "Utrata zaufania” przełożonego do Policzkiewicza, to trochę za mało. – Zwrócimy się o bardziej szczegółowe uzasadnienie wniosku – zapowiada Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzecznik Ratusza.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 49

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
PEDRIX / 12 grudnia 2011 r. o 11:47
0
Co jest doktorku, koniec budowania politycznego wizerunku przy pomocy PSSE.Nawet media się na to nabierały, ale na pewno ktoś Cie zatrudni jako np: konserwatora powierzchni płaskich za 4,5/h.Ja natomiast dzisiaj otwieram wino, wypije je w czystym pękatym kieliszku za Twoją emeryturę i za przedsiębierców których niszczyłeś przy pomocy nadinterpretacji przepisów.
Avatar
person / 2 grudnia 2011 r. o 15:40
0
[quote name='kiuku' timestamp='1322773569' post='565140']
nie znam osobiscie tego Pana. problem z nim jest znacznie glebszy. Jemu zaczelo sie zdawac ze jest odpowoiedzialny za zycie i szczescie calego powoiatu. a fakt jest taki ze jest drobnym urzednikiem. wystapil powszechny syndrom przerostu formy nad trescia. Wydaje mi sie ze utrata zafania jest ewidentna i w pelni uzasadniona. Lanserka i wizerunek bojownika o zdrtowie i zycie, niszcenie wszystkich wokol lacznie z pracownikami, o czym bylo wczesniej pisane, wskazuja ze ten pan nie zna swojego miejsca i roli ktora ma pelnic. osobiscie jakomlody chlopak jadalem marchewki wyrwane z ziemi i otarte o nogawke spodni, pilem wode pompowana ze studni, jadlem chleb z malutkich (nie wiem czy tam gryzoni nie bylo) piekarni i byly to pyszne i wcale nie trujace rzeczy... bo zyje i mam sie dobrze. Wazne zeby urzednik niezaleznie od stopnia mial pojecie ze jego zadaniem jest sluzba a nie rzadzenie. jesli ten pan chce miec WLADZE!!! to niech otworzy sobie swoja firme, niech zainwestuje w to SWOJE pieniadze!!! niech ponosi za te dzialanosc osobista odpowoedzialnosc... wtedy bedzie mogl rzadzic. dopoki ja, my placimy za jego pensje on ma sluzyc i dotyczy to wszystkich urzednikow na kazdym szceblu. wiecv znikaj Pan Panie Policzkiewcz! z naszych pieniedzy uskrobaes sobie wystarczajaco duzo i zyje teraz na swoj koszt.
[/quote]
Zgadzam się w 100% z przedmówcą, ale u nas w Lublinie, prowincjonalnym zaścianku ludzie tego i tak nie zrozumieją, bo jak masz pieniądze i firmę to jesteś złodziej i pijak, bo każdy pijak to złodziej..... i cham...
Myślisz, że budżetowiec to zrozumie, że to z pieniędzy za podatek Vat(od towarów i usług) ma swoją pensję?
A służyć jako urzędnik? - A TFUUU....nigdy w życiu, trzeba j***ać, karać, nie nagradzać!!!! Ot co.
[quote name='kiuku' timestamp='1322773569' post='565140']
nie znam osobiscie tego Pana. problem z nim jest znacznie glebszy. Jemu zaczelo sie zdawac ze jest odpowoiedzialny za zycie i szczescie calego powoiatu. a fakt jest taki ze jest drobnym urzednikiem. wystapil powszechny syndrom przerostu formy nad trescia. Wydaje mi sie ze utrata zafania jest ewidentna i w pelni uzasadniona. Lanserka i wizerunek bojownika o zdrtowie i zycie, niszcenie wszystkich wokol lacznie z pracownikami, o czym bylo wczesniej pisane, w... rozwiń
Avatar
nie wiem o co chodzi / 1 grudnia 2011 r. o 23:40
0
[quote name='An' timestamp='1322750505' post='564988']
A co do podsłuchów i nagrań to jego pracownicy również twierdzili że nagrywali pewną kontrolę bez zgody właściciela. A gdy doszło do konfrontacji z inspektorem to kłamał aby się tylko wybielić.Pięknie nauczył dyrektor młodych pracowników! Gardzić i kłamać aby osiągnąć sukces w formie zamknięcia punktu.
[/quote]
Można nbagrywać KAŻDĄ rozmowę, w ktorej sie samemu uczesniczy i nie trzeba na to zadnej zgody! Nie wolno podsłuchiwać kogoś bez jego zgody, ale nagrywać rozmowę z nim mozna bez problemu!
[quote name='An' timestamp='1322750505' post='564988']
A co do podsłuchów i nagrań to jego pracownicy również twierdzili że nagrywali pewną kontrolę bez zgody właściciela. A gdy doszło do konfrontacji z inspektorem to kłamał aby się tylko wybielić.Pięknie nauczył dyrektor młodych pracowników! Gardzić i kłamać aby osiągnąć sukces w formie zamknięcia punktu.
[/quote]
Można nbagrywać KAŻDĄ rozmowę, w ktorej sie samemu uczesniczy i nie trzeba na to zadnej zgody! Nie wolno podsłuchiwać kogoś bez j... rozwiń
Avatar
Tomasz / 1 grudnia 2011 r. o 23:13
0
[quote name='kiuku' timestamp='1322773569' post='565140']
osobiscie jakomlody chlopak jadalem marchewki wyrwane z ziemi i otarte o nogawke spodni, pilem wode pompowana ze studni, jadlem chleb z malutkich (nie wiem czy tam gryzoni nie bylo) piekarni i byly to pyszne i wcale nie trujace rzeczy... bo zyje i mam sie dobrze. [/quote]
Zapomniałeś dodać, że myłeś się raz na tydzień a mimo to babę sobie znalazłeś
Avatar
foksik / 1 grudnia 2011 r. o 22:42
0
Myśle ze to bedzie dobra decyzja jesli odwolaja tego goscia .Styl
z jakim sie wypowiada swiadczy o tym ze malo wie. Nagłasnianie w prasie,
ze we wszystkich lokalach jest zle osmiesza caly Lublin i robi z nas brudasow.
Avatar
kiuku / 1 grudnia 2011 r. o 22:06
0
nie znam osobiscie tego Pana. problem z nim jest znacznie glebszy. Jemu zaczelo sie zdawac ze jest odpowoiedzialny za zycie i szczescie calego powoiatu. a fakt jest taki ze jest drobnym urzednikiem. wystapil powszechny syndrom przerostu formy nad trescia. Wydaje mi sie ze utrata zafania jest ewidentna i w pelni uzasadniona. Lanserka i wizerunek bojownika o zdrtowie i zycie, niszcenie wszystkich wokol lacznie z pracownikami, o czym bylo wczesniej pisane, wskazuja ze ten pan nie zna swojego miejsca i roli ktora ma pelnic. osobiscie jakomlody chlopak jadalem marchewki wyrwane z ziemi i otarte o nogawke spodni, pilem wode pompowana ze studni, jadlem chleb z malutkich (nie wiem czy tam gryzoni nie bylo) piekarni i byly to pyszne i wcale nie trujace rzeczy... bo zyje i mam sie dobrze. Wazne zeby urzednik niezaleznie od stopnia mial pojecie ze jego zadaniem jest sluzba a nie rzadzenie. jesli ten pan chce miec WLADZE!!! to niech otworzy sobie swoja firme, niech zainwestuje w to SWOJE pieniadze!!! niech ponosi za te dzialanosc osobista odpowoedzialnosc... wtedy bedzie mogl rzadzic. dopoki ja, my placimy za jego pensje on ma sluzyc i dotyczy to wszystkich urzednikow na kazdym szceblu. wiecv znikaj Pan Panie Policzkiewcz! z naszych pieniedzy uskrobaes sobie wystarczajaco duzo i zyje teraz na swoj koszt.
nie znam osobiscie tego Pana. problem z nim jest znacznie glebszy. Jemu zaczelo sie zdawac ze jest odpowoiedzialny za zycie i szczescie calego powoiatu. a fakt jest taki ze jest drobnym urzednikiem. wystapil powszechny syndrom przerostu formy nad trescia. Wydaje mi sie ze utrata zafania jest ewidentna i w pelni uzasadniona. Lanserka i wizerunek bojownika o zdrtowie i zycie, niszcenie wszystkich wokol lacznie z pracownikami, o czym bylo wczesniej pisane, wskazuja ze ten pan nie zna swojego miejsca i roli ktora ma pelnic. osobiscie jakomlody c... rozwiń
Avatar
kolka / 1 grudnia 2011 r. o 20:33
0
Bezkompromisowy,oddany sprawie urzędnik . Nieprzekupny brzydzacy się układami zawieranymi na parkowych ławeczkach i cmentarnych alejkach. Wojewódzki Inspektor pewnie inne wartości sobie ceni i dlatego chce pozbyć się Policzkiewicza.
Avatar
płatnik podatku VAT / 1 grudnia 2011 r. o 18:56
0
[quote name='"Inwigilowany"' timestamp='1322746641' post='564969']
Baju, baju... ooo 19.00 - czas na bajki... proszę o fakty, a nie plotki, to nie jest portal typu "plotek" nie siej, bo nie wiesz co zbierzesz. Czy to na zamówienie pisany tekst? bo na taki mi wygląda.

Pozdrawiam
[/quote]
Po pierwsze nie jesteśmy na Ty,
Po drugie, odpowiadając na pytanie czy jest to tekst pisany na zamówienie odpowiadam, że tak. To tekst pisany na zamówienie ludzi wywalonych na bruk z powodu nieuzasadniającego zamknięcia wielu firm przez ludzi Pana P. Pracownikiem sanepidu się bywa do czasu, a potem się wylatuje w kajdankach za przyjęcie bombonierki. PSSE to wypaczenie, które zamiast służyć swym chlebodawcom (czyt. właścicielom firm, płacącym podatek Vat, z którego w 80% jednostki samorządu terytorialnego są utrzymywane) Szkoda gadać z takimi ludzmi. ale... jak to mówią "Wrona orła nie urodzi". Pozdrawiam
[quote name='"Inwigilowany"' timestamp='1322746641' post='564969']
Baju, baju... ooo 19.00 - czas na bajki... proszę o fakty, a nie plotki, to nie jest portal typu "plotek" nie siej, bo nie wiesz co zbierzesz. Czy to na zamówienie pisany tekst? bo na taki mi wygląda.

Pozdrawiam
[/quote]
Po pierwsze nie jesteśmy na Ty,
Po drugie, odpowiadając na pytanie czy jest to tekst pisany na zamówienie odpowiadam, że tak. To tekst pisany na zamówienie ludzi wywalonych na b... rozwiń
Avatar
kasia / 1 grudnia 2011 r. o 18:11
0
wszyscy źle mówią o sanepidzie, a czy ktoś zastanowił się jak by wyglądało życie bez kontroli i bez nadzoru, gdyby była wolna amerykanka, w sklepach, knajpach i w służbie zdrowia byłby brud, smród i ubustwo, i do kogo byśmy się poskarżyli, my Polacy musimy mieć nad sobą bat, bo inaczej tracimy rozum, gdy za dużo jest wolności.
Avatar
irena / 1 grudnia 2011 r. o 18:05
0
p.Policzkiewicz podpisywał decyzje kontrowersyjne grożące w przyszłości epidemią w Lublinie,a przechwalał się walką z dopalaczami.To tak samo wygrana walka jak z narkotykami czy papierosami.Liczy się tylko osobisty zysk.Startował na senatora i przegrał,bo każdy wyborca zastanawia się co dany kandydat sobą prezentuje bez podpowiadania przez proboszcza
Avatar
PEDRIX / 12 grudnia 2011 r. o 11:47
0
Co jest doktorku, koniec budowania politycznego wizerunku przy pomocy PSSE.Nawet media się na to nabierały, ale na pewno ktoś Cie zatrudni jako np: konserwatora powierzchni płaskich za 4,5/h.Ja natomiast dzisiaj otwieram wino, wypije je w czystym pękatym kieliszku za Twoją emeryturę i za przedsiębierców których niszczyłeś przy pomocy nadinterpretacji przepisów.
Avatar
person / 2 grudnia 2011 r. o 15:40
0
[quote name='kiuku' timestamp='1322773569' post='565140']
nie znam osobiscie tego Pana. problem z nim jest znacznie glebszy. Jemu zaczelo sie zdawac ze jest odpowoiedzialny za zycie i szczescie calego powoiatu. a fakt jest taki ze jest drobnym urzednikiem. wystapil powszechny syndrom przerostu formy nad trescia. Wydaje mi sie ze utrata zafania jest ewidentna i w pelni uzasadniona. Lanserka i wizerunek bojownika o zdrtowie i zycie, niszcenie wszystkich wokol lacznie z pracownikami, o czym bylo wczesniej pisane, wskazuja ze ten pan nie zna swojego miejsca i roli ktora ma pelnic. osobiscie jakomlody chlopak jadalem marchewki wyrwane z ziemi i otarte o nogawke spodni, pilem wode pompowana ze studni, jadlem chleb z malutkich (nie wiem czy tam gryzoni nie bylo) piekarni i byly to pyszne i wcale nie trujace rzeczy... bo zyje i mam sie dobrze. Wazne zeby urzednik niezaleznie od stopnia mial pojecie ze jego zadaniem jest sluzba a nie rzadzenie. jesli ten pan chce miec WLADZE!!! to niech otworzy sobie swoja firme, niech zainwestuje w to SWOJE pieniadze!!! niech ponosi za te dzialanosc osobista odpowoedzialnosc... wtedy bedzie mogl rzadzic. dopoki ja, my placimy za jego pensje on ma sluzyc i dotyczy to wszystkich urzednikow na kazdym szceblu. wiecv znikaj Pan Panie Policzkiewcz! z naszych pieniedzy uskrobaes sobie wystarczajaco duzo i zyje teraz na swoj koszt.
[/quote]
Zgadzam się w 100% z przedmówcą, ale u nas w Lublinie, prowincjonalnym zaścianku ludzie tego i tak nie zrozumieją, bo jak masz pieniądze i firmę to jesteś złodziej i pijak, bo każdy pijak to złodziej..... i cham...
Myślisz, że budżetowiec to zrozumie, że to z pieniędzy za podatek Vat(od towarów i usług) ma swoją pensję?
A służyć jako urzędnik? - A TFUUU....nigdy w życiu, trzeba j***ać, karać, nie nagradzać!!!! Ot co.
[quote name='kiuku' timestamp='1322773569' post='565140']
nie znam osobiscie tego Pana. problem z nim jest znacznie glebszy. Jemu zaczelo sie zdawac ze jest odpowoiedzialny za zycie i szczescie calego powoiatu. a fakt jest taki ze jest drobnym urzednikiem. wystapil powszechny syndrom przerostu formy nad trescia. Wydaje mi sie ze utrata zafania jest ewidentna i w pelni uzasadniona. Lanserka i wizerunek bojownika o zdrtowie i zycie, niszcenie wszystkich wokol lacznie z pracownikami, o czym bylo wczesniej pisane, w... rozwiń
Avatar
nie wiem o co chodzi / 1 grudnia 2011 r. o 23:40
0
[quote name='An' timestamp='1322750505' post='564988']
A co do podsłuchów i nagrań to jego pracownicy również twierdzili że nagrywali pewną kontrolę bez zgody właściciela. A gdy doszło do konfrontacji z inspektorem to kłamał aby się tylko wybielić.Pięknie nauczył dyrektor młodych pracowników! Gardzić i kłamać aby osiągnąć sukces w formie zamknięcia punktu.
[/quote]
Można nbagrywać KAŻDĄ rozmowę, w ktorej sie samemu uczesniczy i nie trzeba na to zadnej zgody! Nie wolno podsłuchiwać kogoś bez jego zgody, ale nagrywać rozmowę z nim mozna bez problemu!
[quote name='An' timestamp='1322750505' post='564988']
A co do podsłuchów i nagrań to jego pracownicy również twierdzili że nagrywali pewną kontrolę bez zgody właściciela. A gdy doszło do konfrontacji z inspektorem to kłamał aby się tylko wybielić.Pięknie nauczył dyrektor młodych pracowników! Gardzić i kłamać aby osiągnąć sukces w formie zamknięcia punktu.
[/quote]
Można nbagrywać KAŻDĄ rozmowę, w ktorej sie samemu uczesniczy i nie trzeba na to zadnej zgody! Nie wolno podsłuchiwać kogoś bez j... rozwiń
Avatar
Tomasz / 1 grudnia 2011 r. o 23:13
0
[quote name='kiuku' timestamp='1322773569' post='565140']
osobiscie jakomlody chlopak jadalem marchewki wyrwane z ziemi i otarte o nogawke spodni, pilem wode pompowana ze studni, jadlem chleb z malutkich (nie wiem czy tam gryzoni nie bylo) piekarni i byly to pyszne i wcale nie trujace rzeczy... bo zyje i mam sie dobrze. [/quote]
Zapomniałeś dodać, że myłeś się raz na tydzień a mimo to babę sobie znalazłeś
Avatar
foksik / 1 grudnia 2011 r. o 22:42
0
Myśle ze to bedzie dobra decyzja jesli odwolaja tego goscia .Styl
z jakim sie wypowiada swiadczy o tym ze malo wie. Nagłasnianie w prasie,
ze we wszystkich lokalach jest zle osmiesza caly Lublin i robi z nas brudasow.
Avatar
kiuku / 1 grudnia 2011 r. o 22:06
0
nie znam osobiscie tego Pana. problem z nim jest znacznie glebszy. Jemu zaczelo sie zdawac ze jest odpowoiedzialny za zycie i szczescie calego powoiatu. a fakt jest taki ze jest drobnym urzednikiem. wystapil powszechny syndrom przerostu formy nad trescia. Wydaje mi sie ze utrata zafania jest ewidentna i w pelni uzasadniona. Lanserka i wizerunek bojownika o zdrtowie i zycie, niszcenie wszystkich wokol lacznie z pracownikami, o czym bylo wczesniej pisane, wskazuja ze ten pan nie zna swojego miejsca i roli ktora ma pelnic. osobiscie jakomlody chlopak jadalem marchewki wyrwane z ziemi i otarte o nogawke spodni, pilem wode pompowana ze studni, jadlem chleb z malutkich (nie wiem czy tam gryzoni nie bylo) piekarni i byly to pyszne i wcale nie trujace rzeczy... bo zyje i mam sie dobrze. Wazne zeby urzednik niezaleznie od stopnia mial pojecie ze jego zadaniem jest sluzba a nie rzadzenie. jesli ten pan chce miec WLADZE!!! to niech otworzy sobie swoja firme, niech zainwestuje w to SWOJE pieniadze!!! niech ponosi za te dzialanosc osobista odpowoedzialnosc... wtedy bedzie mogl rzadzic. dopoki ja, my placimy za jego pensje on ma sluzyc i dotyczy to wszystkich urzednikow na kazdym szceblu. wiecv znikaj Pan Panie Policzkiewcz! z naszych pieniedzy uskrobaes sobie wystarczajaco duzo i zyje teraz na swoj koszt.
nie znam osobiscie tego Pana. problem z nim jest znacznie glebszy. Jemu zaczelo sie zdawac ze jest odpowoiedzialny za zycie i szczescie calego powoiatu. a fakt jest taki ze jest drobnym urzednikiem. wystapil powszechny syndrom przerostu formy nad trescia. Wydaje mi sie ze utrata zafania jest ewidentna i w pelni uzasadniona. Lanserka i wizerunek bojownika o zdrtowie i zycie, niszcenie wszystkich wokol lacznie z pracownikami, o czym bylo wczesniej pisane, wskazuja ze ten pan nie zna swojego miejsca i roli ktora ma pelnic. osobiscie jakomlody c... rozwiń
Avatar
kolka / 1 grudnia 2011 r. o 20:33
0
Bezkompromisowy,oddany sprawie urzędnik . Nieprzekupny brzydzacy się układami zawieranymi na parkowych ławeczkach i cmentarnych alejkach. Wojewódzki Inspektor pewnie inne wartości sobie ceni i dlatego chce pozbyć się Policzkiewicza.
Avatar
płatnik podatku VAT / 1 grudnia 2011 r. o 18:56
0
[quote name='"Inwigilowany"' timestamp='1322746641' post='564969']
Baju, baju... ooo 19.00 - czas na bajki... proszę o fakty, a nie plotki, to nie jest portal typu "plotek" nie siej, bo nie wiesz co zbierzesz. Czy to na zamówienie pisany tekst? bo na taki mi wygląda.

Pozdrawiam
[/quote]
Po pierwsze nie jesteśmy na Ty,
Po drugie, odpowiadając na pytanie czy jest to tekst pisany na zamówienie odpowiadam, że tak. To tekst pisany na zamówienie ludzi wywalonych na bruk z powodu nieuzasadniającego zamknięcia wielu firm przez ludzi Pana P. Pracownikiem sanepidu się bywa do czasu, a potem się wylatuje w kajdankach za przyjęcie bombonierki. PSSE to wypaczenie, które zamiast służyć swym chlebodawcom (czyt. właścicielom firm, płacącym podatek Vat, z którego w 80% jednostki samorządu terytorialnego są utrzymywane) Szkoda gadać z takimi ludzmi. ale... jak to mówią "Wrona orła nie urodzi". Pozdrawiam
[quote name='"Inwigilowany"' timestamp='1322746641' post='564969']
Baju, baju... ooo 19.00 - czas na bajki... proszę o fakty, a nie plotki, to nie jest portal typu "plotek" nie siej, bo nie wiesz co zbierzesz. Czy to na zamówienie pisany tekst? bo na taki mi wygląda.

Pozdrawiam
[/quote]
Po pierwsze nie jesteśmy na Ty,
Po drugie, odpowiadając na pytanie czy jest to tekst pisany na zamówienie odpowiadam, że tak. To tekst pisany na zamówienie ludzi wywalonych na b... rozwiń
Avatar
kasia / 1 grudnia 2011 r. o 18:11
0
wszyscy źle mówią o sanepidzie, a czy ktoś zastanowił się jak by wyglądało życie bez kontroli i bez nadzoru, gdyby była wolna amerykanka, w sklepach, knajpach i w służbie zdrowia byłby brud, smród i ubustwo, i do kogo byśmy się poskarżyli, my Polacy musimy mieć nad sobą bat, bo inaczej tracimy rozum, gdy za dużo jest wolności.
Avatar
irena / 1 grudnia 2011 r. o 18:05
0
p.Policzkiewicz podpisywał decyzje kontrowersyjne grożące w przyszłości epidemią w Lublinie,a przechwalał się walką z dopalaczami.To tak samo wygrana walka jak z narkotykami czy papierosami.Liczy się tylko osobisty zysk.Startował na senatora i przegrał,bo każdy wyborca zastanawia się co dany kandydat sobą prezentuje bez podpowiadania przez proboszcza
Zobacz wszystkie komentarze 49

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Unia Hrubieszów – Łada 5:0. Chociaż jeden lekki, łatwy i przyjemny mecz

Unia Hrubieszów – Łada 5:0. Chociaż jeden lekki, łatwy i przyjemny mecz

Drużyna Marka Sadowskiego bez najmniejszych problemów zgarnęła w sobotę trzy punkty. Unia pokonała u siebie Ładę 1945 Biłgoraj 5:0. Spotkanie ustawiły dwie szybko zdobyte bramki, które gospodarze zdobyli w pierwszych 10 minutach.

Lutnia Piszczac – Górnik II Łęczna 4:3. Pierwsza wygrana od września

Lutnia Piszczac – Górnik II Łęczna 4:3. Pierwsza wygrana od września

Lutnia po ośmiu meczach bez wygranej przełamała się w starciu z rezerwami Górnika Łęczna. Beniaminek pokonał u siebie zielono-czarnych 4:3, chociaż to goście jako pierwsi wpisali się na listę strzelców.

Zamość: Krótka kołdra budżetowa. Osiedla mają zamrożone rachunki

Zamość: Krótka kołdra budżetowa. Osiedla mają zamrożone rachunki

Jeśli zarząd osiedla był oszczędny i odłożył zakupy na grudzień, jest oszczędny jeszcze bardziej. Miasto zamroziło rachunki i w tym roku już osiedla nic nie wydadzą. Ale nie narzekają, bo żaden mikołaj nie spotka dzieci, by wręczyć im upominki.

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin wracają z tarczą z Gdyni

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin wracają z tarczą z Gdyni

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin zaliczyły udany powrót na ligowe parkiety po długiej przerwie. W sobotę pokonały na wyjeździe GTK Gdynia 85:76

Lublin: Od nowa wybudują pętlę komunikacji miejskiej

Lublin: Od nowa wybudują pętlę komunikacji miejskiej

Na 1,8 mln zł opiewa podpisana przez miasto umowa na budowę nowej pętli komunikacji miejskiej przy skrzyżowaniu Osmolickiej z Prawiednicką, w miejscu obecnego przystanku końcowego linii 25.

Dwie osoby zamordowane w gospodarstwie koło Puław. Dowody nie pozostawiały wątpliwości

Dwie osoby zamordowane w gospodarstwie koło Puław. Dowody nie pozostawiały wątpliwości

Jest wyrok w sprawie brutalnego zabójstwa w gospodarstwie niedaleko Puław. 37-letni Ukrainiec zamordował tam dwóch swoich rodaków. Potem ich okradł, a pieniądze wydał na alkohol i narkotyki.

Zgubne skutki zdalnej sesji. Radna przekonuje, że wcale nie zasnęła

Zgubne skutki zdalnej sesji. Radna przekonuje, że wcale nie zasnęła

Media społecznościowe obiegło zdjęcie radnej Agnieszki Lis sugerujące, że końcówkę ostatniego, zdalnego posiedzenia Rady Miasta Kraśnik… przespała. – Daję słowo, że nie spałam – zapewnia radna, tłumacząc swoje zachowanie złym samopoczuciem. – Wsparłam się o kanapę – opisuje radna.

Biała Podlaska: Psy dostały miejsce do zabawy i rehabilitacji
Zdjęcia
galeria

Biała Podlaska: Psy dostały miejsce do zabawy i rehabilitacji

Przy schronisku dla zwierząt Azyl w Białej Podlaskiej otwarto wybieg dla psów. – Zwierzęta mogą się tu wybiegać i poćwiczyć różne sztuczki – zaznaczają wolontariusze. To jeden ze zwycięskich projektów ubiegłorocznego budżetu obywatelskiego.

Granit Bychawa – Świdniczanka 1:0. Wskoczyli do szóstki

Granit Bychawa – Świdniczanka 1:0. Wskoczyli do szóstki

Drużyna Łukasza Gieresza w dwóch ostatnich meczach rundy jesiennej zdobyła sześć punktów i strzeliła siedem bramek. W sobotę w zaległym spotkaniu 16. kolejki pokonała Świdniczankę 1:0. Bohaterem gospodarzy został Jakub Szymala, który zdobył zwycięskiego gola z rzutu karnego.

Starosta i dyrektor szpitala w Lubartowie nie są ze sobą spokrewnione. Stanowcza odpowiedź

Starosta i dyrektor szpitala w Lubartowie nie są ze sobą spokrewnione. Stanowcza odpowiedź

Miasto Obywatelskie Lubartów (MOL) pyta, czy starosta lubartowski Ewa Zybała jest spokrewniona z Sylwią Domagałą, nowo mianowaną dyrektor szpitala w tym mieście.

Skoki narciarskie: Dwóch Polaków na podium w Kuusamo
film

Skoki narciarskie: Dwóch Polaków na podium w Kuusamo

Świetny występ Polaków podczas sobotniego konkursu indywidualnego w fińskim Kuusamo. Piotr Żyła zajął drugie, a Dawid Kubacki trzecie miejsce. Najlepszy okazał się Markus Eisenbichler.

Policja próbowała zablokować protest kobiet w Lublinie. A na końcu znów spisywała uczestników
Zdjęcia
galeria

Policja próbowała zablokować protest kobiet w Lublinie. A na końcu znów spisywała uczestników

Symbolicznie – ze skweru 100-lecia praw wyborczych Polek – wyruszył sobotni spacer osób protestujących przeciwko wyrokowi Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji. W symbolicznym miejscu także się zakończył – na placu Wolności. Tam co najmniej kilkanaście osób zostało wylegitymowanych przez policję.

Chełmianka – Korona II Kielce 3:4. Wróciły demony przeszłości

Chełmianka – Korona II Kielce 3:4. Wróciły demony przeszłości

Po trzech zwycięstwach z rzędu w Chełmie musieli przełknąć bardzo gorzką pigułkę. Biało-zieloni prowadzili z Koroną II Kielce 1:0, ale przegrali 3:4. W końcówce remis mógł uratować Łukasz Mazurek, ale zmarnował rzut karny. Gdyby go wykorzystał, to zapisałby na swoim koncie hat-tricka.

Czy władza słucha ludzi. "Lublin często wpisuje się w koncepcję działań pozornych"
Magazyn

Czy władza słucha ludzi. "Lublin często wpisuje się w koncepcję działań pozornych"

W socjologii istnieje teoria o działaniach pozornych. Muszę przyznać, że Lublin często się w tą koncepcję wpisuje. Wypełnia ją we wszystkich założeniach – rozmowa z dr Agnieszką Ziętek z Instytutu Nauk o Polityce i Administracji UMCS.

Gryf Gmina Zamość – Tomasovia 0:6. O wynik byli spokojni

Gryf Gmina Zamość – Tomasovia 0:6. O wynik byli spokojni

Pewna wygrana lidera nad Gryfem. Już po 40 minutach Tomasovia prowadziła z beniaminkiem 3:0. Po zmianie stron dorzuciła trzy kolejne gole i ostatecznie zakończyła rok z dorobkiem 55 punktów na 57 możliwych i bilansem bramkowym 72-6.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.