Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

31 marca 2010 r.
15:54
Edytuj ten wpis

Te ulice będą zamknięte w Wielki Piątek. Sprawdź objazdy autobusów

Autor: Zdjęcie autora (drs)
0 16 A A

Utrudnień w ruchu spowodowanych procesjami Drogi Krzyżowej muszą spodziewać się w piątek kierowcy w kilku punktach Lublina. Zmienione zostaną też trasy niektórych linii autobusowych. Procesje przejdą też w Wielkanoc.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Zgodę na przejście procesji wydał Wydział Dróg i Mostów w Urzędzie Miasta. Magistrat wydał oficjalny komunikat o utrudnieniach w ruchu.

- Prosimy kierowców o zachowanie ostrożności i zaplanowanie w tym czasie innych tras przejazdu - apeluje Eugeniusz Janicki, dyrektor wydziału.

Trasy Drogi Krzyżowej

• W godz. 16-17: Wierzbowa – Elektryczna – Krańcowa – Olchowa – Elektryczna – Wierzbowa

• W godz. 16.30-18: Nałkowskich – Romera

• W godz. 16.30-18: Wolska – ścieżka rowerowa – Garbarska – Wspólna – Sucha – Żelazna – Garbarska – ścieżka rowerowa – Wolska.

• W godz. 19-21: Krochmalna – Betonowa – Radzikowska – Włościańska – Piekarska – Betonowa – Krochmalna

• W godz. 19-22: Pogodna – Krańcowa do przejścia przy targu – przejście na drugą jezdnię ul. Krańcowej – Pogodna. Z ruchu całkowicie wyłączone będą obie jezdnie

Tu w godzinach 19-22 komunikacja miejska będzie kursować objazdami.

Linia nr 7 do centrum pojedzie z Chemicznej przez Witosa, Grabskiego i Drogę Męczenników Majdanka. A w stronę Felina przez Drogę Męczenników Majdanka, Grabskiego i Witosa.

Linia nr 14 na Czuby ma jeździć tak samo jak na Felin, czyli przez Grabskiego. Tą ulicą w obu kierunkach pojedzie też linia 55.

Zaś linia 47 nie skręci z Gospodarczej w stronę Witosa, ale pojedzie Hutniczą i Łęczyńską do Drogi Męczenników Majdanka. Ta też trasą wróci na Czechów.


• W godz. 19.30-21: Matejki – Kochanowskiego – Mickiewicza – Kunickiego

• W godz. 20-21.30: pl. Katedralny – Brama Trynitarska – Jezuicka – Dominikańska – Złota – Rynek – Grodzka – pl. Po Farze

Procesje rezurekcyjne w Wielkanoc

* W godz. 6-6.30: Zbożowa-przystanek autobusowy przed ul. Lawendową - powrót Zbożową do kościoła.

* W godz. 6-6.30: Kalinowszczyzna - Lwowska do posesji nr 9 - powrót tą samą trasą do kościoła.

Komentarze 16

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Cogito / 1 kwietnia 2010 o 11:36
0
Martin napisał:
Spodziewałeś się to się i doczekałeś. Poczytaj sobie taką małą książeczkę pod tytułem Konstytucja RP, zwłaszcza artykuł 25 ust.3 oraz art. 53 ust. 6:
art. 25
3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi są kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej niezależności każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka i dobra wspólnego.
art. 53
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach religijnych.

Drogi Martin, nikt nie zmusza Cie do uczestnictwa w Drodze Krzyzowej. Mozesz przez ten czas robic co chcesz. A ze w tym czasie zamyka sie kilka ulic w miescie, to wynika z koniecznosci zapewnienia bezpieczenstwa wiernym. Przypomnij sobie, jak w Lublinie byl Tour de Pologne. Takze zamykano ulice, ale przez to nikt nikogo nie zmuszal do jezdzenia rowerem . Zycze Ci wiecej zyczliwosci dla innych (i od innyc tez). Pozdrawiam.

Drogi Martin, nikt nie zmusza Cie do uczestnictwa w Drodze Krzyzowej. Mozesz przez ten czas robic co chcesz. A ze w tym czasie zamyka sie kilka ulic w miescie, to wynika z koniecznosci zapewnienia bezpieczenstwa wiernym. Przypomnij sobie, jak w Lublinie byl Tour de Pologne. Takze zamykano ulice, ale przez to nikt nikogo nie zmuszal do jezdzenia rowerem . Zycze Ci wiecej zyczliwosci dla innych (i od innyc tez). Pozdrawiam. rozwiń
Avatar
Cogito / 1 kwietnia 2010 o 11:31
0
bp.Gromek napisał:
No widzisz ! Stajemy się normalni ! Coraz bardziej, coraz bardziej...

Nie "normalni", ale "nietolerancyjni". Zwlaszcza dla chrzescijan.
Avatar
Martin / 1 kwietnia 2010 o 09:56
0
tmk napisał:
Wchodząc do artykułu i do komentarzy spodziewałem się postów od tych których mierzi krzyż i chrześcijanie.

Spodziewałeś się to się i doczekałeś. Poczytaj sobie taką małą książeczkę pod tytułem Konstytucja RP, zwłaszcza artykuł 25 ust.3 oraz art. 53 ust. 6:
art. 25
3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi są kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej niezależności każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka i dobra wspólnego.
art. 53
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach religijnych.

Spodziewałeś się to się i doczekałeś. Poczytaj sobie taką małą książeczkę pod tytułem Konstytucja RP, zwłaszcza artykuł 25 ust.3 oraz art. 53 ust. 6:
art. 25
3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi są kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej niezależności każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka i dobra wspólnego.
art. 53
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach re... rozwiń
Avatar
STYX / 1 kwietnia 2010 o 09:47
0
-//- napisał:
Co wam do k... przeszkadza procesja Drogi Krzyżowej!!!!!

Co sie głupio pytasz ? BLOKUJE DROGI !!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
bp.Gromek / 1 kwietnia 2010 o 09:46
0
tmk napisał:
Wchodząc do artykułu i do komentarzy spodziewałem się postów od tych których mierzi krzyż i chrześcijanie.

No widzisz ! Stajemy się normalni ! Coraz bardziej, coraz bardziej...
Avatar
tmk / 1 kwietnia 2010 o 09:10
0
Wchodząc do artykułu i do komentarzy spodziewałem się postów od tych których mierzi krzyż i chrześcijanie.
Avatar
Alex / 1 kwietnia 2010 o 09:08
0
A mnie to wali ! Polska to świecki kraj, ja jestem wolnym człowiekiem nie pozbawionym praw publicznych i protestuję przeciwko ograniczaniu moich swobód a za takiej uznaję organizację szopek na drodze publicznej !!! Niech zyje WOLNA POLSKA !!!
Avatar
antykatol / 1 kwietnia 2010 o 09:00
0
Tak. Kościół katolicki wzorem średniowiecznego theatrum musi nachalnie i hałaśliwie manifestować swoją potęgę i utrzymywać maluczkich w feudalnej bojaźni i pokorze. Te tłumy przewalające się w Polsce po ulicach: na Wielkanoc, 3 Maja, w Boże Ciało czy 15 sierpnia, dzwony o sile 80 dB i więcej wspomagane megagłośnikami, krzyże w szkołach, szpitalach, urzędach i sklepach, pielgrzymki maszerujące ruchliwymi drogami wojewódzkimi a nawet krajowymi, pranie mózgów na przymusowych katechezach przez niedouczonych frustratów z korespondencyjną maturą - czy nie są to obrazki żywcem wyjęte z totalitarnych dyktatur islamu czy komunizmu? Gdzie tu miejsce na chrześcijańską wiarę, dobroć, skromność, umiłowanie bliźniego, tradycję, skoro chodzi o zawłaszczanie umysłów i przestrzeni i to za wszelką cenę - przy brzęku monet i szeleście banknotów?
Tak. Kościół katolicki wzorem średniowiecznego theatrum musi nachalnie i hałaśliwie manifestować swoją potęgę i utrzymywać maluczkich w feudalnej bojaźni i pokorze. Te tłumy przewalające się w Polsce po ulicach: na Wielkanoc, 3 Maja, w Boże Ciało czy 15 sierpnia, dzwony o sile 80 dB i więcej wspomagane megagłośnikami, krzyże w szkołach, szpitalach, urzędach i sklepach, pielgrzymki maszerujące ruchliwymi drogami wojewódzkimi a nawet krajowymi, pranie mózgów na przymusowych katechezach przez niedouczonych frustratów z korespondencyjną maturą -... rozwiń
Avatar
ja / 1 kwietnia 2010 o 00:39
0
hehe napisał:
DO ROBOTY BYŚTA SIE WZIELI A NIE DROGI BLOKUJECIE.... NIEROBY


Uważasz, że na procesję chodzą- nieroby? I blokują drogi?.Szkoda,że mózgów nie przeszczepiają!!!.
Avatar
~gosc~ / 1 kwietnia 2010 o 00:29
0
Paaf napisał:
Procesja nie przeszkadza ale zamknięta droga już i owszem. Nie można zrobić procesji tak żeby innym nie utrudniać życia? Można. Tylko trzeba umieć dobrze współżyć z innymi ludźmi a nie tylko potrzebę takiego współżycia głosić. Katolicy strasznie lubią pokazywać publicznie jacy to są wierzący a ich codzienne życie z prawdami głoszonymi przez Kościół najczęściej ma niewiele wspólnego.


Już nie przesadzaj!!!!. Akurat będziesz przejeżdżał tymi drogami gdzie procesja przejdzie.A jeżeli by nawet*korona z głowy chyba ci nie spadnie.Nie bądź żałosny!.


Już nie przesadzaj!!!!. Akurat będziesz przejeżdżał tymi drogami gdzie procesja przejdzie.A jeżeli by nawet*korona z głowy chyba ci nie spadnie.Nie bądź żałosny!. rozwiń
Avatar
Cogito / 1 kwietnia 2010 o 11:36
0
Martin napisał:
Spodziewałeś się to się i doczekałeś. Poczytaj sobie taką małą książeczkę pod tytułem Konstytucja RP, zwłaszcza artykuł 25 ust.3 oraz art. 53 ust. 6:
art. 25
3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi są kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej niezależności każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka i dobra wspólnego.
art. 53
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach religijnych.

Drogi Martin, nikt nie zmusza Cie do uczestnictwa w Drodze Krzyzowej. Mozesz przez ten czas robic co chcesz. A ze w tym czasie zamyka sie kilka ulic w miescie, to wynika z koniecznosci zapewnienia bezpieczenstwa wiernym. Przypomnij sobie, jak w Lublinie byl Tour de Pologne. Takze zamykano ulice, ale przez to nikt nikogo nie zmuszal do jezdzenia rowerem . Zycze Ci wiecej zyczliwosci dla innych (i od innyc tez). Pozdrawiam.

Drogi Martin, nikt nie zmusza Cie do uczestnictwa w Drodze Krzyzowej. Mozesz przez ten czas robic co chcesz. A ze w tym czasie zamyka sie kilka ulic w miescie, to wynika z koniecznosci zapewnienia bezpieczenstwa wiernym. Przypomnij sobie, jak w Lublinie byl Tour de Pologne. Takze zamykano ulice, ale przez to nikt nikogo nie zmuszal do jezdzenia rowerem . Zycze Ci wiecej zyczliwosci dla innych (i od innyc tez). Pozdrawiam. rozwiń
Avatar
Cogito / 1 kwietnia 2010 o 11:31
0
bp.Gromek napisał:
No widzisz ! Stajemy się normalni ! Coraz bardziej, coraz bardziej...

Nie "normalni", ale "nietolerancyjni". Zwlaszcza dla chrzescijan.
Avatar
Martin / 1 kwietnia 2010 o 09:56
0
tmk napisał:
Wchodząc do artykułu i do komentarzy spodziewałem się postów od tych których mierzi krzyż i chrześcijanie.

Spodziewałeś się to się i doczekałeś. Poczytaj sobie taką małą książeczkę pod tytułem Konstytucja RP, zwłaszcza artykuł 25 ust.3 oraz art. 53 ust. 6:
art. 25
3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi są kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej niezależności każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka i dobra wspólnego.
art. 53
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach religijnych.

Spodziewałeś się to się i doczekałeś. Poczytaj sobie taką małą książeczkę pod tytułem Konstytucja RP, zwłaszcza artykuł 25 ust.3 oraz art. 53 ust. 6:
art. 25
3. Stosunki między państwem a kościołami i innymi związkami wyznaniowymi są kształtowane na zasadach poszanowania ich autonomii oraz wzajemnej niezależności każdego w swoim zakresie, jak również współdziałania dla dobra człowieka i dobra wspólnego.
art. 53
6. Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia w praktykach re... rozwiń
Avatar
STYX / 1 kwietnia 2010 o 09:47
0
-//- napisał:
Co wam do k... przeszkadza procesja Drogi Krzyżowej!!!!!

Co sie głupio pytasz ? BLOKUJE DROGI !!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
bp.Gromek / 1 kwietnia 2010 o 09:46
0
tmk napisał:
Wchodząc do artykułu i do komentarzy spodziewałem się postów od tych których mierzi krzyż i chrześcijanie.

No widzisz ! Stajemy się normalni ! Coraz bardziej, coraz bardziej...
Avatar
tmk / 1 kwietnia 2010 o 09:10
0
Wchodząc do artykułu i do komentarzy spodziewałem się postów od tych których mierzi krzyż i chrześcijanie.
Avatar
Alex / 1 kwietnia 2010 o 09:08
0
A mnie to wali ! Polska to świecki kraj, ja jestem wolnym człowiekiem nie pozbawionym praw publicznych i protestuję przeciwko ograniczaniu moich swobód a za takiej uznaję organizację szopek na drodze publicznej !!! Niech zyje WOLNA POLSKA !!!
Avatar
antykatol / 1 kwietnia 2010 o 09:00
0
Tak. Kościół katolicki wzorem średniowiecznego theatrum musi nachalnie i hałaśliwie manifestować swoją potęgę i utrzymywać maluczkich w feudalnej bojaźni i pokorze. Te tłumy przewalające się w Polsce po ulicach: na Wielkanoc, 3 Maja, w Boże Ciało czy 15 sierpnia, dzwony o sile 80 dB i więcej wspomagane megagłośnikami, krzyże w szkołach, szpitalach, urzędach i sklepach, pielgrzymki maszerujące ruchliwymi drogami wojewódzkimi a nawet krajowymi, pranie mózgów na przymusowych katechezach przez niedouczonych frustratów z korespondencyjną maturą - czy nie są to obrazki żywcem wyjęte z totalitarnych dyktatur islamu czy komunizmu? Gdzie tu miejsce na chrześcijańską wiarę, dobroć, skromność, umiłowanie bliźniego, tradycję, skoro chodzi o zawłaszczanie umysłów i przestrzeni i to za wszelką cenę - przy brzęku monet i szeleście banknotów?
Tak. Kościół katolicki wzorem średniowiecznego theatrum musi nachalnie i hałaśliwie manifestować swoją potęgę i utrzymywać maluczkich w feudalnej bojaźni i pokorze. Te tłumy przewalające się w Polsce po ulicach: na Wielkanoc, 3 Maja, w Boże Ciało czy 15 sierpnia, dzwony o sile 80 dB i więcej wspomagane megagłośnikami, krzyże w szkołach, szpitalach, urzędach i sklepach, pielgrzymki maszerujące ruchliwymi drogami wojewódzkimi a nawet krajowymi, pranie mózgów na przymusowych katechezach przez niedouczonych frustratów z korespondencyjną maturą -... rozwiń
Avatar
ja / 1 kwietnia 2010 o 00:39
0
hehe napisał:
DO ROBOTY BYŚTA SIE WZIELI A NIE DROGI BLOKUJECIE.... NIEROBY


Uważasz, że na procesję chodzą- nieroby? I blokują drogi?.Szkoda,że mózgów nie przeszczepiają!!!.
Avatar
~gosc~ / 1 kwietnia 2010 o 00:29
0
Paaf napisał:
Procesja nie przeszkadza ale zamknięta droga już i owszem. Nie można zrobić procesji tak żeby innym nie utrudniać życia? Można. Tylko trzeba umieć dobrze współżyć z innymi ludźmi a nie tylko potrzebę takiego współżycia głosić. Katolicy strasznie lubią pokazywać publicznie jacy to są wierzący a ich codzienne życie z prawdami głoszonymi przez Kościół najczęściej ma niewiele wspólnego.


Już nie przesadzaj!!!!. Akurat będziesz przejeżdżał tymi drogami gdzie procesja przejdzie.A jeżeli by nawet*korona z głowy chyba ci nie spadnie.Nie bądź żałosny!.


Już nie przesadzaj!!!!. Akurat będziesz przejeżdżał tymi drogami gdzie procesja przejdzie.A jeżeli by nawet*korona z głowy chyba ci nie spadnie.Nie bądź żałosny!. rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 16

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci 0 0

Zamiast klocków i lalek – patyki i błoto. Zamiast łóżka i materaca – ciepły śpiwór i gołe niebo. Przedszkolaki brodzą w kałużach, przedzierają przez śnieżne zaspy, a ich plac zabaw to las, łąka lub ogród.

MKS Perła Lublin już trenuje

MKS Perła Lublin już trenuje 0 0

Superliga piłkarek ręcznych MKS Perła Lublin ma za sobą pierwszy trening. W poniedziałek w hali MOSiR przy Al. Zygmuntowskich ćwiczyło 14 zawodniczek. Walentyna Nieściaruk i Gabriela Besen na razie trenowały indywidualnie

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę 12 1

Recydywista z Łęcznej zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę. Wpadł w szał po tym, jak wymieszał alkohol z lekami – wynika z akt sprawy. Ofiara przeżyła tylko dzięki interwencji świadka i policjantów.

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę 0 0

Jest firma, która chce sprowadzać z Kanady surowiec do wytwarzania marihuany medycznej. Złożyła już wniosek o rejestrację, ale do aptek lek szybko nie trafi.

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty 1 0

Co Gdzie Kiedy. Za niecałe dwa tygodnie (28 lipca) na placu przed Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) startuje Centralny Plac Zabaw. – W tym roku razem z wami chcemy otworzyć nowy rozdział naszego projektu – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony"

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony" 0 0

Kierowca w Zakrzowie (pow. łęczyński) wypadł z drogi i zakończył jazdę na jednej z latarni.

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele 3 0

ROZMOWA Z Piotrem Darmochwałem, nowym zawodnikiem Motoru Lublin

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg 6 2

W poniedziałek policjanci z komisariatu VI w Lublinie zatrzymali nieletniego mieszkańca miasta w związku ze zniszczeniem roweru miejskiego.

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej
galeria

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej 9 18

O zmiany w projekcie przebudowy Al. Racławickich apeluje do prezydenta Lublina doradzająca mu Rada Kultury Przestrzeni. Prosi o estetyczne chodniki, ozdobną roślinność i miejsca do siedzenia. Lista próśb jest o wiele dłuższa.

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa?

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa? 0 0

Bieżące wydatki pochłonęły całą pensję, a na kolejną trzeba czekać jeszcze kilka dni? A może pojawił się nieoczekiwany wydatek, przekraczający obecne możliwości domowego budżetu? To tylko przykłady sytuacji, w których pomocny może okazać się dostęp do kredytu odnawialnego na koncie osobistym. Czym dokładnie jest i jak działa taki produkt?

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno 46 6

Film porno zamiast reklam chwalących walory turystyczne okolicy można było zobaczyć w sobotę na infomacie ustawionym na hrubieszowskim rynku.

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata 4 1

W weekend na stadionie olimpijskim w Londynie rozgrywane były zawody o Puchar Świata. Mamy powody do radości, bo Polska zajęła drugą lokatę, jedynie za USA. Biało-Czerwonych w Anglii reprezentowała trójka zawodników z województwa lubelskiego: Paulina Guba i Karolina Kołeczek (obie AZS UMCS Lublin) oraz Dominik Kopeć (Agros Zamość)

Depositphotos otrzymał polską wersję językową

Depositphotos otrzymał polską wersję językową 0 0

W dniu dzisiejszym pragnę poświęcić nieco miejsca stronie Depositphotos.com która to święci tryumfy popularności za naszą zachodnią granicą. Od teraz także Polacy mają możliwość wypróbować funkcjonalności jakie ona oferuje, a to wszystko za sprawą specjalnie przygotowanej dla rodaków nakładki językowej.

USA: Nieprawdopodobny upadek. Rowerzystka wpadła w dziurę między mostem a drogą [wideo]
film

USA: Nieprawdopodobny upadek. Rowerzystka wpadła w dziurę między mostem a drogą [wideo] 5 2

Wydział Transportu z Wisconsin w USA opublikował nagranie wideo przedstawiające rowerzystkę omijającą rogatki przed podnoszącym się mostem w miejscowości Menasha.

LKPS Politechnika Lublin buduje zespół na nowy sezon

LKPS Politechnika Lublin buduje zespół na nowy sezon 0 0

LKPS Politechnika Lublin kompletuje skład. Wiceprezes klubu Maciej Krzaczek: w porównaniu do poprzedniego sezonu będziemy mieli mocniejszy skład, a co za tym idzie, stawiamy przed drużyną wyższe cele

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.