Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

30 listopada 2011 r.
15:20
Edytuj ten wpis

UMCS odcina się od sprawy kontorowersyjnej debaty (wideo)

Autor: Zdjęcie autora mb łm
0 45 A A
Marian Kowalski i Michał Kabaciński (Jacek Świerczyński )
Marian Kowalski i Michał Kabaciński (Jacek Świerczyński )

Decyzję o odwołaniu debaty posła Ruchu Palikota z rzecznikiem prasowym ONR poparli dziekan i prodziekan Wydziału Politologii. Ale nie szefowie uczelni, którzy… odcięli się od sprawy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komunikat UMCS

Komunikat Rzecznika Prasowego UMCS – 30 listopada

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej jest miejscem, w którym wolność słowa, swoboda dyskusji i wyrażania własnych poglądów w granicach prawa są respektowane. Co więcej, Uczelnia zachęca studentów do podejmowania polemik, prezentacji własnych idei oraz szeroko pojętej aktywności społecznej.

Dziś o godz. 11:30, na Wydziale Politologii UMCS, z inicjatywy Studenckiego Koła Dziennikarskiego UMCS, miała odbyć się debata pt. "Oblicza Polskiego Patriotyzmu” z udziałem posła Michała Kabacińskiego z Ruchu Palikota oraz Mariana Kowalskiego z Obozu Narodowo - Radykalnego. Decyzję o jej organizacji podjęto bez konsultacji z władzami Wydziału, jak również bez wiedzy opiekuna Koła, prof. dr hab. Iwony Hofman, która zdecydowała ostatecznie o odwołaniu spotkania. Profesor Hofman wskazuje, iż studentki mające prowadzić debatę nie posiadają wystarczającego doświadczenia medialnego, pozwalającego na odpowiednie moderowanie dyskusji, zaś fakt nie poinformowania jej o mającym się odbyć wydarzeniu nie należy do dobrych praktyk akademickich.
Zdaniem Dziekana Wydziału Politologii, prof. dra hab. Grzegorza Janusza, Wydział zawsze był i pozostaje otwarty na prezentację różnych poglądów i idei, powinno jednak odbywać się to z zachowaniem obowiązujących zasad, do których należy: informowanie władz Wydziału o zamiarze zorganizowania tego rodzaju inicjatyw i uzyskanie dla nich akceptacji, odpowiednie ich przygotowanie, zapewnienie zaplecza organizacyjnego oraz bezpieczeństwa. Powyższe warunki w omawianym przypadku nie zostały spełnione. Wydział Politologii UMCS docenia, a nawet promuje wszelkie oznaki aktywności, indywidualizmu oraz kreatywności studentów, nie może jednak pozwolić na całkowitą samowolę i dezinformację. Specyfika debaty, która miała się odbyć oraz dobór jej uczestników, zdaniem władz Wydziału oraz opiekuna Koła Dziennikarskiego UMCS, stwarzały ryzyko przekształcenia jej w happening polityczny, dlatego wymagała ona starannego przygotowania.

Władze Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej o sytuacji na Wydziale Politologii, związanej z odwołaniem debaty pt. "Oblicza Polskiego Patriotyzmu” zostały poinformowane po fakcie. Zarówno decyzje o organizacji wszelkich wydarzeń na Wydziałach Uniwersytetu, jak i kwestie dotyczące zmian terminów, odwoływania ich, doboru zaproszonych gości, pozostają w sferze kompetencji Dziekanów działających w porozumieniu z organizatorami. Władze Uniwersytetu nie ingerują w tematykę spotkań i debat, ani w wybór zapraszanych gości, kierując się natomiast dobrem studentów i dbaniem o ich wszechstronny rozwój, powierzają te zadania osobom zarządzającym poszczególnymi jednostkami. W tym wypadku autonomiczna decyzja opiekuna Koła Dziennikarskiego o odwołaniu debaty po konsultacji z władzami Wydziału również nie była przedmiotem analizy ze strony władz Uczelni.
Władze Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej opowiadają się za prawem do swobodnego wyrażania poglądów, bez uprzedzeń, dyskryminacji, homofobii i szowinizmu. Uczelnia powinna być miejscem dialogu, spotkań różnych idei i światopoglądów w granicach dobrych obyczajów oraz obowiązującego prawa.



Z poważaniem,
Anna Guzowska
Rzecznik Prasowy UMCS
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 45

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 2 grudnia 2011 r. o 13:50
0
kup se wieksze peruge
Avatar
Przemek Leniak / 1 grudnia 2011 r. o 22:30
0
lepsza niż wykłady na politologii prawda?
nie mniej każdy najbardziej lubi to co zna ;-)
no dobranoc pupilki dziekana dobranoc niech się wam przyśni jak was "tolerrują"
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:42
0
[quote name='Gość' timestamp='1322764634' post='565093']
masz fajne peruge, przemo...
[/quote]


Fajna, ale troche przymala

http://www.youtube.com/watch?v=nn1ITu7X9hw&feature=player_embedded
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:38
0
ekstra-jazda na tym kiblu, przemo
Avatar
Przemek Leniak / 1 grudnia 2011 r. o 20:26
0
no cóż samodzielnych ludzi to UMCS nie produkuje a politologia już w szczególności - muszą kupić treść albo ją uzyskac od opiekunek ;-)
cóż moje prace były cenione przez kadrę UMCS - widac się czegoś z nich dowiadywała ;-)
...
ten cytat to oczywiście nie Ikonowicz
ani Mirosław ani Piotr o młodszych nie wspominając ;-) - Ikonowicze nie lubią samej religii
cytat jest z odezwy KPP z roku 1937 zatytułowanej "Bracia katolicy"
jak widzisz od czasów Stalina wy bolszewicy nic się nie posunęliście w rozwoju intelektualnym
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:21
0
[quote name='Przemek Leniak' timestamp='1322766611' post='565104']

"Narodowcy opowiadają się za pluralistycznym systemem partyjnym, uwzględ-
niającym istnienie alternatywnych systemów partyjnych. Wprowadzają jednak
pewne ograniczenia. Ze współczesnego systemu powinny być wyeliminowane
partie polityczne o antynarodowym programie oraz partie subsydiowane z nie-
polskich źródeł finansowania."

[/quote]
A kto określa co jest antynarodowe i jaki system finansowania jest niepolski? Sami narodowcy. Więc antynarodowe jest wszystko co jest sprzeczne z myślą narodowców, a żydowskim źródlem finansowania jest każde źródło które wspiera te antynarodowe programy. Nie jest tak?
[quote name='Przemek Leniak' timestamp='1322766611' post='565104']

"Narodowcy opowiadają się za pluralistycznym systemem partyjnym, uwzględ-
niającym istnienie alternatywnych systemów partyjnych. Wprowadzają jednak
pewne ograniczenia. Ze współczesnego systemu powinny być wyeliminowane
partie polityczne o antynarodowym programie oraz partie subsydiowane z nie-
polskich źródeł finansowania."

[/quote]
A kto określa co jest antynarodowe i jaki system fi... rozwiń
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:15
0
[quote name='Przemek Leniak' timestamp='1322766611' post='565104']

w końcu wielu z was zostało magistrami dzięki moim pracom...
...

[/quote]
Jakie prace tacy magistrowie sam przyznasz.
Avatar
Przemek Leniak / 1 grudnia 2011 r. o 20:10
0
Demczukówną siroto - to jest nazwisko panieńskie... ;-)
uwielbiam takich ignorantów jak ty ;-) pasjami kocham te wytwory UMCS
w końcu wielu z was zostało magistrami dzięki moim pracom...
...
propos zaś nauki jest na tym zbolszewizownym wydziale kilka osób które sie faktycznie nauka zajmują
jedna z nich w jednym z publicznie dostępnych tekstów zawarła taka oto konstatację:
"Narodowcy opowiadają się za pluralistycznym systemem partyjnym, uwzględ-
niającym istnienie alternatywnych systemów partyjnych. Wprowadzają jednak
pewne ograniczenia. Ze współczesnego systemu powinny być wyeliminowane
partie polityczne o antynarodowym programie oraz partie subsydiowane z nie-
polskich źródeł finansowania."
słuszna to konstatacja ;-)
i w tym zgadzam sie z narodowcami jako socjalista
Antifa i Ruch Palikota jako organizacje finansowane przez dawną komunistyczna partię NRD i koncerny farmaceutyczne powinny być nielegalne a sama do nich przynależność karana
Demczukówną siroto - to jest nazwisko panieńskie... ;-)
uwielbiam takich ignorantów jak ty ;-) pasjami kocham te wytwory UMCS
w końcu wielu z was zostało magistrami dzięki moim pracom...
...
propos zaś nauki jest na tym zbolszewizownym wydziale kilka osób które sie faktycznie nauka zajmują
jedna z nich w jednym z publicznie dostępnych tekstów zawarła taka oto konstatację:
"Narodowcy opowiadają się za pluralistycznym systemem partyjnym, uwzględ-
niającym istnienie alternatywnych systemów partyj... rozwiń
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:08
0
nie sluchaj ich, przemo, jestes na tym kiblu debesciak
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:06
0
A słowa przypisałbym Ikonowiczowi.
Avatar
Gość / 2 grudnia 2011 r. o 13:50
0
kup se wieksze peruge
Avatar
Przemek Leniak / 1 grudnia 2011 r. o 22:30
0
lepsza niż wykłady na politologii prawda?
nie mniej każdy najbardziej lubi to co zna ;-)
no dobranoc pupilki dziekana dobranoc niech się wam przyśni jak was "tolerrują"
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:42
0
[quote name='Gość' timestamp='1322764634' post='565093']
masz fajne peruge, przemo...
[/quote]


Fajna, ale troche przymala

http://www.youtube.com/watch?v=nn1ITu7X9hw&feature=player_embedded
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:38
0
ekstra-jazda na tym kiblu, przemo
Avatar
Przemek Leniak / 1 grudnia 2011 r. o 20:26
0
no cóż samodzielnych ludzi to UMCS nie produkuje a politologia już w szczególności - muszą kupić treść albo ją uzyskac od opiekunek ;-)
cóż moje prace były cenione przez kadrę UMCS - widac się czegoś z nich dowiadywała ;-)
...
ten cytat to oczywiście nie Ikonowicz
ani Mirosław ani Piotr o młodszych nie wspominając ;-) - Ikonowicze nie lubią samej religii
cytat jest z odezwy KPP z roku 1937 zatytułowanej "Bracia katolicy"
jak widzisz od czasów Stalina wy bolszewicy nic się nie posunęliście w rozwoju intelektualnym
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:21
0
[quote name='Przemek Leniak' timestamp='1322766611' post='565104']

"Narodowcy opowiadają się za pluralistycznym systemem partyjnym, uwzględ-
niającym istnienie alternatywnych systemów partyjnych. Wprowadzają jednak
pewne ograniczenia. Ze współczesnego systemu powinny być wyeliminowane
partie polityczne o antynarodowym programie oraz partie subsydiowane z nie-
polskich źródeł finansowania."

[/quote]
A kto określa co jest antynarodowe i jaki system finansowania jest niepolski? Sami narodowcy. Więc antynarodowe jest wszystko co jest sprzeczne z myślą narodowców, a żydowskim źródlem finansowania jest każde źródło które wspiera te antynarodowe programy. Nie jest tak?
[quote name='Przemek Leniak' timestamp='1322766611' post='565104']

"Narodowcy opowiadają się za pluralistycznym systemem partyjnym, uwzględ-
niającym istnienie alternatywnych systemów partyjnych. Wprowadzają jednak
pewne ograniczenia. Ze współczesnego systemu powinny być wyeliminowane
partie polityczne o antynarodowym programie oraz partie subsydiowane z nie-
polskich źródeł finansowania."

[/quote]
A kto określa co jest antynarodowe i jaki system fi... rozwiń
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:15
0
[quote name='Przemek Leniak' timestamp='1322766611' post='565104']

w końcu wielu z was zostało magistrami dzięki moim pracom...
...

[/quote]
Jakie prace tacy magistrowie sam przyznasz.
Avatar
Przemek Leniak / 1 grudnia 2011 r. o 20:10
0
Demczukówną siroto - to jest nazwisko panieńskie... ;-)
uwielbiam takich ignorantów jak ty ;-) pasjami kocham te wytwory UMCS
w końcu wielu z was zostało magistrami dzięki moim pracom...
...
propos zaś nauki jest na tym zbolszewizownym wydziale kilka osób które sie faktycznie nauka zajmują
jedna z nich w jednym z publicznie dostępnych tekstów zawarła taka oto konstatację:
"Narodowcy opowiadają się za pluralistycznym systemem partyjnym, uwzględ-
niającym istnienie alternatywnych systemów partyjnych. Wprowadzają jednak
pewne ograniczenia. Ze współczesnego systemu powinny być wyeliminowane
partie polityczne o antynarodowym programie oraz partie subsydiowane z nie-
polskich źródeł finansowania."
słuszna to konstatacja ;-)
i w tym zgadzam sie z narodowcami jako socjalista
Antifa i Ruch Palikota jako organizacje finansowane przez dawną komunistyczna partię NRD i koncerny farmaceutyczne powinny być nielegalne a sama do nich przynależność karana
Demczukówną siroto - to jest nazwisko panieńskie... ;-)
uwielbiam takich ignorantów jak ty ;-) pasjami kocham te wytwory UMCS
w końcu wielu z was zostało magistrami dzięki moim pracom...
...
propos zaś nauki jest na tym zbolszewizownym wydziale kilka osób które sie faktycznie nauka zajmują
jedna z nich w jednym z publicznie dostępnych tekstów zawarła taka oto konstatację:
"Narodowcy opowiadają się za pluralistycznym systemem partyjnym, uwzględ-
niającym istnienie alternatywnych systemów partyj... rozwiń
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:08
0
nie sluchaj ich, przemo, jestes na tym kiblu debesciak
Avatar
Gość / 1 grudnia 2011 r. o 20:06
0
A słowa przypisałbym Ikonowiczowi.
Zobacz wszystkie komentarze 45

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Śmiertelną chorobę można wyleczyć we wczesnym stadium. Zbadaj skórę, zanim wyjedziesz na wakacje
galeria

Śmiertelną chorobę można wyleczyć we wczesnym stadium. Zbadaj skórę, zanim wyjedziesz na wakacje

Połowa chorych na czerniaka w Polsce umiera w ciągu roku – alarmują lekarze. Tymczasem w ubiegłym roku wykryto blisko 4 tysiące nowych przypadków. Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie zachęca do badań i zaprasza na bezpłatne konsultacje dermatologiczne.

Bez testu i kwarantanny. Niemcy celem tegorocznych wyjazdów zarobkowych Polaków
Praca za granicą

Bez testu i kwarantanny. Niemcy celem tegorocznych wyjazdów zarobkowych Polaków

Niemcy to w tym roku najpopularniejszy kierunek sezonowych wyjazdów zarobkowych Polaków – tak wynika z najnowszego raportu europa.jobs.

Tanew Majdan Stary - Omega Stary Zamość 3:1. Pozostałe wyniki Keeza zamojskiej klasy okręgowej

Tanew Majdan Stary - Omega Stary Zamość 3:1. Pozostałe wyniki Keeza zamojskiej klasy okręgowej

KEEZA ZAMOJSKA KLASA OKRĘGOWA Tanew Majdan Stary w meczu na szczycie pokonała na swoim obiekcie Omegę Stary Zamość 3:1, a głównym architektem prestiżowej wygranej był znakomity tego dnia Tomasz Blicharz

Frodo atakuje inne psy, ale jego właściciel i tak nie zamierza wyprowadzać go na smyczy
Reportaż Uwagi! TVN
film

Frodo atakuje inne psy, ale jego właściciel i tak nie zamierza wyprowadzać go na smyczy

Frodo – pies w typie rasy amstaff, jest postrachem łódzkiego Śródmieścia. Mimo że zwierzę atakuje inne psy, a na jego opiekuna nakładane są kary, właściciel nie zamierza wyprowadzać go na smyczy ani zakładać kagańca. Przekonuje, że robi to dla dobra zwierząt.

Wybory wójta gminy Puławy. Znamy wyniki głosowania

Wybory wójta gminy Puławy. Znamy wyniki głosowania

Przedterminowe wybory wójta gminy Puławy. Popierany przez PiS Kamil Lewandowski (KWW Zgodnie nad Wisłą) zdobył 52,8 proc. głosów i został nowym wójtem.

Są chętni na prowadzenie kawiarni w Chatce Żaka

Są chętni na prowadzenie kawiarni w Chatce Żaka

Od września działalność wznowi kawiarnia w lubelskiej Chatce Żaka. Po wynikających z pandemii problemach UMCS znalazł chętnego do prowadzenia lokalu. Teraz szuka najemców punktów gastronomicznych w swoich nowych wydziałach przy ul. Głębokiej.

Dramatyczna sytuacja w gminach pod Lublinem. Jeszcze nie ma lata, a wody już brakuje

Dramatyczna sytuacja w gminach pod Lublinem. Jeszcze nie ma lata, a wody już brakuje

Upały dadzą nam się we znaki co najmniej do wtorku. I mimo że lato jeszcze się nawet nie rozpoczęło to w wielu gminach są już bardzo duże problemy z wodą. Zewsząd płyną apele o nie podlewanie ogródków i nie napełnianie basenów.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego 21 czerwca 2021 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego 21 czerwca 2021 r.

ŁKS Łódź - Górnik Łęczna 0:1. Witamy w PKO BP Ekstraklasie!

ŁKS Łódź - Górnik Łęczna 0:1. Witamy w PKO BP Ekstraklasie!

Górnik Łęczna ponownie zagra w PKO BP Ekstraklasie. W finale baraży Fortuna I Ligi podopieczni trenera Kamila Kieresia wygrali w Łodzi z tamtejszym ŁKS po golu Siergieja Krykuna czym sprawili ogromną niespodziankę. Tym samym zielono-czarni w ciągu dwóch sezonów przebyli drogę z drugiej ligi po najwyższy szczebel rozgrywkowy w Polsce

Rosyjska rakieta wystrzeliła w ostatnim momencie. Motor Lublin pokonał Stal Gorzów [zdjęcia]
galeria

Rosyjska rakieta wystrzeliła w ostatnim momencie. Motor Lublin pokonał Stal Gorzów [zdjęcia]

Jedno o niedzielnym spotkaniu Motoru Lublin z Moje Bermudy Stalą Gorzów trzeba powiedzieć – nie tylko Słońce rozgrzewało kibiców na trybunach, ale także emocje, które z nich kipiały. Gospodarze wygrali 46:43, ale musieli sobie na to solidnie zapracować. Głównym bohaterem tego dramatu w 15 aktach został Grigorij Łaguta

Matka z Lublina mówi dlaczego jedzie na protest przeciwko działaniom ministra Czarnka

Matka z Lublina mówi dlaczego jedzie na protest przeciwko działaniom ministra Czarnka

Rozmowa z mieszkanką Lublina, mamą trójki dzieci w wieku szkolnym, która jedzie w poniedziałek do Warszawy żeby wziąć udział w manifestacji „Czarnek idź precz!”.

UMCS szczepi studentów. Duże zakłady pracy już rezygnują
galeria

UMCS szczepi studentów. Duże zakłady pracy już rezygnują

W weekend uruchomiono tzw. zakładowy punkt szczepień przeciwko COVID-19 w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Skorzystali z niego nie tylko pracownicy – których większość zaszczepiła się już wcześniej w ramach szczepień nauczycieli akademickich – ale głównie studenci.

ŁKS Łódź – Górnik Łęczna 0:1 [zapis relacji na żywo]. Zielono-czarni wracają do PKO BP Ekstraklasy!

ŁKS Łódź – Górnik Łęczna 0:1 [zapis relacji na żywo]. Zielono-czarni wracają do PKO BP Ekstraklasy!

Przed Górnikiem Łęczna najważniejszy mecz ostatnich lat. W niedzielny wieczór o godzinie 20.40 zielono-czarni w finale baraży o PKO BP Ekstraklasę zagrają na wyjeździe z ŁKS Łódź. Czy uda im się spełnić marzenia i awansować do piłkarskiej elity?

Bon turystyczny z rekordem popularności. Skąd pobrać?

Bon turystyczny z rekordem popularności. Skąd pobrać?

Skąd pobrać bon turystyczny? Bon turystyczny to 500 zł, który rodzice mogą przeznaczyć na wypoczynek swojego dziecka w dowolnie wybranym miejscu Polski. Zainteresowanie skorzystaniem z niego rośnie z każdym tygodniem. Podpowiadamy, gdzie go znaleźć i jak z niego korzystać.

Nastolatek zaczął topić się w Zalewie Zemborzyckim. Tylko oni zobaczyli, że potrzebuje pomocy

Nastolatek zaczął topić się w Zalewie Zemborzyckim. Tylko oni zobaczyli, że potrzebuje pomocy

W niedzielę po południu nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie policjanci z posterunku wodnego uratowali 18-latka, który zaczął się topić.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.