Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

22 stycznia 2013 r.
9:41
Edytuj ten wpis

Zmiany kadrowe w Kościele. Bp Miziński trafi do Rzeszowa?

0 12 A A
Biskup Artur Miziński (Ryszard Hołubowicz/Wikipedia)
Biskup Artur Miziński (Ryszard Hołubowicz/Wikipedia)

W Kościele szykują się zmiany. Część ważnych biskupów odchodzi na emeryturę. Kto ich zastąpi? Do Rzeszowa miałby trafić bp Artur Miziński z Lublina - podaje "Gazeta Wyborcza".

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Dziennik zastanawia się, w którą stronę pójdzie w najbliższym czasie Kościół. Czy pozostanie mocno konserwatywny, czy się otworzy. I czy nowi hierarchowie zmienią jego wizerunek.

Gazeta przytacza przykład gdańskiego metropolity abpa Sławoja Leszka Głódzia, któremu blisko jest do mediów ojca Tadeusza Rydzyka. - W kościelnych kuluarach słychać, że duże szanse na Wrocław ma gdański metropolita abp Sławoj Leszek Głódź. Dla tego hierarchy byłby to kolejny duży awans. Były biskup polowy ma duże wpływy w Episkopacie - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

Z informacji dziennikarzy wynika, że do Rzeszowa mógłby trafić bp Artur Miziński z Lublina. Miałby zastąpić
odchodzącego na emeryturę ordynariusza rzeszowskiego, biskupa Kazimierza Górnego.

Biskup Miziński jest jednym z trzech biskupów pomocniczych Archidiecezji Lubelskiej. Jest członkiem Towarzystwa Naukowego KUL i kanonikiem gremialnym Kapituły Archikatedralnej w Lublinie.

Więcej w Gazecie Wyborczej

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
folkatka / 30 marca 2013 o 12:28
0
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować. To by było poniżej mojej godności.
[size=5][size=4]Ja - owszem - dyskutowac lubie (i wbrew temu, co o mnie sądzisz - szanuję ludzi o odmiennych przekonaniach, w swoim najbliższym kręgu towarzyskim mam znajomych różniących sie ode mnie o 180 stopni swiatpoglądem),[/size][color=#FF0000] ale nie będe dyskutowac z kimś, kto notorycznie mnie poniża, obraża, wyzywa, podszywa sie pode mnie i pod moim nickiem wypisuje różne głupoty (zwłaszcza na Kurierze, bo na gazecie już Ci sie nie zdarza). [/color][/size]
Moge Ci zadedykowac jeden cytat, pasuje do Ciebie jak ulał:

([url="http://pl.wiktionary.org/wiki/Mat."]Mat.[/url] 7:3–5): A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Albo jak powiesz bratu swemu: Pozwól, że wyjmę źdźbło z oka twego, a oto belka jest w oku twoim? Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego.

Ponieważ Jezus Chrystus nakazał nam miłować naszych prześladowców, więc również życzę Ci Wesołych Świat.
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować. To by było poniżej mojej godności.
[size=5][size=4]Ja - owszem - dyskutowac lubie (i wbrew temu, co o mnie sądzisz - szanuję ludzi o odmiennych przekonaniach, w swoim najbliższym kręgu towarzyskim mam znajomych różniących sie ode mnie o 180 stopni swiatpoglądem),[/size][color=#FF0000] ale nie będe dyskutowac z kimś, kto notorycznie mnie poniża, obraża, wyzywa, podszywa sie pode mnie i pod moim nickiem wypisuje różne głupoty (zwłaszcza na Kurierze, bo na gazecie już Ci sie nie zdarza). [/color... rozwiń
Avatar
as / 29 marca 2013 o 16:19
0
Oczywiście, że hinduizm jest starszy - Ameryki nie odkryłaś Ty fanatyczna myślicielko. Stęskniłaś się? Popatrz na siebie, kim ty jesteś - odreagowujesz swoje kompleksy na forach internetowych. Nigdy, nigdy nie zaznasz szczęścia, nie zaznasz tego co mają ci mali (tak nazywani przez Ciebie) ludzie - oni mają rodziny - coś co dla Ciebie pozostanie na zawsze czymś nigdy nieosiągalnym.Tu w necie każdy taki jak Ty zakompleksiony osobnik może pisać co chce i podbudowywać swoje ego, tu pouczasz innych - przynajmniej tutaj czujesz się choć przez krótki czas kimś lepszym, mądrzejszym. Udowodnij , że masz rację. Skąd wiesz, że katolicyzm jest jedynie słyszna wizją Boga - wmawiasz to sobie , bo przeceż nie masz innego wyjścia by znaleźć sens Twojej egzystencji na tym świecie. Piszesz, że to co piszę o Tobie znasz to na pamięć i własnie mój cel został osiągnięty - to utrwaliło się to w w Twoim umyśle.
Mimo wszystko życzę Ci wiecej pokory i szacunku dla inaczej niż Ty myślących osób i żeby zdarzył się cud i żebyś była szczęśliwa.
Pozdrawiam.
As.
Oczywiście, że hinduizm jest starszy - Ameryki nie odkryłaś Ty fanatyczna myślicielko. Stęskniłaś się? Popatrz na siebie, kim ty jesteś - odreagowujesz swoje kompleksy na forach internetowych. Nigdy, nigdy nie zaznasz szczęścia, nie zaznasz tego co mają ci mali (tak nazywani przez Ciebie) ludzie - oni mają rodziny - coś co dla Ciebie pozostanie na zawsze czymś nigdy nieosiągalnym.Tu w necie każdy taki jak Ty zakompleksiony osobnik może pisać co chce i podbudowywać swoje ego, tu pouczasz innych - przynajmniej tutaj czujesz się choć przez kr... rozwiń
Avatar
folkatka / 23 marca 2013 o 10:32
0
Stęsknilam się za Tobą, odzywaj się częśćiej. Nie rozumiem Twojej uwagi co do buddyzmu i judaizmu. Jasne, ze sa to starsze religie - chociaż tak naprawdę religia mojżeszowa, jaką znamy ze Starego Testamentu, byla zupelnie czymś innym niż współczesny judaizm, ale to na marginesie.
PS religią znacznie starszą niż chrzescijaństwo jest również hinduizm.
Avatar
as / 22 marca 2013 o 20:44
0
Oczywiście będzie istniał - przyjda kolejni biskupi i kolejne fanatyczki może jesze bardziej odmóżdżone niż Ty folsratko, tylko pytanie czy bedzie taki jak dziś, czy moze marginalną grupą? I jeszcze jedno - budddyzm, judaizm są o wiele starszymi religiami i mają się dobrze ty zakompleksiona istoto.
Avatar
Gość / 22 stycznia 2013 o 14:32
0
[quote name='JAKOŚ to bedzie' timestamp='1358857832' post='723873']
jacie nie pozdrawiam Pozdrawiam LUDZI PRACY a nie zakłamanych darmozjadów w sukienkach a dobrą wole to oni mają tylko robić ni ma komu
[/quote]

...jacie no co ty ?
Takżeś to ujął, że w pewnym momencie pomyślałem że dzisiaj mamy PIERWSZY MAJA !

Czy ty uważasz że kobiety chodzące w sukienkach to darmozjady ? Łał !
To najwidoczniej nie spotkałeś jeszcze porządnej kobiety w swoim zaszczanym życiu.
[quote name='JAKOŚ to bedzie' timestamp='1358857832' post='723873']
jacie nie pozdrawiam Pozdrawiam LUDZI PRACY a nie zakłamanych darmozjadów w sukienkach a dobrą wole to oni mają tylko robić ni ma komu
[/quote]

...jacie no co ty ?
Takżeś to ujął, że w pewnym momencie pomyślałem że dzisiaj mamy PIERWSZY MAJA !

Czy ty uważasz że kobiety chodzące w sukienkach to darmozjady ? Łał !
To najwidoczniej nie spotkałeś jeszcze porządnej kobiety w swoim zaszczanym życiu. rozwiń
Avatar
JAKOŚ to bedzie / 22 stycznia 2013 o 13:30
0
jacie nie pozdrawiam Pozdrawiam LUDZI PRACY a nie zakłamanych darmozjadów w sukienkach a dobrą wole to oni mają tylko robić ni ma komu
Avatar
Gość / 22 stycznia 2013 o 13:25
0
...i nie "zdechnie" przez kolejne tysiące lat.
Pozdrawiam serdcznie wszystkich Chrześcijan i ludzi dobrej woli.

Niechaj będzie pochwalony Jezus Chrystus.
Avatar
folkatka / 22 stycznia 2013 o 12:54
0
[quote name='Azazello' timestamp='1358851545' post='723833']
kościół trwa" i co komu po tej stagnacji i skostnieniu? Na obdzieraniu nas przez Tuska do gołego i nędzy--- nie reaguje ale po swój FUndusz to leci razdwa do koryta!Wymrą biskupi wymrą dewotki zdechnie kościół
[/quote]

Spokojnie,przyjda kolejni biskupi i kolejne dewotki Kościół jakoś nie zdechł przez ostatnie 2000 lat )
[quote name='Azazello' timestamp='1358851545' post='723833']
kościół trwa" i co komu po tej stagnacji i skostnieniu? Na obdzieraniu nas przez Tuska do gołego i nędzy--- nie reaguje ale po swój FUndusz to leci razdwa do koryta!Wymrą biskupi wymrą dewotki zdechnie kościół
[/quote]

Spokojnie,przyjda kolejni biskupi i kolejne dewotki Kościół jakoś nie zdechł przez ostatnie 2000 lat ) rozwiń
Avatar
we / 22 stycznia 2013 o 12:45
0
już wyborcza namaszczała niejednego na nastepcę życińskiego.Do rzeszowa pójdzie leszczyński z zamościa.obstawiłem w sts
Avatar
Azazello / 22 stycznia 2013 o 11:45
0
kościół trwa" i co komu po tej stagnacji i skostnieniu? Na obdzieraniu nas przez Tuska do gołego i nędzy--- nie reaguje ale po swój FUndusz to leci razdwa do koryta!Wymrą biskupi wymrą dewotki zdechnie kościół
kościół trwa" i co komu po tej stagnacji i skostnieniu? Na obdzieraniu nas przez Tuska do gołego i nędzy--- nie reaguje ale po swój FUndusz to leci razdwa do koryta!Wymrą biskupi wymrą dewotki zdechnie kościół rozwiń
Avatar
folkatka / 30 marca 2013 o 12:28
0
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować. To by było poniżej mojej godności.
[size=5][size=4]Ja - owszem - dyskutowac lubie (i wbrew temu, co o mnie sądzisz - szanuję ludzi o odmiennych przekonaniach, w swoim najbliższym kręgu towarzyskim mam znajomych różniących sie ode mnie o 180 stopni swiatpoglądem),[/size][color=#FF0000] ale nie będe dyskutowac z kimś, kto notorycznie mnie poniża, obraża, wyzywa, podszywa sie pode mnie i pod moim nickiem wypisuje różne głupoty (zwłaszcza na Kurierze, bo na gazecie już Ci sie nie zdarza). [/color][/size]
Moge Ci zadedykowac jeden cytat, pasuje do Ciebie jak ulał:

([url="http://pl.wiktionary.org/wiki/Mat."]Mat.[/url] 7:3–5): A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Albo jak powiesz bratu swemu: Pozwól, że wyjmę źdźbło z oka twego, a oto belka jest w oku twoim? Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego.

Ponieważ Jezus Chrystus nakazał nam miłować naszych prześladowców, więc również życzę Ci Wesołych Świat.
Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować. To by było poniżej mojej godności.
[size=5][size=4]Ja - owszem - dyskutowac lubie (i wbrew temu, co o mnie sądzisz - szanuję ludzi o odmiennych przekonaniach, w swoim najbliższym kręgu towarzyskim mam znajomych różniących sie ode mnie o 180 stopni swiatpoglądem),[/size][color=#FF0000] ale nie będe dyskutowac z kimś, kto notorycznie mnie poniża, obraża, wyzywa, podszywa sie pode mnie i pod moim nickiem wypisuje różne głupoty (zwłaszcza na Kurierze, bo na gazecie już Ci sie nie zdarza). [/color... rozwiń
Avatar
as / 29 marca 2013 o 16:19
0
Oczywiście, że hinduizm jest starszy - Ameryki nie odkryłaś Ty fanatyczna myślicielko. Stęskniłaś się? Popatrz na siebie, kim ty jesteś - odreagowujesz swoje kompleksy na forach internetowych. Nigdy, nigdy nie zaznasz szczęścia, nie zaznasz tego co mają ci mali (tak nazywani przez Ciebie) ludzie - oni mają rodziny - coś co dla Ciebie pozostanie na zawsze czymś nigdy nieosiągalnym.Tu w necie każdy taki jak Ty zakompleksiony osobnik może pisać co chce i podbudowywać swoje ego, tu pouczasz innych - przynajmniej tutaj czujesz się choć przez krótki czas kimś lepszym, mądrzejszym. Udowodnij , że masz rację. Skąd wiesz, że katolicyzm jest jedynie słyszna wizją Boga - wmawiasz to sobie , bo przeceż nie masz innego wyjścia by znaleźć sens Twojej egzystencji na tym świecie. Piszesz, że to co piszę o Tobie znasz to na pamięć i własnie mój cel został osiągnięty - to utrwaliło się to w w Twoim umyśle.
Mimo wszystko życzę Ci wiecej pokory i szacunku dla inaczej niż Ty myślących osób i żeby zdarzył się cud i żebyś była szczęśliwa.
Pozdrawiam.
As.
Oczywiście, że hinduizm jest starszy - Ameryki nie odkryłaś Ty fanatyczna myślicielko. Stęskniłaś się? Popatrz na siebie, kim ty jesteś - odreagowujesz swoje kompleksy na forach internetowych. Nigdy, nigdy nie zaznasz szczęścia, nie zaznasz tego co mają ci mali (tak nazywani przez Ciebie) ludzie - oni mają rodziny - coś co dla Ciebie pozostanie na zawsze czymś nigdy nieosiągalnym.Tu w necie każdy taki jak Ty zakompleksiony osobnik może pisać co chce i podbudowywać swoje ego, tu pouczasz innych - przynajmniej tutaj czujesz się choć przez kr... rozwiń
Avatar
folkatka / 23 marca 2013 o 10:32
0
Stęsknilam się za Tobą, odzywaj się częśćiej. Nie rozumiem Twojej uwagi co do buddyzmu i judaizmu. Jasne, ze sa to starsze religie - chociaż tak naprawdę religia mojżeszowa, jaką znamy ze Starego Testamentu, byla zupelnie czymś innym niż współczesny judaizm, ale to na marginesie.
PS religią znacznie starszą niż chrzescijaństwo jest również hinduizm.
Avatar
as / 22 marca 2013 o 20:44
0
Oczywiście będzie istniał - przyjda kolejni biskupi i kolejne fanatyczki może jesze bardziej odmóżdżone niż Ty folsratko, tylko pytanie czy bedzie taki jak dziś, czy moze marginalną grupą? I jeszcze jedno - budddyzm, judaizm są o wiele starszymi religiami i mają się dobrze ty zakompleksiona istoto.
Avatar
Gość / 22 stycznia 2013 o 14:32
0
[quote name='JAKOŚ to bedzie' timestamp='1358857832' post='723873']
jacie nie pozdrawiam Pozdrawiam LUDZI PRACY a nie zakłamanych darmozjadów w sukienkach a dobrą wole to oni mają tylko robić ni ma komu
[/quote]

...jacie no co ty ?
Takżeś to ujął, że w pewnym momencie pomyślałem że dzisiaj mamy PIERWSZY MAJA !

Czy ty uważasz że kobiety chodzące w sukienkach to darmozjady ? Łał !
To najwidoczniej nie spotkałeś jeszcze porządnej kobiety w swoim zaszczanym życiu.
[quote name='JAKOŚ to bedzie' timestamp='1358857832' post='723873']
jacie nie pozdrawiam Pozdrawiam LUDZI PRACY a nie zakłamanych darmozjadów w sukienkach a dobrą wole to oni mają tylko robić ni ma komu
[/quote]

...jacie no co ty ?
Takżeś to ujął, że w pewnym momencie pomyślałem że dzisiaj mamy PIERWSZY MAJA !

Czy ty uważasz że kobiety chodzące w sukienkach to darmozjady ? Łał !
To najwidoczniej nie spotkałeś jeszcze porządnej kobiety w swoim zaszczanym życiu. rozwiń
Avatar
JAKOŚ to bedzie / 22 stycznia 2013 o 13:30
0
jacie nie pozdrawiam Pozdrawiam LUDZI PRACY a nie zakłamanych darmozjadów w sukienkach a dobrą wole to oni mają tylko robić ni ma komu
Avatar
Gość / 22 stycznia 2013 o 13:25
0
...i nie "zdechnie" przez kolejne tysiące lat.
Pozdrawiam serdcznie wszystkich Chrześcijan i ludzi dobrej woli.

Niechaj będzie pochwalony Jezus Chrystus.
Avatar
folkatka / 22 stycznia 2013 o 12:54
0
[quote name='Azazello' timestamp='1358851545' post='723833']
kościół trwa" i co komu po tej stagnacji i skostnieniu? Na obdzieraniu nas przez Tuska do gołego i nędzy--- nie reaguje ale po swój FUndusz to leci razdwa do koryta!Wymrą biskupi wymrą dewotki zdechnie kościół
[/quote]

Spokojnie,przyjda kolejni biskupi i kolejne dewotki Kościół jakoś nie zdechł przez ostatnie 2000 lat )
[quote name='Azazello' timestamp='1358851545' post='723833']
kościół trwa" i co komu po tej stagnacji i skostnieniu? Na obdzieraniu nas przez Tuska do gołego i nędzy--- nie reaguje ale po swój FUndusz to leci razdwa do koryta!Wymrą biskupi wymrą dewotki zdechnie kościół
[/quote]

Spokojnie,przyjda kolejni biskupi i kolejne dewotki Kościół jakoś nie zdechł przez ostatnie 2000 lat ) rozwiń
Avatar
we / 22 stycznia 2013 o 12:45
0
już wyborcza namaszczała niejednego na nastepcę życińskiego.Do rzeszowa pójdzie leszczyński z zamościa.obstawiłem w sts
Avatar
Azazello / 22 stycznia 2013 o 11:45
0
kościół trwa" i co komu po tej stagnacji i skostnieniu? Na obdzieraniu nas przez Tuska do gołego i nędzy--- nie reaguje ale po swój FUndusz to leci razdwa do koryta!Wymrą biskupi wymrą dewotki zdechnie kościół
kościół trwa" i co komu po tej stagnacji i skostnieniu? Na obdzieraniu nas przez Tuska do gołego i nędzy--- nie reaguje ale po swój FUndusz to leci razdwa do koryta!Wymrą biskupi wymrą dewotki zdechnie kościół rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Alarm 24: Ktoś zrobił sobie dzikie śmietnisko na Felinie
galeria

Alarm 24: Ktoś zrobił sobie dzikie śmietnisko na Felinie 0 0

Zdjęcia śmieci wyrzuconych na drodze w lasku między akademikami a Felinem przysłała do nas Czytelniczka.

Lublin: Masa Krytyczna Śladami Józefa Czechowicza
27 lipca 2018, 18:00
galeria

Lublin: Masa Krytyczna Śladami Józefa Czechowicza 0 0

Co Gdzie Kiedy. Przed nami kolejna odsłona przejażdżek po Lublinie w ramach Masy Krytycznej. 27 lipca o godz. 18 z Placu Litewskiego wyruszy rajd śladami Józefa Czechowicza.

Paweł Fajdek (Agros Zamość): Chcę wracać do Lublina

Paweł Fajdek (Agros Zamość): Chcę wracać do Lublina 1 0

Rozmowa z Pawłem Fajdkiem, zawodnikiem Agrosu Zamość, srebrnym medalistą mistrzostw Polski

Sukces Katarzyny Krawczyk na zawodach w Hiszpanii

Sukces Katarzyny Krawczyk na zawodach w Hiszpanii 2 0

Katarzyna Krawczyk z Cementu-Gryfa Chełm zdobyła brązowy medal podczas Międzynarodowego Turnieju o Grand Prix Hiszpanii. Srebro wywalczyła inna z Polek Agnieszka Wieszczek-Kordus w kategorii 72 kg

Powiat lubartowski: Potrąciła pieszego, dlaczego odjechała z miejsca wypadku?

Powiat lubartowski: Potrąciła pieszego, dlaczego odjechała z miejsca wypadku? 1 1

Do zdarzenia doszło w niedzielę po godz. 21 na drodze krajowej nr 48 w miejscowości Wola Blizocka (pow. lubartowski).

18-latek wpadł podczas kontroli na ul. Turystycznej w Lublinie. Trzy miesiące aresztu

18-latek wpadł podczas kontroli na ul. Turystycznej w Lublinie. Trzy miesiące aresztu 0 2

W nocy z piątku na sobotę na ulicy Turystycznej policyjni wywiadowcy zatrzymali do kontroli drogowej samochód audi.

Lubelskie: Nieszczęśliwy skok ze spadochronem

Lubelskie: Nieszczęśliwy skok ze spadochronem 14 0

Do zdarzenia doszło w niedzielę na lotnisku w miejscowości Mokre koło Zamościa.

Znika popularna w Lublinie marka supermarketów. Połączenie z dużą siecią
galeria

Znika popularna w Lublinie marka supermarketów. Połączenie z dużą siecią 0 3

Jesienią z Lublina znikną sklepy Aldik. Zastąpią je Stokrotki. Pracownicy sieci czekają na zmiany z niepokojem.

PO zmieniła kandydata na prezydenta Wrocławia. Duże zaskoczenie
film

PO zmieniła kandydata na prezydenta Wrocławia. Duże zaskoczenie 1 1

Kazimierz Michał Ujazdowski nie będzie kandydatem Platformy Obywatelskiej na prezydenta Wrocławia – ogłosił przewodniczący tej partii Grzegorz Schetyna. Nowego kandydata Koalicji Obywatelskiej wskaże Nowoczesna. 

Musical "Metro" w Lublinie
14 października 2018, 18:00

Musical "Metro" w Lublinie 5 0

Co Gdzie Kiedy. Legendarny polski musical Metro zawita do Lublina. Znakomite przedstawienie w gwiazdorskiej obsadzie zobaczymy 14 października o godz. 18 w Hali Globus (ul. Kazimierza Wielkiego 8).

Awantura o znaną kawiarnię w centrum Lublina. PO pyta o browar i o to czyje interesy reprezentuje radny PiS

Awantura o znaną kawiarnię w centrum Lublina. PO pyta o browar i o to czyje interesy reprezentuje radny PiS 6 24

Prokuratura zbada okoliczności zerwania przez Centrum Kultury w Lublinie umowy z przedsiębiorcą, który wynajmował od CK lokal pod kawiarnię. To reakcja na zawiadomienie od przedsiębiorcy, który sugeruje, że na zerwanie umowy naciskał zastępca prezydenta. On sam zaprzecza i mówi, że rozważa pozew o zniesławienie.

Ruch Izbica wygrywa w sparingach i sprawdza bramkarzy

Ruch Izbica wygrywa w sparingach i sprawdza bramkarzy 2 0

CHEŁMSKA KLASA OKRĘGOWA Ruch Izbica zamierza jedynie uzupełnić skład. Pilnie poszukiwani są specjaliści od gry między słupkami W okresie przygotowawczym Ruch Izbica odniósł drugie zwycięstwo z rzędu. Tym razem zespół trenera Andrzeja Rycaka rozbił Deltę Nielisz 7:4

Polscy przedsiębiorcy już nie będą musieli stosować pieczątek

Polscy przedsiębiorcy już nie będą musieli stosować pieczątek 0 1

W ciągu roku zniesiony ma być wymóg stosowania pieczątek przez przedsiębiorców.

Radni PSL plan dla wsi przygotowany przez PiS nazywają wyborczą kpiną

Radni PSL plan dla wsi przygotowany przez PiS nazywają wyborczą kpiną 1 59

Przygotowany przez rząd PiS plan dla wsi jest zdaniem radnych powiatu bialskiego wyborczą kpiną. A Janusz Skólimowski wicestarosta bialski z PiS przekonuje, że program zapewni rolnictwu wsparcie, rozwój i ochronę.

Symbol Wolności na rocznicę Powstania Warszawskiego w Puławach
1 sierpnia 2018, 19:00

Symbol Wolności na rocznicę Powstania Warszawskiego w Puławach 11 5

Co Gdzie Kiedy. 1 sierpnia Puławy włączą się w obchody 74. rocznicy Powstania Warszawskiego. Mieszkańcy zbiorą się w centrum miasta o godz. 19, aby oddać hołd Powstańcom i ułożyć olbrzymi znak Polski Walczącej.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.