Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Magazyn

21 czerwca 2020 r.
8:10

Nie jesteśmy ideologią! "Chcemy po prostu godnie żyć w swoim państwie"

198 14 A A
Bart Staszewski poszedł do Pałacu po to, żeby pokazać prezydentowi twarze Dominika, Kacpra i Milo – młodych osób LGBT, które popełniły samobójstwo z powodu panującej w Polsce homofobii i transfobii
Bart Staszewski poszedł do Pałacu po to, żeby pokazać prezydentowi twarze Dominika, Kacpra i Milo – młodych osób LGBT, które popełniły samobójstwo z powodu panującej w Polsce homofobii i transfobii (fot. Bart Staszewski/Facebook)

Bart Staszewski sprzątnął zastawę ze stołu i położył przed prezydentem Andrzejem Dudą zdjęcia osób LGBT, które po zaszczuciu popełniły samobójstwa

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

– Powiedziałem mu, że nie jesteśmy ideologią, chcemy po prostu godnie żyć w swoim państwie. Opowiedziałem mu swoją historię – relacjonuje spotkanie z prezydentem Bart Staszewski, lubelski aktywista LGBT. Mężczyzna poprosił o osobistą rozmowę zbulwersowany ostatnimi słowami polityków PiS godzącymi w mniejszość.

Ideologia, nie ludzie

Podczas spotkania w Brzegu w sobotę prezydent Andrzej Duda powiedział: „Próbuje się nam proszę państwa wmówić, że to ludzie, a to jest po prostu ideologia”.

– Brońmy rodziny przed tego rodzaju zepsuciem, deprawacją, absolutnie niemoralnym postępowaniem, brońmy nas przed ideologią LGBT i skończmy słuchać tych idiotyzmów o jakichś prawach człowieka, czy o jakiejś równości. Ci ludzie nie są równi ludziom normalnym i skończmy z tą dyskusją – grzmiał na antenie TVP Info, poseł PiS Przemysław Czarnek, były wojewoda lubelski.

Poseł Joachim Brudziński (PiS) stwierdził w mediach społecznościowych, że „Polska bez LGBT jest najpiękniejsza”, a Jacek Żalek (też PiS) został wyrzucony z programu TVN24 po tym jak powiedział, że „LGBT to nie są ludzie, to ideologia”.

W tej sytuacji podczas poniedziałkowej wizyty w Lublinie ubiegającego się o reelekcję prezydenta Andrzeja Dudy oprócz jego sympatyków pojawiły się też osoby dotknięte słowami członków i sympatyków PiS. Wśród nich był Staszewski, który poprosił Dudę o rozmowę o sytuacji osób LGBT. Prezydent się zgodził.

Nie jedź!

Zanim lublinianin pojechał do Pałacu Prezydenckiego na jego funpage’u wiele osób prosiło go, by wziął udział w rozmowach dopiero po zakończeniu kampanii prezydenckiej. Ostrzegano, że takie spotkanie posłuży tylko „legitymizacji prezydenta” i „ociepleniu jego wizerunku”.

– Zdaję sobie sprawę, że być może spróbują to zmanipulować. Jednak muszę wykorzystać tę okazję, by mówić o sytuacji osób LGBT w Polsce – tłumaczył aktywista.

I dodawał, że idzie po to, żeby pokazać prezydentowi twarze Dominika, Kacpra i Milo – młodych osób LGBT, które popełniły samobójstwo z powodu panującej w Polsce homofobii i transfobii.

– Zacytuję prezydenta Wałęsę, który swego czasu mówił, że jeżeli będzie trzeba, to spotka się z samym diabłem. Choć – przyznaję – nie sądzę, by prezydent i PiS się opamiętali. Ale nie mogę siedzieć i nic nie robić, bo sytuacja osób LGBT jest straszna – argumentował.

Na spotkanie z Andrzejem Dudą zaproszony był też Robert Biedroń oraz jego mama. Polityk Wiosny sam prosił o nie na antenie TVP 1. Mimo to w rozmowach nie wziął udziału.

– Nie chciałabym, żeby pan sobie robił ze mną zdjęcia, a w głowie miał ciągle to samo: to samo krzywdzące przekonanie, które rani nasze dzieci, siostry i braci, najbliższych i przyjaciół – oświadczyła mama kandydata Lewicy na prezydenta.

– Nie pójdę jutro na spotkanie z Dudą, bo czuję, że chce nas wykorzystać do ratowania swojego wizerunku, siebie w wyborach – nie pozostawił złudzeń także sam Robert Biedroń.

(fot. Maciej Kaczanowski)

Spotkanie z dwóch stron

Tuż po ponad godzinnej rozmowie rzecznik prezydenta Błażej Spychalski podkreślał, że było ono „dobre” i „konstruktywne”.

– Ono wynikało przede wszystkim z otwartości pana prezydenta Andrzeja Dudy na to, żeby także o trudnych sprawach tutaj w pałacu prezydenckim rozmawiać – podkreślał Spychalski. – Mam nadzieję, że docenił (Staszewski – red.) możliwość tego, że mógł się spotkać z panem prezydentem, że mógł wymienić z nim poglądy – dodał.

Jednak inaczej spotkanie ocenia aktywista z Lublina, który otwarcie przyznaje, że to on wstając zakończył spotkanie. Gdy Duda oznajmił, że korzysta z wolności słowa i powiedział, że za swoją wypowiedź nie przeprosi, wstał zapinając guzik marynarki. Nie zdecydował się też na podanie ręki prezydentowi przy wyjściu.

– Na samym początku sprzątnąłem zastawę ze stołu i położyłem przed prezydentem zdjęcia osób, które popełniły samobójstwa. Leżały na stole przez całe spotkanie – relacjonuje Bart Staszewski. – Powiedziałem prezydentowi o tym, jak wygląda sytuacja osób LGBT w Polsce. Powiedziałem, jak od lat walczymy o równe prawa, o tym jak od 2015 roku, kiedy partia PiS doszła do władzy, odbywa się szczucie na osoby LGBT. Powiedziałem o kamieniach rzucanych na marsze równości, bo prezydent mówił, że ich nie widział. Powiedziałem o dzieciakach wyrzucanych z domów, słowach pogardy, które wypowiada w naszym kierunku prezydent państwa. Powiedziałem, że milczy, kiedy na drugim marszu równości w Lublinie dochodzi do próby zamachu bombowego. Prezydent powiedział, że nie słyszał o tym. Tej przemocy nie da się przemilczeć, udać, że jej nie było.

W rozmowie z dziennikarzami aktywista przyznał, że ma nadzieję, że Unia Europejska podejmie kroki „żeby tej homofobii nie było, żeby prezydent nie szczuł na Polaków i żeby partia PiS-u zaprzestała tych obrzydliwych działań”.

– Mam nadzieję, że nadejdzie czas, bardzo szybko, że zmieni się prezydent, który będzie szanował wszystkich obywateli niezależnie od poglądów, niezależnie od orientacji seksualnej, bo w obecnej sytuacji nie możemy na to liczyć, bo prezydent powiedział, że nie zatrzyma swojej kampanii, dalej będzie mówił o ideologii LGBT, dalej będzie szczuł – powiedział po spotkaniu w Pałacu Staszewski.

 Nie jestem ideologią!

Kilka godzin po spotkaniu w Pałacu Prezydenckim w Lublinie odbyła się manifestacja środowisk LGBT pod hasłem „Nie jestem „ideologią”, jestem człowiekiem”. To odpowiedź młodych aktywistów na słowa polityków PiS oraz kandydata na prezydenta Andrzeja Dudy. Uczestnicy protestu zapalili symboliczne znicze przed biurami poselskimi Prawa i Sprawiedliwości przy ul. Królewskiej, by upamiętnić ofiary homofobii i transfobii.

– Jestem jedną z osób, która doświadcza nienawiści. Ze strony rządu, ale i normalnych obywateli, takich jak my. Bardzo bym chciał, żeby osoby transpłciowe, tak jak ja, miały pole do życia – mówił jeden z uczestników manifestacji.

– To nie jest wymyślone zjawisko. To, co się dzieje, nienawiść, szczucie, doprowadza ludzi do śmierci – mówił kolejny z uczestników manifestacji.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
LBN / 21 czerwca 2020 r. o 08:45
+45
Skończcie już promowanie tych ludzi. Jak widać uprawiając zawód aktywisty LGBT można dobrze żyć. Kto sponsoruje te ostatnie protesty ?? To wszystko sprawa polityczna - przedwyborcza. Nikt nikomu do łóżka nie zagląda ale wychodzenie z tym na ulicę i domaganie się na siłę uwagi innych jest żałosne. Są w polskim prawie przepisy które umożliwiają dwóm osobom dowolnej płci zawiązanie spółki na ustalonych zasadach aby zapewnić obu stronom bezpieczeństwo finansowe i prawne. Dlaczego z nich nie korzystają ?? Natomiast adopcja dzieci to jakieś kuriozum, ze względu na własne egoistyczne pragnienia chcą krzywdzić bezbronne dzieci. Są inne kraje które tolerują takie sprawy ( i widać jak ta tolerancja rozsadza te kraje od środka) a granice są otwarte. Co ich tu w takim razie trzyma w Polsce ?? każdy kraj ma swoją kulturę i tradycję i należało by się z tym pogodzić.
Skończcie już promowanie tych ludzi. Jak widać uprawiając zawód aktywisty LGBT można dobrze żyć. Kto sponsoruje te ostatnie protesty ?? To wszystko sprawa polityczna - przedwyborcza. Nikt nikomu do łóżka nie zagląda ale wychodzenie z tym na ulicę i domaganie się na siłę uwagi innych jest żałosne. Są w polskim prawie przepisy które umożliwiają dwóm osobom dowolnej płci zawiązanie spółki na ustalonych zasadach aby zapewnić obu stronom bezpieczeństwo finansowe i prawne. Dlaczego z nich nie korzystają ?? Natomiast adopcja dzieci to jakieś ku... rozwiń
Avatar
Kolonia_z_dykty / 21 czerwca 2020 r. o 08:39
+44
Ale kto wam broni "godnie żyć"?? Jakoś żyliście tyle lat i było OK? A teraz jesteście tylko tanim i prymitywnym narządziem w rękach globalistów-marksistów NWO. Szczują i używają was do dzielenia społeczeństwa. Tymczasem jesteście 3-5% mini-mini grupką w całym społeczeństwie, a domagacie się attencji mrówki, która chciałaby gwałcic słonia - i to przez trąbę. Przypomnę, iż pierwotnie homoseksualizm uznawany był za chorobę i klasyfikowany jako dewiacja seksualna.
Avatar
zbyszko007 / 21 czerwca 2020 r. o 09:26
+39
Skoro ten młodzieniec jest AKTYWISTĄ to oznacza że jest wyznawcą ideologii LGBT i działaczem nieformalnego ruchu na rzecz osób o określonych preferencjach seksualnych. Zatem zaklinanie że nie ma żadnej ideologii jest bzdurą. Teraz założą partię "kochających inaczej" by propagować to zepsucie i wynaturzenie. Pisałem wielokrotnie że w świecie naturalnej przyrody i zwierząt takie wynaturzenia powodują eliminowanie takich osobników ze stada. Łączenie się osobników różnej płci w pary ma na celu prokreację czyli działania w celu podtrzymania gatunku, łączenie się osobników jednej płci ma na celu wyłącznie hedonistyczne czerpanie przyjemności ze spółkowania/wątpliwej dla zdrowego osobnika/. Dla mnie to jak zoofilia,nekrofilia itp.
Skoro ten młodzieniec jest AKTYWISTĄ to oznacza że jest wyznawcą ideologii LGBT i działaczem nieformalnego ruchu na rzecz osób o określonych preferencjach seksualnych. Zatem zaklinanie że nie ma żadnej ideologii jest bzdurą. Teraz założą partię "kochających inaczej" by propagować to zepsucie i wynaturzenie. Pisałem wielokrotnie że w świecie naturalnej przyrody i zwierząt takie wynaturzenia powodują eliminowanie takich osobników ze stada. Łączenie się osobników różnej płci w pary ma na celu prokreację czyli działania w celu podtrzym... rozwiń
Avatar
LBN / 21 czerwca 2020 r. o 09:10
+33
1. "Powiedziałem mu, że nie jesteśmy ideologią..Opowiedziałem mu" ....- to "mu" pokazuje szacunek do gospodarza spotkania. 2. "Na samym początku sprzątnąłem zastawę ze stołu i położyłem przed prezydentem zdjęcia" - kto idąc w gości zmiata zastawę ze stołu ?? WTF ?? 3. "Wstał zapinając guzik marynarki. Nie zdecydował się też na podanie ręki prezydentowi przy wyjściu" - no comment. Czy chcieli byście mieć takich gości?? Czy darzyli byście ich szacunkiem ? A LGBT ciągle domaga się na siłę szacunku i miłości, każdy musi udawać że ich lubi bo jak nie to zostanie do tego zmuszony siłą. Mają podobną mentalność jak nasi starsi bracia w wierze.
1. "Powiedziałem mu, że nie jesteśmy ideologią..Opowiedziałem mu" ....- to "mu" pokazuje szacunek do gospodarza spotkania. 2. "Na samym początku sprzątnąłem zastawę ze stołu i położyłem przed prezydentem zdjęcia" - kto idąc w gości zmiata zastawę ze stołu ?? WTF ?? 3. "Wstał zapinając guzik marynarki. Nie zdecydował się też na podanie ręki prezydentowi przy wyjściu" - no comment. Czy chcieli byście mieć takich gości?? Czy darzyli byście ich szacunkiem ? A LGBT ciągle domaga się na siłę szacunku i m... rozwiń
Avatar
_miki_ / 21 czerwca 2020 r. o 11:00
+22
czuję się osaczony i zaszczuty przez ideologią LGBT - boję się wyjść na ulice.
Avatar
TECZOWY_ZSL / 21 czerwca 2020 r. o 12:43
+21
"Parlament Rumunii zakazał propagowania ideologii gender w instytucjach edukacyjnych."
Avatar
fillip75 / 21 czerwca 2020 r. o 12:17
+18
Szkoda, że nie wyjął zdjęć osób, które odebrały sobie życie przez największego zbrodniarza wobec Polaków... tzn. ludzi narodowości polskiej. Wiecie ile osób popełniło samobójstwo lub stoczyło się na dno za dwóch rewolucji Wolnego Rynku asygnowanych prsez Leszka Balcerowicza? Ilu to ludzi wyeksmitowano z domu? Tylko dlatego, że ktoś miał chorą wizję wolnego rynku i pozbawił Polaków ochrony miejsc pracy. A ile osób wyemigrowało, gdy za gospodarkę wzięli się potomkowie balcerowiczowskiej myśli. Stołu by z pewnością nie starczyło. Niemniej Polska musi bronić się przed tą organizacją terrorystyczną, bo będzie za późno. W Niemczech nie ma tworu o nazwie LGBT, ale rozpanoszył się po wszystkich instytucjach państwa. I nie mam tu na myśli szkół. Czy wiecie, że w Niemczech są "człowieki", którzy pod nazwą AGG sprawdzają, czy myślą... jednomyślnie? Tzn. akceptują ludzi niezaleźnie od pochodzenia, rasy, przekonań religijnych, wieku, no i seksualności. Ja zadałem kadrowej proste pytanie: Czy mam też akceptować kazirodztwo? Proste pytanie... I ciut się wkurzyła i poinstruowała mnie, bym tak nie odpowiadał przy AGG. Ciekawe dlaczego? Brak ich akceptacji grozi natychmiastowym wydaleniem z pracy?! Cholera!!! I będę musiał sepuku popełnić?! Nie, nie... Ja mam fach w ręku, a nie w członku jak "człowieki" z LGBT. I o to im chodzi, by coś robić, a się nie narobić. Szczerze nie widziałem żadnego Homo Mena przy łopacie. Co innego dziewczyny inaczej. Nawet parę pracuje na hali. Mięśni brak, a robią. I czy mi one przeszkadzają? W ogóle. Pracują jak inni na chleb i jak zechcą, to urodzą sobie dziecko. Urodzą, a nie adoptują. Pytanie, czy wytrzymają zbliżenie z facetem, skoro same się za nich się uważają ;) Ich problem, nie mój. Co ciekawsze ta LGBT inwiligacja szerzona jest we wszystkich możliwych mediach. W Polsce robią to niemieckie wydawnictwa "Deutsch aktuell", czy Computer Bild. Wszędzie wciskają wizję społeczeństwa atakującego z pianą na ustach biedne Lesbijki, Gejów, Biseksualnych, Transwestytów.... A co z Kazirodcami, Pedofilami, Zoofilami, Nekrofilami? Dziwne, że jakoś ta organizacja nie wypłynęła za PO? Czyżby wówczas mogli się mężować i żeniować? Ja podsumuję to tym, byśmy nie dali się terroryzować płatnym organizacjom, bo niedługo jak nie zechcecie przerobić się na geja lub własne dziecko, to zwyczajnie stracicie pracę. Tak jak to ma miejsce w Niemczech.
Szkoda, że nie wyjął zdjęć osób, które odebrały sobie życie przez największego zbrodniarza wobec Polaków... tzn. ludzi narodowości polskiej. Wiecie ile osób popełniło samobójstwo lub stoczyło się na dno za dwóch rewolucji Wolnego Rynku asygnowanych prsez Leszka Balcerowicza? Ilu to ludzi wyeksmitowano z domu? Tylko dlatego, że ktoś miał chorą wizję wolnego rynku i pozbawił Polaków ochrony miejsc pracy. A ile osób wyemigrowało, gdy za gospodarkę wzięli się potomkowie balcerowiczowskiej myśli. Stołu by z pewnością nie starczyło. Niemniej Polsk... rozwiń
Avatar
Paul / 21 czerwca 2020 r. o 12:58
+15
Gdyby tak każda organizacja robiła tyle dymu to zabrakłoby Placu Litewskiego. Ci są zawsze. To co to jest? Potem narzekania i pretensje. Widziałem i słyszałem jak zachowywali się się podczas przemówienia Prezydenta. To jest dla was norma? Tak ma być? Nie prowokujcie bo sami sobie szkodzicie. My nie przyszliśmy na Plac aby słuchać waszego wycia. Tak, to jest ideologia, sponsorowana, a zarobić można inaczej, niekoniecznie biorąc udział w takich spędach!
Avatar
anka-anka / 21 czerwca 2020 r. o 11:37
+15
Tak to już jest, że przyszłością istnienia społeczeństwa są związki hetero. Nikt wcześniej nie roztrząsał dzień w dzień orientacji seksualnej, bo był to temat intymny. Co się zmieniło, że nagle kwestia kto z kim i dlaczego stało się, dla pewnej tylko grupy, tematem najważniejszym? Właśnie to, ze zrobiono z tego ideologię, którą próbuje się narzucić innym jako jedynie słuszną. Jako ludzie mamy te same prawa i podlegamy takiej samej ochronie. Żyliśmy wieki obok siebie i nikt nie robił z tego tragedii. Przestępstwa zaś zdarzają się w stosunku do wszystkich - młodych, starych, dzieci, kobiet, mężczyzn, hetero, czy homo. Każdy mógł i może mieszkać z kim chce. Każdy pracuje tam, gdzie go przyjmą do pracy. Zatem po co to stawianie wszystkiego na głowie? Ludzie niepełnosprawni w jakikolwiek sposób potrzebują czasami pomocy, aby móc w pełni korzystać z życia, ale nie oczekują od zdrowej części społeczeństwa, aby ta zaczęła o nich mówić, iż oni też są w pełni zdrowi. Stygmatyzuje się osoby, które otwarcie mówią, o tym co widzą i co w naturalny sposób budzi ich zdziwienie, czy niesmak - człowiek z durszlakiem na głowie, z piórkami, w ordynarnym makijażu. Czy mężczyzna naśladujący kobietę nią jest? Nie. Bo nawet te jego ruchy, ani są męskie, ani kobiece. Są karykaturalne, a my mamy udawać, że wszystko jest w porządku. A może to jednak poważne zaburzenia osobowości? A może to wynik złej gospodarki hormonalnej? Może czas tym się zająć, a nie na siłę z normy robić pośmiewisko.
Tak to już jest, że przyszłością istnienia społeczeństwa są związki hetero. Nikt wcześniej nie roztrząsał dzień w dzień orientacji seksualnej, bo był to temat intymny. Co się zmieniło, że nagle kwestia kto z kim i dlaczego stało się, dla pewnej tylko grupy, tematem najważniejszym? Właśnie to, ze zrobiono z tego ideologię, którą próbuje się narzucić innym jako jedynie słuszną. Jako ludzie mamy te same prawa i podlegamy takiej samej ochronie. Żyliśmy wieki obok siebie i nikt nie robił z tego tragedii. Przestępstwa zaś zdarzają się w stosunku d... rozwiń
Avatar
fillip75 / 21 czerwca 2020 r. o 11:49
+14
LGBT to nie ideologia? A niby co? Człowiek, a może po madaskarsku LUDŹ? Oczywiście, że każda organizacja to nie człowiek i trudno to zrozumieć? LGBT kieruje się zbiorem stworzonych zapisów, który ma wywalczyć prawa i przywileje pewnej grupie społecznej. Czy są w niej ludzie? Ależ oczywiście. Tak samo jak byli w strukturach organizacji komunistycznych, nazistowskich, faszystowskich, czy pedofilskich (FKK, BBS), ale też demokratycznych (PO, PiS, PSL, SLD, Konfederacja... itd.). Czy PiS to ludzie? A może PO lub inna partia lub nie partia np. Kukiz15? Ciężko utożsamiać jakąś organizację z fizycznie namacalnym człowiekiem. Mi bliżej do poglądów PiS jak PO, to trzymam stronę... "człowieków" z PiSu? Oczywiście, że nie. Utożsamiam się z zapisami programowymi i to nie ze wszystkimi. Ja nie jestem Katolikiem, kwestia aborcji (byle nie na żądanie), religia w szkole (zbędna). Wkurza mnie brak podniesienia wolnej kwoty od podatku (chociaż i tak z tego nie korzystam), kapelani jako oficerowie w wojsku, brak uzależnienia pensji w zaleźności od doświadczenia i wykształcenia. Niemniej popieram PiS, bo jakby nie było jako jedyni wypełniają obietnice wyborcze. Nie wszystkie, ale i tak o lata świetlne więcej jak inni. To co, że nie korzystam bezpośrednio z 500+, czy wieku emerytalnego. Ważna informacja... Obiecali... Dotrzymali.
LGBT to nie ideologia? A niby co? Człowiek, a może po madaskarsku LUDŹ? Oczywiście, że każda organizacja to nie człowiek i trudno to zrozumieć? LGBT kieruje się zbiorem stworzonych zapisów, który ma wywalczyć prawa i przywileje pewnej grupie społecznej. Czy są w niej ludzie? Ależ oczywiście. Tak samo jak byli w strukturach organizacji komunistycznych, nazistowskich, faszystowskich, czy pedofilskich (FKK, BBS), ale też demokratycznych (PO, PiS, PSL, SLD, Konfederacja... itd.). Czy PiS to ludzie? A może PO lub inna partia lub nie partia np. Ku... rozwiń
Avatar
Zgredek Edek / 21 czerwca 2020 r. o 18:59
0
Teraz liczę, że znikną z Sejmu.
Nie licz gruszek na wierzbie. Liczyć to sobie możesz - barany przed snem. Słychać wycie przy korycie? Brawo, brawo, znakomicie!
Avatar
fillip75 / 21 czerwca 2020 r. o 13:21
+6
A na sam koniec, totalna bomba. I nie chodzi mi tu o cenzurę w TVN, bo nawet "ślepy" to zauważył. I nie o to, że odebrano prawo głosu w mediach posłowi polskiego Parlamentu, czego nawet rządowa telewizja TVP nigdy... może powtórzę NIGDY... nie uczyniła wobec przedstawicieli totalnej opozycji. Ale... ilu z was miało okazję obejrzeć do końca owe zdarzenie? A może redaktor tego artykułu może przytoczyć słowa osoby trzeciej tego medialnego wstydu dziennikarstwa polskiego? Kto koże przytoczyć? Bo ja na YTube nie mogę tego odgrzebać. A słowa wypowiedziane w tamtym komencie wywołały u mnie większy wytrzeszcz oczu jak u cenzorki Katarzyny Kolendy-Zalewskiej. A może ktoś przypomnieć nazwisko osoby, która tam występowała jako osoba trzecia? Czy to nie był przypadkiem Cichocki??? Nie jestem pewien, ale moderator może nam przypomnieć. O ile wcześniej nie usunie tego wpisu. Aczkolwiek o dziwo nie wulgarnego. Wiecie jakie słowa padły w tle już po rozłączeniu posła Jacka Żalka? Niestety nie zacytuję ich w słowo w słowo. Ale spróbuje. Moźe ktoś z was je odnajdzie w internecie. Otóż te słowa, które zszokowały mnie swą szczerością... Oto reakcja osoby trzeciej, do której w żaden sposób pani Cenzorka się nie odniosła. ZERO OBURZENIA!?... "i tak trzeba postępować, wprowadzając standardy niemieckie"?! Te słowa STANDARDY NIEMIECKIE obiły mi się o uszy bardzo wyraźnie. To jest jawne uznanie cenzury w Niemczech. I mają rację. W Niemczech nie ma wolnych mediów. Jak ongiś za rządów PO-PSL... a właściwie gorzej. Bo w Polsce był utrudniony dostęp do TV TRWAM (sporo kablówek ją pomijało), to samo dotyczyło TV Republika. A TVP, TVN i Polsat nadawało na jedno kopyto. Zero różnic. Te same tematy, opinie, jedynie przetasowane. W niemczech istnienie takiego programu jak wPolsce.pl byłaby niemożliwa i to nawet, gdyby przekaz z internetu zakodowano. Tak. Takie są standardy niemieckie. Obecnie zastanawiam się, czy to głosowanie korespondencyjne faktycznie nie jest manipulowane w Niemczech? I pewnie tak bardzo PełO obawia się tej formy głosowania? Nie wiem, ale jeszcze nie spotkałem kogokolwiek, kto by cokolwiek powiedział pozytywnego nt. Angeli Merkel. A ciągle wygrywa? Bo w mediach same achy i ochy. M.in. w Deutsch aktuell. Ate tutaj i Tusk jawił się jako dobroczyńca narodu. Oj zapomnieli ludzie jak młodemu małżeństwu odebrano dziecko, bo jedno z nich straciło pracę. A że obydwoje zarabiali minimum... Oj zapomnieli swe czyny oprawcy z PO zwłaszcza z PSLem. Wiecie dlaczego ludzie zaczęli głosować na PiS? Sam nie wierzyłem w ich obietnice, bo kilka miliardów za czasow PO-PSL to była kwota niewyobrażalna. A tutaj było wiadomo, że potrzeba dziesiątek miliardów. A budżet ledwo załatali 167.000.000.000 zł z OFE (a w ZUS Tusk zrobił zapis, czyli dług ZUSu wzrósł o... 167.000.000.000zł). Mi chodziło o jedno... odciągnąć PSL od koryta. I udało się. Naprawdę oni fizycznie połączyli Polaków i to żadną nicią, lecz swym olewnictwem społeczeństwa. Wychodzili z założenia, ktokolwiek wygra, cokolwiek zrobią wbrew społeczeństwu i tak będą rządzić. Teraz liczę, że znikną z Sejmu.
A na sam koniec, totalna bomba. I nie chodzi mi tu o cenzurę w TVN, bo nawet "ślepy" to zauważył. I nie o to, że odebrano prawo głosu w mediach posłowi polskiego Parlamentu, czego nawet rządowa telewizja TVP nigdy... może powtórzę NIGDY... nie uczyniła wobec przedstawicieli totalnej opozycji. Ale... ilu z was miało okazję obejrzeć do końca owe zdarzenie? A może redaktor tego artykułu może przytoczyć słowa osoby trzeciej tego medialnego wstydu dziennikarstwa polskiego? Kto koże przytoczyć? Bo ja na YTube nie mogę tego odgrzebać. A s... rozwiń
Avatar
Paul / 21 czerwca 2020 r. o 12:58
+15
Gdyby tak każda organizacja robiła tyle dymu to zabrakłoby Placu Litewskiego. Ci są zawsze. To co to jest? Potem narzekania i pretensje. Widziałem i słyszałem jak zachowywali się się podczas przemówienia Prezydenta. To jest dla was norma? Tak ma być? Nie prowokujcie bo sami sobie szkodzicie. My nie przyszliśmy na Plac aby słuchać waszego wycia. Tak, to jest ideologia, sponsorowana, a zarobić można inaczej, niekoniecznie biorąc udział w takich spędach!
Avatar
Ksawyer / 21 czerwca 2020 r. o 12:47
+10
By w Polsce wszyscy ludzie mogli żyć godnie, a nie tylko stowarzyszeni  w ruchu LGBT, należy zagłosować na PAD, zdaje sobie sprawę, że wielu zrobi to z zacisnietymi zębami. 
Avatar
TECZOWY_ZSL / 21 czerwca 2020 r. o 12:43
+21
"Parlament Rumunii zakazał propagowania ideologii gender w instytucjach edukacyjnych."
Avatar
fillip75 / 21 czerwca 2020 r. o 12:17
+18
Szkoda, że nie wyjął zdjęć osób, które odebrały sobie życie przez największego zbrodniarza wobec Polaków... tzn. ludzi narodowości polskiej. Wiecie ile osób popełniło samobójstwo lub stoczyło się na dno za dwóch rewolucji Wolnego Rynku asygnowanych prsez Leszka Balcerowicza? Ilu to ludzi wyeksmitowano z domu? Tylko dlatego, że ktoś miał chorą wizję wolnego rynku i pozbawił Polaków ochrony miejsc pracy. A ile osób wyemigrowało, gdy za gospodarkę wzięli się potomkowie balcerowiczowskiej myśli. Stołu by z pewnością nie starczyło. Niemniej Polska musi bronić się przed tą organizacją terrorystyczną, bo będzie za późno. W Niemczech nie ma tworu o nazwie LGBT, ale rozpanoszył się po wszystkich instytucjach państwa. I nie mam tu na myśli szkół. Czy wiecie, że w Niemczech są "człowieki", którzy pod nazwą AGG sprawdzają, czy myślą... jednomyślnie? Tzn. akceptują ludzi niezaleźnie od pochodzenia, rasy, przekonań religijnych, wieku, no i seksualności. Ja zadałem kadrowej proste pytanie: Czy mam też akceptować kazirodztwo? Proste pytanie... I ciut się wkurzyła i poinstruowała mnie, bym tak nie odpowiadał przy AGG. Ciekawe dlaczego? Brak ich akceptacji grozi natychmiastowym wydaleniem z pracy?! Cholera!!! I będę musiał sepuku popełnić?! Nie, nie... Ja mam fach w ręku, a nie w członku jak "człowieki" z LGBT. I o to im chodzi, by coś robić, a się nie narobić. Szczerze nie widziałem żadnego Homo Mena przy łopacie. Co innego dziewczyny inaczej. Nawet parę pracuje na hali. Mięśni brak, a robią. I czy mi one przeszkadzają? W ogóle. Pracują jak inni na chleb i jak zechcą, to urodzą sobie dziecko. Urodzą, a nie adoptują. Pytanie, czy wytrzymają zbliżenie z facetem, skoro same się za nich się uważają ;) Ich problem, nie mój. Co ciekawsze ta LGBT inwiligacja szerzona jest we wszystkich możliwych mediach. W Polsce robią to niemieckie wydawnictwa "Deutsch aktuell", czy Computer Bild. Wszędzie wciskają wizję społeczeństwa atakującego z pianą na ustach biedne Lesbijki, Gejów, Biseksualnych, Transwestytów.... A co z Kazirodcami, Pedofilami, Zoofilami, Nekrofilami? Dziwne, że jakoś ta organizacja nie wypłynęła za PO? Czyżby wówczas mogli się mężować i żeniować? Ja podsumuję to tym, byśmy nie dali się terroryzować płatnym organizacjom, bo niedługo jak nie zechcecie przerobić się na geja lub własne dziecko, to zwyczajnie stracicie pracę. Tak jak to ma miejsce w Niemczech.
Szkoda, że nie wyjął zdjęć osób, które odebrały sobie życie przez największego zbrodniarza wobec Polaków... tzn. ludzi narodowości polskiej. Wiecie ile osób popełniło samobójstwo lub stoczyło się na dno za dwóch rewolucji Wolnego Rynku asygnowanych prsez Leszka Balcerowicza? Ilu to ludzi wyeksmitowano z domu? Tylko dlatego, że ktoś miał chorą wizję wolnego rynku i pozbawił Polaków ochrony miejsc pracy. A ile osób wyemigrowało, gdy za gospodarkę wzięli się potomkowie balcerowiczowskiej myśli. Stołu by z pewnością nie starczyło. Niemniej Polsk... rozwiń
Avatar
bodana / 21 czerwca 2020 r. o 12:13
-12
Przeciętny Polak Katolik i niekatolik nie ma w zwyczaju pochylać się nad problemami innych ludzi, a lgbt nie istnieje w jego definicji współobywatela i człowieka. Duda to rozpracował i wykorzystuje, co mamy okazję obserwować. Polak Katolik i niekatolik zaczyna dostrzegać problem jak go ów problem porządnie zaboli i trzepnie w łeb albo go kosztuje, czas, pieniądze, wysiłek i inne mierzalne zasoby. Poczekami, zobaczymy, może Polak Katolik i niekatolik będzie zmuszony trochę się zastanowić - bo np UE obetnie fundujsze za dyskryminację.
Avatar
fillip75 / 21 czerwca 2020 r. o 11:49
+14
LGBT to nie ideologia? A niby co? Człowiek, a może po madaskarsku LUDŹ? Oczywiście, że każda organizacja to nie człowiek i trudno to zrozumieć? LGBT kieruje się zbiorem stworzonych zapisów, który ma wywalczyć prawa i przywileje pewnej grupie społecznej. Czy są w niej ludzie? Ależ oczywiście. Tak samo jak byli w strukturach organizacji komunistycznych, nazistowskich, faszystowskich, czy pedofilskich (FKK, BBS), ale też demokratycznych (PO, PiS, PSL, SLD, Konfederacja... itd.). Czy PiS to ludzie? A może PO lub inna partia lub nie partia np. Kukiz15? Ciężko utożsamiać jakąś organizację z fizycznie namacalnym człowiekiem. Mi bliżej do poglądów PiS jak PO, to trzymam stronę... "człowieków" z PiSu? Oczywiście, że nie. Utożsamiam się z zapisami programowymi i to nie ze wszystkimi. Ja nie jestem Katolikiem, kwestia aborcji (byle nie na żądanie), religia w szkole (zbędna). Wkurza mnie brak podniesienia wolnej kwoty od podatku (chociaż i tak z tego nie korzystam), kapelani jako oficerowie w wojsku, brak uzależnienia pensji w zaleźności od doświadczenia i wykształcenia. Niemniej popieram PiS, bo jakby nie było jako jedyni wypełniają obietnice wyborcze. Nie wszystkie, ale i tak o lata świetlne więcej jak inni. To co, że nie korzystam bezpośrednio z 500+, czy wieku emerytalnego. Ważna informacja... Obiecali... Dotrzymali.
LGBT to nie ideologia? A niby co? Człowiek, a może po madaskarsku LUDŹ? Oczywiście, że każda organizacja to nie człowiek i trudno to zrozumieć? LGBT kieruje się zbiorem stworzonych zapisów, który ma wywalczyć prawa i przywileje pewnej grupie społecznej. Czy są w niej ludzie? Ależ oczywiście. Tak samo jak byli w strukturach organizacji komunistycznych, nazistowskich, faszystowskich, czy pedofilskich (FKK, BBS), ale też demokratycznych (PO, PiS, PSL, SLD, Konfederacja... itd.). Czy PiS to ludzie? A może PO lub inna partia lub nie partia np. Ku... rozwiń
Avatar
anka-anka / 21 czerwca 2020 r. o 11:37
+15
Tak to już jest, że przyszłością istnienia społeczeństwa są związki hetero. Nikt wcześniej nie roztrząsał dzień w dzień orientacji seksualnej, bo był to temat intymny. Co się zmieniło, że nagle kwestia kto z kim i dlaczego stało się, dla pewnej tylko grupy, tematem najważniejszym? Właśnie to, ze zrobiono z tego ideologię, którą próbuje się narzucić innym jako jedynie słuszną. Jako ludzie mamy te same prawa i podlegamy takiej samej ochronie. Żyliśmy wieki obok siebie i nikt nie robił z tego tragedii. Przestępstwa zaś zdarzają się w stosunku do wszystkich - młodych, starych, dzieci, kobiet, mężczyzn, hetero, czy homo. Każdy mógł i może mieszkać z kim chce. Każdy pracuje tam, gdzie go przyjmą do pracy. Zatem po co to stawianie wszystkiego na głowie? Ludzie niepełnosprawni w jakikolwiek sposób potrzebują czasami pomocy, aby móc w pełni korzystać z życia, ale nie oczekują od zdrowej części społeczeństwa, aby ta zaczęła o nich mówić, iż oni też są w pełni zdrowi. Stygmatyzuje się osoby, które otwarcie mówią, o tym co widzą i co w naturalny sposób budzi ich zdziwienie, czy niesmak - człowiek z durszlakiem na głowie, z piórkami, w ordynarnym makijażu. Czy mężczyzna naśladujący kobietę nią jest? Nie. Bo nawet te jego ruchy, ani są męskie, ani kobiece. Są karykaturalne, a my mamy udawać, że wszystko jest w porządku. A może to jednak poważne zaburzenia osobowości? A może to wynik złej gospodarki hormonalnej? Może czas tym się zająć, a nie na siłę z normy robić pośmiewisko.
Tak to już jest, że przyszłością istnienia społeczeństwa są związki hetero. Nikt wcześniej nie roztrząsał dzień w dzień orientacji seksualnej, bo był to temat intymny. Co się zmieniło, że nagle kwestia kto z kim i dlaczego stało się, dla pewnej tylko grupy, tematem najważniejszym? Właśnie to, ze zrobiono z tego ideologię, którą próbuje się narzucić innym jako jedynie słuszną. Jako ludzie mamy te same prawa i podlegamy takiej samej ochronie. Żyliśmy wieki obok siebie i nikt nie robił z tego tragedii. Przestępstwa zaś zdarzają się w stosunku d... rozwiń
Avatar
_miki_ / 21 czerwca 2020 r. o 11:00
+22
czuję się osaczony i zaszczuty przez ideologią LGBT - boję się wyjść na ulice.
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Fałszywe wyniki testów na COVID-19? „Dużo zależy od metody pobrania wymazu”
film

Fałszywe wyniki testów na COVID-19? „Dużo zależy od metody pobrania wymazu”

Na kwarantannie przebywa w Polsce ponad 83 tysiące osób. Dla każdego z nich, końcem przymusowego pobytu w domu jest podwójny negatywny wynik testu. Niestety, część z nich daje fałszywe wyniki. Dlaczego?

Spływ kajakowy po rzece Wieprz
16 lipca 2020, 9:00

Spływ kajakowy po rzece Wieprz

W ramach akcji "Aktywne Puławy" POK Dom Chemika i tamtejszy MOSiR zapraszają na spływ kajakowy po rzece Wieprz, który odbędzie się 18 lipca o godz. 9.

Wstydliwy problem w Kraśniku

Wstydliwy problem w Kraśniku

O budowę i przebudowę miejskich szaletów w Kraśniku dopytywali radni. Po raz kolejny. Tymczasem okazuje się, że sprawa zamkniętego sanitariatu przy ul. Olejnej nie jest taka prosta.

Zwijanie przewodu po grillowaniu zakończyło się tragedią

Zwijanie przewodu po grillowaniu zakończyło się tragedią

26-latek zwijał przewód po grillowaniu. Poraził go prąd. Pomimo reanimacji, mężczyzna nie przeżył.

Lubelska spółka oddaje miliony za respiratory

Lubelska spółka oddaje miliony za respiratory

Lubelska spółka E&K zwróciła 14 mln euro przedpłaty za niezrealizowane dostawy respiratorów – zapewnia Ministerstwo Zdrowia. W ubiegłym tygodniu resort odstąpił od części umowy z kontrowersyjną firmą.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 6 lipca 2020 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 6 lipca 2020 r.

Lubelskie: 14-latka zadzwoniła na numer alarmowy. Powiedziała, że została zgwałcona

Lubelskie: 14-latka zadzwoniła na numer alarmowy. Powiedziała, że została zgwałcona

Z uwagi na wiek, nieletnią przesłuchano przed sądem. Z relacji 14-letniej mieszkanki powiatu chełmskiego wynika, że została zgwałcona przez starszego, bo 24-letniego mężczyznę. Do zdarzenia miało dojść w ostatnich dniach czerwca.

500 zł za „Parafię z zasadami”. Jak razem z proboszczem zniknęła strona na Facebooku
Alarm 24

500 zł za „Parafię z zasadami”. Jak razem z proboszczem zniknęła strona na Facebooku

Strona parafii przy ul. Bernardyńskiej w Lublinie na Facebooku zmieniła nie tylko nazwę, ale i właściciela. Kilkanaście dni przed odejściem proboszcza ks. Mirosława Matusznego została sprzedana.

Złotówka za gaz ma zostać w kieszeni. Co jeszcze potaniało od 1 lipca?

Złotówka za gaz ma zostać w kieszeni. Co jeszcze potaniało od 1 lipca?

Od 1 lipca taniej płacimy m.in. za gaz, pączki i pieluchy. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom nie wzrosły jeszcze ceny słodkich napojów.

Zmiany kadrowe w MOSiR Bystrzyca

Zmiany kadrowe w MOSiR Bystrzyca

Zmieniony został skład rady nadzorczej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji „Bystrzyca”.

Dobry czas dla krwiopijców. Lublin nie będzie walczył z komarami

Dobry czas dla krwiopijców. Lublin nie będzie walczył z komarami

Nie będzie w tym roku oprysków przeciw komarom na publicznych terenach zielonych.

Puławy: Uczniom szykują zmiany przed szkołą

Puławy: Uczniom szykują zmiany przed szkołą

Teren przed Szkołą Podstawową nr 11 w Puławach w ciągu najbliższych miesięcy przejdzie metamorfozę. Przebudowana zostanie droga rowerowa, powstanie deptak, oświetlenie, a starą nawierzchnię z płyt zastąpi kostka. Za pobliskim przedszkolem zaplanowano plac zabaw.

Premier do seniorów: nie bójcie się koronawirusa. A w weekend w woj. lubelskim 24 nowe przypadki

Premier do seniorów: nie bójcie się koronawirusa. A w weekend w woj. lubelskim 24 nowe przypadki

O tym, że „wirus jest w odwrocie” i „już nie trzeba się go bać” przekonuje w ostatnich dniach premier Mateusz Morawiecki, zachęcając do głosowania w drugiej turze wyborów prezydenckich zwłaszcza osoby starsze. Tymczasem w weekend w województwie lubelskim potwierdzono aż 24 nowe przypadki zakażenia.

Były reprezentant Polski w Chełmiance?

Były reprezentant Polski w Chełmiance?

Kolejne, ciekawe wieści napływają z Chełma. Działacze biało-zielonych chcieliby dokonać jeszcze jednego, głośnego transferu. W kuluarach od dłuższego czasu mówi się, że na celowniku Chełmianki znalazł się były reprezentant Polski Dawid Janczyk.

Skażona woda w gminie Niemce. Wykryto bakterie coli

Skażona woda w gminie Niemce. Wykryto bakterie coli

W ujęciu wody w Niemcach wykryto bakterie coli. Trwa chlorowanie wodociągu. Jutro zostaną pobrane próbki do badań, które wykażą czy woda jest już czysta.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.