Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Magazyn

16 października 2009 r.
11:52
Edytuj ten wpis

Zły policjant, bo zbyt skuteczny

0 13 A A

Niech będzie skuteczny, ale bez przesady. Najlepiej jak przymknie oko na jazdę rowerem po jednym piwie, bo to nie kryminał przecież. Zamiast wlepiać mandat za spaloną żarówkę czy niesprawne hamulce w traktorze, niech weźmie chłopa na bok i pogrozi mu palcem. Może być gruby, rudy, mały... Ważne, żeby swój chłop był

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Rada Gminy Stary Zamość od lat wspierała mundurowych. Ale szef miejscowego posterunku zalazł za skórę mieszkańcom do tego stopnia, że wymusili na radnych, by w tym roku nie dali ani złotówki na zakup paliwa do radiowozów. – Musimy się liczyć z opinią wyborców, a zdecydowana większość z nich nie ma dobrego zdania o naszym kierowniku – mówi Wiesław Biały, przewodniczący Rady Gminy Stary Zamość.

Dlaczego? – Bo zbyt rygorystycznie egzekwuje prawo – wyjaśnia.

W podobnym tonie wypowiada się wójt. – Przepisy przepisami, ale od czasu do czasu warto być człowiekiem i pouczyć, zamiast wlepiać od razu mandat – uważa Waldemar Raczyński.

Dobry policjant jest zły

Prawa należy przestrzegać, a kto o tym zapomina lub celowo łamie przepisy, musi liczyć się z odpowiedzialnością karną. To dewiza policji. – Pierwszy raz spotykamy się z sytuacją, że funkcjonariusz jest źle postrzegany, ponieważ dobrze wykonuje swoje obowiązki – nie kryje zdziwienia Renata Laszczka-Rusek z Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.

A młodszy aspirant Stanisław Wawryk to jeden z najskuteczniejszych funkcjonariuszy policji na Lubelszczyźnie. Budzi respekt, pracuje za dwóch i jest do bólu skuteczny. Cieszy się uznaniem przełożonych, wiele razy był nagradzany. W Starym Zamościu pracuje od kilkunastu miesięcy. Efekty? Wykrywalność przestępstw za trzy kwartały tego roku wynosi 96,1 proc. To imponujący wynik. Dzielni policjanci – pod wodzą kierownika – ustalili i zatrzymali na przykład wszystkich sprawców kradzieży i uszkodzeń mienia.

Przepisy przepisami

Czego chcieć więcej? – Przepisy przepisami, a życie to życie – zaczyna szef staro-zamojskiej rady. – Na zebraniach ludzie skarżyli się, że metody działania kierownika posterunku są za ostre. Dobrze, że wziął się za pijanych kierowców, ale żeby za spaloną lampę w ciągniku wlepiać mandat i dzwonić po lawetę, to już demonstracja. Przecież na wsi nikomu się nie przelewa. Wystarczyłoby zwrócić uwagę, a chłop naprawiłby, co trzeba. Chyba za bardzo chciał nas uszczęśliwić.

Przez gminę przebiega krajowa "17”, dlatego Wawryk nie miał zamiaru przepuścił żadnemu gospodarzowi poruszającemu się po drodze niesprawnym sprzętem. Ale mieszkańcy wskazują, że czepiał się – ich zdaniem – błahostek: a to zatrzymał kogoś, kto wiózł dziecko na ramie, a to przyczepił się do innego rowerzysty, bo miał na nogach... klapki. – Ale gdyby dziecko spadło z roweru pod samochód, to dopiero byłaby tragedia, wtedy podniósłby się krzyk – mówią obrońcy stróża prawa, bo takich również nie brakuje.

Matki, żony...

– Wreszcie ktoś zrobił porządek z tym pijackim nasieniem – mówi jedna z mieszkanek. – Skończyło się wystawanie pod sklepem. Dwa razy teraz taki jeden z drugim się zastanowi, zanim podniesie rękę na żonę albo matkę.

Na nic zdały się podziękowania wysyłane przez panie na ręce przełożonych. Kierownikowi właśnie podziękowano za pracę w Starym Zamościu. Dzisiaj rozpoczyna służbę w sąsiedniej gminie Nielisz. Komenda Miejska Policji w Zamościu tłumaczy swoją decyzję zminimalizowaniem wydatków na dojazdy służbowe. – Do tej pory współpraca z policją układała się nam bardzo dobrze, radni przekazali w tym roku 9 tys. złotych na zakup paliwa do radiowozów. Ale jeżeli policjanci będą za surowi, to nikt nie przyjedzie nad nasz zalew – martwi się Adam Wal, wójt Nielisza.

– Dużo jeżdżę po gminie i widzę, że ludzie już czują respekt – mówi lek. wet. Rafał Belniak, który w podnieliskim Krzaku prowadzi lecznicę dla zwierząt. – Jak na komendę niektórzy usuwają usterki w ciągnikach.

Szeryf na peryferiach

Zanim Wawryk trafił do Starego Zamościa, był dzielnicowym w Mirczu i toczył wojnę z pijanymi kierowcami. Zatrzymywał ich ponad 100 rocznie.

Starosta hrubieszowski mieszka w Prehoryłem pod Mirczem. Zapewnia, że nie miał "przyjemności” z Wawrykiem, ale pamięta, że sporo ludzi narzekało na stojącego na straży prawa dzielnicowego. – Skarżyli się, że jest nadgorliwy – wspomina Józef Kuropatwa. – Ja uważam, że w każdej pracy trzeba być człowiekiem, czy to dotyczy ministra, księdza czy policjanta.

Jeszcze zatęsknią

Stanisław Wawryk nie chciał z nami rozmawiać i odesłał nas do rzecznika prasowego zamojskiej policji. – Funkcjonariusz nie musi być kochany. Ważne, żeby skutecznie egzekwował prawo, a w Starym Zamościu jeszcze zatęsknią za kierownikiem – powiedziała nam Joanna Kopeć.
– Ci sami ludzie zapewne wyrażają oburzenie w sprawie bohaterów afery hazardowej – przypuszcza dr Mariusz Gwozda, socjolog z UMCS w Lublinie. – Przemiany systemu wartości współczesnych Polaków są przedmiotem naukowej analizy etyków i socjologów. Wizja odpowiedzialnej wspólnoty, w której autonomiczne jednostki osadzone we wspólnocie i jej wartościach dobrowolnie przyjmują na siebie wspólnotowe obowiązki, to praca domowa, jaką powinni przerobić mieszkańcy podzamojskich wiosek.

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Mirecki / 31 stycznia 2011 o 17:26
0
Jestem mieszkańcem gminy Mircze i miałem do czynienia z tym panem, śmiało muszę powiedzieć że gorszej świni nigdy nie spotkałem. Praca tego pana zaczyna i kończy się na wypisywaniu beznadziejnych mandatów np za brak dzwonka w rowerze, brak jednego hamulca itp. Pamiętam sytuacje jak radiowóz stał niedaleko kościoła i pan Wawryk zatrzymywał starsze osoby które jechały lub wracały z niedzielnej mszy. Ten policjant zaczął łapać świra u nas w Mirczu zarażając tym resztę funkcjonariuszy którzy wcale nie są lepsi. Mandaty za wyrzucenie peta, łuskanie słonecznika,przeklinanie, spożywanie alkoholu są wlepiane bez mrugnięcia, czasami mamy wrażenie ze to jest ich hobby. Pewien znajomy dostał mandat za zbyt wolne przechodzenie przez pasy na wsi gdzie nie ma sygnalizacji, czy ktoś kiedyś słyszał o czymś podobnym??
Jestem mieszkańcem gminy Mircze i miałem do czynienia z tym panem, śmiało muszę powiedzieć że gorszej świni nigdy nie spotkałem. Praca tego pana zaczyna i kończy się na wypisywaniu beznadziejnych mandatów np za brak dzwonka w rowerze, brak jednego hamulca itp. Pamiętam sytuacje jak radiowóz stał niedaleko kościoła i pan Wawryk zatrzymywał starsze osoby które jechały lub wracały z niedzielnej mszy. Ten policjant zaczął łapać świra u nas w Mirczu zarażając tym resztę funkcjonariuszy którzy wcale nie są lepsi. Mandaty za wyrzucenie peta, łuskan... rozwiń
Avatar
znajoma / 18 października 2009 o 23:49
0
Wawryk zły ciekawe dla kogo? Ja też jestem ze wsi i wcale nie jestem przeciwna za karanie rolników za niesprawne ciągniki czy brak świateł-na desanta to mają ale na żaróweczki nie bo bieda! Jest na wsi ciężko ale tem komu robić sie nie chce to zawsze będzie płakał. A jak jakaś tragedia bo ciągnik nieoswietlony to wtedy pretensja do policji bo gdzie była! A o tym że radni zabrali dodatek dla policji to świadczy tylko o tym że popierają pijaństwo, wystawanie pod sklepami czy jazdę po pijaku(może sami nie raz tak jechali) i nie na rękę był im Wawryk! I w końcu odczepcię się od Tego człowieka!
Wawryk zły ciekawe dla kogo? Ja też jestem ze wsi i wcale nie jestem przeciwna za karanie rolników za niesprawne ciągniki czy brak świateł-na desanta to mają ale na żaróweczki nie bo bieda! Jest na wsi ciężko ale tem komu robić sie nie chce to zawsze będzie płakał. A jak jakaś tragedia bo ciągnik nieoswietlony to wtedy pretensja do policji bo gdzie była! A o tym że radni zabrali dodatek dla policji to świadczy tylko o tym że popierają pijaństwo, wystawanie pod sklepami czy jazdę po pijaku(może sami nie raz tak jechali) i nie na ręk... rozwiń
Avatar
dolko / 18 października 2009 o 12:51
0
Komenda Miejska Policji w Zamościu tłumaczy swoją decyzję zminimalizowaniem wydatków na dojazdy służbowe - głupszego uzasadnienia przenosin nie widziałem. Rób chłopie swoje a i tak nikt Ci za to nie podziękuje. Za kilka miesięcy ponownie przeniosą Cię bliżej domu... chyba,że juz bliżęj się nie da.
Avatar
Zamościak / 18 października 2009 o 10:51
0
Jak taki dobry i skuteczny to dawać go do Zamościa niech pokaże na co go stać na zamojskich osiedlach ,gdzie wyrostki robią co chcą i nikogo to nie obchodzi.Na chłopa krzyknie mandat wypisze i tyle bo chłop nie będzie dyskutował.Zobaczymy jak Pan Wawryk radziłby sobie w Zamościu i czy byłby taki skuteczny.Uważam ,również że działanie Pana Kierownika to nadgorliwość a do Pani Rzecznik - to prawda ,że policjant powinien być skuteczny ale chyba tylko w komunikatach dla prasy.
Avatar
tomi / 18 października 2009 o 10:33
0
Tia, jasne. POLICJANT ZŁY, BO POLICJANCI W LUBLINIE SA LENIWI I BOJA SIĘ KAŻDEGO KTO GROŹNIEJ WYGLĄDA. Potrafią się przyp.. tylko do zwykłych ludzi za byle co, ale takich którzy zaczepiają innych na chodniku i grożą pobiciem, jeśli przechodzeń nie da im kasy, albo takich co biją się w środku dnia obok przejeżdżającego radiowozu w Parku Ludowym omijają bokiem...po co...a no po to, by zatrzymać zmęczonego rowerzystę i wmawiać mu że ma za ciemne światła, że źle jedzie ścieżką rowerową, a być może wypił piwo; albo po to by studentów, którzy siedli na chwilę i otworzyli puszkę piwa na ławce i piją je wspólnie ukarać mandatem za picie w miejscu publicznym (kiedy jakieś typki tak robią policjanci udają, że nie widzą, sprytne, bo przecież mogą zebrać łomot...po co się czepiać meneli skoro można studentów czy ludzi wracających z pracy po ciężkim dniu ponękać (zgodnie z prawem oczywiście)...którzy potulnie przyjmą wyrok leniwych służbistów. Gratulacje za nietrafiony tytuł artykułu. Pozdrawiam
Tia, jasne. POLICJANT ZŁY, BO POLICJANCI W LUBLINIE SA LENIWI I BOJA SIĘ KAŻDEGO KTO GROŹNIEJ WYGLĄDA. Potrafią się przyp.. tylko do zwykłych ludzi za byle co, ale takich którzy zaczepiają innych na chodniku i grożą pobiciem, jeśli przechodzeń nie da im kasy, albo takich co biją się w środku dnia obok przejeżdżającego radiowozu w Parku Ludowym omijają bokiem...po co...a no po to, by zatrzymać zmęczonego rowerzystę i wmawiać mu że ma za ciemne światła, że źle jedzie ścieżką rowerową, a być może wypił piwo; albo po to by studentów, którzy sie... rozwiń
Avatar
~gość~ / 18 października 2009 o 09:34
0
Fakt że często dolegliwiej jest karany zwykły obywatel za wykroczenie niż gnoje rządzący przy blokowiskach których w wielu przypadka policjant woli udawać ze nie widzi.Tacy ludzie jak ten gość są potrzebni są w miastach na ulicach i jako przełożeni.Tej policji jest potrzebna gruntowa reforma -pozbyć się byłych pseudo reformatorów z byłej pzpr,zomo,sb,połowa pseudo policji na cywilne etaty / chore zespoły prewencji,technicy,tzw.logistyka /a ludziom w mundurach od prawdziwej policyjnej roboty należy dać godne zarobki i sprawować odpowiedni nadzór nad niektórymi nierobami którzy mają czas na internet w pracy a wynik robią jak kiedyś na 2 szt. fajek,wódy czy czapeczek z napisem adidas.
Fakt że często dolegliwiej jest karany zwykły obywatel za wykroczenie niż gnoje rządzący przy blokowiskach których w wielu przypadka policjant woli udawać ze nie widzi.Tacy ludzie jak ten gość są potrzebni są w miastach na ulicach i jako przełożeni.Tej policji jest potrzebna gruntowa reforma -pozbyć się byłych pseudo reformatorów z byłej pzpr,zomo,sb,połowa pseudo policji na cywilne etaty / chore zespoły prewencji,technicy,tzw.logistyka /a ludziom w mundurach od prawdziwej policyjnej roboty należy dać godne zarobki i sprawować odpowiedni na... rozwiń
Avatar
~gość~ / 18 października 2009 o 09:26
0
cdn napisał:
Całe szczęście że znalazł się jeden nieustępliwy policjant. Chwała mu za to!!!! A chłopy niech nie biadolą tylko biorą się do uczciwej pracy!!!! Na wsi dobry jest ten kto drugiego oszuka, naśmieci w lesie ( oj syf w lasach niemiłosierny!!!) ukradnie itp.itd.. Chłop widzi tylko czubek własnego nosa. Za nic ma poszanowanie prawa i ucziwość - liczy się tylko własny interes. Pazerność za wszelką cenę!! Już Wyspiański sie poznał na chłopach pisząc: :"Niech na całym swiecie wojna tylko polska wieś zaciszna, tylko polska wieś spokojna".. Albo jeszcze inne porównanie: Kali ukraść to dobrze . Kalemu ukraść - to źle. Taka jest mentalność polskiego chłopa.

Ty mój kochany "mieszczuchu" -g...o wiesz o pracy rolnika(nie chłopa CIEMNIAKU) podobnie jak WIELKI(dosłownie) pan WAWRYK o prewencji! Dla niego nie ma słowa "POUCZENIE".Prewencja-w jego rozumieniu-to doj..ać rolnikowi za brak jednej postojówki mandat i do tego jeszcze lawetę wezwać za którą płaci rolnik oczywiście.Tępić pijanych-popieram,ale żeby za byle pierdołę laweta?Trochę człowieczeństwa życzę Panu mł.aspirantowi!!!!!

Ty mój kochany "mieszczuchu" -g...o wiesz o pracy rolnika(nie chłopa CIEMNIAKU) podobnie jak WIELKI(dosłownie) pan WAWRYK o prewencji! Dla niego nie ma słowa "POUCZENIE".Prewencja-w jego rozumieniu-to doj..ać rolnikowi za brak jednej postojówki mandat i do tego jeszcze lawetę wezwać za którą płaci rolnik oczywiście.Tępić pijanych-popieram,ale żeby za byle pierdołę laweta?Trochę człowieczeństwa życzę Panu mł.aspirantowi!!!!! rozwiń
Avatar
janek / 18 października 2009 o 08:10
0
Jak byście nie popełniali wykroczeń ,choćby tych najdrobniejszych to nie mieli byście do czynienia z Policją czy Strażą Miejską. To całe państwo jest chore i to już od dawna a jak ktoś próbuje uleczyć którąś z ran to natychmiast podnoszony jest lament bo jest za surowy albo się czepia. Prawo jest od tego żeby je przestrzegać czy się to komus podoba czy nie. Jak komus to nie odpowiada to niech się wyprowadzi z Polski i zamieszka sobie w Ekwadorze lub innym państwie gdzie prawo jest tylko na papierze a o jego przestrzeganiu stanowi pieniądz i swoje widzi mi się !! Polcja i Straż Miejska jest od tego żeby to prawo egzekwować czy się to komuś podoba czy nie i nikt nie musi tej instytucji kochać.
Jak byście nie popełniali wykroczeń ,choćby tych najdrobniejszych to nie mieli byście do czynienia z Policją czy Strażą Miejską. To całe państwo jest chore i to już od dawna a jak ktoś próbuje uleczyć którąś z ran to natychmiast podnoszony jest lament bo jest za surowy albo się czepia. Prawo jest od tego żeby je przestrzegać czy się to komus podoba czy nie. Jak komus to nie odpowiada to niech się wyprowadzi z Polski i zamieszka sobie w Ekwadorze lub innym państwie gdzie prawo jest tylko na papierze a o jego przestrzeganiu stanowi pieniądz i... rozwiń
Avatar
Chłopek-roztropek / 18 października 2009 o 00:12
0
Nadgorliwość jest gorsza od sraczki.
Pomyśl czasem, to nie boli.
Avatar
cdn / 17 października 2009 o 22:05
0
Całe szczęście że znalazł się jeden nieustępliwy policjant. Chwała mu za to!!!! A chłopy niech nie biadolą tylko biorą się do uczciwej pracy!!!! Na wsi dobry jest ten kto drugiego oszuka, naśmieci w lesie ( oj syf w lasach niemiłosierny!!!) ukradnie itp.itd.. Chłop widzi tylko czubek własnego nosa. Za nic ma poszanowanie prawa i ucziwość - liczy się tylko własny interes. Pazerność za wszelką cenę!! Już Wyspiański sie poznał na chłopach pisząc: :"Niech na całym swiecie wojna tylko polska wieś zaciszna, tylko polska wieś spokojna".. Albo jeszcze inne porównanie: Kali ukraść to dobrze . Kalemu ukraść - to źle. Taka jest mentalność polskiego chłopa.
Całe szczęście że znalazł się jeden nieustępliwy policjant. Chwała mu za to!!!! A chłopy niech nie biadolą tylko biorą się do uczciwej pracy!!!! Na wsi dobry jest ten kto drugiego oszuka, naśmieci w lesie ( oj syf w lasach niemiłosierny!!!) ukradnie itp.itd.. Chłop widzi tylko czubek własnego nosa. Za nic ma poszanowanie prawa i ucziwość - liczy się tylko własny interes. Pazerność za wszelką cenę!! Już Wyspiański sie poznał na chłopach pisząc: :"Niech na całym swiecie wojna tylko pol... rozwiń
Avatar
Mirecki / 31 stycznia 2011 o 17:26
0
Jestem mieszkańcem gminy Mircze i miałem do czynienia z tym panem, śmiało muszę powiedzieć że gorszej świni nigdy nie spotkałem. Praca tego pana zaczyna i kończy się na wypisywaniu beznadziejnych mandatów np za brak dzwonka w rowerze, brak jednego hamulca itp. Pamiętam sytuacje jak radiowóz stał niedaleko kościoła i pan Wawryk zatrzymywał starsze osoby które jechały lub wracały z niedzielnej mszy. Ten policjant zaczął łapać świra u nas w Mirczu zarażając tym resztę funkcjonariuszy którzy wcale nie są lepsi. Mandaty za wyrzucenie peta, łuskanie słonecznika,przeklinanie, spożywanie alkoholu są wlepiane bez mrugnięcia, czasami mamy wrażenie ze to jest ich hobby. Pewien znajomy dostał mandat za zbyt wolne przechodzenie przez pasy na wsi gdzie nie ma sygnalizacji, czy ktoś kiedyś słyszał o czymś podobnym??
Jestem mieszkańcem gminy Mircze i miałem do czynienia z tym panem, śmiało muszę powiedzieć że gorszej świni nigdy nie spotkałem. Praca tego pana zaczyna i kończy się na wypisywaniu beznadziejnych mandatów np za brak dzwonka w rowerze, brak jednego hamulca itp. Pamiętam sytuacje jak radiowóz stał niedaleko kościoła i pan Wawryk zatrzymywał starsze osoby które jechały lub wracały z niedzielnej mszy. Ten policjant zaczął łapać świra u nas w Mirczu zarażając tym resztę funkcjonariuszy którzy wcale nie są lepsi. Mandaty za wyrzucenie peta, łuskan... rozwiń
Avatar
znajoma / 18 października 2009 o 23:49
0
Wawryk zły ciekawe dla kogo? Ja też jestem ze wsi i wcale nie jestem przeciwna za karanie rolników za niesprawne ciągniki czy brak świateł-na desanta to mają ale na żaróweczki nie bo bieda! Jest na wsi ciężko ale tem komu robić sie nie chce to zawsze będzie płakał. A jak jakaś tragedia bo ciągnik nieoswietlony to wtedy pretensja do policji bo gdzie była! A o tym że radni zabrali dodatek dla policji to świadczy tylko o tym że popierają pijaństwo, wystawanie pod sklepami czy jazdę po pijaku(może sami nie raz tak jechali) i nie na rękę był im Wawryk! I w końcu odczepcię się od Tego człowieka!
Wawryk zły ciekawe dla kogo? Ja też jestem ze wsi i wcale nie jestem przeciwna za karanie rolników za niesprawne ciągniki czy brak świateł-na desanta to mają ale na żaróweczki nie bo bieda! Jest na wsi ciężko ale tem komu robić sie nie chce to zawsze będzie płakał. A jak jakaś tragedia bo ciągnik nieoswietlony to wtedy pretensja do policji bo gdzie była! A o tym że radni zabrali dodatek dla policji to świadczy tylko o tym że popierają pijaństwo, wystawanie pod sklepami czy jazdę po pijaku(może sami nie raz tak jechali) i nie na ręk... rozwiń
Avatar
dolko / 18 października 2009 o 12:51
0
Komenda Miejska Policji w Zamościu tłumaczy swoją decyzję zminimalizowaniem wydatków na dojazdy służbowe - głupszego uzasadnienia przenosin nie widziałem. Rób chłopie swoje a i tak nikt Ci za to nie podziękuje. Za kilka miesięcy ponownie przeniosą Cię bliżej domu... chyba,że juz bliżęj się nie da.
Avatar
Zamościak / 18 października 2009 o 10:51
0
Jak taki dobry i skuteczny to dawać go do Zamościa niech pokaże na co go stać na zamojskich osiedlach ,gdzie wyrostki robią co chcą i nikogo to nie obchodzi.Na chłopa krzyknie mandat wypisze i tyle bo chłop nie będzie dyskutował.Zobaczymy jak Pan Wawryk radziłby sobie w Zamościu i czy byłby taki skuteczny.Uważam ,również że działanie Pana Kierownika to nadgorliwość a do Pani Rzecznik - to prawda ,że policjant powinien być skuteczny ale chyba tylko w komunikatach dla prasy.
Avatar
tomi / 18 października 2009 o 10:33
0
Tia, jasne. POLICJANT ZŁY, BO POLICJANCI W LUBLINIE SA LENIWI I BOJA SIĘ KAŻDEGO KTO GROŹNIEJ WYGLĄDA. Potrafią się przyp.. tylko do zwykłych ludzi za byle co, ale takich którzy zaczepiają innych na chodniku i grożą pobiciem, jeśli przechodzeń nie da im kasy, albo takich co biją się w środku dnia obok przejeżdżającego radiowozu w Parku Ludowym omijają bokiem...po co...a no po to, by zatrzymać zmęczonego rowerzystę i wmawiać mu że ma za ciemne światła, że źle jedzie ścieżką rowerową, a być może wypił piwo; albo po to by studentów, którzy siedli na chwilę i otworzyli puszkę piwa na ławce i piją je wspólnie ukarać mandatem za picie w miejscu publicznym (kiedy jakieś typki tak robią policjanci udają, że nie widzą, sprytne, bo przecież mogą zebrać łomot...po co się czepiać meneli skoro można studentów czy ludzi wracających z pracy po ciężkim dniu ponękać (zgodnie z prawem oczywiście)...którzy potulnie przyjmą wyrok leniwych służbistów. Gratulacje za nietrafiony tytuł artykułu. Pozdrawiam
Tia, jasne. POLICJANT ZŁY, BO POLICJANCI W LUBLINIE SA LENIWI I BOJA SIĘ KAŻDEGO KTO GROŹNIEJ WYGLĄDA. Potrafią się przyp.. tylko do zwykłych ludzi za byle co, ale takich którzy zaczepiają innych na chodniku i grożą pobiciem, jeśli przechodzeń nie da im kasy, albo takich co biją się w środku dnia obok przejeżdżającego radiowozu w Parku Ludowym omijają bokiem...po co...a no po to, by zatrzymać zmęczonego rowerzystę i wmawiać mu że ma za ciemne światła, że źle jedzie ścieżką rowerową, a być może wypił piwo; albo po to by studentów, którzy sie... rozwiń
Avatar
~gość~ / 18 października 2009 o 09:34
0
Fakt że często dolegliwiej jest karany zwykły obywatel za wykroczenie niż gnoje rządzący przy blokowiskach których w wielu przypadka policjant woli udawać ze nie widzi.Tacy ludzie jak ten gość są potrzebni są w miastach na ulicach i jako przełożeni.Tej policji jest potrzebna gruntowa reforma -pozbyć się byłych pseudo reformatorów z byłej pzpr,zomo,sb,połowa pseudo policji na cywilne etaty / chore zespoły prewencji,technicy,tzw.logistyka /a ludziom w mundurach od prawdziwej policyjnej roboty należy dać godne zarobki i sprawować odpowiedni nadzór nad niektórymi nierobami którzy mają czas na internet w pracy a wynik robią jak kiedyś na 2 szt. fajek,wódy czy czapeczek z napisem adidas.
Fakt że często dolegliwiej jest karany zwykły obywatel za wykroczenie niż gnoje rządzący przy blokowiskach których w wielu przypadka policjant woli udawać ze nie widzi.Tacy ludzie jak ten gość są potrzebni są w miastach na ulicach i jako przełożeni.Tej policji jest potrzebna gruntowa reforma -pozbyć się byłych pseudo reformatorów z byłej pzpr,zomo,sb,połowa pseudo policji na cywilne etaty / chore zespoły prewencji,technicy,tzw.logistyka /a ludziom w mundurach od prawdziwej policyjnej roboty należy dać godne zarobki i sprawować odpowiedni na... rozwiń
Avatar
~gość~ / 18 października 2009 o 09:26
0
cdn napisał:
Całe szczęście że znalazł się jeden nieustępliwy policjant. Chwała mu za to!!!! A chłopy niech nie biadolą tylko biorą się do uczciwej pracy!!!! Na wsi dobry jest ten kto drugiego oszuka, naśmieci w lesie ( oj syf w lasach niemiłosierny!!!) ukradnie itp.itd.. Chłop widzi tylko czubek własnego nosa. Za nic ma poszanowanie prawa i ucziwość - liczy się tylko własny interes. Pazerność za wszelką cenę!! Już Wyspiański sie poznał na chłopach pisząc: :"Niech na całym swiecie wojna tylko polska wieś zaciszna, tylko polska wieś spokojna".. Albo jeszcze inne porównanie: Kali ukraść to dobrze . Kalemu ukraść - to źle. Taka jest mentalność polskiego chłopa.

Ty mój kochany "mieszczuchu" -g...o wiesz o pracy rolnika(nie chłopa CIEMNIAKU) podobnie jak WIELKI(dosłownie) pan WAWRYK o prewencji! Dla niego nie ma słowa "POUCZENIE".Prewencja-w jego rozumieniu-to doj..ać rolnikowi za brak jednej postojówki mandat i do tego jeszcze lawetę wezwać za którą płaci rolnik oczywiście.Tępić pijanych-popieram,ale żeby za byle pierdołę laweta?Trochę człowieczeństwa życzę Panu mł.aspirantowi!!!!!

Ty mój kochany "mieszczuchu" -g...o wiesz o pracy rolnika(nie chłopa CIEMNIAKU) podobnie jak WIELKI(dosłownie) pan WAWRYK o prewencji! Dla niego nie ma słowa "POUCZENIE".Prewencja-w jego rozumieniu-to doj..ać rolnikowi za brak jednej postojówki mandat i do tego jeszcze lawetę wezwać za którą płaci rolnik oczywiście.Tępić pijanych-popieram,ale żeby za byle pierdołę laweta?Trochę człowieczeństwa życzę Panu mł.aspirantowi!!!!! rozwiń
Avatar
janek / 18 października 2009 o 08:10
0
Jak byście nie popełniali wykroczeń ,choćby tych najdrobniejszych to nie mieli byście do czynienia z Policją czy Strażą Miejską. To całe państwo jest chore i to już od dawna a jak ktoś próbuje uleczyć którąś z ran to natychmiast podnoszony jest lament bo jest za surowy albo się czepia. Prawo jest od tego żeby je przestrzegać czy się to komus podoba czy nie. Jak komus to nie odpowiada to niech się wyprowadzi z Polski i zamieszka sobie w Ekwadorze lub innym państwie gdzie prawo jest tylko na papierze a o jego przestrzeganiu stanowi pieniądz i swoje widzi mi się !! Polcja i Straż Miejska jest od tego żeby to prawo egzekwować czy się to komuś podoba czy nie i nikt nie musi tej instytucji kochać.
Jak byście nie popełniali wykroczeń ,choćby tych najdrobniejszych to nie mieli byście do czynienia z Policją czy Strażą Miejską. To całe państwo jest chore i to już od dawna a jak ktoś próbuje uleczyć którąś z ran to natychmiast podnoszony jest lament bo jest za surowy albo się czepia. Prawo jest od tego żeby je przestrzegać czy się to komus podoba czy nie. Jak komus to nie odpowiada to niech się wyprowadzi z Polski i zamieszka sobie w Ekwadorze lub innym państwie gdzie prawo jest tylko na papierze a o jego przestrzeganiu stanowi pieniądz i... rozwiń
Avatar
Chłopek-roztropek / 18 października 2009 o 00:12
0
Nadgorliwość jest gorsza od sraczki.
Pomyśl czasem, to nie boli.
Avatar
cdn / 17 października 2009 o 22:05
0
Całe szczęście że znalazł się jeden nieustępliwy policjant. Chwała mu za to!!!! A chłopy niech nie biadolą tylko biorą się do uczciwej pracy!!!! Na wsi dobry jest ten kto drugiego oszuka, naśmieci w lesie ( oj syf w lasach niemiłosierny!!!) ukradnie itp.itd.. Chłop widzi tylko czubek własnego nosa. Za nic ma poszanowanie prawa i ucziwość - liczy się tylko własny interes. Pazerność za wszelką cenę!! Już Wyspiański sie poznał na chłopach pisząc: :"Niech na całym swiecie wojna tylko polska wieś zaciszna, tylko polska wieś spokojna".. Albo jeszcze inne porównanie: Kali ukraść to dobrze . Kalemu ukraść - to źle. Taka jest mentalność polskiego chłopa.
Całe szczęście że znalazł się jeden nieustępliwy policjant. Chwała mu za to!!!! A chłopy niech nie biadolą tylko biorą się do uczciwej pracy!!!! Na wsi dobry jest ten kto drugiego oszuka, naśmieci w lesie ( oj syf w lasach niemiłosierny!!!) ukradnie itp.itd.. Chłop widzi tylko czubek własnego nosa. Za nic ma poszanowanie prawa i ucziwość - liczy się tylko własny interes. Pazerność za wszelką cenę!! Już Wyspiański sie poznał na chłopach pisząc: :"Niech na całym swiecie wojna tylko pol... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

130 terytorialsów złoży przysięgę na pl. Zamkowym w Lublinie

130 terytorialsów złoży przysięgę na pl. Zamkowym w Lublinie 0 0

W najbliższą niedzielę 130 terytorialsów złoży przysięgę na placu Zamkowym w Lublinie, w przededniu 100. rocznicy urodzin patrona mjr. Hieronima Dekutowskiego ps. „Zapora”. Ceremonia rozpocznie się w samo południe.

Wybory w Lublinie. Propozycje Komitetu "Miasto dla Ludzi - Lubelski Ruch Miejski"

Wybory w Lublinie. Propozycje Komitetu "Miasto dla Ludzi - Lubelski Ruch Miejski" 20 3

O godz. 14 swoje pomysły dla osób niepełnosprawnych ogłosili kandydaci ruchu miejskiego. – Musimy zadbać o to, żeby nasze miasto było faktycznie dostępne – mówi Magdalena Długosz, kandydatka na prezydenta. – Musimy zadbać o tych, którzy w tym momencie nie są w stanie dotrzeć do oferty miasta i do usług publicznych.

Zamiast do rolnika, zadzwonił do dziennikarza o tym samym nazwisku. Teraz ma kłopoty

Zamiast do rolnika, zadzwonił do dziennikarza o tym samym nazwisku. Teraz ma kłopoty 20 6

„Podłożyć od kogoś, czy będziemy się szarpać?” – miał zapytać swojego rozmówcę lekarz weterynarii. Chodziło o próbkę krwi od świni z rejonu zagrożonego ASF. Weterynarz sądził, że rozmawia z rolnikiem, ale przez pomyłkę zadzwonił do dziennikarza

Tydzień innowacji w Lublinie. Leczenie światłem i samochody bez kierowcy
galeria

Tydzień innowacji w Lublinie. Leczenie światłem i samochody bez kierowcy 0 1

W każdej sekundzie do internetu podłączana jest setka urządzeń. Nasze mózgi w ciągu roku przetwarzają tyle danych, co mózgi naszych dziadków w ciągu całego życia. Materiały przyszłości to te, które można dalej przetwarzać i łatwo utylizować. A po autach elektrycznych, napędzanych wodorem, na drogi wyjechały samochody bez kierowcy.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 21-23 września

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 21-23 września 5 0

Najbliższy weekend to przede wszystkim rewanżowy mecz o awans do żużlowej ekstraligi. Speed Car Motor musi odrobić aż 14 punktów straty do ROW Rybnik. Po porażce z Hutnikiem Kraków 3:5 chcą się także zrehabilitować piłkarze Motoru

Beata Szydło w Lublinie. Burzliwy wiec na placu Litewskim [zdjęcia, wideo]
aktualizacja
galeria
film

Beata Szydło w Lublinie. Burzliwy wiec na placu Litewskim [zdjęcia, wideo] 23 44

Na plac Litewski w Lublinie przyszli zwolennicy i przeciwnicy wicepremier Beaty Szydło. Nad tłumem latały na zmianę okrzyki: Beata, złodzieje, dobra zmiana, oddaj kasę.

Wypadek w Uściążu. Zginął motocyklista, miał 26 lat

Wypadek w Uściążu. Zginął motocyklista, miał 26 lat 2 6

26-letni motocyklista zginął w wypadku w miejscowości Uściąż w powiecie opolskim. Mężczyzna nie miał prawa jazdy

Marcin Gortat i Alicja kupili konie w Janowie Podlaskim. Co się stanie ze zwierzętami?

Marcin Gortat i Alicja kupili konie w Janowie Podlaskim. Co się stanie ze zwierzętami? 0 4

W Janowie Podlaskim Marcin Gortat z Alicją Bachleda-Curuś pojawili się jakiś czas temu. Znany koszykarz sprezentował ukochanej dwa konie arabskie. Co stanie się z piękną klaczą i ogierem, po tym jak para się rozstała?

Wystawa malarstwa Mieczysława Maławskiego
28 września 2018, 18:00

Wystawa malarstwa Mieczysława Maławskiego 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 28 września o godz. 18 w Galerii Krańcowej DDK Bronowice (ul. Krańcowa 106) odbędzie się wernisaż wystawy malarstwa Mieczysława Maławskiego.

Radni PiS: Czy urzędników marszałka zmuszono do udziału w pikiecie politycznej?
galeria
film

Radni PiS: Czy urzędników marszałka zmuszono do udziału w pikiecie politycznej? 39 52

O udostępnienie kserokopii książki wyjść pracowników urzędu marszałkowskiego proszą marszałka radni Prawa i Sprawiedliwości. I pytają, czy urzędnicy zostali zmuszeni do uczestnictwa w pikiecie w trakcie konferencji prasowej ich ugrupowania i czym tym, którzy odmówili, grożą konsekwencje służbowe.

Niedźwiedź Wojtek patronem przedszkola. "Byłyśmy zaskoczone, że dzieci taka tematyka interesuje"

Niedźwiedź Wojtek patronem przedszkola. "Byłyśmy zaskoczone, że dzieci taka tematyka interesuje" 5 1

To jedyne bezimienne przedszkole w Świdniku, ale to niedługo się zmieni, o ile radni dadzą zgodę. Przedszkole nr 4 ma nosić imię Kaprala Niedźwiedzia Wojtka. To „miś” przygarnięty przez żołnierzy II Korpusu Polskiego gen. Władysława Andersa.

Kukiz'15 zawiadamia prokuraturę. Uniemożliwiono im start w wyborach?

Kukiz'15 zawiadamia prokuraturę. Uniemożliwiono im start w wyborach? 1 14

Komitet Kukiz'15 w Białej Podlaskiej zawiadomił prokuraturę. Zdaniem pełnomocnika doszło do przywłaszczenia dokumentów wyborczych.

Lubelskie Pszczółki zagrają w III Memoriale Profesora Stanisława Łęgowskiego

Lubelskie Pszczółki zagrają w III Memoriale Profesora Stanisława Łęgowskiego 0 4

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin przygotowują się do drugiego sparingowego sprawdzianu, tym razem w Toruniu. Warto jednak skupić się na tym, co zobaczyliśmy podczas pierwszych spotkań towarzyskich w Lublinie

IPN wzywa do usunięcia orła z pomnika żołnierzy. Nikt nie chce za to zapłacić

IPN wzywa do usunięcia orła z pomnika żołnierzy. Nikt nie chce za to zapłacić 5 18

IPN wezwał wspólnotę rolników do przerobienia pomnika poświęconego polskim żołnierzom forsującym Wisłę w 1944 roku w Puławach. Problem w tym, że jest to spory koszt i nikt nie chce go ponosić.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.