Przez pół roku mieliście okazję skorzystać ze 152 ofert, kupiliście łącznie 3916 voucherów, zaoszczędziliście wspólnie blisko 100 000zł.
• Jak radził sobie SweetDeal.pl przez te 6 miesięcy?
To był czas poznawania serwisu i specyfiki jego działania zarówno ze strony klientów jak i firm, które decydowały się na współpracę. Większość przedsiębiorców ceni sobie tego typu promocję biznesu. U nas nie muszą płacić za promocję nie znając jej efektów. To my przyprowadzamy do nich klientów, którzy zrobili już pierwszy krok, czyli kupili ich usługę. Na tym nasza rola się kończy. To jak przedsiębiorca zachęci klienta do powrotu, jak go obsłuży i jaki wizerunek sobie stworzy podczas realizacji usługi, zależy już tylko od niego. Ogromny plus to także rzesza fanów, których udało nam się zdobyć przez ten czas. Przyjemnie jest widzieć, jak rośnie grono użytkowników serwisu, obserwować ich reakcje i zaangażowanie, dostawać zwrotne informacje. Serwis stale zyskuje na znaczeniu, więc może być tylko lepiej!
• Jak układała się współpraca z przedsiębiorcami?
Zdarzają się firmy, dla których taka promocja jest czymś nowym, dlatego z samej ciekawości chcą współpracować. To są jednak wyjątki. Na lubelskim rynku zakupy grupowe są już na tyle popularne, że przeważnie nie trzeba tłumaczyć na czym polegają. Przedsiębiorcy pytają głównie o koszty takiej akcji promocyjnej. SweetDeal ma szerszą ofertę niż inne tego typu serwisy. Chodzi przede wszystkim o promocję nie tylko na portalach (sweetdeal.pl, dziennikwschodni.pl.mmlublin.pl) ale również w wydaniach papierowych naszych gazet (Dziennik Wschodni i MM Lublin). Dlatego większość jest mile zaskoczona, że nie wiąże się to z żadnym dodatkowym wkładem finansowym. Współpraca cały czas układa się bardzo dobrze. Szczególnie z tymi, którzy złapali już bakcyla zakupów grupowych, widzą korzyści z nich płynące i regularnie umieszczają nowe oferty.
• Jaka branża jest na SeetDeal'u najbardziej popularna, których ofert jest najwięcej?
Najchętniej decydują się na współpracę salony kosmetyczne. Mamy ich w mieście najwięcej, więc jest to dla nich bardzo dobry sposób na przyciągnięcie klienta.
• Kogo jeszcze warto zachęcić do współpracy?
Na pewno przedsiębiorców z branży gastronomicznej i rozrywkowej. Takich ofert mamy na SweetDeal'u zdecydowanie za mało. Niektórzy użytkownicy czasami nawet nie wiedzą o jakiejś restauracji czy kawiarni. Dlatego warto pokazywać takie miejsca i zachęcać do ich odwiedzania kuszącym rabatem.
• Czy na SweetDeal'u będą pojawiać się kolejne oferty spoza Lublina?
Oczywiście. Działamy na skalę województwa, więc bardzo chętnie umieszczam oferty spoza naszego miasta. To także sposób na dotarcie do nowych klientów, którzy nie znają jeszcze dobrze zakupów grupowych. Dotychczas pojawiały się oferty z Puław, Zamościa i kilku podlubelskich miejscowości. Za każdym razem spotykały się z dużym zainteresowaniem naszych użytkowników. Dlatego zachęcam również przedsiębiorców z okolic Lublina i innych miast naszego regionu do współpracy. W przypadku serwisu SweetDeal można liczyć na same korzyści.
• Czego mogą się spodziewać użytkownicy przez kolejne pół roku?
Oczywiście atrakcyjnych i różnorodnych ofert! W naszym serwisie każdy znajdzie coś dla siebie. (kp)
Wypromuj swój biznes ze SweetDeal, napisz anna.stefaniak@dziennikwschodni.pl, lub zadzwoń 697 770 359
Znajdź nas na Facebook'u
Fancy Lady, Pizza Italia, Centrum Rozrywki UFO, Wellness Studio Arabeska, Profesional, Kawiarnia Zadora, Renii, Centrum Kosmetyki Profesjonalnej i SPA Galatea, Oświata Lingwista, Subway, Olimpia Fitness Club, Arte Vivo,Dora, Kosmetyka Profesjonalna Dermaks, Tendo Gabinet Urody, Bella Fitness, Instytut Urody Natura, Salon Kosmetyczny Anna, In Red Atelier Smaku, Centrum Kosmetyczne Gabriela, Studio Urody Moniq, Pizzeria Diego, Przy Bramie, Jaskinia Solna Solania, Pizzeria Staropolska, Cukiernia Staropolska, Galery Cafe, Get Best, Akademia Tańca, Presto Pizza&Tortilla, Gospoda Sielsko Anielsko, Tsubame, Auto-Klima Piekarz, Studio Urody Michał Koziarski, Meduza, Mister Pizza, MAGA Damian Gurba, Tokyo, Escape, NZOZ Top-Dent, Piwiarnia Warka, Auto GT Szkoła Jazdy, Tendo Gabinet Urody, Lubelska Szkoła Fotografii, Music Art., Pracownia Florystyczna FUTURA, Kępa Autoszkoła, NLP Neuroedukacja, Firma FREYA, Pośrednictwo Ubezpieczeniowo-Finansowe, BOOMparty, Bravissima, Elektro-Zar Czarna Inez, Travel& Love, Szkoła Muzyczna Yamaha, Centrum Kosmetyczne Gabriela, Studio FitLine Monika Famielec, SOFOS Gabinet Medycyny Naturalnej, No+vello, Jasminum, Genesha, Akwarela Cafe, Bugi, KAMWI, Carmell Cafe, Cafe Pokrzywa, Studio Fryzur Ana, FHU Rufin, Park Linowy nad Zalewem Zemborzyckim, Park Linowy, Olimpia Fitness Club, Beautiful Skin, AMS Raider, Mastermedia, Bar pod Pstrągiem w Prawiednikach, Auto-Klima Piekarz, Agencja Reklamy ROD, Esteticenter Medycyna Estetyczna Laseroterapia, Aldent-Centrum Stomatologii Kompleksowej.