Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Polityka

7 maja 2020 r.
10:27

Sejm odrzucił sprzeciw Senatu wobec głosowania korespondencyjnego. Porozumienie głosowało razem z PiS

0 13 A A

Sejm odrzucił sprzeciw Senatu wobec głosowania korespondencyjnego w wyborach prezydenckich w 2020 roku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Po tym, jak w środę wieczorem liderzy Prawa i Sprawiedliwości oraz Porozumienia przedstawili wspólne stanowisko, stało się jasne, że politycy z ugrupowania Gowina w dzisiejszym głosowaniu staną po stronie koalicjanta. Ostatecznie za odrzuceniem senackiego weta głosował cały obóz Zjednoczonej Prawicy. Przeciw byli posłowie Koalicji Obywatelskiej (z wyjątkiem Jerzego Borowczaka, który głosował „za”), Lewicy oraz PSL-Kukiz’15. Od głosu wstrzymali się przedstawiciele Konfederacji.

Kompromis między Kaczyńskim i Gowinem, który ze względu na trwającą epidemię opowiadał się przeciwko przeprowadzeniu wyborów w maju zakłada, że prezydent zostanie wybrany w innym terminie. Ma on zostać wskazany przez marszałek Sejmu „po 10 maja 2020 r. oraz przewidywanym stwierdzeniu przez Sąd Najwyższy nieważności wyborów wobec ich nieodbycia”. W międzyczasie ustawa o wyborach korespondencyjnych ma zostać znowelizowana. Mają się w niej pojawić zapis o tym, że wybory zorganizuje Państwowa Komisja Wyborcza. Według wcześniejszego planu PiS miała się tym zająć Poczta Polska.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
PISFAN / 7 maja 2020 r. o 11:53
+10
No cóż prezes postraszyli porozumienie podkuliło ogon na zasadzie co tam rozsądek ważne stołki i intratne ciepłe posadki Teraz zacznie się walka o fotel lidera partii o ile Gowin zechce ustąpić w co śmiem wątpić na pewno powie że głosował za ale się nie cieszył
Avatar
Ksawyer / 7 maja 2020 r. o 12:00
+8
Naczelnik Kaczyński ograł wszystkich, łącznie z sobą samym, zrobił swim zwyczakem, że swojego dworu i zwolenników szmatlawcow, a ci nadają, że to wina senatu, opozycji, płaczą nad pieniędzmi wydanymi na senat i nie zauważają ile pieniędzy pochłonęło przygotowanie wyborów, które wczoraj prezes odwołał. Pisałem, że przygotowanie pakietów dla 30 milionów wyborców to jakieś 150 milionów zł. Ani prezes, ani Stasin, nie będą poczuwali się do opłacenia tych kosztów z partyjnej kasy PIS, z pieniędzy przeznaczonych na budowę wież na Srebrnej w Warszawie. Naród za to zapłaci, a właściwie jego przyszłe pokolenia. 
Naczelnik Kaczyński ograł wszystkich, łącznie z sobą samym, zrobił swim zwyczakem, że swojego dworu i zwolenników szmatlawcow, a ci nadają, że to wina senatu, opozycji, płaczą nad pieniędzmi wydanymi na senat i nie zauważają ile pieniędzy pochłonęło przygotowanie wyborów, które wczoraj prezes odwołał. Pisałem, że przygotowanie pakietów dla 30 milionów wyborców to jakieś 150 milionów zł. Ani prezes, ani Stasin, nie będą poczuwali się do opłacenia tych kosztów z partyjnej kasy PIS, z pieniędzy przeznaczonych na budowę wież na Srebrnej w Warsza... rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 8 maja 2020 r. o 09:20
+3
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała.
 W marcu Senat "pracował" ledwie na 3ech posiedzeniach (4 dni)  ... nie wciskaj ludziom ciemnoty.
 W marcu Senat "pracował" ledwie na 3ech posiedzeniach (4 dni)  ... nie wciskaj ludziom ciemnoty. rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 7 maja 2020 r. o 22:24
+3
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Avatar
___K___ / 8 maja 2020 r. o 07:39
+2
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała. rozwiń
Avatar
fillip75 / 7 maja 2020 r. o 18:01
+2
I tak senat nic nie może bez Prezydenta. I dlatego KO skowycze, by odwlec w czeasie swą przegraną. Trzeba się cieszyć, że Patologia Ogólna nie wlazła do Sejmu, bo już by nam podnieśliby wiekmemerytalny do 90tki, LOT, PKP I Orlen poszłyby na pniu. Przecież taaaka ZŁA KONIUNKTURA trafia się raz na sto lat. Ale by Schetyna z watahą, by się nachapali. A tak nie ma jak kraść, bo trzeba opłacać programy społeczne. A propos, wszystko co wprowadziło PiS zostałoby zlikwidowane. Nawet trzynastki naszym dziadkom, czy rodzicom. Wstrzymanoby budowę ekspresówek. No... ale na szczęście Patologia Ogólna jest bez szans. Chyba, że z komuchami z ZSLu i SLD... To mogą coś ugrać. Tak jak to czynią w Senacie. Tego Polacy komunistom z PO nigdy nie zapomną. Chociażby standardami białoruskimi, by sobie ryj opili. Bo kto z komuną i ubekami jest,,to kaźdy widzi.
I tak senat nic nie może bez Prezydenta. I dlatego KO skowycze, by odwlec w czeasie swą przegraną. Trzeba się cieszyć, że Patologia Ogólna nie wlazła do Sejmu, bo już by nam podnieśliby wiekmemerytalny do 90tki, LOT, PKP I Orlen poszłyby na pniu. Przecież taaaka ZŁA KONIUNKTURA trafia się raz na sto lat. Ale by Schetyna z watahą, by się nachapali. A tak nie ma jak kraść, bo trzeba opłacać programy społeczne. A propos, wszystko co wprowadziło PiS zostałoby zlikwidowane. Nawet trzynastki naszym dziadkom, czy rodzicom. Wstrzymanoby budowę ekspr... rozwiń
Avatar
___K___ / 7 maja 2020 r. o 12:29
+2
A co do istnienia Senatu, to zadziwiające, jak bardzo chcecie zlikwidować Izbę Wyższą parlamentu, odkąd utraciliście w niej większość... A pan Karczewski nie może się wciąż pogodzić z utratą stanowiska.Jak straci - na skutek likwidacji Senatu - także stołek wicemarszałka, to gotów to przypłacić zdrowiem psychicznym ;-)
Avatar
TECZOWY_ZSL / 8 maja 2020 r. o 11:05
+1
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała.
W marcu Senat "pracował" ledwie na 3ech posiedzeniach (4 dni)  ... nie wciskaj ludziom ciemnoty.
To ty przestań siać swoją propagandę! Praca nad projektem ustawy, to nie tylko posiedzenia Senatu, ale praca komisji, zasięganie opinii konstytucjonalistów i szereg innych działań m.in. biura legislacyjnego. Powtarzam - może w PiSie wszyscy głosują tak, jak prezes im każe, ale normalny tryb, to nie tylko głosowanie na żądanie, ale ciężka praca poza salą plenarną.
 " Od początku (X) kadencji Senatu odbył o się 9 posiedze ń ( 18 dni obrad ), które w przeliczeniu na efektywny czas pracy trwał y 1 11 h  32min.  - źródło senat.gov.pl
 " Od początku (X) kadencji Senatu odbył o się 9 posiedze ń ( 18 dni obrad ), które w przeliczeniu na efektywny czas pracy trwał y 1 11 h  32min.  - źródło senat.gov.pl rozwiń
Avatar
___K___ / 8 maja 2020 r. o 07:36
+1
I tak senat nic nie może bez Prezydenta. I dlatego KO skowycze, by odwlec w czeasie swą przegraną. Trzeba się cieszyć, że Patologia Ogólna nie wlazła do Sejmu, bo już by nam podnieśliby wiekmemerytalny do 90tki, LOT, PKP I Orlen poszłyby na pniu. Przecież taaaka ZŁA KONIUNKTURA trafia się raz na sto lat. Ale by Schetyna z watahą, by się nachapali. A tak nie ma jak kraść, bo trzeba opłacać programy społeczne. A propos, wszystko co wprowadziło PiS zostałoby zlikwidowane. Nawet trzynastki naszym dziadkom, czy rodzicom. Wstrzymanoby budowę ekspresówek. No... ale na szczęście Patologia Ogólna jest bez szans. Chyba, że z komuchami z ZSLu i SLD... To mogą coś ugrać. Tak jak to czynią w Senacie. Tego Polacy komunistom z PO nigdy nie zapomną. Chociażby standardami białoruskimi, by sobie ryj opili. Bo kto z komuną i ubekami jest,,to kaźdy widzi.
Następny, który dał sobie wodę z mózgu zrobić. Wskaż, proszę, ekspresówki, które nam zapewnił PiS. Nie te, które są budowane teraz, bo to wszystko efekt przygotowania projektów i zapewnienia finansowania jeszcze przez rządy PO/PSL, ale te, które zostały przygotowane za czasów PiSu. I zestaw to z ekspresówkami, które zawdzięczamy własnie PO/PSL. A zaraz potem wskaż, proszę, jakie inwestycje w ogóle powstały za czasów PiS, które tej władzy zawdzięczamy. Przekop Mierzei? CPK? Prom? Milion aut elektrycznych? Cokolwiek wskaż, proszę...
Następny, który dał sobie wodę z mózgu zrobić. Wskaż, proszę, ekspresówki, które nam zapewnił PiS. Nie te, które są budowane teraz, bo to wszystko efekt przygotowania projektów i zapewnienia finansowania jeszcze przez rządy PO/PSL, ale te, które zostały przygotowane za czasów PiSu. I zestaw to z ekspresówkami, które zawdzięczamy własnie PO/PSL. A zaraz potem wskaż, proszę, jakie inwestycje w ogóle powstały za czasów PiS, które tej władzy zawdzięczamy. Przekop Mierzei? CPK? Prom? Milion aut elektrycznych? Cokolwiek wskaż, prosz... rozwiń
Avatar
___K___ / 7 maja 2020 r. o 12:24
+1
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco.   Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Kłamiesz. Jak zwykle zresztą. Senat pracował nad projektem (komisje, eksperci) i wykazał, że jest debilny! To Sejm warto rozpędzić -oszczędności będą większe :-) Senat nie jest hamulcem, tylko pozwala na refleksję. W jednym tylko masz rację - że Senat przeszkadza obecnemu ustrojowi, czyli jedynowładcy Kaczyńskiemu. Ale dużo korzystniej byłoby wysłać tego pana na (nie)zasłużoną emeryturę polityczną (finansową niech sobie ma) i na śmietnik historii. Wyjaśnij poza tym, jakiż to niby rozwój państwa zapewnił nam PiS, bo z tego, co ja widzę - zwinęliśmy się szybciutko przeżerając wszystko, co pozostało po rządach Platformy i PSLu.
Kłamiesz. Jak zwykle zresztą. Senat pracował nad projektem (komisje, eksperci) i wykazał, że jest debilny! To Sejm warto rozpędzić -oszczędności będą większe :-) Senat nie jest hamulcem, tylko pozwala na refleksję. W jednym tylko masz rację - że Senat przeszkadza obecnemu ustrojowi, czyli jedynowładcy Kaczyńskiemu. Ale dużo korzystniej byłoby wysłać tego pana na (nie)zasłużoną emeryturę polityczną (finansową niech sobie ma) i na śmietnik historii. Wyjaśnij poza tym, jakiż to niby rozwój państwa zapewnił nam PiS, bo z tego, co ... rozwiń
Avatar
___K___ / 8 maja 2020 r. o 11:49
0
To ty przestań siać swoją propagandę! Praca nad projektem ustawy, to nie tylko posiedzenia Senatu, ale praca komisji, zasięganie opinii konstytucjonalistów i szereg innych działań m.in. biura legislacyjnego. Powtarzam - może w PiSie wszyscy głosują tak, jak prezes im każe, ale normalny tryb, to nie tylko głosowanie na żądanie, ale ciężka praca poza salą plenarną.
"  Od początku (X) kadencji Senatu odbył    o     się     9     posiedze    ń     (    18     dni obrad    ), które w     przeliczeniu na     efektywny czas pracy     trwał    y     1    11  h    32min.  - źródło senat.gov.pl
A ten znowu swoje. Widać, że ne masz pojęcia o - przynajmniej toeretycznych - zajęciach parlamentarzystów.
A ten znowu swoje. Widać, że ne masz pojęcia o - przynajmniej toeretycznych - zajęciach parlamentarzystów. rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 8 maja 2020 r. o 11:05
+1
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała.
W marcu Senat "pracował" ledwie na 3ech posiedzeniach (4 dni)  ... nie wciskaj ludziom ciemnoty.
To ty przestań siać swoją propagandę! Praca nad projektem ustawy, to nie tylko posiedzenia Senatu, ale praca komisji, zasięganie opinii konstytucjonalistów i szereg innych działań m.in. biura legislacyjnego. Powtarzam - może w PiSie wszyscy głosują tak, jak prezes im każe, ale normalny tryb, to nie tylko głosowanie na żądanie, ale ciężka praca poza salą plenarną.
 " Od początku (X) kadencji Senatu odbył o się 9 posiedze ń ( 18 dni obrad ), które w przeliczeniu na efektywny czas pracy trwał y 1 11 h  32min.  - źródło senat.gov.pl
 " Od początku (X) kadencji Senatu odbył o się 9 posiedze ń ( 18 dni obrad ), które w przeliczeniu na efektywny czas pracy trwał y 1 11 h  32min.  - źródło senat.gov.pl rozwiń
Avatar
___K___ / 8 maja 2020 r. o 09:36
-1
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała.
W marcu Senat "pracował" ledwie na 3ech posiedzeniach (4 dni)  ... nie wciskaj ludziom ciemnoty.
To ty przestań siać swoją propagandę! Praca nad projektem ustawy, to nie tylko posiedzenia Senatu, ale praca komisji, zasięganie opinii konstytucjonalistów i szereg innych działań m.in. biura legislacyjnego. Powtarzam - może w PiSie wszyscy głosują tak, jak prezes im każe, ale normalny tryb, to nie tylko głosowanie na żądanie, ale ciężka praca poza salą plenarną.
To ty przestań siać swoją propagandę! Praca nad projektem ustawy, to nie tylko posiedzenia Senatu, ale praca komisji, zasięganie opinii konstytucjonalistów i szereg innych działań m.in. biura legislacyjnego. Powtarzam - może w PiSie wszyscy głosują tak, jak prezes im każe, ale normalny tryb, to nie tylko głosowanie na żądanie, ale ciężka praca poza salą plenarną. rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 8 maja 2020 r. o 09:20
+3
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała.
 W marcu Senat "pracował" ledwie na 3ech posiedzeniach (4 dni)  ... nie wciskaj ludziom ciemnoty.
 W marcu Senat "pracował" ledwie na 3ech posiedzeniach (4 dni)  ... nie wciskaj ludziom ciemnoty. rozwiń
Avatar
___K___ / 8 maja 2020 r. o 07:39
+2
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała.
Po raz nie wiem który napiszę ci, że kłamiesz!!! Pomijając już fakt, że Senat nad projektem ustawy PRACOWAŁ, a nie ją przetrzymywał, to w dodatku miał prawo zająć się nią w dowolnym momencie przez ten miesiąc. Ale nad projektem mimo to PRACOWAŁ. Przestańcie obwiniać opozycję za to, że pracuje. Za to pan Gowin, człowiek z kręgosłupem z prezerwatywy, zachował się po prostu żałośnie. Zasada Posady i Stołki znowu zadziałała. rozwiń
Avatar
___K___ / 8 maja 2020 r. o 07:36
+1
I tak senat nic nie może bez Prezydenta. I dlatego KO skowycze, by odwlec w czeasie swą przegraną. Trzeba się cieszyć, że Patologia Ogólna nie wlazła do Sejmu, bo już by nam podnieśliby wiekmemerytalny do 90tki, LOT, PKP I Orlen poszłyby na pniu. Przecież taaaka ZŁA KONIUNKTURA trafia się raz na sto lat. Ale by Schetyna z watahą, by się nachapali. A tak nie ma jak kraść, bo trzeba opłacać programy społeczne. A propos, wszystko co wprowadziło PiS zostałoby zlikwidowane. Nawet trzynastki naszym dziadkom, czy rodzicom. Wstrzymanoby budowę ekspresówek. No... ale na szczęście Patologia Ogólna jest bez szans. Chyba, że z komuchami z ZSLu i SLD... To mogą coś ugrać. Tak jak to czynią w Senacie. Tego Polacy komunistom z PO nigdy nie zapomną. Chociażby standardami białoruskimi, by sobie ryj opili. Bo kto z komuną i ubekami jest,,to kaźdy widzi.
Następny, który dał sobie wodę z mózgu zrobić. Wskaż, proszę, ekspresówki, które nam zapewnił PiS. Nie te, które są budowane teraz, bo to wszystko efekt przygotowania projektów i zapewnienia finansowania jeszcze przez rządy PO/PSL, ale te, które zostały przygotowane za czasów PiSu. I zestaw to z ekspresówkami, które zawdzięczamy własnie PO/PSL. A zaraz potem wskaż, proszę, jakie inwestycje w ogóle powstały za czasów PiS, które tej władzy zawdzięczamy. Przekop Mierzei? CPK? Prom? Milion aut elektrycznych? Cokolwiek wskaż, proszę...
Następny, który dał sobie wodę z mózgu zrobić. Wskaż, proszę, ekspresówki, które nam zapewnił PiS. Nie te, które są budowane teraz, bo to wszystko efekt przygotowania projektów i zapewnienia finansowania jeszcze przez rządy PO/PSL, ale te, które zostały przygotowane za czasów PiSu. I zestaw to z ekspresówkami, które zawdzięczamy własnie PO/PSL. A zaraz potem wskaż, proszę, jakie inwestycje w ogóle powstały za czasów PiS, które tej władzy zawdzięczamy. Przekop Mierzei? CPK? Prom? Milion aut elektrycznych? Cokolwiek wskaż, prosz... rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 7 maja 2020 r. o 22:24
+3
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco. Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Avatar
fillip75 / 7 maja 2020 r. o 18:01
+2
I tak senat nic nie może bez Prezydenta. I dlatego KO skowycze, by odwlec w czeasie swą przegraną. Trzeba się cieszyć, że Patologia Ogólna nie wlazła do Sejmu, bo już by nam podnieśliby wiekmemerytalny do 90tki, LOT, PKP I Orlen poszłyby na pniu. Przecież taaaka ZŁA KONIUNKTURA trafia się raz na sto lat. Ale by Schetyna z watahą, by się nachapali. A tak nie ma jak kraść, bo trzeba opłacać programy społeczne. A propos, wszystko co wprowadziło PiS zostałoby zlikwidowane. Nawet trzynastki naszym dziadkom, czy rodzicom. Wstrzymanoby budowę ekspresówek. No... ale na szczęście Patologia Ogólna jest bez szans. Chyba, że z komuchami z ZSLu i SLD... To mogą coś ugrać. Tak jak to czynią w Senacie. Tego Polacy komunistom z PO nigdy nie zapomną. Chociażby standardami białoruskimi, by sobie ryj opili. Bo kto z komuną i ubekami jest,,to kaźdy widzi.
I tak senat nic nie może bez Prezydenta. I dlatego KO skowycze, by odwlec w czeasie swą przegraną. Trzeba się cieszyć, że Patologia Ogólna nie wlazła do Sejmu, bo już by nam podnieśliby wiekmemerytalny do 90tki, LOT, PKP I Orlen poszłyby na pniu. Przecież taaaka ZŁA KONIUNKTURA trafia się raz na sto lat. Ale by Schetyna z watahą, by się nachapali. A tak nie ma jak kraść, bo trzeba opłacać programy społeczne. A propos, wszystko co wprowadziło PiS zostałoby zlikwidowane. Nawet trzynastki naszym dziadkom, czy rodzicom. Wstrzymanoby budowę ekspr... rozwiń
Avatar
___K___ / 7 maja 2020 r. o 12:29
+2
A co do istnienia Senatu, to zadziwiające, jak bardzo chcecie zlikwidować Izbę Wyższą parlamentu, odkąd utraciliście w niej większość... A pan Karczewski nie może się wciąż pogodzić z utratą stanowiska.Jak straci - na skutek likwidacji Senatu - także stołek wicemarszałka, to gotów to przypłacić zdrowiem psychicznym ;-)
Avatar
___K___ / 7 maja 2020 r. o 12:24
+1
Senat trzyma ważną ustawę miesiąc w zamrażarce, a następnie ją odrzuca... - Sejm i Prezydent tracą 1,5 miesiąca procesu legislacyjnego, chociaż pracują na bieżąco.   Po co podatnik wykłada kasę na OBSTRUKCJONISTÓW? Czy nie należałoby wzorem innych demokracji np. skandynawskich, pozbyć się hamulca w rozwoju państwa? Dwuizbowość jest w dużej mierze podyktowana tradycjami historycznymi, a nie faktycznymi potrzebami obecnego ustroju.
Kłamiesz. Jak zwykle zresztą. Senat pracował nad projektem (komisje, eksperci) i wykazał, że jest debilny! To Sejm warto rozpędzić -oszczędności będą większe :-) Senat nie jest hamulcem, tylko pozwala na refleksję. W jednym tylko masz rację - że Senat przeszkadza obecnemu ustrojowi, czyli jedynowładcy Kaczyńskiemu. Ale dużo korzystniej byłoby wysłać tego pana na (nie)zasłużoną emeryturę polityczną (finansową niech sobie ma) i na śmietnik historii. Wyjaśnij poza tym, jakiż to niby rozwój państwa zapewnił nam PiS, bo z tego, co ja widzę - zwinęliśmy się szybciutko przeżerając wszystko, co pozostało po rządach Platformy i PSLu.
Kłamiesz. Jak zwykle zresztą. Senat pracował nad projektem (komisje, eksperci) i wykazał, że jest debilny! To Sejm warto rozpędzić -oszczędności będą większe :-) Senat nie jest hamulcem, tylko pozwala na refleksję. W jednym tylko masz rację - że Senat przeszkadza obecnemu ustrojowi, czyli jedynowładcy Kaczyńskiemu. Ale dużo korzystniej byłoby wysłać tego pana na (nie)zasłużoną emeryturę polityczną (finansową niech sobie ma) i na śmietnik historii. Wyjaśnij poza tym, jakiż to niby rozwój państwa zapewnił nam PiS, bo z tego, co ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Biała Podlaska: Z poślizgiem, ale Warszawska już po przebudowie

Biała Podlaska: Z poślizgiem, ale Warszawska już po przebudowie

Remont tej ulicy miał się zakończyć w ubiegłym roku, ale się przeciągnął. W końcu miasto ogłosiło finał przebudowy ostatniego odcinka ulicy Warszawskiej.

Premier w Niedrzwicy: Via Carpatia to jedna droga, ale tysiące nowych możliwości
wideo
galeria
film

Premier w Niedrzwicy: Via Carpatia to jedna droga, ale tysiące nowych możliwości

Jednym z punktów wizyty szefa rządu w województwie lubelskim była budowa drogi S19.

Wyjątkowa gra w Ogrodzie Botanicznym

Wyjątkowa gra w Ogrodzie Botanicznym

Eko Grą terenową w Ogrodzie Botanicznym rozpoczęły się działania w ramach projektu „Dobrosąsiedzki dialog międzypokoleniowy”. Teraz pora na porządki i sadzenie łąk.

Lublin. Znamy wakacyjne rozkłady jazdy. Kursów będzie mniej
galeria

Lublin. Znamy wakacyjne rozkłady jazdy. Kursów będzie mniej

Od soboty mają obowiązywać wakacyjne rozkłady jazdy. Główne linie mają kursować co 20 minut w dni powszednie, co 30 w soboty i co 50 w niedziele. Także w tym tygodniu autobusy zaczną dojeżdżać do nowych pętli nad zalewem i na Felinie.

Puławy: Żar leje się z nieba. Pomagają baseny, zraszacze i fontanny
galeria

Puławy: Żar leje się z nieba. Pomagają baseny, zraszacze i fontanny

Dzisiaj w Puławach temperatura powietrza w cieniu przekroczyła w południe 31 stopni Celsjusza. Szybkie wytchnienie dają zraszacze, fontanny oraz tężnia solankowa. Na tych, którzy mają więcej czasu, czeka Park Wodny. Wkrótce rusza także sezon wodny w pobliskich Janowicach.

Premier w Świdniku o pieniądzach, a w Lublinie o tym, jakie cukierki dawał kolegom
zdjęcia
galeria

Premier w Świdniku o pieniądzach, a w Lublinie o tym, jakie cukierki dawał kolegom

W przyszłym tygodniu ma rozpocząć się składanie wniosków w ramach rządowego Programu Inwestycji samorządowego. W ciągu trzech lat do polskich samorządów ma trafić ok. 100 mld zł.

Unia Żabików wygrywa Keeza bialską klasę okręgową

Unia Żabików wygrywa Keeza bialską klasę okręgową

KEEZA BIALSKA KLASA OKRĘGOWA Po wygranej 2:0 z LZS Dobryń Unia Żabików awansowała do IV ligi

Policyjny rajd za motocyklem kawasaki zakończony w rzepaku

Policyjny rajd za motocyklem kawasaki zakończony w rzepaku

35-latek uciekał przed policją i na zakręcie się wywrócił. Jego jazda zakończyła się w polu.

Lublin. Autobus zderzył się z wywrotką
zdjęcia
galeria

Lublin. Autobus zderzył się z wywrotką

Do zdarzenia doszło w centrum Lublina, na rondzie Dmowskiego

Atrakcje turystyczne w Lubelskiem. Nielisz, Zwierzyniec, Krasnobród - kąpieliska na Zamojszczyźnie
galeria

Atrakcje turystyczne w Lubelskiem. Nielisz, Zwierzyniec, Krasnobród - kąpieliska na Zamojszczyźnie

Piękna pogoda w weekend skłaniała do wypoczynku nad jeziorami. Sprawdzamy jak w rozpoczętym sezonie prezentują się kąpieliska na Zamojszczyźnie: w Nieliszu, Krasnobrodzie i Zwierzyńcu.

Skoda dachowała w rowie. Pijana matka wiozła małe dzieci

Skoda dachowała w rowie. Pijana matka wiozła małe dzieci

Kobieta mówiła policjantom, że na chwilę sięgnęła po telefon komórkowy.

Biała Podlaska: Urząd Miasta ogłasza kolejne nabory, a chętnych brak

Biała Podlaska: Urząd Miasta ogłasza kolejne nabory, a chętnych brak

Nie ma chętnych do pracy w wydziale inwestycji bialskiego magistratu. Do ogłoszonego już dwa razy naboru nikt się nie zgłosił.

Euro 2020. Polska – Szwecja. „Czy to będzie potop, husaria, Ogniem i Mieczem czy Krzyżacy, to już nie ma znaczenia”
wideo
film

Euro 2020. Polska – Szwecja. „Czy to będzie potop, husaria, Ogniem i Mieczem czy Krzyżacy, to już nie ma znaczenia”

Nie będzie już mocnych treningów. Teraz to już tylko ustawienie taktyczne czy stałe fragmenty gry – mówi przed meczem rzecznik PZPN.

20 lat temu został skazany za usiłowanie zabójstwa. Teraz wpadł na Bronowicach

20 lat temu został skazany za usiłowanie zabójstwa. Teraz wpadł na Bronowicach

Jak informują policjanci, poszukiwany mężczyzna był kompletnie zaskoczony, kiedy zatrzymała go policja. Akurat jechał z żoną samochodem.

Plenerowe "Sobótki" w Puławach
24 czerwca 2021, 21:30

Plenerowe "Sobótki" w Puławach

W czwartek, 24 czerwca o godz. 21.30 na Dziedzińcu Pałacu Marynki w Puławach odbędzie się plenerowe widowisko w wykonaniu Zespołu Pieśni i Tańca Powiśle im. Kazimiery Walczak "Mamci".

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.