Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

21 września 2009 r.
19:54
Edytuj ten wpis

Drogowcy zupełnie odcięli mnie od świata!

0 10 A A

Przy ul. Warszawskiej trwa budowa skrzyżowania. Jednak nie wszyscy mają powody do radości. Jeden ze słupów sygnalizacji świetlnej stanie dokładnie na drodze wjazdowej do posesji Danuty Jagiełło, naszej Czytelniczki.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Z dnia na dzień zostałam bez drogi wjazdowej i nikogo to nie obchodzi. Władze nie wskazały mi żadnego zastępczego rozwiązania – zaalarmowała nas zrozpaczona Danuta Jagiełło z Dęblina.

– Podczas zebrania mieszkańców naszej ulicy burmistrz zapowiedział pewne utrudnienia w związku z remontem. Ale jednocześnie zapewnił, że wszystkie wjazdy zostały w planach uwzględnione i zaakceptowane, więc nie musimy się, niczego obawiać.

Pani Danuta była więc bardzo zaskoczona, gdy okazało się, że drogę na jej posesję zagrodzi słup sygnalizacji świetlnej.

Jak się okazuje, zarządca drogi postąpił zgodnie z prawem. – Ten wjazd nie jest zalegalizowany, właścicielka zamontowała bramę na własną rękę, nie mając na to zgody. W związku z tym Generalna Dyrekcja Dróg i Autostrad może tam robić co chce – wyjaśnia Marek Basaj, sekretarz miasta Dęblin.

– Nie oznacza to jednak, że zostawiamy panią Jagiełło z problemem samą sobie. Chcemy wspólnie znaleźć optymalne rozwiązanie.

Szans na wjazd od ul. Warszawskiej już nie ma. – Żaden zarządca nie weźmie na siebie takiej odpowiedzialności. Gdyby zostawić wjazd, skrzyżowanie byłoby tylko 5 metrów od niego. To zbyt niebezpieczne – wyjaśnia Basaj. Dodaje jednak, że są inne możliwości.

Pani Danuta ma teraz dwa wyjścia. Przejazd przez działkę sąsiadów lub przez teren szkoły.

- Druga propozycja jest o tyle lepsza, że nie wymaga interwencji sądu. Nieruchomość należy do gminy i można z niej korzystać od zaraz – zapewnia Basaj.

Kobieta ma jednak wątpliwości. – Skoro to takie proste, to dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował? Nie miałam pojęcia, że jest jakieś wyjście – dziwi się. – Poza tym, szkoła jest otwarta tylko w określonych godzinach, a ja prowadzę działalność gospodarczą. Dostawa towaru jest o różnych porach, nawet o godz. 4 rano. Kto mnie wtedy wpuści?

Władze zapewniają, że problemów nie będzie. – Nie mamy zamiaru niczego utrudniać. Czekamy tylko na deklarację ze strony samej zainteresowanej. Na razie nie wiemy, jaką podjęła decyzję – mówi Basaj.

– To oczywiste, że w tym momencie przyjmę każdą propozycję – kwituje pani Danuta.

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Aleks / 8 października 2009 o 03:54
0
Ty cos masz z glowa nie tak klaudia!!!! Ona sobie nielegalnie wjazd zrobila????? Mieszkam na warszawskiej ponad 20 lat i ten wjazd tam byl jak jescze moja matka tu mieszkala. Co ty gadasz wiec????? I masz racje prawo jest prawem, wjazd byl i ma byc!!! Jak mozna odcinac ludzi od swiata, ot tak z dnia na dzien, przez czyjes widzi mi sie?!
Avatar
klaudia / 5 października 2009 o 14:08
0
LUDZIE ZASTANÓWCIE SIE CO WY PISZECIE
PRZECIEZ JAKIEŚ PRAWO TRZEBA SZANOWAC KOBIETA SOBIE ZROBIŁA SAMOWOLNIE W3JAZD A TERAZ KRZYCZY ZRESTA WCZORAJ BYŁAM PRZY TYM SKRZYZOWANIU I SPOKOJNIE TAM BYM WJECHAŁA SAMOCHODEM
Avatar
kokos / 23 września 2009 o 17:45
0
Złośliwość ludzka nie zna granic.... same problemy....
Niech ci państwo dopłacą do słupa na wysięgniku, który można postawić obok, zaś ramię skierować nad odpowiedni punkt jezdni...
Avatar
Ryszard / 23 września 2009 o 00:40
0
Amelia, sam nie moglbym tego lepiej napisac.
Mnie rowniez wydaje sie, ze ktos tam na gorze sie pomylil, a teraz najlepiej
jest obarczyc wina przecietnego, prostego czlowieka.
Jak mozna budowac droge i nie przewidziec w jej projektach drog wjazdowych do ludzkich posesjii?
Smiech mnie bierze, ze takie cuda sie jeszcze zdarzaja, i jak chory system w tym naszym kraju ciagle istnieje. Powodzenia pani Danuto, mysle ze jednak ktos w koncu pojdzie po rozum do glowy i wymysli jakies rozsadne rozwiazanie.
Avatar
amelia / 22 września 2009 o 19:12
0
Dzien dobry, nie rozumiem jak mozna obarczac ta kobiete jakakolwiek wina. To jest kompletny absurd, z artykulu wynika ze kobieta uzywala wjazd przez bardzo dlugo i nikt, abslotunie nikt nie poinformowal jej ze w jakikolwiek sposob uzywala ten wjazd nielegalnie. Jak mozna odebrac komus wjazd i nie zapewnic innego, czy ona ma teraz fruwac zeby dostac sie na swoje podworko? Dla mnie to jest totalna bzdura ze ona ma sobie teraz kupowac wjazd, wjazd ktory miala legalnie i ktory prezez tyle lat nikogo nie intersowal nagle z dnia na dzien stal sie nielegalny. Gdzie sa jakies pisma, ktore inforumja ta pania ze nielegalnie uzywala tego wjazdu. Jestem przekonana ze ktos zwiazany z tym projektem popelnil gdzies blad, nie uwzgelaniajac wjazdu i nie dajac drogi zastepczej tej kobiecie, a teraz zeby to wszystko przykryc probuja wmowic ze wina jest po jej stronie. To wszystko wydaje mi sie byc bzdura i totalnym klamstwem. I o jakiej my tutaj samowolce mowimy, ona ma na ta posesje akt notarialny, nie ze ona sama sobie nielegalnie cokolwiek zajela. Ta pani zgadza sie absolutnie z potrzeba budowy swiatel, ktore sa niewatpliwie bardzo istotne na tym skrzyzowaniu. Ona po prostu chce miec mozliwosc wjazdu na swoja posesje, tak jak kazdy inny czlowiek. Dla mnie cala ta sprawa jest zarowno smieszna jak i absurdalna.
Dzien dobry, nie rozumiem jak mozna obarczac ta kobiete jakakolwiek wina. To jest kompletny absurd, z artykulu wynika ze kobieta uzywala wjazd przez bardzo dlugo i nikt, abslotunie nikt nie poinformowal jej ze w jakikolwiek sposob uzywala ten wjazd nielegalnie. Jak mozna odebrac komus wjazd i nie zapewnic innego, czy ona ma teraz fruwac zeby dostac sie na swoje podworko? Dla mnie to jest totalna bzdura ze ona ma sobie teraz kupowac wjazd, wjazd ktory miala legalnie i ktory prezez tyle lat nikogo nie intersowal nagle z dnia na dzien stal sie... rozwiń
Avatar
x-men / 22 września 2009 o 14:56
0
Zanim, się zabierze głos za lub przeciw wypadałoby wiedzieć jak jest faktycznie. Faktycznie zaś jest tak, że od wielu lat ta Pani wjeżdżała na swoją posesję przez chodnik i zieleniec i nigdy nie miała wybudowanego oddzielnego zjazdu ani z ul. Warszawskiej ani z ul. 1-go Maja, choć zapewne uważała, obniżony na łuku skrzyżowania krawężnik (kolejne nakładki) za taki właśnie zjazd. Prawdopodobnie nie była również nigdy zainteresowana budową takiego zjazdu ponieważ bez żadnych konsekwencji wjeżdżała na posesję wprost ze skrzyżowania. A dzisiaj rozdziera na łamach prasy szaty i jest bardzo pokrzywdzona. Należałoby chyba odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań - czy ona budowała niezgodnie z planem?, czy może nabyła już nieruchomość w takim stanie? Jeżeli nabyła nieruchomość bez wybudowanego zjazdu to raczej mówienie, że wybudowała niezgodnie z planem jest kompletnie nieuzasadnione. Dalej - jeżeli nabyła nieruchomość bez zjazdu, to założyć należy, że była tego świadoma. Dopóki właściciel posesji poprzedni czy obecny może sobie wjeżdżać jak chce, dopóty nie ma problemu. Problem się pojawia jak inwestycja jest już realizowana i wtedy wszyscy są "BE" a właściciel posesji jest strasznie pokrzywdzony i należałoby zapewne zmienić kilka planów zagospodarowania przestrzennego, zmienić kategorie dróg oraz przepisy ustawy i rozporządzeń, żeby właściciel był zadowolony i nie jest ważne, że trzeba by złamać wszystkie obowiązujące zasady, choćby na środku przejścia dla pieszych proszę mi wybudować zjazd. Nie wiem jak zostanie rozwiązana ta sytuacja przez GDDKiA, który jest głównym inwestorem, ale wiem, że dokupienie przez zainteresowaną fragmentu działki sąsiedniej (od ul. 1-go Maja) rozwiązałoby problem względnie normalnego zjazdu na jej działkę z tej ulicy. Lub pozostaje jej dalej łamać przepisy i dojeżdżać tak jak dojeżdżała przez ostatnich kilka lat. Czasem jednak wypadałoby zainteresować się wcześniej swoimi sprawami i spróbować poszukać innych rozwiązań samemu, a nie czekać aż inwestycja dotarła pod przysłowiowe okienko.
Zanim, się zabierze głos za lub przeciw wypadałoby wiedzieć jak jest faktycznie. Faktycznie zaś jest tak, że od wielu lat ta Pani wjeżdżała na swoją posesję przez chodnik i zieleniec i nigdy nie miała wybudowanego oddzielnego zjazdu ani z ul. Warszawskiej ani z ul. 1-go Maja, choć zapewne uważała, obniżony na łuku skrzyżowania krawężnik (kolejne nakładki) za taki właśnie zjazd. Prawdopodobnie nie była również nigdy zainteresowana budową takiego zjazdu ponieważ bez żadnych konsekwencji wjeżdżała na posesję wprost ze skrzyżowania. A dzisiaj ro... rozwiń
Avatar
i bardzo dobrze / 22 września 2009 o 14:24
0
E behemot gupoty gadasz.Byś zobaczył w którym to je miejscu to sam byś tej pani zamknął dojazd. Trzeba było sie budować zgodnie z planem a nie samowole rąbać
Avatar
Franek / 22 września 2009 o 09:20
0
...jaka wyczesana bramka ;] tak na marginesie to bardzo dobrze, że tam będą światła bo od lat są tam wypadki i stłuczki
Avatar
kot_behemot / 22 września 2009 o 09:17
0
hehe napisał:
tak to jest z samowolką budowlaną
niech radzi sobie teraz sama


Ja bym nie osądzał tej kobiety tak od razu... różnie to mogło być. Znam osobiście przypadek, w którym gmina wydzielając działki budowlane nie przewidziała dla nich dojazdu!! Na papierze wszystko niby było OK i jakiś urzędas to podpisał, ale nikt nie pomyślał, że na takich działkach bez dostępu do drogi, nie da się niczego wybudować. Tu mogło być podobnie... urzędy zatwierdziły bzdurę, właściciel nie zorientował się w porę i teraz ma problem...
ek, w którym gmina wydzielając działki budowlane nie przewidziała dla nich dojazdu!! Na papierze wszystko niby było OK i jakiś urzędas to podpisał, ale nikt nie pomyślał, że na takich działkach bez dostępu do drogi, nie da się niczego wybudować. Tu mogło być podobnie... urzędy zatwierdziły bzdurę, właściciel nie zorientował się w porę i teraz ma problem... rozwiń
Avatar
hehe / 21 września 2009 o 21:29
0
tak to jest z samowolką budowlaną
niech radzi sobie teraz sama
Avatar
Aleks / 8 października 2009 o 03:54
0
Ty cos masz z glowa nie tak klaudia!!!! Ona sobie nielegalnie wjazd zrobila????? Mieszkam na warszawskiej ponad 20 lat i ten wjazd tam byl jak jescze moja matka tu mieszkala. Co ty gadasz wiec????? I masz racje prawo jest prawem, wjazd byl i ma byc!!! Jak mozna odcinac ludzi od swiata, ot tak z dnia na dzien, przez czyjes widzi mi sie?!
Avatar
klaudia / 5 października 2009 o 14:08
0
LUDZIE ZASTANÓWCIE SIE CO WY PISZECIE
PRZECIEZ JAKIEŚ PRAWO TRZEBA SZANOWAC KOBIETA SOBIE ZROBIŁA SAMOWOLNIE W3JAZD A TERAZ KRZYCZY ZRESTA WCZORAJ BYŁAM PRZY TYM SKRZYZOWANIU I SPOKOJNIE TAM BYM WJECHAŁA SAMOCHODEM
Avatar
kokos / 23 września 2009 o 17:45
0
Złośliwość ludzka nie zna granic.... same problemy....
Niech ci państwo dopłacą do słupa na wysięgniku, który można postawić obok, zaś ramię skierować nad odpowiedni punkt jezdni...
Avatar
Ryszard / 23 września 2009 o 00:40
0
Amelia, sam nie moglbym tego lepiej napisac.
Mnie rowniez wydaje sie, ze ktos tam na gorze sie pomylil, a teraz najlepiej
jest obarczyc wina przecietnego, prostego czlowieka.
Jak mozna budowac droge i nie przewidziec w jej projektach drog wjazdowych do ludzkich posesjii?
Smiech mnie bierze, ze takie cuda sie jeszcze zdarzaja, i jak chory system w tym naszym kraju ciagle istnieje. Powodzenia pani Danuto, mysle ze jednak ktos w koncu pojdzie po rozum do glowy i wymysli jakies rozsadne rozwiazanie.
Avatar
amelia / 22 września 2009 o 19:12
0
Dzien dobry, nie rozumiem jak mozna obarczac ta kobiete jakakolwiek wina. To jest kompletny absurd, z artykulu wynika ze kobieta uzywala wjazd przez bardzo dlugo i nikt, abslotunie nikt nie poinformowal jej ze w jakikolwiek sposob uzywala ten wjazd nielegalnie. Jak mozna odebrac komus wjazd i nie zapewnic innego, czy ona ma teraz fruwac zeby dostac sie na swoje podworko? Dla mnie to jest totalna bzdura ze ona ma sobie teraz kupowac wjazd, wjazd ktory miala legalnie i ktory prezez tyle lat nikogo nie intersowal nagle z dnia na dzien stal sie nielegalny. Gdzie sa jakies pisma, ktore inforumja ta pania ze nielegalnie uzywala tego wjazdu. Jestem przekonana ze ktos zwiazany z tym projektem popelnil gdzies blad, nie uwzgelaniajac wjazdu i nie dajac drogi zastepczej tej kobiecie, a teraz zeby to wszystko przykryc probuja wmowic ze wina jest po jej stronie. To wszystko wydaje mi sie byc bzdura i totalnym klamstwem. I o jakiej my tutaj samowolce mowimy, ona ma na ta posesje akt notarialny, nie ze ona sama sobie nielegalnie cokolwiek zajela. Ta pani zgadza sie absolutnie z potrzeba budowy swiatel, ktore sa niewatpliwie bardzo istotne na tym skrzyzowaniu. Ona po prostu chce miec mozliwosc wjazdu na swoja posesje, tak jak kazdy inny czlowiek. Dla mnie cala ta sprawa jest zarowno smieszna jak i absurdalna.
Dzien dobry, nie rozumiem jak mozna obarczac ta kobiete jakakolwiek wina. To jest kompletny absurd, z artykulu wynika ze kobieta uzywala wjazd przez bardzo dlugo i nikt, abslotunie nikt nie poinformowal jej ze w jakikolwiek sposob uzywala ten wjazd nielegalnie. Jak mozna odebrac komus wjazd i nie zapewnic innego, czy ona ma teraz fruwac zeby dostac sie na swoje podworko? Dla mnie to jest totalna bzdura ze ona ma sobie teraz kupowac wjazd, wjazd ktory miala legalnie i ktory prezez tyle lat nikogo nie intersowal nagle z dnia na dzien stal sie... rozwiń
Avatar
x-men / 22 września 2009 o 14:56
0
Zanim, się zabierze głos za lub przeciw wypadałoby wiedzieć jak jest faktycznie. Faktycznie zaś jest tak, że od wielu lat ta Pani wjeżdżała na swoją posesję przez chodnik i zieleniec i nigdy nie miała wybudowanego oddzielnego zjazdu ani z ul. Warszawskiej ani z ul. 1-go Maja, choć zapewne uważała, obniżony na łuku skrzyżowania krawężnik (kolejne nakładki) za taki właśnie zjazd. Prawdopodobnie nie była również nigdy zainteresowana budową takiego zjazdu ponieważ bez żadnych konsekwencji wjeżdżała na posesję wprost ze skrzyżowania. A dzisiaj rozdziera na łamach prasy szaty i jest bardzo pokrzywdzona. Należałoby chyba odpowiedzieć na kilka podstawowych pytań - czy ona budowała niezgodnie z planem?, czy może nabyła już nieruchomość w takim stanie? Jeżeli nabyła nieruchomość bez wybudowanego zjazdu to raczej mówienie, że wybudowała niezgodnie z planem jest kompletnie nieuzasadnione. Dalej - jeżeli nabyła nieruchomość bez zjazdu, to założyć należy, że była tego świadoma. Dopóki właściciel posesji poprzedni czy obecny może sobie wjeżdżać jak chce, dopóty nie ma problemu. Problem się pojawia jak inwestycja jest już realizowana i wtedy wszyscy są "BE" a właściciel posesji jest strasznie pokrzywdzony i należałoby zapewne zmienić kilka planów zagospodarowania przestrzennego, zmienić kategorie dróg oraz przepisy ustawy i rozporządzeń, żeby właściciel był zadowolony i nie jest ważne, że trzeba by złamać wszystkie obowiązujące zasady, choćby na środku przejścia dla pieszych proszę mi wybudować zjazd. Nie wiem jak zostanie rozwiązana ta sytuacja przez GDDKiA, który jest głównym inwestorem, ale wiem, że dokupienie przez zainteresowaną fragmentu działki sąsiedniej (od ul. 1-go Maja) rozwiązałoby problem względnie normalnego zjazdu na jej działkę z tej ulicy. Lub pozostaje jej dalej łamać przepisy i dojeżdżać tak jak dojeżdżała przez ostatnich kilka lat. Czasem jednak wypadałoby zainteresować się wcześniej swoimi sprawami i spróbować poszukać innych rozwiązań samemu, a nie czekać aż inwestycja dotarła pod przysłowiowe okienko.
Zanim, się zabierze głos za lub przeciw wypadałoby wiedzieć jak jest faktycznie. Faktycznie zaś jest tak, że od wielu lat ta Pani wjeżdżała na swoją posesję przez chodnik i zieleniec i nigdy nie miała wybudowanego oddzielnego zjazdu ani z ul. Warszawskiej ani z ul. 1-go Maja, choć zapewne uważała, obniżony na łuku skrzyżowania krawężnik (kolejne nakładki) za taki właśnie zjazd. Prawdopodobnie nie była również nigdy zainteresowana budową takiego zjazdu ponieważ bez żadnych konsekwencji wjeżdżała na posesję wprost ze skrzyżowania. A dzisiaj ro... rozwiń
Avatar
i bardzo dobrze / 22 września 2009 o 14:24
0
E behemot gupoty gadasz.Byś zobaczył w którym to je miejscu to sam byś tej pani zamknął dojazd. Trzeba było sie budować zgodnie z planem a nie samowole rąbać
Avatar
Franek / 22 września 2009 o 09:20
0
...jaka wyczesana bramka ;] tak na marginesie to bardzo dobrze, że tam będą światła bo od lat są tam wypadki i stłuczki
Avatar
kot_behemot / 22 września 2009 o 09:17
0
hehe napisał:
tak to jest z samowolką budowlaną
niech radzi sobie teraz sama


Ja bym nie osądzał tej kobiety tak od razu... różnie to mogło być. Znam osobiście przypadek, w którym gmina wydzielając działki budowlane nie przewidziała dla nich dojazdu!! Na papierze wszystko niby było OK i jakiś urzędas to podpisał, ale nikt nie pomyślał, że na takich działkach bez dostępu do drogi, nie da się niczego wybudować. Tu mogło być podobnie... urzędy zatwierdziły bzdurę, właściciel nie zorientował się w porę i teraz ma problem...
ek, w którym gmina wydzielając działki budowlane nie przewidziała dla nich dojazdu!! Na papierze wszystko niby było OK i jakiś urzędas to podpisał, ale nikt nie pomyślał, że na takich działkach bez dostępu do drogi, nie da się niczego wybudować. Tu mogło być podobnie... urzędy zatwierdziły bzdurę, właściciel nie zorientował się w porę i teraz ma problem... rozwiń
Avatar
hehe / 21 września 2009 o 21:29
0
tak to jest z samowolką budowlaną
niech radzi sobie teraz sama
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne 0 0

Niewiele ponad 34 tys. zł brakuje Ewelinie i Łukaszowi Czerwińskim do zrealizowania marzenia ich życia – kupna małego, ale własnego mieszkania. Para nie może dostać mieszkania komunalnego, bo przekracza próg dochodowy o 56 zł. Niepełnosprawny mężczyzna i jego żona wciąż mają jednak nadzieję, że dzięki pomocy internautów wszystko jest możliwe.

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze
21 lipca 2018, 20:00

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. Gwiazda duetu The Dumplings, Kuba Karaś, wystąpi 21 lipca w Plenerze. Zamiast własnych kawałków artysta sprawdzi się w roli DJ'a i rozkręci gorącą imprezę. Start o godz. 20.

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie 0 10

Wczoraj unieważniony został przetarg na odnowę parku Ludowego. Najtańsza oferta przekraczała kwotę zarezerwowaną w kasie miasta. Teraz Ratusz zastanawia się nad dalszymi losami tej inwestycji, która już drugi raz okazała się sporo droższa niż spodziewali się urzędnicy.

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach
20 lipca 2018, 18:30

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach 2 0

W Puławach startuje cykl Smaki Muzyki organizowany przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W piątek, 20 lipca o godz. 18.30 w Zielonym Pomidorze (Mościckiego 1) odbędzie się koncert Artura Miedzińskiego.

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki 16 8

Siedem bloków mieszkalnych zamierza stawiać prywatna spółka na terenie wytwórni wind u zbiegu ul. Roztocze i Orkana. Ratusz uznał, że to dobre miejsce na mieszkania, a teraz będzie opracowywać nowy plan zagospodarowania terenu.

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial 0 0

Nad Zalewem Zemborzyckim odbył się bieg City trail onTour, czyli wakacyjna zapowiedź największego cyklu zawodów przełajowych w kraju. Najszybszym na 5-kilometrowej trasie był miejscowy dominator – Artur Kern. Wśród kobiet zwycięstwo odniosła pochodząca z Wejherowa – Katarzyna Konkel

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci 0 2

Zamiast klocków i lalek – patyki i błoto. Zamiast łóżka i materaca – ciepły śpiwór i gołe niebo. Przedszkolaki brodzą w kałużach, przedzierają przez śnieżne zaspy, a ich plac zabaw to las, łąka lub ogród.

MKS Perła Lublin już trenuje
galeria

MKS Perła Lublin już trenuje 1 1

Superliga piłkarek ręcznych MKS Perła Lublin ma za sobą pierwszy trening. W poniedziałek w hali MOSiR przy Al. Zygmuntowskich ćwiczyło 14 zawodniczek. Walentyna Nieściaruk i Gabriela Besen na razie trenowały indywidualnie

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę 33 4

Recydywista z Łęcznej zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę. Wpadł w szał po tym, jak wymieszał alkohol z lekami – wynika z akt sprawy. Ofiara przeżyła tylko dzięki interwencji świadka i policjantów.

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę 0 3

Jest firma, która chce sprowadzać z Kanady surowiec do wytwarzania marihuany medycznej. Złożyła już wniosek o rejestrację, ale do aptek lek szybko nie trafi.

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty

Centralny Plac Zabaw. Zapisz się na warsztaty 2 0

Co Gdzie Kiedy. Za niecałe dwa tygodnie (28 lipca) na placu przed Centrum Kultury (ul. Peowiaków 12) startuje Centralny Plac Zabaw. – W tym roku razem z wami chcemy otworzyć nowy rozdział naszego projektu – zapowiadają organizatorzy wydarzenia.

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony"

Kolega nie będzie zadowolony. Nawet nie wiedział, że jego samochód został "pożyczony" 0 0

Kierowca w Zakrzowie (pow. łęczyński) wypadł z drogi i zakończył jazdę na jednej z latarni.

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele

Piotr Darmochwał (Motor): Najpierw budowa zespołu, potem konkretne cele 4 0

ROZMOWA Z Piotrem Darmochwałem, nowym zawodnikiem Motoru Lublin

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg

Lublin: Tak wygląda rower miejski po przejechaniu przez pociąg 9 5

W poniedziałek policjanci z komisariatu VI w Lublinie zatrzymali nieletniego mieszkańca miasta w związku ze zniszczeniem roweru miejskiego.

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej
galeria

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej 14 26

O zmiany w projekcie przebudowy Al. Racławickich apeluje do prezydenta Lublina doradzająca mu Rada Kultury Przestrzeni. Prosi o estetyczne chodniki, ozdobną roślinność i miejsca do siedzenia. Lista próśb jest o wiele dłuższa.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.