Nowy slogan promocyjny Puław został przetłumaczony na "Z myślą o człowieku”. Jest też m.in. logo i inne elementy, które mają budować markę miasta. Przygotowanie całej strategii promocji kosztowało 127 tys. zł.
Nowy slogan miasta to "Human City” czyli w wolnym tłumaczeniu "Z myślą o człowieku”. Dlaczego "City” kojarzące się z wielkimi miastami, a nie "Town” bardziej odpowiadające wielkości Puław? – To kategoria zaczerpnięta ze światowych trendów. Poza tym z pewnością lepiej brzmi – tłumaczy Aleksander Sikora z firmy Metamorphosis.
Hasło zawiera też w sobie nowe logo. Znak przedstawia sylwetki pięciu osób w różnych kolorach. Pierwsze skojarzenie to oczywiście grupa osób trzymających się za ręce. Ale autorzy dodają, że symbol może również kojarzyć się z pismem odręcznym, czyimś podpisem, sygnaturą lub rozciągniętą spiralą symbolizującą ciągłość i nieograniczoność.
Strategia opisuje trzy rodzaje promocji, jakie będą realizowane w najbliższych latach przez Puławy. Pierwsza to promocja gospodarcza. Pomysłem autorów projektu jest organizacja "Puławskiego Forum H-Biznesu”. Miałaby to być impreza integrująca w naszym mieście przedsiębiorców zajmujących się "Human - Biznesem”, czyli przedsiębiorczością z ludzką twarzą.
Drugi rodzaj promocji to promocja turystyczna. Tutaj Puławy będą chciały zorganizować ogólnopolskie imprezy takie jak "Festiwal Oświecone Miasto” czy "Forum Miast Przyjaznych”. Głównym narzędziem promocji wewnętrznej ma być z kolei "Festiwal Artywacje”.
Będzie to impreza prezentująca sztukę w przestrzeni publicznej Puław. Oprócz uznanych na świecie artystów z dziedziny "public art” miasto będzie też zapraszać do prezentacji w przestrzeni miasta amatorów z Puław.
Więcej na temat nowego logo Puław na MM Puławy