Spoty reklamowe, konferencje, seminaria. Wszystko za ponad 2 mln zł. Lublin i Puławy będą wspólnie promować swoje miasta poprzez gospodarkę.
Oba miasta chcą również wspólnie zorganizować konferencję informatyczną, której celem będzie pokazanie założeń powstania "Data Center” w PPN-T oraz potencjalnych odbiorców tych usług. "Data Center”, czyli centrum danych zajmowałoby się przechowywaniem informacji elektronicznych, czy ich ochroną.
Pierwszym elementem promocji Puław było forum gospodarcze, które odbyło się przy okazji obchodów "Dni Puław”. Jakie będą kolejne? Seminaria, konferencje na temat działalności laboratoriów w PPN-T, targi gospodarcze, filmy promocyjne, spoty reklamowe oraz oferta dla potencjalnych inwestorów.
Cały projekt jest warty ponad 2 mln zł. Miastom udało się uzyskać na ten cel blisko 1,5 mln dofinansowania z Unii Europejskiej. Działania w ramach kampanii mają być prowadzone do czerwca przyszłego roku.