Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

25 listopada 2009 r.
21:31
Edytuj ten wpis

Przystań, stadion i fotoradar. W to zainwestują Puławy w 2010 roku

0 14 A A

Początek przebudowy portu i koniec budowy nowego stadionu. Poza tym, budowa sieci światłowodowej i zakup fotoradaru dla Straży Miejskiej. To niektóre inwestycje z budżetu Puław
na 2010 r.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– To budżet rekordowych wydatków na inwestycje – podkreślał podczas prezentacji projektu dla dziennikarzy Grzegorz Nakonieczny, wiceprezydent Puław.

Część dużych inwestycji zostanie rozpoczęta w przyszłym roku, a zakończona za kilka lat. I tak na ukończeniu jest już dokumentacja potrzebna do budowy Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Sama budowa powinna się rozpocząć w II połowie przyszłego roku.

Również w przypadku przebudowy puławskiego portu trwają prace nad przygotowaniem dokumentacji. W miejscu starego portu powstanie m.in. nowoczesna przystań dla żaglówek i pole namiotowe. Całość ma być gotowa do 2012 r. i będzie kosztować ok. 50 mln zł, z czego połowa będzie pochodzić z dotacji unijnych.

Szybciej niż początkowo zakładano może się zakończyć wznoszenie stadionu MOSiR, bo już do końca przyszłego roku. – W tej chwili trwa budowa ścian budynku zaplecza basenu, kończy się też wylewanie fundamentów zaplecza stadionu – informuje Krzysztof Szczepański, dyrektor Zarządu Inwestycji Miejskich.

Szukaj więcej informacji z Puław i okolic na www.mmpulawy.pl

Najprawdopodobniej już w przyszłym roku mieszkańcy osiedli Włostowice i Górna-Kolejowa będą mieli wreszcie możliwość oglądania telewizji kablowej czy korzystania z kablowego Internetu. Miasto wyda w 2010 r. ponad 7 milionów złotych na budowę sieci światłowodowej, która z czasem oplecie całe miasto. Po zakończeniu budowy będą ją mogli dzierżawić od miasta operatorzy telewizji kablowej, telefonii czy Internetu.

Za blisko 5 milionów złotych rozpocznie się remont chyba najgorzej wyglądających w tej chwili ulic w mieście: Wróblewskiego i Skłodowskiej. Prace zakończą się za dwa lata. Remont czeka też równie dziurawą ul. Skowieszyńską (od Zielonej do Gościńczyk).

Postrachem dla kierowców nieprzestrzegających przepisów ma być fotoradar. Sprzęt ma kosztować 270 tys. złotych i dostanie go Straż Miejska. – Są takie ulice w mieście, gdzie na pewno będzie przydatny, jak np. Dęblińska, Lubelska czy Piłsudskiego – przekonuje prezydent Puław Janusz Grobel.

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
larson.edu.pl / 3 maja 2010 o 22:19
0
Ups! Nie wyszedł mi link do Stężycy może teraz.

[url="######www.facebook.com/pages/Towarzystwo-Przyjaciol-Stezycy/369880959476"]Stężyca - zagospodarowanie łąchy wiślanej[/url]

a to profil naszej działalności istotny dla zrozumienia sprawy

[url="######www.larson.edu.pl"]języki obce przez internet[/url]
Avatar
larson.edu.pl / 3 maja 2010 o 22:07
0
Tak! Odłamy uczelni są potrzebne! Ale? Prowadzimy działalność gospodarczą m.in. w Dęblinie i Rykach i całkiem niedawno myśleliśmy o przeniesieniu naszej głównej kwatery do Puław a nawet o zamieszkaniu w tej, jak określają to cudzoziemcy, zielonej miejscowości… Duży wpływ na naszą decyzję o przeprowadzce miało niewątpliwie istnienie W Puławach oddziału Uniwersytetu Warszawskiego w postaci Kolegium Nauczycielskiego Języków Obcych zasilającego swymi absolwentami biznesy podobne do naszego no i oczywiście sama wielkość miasta z jego atrakcjami w postaci ogólnodostępnego basenu, klubów fitness, restauracji, parku, nowego, bulwaru nad Wisłą itp. W związku z nowymi możliwościami dającymi naszemu przedsięwzięciu możliwość oferowania naszych usług w całym kraju, patrz adres internetowy: www.angielskiprzezinternet.com przestajemy być zainteresowani zamieszkaniem w Puławach. Ostatnio nawet obserwujemy jak Puławy przegrywają w zatrzymywaniu ogromnego ruchu turystycznego skierowanego na zatłoczony Kazimierz. Niedaleko Dęblina, w Stężycy nad Wisłą realizowany będzie 16 milionowy, projekt który można by nazwać zalążkiem Kazimierza nad Wisłą, a przy którym puławski bulwar z przeżywającą niezłe perypetie przystanią to coś jak „wyremontowanie paru ławek na betonowym osiedlu”. W latach 60, 70, 80 okolice rynku Kazimierskiego wyglądały dokładnie tak jak teraz Stężyca koło Dęblina. Dzisiaj blisko Wisły są tam już m.in. dwa orliki, pełnowymiarowa hala sportowa jak tak dalej pójdzie to wybudowanie krytej pływalni też nie będzie stanowić dla tej wsi problemu.

[url="######www.facebook.com/pages/Towarzystwo-Przyjaciol-Stezycy/369880959476"]######www.facebook.com/pages/Towarzystwo-...cy/369880959476[/url]

www.larson.edu.pl
Tak! Odłamy uczelni są potrzebne! Ale? Prowadzimy działalność gospodarczą m.in. w Dęblinie i Rykach i całkiem niedawno myśleliśmy o przeniesieniu naszej głównej kwatery do Puław a nawet o zamieszkaniu w tej, jak określają to cudzoziemcy, zielonej miejscowości… Duży wpływ na naszą decyzję o przeprowadzce miało niewątpliwie istnienie W Puławach oddziału Uniwersytetu Warszawskiego w postaci Kolegium Nauczycielskiego Języków Obcych zasilającego swymi absolwentami biznesy podobne do naszego no i oczywiście sama wielkość miasta z jeg... rozwiń
Avatar
~Piotr~ / 16 kwietnia 2010 o 13:03
0
Przystań jachtowa jest w planie do odbudowania... żałosne. Nie wiem przez kogo będzie budowana jak rozwiązano Zarząd Dróg Wodnych w Puławach . Rozsprzedane rozgrabione przez firmę z Giżycka łącznie ze stołówką . Zostało kilka maszyn i kilku ludzi, ale po cichu rozlazło się po kościach. Pracownicy postrajkowali, pokrzyczeli, ponapinali się, sprawa przyschła i zapomniano o całej sprawie. Firmę zamknięto z powodu BRAKU FRONTU PRAC. Dziś firma praktycznie nie istnieje, ludzi do pracy brak, maszyn do pracy brak, frontu robót BRAK i ktoś mi mówi że będzie odbudowywał port ??? Ludzie przecież to kpina !! Zapewne wynajmie się firmę z zewnątrz bo naszym kolesiom u władzy włączy się liczydełko i zaczną kalkulować gdzie taniej
Przystań jachtowa jest w planie do odbudowania... żałosne. Nie wiem przez kogo będzie budowana jak rozwiązano Zarząd Dróg Wodnych w Puławach . Rozsprzedane rozgrabione przez firmę z Giżycka łącznie ze stołówką . Zostało kilka maszyn i kilku ludzi, ale po cichu rozlazło się po kościach. Pracownicy postrajkowali, pokrzyczeli, ponapinali się, sprawa przyschła i zapomniano o całej sprawie. Firmę zamknięto z powodu BRAKU FRONTU PRAC. Dziś firma praktycznie nie istnieje, ludzi do pracy brak, maszyn do pracy brak, frontu robót BRAK i ktoś ... rozwiń
Avatar
~Piotr~ / 7 kwietnia 2010 o 12:08
0
A może by tak w szkolnictwo wyższe zainwestować, postarać się i ściągnąć urokliwym miejscem jakim są Puławy, włodarzy wyższych uczelni .UMCS postanowił utworzyć w Radomiu Kolegium Licencjackie. Stalowa Wola też potrafiła zawalczyć o władze KUL i posiada na dzień dzisiejszy wiele ciekawych wydziałów, które mogą zainteresować przyszłych studentów.
-Wydział Zamiejscowy Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie Lubelskim
-Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli
-Wydział Zamiejscowy Prawa i Nauk o Gospodarce w Stalowej Woli
Zamiast kolejnego skwerku, który potrzebny jest jak pięść do nosa i zaczynania kolejnych projektów, jestem jak najbardziej za rozbudową miasta, wypadałoby na litość Boską SKOŃCZCIE TO CO JEST JUŻ ROZGRZEBANE I NIE JEST DOKOŃCZONE!! Ul.Wróblewskiego aż woła o pomstę do nieba, bulwar wiślany zaczęty, nie skończony, obwodnica do Kazimierza Dol.rozgrzebana od lat i nie widać optymistycznych wieści. Ścieżka rowerowa do Kazimierza Dol. stanęła w miejscu. Ważniejszy jest "profesjonalny" stadion dla 4 ligi , projektowanie nowego skweru "wychodka" na błoniach. Proponuje pojechać do Sandomierza i popatrzeć jak wygląda park i zająć się naszym, a nie myśleć o budowie kolejnego placu, bo nie wiadomo co z wolnym placem zrobić. Chyba że zostały nam jeszcze przywary "Tysiąc szkół na Tysiąclecie Państwa Polskiego". Nie liczy się ilość, tylko jakość drodzy włodarze Puław. Utrzymajmy w należytej czystości nasz Park, to może nie będzie trzeba się wstydzić i mydlić oczu ludziom projektami kolejnych skwerów i placów publicznych. Park powinien być naszą chlubą, a widać że brakuje mu poważnego odświeżenia, a przede wszystkim sprzątnięcia.
Wracając do inwestycji w miasto, nie jest tajemnicą że rozwój szkolnictwa wyższego uznanych uczelni Państwowych, przyniesie za sobą rozwój miasta. Może warto by było przyjrzeć się temu bliżej, jakie są za i przeciw ? np.zarząd Miasta Radomia pomógł UMCS i przekazał na potrzeby kształcenia studentów nieruchomość zabudowaną (budynek szkolny, internatu i biblioteki). Nie liczę na taki gest ze strony Puław, bo ciężko o taką "luźną" infrastrukturę. Trzeba sobie uświadomić że wpływy z "miasta studenckiego" są znaczące, a sama idea nie jest zła. Tylko czy włodarze Puław chcą patrzeć w tą stronę i stawiać na edukację, a co najważniejsze sami mieszkańcy Puław ?
Bez zaangażowania trudno o rozwój.
A może by tak w szkolnictwo wyższe zainwestować, postarać się i ściągnąć urokliwym miejscem jakim są Puławy, włodarzy wyższych uczelni .UMCS postanowił utworzyć w Radomiu Kolegium Licencjackie. Stalowa Wola też potrafiła zawalczyć o władze KUL i posiada na dzień dzisiejszy wiele ciekawych wydziałów, które mogą zainteresować przyszłych studentów.
-Wydział Zamiejscowy Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie Lubelskim
-Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli
-Wydział Zamiejscowy Prawa i Nauk o Gospodarce w... rozwiń
Avatar
STRAŻNIK MIEJSKI / 7 kwietnia 2010 o 10:30
0
olesław bolesław napisał:
A mnie zastanawia jedna sprawa. Dajmy na to - laptop. Taki nawet najlepszy, wybajerowany laptop kosztuje 15 000 no może 20 000 zł. A tu fotoradar za 270 tysiaków!!!???? Czy ten sprzęt naprawdę tyle kosztuje???? Ludzie, sprzedawane są już kamery podręczne z noktowizorem za 3000zł....

Niech mi ktoś wyjaśni. Co tyle kosztuje w tym fotoradarze? 270 000 zł????!!!!!........ za co? Za te kilka układów scalonych?
Zrzynanie kasy do budżetu z kasy powiatu.... czyli od ludzi z podatków. Masakra jakaś.

FOTORADAR - kosztuje 45tyś ???????? - reszta to koszty tz..PRYWATNYCH KIESZENI - bo ktoś na tym musi zarobić...

FOTORADAR - kosztuje 45tyś ???????? - reszta to koszty tz..PRYWATNYCH KIESZENI - bo ktoś na tym musi zarobić... rozwiń
Avatar
turysta / 7 kwietnia 2010 o 10:25
0
ZAPEWNE -ŚWIATŁOWODY DLA WŁOSTOWIC I INNYCH -CZY ABY NAPEWNO - - PRZECIEŻ TAM WYBUDOWALI SIĘ NASI BIEDNI PROMINENCI-TO IM POTRZEBA A NIE CHOŁOCIE MIESZKAJĄCEJ W SLAMSACH..I TAK SIĘ KRĘCI LODY ZA NASZE SPOŁECZNE PIENIĄDZE.---PRAWDA P. PREZYDEŃCIE miasta PUŁAWY....
Avatar
PUŁAWIAK / 27 listopada 2009 o 20:36
0
WIDAĆ ŻE NASI MIEJSCY BONZOWIE JUŻ ZACZYNAJĄ GŁUPIEĆ Z NADMIARU PIENIĘDZY-INWESTUJĄ W TAKIE RZECZY ŻE GŁOWA BOLI - A ul. PARTYZANTÓW ZOSTANIE JAK 50 LAT TEMU -A TO JEST WIZYTÓWKA PUŁAW.A FOTORADAR TYM CZARNYM OSZOŁOMOM TO TAK JAK ŚLEPEMU KAZALI STRZELAĆ DO TARCZY- -WTEDY SIĘ ZACZNIE - BONANZA...
Avatar
mieszkanka 6-sierpnia / 27 listopada 2009 o 17:08
0
Kiedy Urząd Miasta i Pan Prezydent zabiorą od nas barkę z gorzałą i będą nareszcie miejsca cumownicze dostępne dla tych, dla których być powinny.
Avatar
olesław bolesław / 27 listopada 2009 o 06:50
0
A mnie zastanawia jedna sprawa. Dajmy na to - laptop. Taki nawet najlepszy, wybajerowany laptop kosztuje 15 000 no może 20 000 zł. A tu fotoradar za 270 tysiaków!!!???? Czy ten sprzęt naprawdę tyle kosztuje???? Ludzie, sprzedawane są już kamery podręczne z noktowizorem za 3000zł....

Niech mi ktoś wyjaśni. Co tyle kosztuje w tym fotoradarze? 270 000 zł????!!!!!........ za co? Za te kilka układów scalonych?
Zrzynanie kasy do budżetu z kasy powiatu.... czyli od ludzi z podatków. Masakra jakaś.
Avatar
~adi~ / 26 listopada 2009 o 18:37
0
rob napisał:
a gdzie nowe karetki dla pogotowia, były w budżecie na 2009 rok i do dziś ich nie ma, ważniejsza przystań i światłowody niż ludzki życie

tak... a te co są to sprzedać i jeszcze ze dwa "miasteczka holenderskie" zrobić
Avatar
larson.edu.pl / 3 maja 2010 o 22:19
0
Ups! Nie wyszedł mi link do Stężycy może teraz.

[url="######www.facebook.com/pages/Towarzystwo-Przyjaciol-Stezycy/369880959476"]Stężyca - zagospodarowanie łąchy wiślanej[/url]

a to profil naszej działalności istotny dla zrozumienia sprawy

[url="######www.larson.edu.pl"]języki obce przez internet[/url]
Avatar
larson.edu.pl / 3 maja 2010 o 22:07
0
Tak! Odłamy uczelni są potrzebne! Ale? Prowadzimy działalność gospodarczą m.in. w Dęblinie i Rykach i całkiem niedawno myśleliśmy o przeniesieniu naszej głównej kwatery do Puław a nawet o zamieszkaniu w tej, jak określają to cudzoziemcy, zielonej miejscowości… Duży wpływ na naszą decyzję o przeprowadzce miało niewątpliwie istnienie W Puławach oddziału Uniwersytetu Warszawskiego w postaci Kolegium Nauczycielskiego Języków Obcych zasilającego swymi absolwentami biznesy podobne do naszego no i oczywiście sama wielkość miasta z jego atrakcjami w postaci ogólnodostępnego basenu, klubów fitness, restauracji, parku, nowego, bulwaru nad Wisłą itp. W związku z nowymi możliwościami dającymi naszemu przedsięwzięciu możliwość oferowania naszych usług w całym kraju, patrz adres internetowy: www.angielskiprzezinternet.com przestajemy być zainteresowani zamieszkaniem w Puławach. Ostatnio nawet obserwujemy jak Puławy przegrywają w zatrzymywaniu ogromnego ruchu turystycznego skierowanego na zatłoczony Kazimierz. Niedaleko Dęblina, w Stężycy nad Wisłą realizowany będzie 16 milionowy, projekt który można by nazwać zalążkiem Kazimierza nad Wisłą, a przy którym puławski bulwar z przeżywającą niezłe perypetie przystanią to coś jak „wyremontowanie paru ławek na betonowym osiedlu”. W latach 60, 70, 80 okolice rynku Kazimierskiego wyglądały dokładnie tak jak teraz Stężyca koło Dęblina. Dzisiaj blisko Wisły są tam już m.in. dwa orliki, pełnowymiarowa hala sportowa jak tak dalej pójdzie to wybudowanie krytej pływalni też nie będzie stanowić dla tej wsi problemu.

[url="######www.facebook.com/pages/Towarzystwo-Przyjaciol-Stezycy/369880959476"]######www.facebook.com/pages/Towarzystwo-...cy/369880959476[/url]

www.larson.edu.pl
Tak! Odłamy uczelni są potrzebne! Ale? Prowadzimy działalność gospodarczą m.in. w Dęblinie i Rykach i całkiem niedawno myśleliśmy o przeniesieniu naszej głównej kwatery do Puław a nawet o zamieszkaniu w tej, jak określają to cudzoziemcy, zielonej miejscowości… Duży wpływ na naszą decyzję o przeprowadzce miało niewątpliwie istnienie W Puławach oddziału Uniwersytetu Warszawskiego w postaci Kolegium Nauczycielskiego Języków Obcych zasilającego swymi absolwentami biznesy podobne do naszego no i oczywiście sama wielkość miasta z jeg... rozwiń
Avatar
~Piotr~ / 16 kwietnia 2010 o 13:03
0
Przystań jachtowa jest w planie do odbudowania... żałosne. Nie wiem przez kogo będzie budowana jak rozwiązano Zarząd Dróg Wodnych w Puławach . Rozsprzedane rozgrabione przez firmę z Giżycka łącznie ze stołówką . Zostało kilka maszyn i kilku ludzi, ale po cichu rozlazło się po kościach. Pracownicy postrajkowali, pokrzyczeli, ponapinali się, sprawa przyschła i zapomniano o całej sprawie. Firmę zamknięto z powodu BRAKU FRONTU PRAC. Dziś firma praktycznie nie istnieje, ludzi do pracy brak, maszyn do pracy brak, frontu robót BRAK i ktoś mi mówi że będzie odbudowywał port ??? Ludzie przecież to kpina !! Zapewne wynajmie się firmę z zewnątrz bo naszym kolesiom u władzy włączy się liczydełko i zaczną kalkulować gdzie taniej
Przystań jachtowa jest w planie do odbudowania... żałosne. Nie wiem przez kogo będzie budowana jak rozwiązano Zarząd Dróg Wodnych w Puławach . Rozsprzedane rozgrabione przez firmę z Giżycka łącznie ze stołówką . Zostało kilka maszyn i kilku ludzi, ale po cichu rozlazło się po kościach. Pracownicy postrajkowali, pokrzyczeli, ponapinali się, sprawa przyschła i zapomniano o całej sprawie. Firmę zamknięto z powodu BRAKU FRONTU PRAC. Dziś firma praktycznie nie istnieje, ludzi do pracy brak, maszyn do pracy brak, frontu robót BRAK i ktoś ... rozwiń
Avatar
~Piotr~ / 7 kwietnia 2010 o 12:08
0
A może by tak w szkolnictwo wyższe zainwestować, postarać się i ściągnąć urokliwym miejscem jakim są Puławy, włodarzy wyższych uczelni .UMCS postanowił utworzyć w Radomiu Kolegium Licencjackie. Stalowa Wola też potrafiła zawalczyć o władze KUL i posiada na dzień dzisiejszy wiele ciekawych wydziałów, które mogą zainteresować przyszłych studentów.
-Wydział Zamiejscowy Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie Lubelskim
-Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli
-Wydział Zamiejscowy Prawa i Nauk o Gospodarce w Stalowej Woli
Zamiast kolejnego skwerku, który potrzebny jest jak pięść do nosa i zaczynania kolejnych projektów, jestem jak najbardziej za rozbudową miasta, wypadałoby na litość Boską SKOŃCZCIE TO CO JEST JUŻ ROZGRZEBANE I NIE JEST DOKOŃCZONE!! Ul.Wróblewskiego aż woła o pomstę do nieba, bulwar wiślany zaczęty, nie skończony, obwodnica do Kazimierza Dol.rozgrzebana od lat i nie widać optymistycznych wieści. Ścieżka rowerowa do Kazimierza Dol. stanęła w miejscu. Ważniejszy jest "profesjonalny" stadion dla 4 ligi , projektowanie nowego skweru "wychodka" na błoniach. Proponuje pojechać do Sandomierza i popatrzeć jak wygląda park i zająć się naszym, a nie myśleć o budowie kolejnego placu, bo nie wiadomo co z wolnym placem zrobić. Chyba że zostały nam jeszcze przywary "Tysiąc szkół na Tysiąclecie Państwa Polskiego". Nie liczy się ilość, tylko jakość drodzy włodarze Puław. Utrzymajmy w należytej czystości nasz Park, to może nie będzie trzeba się wstydzić i mydlić oczu ludziom projektami kolejnych skwerów i placów publicznych. Park powinien być naszą chlubą, a widać że brakuje mu poważnego odświeżenia, a przede wszystkim sprzątnięcia.
Wracając do inwestycji w miasto, nie jest tajemnicą że rozwój szkolnictwa wyższego uznanych uczelni Państwowych, przyniesie za sobą rozwój miasta. Może warto by było przyjrzeć się temu bliżej, jakie są za i przeciw ? np.zarząd Miasta Radomia pomógł UMCS i przekazał na potrzeby kształcenia studentów nieruchomość zabudowaną (budynek szkolny, internatu i biblioteki). Nie liczę na taki gest ze strony Puław, bo ciężko o taką "luźną" infrastrukturę. Trzeba sobie uświadomić że wpływy z "miasta studenckiego" są znaczące, a sama idea nie jest zła. Tylko czy włodarze Puław chcą patrzeć w tą stronę i stawiać na edukację, a co najważniejsze sami mieszkańcy Puław ?
Bez zaangażowania trudno o rozwój.
A może by tak w szkolnictwo wyższe zainwestować, postarać się i ściągnąć urokliwym miejscem jakim są Puławy, włodarzy wyższych uczelni .UMCS postanowił utworzyć w Radomiu Kolegium Licencjackie. Stalowa Wola też potrafiła zawalczyć o władze KUL i posiada na dzień dzisiejszy wiele ciekawych wydziałów, które mogą zainteresować przyszłych studentów.
-Wydział Zamiejscowy Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie Lubelskim
-Wydział Zamiejscowy Nauk o Społeczeństwie w Stalowej Woli
-Wydział Zamiejscowy Prawa i Nauk o Gospodarce w... rozwiń
Avatar
STRAŻNIK MIEJSKI / 7 kwietnia 2010 o 10:30
0
olesław bolesław napisał:
A mnie zastanawia jedna sprawa. Dajmy na to - laptop. Taki nawet najlepszy, wybajerowany laptop kosztuje 15 000 no może 20 000 zł. A tu fotoradar za 270 tysiaków!!!???? Czy ten sprzęt naprawdę tyle kosztuje???? Ludzie, sprzedawane są już kamery podręczne z noktowizorem za 3000zł....

Niech mi ktoś wyjaśni. Co tyle kosztuje w tym fotoradarze? 270 000 zł????!!!!!........ za co? Za te kilka układów scalonych?
Zrzynanie kasy do budżetu z kasy powiatu.... czyli od ludzi z podatków. Masakra jakaś.

FOTORADAR - kosztuje 45tyś ???????? - reszta to koszty tz..PRYWATNYCH KIESZENI - bo ktoś na tym musi zarobić...

FOTORADAR - kosztuje 45tyś ???????? - reszta to koszty tz..PRYWATNYCH KIESZENI - bo ktoś na tym musi zarobić... rozwiń
Avatar
turysta / 7 kwietnia 2010 o 10:25
0
ZAPEWNE -ŚWIATŁOWODY DLA WŁOSTOWIC I INNYCH -CZY ABY NAPEWNO - - PRZECIEŻ TAM WYBUDOWALI SIĘ NASI BIEDNI PROMINENCI-TO IM POTRZEBA A NIE CHOŁOCIE MIESZKAJĄCEJ W SLAMSACH..I TAK SIĘ KRĘCI LODY ZA NASZE SPOŁECZNE PIENIĄDZE.---PRAWDA P. PREZYDEŃCIE miasta PUŁAWY....
Avatar
PUŁAWIAK / 27 listopada 2009 o 20:36
0
WIDAĆ ŻE NASI MIEJSCY BONZOWIE JUŻ ZACZYNAJĄ GŁUPIEĆ Z NADMIARU PIENIĘDZY-INWESTUJĄ W TAKIE RZECZY ŻE GŁOWA BOLI - A ul. PARTYZANTÓW ZOSTANIE JAK 50 LAT TEMU -A TO JEST WIZYTÓWKA PUŁAW.A FOTORADAR TYM CZARNYM OSZOŁOMOM TO TAK JAK ŚLEPEMU KAZALI STRZELAĆ DO TARCZY- -WTEDY SIĘ ZACZNIE - BONANZA...
Avatar
mieszkanka 6-sierpnia / 27 listopada 2009 o 17:08
0
Kiedy Urząd Miasta i Pan Prezydent zabiorą od nas barkę z gorzałą i będą nareszcie miejsca cumownicze dostępne dla tych, dla których być powinny.
Avatar
olesław bolesław / 27 listopada 2009 o 06:50
0
A mnie zastanawia jedna sprawa. Dajmy na to - laptop. Taki nawet najlepszy, wybajerowany laptop kosztuje 15 000 no może 20 000 zł. A tu fotoradar za 270 tysiaków!!!???? Czy ten sprzęt naprawdę tyle kosztuje???? Ludzie, sprzedawane są już kamery podręczne z noktowizorem za 3000zł....

Niech mi ktoś wyjaśni. Co tyle kosztuje w tym fotoradarze? 270 000 zł????!!!!!........ za co? Za te kilka układów scalonych?
Zrzynanie kasy do budżetu z kasy powiatu.... czyli od ludzi z podatków. Masakra jakaś.
Avatar
~adi~ / 26 listopada 2009 o 18:37
0
rob napisał:
a gdzie nowe karetki dla pogotowia, były w budżecie na 2009 rok i do dziś ich nie ma, ważniejsza przystań i światłowody niż ludzki życie

tak... a te co są to sprzedać i jeszcze ze dwa "miasteczka holenderskie" zrobić
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 23 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 23 lipca 2018 r. 0 0

Związkowcy kontra związkowcy w puławskich Azotach. Wysyłają listy i apele
galeria

Związkowcy kontra związkowcy w puławskich Azotach. Wysyłają listy i apele 26 8

Z jednej strony mobilizacja do uczestnictwa w pikiecie i referendum strajkowym, z drugiej oskarżenia o działanie „godzące w dobre imię spółki”. Związki zawodowe w puławskich Azotach już dawno nie były ze sobą tak skłócone.

Strajk pilotów linii Ryanair, problem pasażerów. Jak duże można dostać odszkodowanie?
Alarm 24

Strajk pilotów linii Ryanair, problem pasażerów. Jak duże można dostać odszkodowanie? 8 2

Setki rejsów zostały odwołane z powodu strajku pilotów linii Ryanair. Chodzi także o loty z Polski i do Polski. Pechowi pasażerowie mają prawo do odszkodowania od linii lotniczych. Pieniędzy można żądać także wtedy, gdy lot opóźni się o co najmniej dwie godziny.

Wisła zbyt wysoka. Prom z Kazimierza Dolnego do Janowca nie kursuje

Wisła zbyt wysoka. Prom z Kazimierza Dolnego do Janowca nie kursuje 24 1

Z powodu wysokiego stanu Wisły nie działa przeprawa promowa z Kazimierza Dolnego do Janowca.

Święcenie samochodów w lubelskich kościołach. Żeby kierowcy zawsze używali ich mądrze
Zdjęcia
galeria

Święcenie samochodów w lubelskich kościołach. Żeby kierowcy zawsze używali ich mądrze 149 17

Na samochody dla misjonarzy zbierano w niedzielę pieniądze w lubelskich kościołach, a obok nich można było poświęcić swój pojazd. Tak zaczął się 18. Ogólnopolski Tydzień św. Krzysztofa.

Polscy strażacy pomagają Szwedom gasić pożary lasów. Niesamowita reakcja mieszkańców [wideo]
film

Polscy strażacy pomagają Szwedom gasić pożary lasów. Niesamowita reakcja mieszkańców [wideo] 405 16

W związku z pożarami lasów w środkowej części Szwecji, polski rząd podjął decyzję o udzieleniu wsparcia. W sobotę ze Świnoujścia wyruszyła grupa prawie 140 strażaków, którzy mają pomóc szwedzkim ratownikom. Do Szwecji pojechał również 44 wozy ratowniczo-gaśnicze.

Cheap Tobacco wystąpi w Radiu Lublin
27 lipca 2018, 19:00

Cheap Tobacco wystąpi w Radiu Lublin 3 0

Co Gdzie Kiedy. Radio Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) zaprasza na koncert formacji Cheap Tobacco. Wydarzenie odbędzie się 27 lipca o godz. 19.

Przedsmak Carnavalu Sztumistrzów. Po Lublinie krąży już Cyrk Podwórkowy [zdjęcia]
galeria

Przedsmak Carnavalu Sztumistrzów. Po Lublinie krąży już Cyrk Podwórkowy [zdjęcia] 7 1

Po lubelskich dzielnicach krąży już Cyrk Podwórkowy, który co roku jest oznaką zbliżającego się Carnavalu Sztukmistrzów.

Nowa galeria handlowa w woj. lubelskim. Pieniądze zainwestuje belgijski deweloper
galeria

Nowa galeria handlowa w woj. lubelskim. Pieniądze zainwestuje belgijski deweloper 27 10

Nie jedna, a dwie firmy zbudują razem pierwszą w Chełmie dużą galerię handlową. Prace budowlane mają się rozpocząć jeszcze w tym roku.

Ten Typ Mes wystąpi w Plenerze
27 lipca 2018, 20:00

Ten Typ Mes wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. 27 lipca o godz. 20 w klubie Plener (Park Ludowy) wystąpi popularny raper i wokalista Ten Typ Mes. Artysta rozkręci soundsystemową imprezę z udziałem producenta Stasiaka oraz DJ'ów Black Belta Grega i Raz Dwa.

Łączy ich wspólna praca w policji. Oto najlepsze w woj. lubelskim psy służbowe i ich przewodnicy
galeria
film

Łączy ich wspólna praca w policji. Oto najlepsze w woj. lubelskim psy służbowe i ich przewodnicy 9 4

W piątek zakończyły się wojewódzkie eliminacje do XVIII finału Kynologicznych Mistrzostw Policji Sułkowice 2018. Zwyciężył pies IBAR i jego przewodnik st. sierż. Artur Lipski z KMP w Zamościu.

Poseł mówi o pobiciu demonstrantów w Warszawie. Policja odpowiada
film

Poseł mówi o pobiciu demonstrantów w Warszawie. Policja odpowiada 0 3

Poseł Nowoczesnej Piotr Misiło zapowiada złożenie zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez policję podczas piątkowej demonstracji przed Sejmem.

74 lata temu zlikwidowano niemiecki obóz koncentracyjny Majdanek. Pamięć o ofiarach
galeria

74 lata temu zlikwidowano niemiecki obóz koncentracyjny Majdanek. Pamięć o ofiarach 22 6

W niedzielę minęły 74 lata od ostatecznej likwidacji niemieckiego obozu koncentracyjnego Majdanek, który działał przez blisko trzy lata.

Miasto movie analogowo: Terminator w Warsztatach Kultury
25 lipca 2018, 21:00

Miasto movie analogowo: Terminator w Warsztatach Kultury 3 0

Co Gdzie Kiedy. Przed nami ostatnie lipcowe spotkanie w ramach cyklu Miasto movie analogowo w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a). W środę, 25 lipca o godz. 21 w tamtejszej Próbie Cafe wyświetlony zostanie kultowy Terminator.

94 PZLA MP. Złoto Pauliny Guby na zakończenie zmagań w Lublinie

94 PZLA MP. Złoto Pauliny Guby na zakończenie zmagań w Lublinie 0 0

Zawodniczka AZS UMCS Lublin Paulina Guba bez najmniejszych problemów wywalczyła złoty medal w pchnięciu kulą. Lubelska zawodniczka uzyskała rezultat 18.82 i nad drugą w klasyfikacji zawodniczką miała blisko dwa metry

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.