Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

14 maja 2010 r.
11:59
Edytuj ten wpis

Po wizycie sanepidu, pracownicy Carrefoura sprzątali sklep przez całą noc

Autor: Zdjęcie autora (jsz) (tom)
0 17 A A

Brud, którego nie ma kto posprzątać. Taki obraz zastali pracownicy sanepidu, którzy wczoraj kontrolowali świdnicki hipermarket Carrefour. Sklep kwalifikował się do zamknięcia, ale po całonocnych porządkach skończyło się na mandatach.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Wieczorem ściągali ludzi z innych sklepów – opowiada nam anonimowo jedne z pracowników Carrefoura. – Kto pracował na dziennej zmianie, musiał przyjechać na noc i sprzątać. Bo kontrolerzy grozili zamknięciem sklepu.

– Do marketu wybraliśmy się z rutynową kontrolą. Stwierdziliśmy uchybienia, które groziły zamknięciem całego sklepu – mówi Jan Nowicki, dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Świdniku.

Choć sklep kwalifikował się do zamknięcia, to dyrekcja poprosiła o czas na posprzątanie.

– Zgodziliśmy się na to. Dzisiaj tuż po godzinie 7 rano dotarł do nas faks z informacja, że sklep został już posprzątany – dodaje Nowicki.

W czasie kontroli stwierdzono, że zarówno podłogi w sklepie, jak i półki nie były odpowiednio często sprzątane. – Z naszych ustaleń wynika, że po prostu nie ma tam kto sprzątać – mówi Nowicki.

Zdaniem pracowników Carrefoura, za wszystkim stoją oszczędności.

– Kiedyś była zewnętrzna firma sprzątająca – wyjaśnia nasz rozmówca. – Trzy osoby przez cały czas dbały o porządek. Potem firmie podziękowano, a sprzątaniem miała zająć się załoga sklepu. Formalnie jest sprzątaczka, ale i tak zajmuje się głównie obsługą klientów.

W czasie porannej kontroli sprawdzającej okazało się, że firma nie wypełniła wszystkich zaleceń. Pracownicy nie wyczyścili m.in. wózków. Wczoraj i dziś, kierownictwo marketu ukarano mandatami.

– Następne tego typu uchybienia będą skutkowały natychmiastowym zamknięciem. Będziemy się częściej przyglądać temu sklepowi – ostrzega Nowicki.

Przedstawiciele sanepidu będą też reagować na wszelkie zgłoszenia klientów, dotyczące higieny w tym sklepie.

Komentarze 17

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~Myszka~ / 9 lipca 2010 o 18:00
0
~gosc~ napisał:
koszyki to jeden problem ,ze jest w nich taki brud ,az strach do reki brac.to co dzieje sie w tesco z wozkami dla klientow to jeden wielki szok.rodzice pchaja z brudnymi butami swoje pociechy do koszy,gdzie pozniej inni klienci wkladaja towar .nikt nie zwraca na to uwagi .moze sanepid przyjrzalby sie tym praktykom i poinformowal kierownictwo sklepu do czego sluza takie kosze,bo chyba ci kierownicy i personel to nibardzo wiedza,ze w tych koszach jest miejsce specjalnie przystosowane do wozenia dzieci.o koszykach to lepiej nie mowmy,bo robi mi sie niedobrze na sama mysl o nich.najlepiej to miec wlasny,zeby miec pewnosc,ze zakupy robi sie w cywilizowany sposob.

Sanepid powinien przeszkolić klientów, a nie personel, który jak zwróci uwagę klientowi to jest potraktowany jak śmieć(byłam światkiem takiej sytuacji), bo klient nasz pan to robi co chce.

Sanepid powinien przeszkolić klientów, a nie personel, który jak zwróci uwagę klientowi to jest potraktowany jak śmieć(byłam światkiem takiej sytuacji), bo klient nasz pan to robi co chce. rozwiń
Avatar
Gość / 9 lipca 2010 o 17:48
0
[quote name='~Ania~' date='14.05.2010, 15:03:04' post='285319']
Tylko teraz niech PiP sprawdzi czy nie zostały złamane przepisy o czasie pracy i czy pracownikom zostało wypłacone wynagrodzenie za parcę w nocy.
[/qnie tylko jeśli pracownicy byli rano w pracy to na noc juz w/g przepisów niewolno ich było ściągać
Avatar
BoohaY / 8 lipca 2010 o 15:51
0
cztelniczka napisał:
jeżeli chodzi o brudne koszyki to niech każdy przyjży się klientowi, który wypakowywuje z koszyka towar na taśmę kasową w jakim stanie zostawia koszyk, pogniecione ulotki reklamowe , domowa lista zakupów (zakupy kupione węc karteczka nie potrzebna można ją w koszyku zostawić) kilka woreczków bo wziął na zapas ale nie było mu tyle trzeba rozlane jogurty, przyczepione gumy do żucia a nawet zasmarkane chusteczki taka jest polska rzeczywistość klient nasz pan a kasjera można z błotem zmieszać bo w domu coś poszsło nie tak , ktoś napisał że kasy automatyczne by się przydały bo w duzym sklepie 1 max 2 kasy czynne , że wszystkich by na zbity pysk wywalił itd. w Świdniku jest wiele sklepów nie krytykujmy tylko wybierzmy najlepszy i tam róbmy zakupy a nie teraz nagonka na carrefour a w kauflandzie można szybko i bez problemu ale tam tez nie wszystko można kupić bo nie wszystko mają w systemie !Jak wielu jest klientów którzy nawet paragonu do śmietnika nie wyrzucą tylko na podłogę koło kasy albo po drodze niby że im upadł , nie mówię że wszyscy są tacy ale naprawde często się spotyka takich ludzi i w kazdym supermarkecie coś się znajdzie że jest coś nie tak jak być powinno.

Zgadzam sie jesli chodzi o dewize- klient nasz pan. Tylko ze to nie jest jedynie polska przywara, na calym swiecie ludzie zostawiaja najprzerozniejsze badziewie w koszykach i wozkach. To po prostu fakt, nie pomoga zadne kampanie any ani niczyje psioczenie. Natomiast psim obowiazkiem sklepu jest dbanie o wozki i koszyki i nic mnie to nie obchodzi ze musza zatrudnic kogos do tego typu pracy, to jest wliczony koszt prowadzenia biznesu. W US zatrudiaja emerytow, nastolatkow, rowniez inwalidow do pchania ukladania i czyszczenia wozkow i koszykow. To kwestia dbania o image firmy, zgadzam sie rowniez z tym, ze klient sam wybierze miejsce do zakupow, no chyba, ze komus nie przeszkadza syf i w pogoni za niskimi cenami kupi produkty z chlewu.
Na kasjerach nikt nie powinien sie wyzywac, trzeba pamietac, ze oni akurat nie zarabiaja kroci i nie bogaca sie kiedy sklep lepiej zarabia(albo kiedy obcina wydatki na sprzatanie:) Jesli napotkamy jakis problem, poprosmy o kontakt z osoba odpowiedzialna za zarzadzanie sklepem.

Zgadzam sie jesli chodzi o dewize- klient nasz pan. Tylko ze to nie jest jedynie polska przywara, na calym swiecie ludzie zostawiaja najprzerozniejsze badziewie w koszykach i wozkach. To po prostu fakt, nie pomoga zadne kampanie any ani niczyje psioczenie. Natomiast psim obowiazkiem sklepu jest dbanie o wozki i koszyki i nic mnie to nie obchodzi ze musza zatrudnic kogos do tego typu pracy, to jest wliczony koszt prowadzenia biznesu. W US zatrudiaja emerytow, nastolatkow, rowniez inwalidow do pchania ukladania i czyszczeni... rozwiń
Avatar
bambosh / 19 maja 2010 o 13:36
0
cztelniczka napisał:
jeżeli chodzi o brudne koszyki to niech każdy przyjży się klientowi, który wypakowywuje z koszyka towar na taśmę kasową w jakim stanie zostawia koszyk, pogniecione ulotki reklamowe , domowa lista zakupów (zakupy kupione węc karteczka nie potrzebna można ją w koszyku zostawić) kilka woreczków bo wziął na zapas ale nie było mu tyle trzeba rozlane jogurty, przyczepione gumy do żucia a nawet zasmarkane chusteczki taka jest polska rzeczywistość klient nasz pan a kasjera można z błotem zmieszać bo w domu coś poszsło nie tak , ktoś napisał że kasy automatyczne by się przydały bo w duzym sklepie 1 max 2 kasy czynne , że wszystkich by na zbity pysk wywalił itd. w Świdniku jest wiele sklepów nie krytykujmy tylko wybierzmy najlepszy i tam róbmy zakupy a nie teraz nagonka na carrefour a w kauflandzie można szybko i bez problemu ale tam tez nie wszystko można kupić bo nie wszystko mają w systemie !Jak wielu jest klientów którzy nawet paragonu do śmietnika nie wyrzucą tylko na podłogę koło kasy albo po drodze niby że im upadł , nie mówię że wszyscy są tacy ale naprawde często się spotyka takich ludzi i w kazdym supermarkecie coś się znajdzie że jest coś nie tak jak być powinno.

Tak-to prawda!-ludzie WYMAGAJĄ,a sami też zachowują się jak świnie...

Tak-to prawda!-ludzie WYMAGAJĄ,a sami też zachowują się jak świnie... rozwiń
Avatar
cztelniczka / 18 maja 2010 o 16:38
0
jeżeli chodzi o brudne koszyki to niech każdy przyjży się klientowi, który wypakowywuje z koszyka towar na taśmę kasową w jakim stanie zostawia koszyk, pogniecione ulotki reklamowe , domowa lista zakupów (zakupy kupione węc karteczka nie potrzebna można ją w koszyku zostawić) kilka woreczków bo wziął na zapas ale nie było mu tyle trzeba rozlane jogurty, przyczepione gumy do żucia a nawet zasmarkane chusteczki taka jest polska rzeczywistość klient nasz pan a kasjera można z błotem zmieszać bo w domu coś poszsło nie tak , ktoś napisał że kasy automatyczne by się przydały bo w duzym sklepie 1 max 2 kasy czynne , że wszystkich by na zbity pysk wywalił itd. w Świdniku jest wiele sklepów nie krytykujmy tylko wybierzmy najlepszy i tam róbmy zakupy a nie teraz nagonka na carrefour a w kauflandzie można szybko i bez problemu ale tam tez nie wszystko można kupić bo nie wszystko mają w systemie !Jak wielu jest klientów którzy nawet paragonu do śmietnika nie wyrzucą tylko na podłogę koło kasy albo po drodze niby że im upadł , nie mówię że wszyscy są tacy ale naprawde często się spotyka takich ludzi i w kazdym supermarkecie coś się znajdzie że jest coś nie tak jak być powinno.
jeżeli chodzi o brudne koszyki to niech każdy przyjży się klientowi, który wypakowywuje z koszyka towar na taśmę kasową w jakim stanie zostawia koszyk, pogniecione ulotki reklamowe , domowa lista zakupów (zakupy kupione węc karteczka nie potrzebna można ją w koszyku zostawić) kilka woreczków bo wziął na zapas ale nie było mu tyle trzeba rozlane jogurty, przyczepione gumy do żucia a nawet zasmarkane chusteczki taka jest polska rzeczywistość klient nasz pan a kasjera można z błotem zmieszać bo w domu coś poszsło nie tak , ktoś napisał że kasy... rozwiń
Avatar
Andrzej K. / 16 maja 2010 o 11:52
0
A Stokrotka w Venus? Tam specjalista z ochrony ds. koszyków pcha w najlepsze koszyki po podłodze sklepu a potem my do tych koszyków zakupy wkładamy i jest ok. A można by było kupić specjalne podstawki na kółeczkach i by nie było obciachu i powodu dla sanepidu by wlepić mandacik.
Pozdrowienia dla ŚWIDNICZAN!!!
Avatar
~gosc~ / 15 maja 2010 o 09:03
0
koszyki to jeden problem ,ze jest w nich taki brud ,az strach do reki brac.to co dzieje sie w tesco z wozkami dla klientow to jeden wielki szok.rodzice pchaja z brudnymi butami swoje pociechy do koszy,gdzie pozniej inni klienci wkladaja towar .nikt nie zwraca na to uwagi .moze sanepid przyjrzalby sie tym praktykom i poinformowal kierownictwo sklepu do czego sluza takie kosze,bo chyba ci kierownicy i personel to nibardzo wiedza,ze w tych koszach jest miejsce specjalnie przystosowane do wozenia dzieci.o koszykach to lepiej nie mowmy,bo robi mi sie niedobrze na sama mysl o nich.najlepiej to miec wlasny,zeby miec pewnosc,ze zakupy robi sie w cywilizowany sposob.
koszyki to jeden problem ,ze jest w nich taki brud ,az strach do reki brac.to co dzieje sie w tesco z wozkami dla klientow to jeden wielki szok.rodzice pchaja z brudnymi butami swoje pociechy do koszy,gdzie pozniej inni klienci wkladaja towar .nikt nie zwraca na to uwagi .moze sanepid przyjrzalby sie tym praktykom i poinformowal kierownictwo sklepu do czego sluza takie kosze,bo chyba ci kierownicy i personel to nibardzo wiedza,ze w tych koszach jest miejsce specjalnie przystosowane do wozenia dzieci.o koszykach to lepiej nie mowmy,bo robi mi... rozwiń
Avatar
daria68 / 15 maja 2010 o 00:24
0
DoriS. napisał:
Carrefoura na Kalinowszczyźnie też powinni skontrolować, śmierdzące kurczaki i spleśniały nabiał to norma.

Droga DoriS
Na Kalinie jest mnóstwo sklepów,twój wybór gdzie robisz zakupy,skoro w Carrefourze jak twierdzisz sprzedają popsuty towar to po jaką cholerę tam chodzisz?!!! A może wizyta u otolaryngologa albo okulisty skoro zmysły powonienia i wzrok szwankuje?Jestem klientem od lat,jeszcze jak był CHAMPION,i nigdy nie zdarzyło mi się kupić coś nieświeżego.Nie twierdzę,że komuś się coś takiego nie przytrafiło,ale twój komentarz,że ''splesniały nabiał to norma'' to PRZEGIĘCIE, gdyby tak było, to ten sklep już dawno byłby zamknięty.Pomyśl zanim coś napiszesz.Ten upierdliwy i wiecznie niezadowolony klient.to żaden klient.Pozdrawiam,stały klient sieci CARREFOUR

Droga DoriS
Na Kalinie jest mnóstwo sklepów,twój wybór gdzie robisz zakupy,skoro w Carrefourze jak twierdzisz sprzedają popsuty towar to po jaką cholerę tam chodzisz?!!! A może wizyta u otolaryngologa albo okulisty skoro zmysły powonienia i wzrok szwankuje?Jestem klientem od lat,jeszcze jak był CHAMPION,i nigdy nie zdarzyło mi się kupić coś nieświeżego.Nie twierdzę,że komuś się coś takiego nie przytrafiło,ale twój komentarz,że ''splesniały nabiał to norma'' to PRZEGIĘCIE, gdyby tak było, ... rozwiń
Avatar
Gość / 14 maja 2010 o 17:10
0
Kiedyś to był express teraz jest market. Zorientowali się, że z tą obsługą to żaden express. Pomijam beszczelność - nie ma tego w systemie więc nie kupi Pan tego. Jakieś kombinowania pracowników z punktami - obsługa specjalna pracowników. Odkładanie specjalnie towarów, żeby były na skraju terminu ważności (co oznacza przecenę) i wykupienie przez znajomych. Wreszcie wątpliwej jakości promocje - starych wędlin i serów.
Obsługa w tym sklepie to skrajny przykład zwykłej tępoty. Kasy automatyczne by się tam przydały. Kasy są obsługiwane przez 1 max 2 osoby - reszta przy dużych kolejkach zaczyna porządkowanie towarów na pułkach albo pogaduchy z ochroną.
Wieczne wizyty pracownic na wolnym i pogaduszki w trakcie obsługi klientów - po prostu tragedia. Ja bym po prostu całą obsługę na zbity pysk wywalił i zatrudnił od nowa - wytępić to cwaniactwo. Patrzcie na Kaufland - tam można szybko i sprawnie.
Kiedyś to był express teraz jest market. Zorientowali się, że z tą obsługą to żaden express. Pomijam beszczelność - nie ma tego w systemie więc nie kupi Pan tego. Jakieś kombinowania pracowników z punktami - obsługa specjalna pracowników. Odkładanie specjalnie towarów, żeby były na skraju terminu ważności (co oznacza przecenę) i wykupienie przez znajomych. Wreszcie wątpliwej jakości promocje - starych wędlin i serów.
Obsługa w tym sklepie to skrajny przykład zwykłej tępoty. Kasy automatyczne by się tam przydały. Kasy są obsługiwane pr... rozwiń
Avatar
K. / 14 maja 2010 o 16:49
0
Niestety, Carrefour na rondzie przy Jana Pawła wpisuje się w taki obraz. Bardzo brudno, kasjerki w brudnych fartuchach, o koszykach ulepionych i nigdy nie mytych szkoda mówić. Ja bojkotuję.
Avatar
~Myszka~ / 9 lipca 2010 o 18:00
0
~gosc~ napisał:
koszyki to jeden problem ,ze jest w nich taki brud ,az strach do reki brac.to co dzieje sie w tesco z wozkami dla klientow to jeden wielki szok.rodzice pchaja z brudnymi butami swoje pociechy do koszy,gdzie pozniej inni klienci wkladaja towar .nikt nie zwraca na to uwagi .moze sanepid przyjrzalby sie tym praktykom i poinformowal kierownictwo sklepu do czego sluza takie kosze,bo chyba ci kierownicy i personel to nibardzo wiedza,ze w tych koszach jest miejsce specjalnie przystosowane do wozenia dzieci.o koszykach to lepiej nie mowmy,bo robi mi sie niedobrze na sama mysl o nich.najlepiej to miec wlasny,zeby miec pewnosc,ze zakupy robi sie w cywilizowany sposob.

Sanepid powinien przeszkolić klientów, a nie personel, który jak zwróci uwagę klientowi to jest potraktowany jak śmieć(byłam światkiem takiej sytuacji), bo klient nasz pan to robi co chce.

Sanepid powinien przeszkolić klientów, a nie personel, który jak zwróci uwagę klientowi to jest potraktowany jak śmieć(byłam światkiem takiej sytuacji), bo klient nasz pan to robi co chce. rozwiń
Avatar
Gość / 9 lipca 2010 o 17:48
0
[quote name='~Ania~' date='14.05.2010, 15:03:04' post='285319']
Tylko teraz niech PiP sprawdzi czy nie zostały złamane przepisy o czasie pracy i czy pracownikom zostało wypłacone wynagrodzenie za parcę w nocy.
[/qnie tylko jeśli pracownicy byli rano w pracy to na noc juz w/g przepisów niewolno ich było ściągać
Avatar
BoohaY / 8 lipca 2010 o 15:51
0
cztelniczka napisał:
jeżeli chodzi o brudne koszyki to niech każdy przyjży się klientowi, który wypakowywuje z koszyka towar na taśmę kasową w jakim stanie zostawia koszyk, pogniecione ulotki reklamowe , domowa lista zakupów (zakupy kupione węc karteczka nie potrzebna można ją w koszyku zostawić) kilka woreczków bo wziął na zapas ale nie było mu tyle trzeba rozlane jogurty, przyczepione gumy do żucia a nawet zasmarkane chusteczki taka jest polska rzeczywistość klient nasz pan a kasjera można z błotem zmieszać bo w domu coś poszsło nie tak , ktoś napisał że kasy automatyczne by się przydały bo w duzym sklepie 1 max 2 kasy czynne , że wszystkich by na zbity pysk wywalił itd. w Świdniku jest wiele sklepów nie krytykujmy tylko wybierzmy najlepszy i tam róbmy zakupy a nie teraz nagonka na carrefour a w kauflandzie można szybko i bez problemu ale tam tez nie wszystko można kupić bo nie wszystko mają w systemie !Jak wielu jest klientów którzy nawet paragonu do śmietnika nie wyrzucą tylko na podłogę koło kasy albo po drodze niby że im upadł , nie mówię że wszyscy są tacy ale naprawde często się spotyka takich ludzi i w kazdym supermarkecie coś się znajdzie że jest coś nie tak jak być powinno.

Zgadzam sie jesli chodzi o dewize- klient nasz pan. Tylko ze to nie jest jedynie polska przywara, na calym swiecie ludzie zostawiaja najprzerozniejsze badziewie w koszykach i wozkach. To po prostu fakt, nie pomoga zadne kampanie any ani niczyje psioczenie. Natomiast psim obowiazkiem sklepu jest dbanie o wozki i koszyki i nic mnie to nie obchodzi ze musza zatrudnic kogos do tego typu pracy, to jest wliczony koszt prowadzenia biznesu. W US zatrudiaja emerytow, nastolatkow, rowniez inwalidow do pchania ukladania i czyszczenia wozkow i koszykow. To kwestia dbania o image firmy, zgadzam sie rowniez z tym, ze klient sam wybierze miejsce do zakupow, no chyba, ze komus nie przeszkadza syf i w pogoni za niskimi cenami kupi produkty z chlewu.
Na kasjerach nikt nie powinien sie wyzywac, trzeba pamietac, ze oni akurat nie zarabiaja kroci i nie bogaca sie kiedy sklep lepiej zarabia(albo kiedy obcina wydatki na sprzatanie:) Jesli napotkamy jakis problem, poprosmy o kontakt z osoba odpowiedzialna za zarzadzanie sklepem.

Zgadzam sie jesli chodzi o dewize- klient nasz pan. Tylko ze to nie jest jedynie polska przywara, na calym swiecie ludzie zostawiaja najprzerozniejsze badziewie w koszykach i wozkach. To po prostu fakt, nie pomoga zadne kampanie any ani niczyje psioczenie. Natomiast psim obowiazkiem sklepu jest dbanie o wozki i koszyki i nic mnie to nie obchodzi ze musza zatrudnic kogos do tego typu pracy, to jest wliczony koszt prowadzenia biznesu. W US zatrudiaja emerytow, nastolatkow, rowniez inwalidow do pchania ukladania i czyszczeni... rozwiń
Avatar
bambosh / 19 maja 2010 o 13:36
0
cztelniczka napisał:
jeżeli chodzi o brudne koszyki to niech każdy przyjży się klientowi, który wypakowywuje z koszyka towar na taśmę kasową w jakim stanie zostawia koszyk, pogniecione ulotki reklamowe , domowa lista zakupów (zakupy kupione węc karteczka nie potrzebna można ją w koszyku zostawić) kilka woreczków bo wziął na zapas ale nie było mu tyle trzeba rozlane jogurty, przyczepione gumy do żucia a nawet zasmarkane chusteczki taka jest polska rzeczywistość klient nasz pan a kasjera można z błotem zmieszać bo w domu coś poszsło nie tak , ktoś napisał że kasy automatyczne by się przydały bo w duzym sklepie 1 max 2 kasy czynne , że wszystkich by na zbity pysk wywalił itd. w Świdniku jest wiele sklepów nie krytykujmy tylko wybierzmy najlepszy i tam róbmy zakupy a nie teraz nagonka na carrefour a w kauflandzie można szybko i bez problemu ale tam tez nie wszystko można kupić bo nie wszystko mają w systemie !Jak wielu jest klientów którzy nawet paragonu do śmietnika nie wyrzucą tylko na podłogę koło kasy albo po drodze niby że im upadł , nie mówię że wszyscy są tacy ale naprawde często się spotyka takich ludzi i w kazdym supermarkecie coś się znajdzie że jest coś nie tak jak być powinno.

Tak-to prawda!-ludzie WYMAGAJĄ,a sami też zachowują się jak świnie...

Tak-to prawda!-ludzie WYMAGAJĄ,a sami też zachowują się jak świnie... rozwiń
Avatar
cztelniczka / 18 maja 2010 o 16:38
0
jeżeli chodzi o brudne koszyki to niech każdy przyjży się klientowi, który wypakowywuje z koszyka towar na taśmę kasową w jakim stanie zostawia koszyk, pogniecione ulotki reklamowe , domowa lista zakupów (zakupy kupione węc karteczka nie potrzebna można ją w koszyku zostawić) kilka woreczków bo wziął na zapas ale nie było mu tyle trzeba rozlane jogurty, przyczepione gumy do żucia a nawet zasmarkane chusteczki taka jest polska rzeczywistość klient nasz pan a kasjera można z błotem zmieszać bo w domu coś poszsło nie tak , ktoś napisał że kasy automatyczne by się przydały bo w duzym sklepie 1 max 2 kasy czynne , że wszystkich by na zbity pysk wywalił itd. w Świdniku jest wiele sklepów nie krytykujmy tylko wybierzmy najlepszy i tam róbmy zakupy a nie teraz nagonka na carrefour a w kauflandzie można szybko i bez problemu ale tam tez nie wszystko można kupić bo nie wszystko mają w systemie !Jak wielu jest klientów którzy nawet paragonu do śmietnika nie wyrzucą tylko na podłogę koło kasy albo po drodze niby że im upadł , nie mówię że wszyscy są tacy ale naprawde często się spotyka takich ludzi i w kazdym supermarkecie coś się znajdzie że jest coś nie tak jak być powinno.
jeżeli chodzi o brudne koszyki to niech każdy przyjży się klientowi, który wypakowywuje z koszyka towar na taśmę kasową w jakim stanie zostawia koszyk, pogniecione ulotki reklamowe , domowa lista zakupów (zakupy kupione węc karteczka nie potrzebna można ją w koszyku zostawić) kilka woreczków bo wziął na zapas ale nie było mu tyle trzeba rozlane jogurty, przyczepione gumy do żucia a nawet zasmarkane chusteczki taka jest polska rzeczywistość klient nasz pan a kasjera można z błotem zmieszać bo w domu coś poszsło nie tak , ktoś napisał że kasy... rozwiń
Avatar
Andrzej K. / 16 maja 2010 o 11:52
0
A Stokrotka w Venus? Tam specjalista z ochrony ds. koszyków pcha w najlepsze koszyki po podłodze sklepu a potem my do tych koszyków zakupy wkładamy i jest ok. A można by było kupić specjalne podstawki na kółeczkach i by nie było obciachu i powodu dla sanepidu by wlepić mandacik.
Pozdrowienia dla ŚWIDNICZAN!!!
Avatar
~gosc~ / 15 maja 2010 o 09:03
0
koszyki to jeden problem ,ze jest w nich taki brud ,az strach do reki brac.to co dzieje sie w tesco z wozkami dla klientow to jeden wielki szok.rodzice pchaja z brudnymi butami swoje pociechy do koszy,gdzie pozniej inni klienci wkladaja towar .nikt nie zwraca na to uwagi .moze sanepid przyjrzalby sie tym praktykom i poinformowal kierownictwo sklepu do czego sluza takie kosze,bo chyba ci kierownicy i personel to nibardzo wiedza,ze w tych koszach jest miejsce specjalnie przystosowane do wozenia dzieci.o koszykach to lepiej nie mowmy,bo robi mi sie niedobrze na sama mysl o nich.najlepiej to miec wlasny,zeby miec pewnosc,ze zakupy robi sie w cywilizowany sposob.
koszyki to jeden problem ,ze jest w nich taki brud ,az strach do reki brac.to co dzieje sie w tesco z wozkami dla klientow to jeden wielki szok.rodzice pchaja z brudnymi butami swoje pociechy do koszy,gdzie pozniej inni klienci wkladaja towar .nikt nie zwraca na to uwagi .moze sanepid przyjrzalby sie tym praktykom i poinformowal kierownictwo sklepu do czego sluza takie kosze,bo chyba ci kierownicy i personel to nibardzo wiedza,ze w tych koszach jest miejsce specjalnie przystosowane do wozenia dzieci.o koszykach to lepiej nie mowmy,bo robi mi... rozwiń
Avatar
daria68 / 15 maja 2010 o 00:24
0
DoriS. napisał:
Carrefoura na Kalinowszczyźnie też powinni skontrolować, śmierdzące kurczaki i spleśniały nabiał to norma.

Droga DoriS
Na Kalinie jest mnóstwo sklepów,twój wybór gdzie robisz zakupy,skoro w Carrefourze jak twierdzisz sprzedają popsuty towar to po jaką cholerę tam chodzisz?!!! A może wizyta u otolaryngologa albo okulisty skoro zmysły powonienia i wzrok szwankuje?Jestem klientem od lat,jeszcze jak był CHAMPION,i nigdy nie zdarzyło mi się kupić coś nieświeżego.Nie twierdzę,że komuś się coś takiego nie przytrafiło,ale twój komentarz,że ''splesniały nabiał to norma'' to PRZEGIĘCIE, gdyby tak było, to ten sklep już dawno byłby zamknięty.Pomyśl zanim coś napiszesz.Ten upierdliwy i wiecznie niezadowolony klient.to żaden klient.Pozdrawiam,stały klient sieci CARREFOUR

Droga DoriS
Na Kalinie jest mnóstwo sklepów,twój wybór gdzie robisz zakupy,skoro w Carrefourze jak twierdzisz sprzedają popsuty towar to po jaką cholerę tam chodzisz?!!! A może wizyta u otolaryngologa albo okulisty skoro zmysły powonienia i wzrok szwankuje?Jestem klientem od lat,jeszcze jak był CHAMPION,i nigdy nie zdarzyło mi się kupić coś nieświeżego.Nie twierdzę,że komuś się coś takiego nie przytrafiło,ale twój komentarz,że ''splesniały nabiał to norma'' to PRZEGIĘCIE, gdyby tak było, ... rozwiń
Avatar
Gość / 14 maja 2010 o 17:10
0
Kiedyś to był express teraz jest market. Zorientowali się, że z tą obsługą to żaden express. Pomijam beszczelność - nie ma tego w systemie więc nie kupi Pan tego. Jakieś kombinowania pracowników z punktami - obsługa specjalna pracowników. Odkładanie specjalnie towarów, żeby były na skraju terminu ważności (co oznacza przecenę) i wykupienie przez znajomych. Wreszcie wątpliwej jakości promocje - starych wędlin i serów.
Obsługa w tym sklepie to skrajny przykład zwykłej tępoty. Kasy automatyczne by się tam przydały. Kasy są obsługiwane przez 1 max 2 osoby - reszta przy dużych kolejkach zaczyna porządkowanie towarów na pułkach albo pogaduchy z ochroną.
Wieczne wizyty pracownic na wolnym i pogaduszki w trakcie obsługi klientów - po prostu tragedia. Ja bym po prostu całą obsługę na zbity pysk wywalił i zatrudnił od nowa - wytępić to cwaniactwo. Patrzcie na Kaufland - tam można szybko i sprawnie.
Kiedyś to był express teraz jest market. Zorientowali się, że z tą obsługą to żaden express. Pomijam beszczelność - nie ma tego w systemie więc nie kupi Pan tego. Jakieś kombinowania pracowników z punktami - obsługa specjalna pracowników. Odkładanie specjalnie towarów, żeby były na skraju terminu ważności (co oznacza przecenę) i wykupienie przez znajomych. Wreszcie wątpliwej jakości promocje - starych wędlin i serów.
Obsługa w tym sklepie to skrajny przykład zwykłej tępoty. Kasy automatyczne by się tam przydały. Kasy są obsługiwane pr... rozwiń
Avatar
K. / 14 maja 2010 o 16:49
0
Niestety, Carrefour na rondzie przy Jana Pawła wpisuje się w taki obraz. Bardzo brudno, kasjerki w brudnych fartuchach, o koszykach ulepionych i nigdy nie mytych szkoda mówić. Ja bojkotuję.
Zobacz wszystkie komentarze 17

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pieszym na miasteczku akademickim w Lublinie będzie wygodniej. Plany remontowe UMCS

Pieszym na miasteczku akademickim w Lublinie będzie wygodniej. Plany remontowe UMCS 0 0

Wakacyjne remonty planuje UMCS na terenie miasteczka akademickiego. Uczelnia szuka wykonawcy, który wyremontuje zniszczone chodniki i schody w okolicach akademików.

Alarm 24: Co to za samolot lata nad Lublinem? Czytelnik przysyła zdjęcia
galeria

Alarm 24: Co to za samolot lata nad Lublinem? Czytelnik przysyła zdjęcia 15 5

Zdjęcia samolotu przysłał do nas Czytelnik.

"Głusza" i "Zaklęte rewiry" w Kinie Perła. Repertuar na weekend
20 lipca 2018, 21:00

"Głusza" i "Zaklęte rewiry" w Kinie Perła. Repertuar na weekend 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kanadyjski thriller Głusza, kultowe Zaklęte rewiry Majewskiego i komedia Za jakie grzechy, dobry Boże? to propozycje Kina Perła na najbliższy weekend. Projekcje o godz. 21 przy ul. Bernardyńskiej 15.

Grozili śmiercią i zgwałceniem matki? Ruszył proces Cyganów, którzy mieli pobić kucharzy
galeria

Grozili śmiercią i zgwałceniem matki? Ruszył proces Cyganów, którzy mieli pobić kucharzy 10 8

Rozpoczął się proces pięciu Romów, oskarżonych o pobicie kucharzy z puławskiej pizzerii „Desperado”. Wszyscy odpowiadają za napaść z powodu przynależności narodowej. Mieli również grozić swoim ofiarom i ich rodzinom.

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy. Minister rezygnuje z pomysłu poprzednika

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy. Minister rezygnuje z pomysłu poprzednika 1 12

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy, który miał być zaporą przed dzikami roznoszącymi ASF. Z pomysłu swojego poprzednika ostatecznie zrezygnował czwartek obecny minister rolnictwa Krzysztof Ardanowski.

Ewakuowali prawie 150 harcerzy z obozów w lesie

Ewakuowali prawie 150 harcerzy z obozów w lesie 0 1

Blisko 150 harcerzy pochodzących z Lubelskiego zostało w środę ewakuowanych z dwóch obozów w lesie w pobliżu miejscowości Wiosna (województwo świętokrzyskie). Harcerze zostali przetransportowani m.in. do szkoły w Dziebałtowie.

Kiedy będą wybory samorządowe 2018? Nie ma już wolnych billboardów w Lublinie

Kiedy będą wybory samorządowe 2018? Nie ma już wolnych billboardów w Lublinie 3 1

Do 16 sierpnia premier Mateusz Morawiecki ma ogłosić datę jesiennych wyborów samorządowych. Wtedy formalnie ruszy kampania wyborcza. Kandydaci już się do niej szykują – wolnych billboardów już praktycznie nie ma.

AZS AWF Biała Podlaska stawia na młodzież

AZS AWF Biała Podlaska stawia na młodzież 1 0

Z zespołem rozstał się Łukasz Kandora, najbardziej doświadczony zawodnik

Uwaga na burze! IMGW wydał ostrzeżenie

Uwaga na burze! IMGW wydał ostrzeżenie 13 1

Meteorolodzy ostrzegają przed burzami z gradem, które w czwartek mogą pojawić się w naszym województwie.

Więcej miejsca na spacery. Miasto chce wydłużyć park w obie strony

Więcej miejsca na spacery. Miasto chce wydłużyć park w obie strony 0 8

Miasto ogłosiło przetarg na urządzenie nowego odcinka parku między ul. Jana Pawła II a Poznańską. Oznacza to, że od os. Górki będzie można się przespacerować, choć z jedną przeszkodą, aż do sklepów przy Orkana. W planach jest też przedłużenie parku Jana Pawła II w przeciwnym kierunku, do Nadbystrzyckiej.

Nieudany występ Kingi Kołosińskiej na zawodach w Szwajcarii

Nieudany występ Kingi Kołosińskiej na zawodach w Szwajcarii 1 0

Siatkówka plażowa Kinga Kołosińska i Katarzyna Kociołek zaliczyły nieudany turniej w Gstaad. Polki pożegnały się z imprezą już po fazie grupowej

Radny wywiózł śmieci z cmentarza pod las. "Zrobiłem to w dobrej wierze" [zdjęcia]
Alarm 24
galeria

Radny wywiózł śmieci z cmentarza pod las. "Zrobiłem to w dobrej wierze" [zdjęcia] 23 18

– Zrobiłem to w dobrej wierze – przekonuje Stanisław Sokół, radny gminy Borki w powiecie radzyńskim, który został przyłapany na wywożeniu odpadów z cmentarza w Woli Osowińskiej. Śmieci wysypał pod lasem i przysypał ziemią. – Widziałem taką potrzebę, bo to zwyczajnie śmierdziało – tłumaczy.

Kamil Janicki, „Epoka milczenia”

Kamil Janicki, „Epoka milczenia” 0 0

Szokujący jest obraz międzywojennej Polski w „Epoce milczenia”. Gwałty, pedofilia, handel żywym towarem, wreszcie „zwyczajne” bicie – to sytuacje znane z kronik kryminalnych także i dzisiaj. Szokuje jednak to, że w opisywanych przez Kamila Janickiego przypadkach role często się zamieniają. To ofiara jest stawiana w roli winnego. A jeśli nawet nie, to znikąd nie znajduje pomocy. To przestępca jest przez aparat ścigania tłumaczony, że został sprowokowany, że ofiara sama tego chciała. I choć wiele się w tych kwestiach zmieniło, i w wielu kręgach nie ma już przyzwolenia na takie zachowania, to wciąż zdarzają się sytuacje całkiem podobne. Właśnie dlatego – tłumaczy autor – powstała ta książka.

Piękne i pełne uzębienie, czyli sprawdzone sposoby na uzupełnienie braków zębowych.

Piękne i pełne uzębienie, czyli sprawdzone sposoby na uzupełnienie braków zębowych. 0 0

Z całą pewnością każdy z nas chciałby móc pochwalić się obezwładniającym, pięknym uśmiechem i zdrowymi zębami. Prawda jest jednak taka, że wciąż bardzo dużo osób ma problemy z uzębieniem, przez co niestety stosunkowo rzadko się uśmiechamy. Posiadanie kompletnego uzębienia jest ważne nie tylko pod względem estetycznym, ale również – a może przede wszystkim - z powodów zdrowotnych. Musimy wiedzieć, że nawet utrata jednego zęba wpływa negatywnie na nasz zgryz. Braki w uzębieniu sprawiają, że niemożliwe jest prawidłowe rozdrobnienie pokarmu, co może mieć niekorzystny wpływ na pracę naszego układu trawiennego. Każdy utracony ząb to również wolna przestrzeń pomiędzy zębami – zęby sąsiadujące od góry lub od dołu – nie napotykając na kontakt, mają tendencję do „wysuwania się”; zęby sąsiadujące w ramach szczęki czy żuchwy – mogą się przesuwać czy przemieszczać powodując przeróżne komplikacje, które często kończą się interwencją ortodonty.

Niska efektywność reklam billboardowych w Lublinie. Co w zamian?

Niska efektywność reklam billboardowych w Lublinie. Co w zamian? 2

Wydajna sprzedaż produktów i usług nie może istnieć bez efektywnej reklamy. Większość osób prowadzących firmy doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Niestety, inwestycja w reklamę często okazuje się zupełnie nietrafiona, a człowiek zastanawia się - dlaczego? Co się stało, że pomimo sporych kosztów, poniesionych na rozpropagowanie marki, klientów wcale nie przybyło? Problem tkwi najprawdopodobniej w formie reklamy.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.