Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

5 stycznia 2009 r.
13:43
Edytuj ten wpis

Rybczewice: koniec sporu o lekarzy

0 24 A A

Nie będzie wymiany lekarzy w Rybczewicach pod Piaskami. Po protestach mieszkańców wójt zrezygnował z usług specjalistów ze Szpitala Wojskowego i podpisał umowę z dotychczasowymi medykami.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Podpisałem umowę na świadczenie podstawowej opieki zdrowotnej z lekarzami z przychodni Starmed - poinformował dzisiaj Mirosław Kwiatosz, wójt gminy Rybczewice. Na taką decyzją czekało pod Urzędem Gminy ponad 100 osób.

-Jednocześnie rozwiązana została umowa ze szpitalem wojskowym, która zakładała takie same usługi - dodał wójt.

Od kilkudziesięciu lat mieszkańców gminy leczy 76-letni lekarz i młodsza lekarka. - Oni nas znają od podszewki - mówili nam mieszkańcy, którzy stanęli w obronie medyków z ośrodka zdrowia Stanmed. - Dlatego nie chcemy tu nowych lekarzy. Tak jest nam dobrze.

Jednak w październiku ubiegłego roku gmina podpisała umowę najmu ośrodka zdrowia z lekarzami ze szpitala wojskowego w Lublinie. Pod warunkiem, że wyremontują ośrodek tak, aby spełniał wymogi unijne. Umowa zaczęła obowiązywać 1 stycznia. Z końcem roku wygasła ona ze Starmedem.

W piątek mieszkańcy nie wpuścili jednak do ośrodka lekarzy z Lublina. Tymczasem Starmed zaproponował podpisanie umowy najmu na takich samych warunkach, jak szpital wojskowy. - Szkoda, że tak późno. Przecież mogli to zrobić już trzy miesiące temu - twierdzi wójt.

Do podpisania umowy ze Starmedem doszło dopiero dziś, ponieważ gmina najpierw musiała rozwiązać kontrakt zawarty ze szpitalem wojskowym. - Doszliśmy do porozumienia - mówi Kwiatosz. - Szpital zgodził się na to. A umowę ze Starmedem podpisaliśmy na rok, z możliwością przedłużenia.

W przychodni pracuje dwóch lekarzy. Anna Rycyk-Sadowska leczy w przychodni od dziesięciu lat. Ponad 40 lat pracuje w niej 77-letni lekarz Julian Krawczyk.





W piątek mieszkańcy nie wpuścili do gabinetów miejscowego ośrodka zdrowia lekarzy z Lublina. Woleli dotychczasowych specjalistów, którzy leczyli ich od wielu lat, a do tego zawsze byli do dyspozycji o każdej porze dnia.

- Dzisiaj doszło do porozumienia ze "starymi" lekarzami - mówi Mirosław Kwiatosz, wójt gminy. - Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia. Przychodnia będzie musiała wspólnie z gminą wyremontować budynek, tak aby spełniał wymogi unijne.

Komentarze 24

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
franio / 17 marca 2009 o 21:31
0
~Ela~ napisał:
Wójt Gminy Rybczewice , to świnia oszukuje ludzie.
Co innego mówi a co innego robi. Mieszkańcy mieli racje, że chcieli go wywieżć na taczce.
Bardzo źle zrobili,że nie poszli na referendum. Ignoruje sobie ludzi, którzy idą do niego coś załatwić.




hmm czyzby ktos z krzykaczy bylby w gminie??? droga Elu powiem Ci tylko tyle ze gdybym ja byl wójtem tez bym cie nei zalatwił skoro śmiesz nazywac osobę publiczną świnią wójt ma również obowiązki i nie bedzie na kazde zawołanie... ciekawe czy Ty bys na jego miejscu byla idealna osoba... no a moze Ka... ilek? albo tata jego?? szkoda ze dzis nei bylem w rybczewicach...




hmm czyzby ktos z krzykaczy bylby w gminie??? droga Elu powiem Ci tylko tyle ze gdybym ja byl wójtem tez bym cie nei zalatwił skoro śmiesz nazywac osobę publiczną świnią wójt ma również obowiązki i nie bedzie na kazde zawołanie... ciekawe czy Ty bys na jego miejscu byla idealna osoba... no a moze Ka... ilek? albo tata jego?? szkoda ze dzis nei bylem w rybczewicach... rozwiń
Avatar
~Ela~ / 17 marca 2009 o 17:09
0
Wójt Gminy Rybczewice , to świnia oszukuje ludzie.
Co innego mówi a co innego robi. Mieszkańcy mieli racje, że chcieli go wywieżć na taczce.
Bardzo źle zrobili,że nie poszli na referendum. Ignoruje sobie ludzi, którzy idą do niego coś załatwić.
Avatar
luiza / 12 lutego 2009 o 10:49
0
OOO!!!
Koniec sporu.........kamień z serca.........
Avatar
Gość / 8 lutego 2009 o 19:58
0
r napisał:
Dzięki ale mimo że mamy "swoich" lekarzy to jednak wielu ludzi leczy się w Gorzkowie lub Krzczonowie. Dlaczego? Chorzy ludzie denerwują się na poczekalni kiedy p. dr podczas dyżuru idzie z pieskiem na spacer.

A nasz lekarz rodzinny (wojskowy swoja drogą, ale to nieważne) wychodzi co 20 minut na papierosa. I to jest ok. Bo on musi zapalić! Ciemny naród. Wolabym, zeby nasz lekarz polatał z pieskiem, zgubiłby brzuch i byłby zdrowszy. Mój prywatny lekarz tez często wychodzi na papieroska.

A nasz lekarz rodzinny (wojskowy swoja drogą, ale to nieważne) wychodzi co 20 minut na papierosa. I to jest ok. Bo on musi zapalić! Ciemny naród. Wolabym, zeby nasz lekarz polatał z pieskiem, zgubiłby brzuch i byłby zdrowszy. Mój prywatny lekarz tez często wychodzi na papieroska. rozwiń
Avatar
zalamana / 2 lutego 2009 o 12:13
0
Krzysiek napisał:
Po pierwsze przykro mi was rozczarować - ale nie pisał to Wodzirej Lipa może wam trudno w to uwierzyć ale są jeszcze inne osoby, których denerwuje to co próbujecie zrobić z tą gminą i uczciwymi ludźmi...

a z tego co wiem to młody Lipa jest na stażu - za który wójt nie płaci! Jeżeli ktoś nie wie na czym polega staż absolwencki to zapraszam do literatury!

Czy Lipie umorzono podatek? nie wiem! jeżeli tak to powinno się zbadać z jakiego powodu!

Poziom waszych wypowiedzi naprawdę mnie przeraża! ŻENADA!


jak mozna byc takim niesprawiedliwym?czy macie troche orientacji w tym co sie dzieje?uwazajac obecnego wojta za osobe bez wyksztalcenia przekupna i bez kompetencji to jak nazwiecie to co robil jego poprzednik?ale takie bzdury moga pisac ci ktorzy maja cos do stracenia .nauczyliscie sie zyc w balaganie bo wtedy nic nikomu nieda sie udowodnic.a teraz szukacie winnych za wszystkie niedociagniecia oczywiscie nie biorac siebie pod uwage
obecnego wojta za osobe bez wyksztalcenia przekupna i bez kompetencji to jak nazwiecie to co robil jego poprzednik?ale takie bzdury moga pisac ci ktorzy maja cos do stracenia .nauczyliscie sie zyc w balaganie bo wtedy nic nikomu nieda sie udowodnic.a teraz szukacie winnych za wszystkie niedociagniecia oczywiscie nie biorac siebie pod uwage rozwiń
Avatar
zainteresowana / 29 stycznia 2009 o 19:36
0
~gościo~ napisał:
Nie bojkotujemy!!!!!!! Zwalmy tego dupka!!!



Dupkiem to może Ty jesteś, jeśli jesteś na tyle inteligentny że obrażasz ludzi, na pewno o sto razy mądrzejszych od Ciebie,bo nie sądzę żebyś się znał na "prowadzeniu" gminy, pewnie tatuś kazał Ci tak mówić co .
Z tego co mi wiadomo niektórym "mądrym" ludziom przeszkadza fakt, iż nowy wójt chce gminę Rybczewice wyciągnąć z długów jakie pozostawili poprzedni wójtowie, którzy najpierw dzielili się wszystkim między sobą (mam na myśli poprzedniego wójta i pracowników gminy) a dopiero potem kasa szła tam gdzie powinna trafić oczywiście już pomniejszona o "pewne koszty", jeśli oczywiście coś z tego dzielenia zostało. Po drugie pracownicy gminy muszą pracować w pełnych godzinach jakie ich obowiązują a nie chodzić na spacerki do sklepu jak przysłowiowe święte krowy ). Przestańcie prać swoje prywatne brudy na publicznym forum bo jest to żenujące i żałosne, tu nie chodzi o to kto komu przeorał miedzę nawet o dwa palce , ale chodzi o człowieka który chce i na pewno wiele może zdziałać dla tej gminy, bo sam się tam wychował, więc nie sądzę żeby chciał dla mieszkańców jak najgorzej i nie chodzi mu o swój własny interes, bo poprzednio zajmował lepsze stanowisko i poświęcił je dla ratowania naszej gminy!!!!!!!! A jedyną przeszkodą są ludzie, którzy czerpali wiele korzyści za kadencji poprzedników (umarzanie podatków wielohektarowych gospodarstw, itp). A jeśli chodzi o ośrodek zdrowia zatrzymał się on na czasach komunistycznych (patrząc na jego wygląd i obsługę pacjęta), wątpię w to żeby 77-letni lekarz był lepszy niż młodszy specjalizujący się w kilku dziedzinach medycyny personel ze szpitala wojskowego. Moim zdaniem cały protest powstał z inicjatywy pielęgniarek, które obawiają się o swoje ciepłe posadki i dobre wypłaty za minimalne usługi które z łaską świadczą pacjętom.
Gorąco zachęcam do wstawienia się na referendum i głosowaniem za obecnym wójtem!!!



Dupkiem to może Ty jesteś, jeśli jesteś na tyle inteligentny że obrażasz ludzi, na pewno o sto razy mądrzejszych od Ciebie,bo nie sądzę żebyś się znał na "prowadzeniu" gminy, pewnie tatuś kazał Ci tak mówić co .
Z tego co mi wiadomo niektórym "mądrym" ludziom przeszkadza fakt, iż nowy wójt chce gminę Rybczewice wyciągnąć z długów jakie pozostawili poprzedni wójtowie, którzy najpierw dzielili się wszystkim między sobą (mam na myśli poprzedniego wójta i pracowników gminy) a dopiero p... rozwiń
Avatar
rover / 8 stycznia 2009 o 11:09
0
To,że pozornie zakończył się spór o ośrodek zdrowia wcale nie oznacza spokoju w gminie.Przeczytałam wszystkie wypowiedzi w obu wątkach sprawy ,było tego przeszło 1000 i doszłam do wniosku,że tak zwolennicy jak i przeciwnicy wójta mało wiedzą o funkcjonowaniu urzędu.Nawet w sprawie samego ośrodka,lekarzy czy pielęgniarek krążą bzdury.Prawda jak zwykle leży pośrodku.WÓJT MA NA KONCIE TAK WPADKI JAK I ZASŁUGI wiadomo,pewne sprawy załatwia lepiej inne gorzej TAK SAMO LEKARZE CZASEM ,,BIORĄ,, CZASEM NIE.Problem nasz to niedoinformowanie społeczeństwa w sprawach ważnych,co się dzieje i dlaczego.Liczyłam,że FORUM POMOŻE, LUDZIE PODADZĄ SENSOWNE FAKTY A TU NIC TYLKO PLOTKI,POMÓWIENIA ,WYZWISKA. Wstyd mi za obie strony sporu.Życzę zdrowego rozsądku.
To,że pozornie zakończył się spór o ośrodek zdrowia wcale nie oznacza spokoju w gminie.Przeczytałam wszystkie wypowiedzi w obu wątkach sprawy ,było tego przeszło 1000 i doszłam do wniosku,że tak zwolennicy jak i przeciwnicy wójta mało wiedzą o funkcjonowaniu urzędu.Nawet w sprawie samego ośrodka,lekarzy czy pielęgniarek krążą bzdury.Prawda jak zwykle leży pośrodku.WÓJT MA NA KONCIE TAK WPADKI JAK I ZASŁUGI wiadomo,pewne sprawy załatwia lepiej inne gorzej TAK SAMO LEKARZE CZASEM ,,BIORĄ,, CZASEM NIE.Problem nasz to niedoinformowanie społecze... rozwiń
Avatar
obserwator / 7 stycznia 2009 o 11:52
0
Decyzję o rozwiązaniu umowy ze szpitalem wojskowym podjęli radni nie wójt, bo to jest kompetencja rady. Krawczyk nie będzie już kierownikiem przychodni, a lekarze będą musieli współfinansować remonty budynku, a jak nie to żegnaj umowo!
Avatar
Krzysiek / 7 stycznia 2009 o 06:24
0
obserwator napisał:
Nareszcie ktoś odważny. Dosyć oszczerstw grupki przekupionych przez Kwiatosza bezrobotnych z parteru gminy. zapewne jak zwykle obiecał im przedłużenie umowy lub zatrudnienie w gminie??Wodzirejem jest synek radnego dupoliza Lipy który zapewne liczy że go wsadzi na urzednika ( hahaha takiego deb***a ?? )
Kwiatosz od dawna otacza sie osobami o podobnym do siebie poziomie intelektu . Po co ma przy nich wypaść jak niedouczony , a tak poziomy ich rozumku - wyrównują się. Większość mieszkańców gminy i tak wie że to człowiek z kompleksami wyższości, zakłamany , mściwy i pragnący władzy za wszelką cenę. UMIE TYLKO OBIECYWAĆ ZŁOTE GÓRY .Pora to zmienić.


Po pierwsze przykro mi was rozczarować - ale nie pisał to Wodzirej Lipa może wam trudno w to uwierzyć ale są jeszcze inne osoby, których denerwuje to co próbujecie zrobić z tą gminą i uczciwymi ludźmi...

a z tego co wiem to młody Lipa jest na stażu - za który wójt nie płaci! Jeżeli ktoś nie wie na czym polega staż absolwencki to zapraszam do literatury!

Czy Lipie umorzono podatek? nie wiem! jeżeli tak to powinno się zbadać z jakiego powodu!

Poziom waszych wypowiedzi naprawdę mnie przeraża! ŻENADA!


Po pierwsze przykro mi was rozczarować - ale nie pisał to Wodzirej Lipa może wam trudno w to uwierzyć ale są jeszcze inne osoby, których denerwuje to co próbujecie zrobić z tą gminą i uczciwymi ludźmi...

a z tego co wiem to młody Lipa jest na stażu - za który wójt nie płaci! Jeżeli ktoś nie wie na czym polega staż absolwencki to zapraszam do literatury!

Czy Lipie umorzono podatek? nie wiem! jeżeli tak to powinno się zbadać z jakiego powodu!

Poziom waszych w... rozwiń
Avatar
obserwator / 6 stycznia 2009 o 22:33
0
Nareszcie ktoś odważny. Dosyć oszczerstw grupki przekupionych przez Kwiatosza bezrobotnych z parteru gminy. zapewne jak zwykle obiecał im przedłużenie umowy lub zatrudnienie w gminie??Wodzirejem jest synek radnego dupoliza Lipy który zapewne liczy że go wsadzi na urzednika ( hahaha takiego deb***a ?? )
Kwiatosz od dawna otacza sie osobami o podobnym do siebie poziomie intelektu . Po co ma przy nich wypaść jak niedouczony , a tak poziomy ich rozumku - wyrównują się. Większość mieszkańców gminy i tak wie że to człowiek z kompleksami wyższości, zakłamany , mściwy i pragnący władzy za wszelką cenę. UMIE TYLKO OBIECYWAĆ ZŁOTE GÓRY .Pora to zmienić.
Nareszcie ktoś odważny. Dosyć oszczerstw grupki przekupionych przez Kwiatosza bezrobotnych z parteru gminy. zapewne jak zwykle obiecał im przedłużenie umowy lub zatrudnienie w gminie??Wodzirejem jest synek radnego dupoliza Lipy który zapewne liczy że go wsadzi na urzednika ( hahaha takiego deb***a ?? )
Kwiatosz od dawna otacza sie osobami o podobnym do siebie poziomie intelektu . Po co ma przy nich wypaść jak niedouczony , a tak poziomy ich rozumku - wyrównują się. Większość mieszkańców gminy i tak wie że to człowiek z kompleksami wyż... rozwiń
Avatar
franio / 17 marca 2009 o 21:31
0
~Ela~ napisał:
Wójt Gminy Rybczewice , to świnia oszukuje ludzie.
Co innego mówi a co innego robi. Mieszkańcy mieli racje, że chcieli go wywieżć na taczce.
Bardzo źle zrobili,że nie poszli na referendum. Ignoruje sobie ludzi, którzy idą do niego coś załatwić.




hmm czyzby ktos z krzykaczy bylby w gminie??? droga Elu powiem Ci tylko tyle ze gdybym ja byl wójtem tez bym cie nei zalatwił skoro śmiesz nazywac osobę publiczną świnią wójt ma również obowiązki i nie bedzie na kazde zawołanie... ciekawe czy Ty bys na jego miejscu byla idealna osoba... no a moze Ka... ilek? albo tata jego?? szkoda ze dzis nei bylem w rybczewicach...




hmm czyzby ktos z krzykaczy bylby w gminie??? droga Elu powiem Ci tylko tyle ze gdybym ja byl wójtem tez bym cie nei zalatwił skoro śmiesz nazywac osobę publiczną świnią wójt ma również obowiązki i nie bedzie na kazde zawołanie... ciekawe czy Ty bys na jego miejscu byla idealna osoba... no a moze Ka... ilek? albo tata jego?? szkoda ze dzis nei bylem w rybczewicach... rozwiń
Avatar
~Ela~ / 17 marca 2009 o 17:09
0
Wójt Gminy Rybczewice , to świnia oszukuje ludzie.
Co innego mówi a co innego robi. Mieszkańcy mieli racje, że chcieli go wywieżć na taczce.
Bardzo źle zrobili,że nie poszli na referendum. Ignoruje sobie ludzi, którzy idą do niego coś załatwić.
Avatar
luiza / 12 lutego 2009 o 10:49
0
OOO!!!
Koniec sporu.........kamień z serca.........
Avatar
Gość / 8 lutego 2009 o 19:58
0
r napisał:
Dzięki ale mimo że mamy "swoich" lekarzy to jednak wielu ludzi leczy się w Gorzkowie lub Krzczonowie. Dlaczego? Chorzy ludzie denerwują się na poczekalni kiedy p. dr podczas dyżuru idzie z pieskiem na spacer.

A nasz lekarz rodzinny (wojskowy swoja drogą, ale to nieważne) wychodzi co 20 minut na papierosa. I to jest ok. Bo on musi zapalić! Ciemny naród. Wolabym, zeby nasz lekarz polatał z pieskiem, zgubiłby brzuch i byłby zdrowszy. Mój prywatny lekarz tez często wychodzi na papieroska.

A nasz lekarz rodzinny (wojskowy swoja drogą, ale to nieważne) wychodzi co 20 minut na papierosa. I to jest ok. Bo on musi zapalić! Ciemny naród. Wolabym, zeby nasz lekarz polatał z pieskiem, zgubiłby brzuch i byłby zdrowszy. Mój prywatny lekarz tez często wychodzi na papieroska. rozwiń
Avatar
zalamana / 2 lutego 2009 o 12:13
0
Krzysiek napisał:
Po pierwsze przykro mi was rozczarować - ale nie pisał to Wodzirej Lipa może wam trudno w to uwierzyć ale są jeszcze inne osoby, których denerwuje to co próbujecie zrobić z tą gminą i uczciwymi ludźmi...

a z tego co wiem to młody Lipa jest na stażu - za który wójt nie płaci! Jeżeli ktoś nie wie na czym polega staż absolwencki to zapraszam do literatury!

Czy Lipie umorzono podatek? nie wiem! jeżeli tak to powinno się zbadać z jakiego powodu!

Poziom waszych wypowiedzi naprawdę mnie przeraża! ŻENADA!


jak mozna byc takim niesprawiedliwym?czy macie troche orientacji w tym co sie dzieje?uwazajac obecnego wojta za osobe bez wyksztalcenia przekupna i bez kompetencji to jak nazwiecie to co robil jego poprzednik?ale takie bzdury moga pisac ci ktorzy maja cos do stracenia .nauczyliscie sie zyc w balaganie bo wtedy nic nikomu nieda sie udowodnic.a teraz szukacie winnych za wszystkie niedociagniecia oczywiscie nie biorac siebie pod uwage
obecnego wojta za osobe bez wyksztalcenia przekupna i bez kompetencji to jak nazwiecie to co robil jego poprzednik?ale takie bzdury moga pisac ci ktorzy maja cos do stracenia .nauczyliscie sie zyc w balaganie bo wtedy nic nikomu nieda sie udowodnic.a teraz szukacie winnych za wszystkie niedociagniecia oczywiscie nie biorac siebie pod uwage rozwiń
Avatar
zainteresowana / 29 stycznia 2009 o 19:36
0
~gościo~ napisał:
Nie bojkotujemy!!!!!!! Zwalmy tego dupka!!!



Dupkiem to może Ty jesteś, jeśli jesteś na tyle inteligentny że obrażasz ludzi, na pewno o sto razy mądrzejszych od Ciebie,bo nie sądzę żebyś się znał na "prowadzeniu" gminy, pewnie tatuś kazał Ci tak mówić co .
Z tego co mi wiadomo niektórym "mądrym" ludziom przeszkadza fakt, iż nowy wójt chce gminę Rybczewice wyciągnąć z długów jakie pozostawili poprzedni wójtowie, którzy najpierw dzielili się wszystkim między sobą (mam na myśli poprzedniego wójta i pracowników gminy) a dopiero potem kasa szła tam gdzie powinna trafić oczywiście już pomniejszona o "pewne koszty", jeśli oczywiście coś z tego dzielenia zostało. Po drugie pracownicy gminy muszą pracować w pełnych godzinach jakie ich obowiązują a nie chodzić na spacerki do sklepu jak przysłowiowe święte krowy ). Przestańcie prać swoje prywatne brudy na publicznym forum bo jest to żenujące i żałosne, tu nie chodzi o to kto komu przeorał miedzę nawet o dwa palce , ale chodzi o człowieka który chce i na pewno wiele może zdziałać dla tej gminy, bo sam się tam wychował, więc nie sądzę żeby chciał dla mieszkańców jak najgorzej i nie chodzi mu o swój własny interes, bo poprzednio zajmował lepsze stanowisko i poświęcił je dla ratowania naszej gminy!!!!!!!! A jedyną przeszkodą są ludzie, którzy czerpali wiele korzyści za kadencji poprzedników (umarzanie podatków wielohektarowych gospodarstw, itp). A jeśli chodzi o ośrodek zdrowia zatrzymał się on na czasach komunistycznych (patrząc na jego wygląd i obsługę pacjęta), wątpię w to żeby 77-letni lekarz był lepszy niż młodszy specjalizujący się w kilku dziedzinach medycyny personel ze szpitala wojskowego. Moim zdaniem cały protest powstał z inicjatywy pielęgniarek, które obawiają się o swoje ciepłe posadki i dobre wypłaty za minimalne usługi które z łaską świadczą pacjętom.
Gorąco zachęcam do wstawienia się na referendum i głosowaniem za obecnym wójtem!!!



Dupkiem to może Ty jesteś, jeśli jesteś na tyle inteligentny że obrażasz ludzi, na pewno o sto razy mądrzejszych od Ciebie,bo nie sądzę żebyś się znał na "prowadzeniu" gminy, pewnie tatuś kazał Ci tak mówić co .
Z tego co mi wiadomo niektórym "mądrym" ludziom przeszkadza fakt, iż nowy wójt chce gminę Rybczewice wyciągnąć z długów jakie pozostawili poprzedni wójtowie, którzy najpierw dzielili się wszystkim między sobą (mam na myśli poprzedniego wójta i pracowników gminy) a dopiero p... rozwiń
Avatar
rover / 8 stycznia 2009 o 11:09
0
To,że pozornie zakończył się spór o ośrodek zdrowia wcale nie oznacza spokoju w gminie.Przeczytałam wszystkie wypowiedzi w obu wątkach sprawy ,było tego przeszło 1000 i doszłam do wniosku,że tak zwolennicy jak i przeciwnicy wójta mało wiedzą o funkcjonowaniu urzędu.Nawet w sprawie samego ośrodka,lekarzy czy pielęgniarek krążą bzdury.Prawda jak zwykle leży pośrodku.WÓJT MA NA KONCIE TAK WPADKI JAK I ZASŁUGI wiadomo,pewne sprawy załatwia lepiej inne gorzej TAK SAMO LEKARZE CZASEM ,,BIORĄ,, CZASEM NIE.Problem nasz to niedoinformowanie społeczeństwa w sprawach ważnych,co się dzieje i dlaczego.Liczyłam,że FORUM POMOŻE, LUDZIE PODADZĄ SENSOWNE FAKTY A TU NIC TYLKO PLOTKI,POMÓWIENIA ,WYZWISKA. Wstyd mi za obie strony sporu.Życzę zdrowego rozsądku.
To,że pozornie zakończył się spór o ośrodek zdrowia wcale nie oznacza spokoju w gminie.Przeczytałam wszystkie wypowiedzi w obu wątkach sprawy ,było tego przeszło 1000 i doszłam do wniosku,że tak zwolennicy jak i przeciwnicy wójta mało wiedzą o funkcjonowaniu urzędu.Nawet w sprawie samego ośrodka,lekarzy czy pielęgniarek krążą bzdury.Prawda jak zwykle leży pośrodku.WÓJT MA NA KONCIE TAK WPADKI JAK I ZASŁUGI wiadomo,pewne sprawy załatwia lepiej inne gorzej TAK SAMO LEKARZE CZASEM ,,BIORĄ,, CZASEM NIE.Problem nasz to niedoinformowanie społecze... rozwiń
Avatar
obserwator / 7 stycznia 2009 o 11:52
0
Decyzję o rozwiązaniu umowy ze szpitalem wojskowym podjęli radni nie wójt, bo to jest kompetencja rady. Krawczyk nie będzie już kierownikiem przychodni, a lekarze będą musieli współfinansować remonty budynku, a jak nie to żegnaj umowo!
Avatar
Krzysiek / 7 stycznia 2009 o 06:24
0
obserwator napisał:
Nareszcie ktoś odważny. Dosyć oszczerstw grupki przekupionych przez Kwiatosza bezrobotnych z parteru gminy. zapewne jak zwykle obiecał im przedłużenie umowy lub zatrudnienie w gminie??Wodzirejem jest synek radnego dupoliza Lipy który zapewne liczy że go wsadzi na urzednika ( hahaha takiego deb***a ?? )
Kwiatosz od dawna otacza sie osobami o podobnym do siebie poziomie intelektu . Po co ma przy nich wypaść jak niedouczony , a tak poziomy ich rozumku - wyrównują się. Większość mieszkańców gminy i tak wie że to człowiek z kompleksami wyższości, zakłamany , mściwy i pragnący władzy za wszelką cenę. UMIE TYLKO OBIECYWAĆ ZŁOTE GÓRY .Pora to zmienić.


Po pierwsze przykro mi was rozczarować - ale nie pisał to Wodzirej Lipa może wam trudno w to uwierzyć ale są jeszcze inne osoby, których denerwuje to co próbujecie zrobić z tą gminą i uczciwymi ludźmi...

a z tego co wiem to młody Lipa jest na stażu - za który wójt nie płaci! Jeżeli ktoś nie wie na czym polega staż absolwencki to zapraszam do literatury!

Czy Lipie umorzono podatek? nie wiem! jeżeli tak to powinno się zbadać z jakiego powodu!

Poziom waszych wypowiedzi naprawdę mnie przeraża! ŻENADA!


Po pierwsze przykro mi was rozczarować - ale nie pisał to Wodzirej Lipa może wam trudno w to uwierzyć ale są jeszcze inne osoby, których denerwuje to co próbujecie zrobić z tą gminą i uczciwymi ludźmi...

a z tego co wiem to młody Lipa jest na stażu - za który wójt nie płaci! Jeżeli ktoś nie wie na czym polega staż absolwencki to zapraszam do literatury!

Czy Lipie umorzono podatek? nie wiem! jeżeli tak to powinno się zbadać z jakiego powodu!

Poziom waszych w... rozwiń
Avatar
obserwator / 6 stycznia 2009 o 22:33
0
Nareszcie ktoś odważny. Dosyć oszczerstw grupki przekupionych przez Kwiatosza bezrobotnych z parteru gminy. zapewne jak zwykle obiecał im przedłużenie umowy lub zatrudnienie w gminie??Wodzirejem jest synek radnego dupoliza Lipy który zapewne liczy że go wsadzi na urzednika ( hahaha takiego deb***a ?? )
Kwiatosz od dawna otacza sie osobami o podobnym do siebie poziomie intelektu . Po co ma przy nich wypaść jak niedouczony , a tak poziomy ich rozumku - wyrównują się. Większość mieszkańców gminy i tak wie że to człowiek z kompleksami wyższości, zakłamany , mściwy i pragnący władzy za wszelką cenę. UMIE TYLKO OBIECYWAĆ ZŁOTE GÓRY .Pora to zmienić.
Nareszcie ktoś odważny. Dosyć oszczerstw grupki przekupionych przez Kwiatosza bezrobotnych z parteru gminy. zapewne jak zwykle obiecał im przedłużenie umowy lub zatrudnienie w gminie??Wodzirejem jest synek radnego dupoliza Lipy który zapewne liczy że go wsadzi na urzednika ( hahaha takiego deb***a ?? )
Kwiatosz od dawna otacza sie osobami o podobnym do siebie poziomie intelektu . Po co ma przy nich wypaść jak niedouczony , a tak poziomy ich rozumku - wyrównują się. Większość mieszkańców gminy i tak wie że to człowiek z kompleksami wyż... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 24

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wraca Puławskie Kino Samochodowe
27 lipca 2018, 0:00

Wraca Puławskie Kino Samochodowe 7 0

Co Gdzie Kiedy. Gratka dla miłośników kina w Puławach. W dniach 27-29 lipca odbędzie się kolejna już edycja Puławskiego Kina Samochodowego, nawiązującego do amerykańskiej tradycji seansów.

94 PZLA MP. Podsumowanie drugiego dnia

94 PZLA MP. Podsumowanie drugiego dnia 0 0

Małgorzata Hołub-Kowalik i Karol Zalewski złotymi medalistami w biegu na 400 metrów. To dość spora niespodzianka bo za faworytów w obu przypadkach uchodzili inni uczestnicy finału

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia]
galeria
film

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia] 77 13

W Lublinie trwa koncert Siła Kobiet. Na scenie występują: Paulina Przybysz, Monika Brodka, Katarzyna Nosowska i Kayah. Na plac Zamkowy przyszły tłumy

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje
kraj
film

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje 5 2

Radomyśl (woj. wielkopolskie). Na trasie Wschowa-Radomyśl samochód osobowy uderzył w dwie nastolatki jadące na rowerach. Młodsza z dziewcząt, 13-latka, zginęła na miejscu. Jej rok starsza koleżanka została przewieziona do szpitala. Przyczyny wypadku bada prokuratura.

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek
2 sierpnia 2018, 17:00

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek 2 0

Co Gdzie Kiedy. Popularny spektakl Centrum Kultury - Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek będzie można zobaczyć bezpłatnie w ramach wakacyjnego projektu Lato na Placu Litewskim. Pokaz odbędzie się dwukrotnie - w czwartek, 2 sierpnia i piątek, 3 sierpnia o godz. 17 przy pomniku Unii Lubelskiej.

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić?
galeria

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić? 21 2

Żeby obejrzeć wszystkie występy, najlepiej zacząć w czwartek. Dlatego już dziś przedstawiamy program festiwalu, choć najwięcej spektakli będzie dopiero za tydzień. Jak zwykle warto zarezerwować dużo czasu, dobrze zaplanować dzień i zatroszczyć się o wygodne obuwie

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle!
film

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle! 0 0

Podczas inauguracyjnego konkursu Letniego Grand Prix 2018 na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle reprezentacja Polski zajęła pierwsze miejsce osiągając rekordową przewagę 71,3 punktu nad drugimi w klasyfikacji Niemcami. Trzecie miejsce przypadło Norwegom

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty 15 3

Przebudowany po drugim spadku z rzędu zespół z Łęcznej w pierwszym meczu nowego sezonu wywalczył punkt w Wejherowie chociaż po niespełna pół godzinie gry przegrywał 0:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2 4 0

Po sparingu Stali z Tomasovią zdecydowanie lepsze humory panują w obozie czwartoligowca. Drużyna Pawła Babiarza ograła beniaminka III ligi 4:2

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów
galeria

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów 2 2

Zawodnik Agrosu Zamość w piątek został mistrzem Polski w biegu na 100 metrów, a w sobotę zapewnił sobie awans do finałowego biegu na dwa razy dłuższym dystansie.

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę?

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę? 0 4

Pierwszy wyjazd do pracy za granicą może wiązać się z dużym stresem. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, by uniknąć niepotrzebnych nerwów.

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0 0 4

Piłkarze Rafała Borysiuka ostro postrzelali przy okazji sobotniego meczu kontrolnego z Włodawianką. Zawody zakończyły się zwycięstwem trzecioligowca 7:0. Rywale pod okiem Marka Droba ćwiczą jednak dopiero od tygodnia i tak naprawdę budują nową drużynę

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia
28 lipca 2018, 0:00

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia 1 0

Co Gdzie Kiedy. 28 lipca odbędzie się pierwsza w historii letnia edycja Botanicznej Piątki na terenie Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.