Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

22 listopada 2010 r.
13:49
Edytuj ten wpis

Świdnik: Pijany kierowca busa wiózł pasażerów do Lublina

Autor: Zdjęcie autora mc
1 16 A A

0,7 promila alkoholu w organizmie miał kierowca busa, którego policjanci zatrzymali dziś rano w Świdniku. Mężczyzna wiózł pasażerów na trasie Oleśniki – Lublin.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Dzisiaj rano w Świdniku przy ul. Piaseckiej policjanci z drogówki zatrzymali do rutynowej kontroli kierującego busem – relacjonuje Renata Laszczka-Rusek.

I dodaje: – Za kierownicą mercedesa siedział 46-letni mieszkaniec powiatu. Kierowca wykonywał kurs na trasie Oleśniki - Lublin. Samochód wypełniony był pasażerami.

W czasie kontroli policjanci wyczuli od kierowcy alkohol. - Mężczyzna został przebadany – informuje Laszczka-Rusek. – Miał w organizmie 0, 7 promila alkoholu.

Policjanci poinformowali o sprawie właściciela firmy przewozowej, który wysłał na miejsce drugiego kierowcę. 46-latek trafił zaś na komendę.

Za jazdę po pijanemu grozi kara do 2 lat więzienia.

Komentarze 16

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ana / 9 grudnia 2010 o 15:32
0
jeżdziłam z tym kierowca codziennie. jezdził bardzo dobrze i czułam sie bardzo bezpiecznie.wielka szkoda!!!
Avatar
Przemek / 29 listopada 2010 o 17:12
0
[quote name='oburzony' timestamp='1290442579' post='386597']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą pijani ? To, że w Polsce jest bezsensowny limit 0.2 to nie upoważnia do wmawiania publicznie że ktoś był pijany. 0.7 to nawet nie są dwa piwa.
[/quote]
W całej Europie są większe limity ale nie dla kierowców zawodowych. Niemcy, Francja i inne kraje UE wprowadziły zakaz spożywania alkoholu przez kierowców zawodowych. Masz mieć 0 i koniec. Nie ważne czy jedziesz czy odpoczywasz. W każdej chwili musisz być w stanie wsiąść i pojechać dalej.
[quote name='oburzony' timestamp='1290442579' post='386597']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą pijani ? To, że w Polsce jest bezsensowny limit 0.2 to nie upoważnia do wmawiania publicznie że ktoś był pijany. 0.7 to nawet nie są dwa piwa.
[/quote]
W całej Europie są większe limity ale nie dla kierowców zawodowych. Niemcy, Francja i inne kraje UE wprowadziły zakaz spożywania alkoholu przez kierowców zawodowych... rozwiń
Avatar
ola / 27 listopada 2010 o 12:27
0
http://www.money.pl/darmowe-ebooki/?ref=18ab627d99e0cacc6f43dfa0c71b3c78
Avatar
aaaaaaaaaaaaaaaaaa / 27 listopada 2010 o 11:57
0
hehehhe ja jeżdżę .... a rACZej jeździłam często z tym kierowcąą;d
Avatar
gość / 26 listopada 2010 o 00:45
0
no pewnie niech zwieksza w Polsce norme alkoholu do 1.5 promila
przeciez to nie jest tak duzo
Avatar
jon / 24 listopada 2010 o 21:58
0
[quote name='driwer' timestamp='1290474280' post='387254']
Sam jesteś niedouczony i to ciężko, żeby nie powiedzieć po prostu głupi. Przy 0,7 promila każdy człowiek - nawet jeśli nie ma wyraźnie, w sposób widoczny zaburzonych czynności motorycznych, to z całą pewnością ma znacznie obniżony próg krytycyzmu i podniesiony (znacznie) poziom pozytywnej samooceny, co przy dobrym humorze i samopoczuciu powoduje, iż osobnik taki jest piekielnie niebezpieczny jako kierowca auta. Przy 2 promilach większość normalnych ludzi ma tak zaburzone zdolności psychomotoryczne, że często nie są w stanie poruszać się o własnych siłach.
Według polskiego prawa stan "po spożyciu" = 0,2 - 0,5 promila; powyżej 0,5 = stan nietrzeźwości.
Dzięki takim ja ty przygłupom cały czas istnieje społeczne przyzwolenie na mordowanie ludzi przez pijanych kierowców - no bo oni "lepiej jeżdżą po alkoholu niż na trzeźwo".
Nie, cofam moje poprzednie określenie; ty nie jesteś niedouczony, ty jesteś niedorozwinięty i powinni cię szybko ubezwłasnowolnić, zanim twoje czyny staną się tak niebezpieczne i durne jak gadanie!
[/quote]
popieram całkowicie !!!
[quote name='driwer' timestamp='1290474280' post='387254']
Sam jesteś niedouczony i to ciężko, żeby nie powiedzieć po prostu głupi. Przy 0,7 promila każdy człowiek - nawet jeśli nie ma wyraźnie, w sposób widoczny zaburzonych czynności motorycznych, to z całą pewnością ma znacznie obniżony próg krytycyzmu i podniesiony (znacznie) poziom pozytywnej samooceny, co przy dobrym humorze i samopoczuciu powoduje, iż osobnik taki jest piekielnie niebezpieczny jako kierowca auta. Przy 2 promilach większość normalnych ludzi... rozwiń
Avatar
Mieszkam w UK / 23 listopada 2010 o 18:12
0
[quote name='oburzony' timestamp='1290442579' post='386597']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą pijani ? To, że w Polsce jest bezsensowny limit 0.2 to nie upoważnia do wmawiania publicznie że ktoś był pijany. 0.7 to nawet nie są dwa piwa.
[/quote]
Oj kolego masz stare wiadomości już zmniejszyli limit w UK http://news.england.pl/pinta_piwa.htm
Avatar
driwer / 23 listopada 2010 o 02:04
0
[quote name='Gość' timestamp='1290470875' post='387243']
To chyba Ty jesteś nie douczony. No chyba, że przy 0.7 masz zaburzone funkcje motoryczne to wtedy jestem w stanie Cię zrozumieć, ale u przeciętnego człowieka 0.7 alk w organiżmie w żadnym stopniu nie wpływa na ocenę sytuacji i umiejętności, stąd moje zdziwnienie i oburzenie, tym bardziej, że Angli jest 0.8 co tylko potwierdza to co teraz napisałem. Dla mnie osoba pijana to taka która ma ponad 2 promile i takiej osoby bym za kółko raczej nie wpuszczał. Poza tym kierowca nie pójdzie siedziec i wyjdzie bez poważniejszych konekwencji, bo był w stanie po spożyciu, a nie nietrzeźwości, a wg polskiego prawa stan nietrzeźwości zaczyna się powyżej 1 promila, a z kierowcą po spożyciu jeździłem nie raz jako pasażer bo znam tą osobę i wiem jak ona się zachowuje po alkoholu. I jeździ nawet bezpieczniej i lepiej niż na trzeźwo.
[/quote]

Sam jesteś niedouczony i to ciężko, żeby nie powiedzieć po prostu głupi. Przy 0,7 promila każdy człowiek - nawet jeśli nie ma wyraźnie, w sposób widoczny zaburzonych czynności motorycznych, to z całą pewnością ma znacznie obniżony próg krytycyzmu i podniesiony (znacznie) poziom pozytywnej samooceny, co przy dobrym humorze i samopoczuciu powoduje, iż osobnik taki jest piekielnie niebezpieczny jako kierowca auta. Przy 2 promilach większość normalnych ludzi ma tak zaburzone zdolności psychomotoryczne, że często nie są w stanie poruszać się o własnych siłach.
Według polskiego prawa stan "po spożyciu" = 0,2 - 0,5 promila; powyżej 0,5 = stan nietrzeźwości.
Dzięki takim ja ty przygłupom cały czas istnieje społeczne przyzwolenie na mordowanie ludzi przez pijanych kierowców - no bo oni "lepiej jeżdżą po alkoholu niż na trzeźwo".
Nie, cofam moje poprzednie określenie; ty nie jesteś niedouczony, ty jesteś niedorozwinięty i powinni cię szybko ubezwłasnowolnić, zanim twoje czyny staną się tak niebezpieczne i durne jak gadanie!
[quote name='Gość' timestamp='1290470875' post='387243']
To chyba Ty jesteś nie douczony. No chyba, że przy 0.7 masz zaburzone funkcje motoryczne to wtedy jestem w stanie Cię zrozumieć, ale u przeciętnego człowieka 0.7 alk w organiżmie w żadnym stopniu nie wpływa na ocenę sytuacji i umiejętności, stąd moje zdziwnienie i oburzenie, tym bardziej, że Angli jest 0.8 co tylko potwierdza to co teraz napisałem. Dla mnie osoba pijana to taka która ma ponad 2 promile i takiej osoby bym za kółko raczej nie wpuszczał. Poza... rozwiń
Avatar
Gość / 23 listopada 2010 o 01:10
0
Także nie bądź takim ignorantem na inne sprawy. Co w Angli uważasz, że co, że to inna rasa jest, inaczej wpływa na nią alkohol kosmici tam jeźdzą. Na Polsce świat się nie kończy.
Pozdrawiam oburzony...
Avatar
Gość / 23 listopada 2010 o 01:07
0
[quote name='driwer' timestamp='1290444544' post='386646']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą
Panie "oburzony" jesteście troszkę nie douczeni to 0,7 promila to człowiek pijany rozumiesz- kumasz A jak nie bardzo to jedz do Anglii i tam żyj pij i jeździj po drodze nie uczęszczanej przez ludzi aż do spotkania swojego drz.....Myśl troszkę ciekawe czy sam byś z pijakiem jechał ?
[/quote]

To chyba Ty jesteś nie douczony. No chyba, że przy 0.7 masz zaburzone funkcje motoryczne to wtedy jestem w stanie Cię zrozumieć, ale u przeciętnego człowieka 0.7 alk w organiżmie w żadnym stopniu nie wpływa na ocenę sytuacji i umiejętności, stąd moje zdziwnienie i oburzenie, tym bardziej, że Angli jest 0.8 co tylko potwierdza to co teraz napisałem. Dla mnie osoba pijana to taka która ma ponad 2 promile i takiej osoby bym za kółko raczej nie wpuszczał. Poza tym kierowca nie pójdzie siedziec i wyjdzie bez poważniejszych konekwencji, bo był w stanie po spożyciu, a nie nietrzeźwości, a wg polskiego prawa stan nietrzeźwości zaczyna się powyżej 1 promila, a z kierowcą po spożyciu jeździłem nie raz jako pasażer bo znam tą osobę i wiem jak ona się zachowuje po alkoholu. I jeździ nawet bezpieczniej i lepiej niż na trzeźwo.
[quote name='driwer' timestamp='1290444544' post='386646']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą
Panie "oburzony" jesteście troszkę nie douczeni to 0,7 promila to człowiek pijany rozumiesz- kumasz A jak nie bardzo to jedz do Anglii i tam żyj pij i jeździj po drodze nie uczęszczanej przez ludzi aż do spotkania swojego drz.....Myśl troszkę ciekawe czy sam byś z pijakiem jechał ?
[/quote]

To... rozwiń
Avatar
ana / 9 grudnia 2010 o 15:32
0
jeżdziłam z tym kierowca codziennie. jezdził bardzo dobrze i czułam sie bardzo bezpiecznie.wielka szkoda!!!
Avatar
Przemek / 29 listopada 2010 o 17:12
0
[quote name='oburzony' timestamp='1290442579' post='386597']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą pijani ? To, że w Polsce jest bezsensowny limit 0.2 to nie upoważnia do wmawiania publicznie że ktoś był pijany. 0.7 to nawet nie są dwa piwa.
[/quote]
W całej Europie są większe limity ale nie dla kierowców zawodowych. Niemcy, Francja i inne kraje UE wprowadziły zakaz spożywania alkoholu przez kierowców zawodowych. Masz mieć 0 i koniec. Nie ważne czy jedziesz czy odpoczywasz. W każdej chwili musisz być w stanie wsiąść i pojechać dalej.
[quote name='oburzony' timestamp='1290442579' post='386597']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą pijani ? To, że w Polsce jest bezsensowny limit 0.2 to nie upoważnia do wmawiania publicznie że ktoś był pijany. 0.7 to nawet nie są dwa piwa.
[/quote]
W całej Europie są większe limity ale nie dla kierowców zawodowych. Niemcy, Francja i inne kraje UE wprowadziły zakaz spożywania alkoholu przez kierowców zawodowych... rozwiń
Avatar
ola / 27 listopada 2010 o 12:27
0
http://www.money.pl/darmowe-ebooki/?ref=18ab627d99e0cacc6f43dfa0c71b3c78
Avatar
aaaaaaaaaaaaaaaaaa / 27 listopada 2010 o 11:57
0
hehehhe ja jeżdżę .... a rACZej jeździłam często z tym kierowcąą;d
Avatar
gość / 26 listopada 2010 o 00:45
0
no pewnie niech zwieksza w Polsce norme alkoholu do 1.5 promila
przeciez to nie jest tak duzo
Avatar
jon / 24 listopada 2010 o 21:58
0
[quote name='driwer' timestamp='1290474280' post='387254']
Sam jesteś niedouczony i to ciężko, żeby nie powiedzieć po prostu głupi. Przy 0,7 promila każdy człowiek - nawet jeśli nie ma wyraźnie, w sposób widoczny zaburzonych czynności motorycznych, to z całą pewnością ma znacznie obniżony próg krytycyzmu i podniesiony (znacznie) poziom pozytywnej samooceny, co przy dobrym humorze i samopoczuciu powoduje, iż osobnik taki jest piekielnie niebezpieczny jako kierowca auta. Przy 2 promilach większość normalnych ludzi ma tak zaburzone zdolności psychomotoryczne, że często nie są w stanie poruszać się o własnych siłach.
Według polskiego prawa stan "po spożyciu" = 0,2 - 0,5 promila; powyżej 0,5 = stan nietrzeźwości.
Dzięki takim ja ty przygłupom cały czas istnieje społeczne przyzwolenie na mordowanie ludzi przez pijanych kierowców - no bo oni "lepiej jeżdżą po alkoholu niż na trzeźwo".
Nie, cofam moje poprzednie określenie; ty nie jesteś niedouczony, ty jesteś niedorozwinięty i powinni cię szybko ubezwłasnowolnić, zanim twoje czyny staną się tak niebezpieczne i durne jak gadanie!
[/quote]
popieram całkowicie !!!
[quote name='driwer' timestamp='1290474280' post='387254']
Sam jesteś niedouczony i to ciężko, żeby nie powiedzieć po prostu głupi. Przy 0,7 promila każdy człowiek - nawet jeśli nie ma wyraźnie, w sposób widoczny zaburzonych czynności motorycznych, to z całą pewnością ma znacznie obniżony próg krytycyzmu i podniesiony (znacznie) poziom pozytywnej samooceny, co przy dobrym humorze i samopoczuciu powoduje, iż osobnik taki jest piekielnie niebezpieczny jako kierowca auta. Przy 2 promilach większość normalnych ludzi... rozwiń
Avatar
Mieszkam w UK / 23 listopada 2010 o 18:12
0
[quote name='oburzony' timestamp='1290442579' post='386597']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą pijani ? To, że w Polsce jest bezsensowny limit 0.2 to nie upoważnia do wmawiania publicznie że ktoś był pijany. 0.7 to nawet nie są dwa piwa.
[/quote]
Oj kolego masz stare wiadomości już zmniejszyli limit w UK http://news.england.pl/pinta_piwa.htm
Avatar
driwer / 23 listopada 2010 o 02:04
0
[quote name='Gość' timestamp='1290470875' post='387243']
To chyba Ty jesteś nie douczony. No chyba, że przy 0.7 masz zaburzone funkcje motoryczne to wtedy jestem w stanie Cię zrozumieć, ale u przeciętnego człowieka 0.7 alk w organiżmie w żadnym stopniu nie wpływa na ocenę sytuacji i umiejętności, stąd moje zdziwnienie i oburzenie, tym bardziej, że Angli jest 0.8 co tylko potwierdza to co teraz napisałem. Dla mnie osoba pijana to taka która ma ponad 2 promile i takiej osoby bym za kółko raczej nie wpuszczał. Poza tym kierowca nie pójdzie siedziec i wyjdzie bez poważniejszych konekwencji, bo był w stanie po spożyciu, a nie nietrzeźwości, a wg polskiego prawa stan nietrzeźwości zaczyna się powyżej 1 promila, a z kierowcą po spożyciu jeździłem nie raz jako pasażer bo znam tą osobę i wiem jak ona się zachowuje po alkoholu. I jeździ nawet bezpieczniej i lepiej niż na trzeźwo.
[/quote]

Sam jesteś niedouczony i to ciężko, żeby nie powiedzieć po prostu głupi. Przy 0,7 promila każdy człowiek - nawet jeśli nie ma wyraźnie, w sposób widoczny zaburzonych czynności motorycznych, to z całą pewnością ma znacznie obniżony próg krytycyzmu i podniesiony (znacznie) poziom pozytywnej samooceny, co przy dobrym humorze i samopoczuciu powoduje, iż osobnik taki jest piekielnie niebezpieczny jako kierowca auta. Przy 2 promilach większość normalnych ludzi ma tak zaburzone zdolności psychomotoryczne, że często nie są w stanie poruszać się o własnych siłach.
Według polskiego prawa stan "po spożyciu" = 0,2 - 0,5 promila; powyżej 0,5 = stan nietrzeźwości.
Dzięki takim ja ty przygłupom cały czas istnieje społeczne przyzwolenie na mordowanie ludzi przez pijanych kierowców - no bo oni "lepiej jeżdżą po alkoholu niż na trzeźwo".
Nie, cofam moje poprzednie określenie; ty nie jesteś niedouczony, ty jesteś niedorozwinięty i powinni cię szybko ubezwłasnowolnić, zanim twoje czyny staną się tak niebezpieczne i durne jak gadanie!
[quote name='Gość' timestamp='1290470875' post='387243']
To chyba Ty jesteś nie douczony. No chyba, że przy 0.7 masz zaburzone funkcje motoryczne to wtedy jestem w stanie Cię zrozumieć, ale u przeciętnego człowieka 0.7 alk w organiżmie w żadnym stopniu nie wpływa na ocenę sytuacji i umiejętności, stąd moje zdziwnienie i oburzenie, tym bardziej, że Angli jest 0.8 co tylko potwierdza to co teraz napisałem. Dla mnie osoba pijana to taka która ma ponad 2 promile i takiej osoby bym za kółko raczej nie wpuszczał. Poza... rozwiń
Avatar
Gość / 23 listopada 2010 o 01:10
0
Także nie bądź takim ignorantem na inne sprawy. Co w Angli uważasz, że co, że to inna rasa jest, inaczej wpływa na nią alkohol kosmici tam jeźdzą. Na Polsce świat się nie kończy.
Pozdrawiam oburzony...
Avatar
Gość / 23 listopada 2010 o 01:07
0
[quote name='driwer' timestamp='1290444544' post='386646']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą
Panie "oburzony" jesteście troszkę nie douczeni to 0,7 promila to człowiek pijany rozumiesz- kumasz A jak nie bardzo to jedz do Anglii i tam żyj pij i jeździj po drodze nie uczęszczanej przez ludzi aż do spotkania swojego drz.....Myśl troszkę ciekawe czy sam byś z pijakiem jechał ?
[/quote]

To chyba Ty jesteś nie douczony. No chyba, że przy 0.7 masz zaburzone funkcje motoryczne to wtedy jestem w stanie Cię zrozumieć, ale u przeciętnego człowieka 0.7 alk w organiżmie w żadnym stopniu nie wpływa na ocenę sytuacji i umiejętności, stąd moje zdziwnienie i oburzenie, tym bardziej, że Angli jest 0.8 co tylko potwierdza to co teraz napisałem. Dla mnie osoba pijana to taka która ma ponad 2 promile i takiej osoby bym za kółko raczej nie wpuszczał. Poza tym kierowca nie pójdzie siedziec i wyjdzie bez poważniejszych konekwencji, bo był w stanie po spożyciu, a nie nietrzeźwości, a wg polskiego prawa stan nietrzeźwości zaczyna się powyżej 1 promila, a z kierowcą po spożyciu jeździłem nie raz jako pasażer bo znam tą osobę i wiem jak ona się zachowuje po alkoholu. I jeździ nawet bezpieczniej i lepiej niż na trzeźwo.
[quote name='driwer' timestamp='1290444544' post='386646']
Jaki pijany znowu? 0.7 i pijany ludzie opanujcie się. W Angli dopuszczalne jest 0.8 to co tam wszyscy wg autora artykulu jeźdzą
Panie "oburzony" jesteście troszkę nie douczeni to 0,7 promila to człowiek pijany rozumiesz- kumasz A jak nie bardzo to jedz do Anglii i tam żyj pij i jeździj po drodze nie uczęszczanej przez ludzi aż do spotkania swojego drz.....Myśl troszkę ciekawe czy sam byś z pijakiem jechał ?
[/quote]

To... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 16

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Skwer Zbigniewa Hołdy w Lublinie już otwarty. "Zbyszek to był skromny facet" [zdjęcia]
galeria

Skwer Zbigniewa Hołdy w Lublinie już otwarty. "Zbyszek to był skromny facet" [zdjęcia] 0 1

Sędziowie, adwokaci, akademicy. Przedstawiciele duchowieństwa i ruchu LGBT. Sąsiedzi i przyjaciele. W poniedziałek w południe uroczyście została przecięta biało-czerwona wstęga na niebieskiej tabliczce Skwer Zbigniewa Hołdy przy ul. Lipowej (naprzeciwko CHR Plaza).

Ukradli alpaki z hodowli pod Lublinem. Szukają auta na radomskich tablicach

Ukradli alpaki z hodowli pod Lublinem. Szukają auta na radomskich tablicach 67 3

To prawdopodobnie pierwsza kradzież tych zwierząt w Polsce. W poniedziałek z hodowli z miejscowości Józefów Pociecha koło Lublina złodzieje ukradli parę młodych alpak. Policja prowadzi postępowanie w tej sprawie i razem z właścicielem zwierząt prosi o pomoc w ustaleniu sprawców

Tajemnicze dźwięki w miejscowości pod Lublinem. Mieszkańcy powiadomili policję
ALARM24

Tajemnicze dźwięki w miejscowości pod Lublinem. Mieszkańcy powiadomili policję 3 15

Nie wiadomo skąd dobiegają dźwięki, które słyszą mieszkańcy podlubelskiej Kalinówki (gmina Głusk). Wiadomość o "odgłosach odległego wybuchu" otrzymaliśmy od naszego Czytelnika. Mieszkańcy powiadomili też policję.

Lubelskie: Kandydat Wiosny podejrzany o milionowe wyłudzenia. Jest reakcja Biedronia

Lubelskie: Kandydat Wiosny podejrzany o milionowe wyłudzenia. Jest reakcja Biedronia 56 10

Marcin W. – kandydat Wiosny do europarlamentu i przedsiębiorca z Ryk – ma zarzuty wyłudzenia blisko 17 mln zł dotacji z rolnej agencji. Partia przeprowadza wewnętrzną kontrolę, a sam Marcin W. do niczego się nie przyznaje. Do sprawy odniósł się lider Wiosny Robert Biedroń

Spór działacza LGBT z wojewodą wróci do sądu? "Zachował się niehonorowo"
galeria

Spór działacza LGBT z wojewodą wróci do sądu? "Zachował się niehonorowo" 0 18

Sprawa wytoczona wojewodzie lubelskiemu przez organizatora Marszu Równości może wrócić na wokandę. Zdaniem Bartosza Staszewskiego, Przemysław Czarnek nie wywiązał się z warunków zawartej przed sądem ugody

Wernisaż wystawy Tomasza Majewskiego w Pracowni Otwartej LuCreate
24 maja 2019, 19:00

Wernisaż wystawy Tomasza Majewskiego w Pracowni Otwartej LuCreate 0 0

W piątek, 24 maja o godz. 19 w Pracowni Otwartej LuCreate (Krakowskie Przedmieście 53) zorganizowany zostanie wernisaż wystawy prac Tomasza Majewskiego. Ekspozycja będzie czynna do 21 czerwca.

Wernisaż bułgarskiej grafiki i książki artystycznej w Galerii UMCS
20 maja 2019, 18:00

Wernisaż bułgarskiej grafiki i książki artystycznej w Galerii UMCS 0 0

Od 20 maja w Galerii Wydziału Artystycznego UMCS (ul. Zana 11, Lublin) będzie można oglądać wystawę "Bułgarska grafika i książka artystyczna - graficzne transformacje II". Wernisaż ekspozycji będzie miał miejsce o godz. 18.

Problem z remontem basenu w SP23 w Lublinie

Problem z remontem basenu w SP23 w Lublinie 0 0

Jest problem z remontem małej niecki basenu w Szkole Podstawowej nr 23 przy ul. Podzamcze

Manolo Cadenas jednak nie poprowadzi Azotów Puławy!

Manolo Cadenas jednak nie poprowadzi Azotów Puławy! 0 3

Hiszpański trener Manolo Cadenas nie poprowadzi w kolejnym sezonie klubu z Puław. Były szkoleniowiec Orlen Wisły Płock, a ostatnio Mieszkowa Brześć zdecydował się na powrót do ojczyzny, gdzie obejmie drużynę Ademar Leon

Burzowo i niebezpiecznie w powiecie puławskim

Burzowo i niebezpiecznie w powiecie puławskim 0 0

Dzisiaj w powiecie puławskim i całym województwie mogą wystąpić intensywne opady deszczu i gradu, którym może towarzyszyć wiatr dochodzący w porywach do 80 km/h. Uspokoić może się dopiero w późnych godzinach nocnych. SMSy z ostrzeżeniami wysłało już Rządowe Centrum Bezpieczeństwa.

Producent placów zabaw pobudzających wyobraźnię

Producent placów zabaw pobudzających wyobraźnię 0 0

Plac zabaw to miejsce stworzone z myślą o dzieciach i dla dzieci. Młodsi i starsi użytkownicy każdego placu zabaw powinni mieć możliwość bezpiecznego eksplorowania przestrzeni oraz testowania własnych możliwości fizycznych na różnego rodzaju urządzeniach i konstrukcjach. Doskonale zaprojektowany plac zabaw powinien być również prawdziwym poligonem dla dziecięcej kreatywności, umożliwiającym efektowne ćwiczenia i manewry na… wyobraźni. Jak to osiągnąć? Sporo o tym wie producent wyjątkowych placów zabaw z Lublina. Przyjrzyjmy się ofercie firmy Activeline.

"Ciekawi świata" w Puławach
22 maja 2019, 18:00

"Ciekawi świata" w Puławach 0 0

Biblioteka Miejska w Puławach (ul. Głęboka 7a) zaprasza na kolejne spotkania z cyklu "Ciekawi świata". Gościem pierwszego spotkania, 22 maja o godz. 18, będzie Jędrzej Majka.

Lubelskie: Policjanci pilnują go w dzień i w nocy. Gwałciciel wyszedł z więzienia

Lubelskie: Policjanci pilnują go w dzień i w nocy. Gwałciciel wyszedł z więzienia 29 12

Gwałciciel niedawno opuścił więzienie. Policjanci muszą śledzić każdy jego krok. Przez całą dobę stoją przed jego domem.

Sytuacja pogodowa w woj. lubelskim. Gdzie jest burza? Alert RCB - SMS-y z ostrzeżeniem

Sytuacja pogodowa w woj. lubelskim. Gdzie jest burza? Alert RCB - SMS-y z ostrzeżeniem 20 2

IMGW informuje o aktualnej sytuacji pogodowej w woj. lubelskim. Najnowszy komunikat jest z godz. 13:16.

10 zespołów wystąpiło na lubelskim turnieju bike polo Kaftan Open Vol. 4

10 zespołów wystąpiło na lubelskim turnieju bike polo Kaftan Open Vol. 4 0 0

Drużyna polsko-francuska okazała się najlepsza na turnieju Kaftan Open Vol. 4 na profesjonalnym boisku przy ul. Śliwińskiego 5. W sumie w Lublinie wystąpiło 10 ekip z czterech krajów

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.