Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

20 października 2009 r.
9:46
Edytuj ten wpis

Gospodarz z Ulhówka zasadził się na lisa, a zabił psa

Autor: Zdjęcie autora (lew)
0 9 A A

Lis podkradał się do kurnika, więc gospodarz postanowił wziąć sprawy w swoje ręce. Zastawił na podwórku wnyka i czekał na chytrusa. A że w zastawioną pułapkę złapał się pies, to jemu też nie zamierzał przepuścić.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
41-letnia mieszkanka tej samej wioski od piątku szukała swojego czteroletniego kundelka. Prawda okazała się bolesna: w poniedziałek w odległości około 200 metrów od swoich zabudowań odnalazła martwego psiaka.

Już na pierwszy rzut oka było widać, że kundel został zabity. Powiadomiono policję. Trop prowadził do 40-letniego gospodarza. Mężczyzna przyznał się do uśmiercenia zwierzęcia.

Wyjaśnił, że zastawił na podwórku sidła na polującego na jego kury lisa. Ale rudzielec łukiem omijał zasadzkę, przypadkowo złapał się za to pies. Gospodarz zaczął okładać zwierzę drewnianym kijem po całym ciele. – Bo na pewno wyjadał jajka w kurniku – powiedział mundurowym.

Kundel nie przeżył ataku, a jego oprawca na razie nie usłyszał zarzutu. – Wyjaśniamy, czy jego postępowanie wyczerpuje znamiona przestępstwa – powiedział nam Ireneusz Stromidło, rzecznik prasowy tomaszowskiej policji.

Ustawa o ochronie zwierząt przewiduje odpowiedzialność karną za znęcanie się nad zwierzętami. Za zabicie zwierzęcia bez przyczyny grozi kara do roku pozbawienia wolności, a w przypadku gdyby sprawca działał ze szczególnym okrucieństwem, kara może sięgać nawet do 2 lat.

Można zabić zwierzę z potrzeby gospodarczej, ze względów humanitarnych, z przyczyn sanitarnych, ze względu na potrzeby nauki, a także w razie jego agresywności.

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
witt / 20 października 2009 o 14:56
+1
miał facet rację nie będzie jajkami swoich kur karmił cudzego psa, a pani jak posiada psa to niech się odpowiedzialnie nim zajmuje a nie pies chodzi samopas popieram rolnika robi porządek z włuczęgami.
Avatar
Gość / 20 października 2009 o 14:02
+1
Jakby mi cudzy pies robił szkody na podwórzu to też specjalnie bym się nie patyczkował.
Avatar
~gość~ / 21 października 2009 o 18:44
0
arietta napisał:
Nie twierdzę, że WSZYSCY mieszkający na wsiach są bez serca, ale większość niestety nie zna takich wartości , jak uczucie , współczucie, miłość, wrażliwość itd. Rzadko się zdarza, aby wieśniacy okazywali odrobinę uczuć zwierzętom. Są to istoty ( jak ktoś słusznie zauważył ) hodowane, a nie wychowywane . Tam nie ma kto i kiedy okazywać w/ w wartości , jakie powinien posiadać każdy normalny człowiek. Tam się ryje w ziemi, robi obrządki , plewi ogródki itd, a dzieci biegają samopas ( często się słyszy , jak wpadają pod maszyny rolnicze i albo przeżyją , albo zostają kalekami). Jak więc człowiek, który jest hodowany ( podobnie , jak zwierzęta), ma mieć do nich odrobinę serca. Na wsiach zwierzę , które przynosi jakiekolwiek korzyści, jest jako tako traktowane ( i to nie zawsze, bo ile jest przypadków zagłodzonych na śmierć zwierząt gospodarskich, albo przetrzymywanie ich w makabrycznych warunkach). Nie wiem i nigdy tego nie zrozumiem, jak można chodzić codziennie koło zwierzęcia (krowa, świnia, koń...) , a potem własnoręcznie je zabijać i to często w bardzo niehumanitarny sposób, gdzie zwierzę długo się męczy zanim skona. Dla mnie to nie są ludzie, ale bestie, dla których zabić , to żaden problem. Tutaj mamy najlepszy przykład- pies , który wpadł we wnyki, nie mający szansy na obronę ( ucieczkę) i dobity kawałkiem drąga. Pytanie za co ? Bo przez przypadek znalazł się koło zabudowań barbarzyńcy? Takich bydlaków powinno się surowo karać, bo inaczej będą robili to samo. Dowalić mu z 10 tys. złotych na Schroniska dla Zwierząt, żeby wiedział ,że takowe istnieją , bo cham jeden z drugim pozbywa się niechcianych zwierząt, wyrzucając je niejednokrotnie na ulicę, a potem takie wałęsające się , bezpańskie stworzenie ( jak przeżyje) ląduje w Schronisku. Po co takiego dziada trzymać w więzieniu i karmić z pieniędzy podatników? Owszem , jak nie zapłaci , wsadzić go do ciupy , ale niech sam na siebie zarobi....Jak takiego bydlaka nie męczy sumienie ? Chodzi to zapewne do kościoła,,, modli się" ( szczególnie ci , co do kościoła nie wchodzą, tylko stoją pod parkanem i całą mszę gadają), a póżniej zabijają z zimną krwią. Każde zwierzę ma takie samo prawo do życia , jak człowiek, ale TYLKO CZŁOWIEK, potrafi to zrozumieć. CHAM tego nie rozumie i pewnie nigdy nie zrozumie, bo cham pozostanie chamem na wieki wieków....... Pamiętać należy , że w miastach też mieszkają chamy ( ci , co posprzedawali majątki i pokupowali sobie sobie chałupy w miastach) i jest ich niestety więcej niż rodowitych miastowych. Cóż jednak z tego - nawet , jak uważają się za ,, miastowych, to w genach mają zakodowane ,, wartości" przekazywane z dziada - pradziada i tak już pozostanie..... To przez takich ,, miastowych ", znajdujemy psy przywiązywane do drzew w lasach, wyrzucane z pędzącego auta, ciągnięte za autem za tylną łapę, polewane substancja łatwopalną i żywcem podpalane, wyrzucane z okien wieżowców , jak już się znudzą swojemu ,,panu", przywiązywane do budy na krótkim łańcuchu i zabijane sztachetą dla butelki wina itd itd. NORMALNYM LUDZIOM to się w głowie nie mieści, a przecież TYLKO CZŁOWIEK wśród istot żywych jest ISTOTĄ ROZUMNĄ !!!!! W takim razie , gdzie u takich bydlaków znajduje się rozum ? NIGDZIE, BO JUŻ DAWNO SIĘ ZLASOWAŁ. Gdyby takie coś posiadało rozum , nigdy nie czyniłoby takiego zła. Osobiście brzydzę się tymi bestiami w ludzkiej skórze i mam nadzieję ,że kiedyś za te ciężkie grzechy zostaną odpowiednio rozliczone.

Całkowicie się z Tobą zgadzam.

Całkowicie się z Tobą zgadzam. rozwiń
Avatar
no name / 20 października 2009 o 16:09
0
witt napisał:
miał facet rację nie będzie jajkami swoich kur karmił cudzego psa, a pani jak posiada psa to niech się odpowiedzialnie nim zajmuje a nie pies chodzi samopas popieram rolnika robi porządek z włuczęgami.

Niech sobie zabezpieczy kurnik.
Nie miał prawa zabić tego psa. I pamiętaj, zasadził się na lisa, lisa nie dorwał to zamordował to, co mu w ręce wpadło. Wpadł pies. Za to i za sidła, powinien iść do pudła.

A z WŁÓCZĘGAMI robi porządek schronisko, a nie jakiś kmiot z drągiem (pamiętacie tego to zakatował psa za wino?), albo z budelką denaturatu (gnoje z Tomaszowic), czy z samochodem (typ, który wlókł psa za autem).

Niech sobie zabezpieczy kurnik.
Nie miał prawa zabić tego psa. I pamiętaj, zasadził się na lisa, lisa nie dorwał to zamordował to, co mu w ręce wpadło. Wpadł pies. Za to i za sidła, powinien iść do pudła.

A z WŁÓCZĘGAMI robi porządek schronisko, a nie jakiś kmiot z drągiem (pamiętacie tego to zakatował psa za wino?), albo z budelką denaturatu (gnoje z Tomaszowic), czy z samochodem (typ, który wlókł psa za autem). rozwiń
Avatar
no name / 20 października 2009 o 12:06
0
No to mamy dwie sprawy, lub nawet trzy: jedna to ZAKATOWANIE psa, a druga zastawianie sideł. A skoro dziadyga sidła ma, i wie jak zastawiać, to pewnie także kłusownictwo - to trzecia. Co zrobi policja i sąd?
Avatar
arietta / 20 października 2009 o 20:33
-1
Nie twierdzę, że WSZYSCY mieszkający na wsiach są bez serca, ale większość niestety nie zna takich wartości , jak uczucie , współczucie, miłość, wrażliwość itd. Rzadko się zdarza, aby wieśniacy okazywali odrobinę uczuć zwierzętom. Są to istoty ( jak ktoś słusznie zauważył ) hodowane, a nie wychowywane . Tam nie ma kto i kiedy okazywać w/ w wartości , jakie powinien posiadać każdy normalny człowiek. Tam się ryje w ziemi, robi obrządki , plewi ogródki itd, a dzieci biegają samopas ( często się słyszy , jak wpadają pod maszyny rolnicze i albo przeżyją , albo zostają kalekami). Jak więc człowiek, który jest hodowany ( podobnie , jak zwierzęta), ma mieć do nich odrobinę serca. Na wsiach zwierzę , które przynosi jakiekolwiek korzyści, jest jako tako traktowane ( i to nie zawsze, bo ile jest przypadków zagłodzonych na śmierć zwierząt gospodarskich, albo przetrzymywanie ich w makabrycznych warunkach). Nie wiem i nigdy tego nie zrozumiem, jak można chodzić codziennie koło zwierzęcia (krowa, świnia, koń...) , a potem własnoręcznie je zabijać i to często w bardzo niehumanitarny sposób, gdzie zwierzę długo się męczy zanim skona. Dla mnie to nie są ludzie, ale bestie, dla których zabić , to żaden problem. Tutaj mamy najlepszy przykład- pies , który wpadł we wnyki, nie mający szansy na obronę ( ucieczkę) i dobity kawałkiem drąga. Pytanie za co ? Bo przez przypadek znalazł się koło zabudowań barbarzyńcy? Takich bydlaków powinno się surowo karać, bo inaczej będą robili to samo. Dowalić mu z 10 tys. złotych na Schroniska dla Zwierząt, żeby wiedział ,że takowe istnieją , bo cham jeden z drugim pozbywa się niechcianych zwierząt, wyrzucając je niejednokrotnie na ulicę, a potem takie wałęsające się , bezpańskie stworzenie ( jak przeżyje) ląduje w Schronisku. Po co takiego dziada trzymać w więzieniu i karmić z pieniędzy podatników? Owszem , jak nie zapłaci , wsadzić go do ciupy , ale niech sam na siebie zarobi....Jak takiego bydlaka nie męczy sumienie ? Chodzi to zapewne do kościoła,,, modli się" ( szczególnie ci , co do kościoła nie wchodzą, tylko stoją pod parkanem i całą mszę gadają), a póżniej zabijają z zimną krwią. Każde zwierzę ma takie samo prawo do życia , jak człowiek, ale TYLKO CZŁOWIEK, potrafi to zrozumieć. CHAM tego nie rozumie i pewnie nigdy nie zrozumie, bo cham pozostanie chamem na wieki wieków....... Pamiętać należy , że w miastach też mieszkają chamy ( ci , co posprzedawali majątki i pokupowali sobie sobie chałupy w miastach) i jest ich niestety więcej niż rodowitych miastowych. Cóż jednak z tego - nawet , jak uważają się za ,, miastowych, to w genach mają zakodowane ,, wartości" przekazywane z dziada - pradziada i tak już pozostanie..... To przez takich ,, miastowych ", znajdujemy psy przywiązywane do drzew w lasach, wyrzucane z pędzącego auta, ciągnięte za autem za tylną łapę, polewane substancja łatwopalną i żywcem podpalane, wyrzucane z okien wieżowców , jak już się znudzą swojemu ,,panu", przywiązywane do budy na krótkim łańcuchu i zabijane sztachetą dla butelki wina itd itd. NORMALNYM LUDZIOM to się w głowie nie mieści, a przecież TYLKO CZŁOWIEK wśród istot żywych jest ISTOTĄ ROZUMNĄ !!!!! W takim razie , gdzie u takich bydlaków znajduje się rozum ? NIGDZIE, BO JUŻ DAWNO SIĘ ZLASOWAŁ. Gdyby takie coś posiadało rozum , nigdy nie czyniłoby takiego zła. Osobiście brzydzę się tymi bestiami w ludzkiej skórze i mam nadzieję ,że kiedyś za te ciężkie grzechy zostaną odpowiednio rozliczone.
Nie twierdzę, że WSZYSCY mieszkający na wsiach są bez serca, ale większość niestety nie zna takich wartości , jak uczucie , współczucie, miłość, wrażliwość itd. Rzadko się zdarza, aby wieśniacy okazywali odrobinę uczuć zwierzętom. Są to istoty ( jak ktoś słusznie zauważył ) hodowane, a nie wychowywane . Tam nie ma kto i kiedy okazywać w/ w wartości , jakie powinien posiadać każdy normalny człowiek. Tam się ryje w ziemi, robi obrządki , plewi ogródki itd, a dzieci biegają samopas ( często się słyszy , jak wpadają pod maszyny rolnicze i albo p... rozwiń
Avatar
Steve / 20 października 2009 o 18:30
-1
zuza napisał:
POPIERAM !!!!. Burak nie miał najmniejszych podstaw, aby zabić psa. We wnyki powinien sam wpaść i to tak ,żeby został kaleką na całe życie. Jak można postępować w tak perfidny sposób? Psina dostała się we wnyki , jeszcze ją dobił sztachetą. Nigdzie nie jest napisane ,że złapał psa na gorącym uczynku tzn z jajami w zębach, a nawet jakby tak było , to szkoda chamowi jednego , czy dwóch jajek? Niech takich buraków szlag trafi jeszcze dzisiaj. Co za swołocz !!!! Takiemu dziadowi powinno się odebrać wszystkie zwierzęta, bo to bydle zostało WYHODOWANE i nie zna najmniejszych nawet uczuć do innych istot żywych. Dla takich buraków -zabić , to tyle , co splunąć , dlatego tak ich nienawidzę.

Wlasnie to mnie najbardziej w ludziach ze wsi denerwuje. Maja te psy czy koty, jakims cudem ta suka czy kotka ma male to co? do wora i wybic wszystkie male bo przeciez po co taki problem trzymac w domu. Ja bym przekopal wzdluz i wszerz wszystkie tereny wiejskie moze by sie znalazlo jakies dzieci LUDZI bo wiadomo jak sie zabija zwierzeta bo sa male to moze i jakis wariat i degenerat zabil tez dziecko swojej corki bo sie puscila z kims na tluce i teraz nie chce miec problemu.

Wlasnie to mnie najbardziej w ludziach ze wsi denerwuje. Maja te psy czy koty, jakims cudem ta suka czy kotka ma male to co? do wora i wybic wszystkie male bo przeciez po co taki problem trzymac w domu. Ja bym przekopal wzdluz i wszerz wszystkie tereny wiejskie moze by sie znalazlo jakies dzieci LUDZI bo wiadomo jak sie zabija zwierzeta bo sa male to moze i jakis wariat i degenerat zabil tez dziecko swojej corki bo sie puscila z kims na tluce i teraz nie chce miec problemu. rozwiń
Avatar
zuza / 20 października 2009 o 18:10
-1
no name napisał:
Niech sobie zabezpieczy kurnik.
Nie miał prawa zabić tego psa. I pamiętaj, zasadził się na lisa, lisa nie dorwał to zamordował to, co mu w ręce wpadło. Wpadł pies. Za to i za sidła, powinien iść do pudła.

A z WŁÓCZĘGAMI robi porządek schronisko, a nie jakiś kmiot z drągiem (pamiętacie tego to zakatował psa za wino?), albo z budelką denaturatu (gnoje z Tomaszowic), czy z samochodem (typ, który wlókł psa za autem).

POPIERAM !!!!. Burak nie miał najmniejszych podstaw, aby zabić psa. We wnyki powinien sam wpaść i to tak ,żeby został kaleką na całe życie. Jak można postępować w tak perfidny sposób? Psina dostała się we wnyki , jeszcze ją dobił sztachetą. Nigdzie nie jest napisane ,że złapał psa na gorącym uczynku tzn z jajami w zębach, a nawet jakby tak było , to szkoda chamowi jednego , czy dwóch jajek? Niech takich buraków szlag trafi jeszcze dzisiaj. Co za swołocz !!!! Takiemu dziadowi powinno się odebrać wszystkie zwierzęta, bo to bydle zostało WYHODOWANE i nie zna najmniejszych nawet uczuć do innych istot żywych. Dla takich buraków -zabić , to tyle , co splunąć , dlatego tak ich nienawidzę.

POPIERAM !!!!. Burak nie miał najmniejszych podstaw, aby zabić psa. We wnyki powinien sam wpaść i to tak ,żeby został kaleką na całe życie. Jak można postępować w tak perfidny sposób? Psina dostała się we wnyki , jeszcze ją dobił sztachetą. Nigdzie nie jest napisane ,że złapał psa na gorącym uczynku tzn z jajami w zębach, a nawet jakby tak było , to szkoda chamowi jednego , czy dwóch jajek? Niech takich buraków szlag trafi jeszcze dzisiaj. Co za swołocz !!!! Takiemu dziadowi powinno się ... rozwiń
Avatar
Jan / 20 października 2009 o 11:20
-1
Nie mam nic do ludzi mieszkajacych na wsi, ale dla nich zwierze ktore nie przynosi zysku czyli pies albo kot jest stworzeniem ktoregos tam z koleji gatunku co innego swinia albo krowa. Jedna sie na swieta zarznie niczym dziennikarza w Iraku a drugie bedzie dawac mleko chyba ze bedzie male to tez sie zrobi to samo co z dziennikarzami w Iraku.
Avatar
~gość~ / 21 października 2009 o 18:44
0
arietta napisał:
Nie twierdzę, że WSZYSCY mieszkający na wsiach są bez serca, ale większość niestety nie zna takich wartości , jak uczucie , współczucie, miłość, wrażliwość itd. Rzadko się zdarza, aby wieśniacy okazywali odrobinę uczuć zwierzętom. Są to istoty ( jak ktoś słusznie zauważył ) hodowane, a nie wychowywane . Tam nie ma kto i kiedy okazywać w/ w wartości , jakie powinien posiadać każdy normalny człowiek. Tam się ryje w ziemi, robi obrządki , plewi ogródki itd, a dzieci biegają samopas ( często się słyszy , jak wpadają pod maszyny rolnicze i albo przeżyją , albo zostają kalekami). Jak więc człowiek, który jest hodowany ( podobnie , jak zwierzęta), ma mieć do nich odrobinę serca. Na wsiach zwierzę , które przynosi jakiekolwiek korzyści, jest jako tako traktowane ( i to nie zawsze, bo ile jest przypadków zagłodzonych na śmierć zwierząt gospodarskich, albo przetrzymywanie ich w makabrycznych warunkach). Nie wiem i nigdy tego nie zrozumiem, jak można chodzić codziennie koło zwierzęcia (krowa, świnia, koń...) , a potem własnoręcznie je zabijać i to często w bardzo niehumanitarny sposób, gdzie zwierzę długo się męczy zanim skona. Dla mnie to nie są ludzie, ale bestie, dla których zabić , to żaden problem. Tutaj mamy najlepszy przykład- pies , który wpadł we wnyki, nie mający szansy na obronę ( ucieczkę) i dobity kawałkiem drąga. Pytanie za co ? Bo przez przypadek znalazł się koło zabudowań barbarzyńcy? Takich bydlaków powinno się surowo karać, bo inaczej będą robili to samo. Dowalić mu z 10 tys. złotych na Schroniska dla Zwierząt, żeby wiedział ,że takowe istnieją , bo cham jeden z drugim pozbywa się niechcianych zwierząt, wyrzucając je niejednokrotnie na ulicę, a potem takie wałęsające się , bezpańskie stworzenie ( jak przeżyje) ląduje w Schronisku. Po co takiego dziada trzymać w więzieniu i karmić z pieniędzy podatników? Owszem , jak nie zapłaci , wsadzić go do ciupy , ale niech sam na siebie zarobi....Jak takiego bydlaka nie męczy sumienie ? Chodzi to zapewne do kościoła,,, modli się" ( szczególnie ci , co do kościoła nie wchodzą, tylko stoją pod parkanem i całą mszę gadają), a póżniej zabijają z zimną krwią. Każde zwierzę ma takie samo prawo do życia , jak człowiek, ale TYLKO CZŁOWIEK, potrafi to zrozumieć. CHAM tego nie rozumie i pewnie nigdy nie zrozumie, bo cham pozostanie chamem na wieki wieków....... Pamiętać należy , że w miastach też mieszkają chamy ( ci , co posprzedawali majątki i pokupowali sobie sobie chałupy w miastach) i jest ich niestety więcej niż rodowitych miastowych. Cóż jednak z tego - nawet , jak uważają się za ,, miastowych, to w genach mają zakodowane ,, wartości" przekazywane z dziada - pradziada i tak już pozostanie..... To przez takich ,, miastowych ", znajdujemy psy przywiązywane do drzew w lasach, wyrzucane z pędzącego auta, ciągnięte za autem za tylną łapę, polewane substancja łatwopalną i żywcem podpalane, wyrzucane z okien wieżowców , jak już się znudzą swojemu ,,panu", przywiązywane do budy na krótkim łańcuchu i zabijane sztachetą dla butelki wina itd itd. NORMALNYM LUDZIOM to się w głowie nie mieści, a przecież TYLKO CZŁOWIEK wśród istot żywych jest ISTOTĄ ROZUMNĄ !!!!! W takim razie , gdzie u takich bydlaków znajduje się rozum ? NIGDZIE, BO JUŻ DAWNO SIĘ ZLASOWAŁ. Gdyby takie coś posiadało rozum , nigdy nie czyniłoby takiego zła. Osobiście brzydzę się tymi bestiami w ludzkiej skórze i mam nadzieję ,że kiedyś za te ciężkie grzechy zostaną odpowiednio rozliczone.

Całkowicie się z Tobą zgadzam.

Całkowicie się z Tobą zgadzam. rozwiń
Avatar
arietta / 20 października 2009 o 20:33
-1
Nie twierdzę, że WSZYSCY mieszkający na wsiach są bez serca, ale większość niestety nie zna takich wartości , jak uczucie , współczucie, miłość, wrażliwość itd. Rzadko się zdarza, aby wieśniacy okazywali odrobinę uczuć zwierzętom. Są to istoty ( jak ktoś słusznie zauważył ) hodowane, a nie wychowywane . Tam nie ma kto i kiedy okazywać w/ w wartości , jakie powinien posiadać każdy normalny człowiek. Tam się ryje w ziemi, robi obrządki , plewi ogródki itd, a dzieci biegają samopas ( często się słyszy , jak wpadają pod maszyny rolnicze i albo przeżyją , albo zostają kalekami). Jak więc człowiek, który jest hodowany ( podobnie , jak zwierzęta), ma mieć do nich odrobinę serca. Na wsiach zwierzę , które przynosi jakiekolwiek korzyści, jest jako tako traktowane ( i to nie zawsze, bo ile jest przypadków zagłodzonych na śmierć zwierząt gospodarskich, albo przetrzymywanie ich w makabrycznych warunkach). Nie wiem i nigdy tego nie zrozumiem, jak można chodzić codziennie koło zwierzęcia (krowa, świnia, koń...) , a potem własnoręcznie je zabijać i to często w bardzo niehumanitarny sposób, gdzie zwierzę długo się męczy zanim skona. Dla mnie to nie są ludzie, ale bestie, dla których zabić , to żaden problem. Tutaj mamy najlepszy przykład- pies , który wpadł we wnyki, nie mający szansy na obronę ( ucieczkę) i dobity kawałkiem drąga. Pytanie za co ? Bo przez przypadek znalazł się koło zabudowań barbarzyńcy? Takich bydlaków powinno się surowo karać, bo inaczej będą robili to samo. Dowalić mu z 10 tys. złotych na Schroniska dla Zwierząt, żeby wiedział ,że takowe istnieją , bo cham jeden z drugim pozbywa się niechcianych zwierząt, wyrzucając je niejednokrotnie na ulicę, a potem takie wałęsające się , bezpańskie stworzenie ( jak przeżyje) ląduje w Schronisku. Po co takiego dziada trzymać w więzieniu i karmić z pieniędzy podatników? Owszem , jak nie zapłaci , wsadzić go do ciupy , ale niech sam na siebie zarobi....Jak takiego bydlaka nie męczy sumienie ? Chodzi to zapewne do kościoła,,, modli się" ( szczególnie ci , co do kościoła nie wchodzą, tylko stoją pod parkanem i całą mszę gadają), a póżniej zabijają z zimną krwią. Każde zwierzę ma takie samo prawo do życia , jak człowiek, ale TYLKO CZŁOWIEK, potrafi to zrozumieć. CHAM tego nie rozumie i pewnie nigdy nie zrozumie, bo cham pozostanie chamem na wieki wieków....... Pamiętać należy , że w miastach też mieszkają chamy ( ci , co posprzedawali majątki i pokupowali sobie sobie chałupy w miastach) i jest ich niestety więcej niż rodowitych miastowych. Cóż jednak z tego - nawet , jak uważają się za ,, miastowych, to w genach mają zakodowane ,, wartości" przekazywane z dziada - pradziada i tak już pozostanie..... To przez takich ,, miastowych ", znajdujemy psy przywiązywane do drzew w lasach, wyrzucane z pędzącego auta, ciągnięte za autem za tylną łapę, polewane substancja łatwopalną i żywcem podpalane, wyrzucane z okien wieżowców , jak już się znudzą swojemu ,,panu", przywiązywane do budy na krótkim łańcuchu i zabijane sztachetą dla butelki wina itd itd. NORMALNYM LUDZIOM to się w głowie nie mieści, a przecież TYLKO CZŁOWIEK wśród istot żywych jest ISTOTĄ ROZUMNĄ !!!!! W takim razie , gdzie u takich bydlaków znajduje się rozum ? NIGDZIE, BO JUŻ DAWNO SIĘ ZLASOWAŁ. Gdyby takie coś posiadało rozum , nigdy nie czyniłoby takiego zła. Osobiście brzydzę się tymi bestiami w ludzkiej skórze i mam nadzieję ,że kiedyś za te ciężkie grzechy zostaną odpowiednio rozliczone.
Nie twierdzę, że WSZYSCY mieszkający na wsiach są bez serca, ale większość niestety nie zna takich wartości , jak uczucie , współczucie, miłość, wrażliwość itd. Rzadko się zdarza, aby wieśniacy okazywali odrobinę uczuć zwierzętom. Są to istoty ( jak ktoś słusznie zauważył ) hodowane, a nie wychowywane . Tam nie ma kto i kiedy okazywać w/ w wartości , jakie powinien posiadać każdy normalny człowiek. Tam się ryje w ziemi, robi obrządki , plewi ogródki itd, a dzieci biegają samopas ( często się słyszy , jak wpadają pod maszyny rolnicze i albo p... rozwiń
Avatar
Steve / 20 października 2009 o 18:30
-1
zuza napisał:
POPIERAM !!!!. Burak nie miał najmniejszych podstaw, aby zabić psa. We wnyki powinien sam wpaść i to tak ,żeby został kaleką na całe życie. Jak można postępować w tak perfidny sposób? Psina dostała się we wnyki , jeszcze ją dobił sztachetą. Nigdzie nie jest napisane ,że złapał psa na gorącym uczynku tzn z jajami w zębach, a nawet jakby tak było , to szkoda chamowi jednego , czy dwóch jajek? Niech takich buraków szlag trafi jeszcze dzisiaj. Co za swołocz !!!! Takiemu dziadowi powinno się odebrać wszystkie zwierzęta, bo to bydle zostało WYHODOWANE i nie zna najmniejszych nawet uczuć do innych istot żywych. Dla takich buraków -zabić , to tyle , co splunąć , dlatego tak ich nienawidzę.

Wlasnie to mnie najbardziej w ludziach ze wsi denerwuje. Maja te psy czy koty, jakims cudem ta suka czy kotka ma male to co? do wora i wybic wszystkie male bo przeciez po co taki problem trzymac w domu. Ja bym przekopal wzdluz i wszerz wszystkie tereny wiejskie moze by sie znalazlo jakies dzieci LUDZI bo wiadomo jak sie zabija zwierzeta bo sa male to moze i jakis wariat i degenerat zabil tez dziecko swojej corki bo sie puscila z kims na tluce i teraz nie chce miec problemu.

Wlasnie to mnie najbardziej w ludziach ze wsi denerwuje. Maja te psy czy koty, jakims cudem ta suka czy kotka ma male to co? do wora i wybic wszystkie male bo przeciez po co taki problem trzymac w domu. Ja bym przekopal wzdluz i wszerz wszystkie tereny wiejskie moze by sie znalazlo jakies dzieci LUDZI bo wiadomo jak sie zabija zwierzeta bo sa male to moze i jakis wariat i degenerat zabil tez dziecko swojej corki bo sie puscila z kims na tluce i teraz nie chce miec problemu. rozwiń
Avatar
zuza / 20 października 2009 o 18:10
-1
no name napisał:
Niech sobie zabezpieczy kurnik.
Nie miał prawa zabić tego psa. I pamiętaj, zasadził się na lisa, lisa nie dorwał to zamordował to, co mu w ręce wpadło. Wpadł pies. Za to i za sidła, powinien iść do pudła.

A z WŁÓCZĘGAMI robi porządek schronisko, a nie jakiś kmiot z drągiem (pamiętacie tego to zakatował psa za wino?), albo z budelką denaturatu (gnoje z Tomaszowic), czy z samochodem (typ, który wlókł psa za autem).

POPIERAM !!!!. Burak nie miał najmniejszych podstaw, aby zabić psa. We wnyki powinien sam wpaść i to tak ,żeby został kaleką na całe życie. Jak można postępować w tak perfidny sposób? Psina dostała się we wnyki , jeszcze ją dobił sztachetą. Nigdzie nie jest napisane ,że złapał psa na gorącym uczynku tzn z jajami w zębach, a nawet jakby tak było , to szkoda chamowi jednego , czy dwóch jajek? Niech takich buraków szlag trafi jeszcze dzisiaj. Co za swołocz !!!! Takiemu dziadowi powinno się odebrać wszystkie zwierzęta, bo to bydle zostało WYHODOWANE i nie zna najmniejszych nawet uczuć do innych istot żywych. Dla takich buraków -zabić , to tyle , co splunąć , dlatego tak ich nienawidzę.

POPIERAM !!!!. Burak nie miał najmniejszych podstaw, aby zabić psa. We wnyki powinien sam wpaść i to tak ,żeby został kaleką na całe życie. Jak można postępować w tak perfidny sposób? Psina dostała się we wnyki , jeszcze ją dobił sztachetą. Nigdzie nie jest napisane ,że złapał psa na gorącym uczynku tzn z jajami w zębach, a nawet jakby tak było , to szkoda chamowi jednego , czy dwóch jajek? Niech takich buraków szlag trafi jeszcze dzisiaj. Co za swołocz !!!! Takiemu dziadowi powinno się ... rozwiń
Avatar
no name / 20 października 2009 o 16:09
0
witt napisał:
miał facet rację nie będzie jajkami swoich kur karmił cudzego psa, a pani jak posiada psa to niech się odpowiedzialnie nim zajmuje a nie pies chodzi samopas popieram rolnika robi porządek z włuczęgami.

Niech sobie zabezpieczy kurnik.
Nie miał prawa zabić tego psa. I pamiętaj, zasadził się na lisa, lisa nie dorwał to zamordował to, co mu w ręce wpadło. Wpadł pies. Za to i za sidła, powinien iść do pudła.

A z WŁÓCZĘGAMI robi porządek schronisko, a nie jakiś kmiot z drągiem (pamiętacie tego to zakatował psa za wino?), albo z budelką denaturatu (gnoje z Tomaszowic), czy z samochodem (typ, który wlókł psa za autem).

Niech sobie zabezpieczy kurnik.
Nie miał prawa zabić tego psa. I pamiętaj, zasadził się na lisa, lisa nie dorwał to zamordował to, co mu w ręce wpadło. Wpadł pies. Za to i za sidła, powinien iść do pudła.

A z WŁÓCZĘGAMI robi porządek schronisko, a nie jakiś kmiot z drągiem (pamiętacie tego to zakatował psa za wino?), albo z budelką denaturatu (gnoje z Tomaszowic), czy z samochodem (typ, który wlókł psa za autem). rozwiń
Avatar
witt / 20 października 2009 o 14:56
+1
miał facet rację nie będzie jajkami swoich kur karmił cudzego psa, a pani jak posiada psa to niech się odpowiedzialnie nim zajmuje a nie pies chodzi samopas popieram rolnika robi porządek z włuczęgami.
Avatar
Gość / 20 października 2009 o 14:02
+1
Jakby mi cudzy pies robił szkody na podwórzu to też specjalnie bym się nie patyczkował.
Avatar
no name / 20 października 2009 o 12:06
0
No to mamy dwie sprawy, lub nawet trzy: jedna to ZAKATOWANIE psa, a druga zastawianie sideł. A skoro dziadyga sidła ma, i wie jak zastawiać, to pewnie także kłusownictwo - to trzecia. Co zrobi policja i sąd?
Avatar
Jan / 20 października 2009 o 11:20
-1
Nie mam nic do ludzi mieszkajacych na wsi, ale dla nich zwierze ktore nie przynosi zysku czyli pies albo kot jest stworzeniem ktoregos tam z koleji gatunku co innego swinia albo krowa. Jedna sie na swieta zarznie niczym dziennikarza w Iraku a drugie bedzie dawac mleko chyba ze bedzie male to tez sie zrobi to samo co z dziennikarzami w Iraku.
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

W Lubliniance ze składem mogło być gorzej

W Lubliniance ze składem mogło być gorzej 0 0

Trener Lublinianki Dariusz Bodak buduje w lecie nowy zespół. Cieszy się jednak, że w klubie zostało kilku zawodników ze „starej” gwardii

Zwolnili pracownika, a teraz brakuje im ludzi. Zaskakujące słowa kierownika

Zwolnili pracownika, a teraz brakuje im ludzi. Zaskakujące słowa kierownika 0 0

Miało być ogłoszenie wyroku w głośnej sprawie Grzegorza Cybulskiego, ale sąd niespodziewanie wezwał ponownie na świadka Franciszka Afaltowskiego, kierownika działu eksploatacji w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej w Białej Podlaskiej. Zwolniony pracownik walczy o przywrócenie do pracy w miejskiej spółce.

Uwaga na ogromne korki w okolicach zamkniętego placu Zamkowego w Lublinie
Alarm 24
galeria

Uwaga na ogromne korki w okolicach zamkniętego placu Zamkowego w Lublinie 0 0

Na placu Zamkowym w Lublinie trwają przygotowania do sobotniego koncertu "Siła kobiet". Już jednak dzisiaj przejazd przez plac jest niemożliwy.

Lublin: Urządzą skwer na osiedlu Świt

Lublin: Urządzą skwer na osiedlu Świt 0 0

Nie dłużej niż do końca listopada ma potrwać urządzanie skweru między ul. Szczecińską i Warmińską (os. Świt).

Koncert Fonie Lublina w Trybunale Koronnym
21 lipca 2018, 18:00

Koncert Fonie Lublina w Trybunale Koronnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 21 lipca o godz. 18 w Trybunale Koronnym w Lublinie odbędzie się koncert z cyklu Fonie Lublina pt. Kamienica Rynek 17 - Bracia Wieniawscy.

Pieszym na miasteczku akademickim w Lublinie będzie wygodniej. Plany remontowe UMCS

Pieszym na miasteczku akademickim w Lublinie będzie wygodniej. Plany remontowe UMCS 0 0

Wakacyjne remonty planuje UMCS na terenie miasteczka akademickiego. Uczelnia szuka wykonawcy, który wyremontuje zniszczone chodniki i schody w okolicach akademików.

Podlasie straciło dwóch ważnych piłkarzy, decyzje w Chełmiance w sobotę

Podlasie straciło dwóch ważnych piłkarzy, decyzje w Chełmiance w sobotę 1 0

Dwa mocne ciosy spadły w ostatnich dniach na trenerów i kibiców Podlasia. Kamil Kocoł zdecydował się na transfer do Chełmianki, a Przemysław Grajek postanowił zawiesić buty na kołku

Alarm 24: Co to za samolot lata nad Lublinem? Czytelnik przysyła zdjęcia
galeria

Alarm 24: Co to za samolot lata nad Lublinem? Czytelnik przysyła zdjęcia 21 9

Zdjęcia samolotu przysłał do nas Czytelnik.

"Głusza" i "Zaklęte rewiry" w Kinie Perła. Repertuar na weekend
20 lipca 2018, 21:00

"Głusza" i "Zaklęte rewiry" w Kinie Perła. Repertuar na weekend 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kanadyjski thriller Głusza, kultowe Zaklęte rewiry Majewskiego i komedia Za jakie grzechy, dobry Boże? to propozycje Kina Perła na najbliższy weekend. Projekcje o godz. 21 przy ul. Bernardyńskiej 15.

Grozili śmiercią i zgwałceniem matki? Ruszył proces Cyganów, którzy mieli pobić kucharzy
galeria

Grozili śmiercią i zgwałceniem matki? Ruszył proces Cyganów, którzy mieli pobić kucharzy 10 10

Rozpoczął się proces pięciu Romów, oskarżonych o pobicie kucharzy z puławskiej pizzerii „Desperado”. Wszyscy odpowiadają za napaść z powodu przynależności narodowej. Mieli również grozić swoim ofiarom i ich rodzinom.

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy. Minister rezygnuje z pomysłu poprzednika

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy. Minister rezygnuje z pomysłu poprzednika 2 12

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy, który miał być zaporą przed dzikami roznoszącymi ASF. Z pomysłu swojego poprzednika ostatecznie zrezygnował czwartek obecny minister rolnictwa Krzysztof Ardanowski.

Ewakuowali prawie 150 harcerzy z obozów w lesie

Ewakuowali prawie 150 harcerzy z obozów w lesie 0 1

Blisko 150 harcerzy pochodzących z Lubelskiego zostało w środę ewakuowanych z dwóch obozów w lesie w pobliżu miejscowości Wiosna (województwo świętokrzyskie). Harcerze zostali przetransportowani m.in. do szkoły w Dziebałtowie.

Kiedy będą wybory samorządowe 2018? Nie ma już wolnych billboardów w Lublinie

Kiedy będą wybory samorządowe 2018? Nie ma już wolnych billboardów w Lublinie 3 1

Do 16 sierpnia premier Mateusz Morawiecki ma ogłosić datę jesiennych wyborów samorządowych. Wtedy formalnie ruszy kampania wyborcza. Kandydaci już się do niej szykują – wolnych billboardów już praktycznie nie ma.

AZS AWF Biała Podlaska stawia na młodzież

AZS AWF Biała Podlaska stawia na młodzież 1 0

Z zespołem rozstał się Łukasz Kandora, najbardziej doświadczony zawodnik

Uwaga na burze! IMGW wydał ostrzeżenie

Uwaga na burze! IMGW wydał ostrzeżenie 14 1

Meteorolodzy ostrzegają przed burzami z gradem, które w czwartek mogą pojawić się w naszym województwie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.