Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

3 maja 2012 r.
18:39
Edytuj ten wpis

Z butami poszedł do sądu

0 20 A A
Te buty są felerne – mówi Antoni Szczupak  (Leszek Wójtowicz)
Te buty są felerne – mówi Antoni Szczupak (Leszek Wójtowicz)

Nikt nie będzie robił z mojego syna przestępcy – denerwuje się mieszkaniec Łaszczowa. Od prowadzącej sieć sklepów CCC spółki Multiserwis domaga się przed sądem 2 tys. zł oraz 20 tys. zł na cel społeczny.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Sprawa ma długą historię. Wszystko zaczęło się, gdy w grudniu 2010 r. Mateusz Szczupak kupił w prowadzonym przez spółkę Multiserwis sklepie obuwniczym CCC w Tomaszowie Lubelskim zimowe półbuty. Za 249,99 zł.

– Po tygodniu–dwóch Mateusz zadzwonił i poskarżył się, że nowe buty przemakają – opowiada pan Antoni, jego ojciec. To policjant z 25-letnim stażem, od niedawna na emeryturze.

Mateusz Szczupak zażądał w sklepie zwrotu gotówki bądź wymiany. Poinformowano go, że nic z tego, bo buty nadają się do naprawy.

Nie pomogła interwencja powiatowego rzecznika konsumentów:  Kupujący może zgodzić się na naprawę, ale może żądać wymiany towaru lub zwrotu gotówki – tłumaczy zawiłości prawne Edyta Pawłowska-Krawczyk.

– Jeżeli sprzedawca uznaje reklamację za zasadną, to nie może jednocześnie odmówić wymiany obuwia – dodaje Ernest Makowski z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. – Z odmową możemy się spotkać jedynie wtedy, gdy sprzedawca nie dysponuje zapasem danych rzeczy, nie jest w stanie szybko sprowadzić ich z magazynu lub hurtowni, albo byłoby to zbyt kosztowne. 

Buty zostały więc w sklepie. – Za jakiś czas dostaliśmy zawiadomienie podpisane przez specjalistę do spraw ochrony jakości i reklamacji obuwia, że buty zostały naprawione i nadają się do używania – wspomina Szczupak.

Przy odbiorze spotkała ich niespodzianka. – Podeszwy były dalej odklejone, tak jak w momencie reklamowania. Jak można wciskać ludziom taką chałę? – denerwuje się mieszkaniec Łaszczowa.
"Odklejone podeszwy w obu półbutach w chwili odbierania obuwia po naprawie” – odnotowała kierowniczka sklepu, gdy od razu składali kolejną reklamację.

Zażądali wymiany obuwia lub zwrotu gotówki. Nic nie wskórali, na dodatek otrzymali pismo, z którego wynikało, że syn pana Antoniego świadomie uszkodził odbierane po naprawie obuwie w celu "wyłudzenia zwrotu gotówki”. – Nikt nie będzie robić z syna przestępcy – mówi łaszczowianin, który podczas prywatnej wizyty u rzeczoznawcy uzyskał opinię, że naprawa nie została prawidłowo przeprowadzona. Zdecydował, że sprawa trafi do sądu.

W międzyczasie spółka Multiserwis zdecydowała się jednak zwrócić pieniądze. – Nie odebraliśmy przekazu, a teraz przed sądem dowiodę, że nie można mieć klienta za nic – mówi pan Antoni, który domaga się 2 tys. zł tytułem poniesionych kosztów i 20 tys. zł na rzecz Domu Dziecka w Łabuniach.

Kierowniczka tomaszowskiej placówki nie chciała z nami rozmawiać i odesłała do prezesa zamojskiego oddziału spółki Multiserwis. Był nieuchwytny, dlatego przesłaliśmy mu pytania pocztą elektroniczną.

Nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Od sekretarki usłyszeliśmy, że prezes nie ma nic do powiedzenia w tej sprawie.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 20

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ecco / 29 kwietnia 2013 r. o 11:39
0
[quote name='bania' timestamp='1336113616' post='627257']
Jak się kupuje buty w CCC to tak jest. Przeliczcie sobie: Kupujecie buty na przecenie w ECCO za ok. 250 pln, podobne w CCC za 70. Te z CCC wytrzymają rok, te z ECCO 5-8 lat a nawet może i więcej. Rachunek jest prosty. I nie chcę tu reklamować firmy. Ja takie buty kupowałem jak jeszcze w naszym kraju były niedostępne. Są wygodniejsze i trwalsze od adidasów itp.
[/quote]



Niestety nie zgodzę się z tą opinią. Kupiłam buty ecco terra i popękały całe podeszwy wręcz wykruszyły się a dodatkowo nie uznali mi reklamacji.
[quote name='bania' timestamp='1336113616' post='627257']
Jak się kupuje buty w CCC to tak jest. Przeliczcie sobie: Kupujecie buty na przecenie w ECCO za ok. 250 pln, podobne w CCC za 70. Te z CCC wytrzymają rok, te z ECCO 5-8 lat a nawet może i więcej. Rachunek jest prosty. I nie chcę tu reklamować firmy. Ja takie buty kupowałem jak jeszcze w naszym kraju były niedostępne. Są wygodniejsze i trwalsze od adidasów itp.
[/quote]



Niestety nie zgodzę się z tą opinią. Kupiłam buty ecco... rozwiń
Avatar
gooooo / 12 stycznia 2013 r. o 13:43
0
a mi się podoba postawa i syna i jego pełnomocnika Znajac upór Mateusza jeszcze dopnie swego choćby to miało trwać i 10 lat HiHi
Avatar
Wasz sasiad / 5 maja 2012 r. o 22:52
0
[quote name='kozio' timestamp='1336236951' post='627675']
a co na to nasi struże prawa jak myślicie? czy widzą jak nas oszukują czy coś z tym robią, jak nas bronią przed takimi nieuczciwymi "przedsiębiorcami". Może ktoś wie i podpowie czy wogóle coś w takich sprawach robi nasza policja
[/quote]
Zastanow sie gleboko nad tym co napisales........podpowiem Ci, ze to nie jest sprawa policji.....
Avatar
kozio / 5 maja 2012 r. o 18:55
0
a co na to nasi struże prawa jak myślicie? czy widzą jak nas oszukują czy coś z tym robią, jak nas bronią przed takimi nieuczciwymi "przedsiębiorcami". Może ktoś wie i podpowie czy wogóle coś w takich sprawach robi nasza policja
Avatar
xxx / 5 maja 2012 r. o 10:10
0
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]


Czy zwrócono? Tego bym nie powiedział. Jakoś na moim koncie nie widzialem zaksięgowanej wpłaty od sklepu CCC, a fizycznie gotówki też nie odbierałem (nigdy osobiście, ani podczas wizyty w sklepie, ani w rzadnej formnie przekazu). Tak wiec myślę, że i tę informację należy sporostować, ale to już przed Sądem.
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]


Czy zwrócono? Tego bym nie powiedział. Jakoś na moim koncie nie widzialem zaksięgowanej wpłaty od sklepu CCC, a fizycznie gotówki też nie odbierałem (nigdy osobiście, ani podczas wizyty w sklepie, ani w rzadnej formnie przekazu). Tak wie... rozwiń
Avatar
Mateusz / 5 maja 2012 r. o 10:02
0
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]


Szanowny Obcy!

To, że jestem pełnoletni nie oznacza, że nie mogę mieć pełnomocnika. Toteż mój ojciec poszedł do Sądu jako mój pełnonocnik. Polecam szerzej i dokładniej zapoznawać się z prawem i wtedy wszystko stanie się jasne.

Pozdrawiam
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]


Szanowny Obcy!

To, że jestem pełnoletni nie oznacza, że nie mogę mieć pełnomocnika. Toteż mój ojciec poszedł do Sądu jako mój pełnonocnik. Polecam szerzej i dokładniej zapoznawać się z prawem i wtedy wszystko stanie się ... rozwiń
Avatar
gosciu / 4 maja 2012 r. o 15:34
0
To nie jest pieniactwo. To jest obrona przed oszczerczym pomówieniem, że klient celowo zniszczył buty aby wyłudzić odszkodowanie. Oszczercze pomówienie jest przestępstwem i autor takiej odpowiedzi na reklamację powinien zaopatrzyć się w wazelinę.
Avatar
Wasz sasiad... / 4 maja 2012 r. o 13:15
0
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]
Nie zgodzę się z określeniem zaistniałej sytuacji "pieniactwem", ale właśnie świadomością konsumenta!
Musimy domagać się należytej obsługi zarówno tych kupujących za tysiące, jak tez tych kupujących za setki lub dziesiątki! Każda kwota ma swoja wartości dla osoby ją wydatkującej i handlowiec powinien szanować wszystkich.....bo z tego żyje! No chyba, ze w ramach reklamy swojej placówki wyraźnie napisze "Drogi kliencie, nie oczekuj z naszej strony poważnego traktowania Twojej osoby"... Wtedy wchodząc do takiego przybytku nie mamy prawa oczekiwać należytej jakości towarów, jak tez i obsługi.... Wszystko inne jest umowa pomiędzy sprzedawca i kupującym, a takie umowy są regulowane prawem i należy to prawo egzekwować...
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]
Nie zgodzę się z określeniem zaistniałej sytuacji "pieniactwem", ale właśnie świadomością konsumenta!
Musimy domagać się należytej obsługi zarówno tych kupujących za tysiące, jak tez tych kupujących za setki lub dziesiątki! Ka... rozwiń
Avatar
MARYJAN ARCYBISKUP / 4 maja 2012 r. o 10:10
0
Popieram i serdecznie gratuluje odwagi. Zamówiłem kiedyś buty u jednego, niezyjącego już szewca, który zajmował sie produkcją butów na zamówienie. Mam je do dzisiaj, choć mają 22 lata. Są niezniszczone, choć użytkowane były w różnych warunkach zimowych. Dzisiaj, kiedy kupie buty w znanej sieci sklepów, buty nie wytrzymują 3 tygodni użytkowania. Jednym słowem wciska nam się szajs, za który musimy płacić jak za zboże. Nie polecam butów włoskich bo szkoda kasy. Jeżeli macie taką możliwość zamawiajcie buty u szewców. Zdecydowanie opłaca się w to zainwestować.
Avatar
bania / 4 maja 2012 r. o 08:40
0
Jak się kupuje buty w CCC to tak jest. Przeliczcie sobie: Kupujecie buty na przecenie w ECCO za ok. 250 pln, podobne w CCC za 70. Te z CCC wytrzymają rok, te z ECCO 5-8 lat a nawet może i więcej. Rachunek jest prosty. I nie chcę tu reklamować firmy. Ja takie buty kupowałem jak jeszcze w naszym kraju były niedostępne. Są wygodniejsze i trwalsze od adidasów itp.
Avatar
ecco / 29 kwietnia 2013 r. o 11:39
0
[quote name='bania' timestamp='1336113616' post='627257']
Jak się kupuje buty w CCC to tak jest. Przeliczcie sobie: Kupujecie buty na przecenie w ECCO za ok. 250 pln, podobne w CCC za 70. Te z CCC wytrzymają rok, te z ECCO 5-8 lat a nawet może i więcej. Rachunek jest prosty. I nie chcę tu reklamować firmy. Ja takie buty kupowałem jak jeszcze w naszym kraju były niedostępne. Są wygodniejsze i trwalsze od adidasów itp.
[/quote]



Niestety nie zgodzę się z tą opinią. Kupiłam buty ecco terra i popękały całe podeszwy wręcz wykruszyły się a dodatkowo nie uznali mi reklamacji.
[quote name='bania' timestamp='1336113616' post='627257']
Jak się kupuje buty w CCC to tak jest. Przeliczcie sobie: Kupujecie buty na przecenie w ECCO za ok. 250 pln, podobne w CCC za 70. Te z CCC wytrzymają rok, te z ECCO 5-8 lat a nawet może i więcej. Rachunek jest prosty. I nie chcę tu reklamować firmy. Ja takie buty kupowałem jak jeszcze w naszym kraju były niedostępne. Są wygodniejsze i trwalsze od adidasów itp.
[/quote]



Niestety nie zgodzę się z tą opinią. Kupiłam buty ecco... rozwiń
Avatar
gooooo / 12 stycznia 2013 r. o 13:43
0
a mi się podoba postawa i syna i jego pełnomocnika Znajac upór Mateusza jeszcze dopnie swego choćby to miało trwać i 10 lat HiHi
Avatar
Wasz sasiad / 5 maja 2012 r. o 22:52
0
[quote name='kozio' timestamp='1336236951' post='627675']
a co na to nasi struże prawa jak myślicie? czy widzą jak nas oszukują czy coś z tym robią, jak nas bronią przed takimi nieuczciwymi "przedsiębiorcami". Może ktoś wie i podpowie czy wogóle coś w takich sprawach robi nasza policja
[/quote]
Zastanow sie gleboko nad tym co napisales........podpowiem Ci, ze to nie jest sprawa policji.....
Avatar
kozio / 5 maja 2012 r. o 18:55
0
a co na to nasi struże prawa jak myślicie? czy widzą jak nas oszukują czy coś z tym robią, jak nas bronią przed takimi nieuczciwymi "przedsiębiorcami". Może ktoś wie i podpowie czy wogóle coś w takich sprawach robi nasza policja
Avatar
xxx / 5 maja 2012 r. o 10:10
0
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]


Czy zwrócono? Tego bym nie powiedział. Jakoś na moim koncie nie widzialem zaksięgowanej wpłaty od sklepu CCC, a fizycznie gotówki też nie odbierałem (nigdy osobiście, ani podczas wizyty w sklepie, ani w rzadnej formnie przekazu). Tak wiec myślę, że i tę informację należy sporostować, ale to już przed Sądem.
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]


Czy zwrócono? Tego bym nie powiedział. Jakoś na moim koncie nie widzialem zaksięgowanej wpłaty od sklepu CCC, a fizycznie gotówki też nie odbierałem (nigdy osobiście, ani podczas wizyty w sklepie, ani w rzadnej formnie przekazu). Tak wie... rozwiń
Avatar
Mateusz / 5 maja 2012 r. o 10:02
0
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]


Szanowny Obcy!

To, że jestem pełnoletni nie oznacza, że nie mogę mieć pełnomocnika. Toteż mój ojciec poszedł do Sądu jako mój pełnonocnik. Polecam szerzej i dokładniej zapoznawać się z prawem i wtedy wszystko stanie się jasne.

Pozdrawiam
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]


Szanowny Obcy!

To, że jestem pełnoletni nie oznacza, że nie mogę mieć pełnomocnika. Toteż mój ojciec poszedł do Sądu jako mój pełnonocnik. Polecam szerzej i dokładniej zapoznawać się z prawem i wtedy wszystko stanie się ... rozwiń
Avatar
gosciu / 4 maja 2012 r. o 15:34
0
To nie jest pieniactwo. To jest obrona przed oszczerczym pomówieniem, że klient celowo zniszczył buty aby wyłudzić odszkodowanie. Oszczercze pomówienie jest przestępstwem i autor takiej odpowiedzi na reklamację powinien zaopatrzyć się w wazelinę.
Avatar
Wasz sasiad... / 4 maja 2012 r. o 13:15
0
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]
Nie zgodzę się z określeniem zaistniałej sytuacji "pieniactwem", ale właśnie świadomością konsumenta!
Musimy domagać się należytej obsługi zarówno tych kupujących za tysiące, jak tez tych kupujących za setki lub dziesiątki! Każda kwota ma swoja wartości dla osoby ją wydatkującej i handlowiec powinien szanować wszystkich.....bo z tego żyje! No chyba, ze w ramach reklamy swojej placówki wyraźnie napisze "Drogi kliencie, nie oczekuj z naszej strony poważnego traktowania Twojej osoby"... Wtedy wchodząc do takiego przybytku nie mamy prawa oczekiwać należytej jakości towarów, jak tez i obsługi.... Wszystko inne jest umowa pomiędzy sprzedawca i kupującym, a takie umowy są regulowane prawem i należy to prawo egzekwować...
[quote name='obcy' timestamp='1336112646' post='627252']
Z tego co się orientuję to syn tego Pana jest pełnoletni. Nie rozumiem więc dlaczego ojciec poszedł z tym do sądu, tym bardziej, że zwrócono pieniądze. Dla mnie jest to typowe pieniactwo.
[/quote]
Nie zgodzę się z określeniem zaistniałej sytuacji "pieniactwem", ale właśnie świadomością konsumenta!
Musimy domagać się należytej obsługi zarówno tych kupujących za tysiące, jak tez tych kupujących za setki lub dziesiątki! Ka... rozwiń
Avatar
MARYJAN ARCYBISKUP / 4 maja 2012 r. o 10:10
0
Popieram i serdecznie gratuluje odwagi. Zamówiłem kiedyś buty u jednego, niezyjącego już szewca, który zajmował sie produkcją butów na zamówienie. Mam je do dzisiaj, choć mają 22 lata. Są niezniszczone, choć użytkowane były w różnych warunkach zimowych. Dzisiaj, kiedy kupie buty w znanej sieci sklepów, buty nie wytrzymują 3 tygodni użytkowania. Jednym słowem wciska nam się szajs, za który musimy płacić jak za zboże. Nie polecam butów włoskich bo szkoda kasy. Jeżeli macie taką możliwość zamawiajcie buty u szewców. Zdecydowanie opłaca się w to zainwestować.
Avatar
bania / 4 maja 2012 r. o 08:40
0
Jak się kupuje buty w CCC to tak jest. Przeliczcie sobie: Kupujecie buty na przecenie w ECCO za ok. 250 pln, podobne w CCC za 70. Te z CCC wytrzymają rok, te z ECCO 5-8 lat a nawet może i więcej. Rachunek jest prosty. I nie chcę tu reklamować firmy. Ja takie buty kupowałem jak jeszcze w naszym kraju były niedostępne. Są wygodniejsze i trwalsze od adidasów itp.
Zobacz wszystkie komentarze 20

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Ser typu Halloumi z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krasnymstawie

Ser typu Halloumi z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Krasnymstawie

Cypryjski specjał cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Dzięki swojej konsystencji jest on produktem unikatowym. Jego walory można wykorzystać komponując go zarówno na słono, jak i słodko.

Milczący protest na schodach Ratusza. "Moja macica, nie wasz inkubator"

Milczący protest na schodach Ratusza. "Moja macica, nie wasz inkubator"

Dziś o godz. 19.30 kilkanaście młodych kobiet w "milczącym proteście" usiadło na schodach lubelskiego Ratusza. Jutro zapalą znicze przed siedzibą parlamentarzystów Prawa i Sprawiedliwości.

Milionerzy. Oto pytanie za milion jakie usłyszał policjant z Lublina

Milionerzy. Oto pytanie za milion jakie usłyszał policjant z Lublina

Obstawiał dobrze, ale ostatecznie nie zaryzykował. I z walki o milion złotych się wycofał. Niemniej Łukasz Grymuza z Lublina wygrał w Milionerach TVN i tak bardzo duże pieniądze.

Liga Europy. Lech Poznań postraszył Benfikę Lizbona
film

Liga Europy. Lech Poznań postraszył Benfikę Lizbona

Lech Poznań zainaugurował rozgrywki w Lidze Europy od porażki z Benfiką Lizbona. Mimo to zawodnicy „Kolejorza” pokazali się z bardzo dobrej strony na tle o wiele silniejszego rywala

Nowy system z używanych rowerów. Co dalej z Lubelskim Rowerem Miejskim?

Nowy system z używanych rowerów. Co dalej z Lubelskim Rowerem Miejskim?

Tylko do końca października ma działać system Lubelskiego Roweru Miejskiego, który służył mieszkańcom od września 2014 r. Umowa pomiędzy miastem a jego operatorem wygaśnie z końcem roku. Urząd Miasta twierdzi, że do wiosny uruchomi nowy system wykorzystujący… używane od lat rowery

Alicja Tracz w Eurowizji Junior. Jutro premiera teledysku do jej piosenki "I’ll Be Standing"
film

Alicja Tracz w Eurowizji Junior. Jutro premiera teledysku do jej piosenki "I’ll Be Standing"

Na jutro została zaplanowana premiera teledysku do piosenki reprezentantki Polski na Eurowizję Junior Ali Tracz, zatytułowanej "I’ll Be Standing". Finał konkursu odbędzie się w Warszawie 29 listopada. Teledysk do piosenki pochodzącej ze Stojeszyna koło Janowa Lubelskiego 10-latki będzie można obejrzeć w porannym programie TVP2 i na YouTube.

Sejm jest za dodatkami dla lekarzy i prawem do odmowy sprzedaży osobom bez maseczek
COVID-19

Sejm jest za dodatkami dla lekarzy i prawem do odmowy sprzedaży osobom bez maseczek

Dodatki do wynagrodzeń medyków skierowanych do walki z COVID-19, zwolnienie ich z odpowiedzialności karnej za błędy popełnione podczas leczenia i wprowadzenie prawa do odmowy sprzedaży osobom bez maseczek – to kilka z rozwiązań zawartych w nowelizacji przyjętej w czwartek przez Sejm.

Henryka Strojnowska znów pozywa marszałka. I ponownie za zwolnienie z pracy

Henryka Strojnowska znów pozywa marszałka. I ponownie za zwolnienie z pracy

Działaczka PO, którą sąd przywrócił do pracy, nie przyjęła ultimatum marszałka Jarosława Stawiarskiego. Co więcej Henryka Strojnowska pozwała do sądu władze województwa.

Milczący protest w Sejmie po orzeczeniu Trybunału Konstytucyjnego. "Właśnie zapadł quasi wyrok na kobiety"
film

Milczący protest w Sejmie po orzeczeniu Trybunału Konstytucyjnego. "Właśnie zapadł quasi wyrok na kobiety"

Warszawa. Posłanki Lewicy w milczeniu, stając obok siebie, zaprotestowały w Sejmie przeciwko orzeczeniu Trybunału Konstytucyjnego o niezgodności z polską konstytucją prawa do aborcji w przypadku ciężkiej wady płodu.

Zderzenie audi i toyoty w centrum Lublina. Jednego z kierowców szuka policja
ALARM24

Zderzenie audi i toyoty w centrum Lublina. Jednego z kierowców szuka policja

Policjanci poszukują kierowcy audi. Samochód, którym kierował zderzył się dziś po południu na ul. Muzycznej w Lublinie z toyotą. Jeden z samochodów przewrócił się na bok.

Po tragicznej śmierci kobiety na S17 koło Lublina. Drogowcy zabezpieczają wiadukty

Po tragicznej śmierci kobiety na S17 koło Lublina. Drogowcy zabezpieczają wiadukty

O tym wypadku było głośno w całej Polsce. W lipcu ub.r. na drodze ekspresowej zginęła młoda kobieta, kierowca ciężarówki. Skoczyła przez barierkę wiaduktu i spadła w przepaść między przęsłami. Drogowcy zaczynają zabezpieczać takie miejsca. U nas akcja zacznie się właśnie od Natalina, miejsca tragedii sprzed ponad roku.

Zmarł Mieczysław Janik, wieloletni prezes Apisu. Nie żyje także Leszek Wertejuk, prezes FC „Pszczółka”

Zmarł Mieczysław Janik, wieloletni prezes Apisu. Nie żyje także Leszek Wertejuk, prezes FC „Pszczółka”

To czarny dzień dla przedsiębiorczości w Lublinie. Nie żyje Mieczysław Janik, wieloletni prezes Spółdzielni Pszczelarskiej Apis i działacz ruchu spółdzielczego. W czwartek nadeszła także wiadomość o śmierci Leszka Wertejuka, prezesa Fabryki Cukierków „Pszczółka”.

Kończy się działanie Lubelskiego Roweru Miejskiego. To już ostatni taki sezon

Kończy się działanie Lubelskiego Roweru Miejskiego. To już ostatni taki sezon

Tylko do końca października będzie działać sieć Lubelskiego Roweru Miejskiego – ogłosił Urząd Miasta. To już definitywne pożegnanie z systemem, który służył Lublinowi od września 2014 r.

Mecz Motor Lublin – Bytovia odwołany z powodu koronawirusa

Mecz Motor Lublin – Bytovia odwołany z powodu koronawirusa

Zaplanowany na najbliższą sobotę mecz Motoru Lublin z Bytovią nie dojdzie do skutku. W środę żółto-biało-niebiescy poinformowali o jednym, pozytywnym wyniku testu na obecność koronawirusa w drużynie. A w czwartek Departament Rozgrywek Krajowych Polskiego Związku Piłki Nożnej zdecydował o odwołaniu zawodów.

Lublin podzielił pieniądze dla działkowców. Kto dostał najwięcej?
galeria

Lublin podzielił pieniądze dla działkowców. Kto dostał najwięcej?

Ponad 2 mln zł mają dostać z kasy miasta ogrody działkowe na takie inwestycje, jak doprowadzenie prądu, remont ogrodzenia lub oświetlenie. Pieniądze zostały wczoraj oficjalnie podzielone przez Urząd Miasta. Jedna trzecia funduszy ma trafić do Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Kalina”.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.