Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

24 listopada 2010 r.
15:36
Edytuj ten wpis

Żulice: Matka i syn zginęli w drodze do szkoły. Jak doszło do wypadku?

0 38 A A

Mieszkańcy Żulic dobrze znali zarówno ofiary, jak i sprawcę tragicznego wypadku. W środę pod kołami samochodu zginęła matka i jej 7-letni syn.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Do tragedii doszło przed godz. 8 rano w Żulicach (powiat tomaszowski). Pani Agnieszka odprowadzała dwoje swoich dzieci do miejscowej podstawówki. – Ale po drodze, jadący ciągnikiem sąsiad zabrał starszą córkę i odwiózł do szkoły – opowiada Roman Sławiński, sołtys Żulic.

Chwilę później w idącą drogą kobietę i jej 7-letniego syna uderzył volkswagen golf. – Na skutek odniesionych obrażeń oboje zginęli na miejscu – informuje Andrzej Piwko z tomaszowskiej policji.

Chłopczyka próbował reanimować zespół karetki pogotowia. Bezskutecznie. Na miejscu tragedii pojawili się policjanci, prokurator i psycholog.

Wójt Telatyna znał dobrze 33-latkę, która zginęła w wypadku. – To moja była sąsiadka, kolegowałem się z jej tatą – wspomina wójt Edward Suski. – Byłem już na miejscu tragedii. To strasznie. Mieli do szkoły jeszcze tylko 200 metrów – dodaje.

44-letni kierowca golfa był trzeźwy. Mężczyzna pracuje w jednym z tomaszowskich zakładów. – Mógł wracać z nocnej zmiany i zasnąć za kierownicą – przypuszcza jeden z mieszkańców wioski. – On nawet piwa nie wypił, bardzo porządny człowiek – mówi o 44-latku sołtys Żulic.

Prokuratura Rejonowa w Tomaszowie Lubelskim ustala okoliczności wypadku. Wiadomo, że kobieta szła z synem prawidłową stroną drogi. W miejscu tragedii zapłonęły znicze.

To nie pierwszy taki wypadek za Zamojszczyźnie. W październiku pod kołami samochodu zginął 52-letni mieszkaniec Nawoza (pow. zamojski), a jego 18-letni syn został ranny i kilka dni później zmarł w szpitalu.

Ojciec z synem wracali z Lublina. Gdy do domu mieli już tylko 100 metrów najechał na nich sąsiad z tej samej miejscowości, 45-letni Adam K. W tym przypadku kierowca był pijany - miał w organizmie 1,7 promila alkoholu.

W przeszłości był już karany za jazdę samochodem po pijanemu. Sąd Rejonowy w Zamościu aresztował go tymczasowo na 3 miesiące. Grozi mu do 12 lat więzienia.

Komentarze 38

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Andrzej / 6 grudnia 2010 o 21:21
0
"[...]Jeszcze jakieś kilkaset metrów od szkoły widziała ich sąsiadka. – Powiedziałyśmy sobie jak zawsze dzień dobry – mówi Krystyna G. – A zaraz potem był ten wypadek. Słyszałam, jak sąsiad, który w nich uderzył samochodem, krzyczał: „zasnąłem, zasnąłem...”

Było przed ósmą, całkiem się już rozjaśniło. Dzień w Żulicach wstał słoneczny. Ani w nocy, ani teraz nie padało i droga nie była śliska. Sąsiad, Marek B., wracał z Tomaszowa, po nocce. Pracował w przetwórni. Nocna zmiana trwa tam 12 godzin. Musiał być zmęczony."

I tyle w temacie! Jest winny. Nie jest mordercą, piratem, zabójcą...itp. Ale jest nieszczęśliwym człowiekiem, który popełnił błąd....i będzie musiał z tym żyć.
"[...]Jeszcze jakieś kilkaset metrów od szkoły widziała ich sąsiadka. – Powiedziałyśmy sobie jak zawsze dzień dobry – mówi Krystyna G. – A zaraz potem był ten wypadek. Słyszałam, jak sąsiad, który w nich uderzył samochodem, krzyczał: „zasnąłem, zasnąłem...”

Było przed ósmą, całkiem się już rozjaśniło. Dzień w Żulicach wstał słoneczny. Ani w nocy, ani teraz nie padało i droga nie była śliska. Sąsiad, Marek B., wracał z Tomaszowa, po nocce. Pracował w przetwórni. Nocna zmiana trwa tam 12 godzin. Musiał być zmęczony."rozwiń
Avatar
moni / 26 listopada 2010 o 19:34
0
[quote name='marcine' timestamp='1290715144' post='390616']
takich durnot dawno nie czytałem ,ale widocznie ty kolego nie masz dzieci
[/quote]


popieram ,nie sztuka zamknąć szkołę, a kościół też zamknąć, sklep zamknąć, przystanek zamknąć, a może żulice wymazać z mapy gminy i problem z głowy
Avatar
moni / 26 listopada 2010 o 19:32
0
czytając komentarze przeraża mnie jedno ,że nikt się nie zastanowił jak wielka stała się tragedia dla jednej i drugiej strony, teraz trzeba się zastanowić co zrobić, żeby tym rodzinom pomóc,
Avatar
marcine / 25 listopada 2010 o 20:59
0
[quote name='weteran' timestamp='1290615695' post='389031']
czy ktoś szedłby chodnikiem czy poboczem... to by zginął
a co tu ma wójt do wypadku ? może jeszcze gumowe drzewa ma w poboczach zrobić ?
niech lepiej szkoły nie będzie w Żulicach to gimbusem dzieci będą wożone do szkoły w Telatynie lub Łaszczowie !!
a wójt chciał zamknąć szkołę i dobrze by zrobił bo do wypadku by nie doszło !!!
[/quote]

takich durnot dawno nie czytałem ,ale widocznie ty kolego nie masz dzieci
Avatar
Z(...)ONY / 25 listopada 2010 o 14:58
0
te werka ty chyba nie wiesz co ty mówisz zamknąć szkołe wypadku by nie było a jak by tam stała romada dzieci czekających na gimbusa? wiesz czemu wójt chce zamknąć szkołe bo chce ją sprzedać za złotówke już sprzedał w łykoszynie za psie pieniądze ale jego synalek ma prace za to. rozpiepszyć to można wszystko. ale czemu nie zrobił tych 500m chodnika juz mówiłem to nie tak wiele a jednak bardzo durzo
Avatar
Gość / 25 listopada 2010 o 13:25
0
[quote name='jag' timestamp='1290672527' post='389749']
A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska to co bor postawi przy każdym mieszkańcu o czym ty piszesz człowieku. Wiesz nie mieszkam w tej gminie prawia 20 lat ale dosyć czesto jeżdze i naprawde dużo sie zmieniło, a pracuje w budżetówce i wiem na czym poega to wszystko. Aj szkoda słów na ciebie złóż lepiej kondolencje mężowi i córce rodzicom teściowej i całej rodzinie śp.Agnieszki i Mateuszka
[/quote]
normalnie jak bym słyszał słowa twojego kochanego wójta. a darmowe 10-tysięcy złotych od starosty? ile za to by wyszło chodnika?nie chciało się złożyć wójtowi pisemka!!! współczucie rodzinom
[quote name='jag' timestamp='1290672527' post='389749']
A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska ... rozwiń
Avatar
Gość / 25 listopada 2010 o 11:24
0
Nie chce osadzac, ale cos przyszlo mi do glowy. Nie uwazacie, ze cos jest na rzeczy, skoro ta tragedia wywolala takie dyskusje na temat zaniedban w gminie Telatyn? Gdybysmy czuli sie bezpiecznie na naszej "zulicko-telatynskiej" drodze nie byloby tak zagorzalej dyskusji jak ta. Chodzilam do szkoly w Telatynie jakies 15 lat temu i nie da sie porownac ruchu samochodowego jaki byl wtedy a jaki jest teraz. Teraz nie da sie wyjsc na spacer z wozkiem, a o tej porze roku schodzimy z drogi w bloto. Chodniki powinny byc w kazdym terenie zabudowanym. Czy to tak wiele?
Avatar
Gość / 25 listopada 2010 o 10:48
0
[quote name='jag' timestamp='1290672527' post='389749']
A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska to co bor postawi przy każdym mieszkańcu o czym ty piszesz człowieku. Wiesz nie mieszkam w tej gminie prawia 20 lat ale dosyć czesto jeżdze i naprawde dużo sie zmieniło, a pracuje w budżetówce i wiem na czym poega to wszystko. Aj szkoda słów na ciebie złóż lepiej kondolencje mężowi i córce rodzicom teściowej i całej rodzinie śp.Agnieszki i Mateuszka
[/quote]

Byc moze ja tez nie wiem wiele o pozyskiwaniu funduszu, ale wiem jedno: obecny wojt nie chcial nic polepszyc, nie chcial tych pieniedzy, choc propozycje pomocy i wspolpracy byly. Korzystajac chocby z faktu, ze starosta jest z tej samej wsi i jest chetny do zmian, wojt mogl powalczyc. Nie wykorzystal swej szansy. Moze wiec pora dac szanse komu innemu.
Wspolczuje rodzinie... [*]
[quote name='jag' timestamp='1290672527' post='389749']
A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska ... rozwiń
Avatar
jag / 25 listopada 2010 o 09:08
0
[quote name='pójdźcie po rozum do glowy' timestamp='1290669631' post='389716']
A ja proponuję wybrać Pana Wójta na kolejnych 16 lat, może od razu z góry na 4 kadencje!! Ludzie!? gdzie Wy macie oczy, rozum?! Prawie nigdzie chodnika, dziecka samego do szkoły nie można puścić bo nawet normalnego pobocza nie ma i nie ma gdzie zejść jak daw większe pojazdy chcą się wyminąć. W okolicy nie ma drugiej tak zaniedbanej gminy jak Telatyn, a przecież wystarczy w odpowiedni sposób poprosić władzę Powiatu i Województwa o kasę na chodniki itp. Zastanówmy się, może 5 grudnia powinniśmy uczynić dniem, który zmieni życie i przede wszystkim ZWIĘKSZY BEZPIECZEŃSTWO mieszkańców gminy. Pani Witkowska przynajmniej nie mówi nic o sprzedawaniu dosłownie wszystkiego.

Może szkoła w Żulicach jest trochę bez sensu,ale to nie jest wymówka w tej sytuacji.
[/quote]

A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska to co bor postawi przy każdym mieszkańcu o czym ty piszesz człowieku. Wiesz nie mieszkam w tej gminie prawia 20 lat ale dosyć czesto jeżdze i naprawde dużo sie zmieniło, a pracuje w budżetówce i wiem na czym poega to wszystko. Aj szkoda słów na ciebie złóż lepiej kondolencje mężowi i córce rodzicom teściowej i całej rodzinie śp.Agnieszki i Mateuszka
[quote name='pójdźcie po rozum do glowy' timestamp='1290669631' post='389716']
A ja proponuję wybrać Pana Wójta na kolejnych 16 lat, może od razu z góry na 4 kadencje!! Ludzie!? gdzie Wy macie oczy, rozum?! Prawie nigdzie chodnika, dziecka samego do szkoły nie można puścić bo nawet normalnego pobocza nie ma i nie ma gdzie zejść jak daw większe pojazdy chcą się wyminąć. W okolicy nie ma drugiej tak zaniedbanej gminy jak Telatyn, a przecież wystarczy w odpowiedni sposób poprosić władzę Powiatu i W... rozwiń
Avatar
użytkownik / 25 listopada 2010 o 08:24
0
raz praktycznie nicnierobienie wójta, a dwa - nikt nie każe mieszkańcom go wybierać
Avatar
Andrzej / 6 grudnia 2010 o 21:21
0
"[...]Jeszcze jakieś kilkaset metrów od szkoły widziała ich sąsiadka. – Powiedziałyśmy sobie jak zawsze dzień dobry – mówi Krystyna G. – A zaraz potem był ten wypadek. Słyszałam, jak sąsiad, który w nich uderzył samochodem, krzyczał: „zasnąłem, zasnąłem...”

Było przed ósmą, całkiem się już rozjaśniło. Dzień w Żulicach wstał słoneczny. Ani w nocy, ani teraz nie padało i droga nie była śliska. Sąsiad, Marek B., wracał z Tomaszowa, po nocce. Pracował w przetwórni. Nocna zmiana trwa tam 12 godzin. Musiał być zmęczony."

I tyle w temacie! Jest winny. Nie jest mordercą, piratem, zabójcą...itp. Ale jest nieszczęśliwym człowiekiem, który popełnił błąd....i będzie musiał z tym żyć.
"[...]Jeszcze jakieś kilkaset metrów od szkoły widziała ich sąsiadka. – Powiedziałyśmy sobie jak zawsze dzień dobry – mówi Krystyna G. – A zaraz potem był ten wypadek. Słyszałam, jak sąsiad, który w nich uderzył samochodem, krzyczał: „zasnąłem, zasnąłem...”

Było przed ósmą, całkiem się już rozjaśniło. Dzień w Żulicach wstał słoneczny. Ani w nocy, ani teraz nie padało i droga nie była śliska. Sąsiad, Marek B., wracał z Tomaszowa, po nocce. Pracował w przetwórni. Nocna zmiana trwa tam 12 godzin. Musiał być zmęczony."rozwiń
Avatar
moni / 26 listopada 2010 o 19:34
0
[quote name='marcine' timestamp='1290715144' post='390616']
takich durnot dawno nie czytałem ,ale widocznie ty kolego nie masz dzieci
[/quote]


popieram ,nie sztuka zamknąć szkołę, a kościół też zamknąć, sklep zamknąć, przystanek zamknąć, a może żulice wymazać z mapy gminy i problem z głowy
Avatar
moni / 26 listopada 2010 o 19:32
0
czytając komentarze przeraża mnie jedno ,że nikt się nie zastanowił jak wielka stała się tragedia dla jednej i drugiej strony, teraz trzeba się zastanowić co zrobić, żeby tym rodzinom pomóc,
Avatar
marcine / 25 listopada 2010 o 20:59
0
[quote name='weteran' timestamp='1290615695' post='389031']
czy ktoś szedłby chodnikiem czy poboczem... to by zginął
a co tu ma wójt do wypadku ? może jeszcze gumowe drzewa ma w poboczach zrobić ?
niech lepiej szkoły nie będzie w Żulicach to gimbusem dzieci będą wożone do szkoły w Telatynie lub Łaszczowie !!
a wójt chciał zamknąć szkołę i dobrze by zrobił bo do wypadku by nie doszło !!!
[/quote]

takich durnot dawno nie czytałem ,ale widocznie ty kolego nie masz dzieci
Avatar
Z(...)ONY / 25 listopada 2010 o 14:58
0
te werka ty chyba nie wiesz co ty mówisz zamknąć szkołe wypadku by nie było a jak by tam stała romada dzieci czekających na gimbusa? wiesz czemu wójt chce zamknąć szkołe bo chce ją sprzedać za złotówke już sprzedał w łykoszynie za psie pieniądze ale jego synalek ma prace za to. rozpiepszyć to można wszystko. ale czemu nie zrobił tych 500m chodnika juz mówiłem to nie tak wiele a jednak bardzo durzo
Avatar
Gość / 25 listopada 2010 o 13:25
0
[quote name='jag' timestamp='1290672527' post='389749']
A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska to co bor postawi przy każdym mieszkańcu o czym ty piszesz człowieku. Wiesz nie mieszkam w tej gminie prawia 20 lat ale dosyć czesto jeżdze i naprawde dużo sie zmieniło, a pracuje w budżetówce i wiem na czym poega to wszystko. Aj szkoda słów na ciebie złóż lepiej kondolencje mężowi i córce rodzicom teściowej i całej rodzinie śp.Agnieszki i Mateuszka
[/quote]
normalnie jak bym słyszał słowa twojego kochanego wójta. a darmowe 10-tysięcy złotych od starosty? ile za to by wyszło chodnika?nie chciało się złożyć wójtowi pisemka!!! współczucie rodzinom
[quote name='jag' timestamp='1290672527' post='389749']
A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska ... rozwiń
Avatar
Gość / 25 listopada 2010 o 11:24
0
Nie chce osadzac, ale cos przyszlo mi do glowy. Nie uwazacie, ze cos jest na rzeczy, skoro ta tragedia wywolala takie dyskusje na temat zaniedban w gminie Telatyn? Gdybysmy czuli sie bezpiecznie na naszej "zulicko-telatynskiej" drodze nie byloby tak zagorzalej dyskusji jak ta. Chodzilam do szkoly w Telatynie jakies 15 lat temu i nie da sie porownac ruchu samochodowego jaki byl wtedy a jaki jest teraz. Teraz nie da sie wyjsc na spacer z wozkiem, a o tej porze roku schodzimy z drogi w bloto. Chodniki powinny byc w kazdym terenie zabudowanym. Czy to tak wiele?
Avatar
Gość / 25 listopada 2010 o 10:48
0
[quote name='jag' timestamp='1290672527' post='389749']
A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska to co bor postawi przy każdym mieszkańcu o czym ty piszesz człowieku. Wiesz nie mieszkam w tej gminie prawia 20 lat ale dosyć czesto jeżdze i naprawde dużo sie zmieniło, a pracuje w budżetówce i wiem na czym poega to wszystko. Aj szkoda słów na ciebie złóż lepiej kondolencje mężowi i córce rodzicom teściowej i całej rodzinie śp.Agnieszki i Mateuszka
[/quote]

Byc moze ja tez nie wiem wiele o pozyskiwaniu funduszu, ale wiem jedno: obecny wojt nie chcial nic polepszyc, nie chcial tych pieniedzy, choc propozycje pomocy i wspolpracy byly. Korzystajac chocby z faktu, ze starosta jest z tej samej wsi i jest chetny do zmian, wojt mogl powalczyc. Nie wykorzystal swej szansy. Moze wiec pora dac szanse komu innemu.
Wspolczuje rodzinie... [*]
[quote name='jag' timestamp='1290672527' post='389749']
A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska ... rozwiń
Avatar
jag / 25 listopada 2010 o 09:08
0
[quote name='pójdźcie po rozum do glowy' timestamp='1290669631' post='389716']
A ja proponuję wybrać Pana Wójta na kolejnych 16 lat, może od razu z góry na 4 kadencje!! Ludzie!? gdzie Wy macie oczy, rozum?! Prawie nigdzie chodnika, dziecka samego do szkoły nie można puścić bo nawet normalnego pobocza nie ma i nie ma gdzie zejść jak daw większe pojazdy chcą się wyminąć. W okolicy nie ma drugiej tak zaniedbanej gminy jak Telatyn, a przecież wystarczy w odpowiedni sposób poprosić władzę Powiatu i Województwa o kasę na chodniki itp. Zastanówmy się, może 5 grudnia powinniśmy uczynić dniem, który zmieni życie i przede wszystkim ZWIĘKSZY BEZPIECZEŃSTWO mieszkańców gminy. Pani Witkowska przynajmniej nie mówi nic o sprzedawaniu dosłownie wszystkiego.

Może szkoła w Żulicach jest trochę bez sensu,ale to nie jest wymówka w tej sytuacji.
[/quote]

A może nie mieszaj polityki z ta tragedia bo najwyraźniej nie wiesz na czym polega finansowanie z budżetu państwa, zapoznaj się z ustawą o finansach publicznych z ust. o zamówieniach itp to może przestaniesz wypisywać głupoty. Jedna kampania sie skończyła a to nie miejsce przy tym temacie uprawiać ja tu gadasz jak prezes.....A w całej polsce nie ma normalnych poboczy. A ta gmina to i tak ładnie wygląda, są rzeczy których nie da sie zrobić. A Pani Witkowska to co bor postawi przy każdym mieszkańcu o czym ty piszesz człowieku. Wiesz nie mieszkam w tej gminie prawia 20 lat ale dosyć czesto jeżdze i naprawde dużo sie zmieniło, a pracuje w budżetówce i wiem na czym poega to wszystko. Aj szkoda słów na ciebie złóż lepiej kondolencje mężowi i córce rodzicom teściowej i całej rodzinie śp.Agnieszki i Mateuszka
[quote name='pójdźcie po rozum do glowy' timestamp='1290669631' post='389716']
A ja proponuję wybrać Pana Wójta na kolejnych 16 lat, może od razu z góry na 4 kadencje!! Ludzie!? gdzie Wy macie oczy, rozum?! Prawie nigdzie chodnika, dziecka samego do szkoły nie można puścić bo nawet normalnego pobocza nie ma i nie ma gdzie zejść jak daw większe pojazdy chcą się wyminąć. W okolicy nie ma drugiej tak zaniedbanej gminy jak Telatyn, a przecież wystarczy w odpowiedni sposób poprosić władzę Powiatu i W... rozwiń
Avatar
użytkownik / 25 listopada 2010 o 08:24
0
raz praktycznie nicnierobienie wójta, a dwa - nikt nie każe mieszkańcom go wybierać
Zobacz wszystkie komentarze 38

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Świdnik: Nowe miejsca do rekreacji i place zabaw

Świdnik: Nowe miejsca do rekreacji i place zabaw 0 0

Przybędzie miejsc do rekreacji na świeżym powietrzu, treningu rowerowego a także zabaw dla dzieci. Park sportowy do street workoutu i kalisteniki był kompletny i bezpieczny dla korzystających z zamontowanych urządzeń

Duża inwestycja w centrum Lublina, 165 drzew do wycięcia

Duża inwestycja w centrum Lublina, 165 drzew do wycięcia 2 8

Do minimum ograniczona ma być wycinka drzew wymuszona rozbudową szpitala przy ul. Staszica. To warunek stawiany medykom przez Ratusz. Urząd oczekuje również, że szpital posadzi w zamian nowe drzewa na wskazanych przez miasto terenach, choć nie tylko w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej budowy

Roztoczański Park Narodowy w Zwierzyńcu

Roztoczański Park Narodowy w Zwierzyńcu 0

Gminny Związek Rolników Kółek i Organizacji Rolniczych w Likwidacji

Gminny Związek Rolników Kółek i Organizacji Rolniczych w Likwidacji 0 0

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20.05.2019

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20.05.2019 0 0

Orlęta Łuków - MKS Ryki 3:1, Start Krasnystaw gorszy od Huczwy

Orlęta Łuków - MKS Ryki 3:1, Start Krasnystaw gorszy od Huczwy 0 3

Mecz o przedłużenie nadziei na utrzymanie dla Huczwy. Beniaminek wygrał na wyjeździe ze Startem Krasnystaw 2:0 i na finiszu rozgrywek mocno skomplikował sytuację rywali.

Włodawianka – Łada Biłgoraj 0:4. Goście ciągle w gazie!

Włodawianka – Łada Biłgoraj 0:4. Goście ciągle w gazie! 0 0

Ostatni raz kompletu punktów piłkarze Marka Droba cieszyli się 31 marca, kiedy pokonali w Lubartowie Lewart 1:0. Od tamtej pory piłkarze z Włodawy zanotowali: jeden remis i sześć porażek. Po niedzielnym meczu z Ładą już siedem, bo goście wygrali aż 4:0.

Lublin: Sprzeciw wobec budowy hotelu. Inwestor musi się wstrzymać

Lublin: Sprzeciw wobec budowy hotelu. Inwestor musi się wstrzymać 10 15

Do punktu wyjścia wraca sprawa oprotestowanej przez sąsiadów budowy hotelu na zielonym terenie przy ul. Leszka Czarnego (obok stalowej kładki nad ul. Filaretów). Do inwestycji w tym miejscu dąży lubelska spółka MS Consulting Group. Uzyskane przez nią pozwolenie na budowę nagle stało się bezużyteczne

Unia Wilkołaz – Wisła II Puławy 1:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej

Unia Wilkołaz – Wisła II Puławy 1:1. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej 0 4

Unia Wilkołaz kilkanaście dni temu pożegnała Marka Galińskiego. Obowiązki trenera przejął Łukasz Stec. Nowy szkoleniowiec ma pierwszy sukces na swoim koncie – punkt w starciu z faworyzowanymi rezerwami Wisły Puławy

Metalowiec Goraj – Potok Sitno 0:1. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Metalowiec Goraj – Potok Sitno 0:1. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej 0 0

Potok Sitno wciąż zażarcie walczy o utrzymanie. Tym razem w wyjazdowym starciu z Metalowcem Goraj, który również bije się o pozostanie w klasie okręgowej, podopieczni Krzysztofa Rysaka zwyciężyli 0:1, a „złotego gola” zdobył wprowadzony z ławki rezerwowych Patryk Samulak

Avia II Świdnik – Granit Bychawa 0:1. Gra do pierwszej bramki

Avia II Świdnik – Granit Bychawa 0:1. Gra do pierwszej bramki 0 1

Mecz dwóch czołowych drużyn ligi mocno rozczarował. Spotkanie miało potencjał, aby być hitem kolejki. Piłkarze obu drużyn skupili się jednak na uważnej grze w defensywie. W efekcie kibice zobaczyli tylko jedną bramkę, której autorem był Karol Lewczuk

W Lublinie trwa Feliniada. Tłumy pod sceną [zdjęcia]
galeria

W Lublinie trwa Feliniada. Tłumy pod sceną [zdjęcia] 70 15

W Lublinie trwają Lubelskie Dni Kultury Studenckiej. W ramach Feliniady wystąpiły dziś zespoły Malibu i Megustar (na zdjęciach). Gwiazdą wieczoru będzie Akcent i Zenon Martyniuk o godz. 22:30

Olimpiakos Tarnogród – Gryf Gmina Zamość 3:5. Zagrali na "piątkę"

Olimpiakos Tarnogród – Gryf Gmina Zamość 3:5. Zagrali na "piątkę" 0 0

Zespół trenera Romana Blonki wiosną rozkręcał się bardzo powoli, ale wydaje się, że na ostatnie mecze w sezonie złapał wiatr w żagle. Tym razem Gryf Gmina Zamość wygrał na wyjeździe z Olimpiakosem Tarnogród 5:3, a wszystkie bramki zdobył przed przerwą

Piast wygrał i zdobył mistrzostwo Polski!
film

Piast wygrał i zdobył mistrzostwo Polski! 0 5

Zespół Z Gliwic pokonał Lecha 1:0 po golu Piotra Parzyszka w 27 minucie. Z kolei Legia Warszawa zremisowała 2:2 z Zagłębiem Lubin, a jedną z bramek dla „Miedziowych” zdobył Patryk Szysz, który grał w Górniku Łęczna

Lubelskie: Nie chcą nowych kopalń. Jakie argumenty mają ekolodzy?
galeria
film

Lubelskie: Nie chcą nowych kopalń. Jakie argumenty mają ekolodzy? 0 17

Przeciw budowie nowych kopalń w rejonie pojezierza łęczyńsko-włodawskiego protestowali w Lublinie ekolodzy. - Te plany zagrażają cennej przyrodzie - przekonywali na „Marszu dla Polesia”. W przyszłym roku ma ruszyć wydobycie węgla w Ostrowie, choć nie to najbardziej martwi ekologów

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.