Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

23 lipca 2013 r.
18:57
Edytuj ten wpis

Pies nie dostawał jedzenia ani wody. Zamiast budy miał krzak

Autor: Zdjęcie autora IZI
0 14 A A
Na miejscu interweniowali też pracownicy urzędu gminy i policja. Właściciele zrzekli się praw do zwi
Na miejscu interweniowali też pracownicy urzędu gminy i policja. Właściciele zrzekli się praw do zwi

Wychudzony i chory pies, z ranami od łańcucha na szyi, został w piątek odebrany 51-letniej właścicielce.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Stowarzyszenie Chełmska Straż Ochrony Zwierząt dostało w tej sprawie zgłoszenie od policji z Dorohuska. Inspektorzy pojechali do Chromówki w gminie Ruda Huta. Na miejscu zobaczyli wycieńczonego psa. – Widok był straszny. Wiedzieliśmy, że jedziemy do głodzonego zwierzęcia, ale nie spodziewaliśmy się tego, co zastaliśmy na miejscu – mówi Mariusz Kluziak, komendant Stowarzyszenia CSOZ.

Pies był przywiązany łańcuchem do płotu. Nie miał ani dostępu do wody, ani do jedzenia. Był skrajnie wychudzony. Nie miał też budy. Schronienie dawał mu tylko krzak. Kiedy dostał wodę, od razu wypił całą miskę. – Właścicielka psa nie wiedziała, dlaczego przyjechaliśmy. Pokazywała, że ma dla niego jedzenie, ale widać wyraźnie, że nie był karmiony – tłumaczy Katarzyna Kłosińska, inspektor Stowarzyszenia CSOZ.

Skóra zwierzęcia jest w złym stanie. Miejscami pies wyłysiał, ma pasożyty, a na szyi rany od łańcucha z drutem. Kiedy straż go odbierała, ze skaleczeń sączyła się ropa. Przy lewym uchu pies ma wielką narośl, która zostanie usunięta, kiedy zwierzę dojdzie do siebie. Na razie nie przeżyłby operacji pod narkozą.

Mimo warunków, w jakich żył, pies jest przyjaźnie nastawiony do ludzi. – Z doświadczenia mogę powiedzieć, że to będzie bardzo dobry pies. Kiedy go zabieraliśmy, wyszedł z nami bez żadnych oporów, jakby wiedział, że nadszedł ratunek – relacjonuje Kłosińska.

Na miejscu interweniowali też pracownicy urzędu gminy i policja. Właściciele zrzekli się praw do zwierzęcia, a sprawę wyjaśnia teraz policja. Za znęcanie się nad zwierzęciem grozi kara pozbawienia wolności do dwóch lat.

Stowarzyszenie CSOZ, które teraz opiekuje się psem, prosi o wsparcie finansowe i o karmę dla zwierzaka. Pies dostał imię Gizmo. Pieniądze na jego leczenie i utrzymanie można wpłacać na konto Stowarzyszenia Chełmska Straż Ochrony Zwierząt z dopiskiem "Głodzony Gizmo”. Numer konta to 57 1020 1563 0000 5902 0099 5126. W sprawie przekazania pomocy rzeczowej można dzwonić pod nr tel. 511 272 695 lub 518 224 978.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
mietek / 30 czerwca 2014 r. o 21:37
0

psy od wieków na wsiach stały na łańcuchach i stać powinny i u mnie też stoją ale teraz robię kojec bo zrywają się i szkode czynią bo mogą udusić kurczęta. Kojec na pewno lepszy od łańcucha. Pies to nie jest na wsi taki bardzo ważny bo pożytek z niego niewielki, kura jest bardzieJ pożyteczna od psa bo jajka niesie a i zjeść ją można. Tego psa może i szkoda ale nie powinno być tak by takie straże jak gestapo po wsiach jeździli. Zwrócę jeszcze uwagę że psa przekarmiać nie można, leniwy się wtedy staje nie jest czujny i nie dziamoli jak kto obcy w obejście wejdzie. Ten pies na zdjęciu jest smukły ale taka może to rasa mi on nie wygląda na głodzonego. I powtarzam straże po wsiach nie powinny jak gestapo jeździć.

psy od wieków na wsiach stały na łańcuchach i stać powinny i u mnie też stoją ale teraz robię kojec bo zrywają się i szkode czynią bo mogą udusić kurczęta. Kojec na pewno lepszy od łańcucha. Pies to nie jest na wsi taki bardzo ważny bo pożytek z niego niewielki, kura jest bardzieJ pożyteczna od psa bo jajka niesie a i zjeść ją można. Tego psa może i szkoda ale nie powinno być tak by takie straże jak gestapo po wsiach jeździli. Zwrócę jeszcze uwagę że psa przekarmiać nie można, leniwy się wtedy staje nie jest czujny i nie dziamoli jak kto ... rozwiń

Avatar
Kasia / 30 czerwca 2014 r. o 20:55
0

Co za ludzie!

Ciekawe czy tej babie było miło jakby była bezdomna i nikt by się nawet nie zaopiekował.Jeśli chcesz miec psa to się nim zaopiekuj... Myślisz ze pies jest tylko do pilnowania ci podwórka? Zastanów sie ;c

Avatar
Kasia / 30 czerwca 2014 r. o 20:54
0

Co za ludzie!

Ciekawe czy tej babie było miło jakby była bezdomna i nikt by się nawet nie zaopiekował.Jeśli chcesz miec psa to się nim zaopiekuj... Myślisz ze pies jest tylko do pilnowania ci podwórka? Zastanów sie ;c

Avatar
error / 25 lipca 2013 r. o 09:48
0
mamy za slabe prawo w tej materi karanie i zwymyslqnie logokolwiek moze sie pbrocic przeciwko nam
Avatar
Mika / 24 lipca 2013 r. o 11:17
0

Co za biedna psinka.:(:( i te smutne oczka..:(:( Ja juz POMOGŁAM!!! Mam nadzieje ze znajdzie wkrotce nowy, dobry dom! Jak "ludzie"-(bo to nawet tak ich sie okreslic nie da) mogą byc tacy okrutni?? Za takie okrucieństwo powinno sie isc siedziec, na conajmniej 3 lata! Moze jak w koncu kary bedą wyzsze to nie bedzie az tylu przypadkow znecania sie nad zwierzetami.. bo teraz wszyscy tak naprawde są bezkarni...

Avatar
dziecko lat 80-tych / 24 lipca 2013 r. o 08:56
0

bo to pieprzona solidarność z lat 80 do tego doprowadziła, gdzie teraz człowiek człowiekowi wilkiem,  a co mówić o zwierzętach, tego za komuny nie było, bo była praca dla każdego, nie było takiego wyzysku, co robi sam przywódca co skakał przez płot, obiecywał drugą japonię, dobrobyt dla roboli, a co mamy, bezrobocie, a jak jest praca to za parę groszy, a on sam żyje z tą swoją gromadą dzieci i wnukami w luksusie, oszukując nas. Gdzie te moje 100 tys, gdzie ta moja druga japonia i co mam być dobra jak mnie w wuja zrobiono i dalej mnie robią, bo po 35 latach pracy mam aż 1400 zł netto i karzą mi się cieszyć, że mam na chleb, precz z takim krajem.

zgadzam sie z Pania ... to kolejna odslona tego co wyprawialo sie w latach 80-tych ... to prawda ze jestesmy oszukiwani ... i nadal Solidarnosc probuje nas oszukac bo jest tylko dla zwiazkowcow ktorzy nie moga sie pogodzic z utrata w wiekszosci nieslusznie nadanych im praw i pensji po 2-4 tys. a teraz moze nie doswiadczona ale wyksztalcona mlodziez jak ma prace to za 1,1 tys. o ile wogole ja ma. Chcialbym wiedziec gdzie zwiazkowcy z solidarnosci nabyli doswiadczenia przed podjeciem pracy jak ich ktos nie wkrecil za butelke wodki.

. to kolejna odslona tego co wyprawialo sie w latach 80-tych ... to prawda ze jestesmy oszukiwani ... i nadal Solidarnosc probuje nas oszukac bo jest tylko dla zwiazkowcow ktorzy nie moga sie pogodzic z utrata w wiekszosci nieslusznie nadanych im praw i pensji po 2-4 tys. a teraz moze nie doswiadczona ale wyksztalcona mlodziez jak ma prace to za 1,1 tys. o ile wogole ja ma. Chcialbym wiedziec gdzie zwiazkowcy z solidarnosci nabyli doswiadczenia przed podjeciem pracy jak ich ktos nie wkrecil za butelke wodki.

rozwiń
Avatar
Anonimka / 24 lipca 2013 r. o 08:50
0

Nie ma co płakać, tylko trzeba pomóc, więc ile mogłam to pomogłam, na parę kg karmy wystarczy albo na jakiś lek, chociaż tyle.... Spojrzenie tego psiaka rozwailiło mnie totalnie, pełne miłości i chęci życia!!! Jest piękny i na pewno będzie przekochanym psiakiem!

Avatar
zrównoważony / 24 lipca 2013 r. o 08:48
0

... moim zdaniem każdy komentarz w tej sprawie jest zbędny - poprostu szok i tyle. Wstyd mi za takich ludzi choc wiem ze i oni zyja w skrajnej biedzie ale znam tez takich ktorzy by sie ostatnia kromka chleba podzielili ze swoimi zwierzakami. Poklon dla redaktora za udostepnienie nr konta na ktore mozna wplacic przyslowiowa zlotowke bo dla schroniska to tez obciazenie. Schroniska to juz inna bajka - wiekszosc tez nie jest bez winy. Proponuje od razu zajrzec do sasiada w jakim stanie przechowywane sa zwierzaki zebysmy nie mieli kolejnych na sumieniu...

Avatar
erte / 24 lipca 2013 r. o 08:07
0

Na nie jednej wsi jest niestety to samo :( weźcie sie w końcu za to bo szkoda tych psiaków

Avatar
antyidiot / 24 lipca 2013 r. o 00:20
0
Oto skutki mentalności polskiej ze słomą w butach,która uważa że zwierzęta to pchlarze,pasożyty.Stąd tyle jadu na tych,którzy mają i kochają psy,stąd nagonki chorych psychicznie ludzi,którzy na widok psa wielkości trochę większej od pchły straszą kolegium i szwadronem wojska,stąd histeria na punkcie wyłącznie psich kup.Oto efekty wychowania,podsycanego także przez media,że pies to wściekła bestia,która rozrywa biednych ludzi na strzępy.Zero wybiegów,za to same ograniczenia,zastraszanie i złe nastawienie.I jest coraz gorzej.Nigdy nie będziemy cywilizowanym narodem.Przykre.
Oto skutki mentalności polskiej ze słomą w butach,która uważa że zwierzęta to pchlarze,pasożyty.Stąd tyle jadu na tych,którzy mają i kochają psy,stąd nagonki chorych psychicznie ludzi,którzy na widok psa wielkości trochę większej od pchły straszą kolegium i szwadronem wojska,stąd histeria na punkcie wyłącznie psich kup.Oto efekty wychowania,podsycanego także przez media,że pies to wściekła bestia,która rozrywa biednych ludzi na strzępy.Zero wybiegów,za to same ograniczenia,zastraszanie i złe nastawienie.I jest coraz gorzej.Nigdy nie będziemy... rozwiń
Avatar
mietek / 30 czerwca 2014 r. o 21:37
0

psy od wieków na wsiach stały na łańcuchach i stać powinny i u mnie też stoją ale teraz robię kojec bo zrywają się i szkode czynią bo mogą udusić kurczęta. Kojec na pewno lepszy od łańcucha. Pies to nie jest na wsi taki bardzo ważny bo pożytek z niego niewielki, kura jest bardzieJ pożyteczna od psa bo jajka niesie a i zjeść ją można. Tego psa może i szkoda ale nie powinno być tak by takie straże jak gestapo po wsiach jeździli. Zwrócę jeszcze uwagę że psa przekarmiać nie można, leniwy się wtedy staje nie jest czujny i nie dziamoli jak kto obcy w obejście wejdzie. Ten pies na zdjęciu jest smukły ale taka może to rasa mi on nie wygląda na głodzonego. I powtarzam straże po wsiach nie powinny jak gestapo jeździć.

psy od wieków na wsiach stały na łańcuchach i stać powinny i u mnie też stoją ale teraz robię kojec bo zrywają się i szkode czynią bo mogą udusić kurczęta. Kojec na pewno lepszy od łańcucha. Pies to nie jest na wsi taki bardzo ważny bo pożytek z niego niewielki, kura jest bardzieJ pożyteczna od psa bo jajka niesie a i zjeść ją można. Tego psa może i szkoda ale nie powinno być tak by takie straże jak gestapo po wsiach jeździli. Zwrócę jeszcze uwagę że psa przekarmiać nie można, leniwy się wtedy staje nie jest czujny i nie dziamoli jak kto ... rozwiń

Avatar
Kasia / 30 czerwca 2014 r. o 20:55
0

Co za ludzie!

Ciekawe czy tej babie było miło jakby była bezdomna i nikt by się nawet nie zaopiekował.Jeśli chcesz miec psa to się nim zaopiekuj... Myślisz ze pies jest tylko do pilnowania ci podwórka? Zastanów sie ;c

Avatar
Kasia / 30 czerwca 2014 r. o 20:54
0

Co za ludzie!

Ciekawe czy tej babie było miło jakby była bezdomna i nikt by się nawet nie zaopiekował.Jeśli chcesz miec psa to się nim zaopiekuj... Myślisz ze pies jest tylko do pilnowania ci podwórka? Zastanów sie ;c

Avatar
error / 25 lipca 2013 r. o 09:48
0
mamy za slabe prawo w tej materi karanie i zwymyslqnie logokolwiek moze sie pbrocic przeciwko nam
Avatar
Mika / 24 lipca 2013 r. o 11:17
0

Co za biedna psinka.:(:( i te smutne oczka..:(:( Ja juz POMOGŁAM!!! Mam nadzieje ze znajdzie wkrotce nowy, dobry dom! Jak "ludzie"-(bo to nawet tak ich sie okreslic nie da) mogą byc tacy okrutni?? Za takie okrucieństwo powinno sie isc siedziec, na conajmniej 3 lata! Moze jak w koncu kary bedą wyzsze to nie bedzie az tylu przypadkow znecania sie nad zwierzetami.. bo teraz wszyscy tak naprawde są bezkarni...

Avatar
dziecko lat 80-tych / 24 lipca 2013 r. o 08:56
0

bo to pieprzona solidarność z lat 80 do tego doprowadziła, gdzie teraz człowiek człowiekowi wilkiem,  a co mówić o zwierzętach, tego za komuny nie było, bo była praca dla każdego, nie było takiego wyzysku, co robi sam przywódca co skakał przez płot, obiecywał drugą japonię, dobrobyt dla roboli, a co mamy, bezrobocie, a jak jest praca to za parę groszy, a on sam żyje z tą swoją gromadą dzieci i wnukami w luksusie, oszukując nas. Gdzie te moje 100 tys, gdzie ta moja druga japonia i co mam być dobra jak mnie w wuja zrobiono i dalej mnie robią, bo po 35 latach pracy mam aż 1400 zł netto i karzą mi się cieszyć, że mam na chleb, precz z takim krajem.

zgadzam sie z Pania ... to kolejna odslona tego co wyprawialo sie w latach 80-tych ... to prawda ze jestesmy oszukiwani ... i nadal Solidarnosc probuje nas oszukac bo jest tylko dla zwiazkowcow ktorzy nie moga sie pogodzic z utrata w wiekszosci nieslusznie nadanych im praw i pensji po 2-4 tys. a teraz moze nie doswiadczona ale wyksztalcona mlodziez jak ma prace to za 1,1 tys. o ile wogole ja ma. Chcialbym wiedziec gdzie zwiazkowcy z solidarnosci nabyli doswiadczenia przed podjeciem pracy jak ich ktos nie wkrecil za butelke wodki.

. to kolejna odslona tego co wyprawialo sie w latach 80-tych ... to prawda ze jestesmy oszukiwani ... i nadal Solidarnosc probuje nas oszukac bo jest tylko dla zwiazkowcow ktorzy nie moga sie pogodzic z utrata w wiekszosci nieslusznie nadanych im praw i pensji po 2-4 tys. a teraz moze nie doswiadczona ale wyksztalcona mlodziez jak ma prace to za 1,1 tys. o ile wogole ja ma. Chcialbym wiedziec gdzie zwiazkowcy z solidarnosci nabyli doswiadczenia przed podjeciem pracy jak ich ktos nie wkrecil za butelke wodki.

rozwiń
Avatar
Anonimka / 24 lipca 2013 r. o 08:50
0

Nie ma co płakać, tylko trzeba pomóc, więc ile mogłam to pomogłam, na parę kg karmy wystarczy albo na jakiś lek, chociaż tyle.... Spojrzenie tego psiaka rozwailiło mnie totalnie, pełne miłości i chęci życia!!! Jest piękny i na pewno będzie przekochanym psiakiem!

Avatar
zrównoważony / 24 lipca 2013 r. o 08:48
0

... moim zdaniem każdy komentarz w tej sprawie jest zbędny - poprostu szok i tyle. Wstyd mi za takich ludzi choc wiem ze i oni zyja w skrajnej biedzie ale znam tez takich ktorzy by sie ostatnia kromka chleba podzielili ze swoimi zwierzakami. Poklon dla redaktora za udostepnienie nr konta na ktore mozna wplacic przyslowiowa zlotowke bo dla schroniska to tez obciazenie. Schroniska to juz inna bajka - wiekszosc tez nie jest bez winy. Proponuje od razu zajrzec do sasiada w jakim stanie przechowywane sa zwierzaki zebysmy nie mieli kolejnych na sumieniu...

Avatar
erte / 24 lipca 2013 r. o 08:07
0

Na nie jednej wsi jest niestety to samo :( weźcie sie w końcu za to bo szkoda tych psiaków

Avatar
antyidiot / 24 lipca 2013 r. o 00:20
0
Oto skutki mentalności polskiej ze słomą w butach,która uważa że zwierzęta to pchlarze,pasożyty.Stąd tyle jadu na tych,którzy mają i kochają psy,stąd nagonki chorych psychicznie ludzi,którzy na widok psa wielkości trochę większej od pchły straszą kolegium i szwadronem wojska,stąd histeria na punkcie wyłącznie psich kup.Oto efekty wychowania,podsycanego także przez media,że pies to wściekła bestia,która rozrywa biednych ludzi na strzępy.Zero wybiegów,za to same ograniczenia,zastraszanie i złe nastawienie.I jest coraz gorzej.Nigdy nie będziemy cywilizowanym narodem.Przykre.
Oto skutki mentalności polskiej ze słomą w butach,która uważa że zwierzęta to pchlarze,pasożyty.Stąd tyle jadu na tych,którzy mają i kochają psy,stąd nagonki chorych psychicznie ludzi,którzy na widok psa wielkości trochę większej od pchły straszą kolegium i szwadronem wojska,stąd histeria na punkcie wyłącznie psich kup.Oto efekty wychowania,podsycanego także przez media,że pies to wściekła bestia,która rozrywa biednych ludzi na strzępy.Zero wybiegów,za to same ograniczenia,zastraszanie i złe nastawienie.I jest coraz gorzej.Nigdy nie będziemy... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Ludzie umierają przy granicy. Aktywiści obawiają się najgorszego scenariusza
film

Ludzie umierają przy granicy. Aktywiści obawiają się najgorszego scenariusza

Straż Graniczna odnalazła w weekend przy polsko-białoruskiej granicy zwłoki trójki cudzoziemców, którzy zmarli z wychłodzenia. Sprawę bada prokuratura. Aktywiści pomagający imigrantom zarzucają niewłaściwe zachowania służbom zarówno po stronie polskiej jak i białoruskiej.

Wyważyli drzwi w mieszkaniu. Były policjant nie chciał dmuchać w alkomat

Wyważyli drzwi w mieszkaniu. Były policjant nie chciał dmuchać w alkomat

Wyważenie drzwi i wyprowadzenie w kajdankach. Tak zakończyła się interwencja mundurowych wobec byłego policjanta. 51-latek chciał uniknąć badania alkomatem.

Biała Podlaska. W lipcu zdjęcie o rozpoczęciu prac na TOP-54, a dzisiaj „nic się nie dzieje”?

Biała Podlaska. W lipcu zdjęcie o rozpoczęciu prac na TOP-54, a dzisiaj „nic się nie dzieje”?

W lipcu prezydent Michał Litwiniuk (PO) ogłosił początek prac na terenie przy Akademii Piłkarskiej TOP 54. – Tam nic się teraz nie dzieje – alarmuje radny Henryk Grodecki (Zjednoczona Prawica).

Pasowanie na ucznia w szkole koło Lublina. Przyjechał minister
Zdjęcia
galeria

Pasowanie na ucznia w szkole koło Lublina. Przyjechał minister

Uczniowie z miejscowości Leśce są już pełnoprawnymi pierwszakami. – Gabrysia jest bardzo szczęśliwa – mówi mama jednej z dziewczynek.

Budżet obywatelski w Lublinie. Jest ostateczna liczba projektów

Budżet obywatelski w Lublinie. Jest ostateczna liczba projektów

Znamy już ostateczną liczbę projektów dopuszczonych do głosowania nad podziałem budżetu obywatelskiego na rok 2022. Mieszkańcy mają do wyboru 106 projektów dzielnicowych i 49 ogólnomiejskich. Głosowanie rozpocznie się w czwartek

Siatkarze LUK Politechniki wygrali Turniej o Puchar Prezydenta Miasta Kielce

Siatkarze LUK Politechniki wygrali Turniej o Puchar Prezydenta Miasta Kielce

LUK Politechnika Lublin zakończył obóz w Kielcach. Drużyna trenera Dariusza Daszkiewicza ma także za sobą sparing z Asseco Resovią Rzeszów.

W lubelskim najgorzej. Niedzielski przedstawia liczby

W lubelskim najgorzej. Niedzielski przedstawia liczby

Minister zdrowia podsumowuje sytuację epidemiczną. Wskazuje na cztery regiony i przyznaje, że najgorsza sytuacja jest w województwie lubelskim.

Lubelskie może stracić unijne pieniądze. Zrobią pół kroku do tyłu w sprawie "uchwały anty-LGBT"?

Lubelskie może stracić unijne pieniądze. Zrobią pół kroku do tyłu w sprawie "uchwały anty-LGBT"?

Będą zmiany w tzw. uchwale anty-LGBT przyjętej dwa lata temu przez sejmik województwa. – Zawsze można zrobić pół kroku do tyłu – mówi marszałek Jarosław Stawiarski (PiS). Jutro ma rozmawiać na ten temat z radnymi swojej formacji

Lubelska sieć uruchomiła właśnie nowe sklepy. W tym roku chce dobić do 100

Lubelska sieć uruchomiła właśnie nowe sklepy. W tym roku chce dobić do 100

Stokrotka ma już ponad 760 placówek w całym kraju. Plan działania firmy zakłada, że ten rok ma zakończyć z setką nowych sklepów.

Festiwalu Poezji Miganej "Zobacz Mój Głos". Ruszyły zapisy
20 października 2021, 8:00

Festiwalu Poezji Miganej "Zobacz Mój Głos". Ruszyły zapisy

W tym roku w Lublinie odbędzie się II edycja Festiwalu Poezji Miganej "Zobacz Mój Głos"! Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-22 października w Biblio (ul. Szaserów 13-15). Ruszyły zapisy na poszczególne atrakcje.

Rowerem na komendę i tak zaczęły się jego kłopoty

Rowerem na komendę i tak zaczęły się jego kłopoty

43- latek przyjechał na policję w Rykach, a po szybkim badaniu okazało się, że był pijany.

Lublin. Wypadł jej przez okno niedopałek papierosa. Podniósł i oddał
Wideo
film

Lublin. Wypadł jej przez okno niedopałek papierosa. Podniósł i oddał

Warto być uczynnym. Pani wypadł niedopałek papierosa przez okno, pomogłem – ironizuje pan Bartek.

„4 zmarłych, wasza wina”. Napis na murze wojska w Lublinie

„4 zmarłych, wasza wina”. Napis na murze wojska w Lublinie

„4 zmarłych, wasza wina”. Ktoś umieścił taki napis na murze terenu dowództwa Wielonarodowej Brygady przy ulicy Radziszewskiego w Lublinie. Z maila, jaki otrzymaliśmy wynika, że był to protest przeciwko sytuacji uchodźców na granicy, który miał na celu m.in. „upamiętnienie ofiar polskiego rządu”.

Bizon Jeleniec – LKS Agrotex Milanów 3:4, wyniki bialskiej okręgówki

Bizon Jeleniec – LKS Agrotex Milanów 3:4, wyniki bialskiej okręgówki

Ostre strzelanie urządzili sobie piłkarze Bizona Jeleniec i LKS Agrotex Milanów. Sokół Adamów i Kujawiak Stanin powiększyły swoje konta punktowe.

Pijany 35-latek zaczepiał ludzi. Zaatakował zawodnika MMA, otrzymał ciosy, zmarł miesiąc później

Pijany 35-latek zaczepiał ludzi. Zaatakował zawodnika MMA, otrzymał ciosy, zmarł miesiąc później

Młody zawodnik MMA odpowie za śmiertelne w skutkach pobicie. Jakub P. uderzył pijanego mężczyznę, który zaczepił go przed restauracją. 35-latek upadł i uderzył głową o chodnik.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.