Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraj Świat

21 września 2017 r.
9:26

Minister zaszczepił marszałka. "Lobby antyszczepionkowe jest pozbawione logicznych i naukowych podstaw"

0 31 A A

Stanisław Karczewski i Konstanty Radziwiłł zaszczepili się wzajemnie przeciwko grypie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

W ten sposób marszałek Senatu i minister zdrowia promowali szczepienia w czasie konferencji prasowej w Sejmie, którą poświęcono konieczności szczepień i popularyzacji zdrowego trybu życia. 

– Szczepienia zmniejszają ilość chorób zakaźnych, niektóre choroby zostały wyeliminowane z naszego życia. Coraz silniejsze lobby antyszczepionkowe jest zupełnie pozbawione jakichkolwiek logicznych i naukowych podstaw – przekonywał Karczewski.

Komentarze 31

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Polak / 25 września 2017 o 22:22
0
co o lobby szczepionkowym mówi szczegółowo dr. jaśkowski, który za swoją wypowiedź stracił prawo wykonywania zawodu: ***s://***youtube.com/watch?v=5hynairs7g0&t=2249s i co? słucham zwolennikó wszelkich szczepień na potęge nabijajacym chazarsko- amerykańskim koncerom
Avatar
Gość / 22 września 2017 o 16:56
0
To niech się szczepią i nie zmuszają innych do tego. Jak się zaszczepili to nie powinni się przecież bać, że ja niezaszczepiony ich zarażę.
Avatar
Gość / 22 września 2017 o 10:35
0
Widzę, że "rozgorzała" dyskusja na temat przymusowych szczepień. Dręczą mnie następujące wątpliwości i pytania: Dlaczego zaszczepione dzieci są podatne nadal na zakażenia, zarażenia np. od nie szczepionych - a powinny być odporne. Więc po co szczepić skoro to nie działa?. Dlaczego lekarze nie chcą prowadzić w kartach szczepień negatywnych objawów poszczepiennych?. Dlaczego nie ujawniają rodzicom składu podawanych szczepionek?. Nawet na opakowaniach art. żywnościowych jest napisane ile zawierają chemii. Dlaczego w szczepionkach są związki rtęci ?. Dlaczego w wieku 3- 10 lat u dzieci pojawiają się choroby niedorozwoju, a nawet raki, a wcześniej nic na to nie wskazywało?. Tych dlaczego jest zapewne więcej.
Widzę, że "rozgorzała" dyskusja na temat przymusowych szczepień. Dręczą mnie następujące wątpliwości i pytania: Dlaczego zaszczepione dzieci są podatne nadal na zakażenia, zarażenia np. od nie szczepionych - a powinny być odporne. Więc po co szczepić skoro to nie działa?. Dlaczego lekarze nie chcą prowadzić w kartach szczepień negatywnych objawów poszczepiennych?. Dlaczego nie ujawniają rodzicom składu podawanych szczepionek?. Nawet na opakowaniach art. żywnościowych jest napisane ile zawierają chemii. Dlaczego w szczepionkach są z... rozwiń
Avatar
Gość / 22 września 2017 o 01:11
0
Nie napisali na co zaczepili tego gościa ! Nikt nie kwestionuje konieczności szczepienia ale niech będzie to dobrowolne. I tylko na choroby śmiertelne. Niech tylko wyjaśnią czemu nas szczepią innymi szczepionkami niż na zachodzie. I często są to wycofane szczepionki z tamtego rynku.
Avatar
Gość / 21 września 2017 o 16:06
0
******newsweek.pl/plus/polska/kim-jest-konstanty-radziwill-interesy-ministra-zdrowia-,artykuly,384870,1,z.html
Avatar
drakkar / 21 września 2017 o 16:05
0
Antyszczepionkowców należy wyłapać i PRZYMUSOWO zaszczepić na głupotę!
Avatar
Gość / 21 września 2017 o 14:07
0
A w Niemczech nie trzeba szczepić dziecka w 1 dobie życia, pierwsze szczepienia w 8 tygodniu i w ogóle nie ma przymusu. Ale Niemce to głupe som, nasi lekarze łapówkarze wiedzą lepiej !!!
Avatar
Gość / 21 września 2017 o 14:07
0
Pokazali równiez brak przestrzegania higieny . Niby mieli rekawiczki ale dotykali przez nich zarówno siebie jak i szczepionego.
Avatar
Marek / 21 września 2017 o 13:30
0
Marek napisał:
Marek napisał:
Marek napisał:
Marek napisał:
undefined napisał:
   Wreszcie Minister Radziwiłł zrobił coś mądrego. Lobby szczepionkowe nosi znamiona sekty i ich rosnąca popularność naraża zdrowie i życie nas wszystkich, zwłaszcza naszych dzieci.
Pomału pomału jak naraża was i zdrowe dzieci ?? Skoro się zaszczepiłeś i swoje dzieci to chyba nie obawiasz się że Ci nie zaszczepieni (rozume mądrzejsi od Ciebie) cię zarażą ??? Bo jeżeli się obawiasz o zarażenie to po co się szczepisz ?? Każdy niech pilnuje własnego nosa i ogona mi nikt nie będzie nakazywał i sugerował szczepienia siebie i moich dzieci a jak ktoś chce się szczepić jego brocha
Szczepienia działają tylko wtedy, gdy 95% populacji jest zaszczepionych. Dlatego przeciwnicy szczepień narażają również zdrowie dzieci zaszczepionych i nie jest to ich brocha. Ale spoko. Nie szczepcie swoich dzieci. Poczekamy parę lat, powrócą choroby, których skutkiem jest śmierć a nie wysypka i zobaczymy kto miał rację.
Hola hola 95% populacji nigdy nie była zaszczepiona zapomnij o tym i nie będzie więc tak czy siak bez sensu iść łykać chemię ze szczepionki i zachorować :) Choroby nie muszą powracać bardzo skutecznie zjada nas skorupiak zwany rakiem który jak wiadomo wynika z wszechobecnej chemii i małej odporności a potem zdziwienia bo skąd u małego dziecka nowotwór skąd wszelakie alergie problemy zdrowotne ....więcej szczepionek od byle pierdnięcia to na pewno będziemy zdrowi. Niedługo w zestawie będzie koniecznośc wykupienia opakowania antybiotyku i zjedzenia 1x na miesiąc No bo ludzie nie mogą być zdrowi co by białofartuchowy biznes nie upadł
Źle się wyraziłem, a raczej nie doprecyzowałem myśli. Nie chodziło mi o populację całej ziemi a populację danego obszaru, np. województwa lubelskiego. Jeśli większość ludzi na danym obszarze nie zostanie zaszczepiona to szczepionka będzie nieskuteczna i narażeni będą wszyscy - zarówno zaszczepieni jak i nie. I nie piszę o szczepieniu na "byle pierdnięcie" to byłby absurd, tylko o szczepieniu przeciwko chorobom, które kiedyś zabijały a teraz praktycznie nie istnieją dzięki tymże szczepieniom.
 Ok tylko zauważ że za czasów kiedy ja byłem dzieckiem jakieś 30 lat temu było może raptem kilka dodam kilka szczepionek teraz na start dostajesz w żyłe zestaw całej tablicy Mendelejewa i co jakiś czas powtórka na coś nowego lub odnawianie. Uważasz że to jest obojętne dla organizmu jak od małego sikuta jest aplikowana chemia w żyłę ? A gdzie budowanie naturalnej odporoności organizmu, i wspiernia jej odpowiednią żywnością (co prawdą o zdrową też teraz ciężko) Jaką masz pewność że szczepionki które bierzesz Ty lub Twoje dzieci nie zaskutkują negatywnie za lat 5-10 i nei zrobi się z tego jakieś podstępne choróbsko w postaci skorupiaka ? Tym bardziej piszesz populację woj lubelskiego no proszę to jak lubelskie zaszczepi się w 100% nawet a przyjadą do nas goście z mazowieckiego gdzie zaszczepiło się 70% to i tak cały plan szlag trafi 100%+75%=175% /2 =87,5% Przecież to chłopie nie logicze co piszesz .....
 Ok tylko zauważ że za czasów kiedy ja byłem dzieckiem jakieś 30 lat temu było może raptem kilka dodam kilka szczepionek teraz na start dostajesz w żyłe zestaw całej tablicy Mendelejewa i co jakiś czas powtórka na coś nowego lub odnawianie. Uważasz że to jest obojętne dla organizmu jak od małego sikuta jest aplikowana chemia w żyłę ? A gdzie budowanie naturalnej odporoności organizmu, i wspiernia jej odpowiednią żywnością (co prawdą o zdrową też teraz ciężko) Jaką masz pewność że szczepionki które bierzesz Ty lub Twoje dzieci ... rozwiń
Avatar
Marek / 21 września 2017 o 13:24
0
Marek napisał:
Marek napisał:
jj napisał:
undefined napisał:
  Ale lobby musiało przycisnąć, te fajfusy to by nawet g.wno publicznie zjadły żeby udowodnić że jest dobre ! Koncerny mają ich krótko na smyczy !!!!
Ale jakie konkretnie koncerny?
Koncerty baranie koncerty albo koncentraty pomidorowe jak jesteś na tyle tempy że nie wiesz jakie koncerny...
Tępy a nie e tempy jeśli już Mareczku. Pytam o te koncerny bo wszyscy o nich opowiadają, ale jakoś nikt nie potrafi wskazać który konkretnie to miałby być koncern.
 Masz rację może i byk w pisowni ale to w tej kwestii najmniejszy problem
 Masz rację może i byk w pisowni ale to w tej kwestii najmniejszy problem rozwiń
Avatar
Polak / 25 września 2017 o 22:22
0
co o lobby szczepionkowym mówi szczegółowo dr. jaśkowski, który za swoją wypowiedź stracił prawo wykonywania zawodu: ***s://***youtube.com/watch?v=5hynairs7g0&t=2249s i co? słucham zwolennikó wszelkich szczepień na potęge nabijajacym chazarsko- amerykańskim koncerom
Avatar
Gość / 22 września 2017 o 16:56
0
To niech się szczepią i nie zmuszają innych do tego. Jak się zaszczepili to nie powinni się przecież bać, że ja niezaszczepiony ich zarażę.
Avatar
Gość / 22 września 2017 o 10:35
0
Widzę, że "rozgorzała" dyskusja na temat przymusowych szczepień. Dręczą mnie następujące wątpliwości i pytania: Dlaczego zaszczepione dzieci są podatne nadal na zakażenia, zarażenia np. od nie szczepionych - a powinny być odporne. Więc po co szczepić skoro to nie działa?. Dlaczego lekarze nie chcą prowadzić w kartach szczepień negatywnych objawów poszczepiennych?. Dlaczego nie ujawniają rodzicom składu podawanych szczepionek?. Nawet na opakowaniach art. żywnościowych jest napisane ile zawierają chemii. Dlaczego w szczepionkach są związki rtęci ?. Dlaczego w wieku 3- 10 lat u dzieci pojawiają się choroby niedorozwoju, a nawet raki, a wcześniej nic na to nie wskazywało?. Tych dlaczego jest zapewne więcej.
Widzę, że "rozgorzała" dyskusja na temat przymusowych szczepień. Dręczą mnie następujące wątpliwości i pytania: Dlaczego zaszczepione dzieci są podatne nadal na zakażenia, zarażenia np. od nie szczepionych - a powinny być odporne. Więc po co szczepić skoro to nie działa?. Dlaczego lekarze nie chcą prowadzić w kartach szczepień negatywnych objawów poszczepiennych?. Dlaczego nie ujawniają rodzicom składu podawanych szczepionek?. Nawet na opakowaniach art. żywnościowych jest napisane ile zawierają chemii. Dlaczego w szczepionkach są z... rozwiń
Avatar
Gość / 22 września 2017 o 01:11
0
Nie napisali na co zaczepili tego gościa ! Nikt nie kwestionuje konieczności szczepienia ale niech będzie to dobrowolne. I tylko na choroby śmiertelne. Niech tylko wyjaśnią czemu nas szczepią innymi szczepionkami niż na zachodzie. I często są to wycofane szczepionki z tamtego rynku.
Avatar
Gość / 21 września 2017 o 16:06
0
******newsweek.pl/plus/polska/kim-jest-konstanty-radziwill-interesy-ministra-zdrowia-,artykuly,384870,1,z.html
Avatar
drakkar / 21 września 2017 o 16:05
0
Antyszczepionkowców należy wyłapać i PRZYMUSOWO zaszczepić na głupotę!
Avatar
Gość / 21 września 2017 o 14:07
0
A w Niemczech nie trzeba szczepić dziecka w 1 dobie życia, pierwsze szczepienia w 8 tygodniu i w ogóle nie ma przymusu. Ale Niemce to głupe som, nasi lekarze łapówkarze wiedzą lepiej !!!
Avatar
Gość / 21 września 2017 o 14:07
0
Pokazali równiez brak przestrzegania higieny . Niby mieli rekawiczki ale dotykali przez nich zarówno siebie jak i szczepionego.
Avatar
Marek / 21 września 2017 o 13:30
0
Marek napisał:
Marek napisał:
Marek napisał:
Marek napisał:
undefined napisał:
   Wreszcie Minister Radziwiłł zrobił coś mądrego. Lobby szczepionkowe nosi znamiona sekty i ich rosnąca popularność naraża zdrowie i życie nas wszystkich, zwłaszcza naszych dzieci.
Pomału pomału jak naraża was i zdrowe dzieci ?? Skoro się zaszczepiłeś i swoje dzieci to chyba nie obawiasz się że Ci nie zaszczepieni (rozume mądrzejsi od Ciebie) cię zarażą ??? Bo jeżeli się obawiasz o zarażenie to po co się szczepisz ?? Każdy niech pilnuje własnego nosa i ogona mi nikt nie będzie nakazywał i sugerował szczepienia siebie i moich dzieci a jak ktoś chce się szczepić jego brocha
Szczepienia działają tylko wtedy, gdy 95% populacji jest zaszczepionych. Dlatego przeciwnicy szczepień narażają również zdrowie dzieci zaszczepionych i nie jest to ich brocha. Ale spoko. Nie szczepcie swoich dzieci. Poczekamy parę lat, powrócą choroby, których skutkiem jest śmierć a nie wysypka i zobaczymy kto miał rację.
Hola hola 95% populacji nigdy nie była zaszczepiona zapomnij o tym i nie będzie więc tak czy siak bez sensu iść łykać chemię ze szczepionki i zachorować :) Choroby nie muszą powracać bardzo skutecznie zjada nas skorupiak zwany rakiem który jak wiadomo wynika z wszechobecnej chemii i małej odporności a potem zdziwienia bo skąd u małego dziecka nowotwór skąd wszelakie alergie problemy zdrowotne ....więcej szczepionek od byle pierdnięcia to na pewno będziemy zdrowi. Niedługo w zestawie będzie koniecznośc wykupienia opakowania antybiotyku i zjedzenia 1x na miesiąc No bo ludzie nie mogą być zdrowi co by białofartuchowy biznes nie upadł
Źle się wyraziłem, a raczej nie doprecyzowałem myśli. Nie chodziło mi o populację całej ziemi a populację danego obszaru, np. województwa lubelskiego. Jeśli większość ludzi na danym obszarze nie zostanie zaszczepiona to szczepionka będzie nieskuteczna i narażeni będą wszyscy - zarówno zaszczepieni jak i nie. I nie piszę o szczepieniu na "byle pierdnięcie" to byłby absurd, tylko o szczepieniu przeciwko chorobom, które kiedyś zabijały a teraz praktycznie nie istnieją dzięki tymże szczepieniom.
 Ok tylko zauważ że za czasów kiedy ja byłem dzieckiem jakieś 30 lat temu było może raptem kilka dodam kilka szczepionek teraz na start dostajesz w żyłe zestaw całej tablicy Mendelejewa i co jakiś czas powtórka na coś nowego lub odnawianie. Uważasz że to jest obojętne dla organizmu jak od małego sikuta jest aplikowana chemia w żyłę ? A gdzie budowanie naturalnej odporoności organizmu, i wspiernia jej odpowiednią żywnością (co prawdą o zdrową też teraz ciężko) Jaką masz pewność że szczepionki które bierzesz Ty lub Twoje dzieci nie zaskutkują negatywnie za lat 5-10 i nei zrobi się z tego jakieś podstępne choróbsko w postaci skorupiaka ? Tym bardziej piszesz populację woj lubelskiego no proszę to jak lubelskie zaszczepi się w 100% nawet a przyjadą do nas goście z mazowieckiego gdzie zaszczepiło się 70% to i tak cały plan szlag trafi 100%+75%=175% /2 =87,5% Przecież to chłopie nie logicze co piszesz .....
 Ok tylko zauważ że za czasów kiedy ja byłem dzieckiem jakieś 30 lat temu było może raptem kilka dodam kilka szczepionek teraz na start dostajesz w żyłe zestaw całej tablicy Mendelejewa i co jakiś czas powtórka na coś nowego lub odnawianie. Uważasz że to jest obojętne dla organizmu jak od małego sikuta jest aplikowana chemia w żyłę ? A gdzie budowanie naturalnej odporoności organizmu, i wspiernia jej odpowiednią żywnością (co prawdą o zdrową też teraz ciężko) Jaką masz pewność że szczepionki które bierzesz Ty lub Twoje dzieci ... rozwiń
Avatar
Marek / 21 września 2017 o 13:24
0
Marek napisał:
Marek napisał:
jj napisał:
undefined napisał:
  Ale lobby musiało przycisnąć, te fajfusy to by nawet g.wno publicznie zjadły żeby udowodnić że jest dobre ! Koncerny mają ich krótko na smyczy !!!!
Ale jakie konkretnie koncerny?
Koncerty baranie koncerty albo koncentraty pomidorowe jak jesteś na tyle tempy że nie wiesz jakie koncerny...
Tępy a nie e tempy jeśli już Mareczku. Pytam o te koncerny bo wszyscy o nich opowiadają, ale jakoś nikt nie potrafi wskazać który konkretnie to miałby być koncern.
 Masz rację może i byk w pisowni ale to w tej kwestii najmniejszy problem
 Masz rację może i byk w pisowni ale to w tej kwestii najmniejszy problem rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 31

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja?

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja? 0 0

Kamila Lendzion została rekomendowana na stanowisko dyrektora Teatru Muzycznego w Lublinie. Teraz tę kandydaturę musi zaakceptować Zarząd Województwa Lubelskiego, któremu podlega instytucja.

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin?

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin? 5 2

Motor Lublin potwierdził piąty transfer podczas letniego okienka. Kontrakt podpisał były, młodzieżowy reprezentant Ukrainy, a ostatnio zawodnik Wisły Puławy – Irakli Meskhia. Wkrótce kolejnym wzmocnieniem powinien być za to... Grzegorz Bonin

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym 12 2

Rada Dzielnicy Ponikwoda chce, żeby galeria handlowa Olimp znalazła się w jej granicach, a nie – jak teraz – na Czechowie Południowym. Tłumaczy, że dzięki temu mieszkańcy Ponikwody… będą mieć nowy ośrodek kulturalny

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej 0 0

Od wielu tygodni nie brakowało plotek, że dojdzie do połączenia Włodawianki z Eko Różanka. I wygląda na to, że kluby doszły już do porozumienia. Teraz swoją zgodę musi jeszcze wydać Lubelski Związek Piłki Nożnej

Nowy napastnik Górnika Łęczna

Nowy napastnik Górnika Łęczna 3 0

Sporo działo się we wtorek w obozie Górnika. Zielono-czarni mają nowego zawodnika – Jakuba Chrzanowskiego. Zmiany zaszły także w sztabie szkoleniowym i medycznym klubu z Łęcznej

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne 1 3

Niewiele ponad 34 tys. zł brakuje Ewelinie i Łukaszowi Czerwińskim do zrealizowania marzenia ich życia – kupna małego, ale własnego mieszkania. Para nie może dostać mieszkania komunalnego, bo przekracza próg dochodowy o 56 zł. Niepełnosprawny mężczyzna i jego żona wciąż mają jednak nadzieję, że dzięki pomocy internautów wszystko jest możliwe.

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze
21 lipca 2018, 20:00

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. Gwiazda duetu The Dumplings, Kuba Karaś, wystąpi 21 lipca w Plenerze. Zamiast własnych kawałków artysta sprawdzi się w roli DJ'a i rozkręci gorącą imprezę. Start o godz. 20.

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie 0 15

Wczoraj unieważniony został przetarg na odnowę parku Ludowego. Najtańsza oferta przekraczała kwotę zarezerwowaną w kasie miasta. Teraz Ratusz zastanawia się nad dalszymi losami tej inwestycji, która już drugi raz okazała się sporo droższa niż spodziewali się urzędnicy.

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach
20 lipca 2018, 18:30

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach 2 1

W Puławach startuje cykl Smaki Muzyki organizowany przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W piątek, 20 lipca o godz. 18.30 w Zielonym Pomidorze (Mościckiego 1) odbędzie się koncert Artura Miedzińskiego.

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki 17 15

Siedem bloków mieszkalnych zamierza stawiać prywatna spółka na terenie wytwórni wind u zbiegu ul. Roztocze i Orkana. Ratusz uznał, że to dobre miejsce na mieszkania, a teraz będzie opracowywać nowy plan zagospodarowania terenu.

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial

Lublin rozpoczął ogólnopolskie bieganie City Trial 0 0

Nad Zalewem Zemborzyckim odbył się bieg City trail onTour, czyli wakacyjna zapowiedź największego cyklu zawodów przełajowych w kraju. Najszybszym na 5-kilometrowej trasie był miejscowy dominator – Artur Kern. Wśród kobiet zwycięstwo odniosła pochodząca z Wejherowa – Katarzyna Konkel

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci

O leśnych przedszkolach w Rezerwacie Dzikich Dzieci 0 2

Zamiast klocków i lalek – patyki i błoto. Zamiast łóżka i materaca – ciepły śpiwór i gołe niebo. Przedszkolaki brodzą w kałużach, przedzierają przez śnieżne zaspy, a ich plac zabaw to las, łąka lub ogród.

MKS Perła Lublin już trenuje
galeria

MKS Perła Lublin już trenuje 2 1

Superliga piłkarek ręcznych MKS Perła Lublin ma za sobą pierwszy trening. W poniedziałek w hali MOSiR przy Al. Zygmuntowskich ćwiczyło 14 zawodniczek. Walentyna Nieściaruk i Gabriela Besen na razie trenowały indywidualnie

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę

Wymieszał alkohol z lekami. Zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę 40 5

Recydywista z Łęcznej zmasakrował nożem poznanego w barze mężczyznę. Wpadł w szał po tym, jak wymieszał alkohol z lekami – wynika z akt sprawy. Ofiara przeżyła tylko dzięki interwencji świadka i policjantów.

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę

Cena 1g suszu dla pacjenta nie powinna przekroczyć 65 zł. Chorzy czekają na medyczną marihuanę 7 4

Jest firma, która chce sprowadzać z Kanady surowiec do wytwarzania marihuany medycznej. Złożyła już wniosek o rejestrację, ale do aptek lek szybko nie trafi.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.