Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraśnik

1 października 2007 r.
16:30
Edytuj ten wpis

Palikot kontra Włodarczyk

Autor: Zdjęcie autora FABIAN PLAPIS
0 25 A A

Najprawdopodobniej dziś Komitet Wyborczy Platformy Obywatelskiej złoży pozew do sądu przeciwko Miłosławowi Włodarczykowi, radnemu PiS Rady Miasta Kraśnik.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
A poszło o wypowiedź radnego Włodarczyka 27 września podczas sesji Rady Miasta. Zarzucił on wówczas władzom miasta, że z powodu wizyty posła PO - Janusza Palikota zamknęli jedną z ulic miasta. Kraśnicka Platforma Obywatelska poczuła się urażona wypowiedzą radnego.
- W sobotę (22 września) odbyła się uroczystość na ul. Sikorskiego; przyjechał pan poseł Palikot, był odczyt. Czy była taka potrzeba, żeby z tego powodu zamykać ulicę i niepokoić ludzi w sobotę rano aby zabierali samochody z ulicy? Uważam, że to jest nadużycie. Nikt nie ma obowiązku wstawać i przestawiać samochód. Proszę mnie źle nie zrozumieć, ja nie ma nic przeciwko temu, że przyjechał poseł. Wydaje mi się jednak, że powinna być lepsza organizacja takiej imprezy - grzmiał Mirosław Włodarczyk, przewodniczący Klubu Radnych PiS Rady Miasta w Kraśniku.
To ta wypowiedź bardzo zdenerwowała rządzącego w Kraśniku Piotra Czubińskiego, burmistrza miasta i prominentnego działacza PO. Grożąc procesem domagała się sprostowania tej informacji jeszcze na sesji.
- Nie było spotkania z panem Palikotem po to, aby zamykać ulicę. Spotkanie było organizowane w Centrum Kultury i Promocji a pan poseł przypadkowo trafił na ulicę, gdzie był organizowany Festyn Psiego Ogona. Jeżeli pan tego nie sprostuje, to w trybie wyborczym będziemy domagali się przeprosin - ripostował Czubiński.
- Nikogo nie obraziłem, dziękuję za wyjaśnianie - odpowiedział Włodarczyk.
Następnego dnia poseł Palikot zażądał z urzędu miasta treści kontrowersyjnej wypowiedzi radnego. Od piątku wypowiedź analizowali prawnicy i poseł PO z Kraśnika - Wojciech Wilk.
- Moim zdaniem wypowiedź nosi znamiona pomówienia. Będziemy domagać się sprostowania nieprawdziwej informacji komentuje Wilk.
Do sprawy wrócimy.
.



Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 25

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
redaktor / 22 sierpnia 2012 r. o 22:16
0
ale tu super a się dzieje HO HO HO
Avatar
nene / 16 października 2007 r. o 16:51
0
Może mi ktoś napisze co zrobił Wilk przez 2 lata tylko konkretnie co no co? Wilki i zające w lesie.
Avatar
Czubek / 12 października 2007 r. o 13:20
0
Pewnie Czubiński z pozwem Palikota nie ma nic wspólnego... Palikot ot tak - z nudów odsłuchuje co sobotę nagrania z sesji kraśnickiej rady i pewnie przypadkowo trafił na ten fragmencik... A więc mały donosik, co? Oj nieładnie Panie Czubiński - harcerz, zawiszak, działacz opozycyjny - czytamy w biografii - coś tu się nie zgadza....Panie Czubiński - po co panu radni, skoro kiedy wystepuja w interesie mieszkańców miasta, a swoich wyborców są pozywani do sądu? Niech Pan lepiej rozwiąże Radę Miasta... Och - nie da się? To nie leży w Pana kompetencjach? Czubinskiemu i spółce we łbach się poprzewracało. Po tych latach beztroskiego szlajania się po Kraśniku i okolicach każde słowo krytyki jest odbierane jako personalny atak na miejskiego Wodza (tudzież zwanego kacykiem) i musi zostać ukarane. Rodzina do 3 stopnia pokrewieństwa traci wszystkie szanse na pracę w jednostkach podległych Urzędowi Miasta. Taaaaak, ja mam długie łapska - jak na kraśnickie warunki, oczywiście. Tylko czlowiek o chorej ambicji i zachwianym własnym ego reaguje w ten sposób na rzeczowa krytykę. Cóż się jednak dziwić, oglądając TV widzimi bezczelnych polityków, klamiących na każdym kroku. Zakłamanie "na górze", więc na dole też wiolno? Bo w to, że Palikot "przypadkowo" w okresie kampanii znalazł sie na Sikorskiego i festynie o dumnie brzmiącej nazwie "psiego ogona" uwierzyć moga chyba tylko najwięksi fanatycy Wodza. Pewnie przypadkowo też Palikot przemawiał do zgromadzonej kraśnickiej gawiedzi...Milioner, podobno filantrop - a tak daje sobą manipulować. Widać zasada, nie ważne jak mówią, byle mówili nie jest mu obca... Albo jego pseudodoradcom od PR i marketingu. Bo wątpię, że rozgłos o dwukrotnej porażce sadowej milionera ze zwykłym radsnym z prowincjonalnego przecież Kraśnika może pomóc w kampanii... Koszulka "jestem gejem' albo "jestem z SLD" (może niech się Palikot wreszcie zdecyduje SLD, geje czy platforma), manekiny, publiczne pokazywanie się z akcesoriami typu wibrator, pistolet albo scena gwałtu w telewizorze za plecami posła w czasie konferencji prasowej. Teraz wszystko jasne... Tylko patrzeć jak jedna z następnych konferencji Posła Palikota odbędzie się w kaftanie bezpieczeństwa.
Pewnie Czubiński z pozwem Palikota nie ma nic wspólnego... Palikot ot tak - z nudów odsłuchuje co sobotę nagrania z sesji kraśnickiej rady i pewnie przypadkowo trafił na ten fragmencik... A więc mały donosik, co? Oj nieładnie Panie Czubiński - harcerz, zawiszak, działacz opozycyjny - czytamy w biografii - coś tu się nie zgadza....Panie Czubiński - po co panu radni, skoro kiedy wystepuja w interesie mieszkańców miasta, a swoich wyborców są pozywani do sądu? Niech Pan lepiej rozwiąże Radę Miasta... Och - nie da się? To nie leży w Pana kompeten... rozwiń
Avatar
Czubek / 12 października 2007 r. o 13:18
0
Pewnie Czubiński z pozwem Palikota nie ma nic wspólnego... Palikot ot tak - z nudów odsłuchuje co sobotę nagrania z sesji kraśnickiej rady i pewnie przypadkowo trafił na ten fragmencik... A więc mały donosik, co? Oj nieładnie Panie Czubiński - harcerz, zawiszak, działacz opozycyjny - czytamy w biografii - coś tu się nie zgadza....Panie Czubiński - po co panu radni, skoro kiedy wystepuja w interesie mieszkańców miasta, a swoich wyborców są pozywani do sądu? Niech Pan lepiej rozwiąże Radę Miasta... Och - nie da się? To nie leży w Pana kompetencjach? Czubinskiemu i spółce we łbach się poprzewracało. Po tych latach beztroskiego szlajania się po Kraśniku i okolicach każde słowo krytyki jest odbierane jako personalny atak na miejskiego Wodza (tudzież zwanego kacykiem) i musi zostać ukarane. Rodzina do 3 stopnia pokrewieństwa traci wszystkie szanse na pracę w jednostkach podległych Urzędowi Miasta. Taaaaak, ja mam długie łapska - jak na kraśnickie warunki, oczywiście. Tylko czlowiek o chorej ambicji i zachwianym własnym ego reaguje w ten sposób na rzeczowa krytykę. Cóż się jednak dziwić, oglądając TV widzimi bezczelnych polityków, klamiących na każdym kroku. Zakłamanie "na górze", więc na dole też wiolno? Bo w to, że Palikot "przypadkowo" w okresie kampanii znalazł sie na Sikorskiego i festynie o dumnie brzmiącej nazwie "psiego ogona" uwierzyć moga chyba tylko najwięksi fanatycy Wodza. Pewnie przypadkowo też Palikot przemawiał do zgromadzonej kraśnickiej gawiedzi...Milioner, podobno filantrop - a tak daje sobą manipulować. Widać zasada, nie ważne jak mówią, byle mówili nie jest mu obca... Albo jego pseudodoradcom od PR i marketingu. Bo wątpię, że rozgłos o dwukrotnej porażce sadowej milionera ze zwykłym radsnym z prowincjonalnego przecież Kraśnika może pomóc w kampanii... Koszulka "jestem gejem' albo "jestem z SLD" (może niech się Palikot wreszcie zdecyduje SLD, geje czy platforma), manekiny, publiczne pokazywanie się z akcesoriami typu wibrator, pistolet albo scena gwałtu w telewizorze za plecami posła w czasie konferencji prasowej. Teraz wszystko jasne... Tylko patrzeć jak jedna z następnych konferencji Posła Palikota odbędzie się w kaftanie bezpieczeństwa.
Pewnie Czubiński z pozwem Palikota nie ma nic wspólnego... Palikot ot tak - z nudów odsłuchuje co sobotę nagrania z sesji kraśnickiej rady i pewnie przypadkowo trafił na ten fragmencik... A więc mały donosik, co? Oj nieładnie Panie Czubiński - harcerz, zawiszak, działacz opozycyjny - czytamy w biografii - coś tu się nie zgadza....Panie Czubiński - po co panu radni, skoro kiedy wystepuja w interesie mieszkańców miasta, a swoich wyborców są pozywani do sądu? Niech Pan lepiej rozwiąże Radę Miasta... Och - nie da się? To nie leży w Pana kompeten... rozwiń
Avatar
BEZradny / 7 października 2007 r. o 18:03
0
Czubiński musi mieć tupet. Jest osobą wokół której co chwilę wyrasta jakiś skandal , a chce podać do sądu radnego, który walczy o wolną i leniwą sobotę dla ciężko pracujących przez cały tydzień mieszkańców Kraśnika. Niech, szukająca na każdym kroku dowartościowania spółka: Wilk, Czubiński i Palikot poda lepiej do sądu ówczesnego wicepremiera Andrzeja Leppera, który w grudniu(a może w styczniu) biorąc udział w programie Tomasza Lisa "Co z tą Polską" stwierdził min: "...niech PO pilnuje własnych brudów, a nie czepia się Samoobrony. O proszę, prominentny działacz Platformy Obywatelskiej< burmistrz Kraśnika Piotr Czubiński oskarżony o gwałt i molestowanie seksualne swojej pracownicy...". Dlaczego w/w panowie wówczas milczeli i milczą do dziś? Dlaczego nie skierowali sprawy do sądu?Odpowiedź nasuwa się sama-trudno polemizować z prawdą. Czyż nie?
Czubiński musi mieć tupet. Jest osobą wokół której co chwilę wyrasta jakiś skandal , a chce podać do sądu radnego, który walczy o wolną i leniwą sobotę dla ciężko pracujących przez cały tydzień mieszkańców Kraśnika. Niech, szukająca na każdym kroku dowartościowania spółka: Wilk, Czubiński i Palikot poda lepiej do sądu ówczesnego wicepremiera Andrzeja Leppera, który w grudniu(a może w styczniu) biorąc udział w programie Tomasza Lisa "Co z tą Polską" stwierdził min: "...niech PO pilnuje własnych brudów, a nie czepia się Samoobro... rozwiń
Avatar
wszy / 4 października 2007 r. o 17:23
0
Tak, my chceny festynu! My chcemy festynu!podpisano: Wszy
Avatar
Karol / 4 października 2007 r. o 09:35
0
A ja mam wszy .... i też chcę festynu
Avatar
obserwer / 4 października 2007 r. o 07:40
0
za byłej rady nie dopomyslenia było żeby takie numery przeszły na radzie.Co by nie powiedzieć grupa Węcławski, Iwan, Sznajder i później Członka w swojej zapieklości nie zostawili by suchej nitki na Czubińskim za straszenie radnego sądami. Teraz kraśnicki PiS to dzieciaczki przy starej opozycji i mogą się jedynie poużalać na sobie, zero działania, brak kompetencji i wiedzy, a wypowiedzi poniżej normy.
Avatar
(Anonimowy) / 3 października 2007 r. o 21:52
0
Ja mam żółwie w domu więc festyn moim pupilom też się należy !
Avatar
(Anonimowy) / 3 października 2007 r. o 21:50
0
To teraz już wiemy dlaczego mamy takiego burmistrza, bo według twojego toku myślenia tak wychodzi.
Avatar
redaktor / 22 sierpnia 2012 r. o 22:16
0
ale tu super a się dzieje HO HO HO
Avatar
nene / 16 października 2007 r. o 16:51
0
Może mi ktoś napisze co zrobił Wilk przez 2 lata tylko konkretnie co no co? Wilki i zające w lesie.
Avatar
Czubek / 12 października 2007 r. o 13:20
0
Pewnie Czubiński z pozwem Palikota nie ma nic wspólnego... Palikot ot tak - z nudów odsłuchuje co sobotę nagrania z sesji kraśnickiej rady i pewnie przypadkowo trafił na ten fragmencik... A więc mały donosik, co? Oj nieładnie Panie Czubiński - harcerz, zawiszak, działacz opozycyjny - czytamy w biografii - coś tu się nie zgadza....Panie Czubiński - po co panu radni, skoro kiedy wystepuja w interesie mieszkańców miasta, a swoich wyborców są pozywani do sądu? Niech Pan lepiej rozwiąże Radę Miasta... Och - nie da się? To nie leży w Pana kompetencjach? Czubinskiemu i spółce we łbach się poprzewracało. Po tych latach beztroskiego szlajania się po Kraśniku i okolicach każde słowo krytyki jest odbierane jako personalny atak na miejskiego Wodza (tudzież zwanego kacykiem) i musi zostać ukarane. Rodzina do 3 stopnia pokrewieństwa traci wszystkie szanse na pracę w jednostkach podległych Urzędowi Miasta. Taaaaak, ja mam długie łapska - jak na kraśnickie warunki, oczywiście. Tylko czlowiek o chorej ambicji i zachwianym własnym ego reaguje w ten sposób na rzeczowa krytykę. Cóż się jednak dziwić, oglądając TV widzimi bezczelnych polityków, klamiących na każdym kroku. Zakłamanie "na górze", więc na dole też wiolno? Bo w to, że Palikot "przypadkowo" w okresie kampanii znalazł sie na Sikorskiego i festynie o dumnie brzmiącej nazwie "psiego ogona" uwierzyć moga chyba tylko najwięksi fanatycy Wodza. Pewnie przypadkowo też Palikot przemawiał do zgromadzonej kraśnickiej gawiedzi...Milioner, podobno filantrop - a tak daje sobą manipulować. Widać zasada, nie ważne jak mówią, byle mówili nie jest mu obca... Albo jego pseudodoradcom od PR i marketingu. Bo wątpię, że rozgłos o dwukrotnej porażce sadowej milionera ze zwykłym radsnym z prowincjonalnego przecież Kraśnika może pomóc w kampanii... Koszulka "jestem gejem' albo "jestem z SLD" (może niech się Palikot wreszcie zdecyduje SLD, geje czy platforma), manekiny, publiczne pokazywanie się z akcesoriami typu wibrator, pistolet albo scena gwałtu w telewizorze za plecami posła w czasie konferencji prasowej. Teraz wszystko jasne... Tylko patrzeć jak jedna z następnych konferencji Posła Palikota odbędzie się w kaftanie bezpieczeństwa.
Pewnie Czubiński z pozwem Palikota nie ma nic wspólnego... Palikot ot tak - z nudów odsłuchuje co sobotę nagrania z sesji kraśnickiej rady i pewnie przypadkowo trafił na ten fragmencik... A więc mały donosik, co? Oj nieładnie Panie Czubiński - harcerz, zawiszak, działacz opozycyjny - czytamy w biografii - coś tu się nie zgadza....Panie Czubiński - po co panu radni, skoro kiedy wystepuja w interesie mieszkańców miasta, a swoich wyborców są pozywani do sądu? Niech Pan lepiej rozwiąże Radę Miasta... Och - nie da się? To nie leży w Pana kompeten... rozwiń
Avatar
Czubek / 12 października 2007 r. o 13:18
0
Pewnie Czubiński z pozwem Palikota nie ma nic wspólnego... Palikot ot tak - z nudów odsłuchuje co sobotę nagrania z sesji kraśnickiej rady i pewnie przypadkowo trafił na ten fragmencik... A więc mały donosik, co? Oj nieładnie Panie Czubiński - harcerz, zawiszak, działacz opozycyjny - czytamy w biografii - coś tu się nie zgadza....Panie Czubiński - po co panu radni, skoro kiedy wystepuja w interesie mieszkańców miasta, a swoich wyborców są pozywani do sądu? Niech Pan lepiej rozwiąże Radę Miasta... Och - nie da się? To nie leży w Pana kompetencjach? Czubinskiemu i spółce we łbach się poprzewracało. Po tych latach beztroskiego szlajania się po Kraśniku i okolicach każde słowo krytyki jest odbierane jako personalny atak na miejskiego Wodza (tudzież zwanego kacykiem) i musi zostać ukarane. Rodzina do 3 stopnia pokrewieństwa traci wszystkie szanse na pracę w jednostkach podległych Urzędowi Miasta. Taaaaak, ja mam długie łapska - jak na kraśnickie warunki, oczywiście. Tylko czlowiek o chorej ambicji i zachwianym własnym ego reaguje w ten sposób na rzeczowa krytykę. Cóż się jednak dziwić, oglądając TV widzimi bezczelnych polityków, klamiących na każdym kroku. Zakłamanie "na górze", więc na dole też wiolno? Bo w to, że Palikot "przypadkowo" w okresie kampanii znalazł sie na Sikorskiego i festynie o dumnie brzmiącej nazwie "psiego ogona" uwierzyć moga chyba tylko najwięksi fanatycy Wodza. Pewnie przypadkowo też Palikot przemawiał do zgromadzonej kraśnickiej gawiedzi...Milioner, podobno filantrop - a tak daje sobą manipulować. Widać zasada, nie ważne jak mówią, byle mówili nie jest mu obca... Albo jego pseudodoradcom od PR i marketingu. Bo wątpię, że rozgłos o dwukrotnej porażce sadowej milionera ze zwykłym radsnym z prowincjonalnego przecież Kraśnika może pomóc w kampanii... Koszulka "jestem gejem' albo "jestem z SLD" (może niech się Palikot wreszcie zdecyduje SLD, geje czy platforma), manekiny, publiczne pokazywanie się z akcesoriami typu wibrator, pistolet albo scena gwałtu w telewizorze za plecami posła w czasie konferencji prasowej. Teraz wszystko jasne... Tylko patrzeć jak jedna z następnych konferencji Posła Palikota odbędzie się w kaftanie bezpieczeństwa.
Pewnie Czubiński z pozwem Palikota nie ma nic wspólnego... Palikot ot tak - z nudów odsłuchuje co sobotę nagrania z sesji kraśnickiej rady i pewnie przypadkowo trafił na ten fragmencik... A więc mały donosik, co? Oj nieładnie Panie Czubiński - harcerz, zawiszak, działacz opozycyjny - czytamy w biografii - coś tu się nie zgadza....Panie Czubiński - po co panu radni, skoro kiedy wystepuja w interesie mieszkańców miasta, a swoich wyborców są pozywani do sądu? Niech Pan lepiej rozwiąże Radę Miasta... Och - nie da się? To nie leży w Pana kompeten... rozwiń
Avatar
BEZradny / 7 października 2007 r. o 18:03
0
Czubiński musi mieć tupet. Jest osobą wokół której co chwilę wyrasta jakiś skandal , a chce podać do sądu radnego, który walczy o wolną i leniwą sobotę dla ciężko pracujących przez cały tydzień mieszkańców Kraśnika. Niech, szukająca na każdym kroku dowartościowania spółka: Wilk, Czubiński i Palikot poda lepiej do sądu ówczesnego wicepremiera Andrzeja Leppera, który w grudniu(a może w styczniu) biorąc udział w programie Tomasza Lisa "Co z tą Polską" stwierdził min: "...niech PO pilnuje własnych brudów, a nie czepia się Samoobrony. O proszę, prominentny działacz Platformy Obywatelskiej< burmistrz Kraśnika Piotr Czubiński oskarżony o gwałt i molestowanie seksualne swojej pracownicy...". Dlaczego w/w panowie wówczas milczeli i milczą do dziś? Dlaczego nie skierowali sprawy do sądu?Odpowiedź nasuwa się sama-trudno polemizować z prawdą. Czyż nie?
Czubiński musi mieć tupet. Jest osobą wokół której co chwilę wyrasta jakiś skandal , a chce podać do sądu radnego, który walczy o wolną i leniwą sobotę dla ciężko pracujących przez cały tydzień mieszkańców Kraśnika. Niech, szukająca na każdym kroku dowartościowania spółka: Wilk, Czubiński i Palikot poda lepiej do sądu ówczesnego wicepremiera Andrzeja Leppera, który w grudniu(a może w styczniu) biorąc udział w programie Tomasza Lisa "Co z tą Polską" stwierdził min: "...niech PO pilnuje własnych brudów, a nie czepia się Samoobro... rozwiń
Avatar
wszy / 4 października 2007 r. o 17:23
0
Tak, my chceny festynu! My chcemy festynu!podpisano: Wszy
Avatar
Karol / 4 października 2007 r. o 09:35
0
A ja mam wszy .... i też chcę festynu
Avatar
obserwer / 4 października 2007 r. o 07:40
0
za byłej rady nie dopomyslenia było żeby takie numery przeszły na radzie.Co by nie powiedzieć grupa Węcławski, Iwan, Sznajder i później Członka w swojej zapieklości nie zostawili by suchej nitki na Czubińskim za straszenie radnego sądami. Teraz kraśnicki PiS to dzieciaczki przy starej opozycji i mogą się jedynie poużalać na sobie, zero działania, brak kompetencji i wiedzy, a wypowiedzi poniżej normy.
Avatar
(Anonimowy) / 3 października 2007 r. o 21:52
0
Ja mam żółwie w domu więc festyn moim pupilom też się należy !
Avatar
(Anonimowy) / 3 października 2007 r. o 21:50
0
To teraz już wiemy dlaczego mamy takiego burmistrza, bo według twojego toku myślenia tak wychodzi.
Zobacz wszystkie komentarze 25

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Jerzy Małek Quintet - koncert w Centrum Spotkania Kultur
5 sierpnia 2021, 19:00

Jerzy Małek Quintet - koncert w Centrum Spotkania Kultur

Kolejny miesiąc wakacji w Klubie Muzycznym Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) zainauguruje koncert formacji Jerzy Małek Quintet. Wydarzenie zostanie zorganizowane 5 sierpnia o godz. 19.

Operacja na żywych szpitalach. Łączenie placówek to coś więcej niż "dzielenie długu na pół"?

Operacja na żywych szpitalach. Łączenie placówek to coś więcej niż "dzielenie długu na pół"?

Leczenie pacjentów ma być tańsze i sprawniejsze – taki skutek ma przynieść połączenie szpitali planowane przez władze województwa. – Czy tym razem wyniknie z tego coś konkretnego, czy to tylko dzielenie długu na pół? – pytają związkowcy.

Biała Podlaska: Drugi przetarg na parking przy Janowskiej. Spółka zeszła z ceny

Biała Podlaska: Drugi przetarg na parking przy Janowskiej. Spółka zeszła z ceny

Nikt nie stanął do przetargu na dzierżawę terenu przy ulicy Janowskiej 74 A. Mieszkańcy do tej pory w ramach użyczenia mieli tu parking. Ale miejska spółka chce na tym zarobić. Ogłoszono już drugi przetarg.

20-latek ugodzony nożem wykrwawił się na oczach przyjaciół. "Dało się wyczuć bijącą od niego nienawiść"
Reportaż Uwagi! TVN
film

20-latek ugodzony nożem wykrwawił się na oczach przyjaciół. "Dało się wyczuć bijącą od niego nienawiść"

Grupa dwudziestolatków spędzała razem czas. Niespodziewanie, podszedł do nich starszy mężczyzna. - Przywitał się, kulturalnie spytał, czy może się przysiąść. Zgodziliśmy się - opowiada Żaneta. Niedługo później doszło do tragedii.

Wakacje na plaży? Lepiej iść do pracy, na staż czy praktyki. "Nic nie zastąpi nauki codziennego kontaktu z realnie wykonywaną pracą"
Magazyn

Wakacje na plaży? Lepiej iść do pracy, na staż czy praktyki. "Nic nie zastąpi nauki codziennego kontaktu z realnie wykonywaną pracą"

Podczas gdy większość licealistów spędza wakacje na słodkim i zasłużonym nicnierobieniu, ich koledzy z techników pracują. Dla nich wakacje to czas praktyk i staży.

"Muzyka z pogranicza". Koncert Fonii Lublina
1 sierpnia 2021, 19:00

"Muzyka z pogranicza". Koncert Fonii Lublina

W niedzielę, 1 sierpnia o godz. 19, będzie można w formie online wysłuchać koncertu "Muzyka z pogranicza" z całorocznego cyklu Fonie Lublina.

Ile zarabia strażnik miejski w Puławach? Już trzeci raz szukają chętnych do pracy

Ile zarabia strażnik miejski w Puławach? Już trzeci raz szukają chętnych do pracy

Już po raz trzeci w przeciągu roku Urząd Miasta Puławy oferuje pracę trzem strażnikom miejskim. W poprzednich dwóch naborach udało się zatrudnić zaledwie jedną osobę.

Biała Podlaska: Spółka energetyczna czeka na harmonogram prac od miasta

Biała Podlaska: Spółka energetyczna czeka na harmonogram prac od miasta

Na początku lipca miasto zapowiedziało, że rusza z przebudową ulicy Podmiejskiej. Ale spółka energetyczna nie doczekała się jeszcze harmonogramu prac od urzędników.

Łączą kablem inteligencję z tradycją. A do tego mają wielkie serca
Rozmowa

Łączą kablem inteligencję z tradycją. A do tego mają wielkie serca

Z Krzysztofem Pietrzakiem z lubelskiej firmy Inteligentne Instalacje Elektryczne rozmawiamy o szkolnictwie zawodowym, sytuacji w branży po pandemii oraz o tym, czy mamy wielkie serca.

Lao Che we wrześniu w Lublinie
5 września 2021, 17:00

Lao Che we wrześniu w Lublinie

Po ponad 20 latach grania zespół Lao Che zawiesza działalność. Ale zanim to nastąpi, popularna formacja wyrusza w ostatnią, pożegnalną trasę koncertową. 5 września wystąpi w Lublinie.

Igrzyska rozpoczęte. W Tokio odbyła się ceremonia otwarcia
film

Igrzyska rozpoczęte. W Tokio odbyła się ceremonia otwarcia

Tokio, Japonia. W Tokio odbyła się ceremonia otwarcia Igrzysk Olimpijskich. Uroczystość przeprowadzono bez obecności widzów na stadionie olimpijskim.

Ekshumacja na cmentarzu w Kraśniku. Kto został pochowany w zbiorowych mogiłach?

Ekshumacja na cmentarzu w Kraśniku. Kto został pochowany w zbiorowych mogiłach?

Kto spoczywa w zbiorowych mogiłach przy ogrodzeniu cmentarza od strony ul. Żytniej w Kraśniku? To będzie wiadomo dokładnie po przeprowadzeniu częściowej ekshumacji. Obecnie urząd miasta szuka firmy, która przygotuje dokumentację projektowo-kosztorysową dotyczącą renowacji grobu wojennego.

Nowe miejsce w Puławach. O!gródek z restauracją, sklepem i adopcjami kotów
galeria

Nowe miejsce w Puławach. O!gródek z restauracją, sklepem i adopcjami kotów

Wcześniej piwiarnia z golonką w menu, teraz restauracja wegańska oraz sklep ze zdrową żywnością i ogródek z atrakcjami dla dzieci oraz azyl dla bezdomnych kotów. Marta Wójtowicz i jej przyjaciółka Monika Kubiszewska zapraszają do O!gródka w Puławach.

Górnik Łęczna kontra Cracovia, czyli ósmy sezon w ekstraklasie czas zacząć
film

Górnik Łęczna kontra Cracovia, czyli ósmy sezon w ekstraklasie czas zacząć

Górnik Łęczna w sobotnie popołudnie zainauguruje swój ósmy sezon na najwyższym szczeblu rozgrywkowym w Polsce. Zielono-czarni w 224 meczu w historii swoich występów w ekstraklasie podejmować będą drużynę Cracovii

Darmowe zabiegi dla psów i kotów. Warunek: właściciel musi mieszkać w Świdniku

Darmowe zabiegi dla psów i kotów. Warunek: właściciel musi mieszkać w Świdniku

Mieszkańcy Świdnika, którym mają zwierzęta mogą za darmo wysterylizować, wykastrować psa lub kota. Na koszt miasta pupil może zostać też zaczipowany.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.