Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraśnik

2 stycznia 2015 r.
15:45
Edytuj ten wpis

Szpital w Kraśniku w fatalnej sytuacji finansowej. Dyrektor traci zastępców

Autor: Zdjęcie autora aa
0 21 A A

Dyrektor szpitala powiatowego nie będzie miał zastępców. Wszystko z powodu oszczędności. Na propozycję zmian w statucie SPZOZ w Kraśniku zgodzili się podczas ostatniej sesji radni.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Nie będzie zastępcy nominalnego, będą zaś osoby, które będą mieć pełnomocnictwa. Będą ordynatorzy i kierownicy działów, które w szpitalu chcę zrobić - tłumaczy marek Kos, dyrektor SPZOZ Kraśniku.

W statucie placówki było zapisanych dotychczas dwóch zastępców. W ostatnich latach dyrektor kraśnickiego szpitala miał jednego zastępcę - ds. infrastruktury i logistyki. W ostatnim czasie takiej osoby nie było.

- Szpital jest nadal w bardzo niekorzystnej kondycji finansowej - mówi dyr. Kos. - Staram się robić oszczędności od samej góry. Przy likwidacji stanowiska zastępcy dyrektora takie oszczędności będą.

Oddziałami będą kierować zarówno ordynatorzy albo kierownicy oddziałów. - Będę dążyć do tego aby oddziałami kierowali sami ordynatorzy z konkursu - podkreśla dyrektor kraśnickiego SPZOZ-u.

- W kraśnickim szpitalu są też osoby, które pełnią obowiązki ordynatora. Takiej konstrukcji nie powinno być. Pełnić funkcję można bowiem przez kilka dni, jak jest jakieś nagłe zdarzenie, ktoś się rozchorował. Często taka osoba pełni obowiązki przez kilka lat. Z doświadczenia wiem, że konkursy na ordynatorów się czasem przeciągają. Z tych też powodów wolę mieć prawnie uregulowaną tę sytuację. Stąd zapis o kierownikach oddziałów.

Dyrektor dodaje, że kierownik ma takie same kompetencje jak ordynator.

Szpital w Kraśniku cały czas boryka się z finansowymi problemami. Za 2014 roku placówka ma stratę. - Jest to strata mniejsza niż poziom amortyzacji. Bezpieczna - zapewnia Kos, który nie liczy, że zbilansuj miniony rok.

Tak zwanych zobowiązań wymagalnych na koniec września 2014 r. szpital w Kraśniku miał ok. 4,5 mln zł.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 21

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Kraśniczanin / 5 stycznia 2015 r. o 08:58
0

buahahahahaha na podwyżki dla lekarzy kasa jest co roku, a zmiana nazwy stanowiska z dyrektor na kierownik nic nie zmieni w sytuacji finansowej zozu.

Avatar
Michał / 4 stycznia 2015 r. o 20:10
0

Tak, dla mnie jako pacjenta "ważny jest ból mojej dupy" bo dużo kasy co miesiąc na to płacę i gówno mnie reszta obchodzi, ja mam mieć zapewnioną opiekę lekarską. Szlag mnie trafia, jak mam pytać uprzejmie lekarza czy zechce mnie dziś przyjąć. A tak się utarło, czy ktoś pyta nauczyciela czy zechce pouczyc jego dziecko, a panią w sklepie czy ma ochotę podać mi kilo mięsa. Nie, wszyscy normalnie pracują i nikt ich o nic prosić nie musi.A lekarzom to się w dupach poprzewracalo.

taki system opieki zdrowotnej mamy że każdy ma zapewnioną opiekę czy za to płaci czy nie tak więc stwierdzenie 'wymagam bo płacę' nie znajduje zastosowania w tym obszarze no chyba że będziemy mieli w Kraśniku sprywatyzowany szpital który nie dostanie kontraktu z NFZ to wówczas będzie można oczekiwać jak się zapłaci. 

Nie wiem gdzie 'pacjentka' pracuje ale niech sama sobie odpowie czy każdego dnia pracuje tak jak ma w zakresie obowiązków pełnionego stanowiska. Wydaje mi się, że mało kto każdego dnia daje z siebie maksimum dla pracy. Zawód lekarza jest jak każdy inny od każdego się czegoś oczekuje i chyba oczywistym jest, że jeśli ktoś nie spełnia naszych oczekiwań to idziemy gdzie indziej. Jak komuś kraśnicki szpital nie pasuje to niech jedzie do Opola albo Janowa czy nawet jednego z kilku szpitali w Lublinie i niech zobaczy czy tam będzie lepiej potraktowany niż w Kraśniku. 

taki system opieki zdrowotnej mamy że każdy ma zapewnioną opiekę czy za to płaci czy nie tak więc stwierdzenie 'wymagam bo płacę' nie znajduje zastosowania w tym obszarze no chyba że będziemy mieli w Kraśniku sprywatyzowany szpital który nie dostanie kontraktu z NFZ to wówczas będzie można oczekiwać jak się zapłaci. 

Nie wiem gdzie 'pacjentka' pracuje ale niech sama sobie odpowie czy każdego dnia pracuje tak jak ma w zakresie obowiązków pełnionego stanowiska. Wydaje mi się, że mało kto każdego dnia daje z siebie... rozwiń

Avatar
Michał / 4 stycznia 2015 r. o 20:09
0

Tak, dla mnie jako pacjenta "ważny jest ból mojej dupy" bo dużo kasy co miesiąc na to płacę i gówno mnie reszta obchodzi, ja mam mieć zapewnioną opiekę lekarską. Szlag mnie trafia, jak mam pytać uprzejmie lekarza czy zechce mnie dziś przyjąć. A tak się utarło, czy ktoś pyta nauczyciela czy zechce pouczyc jego dziecko, a panią w sklepie czy ma ochotę podać mi kilo mięsa. Nie, wszyscy normalnie pracują i nikt ich o nic prosić nie musi.A lekarzom to się w dupach poprzewracalo.

taki system opieki zdrowotnej mamy że każdy ma zapewnioną opiekę czy za to płaci czy nie tak więc stwierdzenie 'wymagam bo płacę' nie znajduje zastosowania w tym obszarze no chyba że będziemy mieli w Kraśniku sprywatyzowany szpital który nie dostanie kontraktu z NFZ to wówczas będzie można oczekiwać jak się zapłaci. 

Nie wiem gdzie 'pacjentka' pracuje ale niech sama sobie odpowie czy każdego dnia pracuje tak jak ma w zakresie obowiązków pełnionego stanowiska. Wydaje mi się, że mało kto każdego dnia daje z siebie maksimum dla pracy. Zawód lekarza jest jak każdy inny od każdego się czegoś oczekuje i chyba oczywistym jest, że jeśli ktoś nie spełnia naszych oczekiwań to idziemy gdzie indziej. Jak komuś kraśnicki szpital nie pasuje to niech jedzie do Opola albo Janowa czy nawet jednego z kilku szpitali w Lublinie i niech zobaczy czy tam będzie lepiej potraktowany niż w Kraśniku. 

taki system opieki zdrowotnej mamy że każdy ma zapewnioną opiekę czy za to płaci czy nie tak więc stwierdzenie 'wymagam bo płacę' nie znajduje zastosowania w tym obszarze no chyba że będziemy mieli w Kraśniku sprywatyzowany szpital który nie dostanie kontraktu z NFZ to wówczas będzie można oczekiwać jak się zapłaci. 

Nie wiem gdzie 'pacjentka' pracuje ale niech sama sobie odpowie czy każdego dnia pracuje tak jak ma w zakresie obowiązków pełnionego stanowiska. Wydaje mi się, że mało kto każdego dnia daje z siebie... rozwiń

Avatar
pacjentka / 4 stycznia 2015 r. o 14:17
0

Zadziwiające jest to jak wielu specjalistów od wszystkiego jest w Kraśniku.. nagle każdy wie jak pozbyć się długów, co jest lepsze od pomnika, że Maj czy Włodarczyk to dostali podwyżkę niesłusznie i niby po co im to... każdy jeden jest mądrzejszy od tego co jest na danym stanowisku... zamiast docenić pewne próby modernizacji struktur zarządzania w kraśnickim szpitalu to krytykujecie, a czy zastanowił się ktoś z was jak kierować szpitalem, dlaczego tak ważne jest to by nie przynosił strat? nie bo przecież dla pacjenta ważny jest jego ból dupy tu i teraz i takim prostackim rozumowaniem źle zarządzają skoro mają długi... cieszcie się że macie jeszcze gdzie pójść z waszymi pierdołami zdrowotnymi i ze to jest jeszcze PUBLICZNY (czyli dla każdego) zakład opieki zdrowotnej a nie PRYWATNY (czyli dla tych co maja kasę) szpital...


Tak, dla mnie jako pacjenta "ważny jest ból mojej dupy" bo dużo kasy co miesiąc na to płacę i gówno mnie reszta obchodzi, ja mam mieć zapewnioną opiekę lekarską. Szlag mnie trafia, jak mam pytać uprzejmie lekarza czy zechce mnie dziś przyjąć. A tak się utarło, czy ktoś pyta nauczyciela czy zechce pouczyc jego dziecko, a panią w sklepie czy ma ochotę podać mi kilo mięsa. Nie, wszyscy normalnie pracują i nikt ich o nic prosić nie musi.A lekarzom to się w dupach poprzewracalo.

Tak, dla mnie jako pacjenta "ważny jest ból mojej dupy" bo dużo kasy co miesiąc na to płacę i gówno mnie reszta obchodzi, ja mam mieć zapewnioną opiekę lekarską. Szlag mnie trafia, jak mam pytać uprzejmie lekarza czy zechce mnie dziś przyjąć. A tak się utarło, czy ktoś pyta nauczyciela czy zechce pouczyc jego dziecko, a panią w sklepie czy ma ochotę podać mi kilo mięsa. Nie, wszyscy normalnie pracują i nikt ich o nic prosić nie musi.A lekarzom to się w dupach poprzewracalo. rozwiń
Avatar
Michał / 4 stycznia 2015 r. o 13:17
0

Zadziwiające jest to jak wielu specjalistów od wszystkiego jest w Kraśniku.. nagle każdy wie jak pozbyć się długów, co jest lepsze od pomnika, że Maj czy Włodarczyk to dostali podwyżkę niesłusznie i niby po co im to... każdy jeden jest mądrzejszy od tego co jest na danym stanowisku... zamiast docenić pewne próby modernizacji struktur zarządzania w kraśnickim szpitalu to krytykujecie, a czy zastanowił się ktoś z was jak kierować szpitalem, dlaczego tak ważne jest to by nie przynosił strat? nie bo przecież dla pacjenta ważny jest jego ból dupy tu i teraz i takim prostackim rozumowaniem źle zarządzają skoro mają długi... cieszcie się że macie jeszcze gdzie pójść z waszymi pierdołami zdrowotnymi i ze to jest jeszcze PUBLICZNY (czyli dla każdego) zakład opieki zdrowotnej a nie PRYWATNY (czyli dla tych co maja kasę) szpital...

Zadziwiające jest to jak wielu specjalistów od wszystkiego jest w Kraśniku.. nagle każdy wie jak pozbyć się długów, co jest lepsze od pomnika, że Maj czy Włodarczyk to dostali podwyżkę niesłusznie i niby po co im to... każdy jeden jest mądrzejszy od tego co jest na danym stanowisku... zamiast docenić pewne próby modernizacji struktur zarządzania w kraśnickim szpitalu to krytykujecie, a czy zastanowił się ktoś z was jak kierować szpitalem, dlaczego tak ważne jest to by nie przynosił strat? nie bo przecież dla pacjenta ważny jest jego ból d... rozwiń

Avatar
czarek / 4 stycznia 2015 r. o 11:20
0

Tu  niechodzi o oszczędności bo przy takich ruchach są one znikome. Tu chodzi o ruchy kadrowe, następne będą szkoły powiatowe. Maj chce oczyścić powiat z ludzi "prawdziwka", a za rok przywróci te stanowiska i obsadzi je ludzi z PSL.

Avatar
pacjent / 4 stycznia 2015 r. o 08:26
0

A kto będzie sterował okrętem, jeżeli dyrektor zachoruje lub pojedzie w delegację ?

Avatar
WODNIK / 3 stycznia 2015 r. o 19:25
0

Ale ty dureń jesteś :)

SĄDZĄC PO TWOIM WULGARNYM WPISIE MAM WRAŻENIE ŻE JESTEŚ DEBILEM DO POTĘGI ENTEJ,MYŚLĘ ŻE CHYBA WIESZ JAKĄ WARTOŚĆ WYZNACZA POTĘGA ENTA.POZDRAWIAM.

Avatar
PACJENT / 3 stycznia 2015 r. o 18:59
0

JEŚLI MNIE PAMIĘĆ NIE MYLI TO JESZCZE ROK TEMU BYŁO SUPER W DZIAŁALNOŚCI .SZPITALA ,CO SIĘ STAŁO SĄDZĘ ŻE NALEŻY TO SPRAWDZIĆ. ALE KTO TO ZROBI

Avatar
piguła / 3 stycznia 2015 r. o 15:18
0

A czy w ramach oszczędności przewidziane jest przesunięcie pielęgniarek siedzących niewiadomo po co przy lekarzach np. przy okuliście do pracy na oddziałach, gdzie pielęgniarek jest za mało? W prywatnych gabinetach lekarze ze wszystkim sobie radzą sami, a na państwowej posadzie już nie potrafią. Może w ramach oszczędności dobrze byłoby też, aby panie pracujące na szpitalnej kuchni miały płacone za rzeczywisty czas pracy. Pielęgniarki, salowe nie mogą sobie tak skracać pracy każdego dnia.

Avatar
Kraśniczanin / 5 stycznia 2015 r. o 08:58
0

buahahahahaha na podwyżki dla lekarzy kasa jest co roku, a zmiana nazwy stanowiska z dyrektor na kierownik nic nie zmieni w sytuacji finansowej zozu.

Avatar
Michał / 4 stycznia 2015 r. o 20:10
0

Tak, dla mnie jako pacjenta "ważny jest ból mojej dupy" bo dużo kasy co miesiąc na to płacę i gówno mnie reszta obchodzi, ja mam mieć zapewnioną opiekę lekarską. Szlag mnie trafia, jak mam pytać uprzejmie lekarza czy zechce mnie dziś przyjąć. A tak się utarło, czy ktoś pyta nauczyciela czy zechce pouczyc jego dziecko, a panią w sklepie czy ma ochotę podać mi kilo mięsa. Nie, wszyscy normalnie pracują i nikt ich o nic prosić nie musi.A lekarzom to się w dupach poprzewracalo.

taki system opieki zdrowotnej mamy że każdy ma zapewnioną opiekę czy za to płaci czy nie tak więc stwierdzenie 'wymagam bo płacę' nie znajduje zastosowania w tym obszarze no chyba że będziemy mieli w Kraśniku sprywatyzowany szpital który nie dostanie kontraktu z NFZ to wówczas będzie można oczekiwać jak się zapłaci. 

Nie wiem gdzie 'pacjentka' pracuje ale niech sama sobie odpowie czy każdego dnia pracuje tak jak ma w zakresie obowiązków pełnionego stanowiska. Wydaje mi się, że mało kto każdego dnia daje z siebie maksimum dla pracy. Zawód lekarza jest jak każdy inny od każdego się czegoś oczekuje i chyba oczywistym jest, że jeśli ktoś nie spełnia naszych oczekiwań to idziemy gdzie indziej. Jak komuś kraśnicki szpital nie pasuje to niech jedzie do Opola albo Janowa czy nawet jednego z kilku szpitali w Lublinie i niech zobaczy czy tam będzie lepiej potraktowany niż w Kraśniku. 

taki system opieki zdrowotnej mamy że każdy ma zapewnioną opiekę czy za to płaci czy nie tak więc stwierdzenie 'wymagam bo płacę' nie znajduje zastosowania w tym obszarze no chyba że będziemy mieli w Kraśniku sprywatyzowany szpital który nie dostanie kontraktu z NFZ to wówczas będzie można oczekiwać jak się zapłaci. 

Nie wiem gdzie 'pacjentka' pracuje ale niech sama sobie odpowie czy każdego dnia pracuje tak jak ma w zakresie obowiązków pełnionego stanowiska. Wydaje mi się, że mało kto każdego dnia daje z siebie... rozwiń

Avatar
Michał / 4 stycznia 2015 r. o 20:09
0

Tak, dla mnie jako pacjenta "ważny jest ból mojej dupy" bo dużo kasy co miesiąc na to płacę i gówno mnie reszta obchodzi, ja mam mieć zapewnioną opiekę lekarską. Szlag mnie trafia, jak mam pytać uprzejmie lekarza czy zechce mnie dziś przyjąć. A tak się utarło, czy ktoś pyta nauczyciela czy zechce pouczyc jego dziecko, a panią w sklepie czy ma ochotę podać mi kilo mięsa. Nie, wszyscy normalnie pracują i nikt ich o nic prosić nie musi.A lekarzom to się w dupach poprzewracalo.

taki system opieki zdrowotnej mamy że każdy ma zapewnioną opiekę czy za to płaci czy nie tak więc stwierdzenie 'wymagam bo płacę' nie znajduje zastosowania w tym obszarze no chyba że będziemy mieli w Kraśniku sprywatyzowany szpital który nie dostanie kontraktu z NFZ to wówczas będzie można oczekiwać jak się zapłaci. 

Nie wiem gdzie 'pacjentka' pracuje ale niech sama sobie odpowie czy każdego dnia pracuje tak jak ma w zakresie obowiązków pełnionego stanowiska. Wydaje mi się, że mało kto każdego dnia daje z siebie maksimum dla pracy. Zawód lekarza jest jak każdy inny od każdego się czegoś oczekuje i chyba oczywistym jest, że jeśli ktoś nie spełnia naszych oczekiwań to idziemy gdzie indziej. Jak komuś kraśnicki szpital nie pasuje to niech jedzie do Opola albo Janowa czy nawet jednego z kilku szpitali w Lublinie i niech zobaczy czy tam będzie lepiej potraktowany niż w Kraśniku. 

taki system opieki zdrowotnej mamy że każdy ma zapewnioną opiekę czy za to płaci czy nie tak więc stwierdzenie 'wymagam bo płacę' nie znajduje zastosowania w tym obszarze no chyba że będziemy mieli w Kraśniku sprywatyzowany szpital który nie dostanie kontraktu z NFZ to wówczas będzie można oczekiwać jak się zapłaci. 

Nie wiem gdzie 'pacjentka' pracuje ale niech sama sobie odpowie czy każdego dnia pracuje tak jak ma w zakresie obowiązków pełnionego stanowiska. Wydaje mi się, że mało kto każdego dnia daje z siebie... rozwiń

Avatar
pacjentka / 4 stycznia 2015 r. o 14:17
0

Zadziwiające jest to jak wielu specjalistów od wszystkiego jest w Kraśniku.. nagle każdy wie jak pozbyć się długów, co jest lepsze od pomnika, że Maj czy Włodarczyk to dostali podwyżkę niesłusznie i niby po co im to... każdy jeden jest mądrzejszy od tego co jest na danym stanowisku... zamiast docenić pewne próby modernizacji struktur zarządzania w kraśnickim szpitalu to krytykujecie, a czy zastanowił się ktoś z was jak kierować szpitalem, dlaczego tak ważne jest to by nie przynosił strat? nie bo przecież dla pacjenta ważny jest jego ból dupy tu i teraz i takim prostackim rozumowaniem źle zarządzają skoro mają długi... cieszcie się że macie jeszcze gdzie pójść z waszymi pierdołami zdrowotnymi i ze to jest jeszcze PUBLICZNY (czyli dla każdego) zakład opieki zdrowotnej a nie PRYWATNY (czyli dla tych co maja kasę) szpital...


Tak, dla mnie jako pacjenta "ważny jest ból mojej dupy" bo dużo kasy co miesiąc na to płacę i gówno mnie reszta obchodzi, ja mam mieć zapewnioną opiekę lekarską. Szlag mnie trafia, jak mam pytać uprzejmie lekarza czy zechce mnie dziś przyjąć. A tak się utarło, czy ktoś pyta nauczyciela czy zechce pouczyc jego dziecko, a panią w sklepie czy ma ochotę podać mi kilo mięsa. Nie, wszyscy normalnie pracują i nikt ich o nic prosić nie musi.A lekarzom to się w dupach poprzewracalo.

Tak, dla mnie jako pacjenta "ważny jest ból mojej dupy" bo dużo kasy co miesiąc na to płacę i gówno mnie reszta obchodzi, ja mam mieć zapewnioną opiekę lekarską. Szlag mnie trafia, jak mam pytać uprzejmie lekarza czy zechce mnie dziś przyjąć. A tak się utarło, czy ktoś pyta nauczyciela czy zechce pouczyc jego dziecko, a panią w sklepie czy ma ochotę podać mi kilo mięsa. Nie, wszyscy normalnie pracują i nikt ich o nic prosić nie musi.A lekarzom to się w dupach poprzewracalo. rozwiń
Avatar
Michał / 4 stycznia 2015 r. o 13:17
0

Zadziwiające jest to jak wielu specjalistów od wszystkiego jest w Kraśniku.. nagle każdy wie jak pozbyć się długów, co jest lepsze od pomnika, że Maj czy Włodarczyk to dostali podwyżkę niesłusznie i niby po co im to... każdy jeden jest mądrzejszy od tego co jest na danym stanowisku... zamiast docenić pewne próby modernizacji struktur zarządzania w kraśnickim szpitalu to krytykujecie, a czy zastanowił się ktoś z was jak kierować szpitalem, dlaczego tak ważne jest to by nie przynosił strat? nie bo przecież dla pacjenta ważny jest jego ból dupy tu i teraz i takim prostackim rozumowaniem źle zarządzają skoro mają długi... cieszcie się że macie jeszcze gdzie pójść z waszymi pierdołami zdrowotnymi i ze to jest jeszcze PUBLICZNY (czyli dla każdego) zakład opieki zdrowotnej a nie PRYWATNY (czyli dla tych co maja kasę) szpital...

Zadziwiające jest to jak wielu specjalistów od wszystkiego jest w Kraśniku.. nagle każdy wie jak pozbyć się długów, co jest lepsze od pomnika, że Maj czy Włodarczyk to dostali podwyżkę niesłusznie i niby po co im to... każdy jeden jest mądrzejszy od tego co jest na danym stanowisku... zamiast docenić pewne próby modernizacji struktur zarządzania w kraśnickim szpitalu to krytykujecie, a czy zastanowił się ktoś z was jak kierować szpitalem, dlaczego tak ważne jest to by nie przynosił strat? nie bo przecież dla pacjenta ważny jest jego ból d... rozwiń

Avatar
czarek / 4 stycznia 2015 r. o 11:20
0

Tu  niechodzi o oszczędności bo przy takich ruchach są one znikome. Tu chodzi o ruchy kadrowe, następne będą szkoły powiatowe. Maj chce oczyścić powiat z ludzi "prawdziwka", a za rok przywróci te stanowiska i obsadzi je ludzi z PSL.

Avatar
pacjent / 4 stycznia 2015 r. o 08:26
0

A kto będzie sterował okrętem, jeżeli dyrektor zachoruje lub pojedzie w delegację ?

Avatar
WODNIK / 3 stycznia 2015 r. o 19:25
0

Ale ty dureń jesteś :)

SĄDZĄC PO TWOIM WULGARNYM WPISIE MAM WRAŻENIE ŻE JESTEŚ DEBILEM DO POTĘGI ENTEJ,MYŚLĘ ŻE CHYBA WIESZ JAKĄ WARTOŚĆ WYZNACZA POTĘGA ENTA.POZDRAWIAM.

Avatar
PACJENT / 3 stycznia 2015 r. o 18:59
0

JEŚLI MNIE PAMIĘĆ NIE MYLI TO JESZCZE ROK TEMU BYŁO SUPER W DZIAŁALNOŚCI .SZPITALA ,CO SIĘ STAŁO SĄDZĘ ŻE NALEŻY TO SPRAWDZIĆ. ALE KTO TO ZROBI

Avatar
piguła / 3 stycznia 2015 r. o 15:18
0

A czy w ramach oszczędności przewidziane jest przesunięcie pielęgniarek siedzących niewiadomo po co przy lekarzach np. przy okuliście do pracy na oddziałach, gdzie pielęgniarek jest za mało? W prywatnych gabinetach lekarze ze wszystkim sobie radzą sami, a na państwowej posadzie już nie potrafią. Może w ramach oszczędności dobrze byłoby też, aby panie pracujące na szpitalnej kuchni miały płacone za rzeczywisty czas pracy. Pielęgniarki, salowe nie mogą sobie tak skracać pracy każdego dnia.

Zobacz wszystkie komentarze 21

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Niespodziewana porażka LUK Politechniki w Kluczborku

Niespodziewana porażka LUK Politechniki w Kluczborku

LUK Politechnika Lublin, dość nieoczekiwanie, przegrała w pierwszej rundzie play-off na wyjeździe z Mickiewiczem Kluczbork 2:3 i aby wystąpić w półfinale musi wygrać w trzecim spotkaniu w czwartek, w Lublinie. Z kolei Polski Cukier Avia Świdnik ponownie nie sprostała BBTS Bielsko-Biała ulegając 0:3 i w drugiej rundzie zagra o miejsca 5-8

W Lublinie zbudują od zera gorzelnię. "Pracę znajdzie 30 nowych pracowników"

W Lublinie zbudują od zera gorzelnię. "Pracę znajdzie 30 nowych pracowników"

Tuż przed wakacjami powinna się zacząć budowa dużej gorzelni przy ul. Krochmalnej. Wytwórnia powstanie na terenie zakładu Stock Polska, który dotychczas kupował od innych producentów spirytus do produkcji wódek. Teraz wytworzy go sam

Lublin: Jest szansa na nowe miejsca postojowe na Wieniawie

Lublin: Jest szansa na nowe miejsca postojowe na Wieniawie

Do piątku Zarząd Dróg i Mostów czekał na oferty firm gotowych wybudować parking przy skrzyżowaniu ul. Puławskiej z ul. Zuchów. Do przetargu przystąpiły trzy firmy, ale tylko jedna z nich zmieściła się w kwocie przeznaczonej na zaprojektowanie i wykonanie parkingu.

Tomasovia zagra w turnieju finałowym o awans do I ligi!
galeria

Tomasovia zagra w turnieju finałowym o awans do I ligi!

Po pierwszym meczu turnieju półfinałowego o awans do I ligi w Tomaszowie Lubelskim nikomu nie było do śmiechu, ale Tomasovia walczyła do końca. Ostatecznie wygrała dwa z trzech spotkań i w nagrodę zagra w finale. – My nic nie musimy, tylko możemy, dlatego zagramy bez wielkiej presji – zapowiada trener niebiesko-białych.

Będą paszporty covidowe dla zaszczepionych? Polska współpracuje z UE, mają być gotowe do czerwca

Będą paszporty covidowe dla zaszczepionych? Polska współpracuje z UE, mają być gotowe do czerwca

Unia Europejska chce do 25 czerwca wprowadzić tzw. paszport covidowy. Ułatwiłby podróże, ale i korzystanie z kin czy stadionów - pisze poniedziałkowa "Rzeczpospolita" i informuje, że Polska uczestniczy w procesie, który ma doprowadzić do wprowadzania w tym terminie zaświadczeń cyfrowych.

Lubelskie: Na szczepienie jak po syrop. 350 farmaceutów będzie szczepić przeciw COVID-19

Lubelskie: Na szczepienie jak po syrop. 350 farmaceutów będzie szczepić przeciw COVID-19

Już 350 farmaceutów z województwa lubelskiego zapisało się na szkolenie przygotowujące do szczepienia przeciwko COVID-19. Opublikowane właśnie rozporządzenie ministra zdrowia pozwala im także na kwalifikację pacjentów do takich szczepień.

Spacer, spotkania i wiersze. Lublin świętuje setną rocznicę urodzin Julii Hartwig

Spacer, spotkania i wiersze. Lublin świętuje setną rocznicę urodzin Julii Hartwig

Lublin będzie świętować setną rocznicę urodzin Julii Hartwig, swojej honorowej obywatelki. Będzie można pójść na spacer przez ważne dla niej miejsca oraz poznać jej twórczość, a w niektórych zaułkach miasta pojawią się jej wiersze.

Michał Dworczyk: W ciągu ostatnich 7 dni wykonaliśmy milion szczepień przeciw COVID-19

Michał Dworczyk: W ciągu ostatnich 7 dni wykonaliśmy milion szczepień przeciw COVID-19

W ciągu ostatnich 7 dni wykonaliśmy milion szczepień; zakładany przez nas tygodniowy cel udało się zrealizować, mimo okresu świątecznego - poinformował w niedzielę wieczorem na Twiterze pełnomocnik rządu ds. programu szczepień, szef KPRM Michał Dworczyk.

Górki czechowskie. Ratusz: Wstrzymujemy się

Górki czechowskie. Ratusz: Wstrzymujemy się

Miasto nie zmieni planu zagospodarowania górek czechowskich do czasu zakończenia sądowego sporu o ich przyszłość – taką deklarację oficjalnie składa Ratusz. Nie oznacza to, że nie ma innej możliwości dopuszczenia tu budowy bloków mieszkalnych.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 12 kwietnia 2021 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 12 kwietnia 2021 roku

Zamiast butiku stragan. W Zamościu sprzedawcy wyszli przed galerię
zdjęcia
galeria

Zamiast butiku stragan. W Zamościu sprzedawcy wyszli przed galerię

Wiatr przewraca stoiska, a kiedy jest zimno, trzeba się grubo ubrać. Właściciele butików wyszli ze swym towarem na parking przed galerią handlową, bo w środku handlować nie mogą.

MKS Padwa Zamość – SPR Końskie 27:21 [zdjęcia]
galeria

MKS Padwa Zamość – SPR Końskie 27:21 [zdjęcia]

MKS Padwa Zamość dopisała do swojego dorobku trzy punkty. Stało się tak po pokonaniu SPR Końskie 27:21

Karmione głownie śrutą i prosem. Wyrok w sprawie pseudohodowli pekińczyków koło Łęcznej

Karmione głownie śrutą i prosem. Wyrok w sprawie pseudohodowli pekińczyków koło Łęcznej

Kara więzienia w zawieszeniu, grzywna i zakaz posiada zwierząt. Taki wyrok usłyszała kobieta trzymająca psy i koty w skandalicznych warunkach.

Wakacje w Europie. Jakie obostrzenia? Do Grecji po zaszczepieniu lub z testem

Wakacje w Europie. Jakie obostrzenia? Do Grecji po zaszczepieniu lub z testem

Kraje południa Europy przygotowują się do drugiego już sezonu wakacyjnego podczas pandemii. Hiszpania, Grecja, Cypr i Chorwacja liczą, że postęp w szczepieniach przeciwko Covid-19 i przyjęcie europejskiego paszportu szczepień ułatwią podróże i przyciągną urlopowiczów.

Omega - Granica 4:1. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Omega - Granica 4:1. Pozostałe wyniki zamojskiej klasy okręgowej

Omega Stary Zamość z kolejnym ważnym zwycięstwem. Tym razem zespół trenera Pawła Lewandowskiego pokonał u siebie Granicę Lubycza Królewska 4:1, a trzy bramki w tym spotkaniu zdobył Bartosz Nizioł

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.