Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubartów

11 grudnia 2012 r.
8:14
Edytuj ten wpis

14-latek prowadził samochód. "Syn jest dobrym kierowcą. Jeździ od 8 roku życia"

Autor: Zdjęcie autora kwp
0 57 A A
Kobieta przyznała, że to ona dała kierować swojemu synowi samochodem i to już nie pierwszy raz. (Arc
Kobieta przyznała, że to ona dała kierować swojemu synowi samochodem i to już nie pierwszy raz. (Arc

Mój syn jest dobrym kierowcą – usłyszeli policjanci od matki 14-latka, który jechał samochodem ulicami Lubartowa. Kobieta mówiła, że uczy syna jeździć autem od 8 roku życia i często daje mu kierować.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W poniedziałek o godzinie 19:00 policjanci zauważyli na pokrytej lodem i śniegiem ulicy Partyzanckiej forda za kierownica którego siedział bardzo młody chłopak.

Jego wygląd wskazywał, że z pewnością nie ma prawa jazdy. Po zatrzymaniu samochodu do kontroli przypuszczenia mundurowych sprawdziły się. Samochodem kierował 14-letni mieszkaniec Lubartowa. Obok, na fotelu pasażera, siedziała jego 34-letnia matka.

Kobieta przyznała, że to ona dała kierować swojemu synowi samochodem i to już nie pierwszy raz. Jak mówiła, jest dobrym kierowcą i nie obawia się z nim podróżować. Chwaliła się też, że już od 8 roku życia uczyła syna samodzielnej jazdy samochodem. Jego zdolności miały potwierdzać puchary zdobywane na torze kartingowym.

- Kobieta sprawiała wrażenie jakby nie rozumiała, że postępuje bardzo nierozważnie. Badanie alkomatem wykazało, że oboje byli trzeźwi - sierż. szt. Grzegorz Paśnik z Komendy Powiatowej Policji w Lubartowie.

Teraz sprawą 34-latki i jej syna zajmie się sąd.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 57

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
mr.myers / 23 września 2013 r. o 23:29
0

Ha ha, ale zabawne. Jeśli chcecie zostać dobrym kierowcą, to najpierw zróbcie prawo jazdy. Np. w tej szkole http://www.qrsant.pl/

 Osobiście bardzo polecam.

Avatar
Zbyszek / 15 grudnia 2012 r. o 13:50
0
[url="http://kfd.pl/s/sylwester_2012_2013"]http://kfd.pl/s/sylwester_2012_2013[/url]
Avatar
Franek / 14 grudnia 2012 r. o 08:28
0
[quote name='wiesniak' timestamp='1355230195' post='707897']
tu nie chodzi o umiejetnosci - kazdy moze bez trudu nauczyc sie kierowac autem, tylko o ubezpieczenie. kto bedzie placil odszkodowanie i dozywotnia rente ofierze wypadku gdyby do tego doszlo? przeciez nie firma ubezpieczeniowa - ta wypnie sie od razu.
[/quote]

Niby masz racje kolego. Ja bym chyba jednak wolał spotkać na drodze tego synalka, niż jego mamusię :-) Powiedz co mi po ubezpieczeniu, jak mnie taka łajza z prawem jazdy rozwali kręgosłup albo zabije?
Avatar
driver / 14 grudnia 2012 r. o 08:22
0
Sam widziałem, jak kiedyś zimą moja znajoma pod górę nie potrafiła ruszyć ze swojej posesji. Więc posadziła nieletniego syna i ten wykonał manewr bezbłędnie. Ergo posiadanie prawa prawa jazdy a umiejętność jazdy to dwie różne rzeczy.
Avatar
system / 11 grudnia 2012 r. o 22:43
0
IMHO lepszy 14 latek w samochodzie z rodzicem na fotelu obok, niż sam na skuterze. Przy czym w tym drugim wypadku może to robić w majestacie prawa. W wielu krajach rodzice mają prawo uczyć swoje nastoletnie dzieci jazdy samochodem. Jest to po stokroć bardziej bezpieczne niż system uczenia i egzaminowania w naszym kraju.
Avatar
zorek / 11 grudnia 2012 r. o 20:21
0
[quote name='Karolina' timestamp='1355218582' post='707804']
a konkretnie czego bys oczekiwał?? ukamieniowac ją publicznie? ciesz się, że tyle dostałes z odszkodowania, bo mnie po stłuczce (wjechał we mnie jakiś stary cap) wypłacili tyle, że z własnej kieszeni musiałam dołożyc.
[/quote]

Umiejętność czytania ze zrozumieniem nie szkodzi. Przeczytaj wolno jeszcze raz i ciesz się, że Ty dostałaś odszkodowanie
Avatar
the end is near / 11 grudnia 2012 r. o 20:12
0
czasy sięzmieniają. jak by złapali 14-latka z ojcem na polowaniu i ojciec z dumą pochwalił by się że jego syn jest dobrym myśliwym i poluje z nim od 6 roku życia to byłą by jeszcze większa afera. Typa zamkneli by za terroryzm, nakłanianie do zabójstwa, pedofilie, zoofilie i niewiadomo co jeszcze. CHORY KRAJ. wszystko na głowie staneło. czarne jest teraz białe a białe czarne (tak jak nowo wybrana miss francji).
Avatar
Rychu / 11 grudnia 2012 r. o 18:39
0
@Darek
Masz jednak racje. Ja miałem na myśli sytuacje odwrotną, gdy wypadek bedzie nie z jego winy, wtedy ma normalnie odszkodowanie z OC, a on co najwyżej dostałby mandat 500pln za brak uprawnień. To akurat pewnik, bo wiem z własnego doświadczenia.
Avatar
Gość / 11 grudnia 2012 r. o 17:22
0
[quote name='Rychu' timestamp='1355237332' post='707939']
W Polsce OC jest z auta a nie kierujacego
[/quote]I z tego i z tego,jak im wygodniej.
Avatar
Darek / 11 grudnia 2012 r. o 17:14
0
@Rychu
To spowoduj wypadek nie mając prawka i zobaczysz jakie będą konsekwencje. Owszem, poszkodowany dostanie kasę jeśli auto jest ubezpieczone, ale ubezpieczyciel wystąpi do ciebie o zwrot kosztów, bo złamana została umowa z ubezpieczycielem, która zabrania m.in. poruszania się bez ważnych uprawnień.
Avatar
mr.myers / 23 września 2013 r. o 23:29
0

Ha ha, ale zabawne. Jeśli chcecie zostać dobrym kierowcą, to najpierw zróbcie prawo jazdy. Np. w tej szkole http://www.qrsant.pl/

 Osobiście bardzo polecam.

Avatar
Zbyszek / 15 grudnia 2012 r. o 13:50
0
[url="http://kfd.pl/s/sylwester_2012_2013"]http://kfd.pl/s/sylwester_2012_2013[/url]
Avatar
Franek / 14 grudnia 2012 r. o 08:28
0
[quote name='wiesniak' timestamp='1355230195' post='707897']
tu nie chodzi o umiejetnosci - kazdy moze bez trudu nauczyc sie kierowac autem, tylko o ubezpieczenie. kto bedzie placil odszkodowanie i dozywotnia rente ofierze wypadku gdyby do tego doszlo? przeciez nie firma ubezpieczeniowa - ta wypnie sie od razu.
[/quote]

Niby masz racje kolego. Ja bym chyba jednak wolał spotkać na drodze tego synalka, niż jego mamusię :-) Powiedz co mi po ubezpieczeniu, jak mnie taka łajza z prawem jazdy rozwali kręgosłup albo zabije?
Avatar
driver / 14 grudnia 2012 r. o 08:22
0
Sam widziałem, jak kiedyś zimą moja znajoma pod górę nie potrafiła ruszyć ze swojej posesji. Więc posadziła nieletniego syna i ten wykonał manewr bezbłędnie. Ergo posiadanie prawa prawa jazdy a umiejętność jazdy to dwie różne rzeczy.
Avatar
system / 11 grudnia 2012 r. o 22:43
0
IMHO lepszy 14 latek w samochodzie z rodzicem na fotelu obok, niż sam na skuterze. Przy czym w tym drugim wypadku może to robić w majestacie prawa. W wielu krajach rodzice mają prawo uczyć swoje nastoletnie dzieci jazdy samochodem. Jest to po stokroć bardziej bezpieczne niż system uczenia i egzaminowania w naszym kraju.
Avatar
zorek / 11 grudnia 2012 r. o 20:21
0
[quote name='Karolina' timestamp='1355218582' post='707804']
a konkretnie czego bys oczekiwał?? ukamieniowac ją publicznie? ciesz się, że tyle dostałes z odszkodowania, bo mnie po stłuczce (wjechał we mnie jakiś stary cap) wypłacili tyle, że z własnej kieszeni musiałam dołożyc.
[/quote]

Umiejętność czytania ze zrozumieniem nie szkodzi. Przeczytaj wolno jeszcze raz i ciesz się, że Ty dostałaś odszkodowanie
Avatar
the end is near / 11 grudnia 2012 r. o 20:12
0
czasy sięzmieniają. jak by złapali 14-latka z ojcem na polowaniu i ojciec z dumą pochwalił by się że jego syn jest dobrym myśliwym i poluje z nim od 6 roku życia to byłą by jeszcze większa afera. Typa zamkneli by za terroryzm, nakłanianie do zabójstwa, pedofilie, zoofilie i niewiadomo co jeszcze. CHORY KRAJ. wszystko na głowie staneło. czarne jest teraz białe a białe czarne (tak jak nowo wybrana miss francji).
Avatar
Rychu / 11 grudnia 2012 r. o 18:39
0
@Darek
Masz jednak racje. Ja miałem na myśli sytuacje odwrotną, gdy wypadek bedzie nie z jego winy, wtedy ma normalnie odszkodowanie z OC, a on co najwyżej dostałby mandat 500pln za brak uprawnień. To akurat pewnik, bo wiem z własnego doświadczenia.
Avatar
Gość / 11 grudnia 2012 r. o 17:22
0
[quote name='Rychu' timestamp='1355237332' post='707939']
W Polsce OC jest z auta a nie kierujacego
[/quote]I z tego i z tego,jak im wygodniej.
Avatar
Darek / 11 grudnia 2012 r. o 17:14
0
@Rychu
To spowoduj wypadek nie mając prawka i zobaczysz jakie będą konsekwencje. Owszem, poszkodowany dostanie kasę jeśli auto jest ubezpieczone, ale ubezpieczyciel wystąpi do ciebie o zwrot kosztów, bo złamana została umowa z ubezpieczycielem, która zabrania m.in. poruszania się bez ważnych uprawnień.
Zobacz wszystkie komentarze 57

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

 Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 30 października 2020 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 30 października 2020 r.

Rangers FC – Lech Poznań 1:0. Druga porażka w Lidze Europy

Rangers FC – Lech Poznań 1:0. Druga porażka w Lidze Europy

Drugi mecz i druga porażka „Kolejorza” w fazie grupowej Ligi Europy. W czwartek Lech przegrał na wyjeździe ze szkockim Rangers FC 0:1.

Duży protest w małym lubelskim mieście
zdjęcia
galeria

Duży protest w małym lubelskim mieście

Miasteczko liczy jakieś 3700 mieszkańców. Na protest kobiet przyszło około 500. - Sama byłam zdumiona - mówi Ew Zielińska, uczestniczka „czarnego spaceru” po Nałęczowie.

Żłobki w Lublinie. Przez wirusa jeden zamknięty, w innym brakuje pracowników

Żłobki w Lublinie. Przez wirusa jeden zamknięty, w innym brakuje pracowników

Coraz trudniej jest działać miejskim żłobkom, gdzie lista obecności opiekunów skraca się wskutek podejrzeń o zakażenie koronawirusem. Placówkę przy ul. Herberta trzeba było zamknąć. Przy ul. Zelwerowicza w opiece nad dziećmi pomagają panie pokojowe.

Jest nowy skarbnik w Chełmie

Jest nowy skarbnik w Chełmie

Skarbnikiem Chełma nie jest już Emilia Ignatowicz-Steć. Zastąpiła ją wieloletnia pracownica urzędu miasta Marzena Guzowska.

Kierowcy skrzykują się na wielki strajk. W piątek chcą zablokować drogi
galeria

Kierowcy skrzykują się na wielki strajk. W piątek chcą zablokować drogi

W piątek od godziny 12 do 13 drogi i ulice w całej Polsce mogą zostać zablokowane. Tak zawodowi kierowcy chcą się włączyć w protest kobiet.

Największa spółdzielnia mieszkaniowa w Puławach podnosi czynsze

Największa spółdzielnia mieszkaniowa w Puławach podnosi czynsze

Puławska Spółdzielnia Mieszkaniowa w przyszłym roku podniesie najważniejszą zmienną w czynszu, czyli opłatę za eksploatację podstawową. Ta wzrośnie o ponad 25 proc., do 2,05 zł za metr kwadratowy miesięcznie. Dla 50-metrowego mieszkania oznacza to podwyżkę o ponad 20 zł miesięcznie.

Jak 1 listopada dotrzeć na cmentarze w Lublinie autobusem lub samochodem
INformator

Jak 1 listopada dotrzeć na cmentarze w Lublinie autobusem lub samochodem

Trzy specjalne linie 200, 201 i 202 mają zapewnić w tym roku dojazd do lubelskich cmentarzy. Pozostałe, zwykłe linie, np. kursująca na Majdanek 158, będą mieć wzmocnione rozkłady jazdy. Ratusz ogłosił też zmiany w organizacji ruchu ulicznego w pobliżu nekropolii.

"Na Warszawę". W piątek manifestacja "Strajku Kobiet" w stolicy
galeria
film

"Na Warszawę". W piątek manifestacja "Strajku Kobiet" w stolicy

W piątek w stolicy odbędzie się demonstracja organizowana przez „Strajk Kobiet”. Protest rozpocznie się jednocześnie w trzech miejscach, a następnie przemarsze prawdopodobnie się połączą. Hasłem manifestacji będzie: „Na Warszawę”.

Lublin. Miasto daje 14,2 mln na dwie pętle. Jedna będzie nowa, druga powiększona

Lublin. Miasto daje 14,2 mln na dwie pętle. Jedna będzie nowa, druga powiększona

Miasto podpisało umowę na budowę nowej pętli komunikacji miejskiej przy al. Kraśnickiej (w połowie drogi między ul. Bełżycką a ul. Jana Pawła II) oraz przebudowę istniejącej pętli przy os. Poręba na końcu ul. Granitowej. Kontrakt za 14,2 mln zł wygrała firma Strabag, która musi się uporać z zadaniem w niecały rok.

Polski Cukier Avia kontra ZAKSA Strzelce Opolskie, czyli mecz o sześć punktów

Polski Cukier Avia kontra ZAKSA Strzelce Opolskie, czyli mecz o sześć punktów

Wyjazdowym przeciwnikiem Polskiego Cukru Avii będzie w sobotę ZAKSA Strzelce Opolskie. Pierwszy gwizdek o godz. 17.

Minister Czarnek chce karać uczelnie. Za zachęcanie do udziału w protestach
galeria

Minister Czarnek chce karać uczelnie. Za zachęcanie do udziału w protestach

Konsekwencje wobec uczelni zachęcających swoich studentów do udziału w trwających strajkach kobiet zapowiedział minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek.

Boniecki, Dostatni, Oszajca, Szostek. Księża i zakonnicy apelują: „skończyć z używaniem religii do celów politycznych”

Boniecki, Dostatni, Oszajca, Szostek. Księża i zakonnicy apelują: „skończyć z używaniem religii do celów politycznych”

Opowiadają się przeciwko upolitycznieniu Kościoła i chcą rozliczenia duchownych z aktów pedofilii. 27 księży i zakonników wystosowało otwarty apel, pod którym podpisali się też duchowni z Lublina.

Padwa Zamość realizuje swój cel

Padwa Zamość realizuje swój cel

MKS Padwa Zamość prowadzi w tabeli grupy D I ligi piłkarzy ręcznych po pięciu rozegranych kolejkach.

Uwaga! Salmonella w partii masła z Łukowa

Uwaga! Salmonella w partii masła z Łukowa

Salmonella wykryta w partii masła produkowanego w Łukowie – ostrzega Główny Inspektorat Sanitarny.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.