Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubartów

20 sierpnia 2009 r.
15:42
Edytuj ten wpis

Jak z polecenia burmistrza odłączono światło szefom spółdzielni (wideo)

0 26 A A

Energetycy wyłączyli już wszystkie osiedlowe latarnie wskazane przez burmistrza Lubartowa. Nie świecą przed blokami członków rady nadzorczej spółdzielni i jej prezesa.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ostatnie latarnie zostały wyłączone w środę wieczorem. Po godz. 18 pracownicy zakładu energetycznego pojawili się na terenie przed blokiem, w którym m.in. mieszka Jacek Tomasiak, prezes Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Przyjechali ze specjalistycznym sprzętem. Szybko i sprawnie wyłączali kolejne latarnie.

Pojawienie się na terenie osiedla energetyków wywołało sporą sensację. Mieszkańcy wyszli na balkony i przed swoje bloki. Chcieli bowiem dowiedzieć się, o co chodzi. Jedna z mieszkanek myślała, że wymieniają żarówki w latarniach. Dopiero sąsiedzi uświadomili ją, że Lubzel wykręca żarówki i wokół będzie ciemno. Mieszkańcy nie ukrywali, że wyłączanie latarni im się nie podoba.

– W pobliżu znajduje się bar, w którym w weekend młodzi ludzie bawią się do późnych godzin nocnych – komentowała jedna z kobiet.

Wyłączaniu kolejnych latarni bezradnie przypatrywał się Jacek Tomasiak. Filmowały to też dwie telewizje: lokalna i TVN.

Więcej informacji z Lubartowa na www.mmlubartow.pl

Przypomnijmy. Jerzy Zwoliński, burmistrz Lubartowa zlecił energetykom wyłączenie 23 latarni. Uważa, że miasto nie może płacić za oświetlenie spółdzielczych osiedli. Traktuje je jako teren prywatny. Innego zdania jest spółdzielnia mieszkaniowa.
Podkreśla, że jej osiedla nie są zamknięte i poruszają się po nich wszyscy mieszkańcy Lubartowa.

Na spółdzielczym terenie jest jeszcze ponad 200 latarni, za które płaci Urząd Miasta. – Ograniczamy oświetlenie tam gdzie jest ono nadmierne – tłumaczył nam we wtorek Jerzy Zwoliński, burmistrz Lubartowa. Wówczas energetycy wyłączyli pierwsze latarnie. Zbieżność latarni z miejscami zamieszkania władz spółdzielni mieszkaniowej uznał za przypadek.

W przyszłym tygodniu zbierze się rada nadzorcza. Planuje wydać oświadczenie w sprawie działań burmistrza.

Według szacunków, gdyby spółdzielnia musiała płacić za oświetlenie na swoim terenie, miesięczny czynsz za średniej wielkości mieszkanie wzrósłby o ponad sześć złotych.

Wykręcanie żarówek w Lubartowie:

Komentarze 26

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
opornik / 29 sierpnia 2009 o 09:26
0
sławek napisał:
Zgadza się. tyle że tereny spółdzielni nie są ogrodzone tak jak to bywa w innych miastach a wręcz są miejscami publicznie dostępnymi. Chodnikami spółdzielni przechadza się całe miasto i pewnie ty również! Mam nadzieję że póknie ktoś Ci w czapke pod ciemną latarnią. W tedy podziekujesz burmistrzowi za to jak dba o Twoje bezpieczństwo. I tylko nie oszołomie!!! Trochę kultury. A zresztą widzę że jesteś taki sam jak nasze władze. Życzę powodzenia w kolejnych wyborach!!!

Muszę powtórzyć wyrażenie Oszołom na określenie twoich poglądów. Gdzie mianowicie oszołomie pisze, że za nieruchomość, której jestem właścicielem, a która nie jest zagrodzona, to mogę nie płacić podatków. Pokaż mi ustawę o samorządzie gminnym, o drogach, o prawie energetycznym, gdzie pisze, że za drogi wewnętrzne i place nie płaci właściciel lub zarządca jeśli są nie ogrodzone i że wtedy obowiązki te przejmuje samorząd?!? Pleciesz głupoty aż niemiło. Aż szkoda słów na takich głąbów. Z tego, że place i drogo wewnętrzne spółdzielni są rozgrodzone i korzysta z nich całe miasto nie wynika żaden prawny przywilej, by nie płacić za ich oświetlenie z kasy spółdzielni. Rozumiesz to matole, czy nie ?

Muszę powtórzyć wyrażenie Oszołom na określenie twoich poglądów. Gdzie mianowicie oszołomie pisze, że za nieruchomość, której jestem właścicielem, a która nie jest zagrodzona, to mogę nie płacić podatków. Pokaż mi ustawę o samorządzie gminnym, o drogach, o prawie energetycznym, gdzie pisze, że za drogi wewnętrzne i place nie płaci właściciel lub zarządca jeśli są nie ogrodzone i że wtedy obowiązki te przejmuje samorząd?!? Pleciesz głupoty aż niemiło. Aż szkoda słów na takich głąbów. Z tego, że place i drogo wewnętrz... rozwiń
Avatar
sławek / 28 sierpnia 2009 o 23:05
0
opornik napisał:
Za konserwację tych lamp płaci spółdzielnia, bo to są ich lampy i na ich terenie. To, że nie chcą ( na razie) płacić za światło, to tylko świadczy o tym, źe w d***e mają swoich spółdzielców i że to czą jakąś swoją wojenkę z miastem w sobie wiadomych powodów. Przepisy nakazują burmistrzowi pałcić za oświetlenie plac ow i ulic publicznych, przy czym podana jest jeszcze definicja takich uublicznych placów: jest to nieruchomość będąca własnością albo w zarządzie samorządu lokalnego. Place i uliczki wewnętrzne spółdzielni śa jej własnością i nic tu nie pomoże twoje zaklinanie rzeczywistości. Za nie musi płaciś spółdzielnia, a nie szukać frajerów po urzędach publicznych. To, że moi goście korzystają w mojej łazienki nie wynika, bym kazał im płacić za papier toaletowy.
Ty słąwek wyglądasz mi naświadomego oszołoma, tzn. takiego, który wie o co chodzi, ale który tworzy i powiela kłamstwo.


Zgadza się. tyle że tereny spółdzielni nie są ogrodzone tak jak to bywa w innych miastach a wręcz są miejscami publicznie dostępnymi. Chodnikami spółdzielni przechadza się całe miasto i pewnie ty również! Mam nadzieję że póknie ktoś Ci w czapke pod ciemną latarnią. W tedy podziekujesz burmistrzowi za to jak dba o Twoje bezpieczństwo. I tylko nie oszołomie!!! Trochę kultury. A zresztą widzę że jesteś taki sam jak nasze władze. Życzę powodzenia w kolejnych wyborach!!!


Zgadza się. tyle że tereny spółdzielni nie są ogrodzone tak jak to bywa w innych miastach a wręcz są miejscami publicznie dostępnymi. Chodnikami spółdzielni przechadza się całe miasto i pewnie ty również! Mam nadzieję że póknie ktoś Ci w czapke pod ciemną latarnią. W tedy podziekujesz burmistrzowi za to jak dba o Twoje bezpieczństwo. I tylko nie oszołomie!!! Trochę kultury. A zresztą widzę że jesteś taki sam jak nasze władze. Życzę powodzenia w kolejnych wyborach!!! rozwiń
Avatar
opornik / 28 sierpnia 2009 o 12:59
0
sławek napisał:
Ty gościu jesteś prawdziwy "opornik". Burmistrz płaci za lampy w mieście!!! i na jego zlecenie zostały wyłączone a nie z tego że spółdzielnia nie płaciła. Bo nie jest to teren prywatny. Też pewnie korzystałeś z tego oświetlenia. Ja płacę też wysokie podatki i lubie wieczorami pospacerować. No nie takie 97 tyś. Ale gościu ma cholerną racje. Zreszta poczytaj prasę a nie patrzysz przez oczami ślepca. No w sumie opornik!

Za konserwację tych lamp płaci spółdzielnia, bo to są ich lampy i na ich terenie. To, że nie chcą ( na razie) płacić za światło, to tylko świadczy o tym, źe w d***e mają swoich spółdzielców i że to czą jakąś swoją wojenkę z miastem w sobie wiadomych powodów. Przepisy nakazują burmistrzowi pałcić za oświetlenie plac ow i ulic publicznych, przy czym podana jest jeszcze definicja takich uublicznych placów: jest to nieruchomość będąca własnością albo w zarządzie samorządu lokalnego. Place i uliczki wewnętrzne spółdzielni śa jej własnością i nic tu nie pomoże twoje zaklinanie rzeczywistości. Za nie musi płaciś spółdzielnia, a nie szukać frajerów po urzędach publicznych. To, że moi goście korzystają w mojej łazienki nie wynika, bym kazał im płacić za papier toaletowy.
Ty słąwek wyglądasz mi naświadomego oszołoma, tzn. takiego, który wie o co chodzi, ale który tworzy i powiela kłamstwo.

Za konserwację tych lamp płaci spółdzielnia, bo to są ich lampy i na ich terenie. To, że nie chcą ( na razie) płacić za światło, to tylko świadczy o tym, źe w d***e mają swoich spółdzielców i że to czą jakąś swoją wojenkę z miastem w sobie wiadomych powodów. Przepisy nakazują burmistrzowi pałcić za oświetlenie plac ow i ulic publicznych, przy czym podana jest jeszcze definicja takich uublicznych placów: jest to nieruchomość będąca własnością albo w zarządzie samorządu lokalnego. Place i uliczki wewnętrzne spółdzielni śa ... rozwiń
Avatar
sławek / 27 sierpnia 2009 o 22:03
0
Opornik napisał:
Ktoś, kto płaci 97 tys. podatku dochodowego nie przechodzi przez osiedle "Zgoda" , więc blefujesz oszołomie. Ponadto to nie Zwoliński wykręca żarówki, tylko Zakład Energetyczny, któremu nie płaci Spółdzielnia. Czy tego może nie rozumieć tak znaczny płatnik podatku dochodowego ? To pewnie jeden z tych co ratowali spółdzielnię. No właśnie, przed kim i dla kogo "

Ty gościu jesteś prawdziwy "opornik". Burmistrz płaci za lampy w mieście!!! i na jego zlecenie zostały wyłączone a nie z tego że spółdzielnia nie płaciła. Bo nie jest to teren prywatny. Też pewnie korzystałeś z tego oświetlenia. Ja płacę też wysokie podatki i lubie wieczorami pospacerować. No nie takie 97 tyś. Ale gościu ma cholerną racje. Zreszta poczytaj prasę a nie patrzysz przez oczami ślepca. No w sumie opornik!
ie 97 tyś. Ale gościu ma cholerną racje. Zreszta poczytaj prasę a nie patrzysz przez oczami ślepca. No w sumie opornik! rozwiń
Avatar
żaroowa / 26 sierpnia 2009 o 15:19
0
"... a ostatni... gasi światło"
Avatar
icchak / 26 sierpnia 2009 o 13:36
0
Gość napisał:
DO OPORNIKA
.
To pan mu bite auto sprzedałeś? Ciekaw jestem czy on o ty wie?


Na pewno wie. On przecież wszystko wie. Nawet to, kiedy go wyprowadzą.
Avatar
Gość / 25 sierpnia 2009 o 14:55
0
DO OPORNIKA
A co do jego samochodu to to warty jakieś ledwie 15 000 sprowadzony z zagranicy i po stłuczce. a moim zdanie to prezesi powinni jeździć limuzynami z salonu. A chałupa to zapewne z kredytu pod hipotekę. Panie Tomasiak czy Pan Skin czy nie rób
.
To pan mu bite auto sprzedałeś? Ciekaw jestem czy on o ty wie?
Avatar
iktor / 23 sierpnia 2009 o 21:20
0
~Jarek~ napisał:
Po pierwsze Tomasiak nie mieszka już w bloku ale we własnej willi w Lisowie i skoro mu nie świeci to widocznie tak mu się podoba.
Po drugie ustawa zmusza samorząd gminy do takich działań, bo ponoszą odpowiedzialność za przestrzeganie prawa w przeciwieństwie do prezesów spółdzielni, jak pokazuje doświadczenie Lubartowa. Są bezkarni, mając takich speców w Radzie Nadzorczej jak Zawadzki i reszta biorców diet nawet za nieobecność na posiedzeniach. Dlaczego Przewodniczący Rady jest pod butem, tajemnica tkwi w wyroku eksmisyjnym jego siostry z przed kilku lat do dziś nie wyegzekwowanym.

Słyszałem, że Zawadzki ma coś za uszami jeszcze z pracy w garbarni.

Słyszałem, że Zawadzki ma coś za uszami jeszcze z pracy w garbarni. rozwiń
Avatar
~Jarek~ / 23 sierpnia 2009 o 15:27
0
Po pierwsze Tomasiak nie mieszka już w bloku ale we własnej willi w Lisowie i skoro mu nie świeci to widocznie tak mu się podoba.
Po drugie ustawa zmusza samorząd gminy do takich działań, bo ponoszą odpowiedzialność za przestrzeganie prawa w przeciwieństwie do prezesów spółdzielni, jak pokazuje doświadczenie Lubartowa. Są bezkarni, mając takich speców w Radzie Nadzorczej jak Zawadzki i reszta biorców diet nawet za nieobecność na posiedzeniach. Dlaczego Przewodniczący Rady jest pod butem, tajemnica tkwi w wyroku eksmisyjnym jego siostry z przed kilku lat do dziś nie wyegzekwowanym.
Po pierwsze Tomasiak nie mieszka już w bloku ale we własnej willi w Lisowie i skoro mu nie świeci to widocznie tak mu się podoba.
Po drugie ustawa zmusza samorząd gminy do takich działań, bo ponoszą odpowiedzialność za przestrzeganie prawa w przeciwieństwie do prezesów spółdzielni, jak pokazuje doświadczenie Lubartowa. Są bezkarni, mając takich speców w Radzie Nadzorczej jak Zawadzki i reszta biorców diet nawet za nieobecność na posiedzeniach. Dlaczego Przewodniczący Rady jest pod butem, tajemnica tkwi w wyroku eksmisyjnym jego siostry... rozwiń
Avatar
Opornik / 22 sierpnia 2009 o 19:53
0
burmistrz na taczke napisał:
Nie jestem mieszkańcem spółdzielni, idąc do domu przechodzę przez osiedle Zgoda i faktycznie zrobiło się ciemno co może prowokować do przestępstw. Panie burmistrzu Zwoliński zapłaciłem w ubiegłym roku 97 tys złotych podadku dochodowego A Pan mi wykręca żarówki w mieście. A nie lepiej wykręcić żarówki w paru, pod pałacem oświetlenie. Po jaki ch*** to się świeci tak Pan promujesz miasto???? !!!!! A ten co pisze że wykręcono tylko jedną żarówkę a druga się świeci to jakis oszołom - przejdz sie chłopie na osiedlę Zgoda. Ciemno jak w ..... strach chodzić. Czytam te wasze posty i krew mnie zalewa weżcie się do roboty barany jedne bo z moich podatków idą pieniążki na wasze zasiłki --- i co boli. Nie znam Tomasiaka osobiście ale mam przyjaciół którzy sa członkami spółdzielni i wiem jedno skończyła się prywata i spółdzielnia funkcjonuje i ma sie lepiej. Wszystko co robią to zgodnie z prawem. Nie wiem czy wiecie ale są przeprowadzane kontrole zewnętrzne jakby coś było nie halo to Tomasiak na trawke by poszedł. A co do jego samochodu to to warty jakieś ledwie 15 000 sprowadzony z zagranicy i po stłuczce. a moim zdanie to prezesi powinni jeździć limuzynami z salonu. A chałupa to zapewne z kredytu pod hipotekę. Panie Tomasiak czy Pan Skin czy nie rób Pan dalej dobrze swoją robotę!


Ktoś, kto płaci 97 tys. podatku dochodowego nie przechodzi przez osiedle "Zgoda" , więc blefujesz oszołomie. Ponadto to nie Zwoliński wykręca żarówki, tylko Zakład Energetyczny, któremu nie płaci Spółdzielnia. Czy tego może nie rozumieć tak znaczny płatnik podatku dochodowego ? To pewnie jeden z tych co ratowali spółdzielnię. No właśnie, przed kim i dla kogo "


Ktoś, kto płaci 97 tys. podatku dochodowego nie przechodzi przez osiedle "Zgoda" , więc blefujesz oszołomie. Ponadto to nie Zwoliński wykręca żarówki, tylko Zakład Energetyczny, któremu nie płaci Spółdzielnia. Czy tego może nie rozumieć tak znaczny płatnik podatku dochodowego ? To pewnie jeden z tych co ratowali spółdzielnię. No właśnie, przed kim i dla kogo " rozwiń
Avatar
opornik / 29 sierpnia 2009 o 09:26
0
sławek napisał:
Zgadza się. tyle że tereny spółdzielni nie są ogrodzone tak jak to bywa w innych miastach a wręcz są miejscami publicznie dostępnymi. Chodnikami spółdzielni przechadza się całe miasto i pewnie ty również! Mam nadzieję że póknie ktoś Ci w czapke pod ciemną latarnią. W tedy podziekujesz burmistrzowi za to jak dba o Twoje bezpieczństwo. I tylko nie oszołomie!!! Trochę kultury. A zresztą widzę że jesteś taki sam jak nasze władze. Życzę powodzenia w kolejnych wyborach!!!

Muszę powtórzyć wyrażenie Oszołom na określenie twoich poglądów. Gdzie mianowicie oszołomie pisze, że za nieruchomość, której jestem właścicielem, a która nie jest zagrodzona, to mogę nie płacić podatków. Pokaż mi ustawę o samorządzie gminnym, o drogach, o prawie energetycznym, gdzie pisze, że za drogi wewnętrzne i place nie płaci właściciel lub zarządca jeśli są nie ogrodzone i że wtedy obowiązki te przejmuje samorząd?!? Pleciesz głupoty aż niemiło. Aż szkoda słów na takich głąbów. Z tego, że place i drogo wewnętrzne spółdzielni są rozgrodzone i korzysta z nich całe miasto nie wynika żaden prawny przywilej, by nie płacić za ich oświetlenie z kasy spółdzielni. Rozumiesz to matole, czy nie ?

Muszę powtórzyć wyrażenie Oszołom na określenie twoich poglądów. Gdzie mianowicie oszołomie pisze, że za nieruchomość, której jestem właścicielem, a która nie jest zagrodzona, to mogę nie płacić podatków. Pokaż mi ustawę o samorządzie gminnym, o drogach, o prawie energetycznym, gdzie pisze, że za drogi wewnętrzne i place nie płaci właściciel lub zarządca jeśli są nie ogrodzone i że wtedy obowiązki te przejmuje samorząd?!? Pleciesz głupoty aż niemiło. Aż szkoda słów na takich głąbów. Z tego, że place i drogo wewnętrz... rozwiń
Avatar
sławek / 28 sierpnia 2009 o 23:05
0
opornik napisał:
Za konserwację tych lamp płaci spółdzielnia, bo to są ich lampy i na ich terenie. To, że nie chcą ( na razie) płacić za światło, to tylko świadczy o tym, źe w d***e mają swoich spółdzielców i że to czą jakąś swoją wojenkę z miastem w sobie wiadomych powodów. Przepisy nakazują burmistrzowi pałcić za oświetlenie plac ow i ulic publicznych, przy czym podana jest jeszcze definicja takich uublicznych placów: jest to nieruchomość będąca własnością albo w zarządzie samorządu lokalnego. Place i uliczki wewnętrzne spółdzielni śa jej własnością i nic tu nie pomoże twoje zaklinanie rzeczywistości. Za nie musi płaciś spółdzielnia, a nie szukać frajerów po urzędach publicznych. To, że moi goście korzystają w mojej łazienki nie wynika, bym kazał im płacić za papier toaletowy.
Ty słąwek wyglądasz mi naświadomego oszołoma, tzn. takiego, który wie o co chodzi, ale który tworzy i powiela kłamstwo.


Zgadza się. tyle że tereny spółdzielni nie są ogrodzone tak jak to bywa w innych miastach a wręcz są miejscami publicznie dostępnymi. Chodnikami spółdzielni przechadza się całe miasto i pewnie ty również! Mam nadzieję że póknie ktoś Ci w czapke pod ciemną latarnią. W tedy podziekujesz burmistrzowi za to jak dba o Twoje bezpieczństwo. I tylko nie oszołomie!!! Trochę kultury. A zresztą widzę że jesteś taki sam jak nasze władze. Życzę powodzenia w kolejnych wyborach!!!


Zgadza się. tyle że tereny spółdzielni nie są ogrodzone tak jak to bywa w innych miastach a wręcz są miejscami publicznie dostępnymi. Chodnikami spółdzielni przechadza się całe miasto i pewnie ty również! Mam nadzieję że póknie ktoś Ci w czapke pod ciemną latarnią. W tedy podziekujesz burmistrzowi za to jak dba o Twoje bezpieczństwo. I tylko nie oszołomie!!! Trochę kultury. A zresztą widzę że jesteś taki sam jak nasze władze. Życzę powodzenia w kolejnych wyborach!!! rozwiń
Avatar
opornik / 28 sierpnia 2009 o 12:59
0
sławek napisał:
Ty gościu jesteś prawdziwy "opornik". Burmistrz płaci za lampy w mieście!!! i na jego zlecenie zostały wyłączone a nie z tego że spółdzielnia nie płaciła. Bo nie jest to teren prywatny. Też pewnie korzystałeś z tego oświetlenia. Ja płacę też wysokie podatki i lubie wieczorami pospacerować. No nie takie 97 tyś. Ale gościu ma cholerną racje. Zreszta poczytaj prasę a nie patrzysz przez oczami ślepca. No w sumie opornik!

Za konserwację tych lamp płaci spółdzielnia, bo to są ich lampy i na ich terenie. To, że nie chcą ( na razie) płacić za światło, to tylko świadczy o tym, źe w d***e mają swoich spółdzielców i że to czą jakąś swoją wojenkę z miastem w sobie wiadomych powodów. Przepisy nakazują burmistrzowi pałcić za oświetlenie plac ow i ulic publicznych, przy czym podana jest jeszcze definicja takich uublicznych placów: jest to nieruchomość będąca własnością albo w zarządzie samorządu lokalnego. Place i uliczki wewnętrzne spółdzielni śa jej własnością i nic tu nie pomoże twoje zaklinanie rzeczywistości. Za nie musi płaciś spółdzielnia, a nie szukać frajerów po urzędach publicznych. To, że moi goście korzystają w mojej łazienki nie wynika, bym kazał im płacić za papier toaletowy.
Ty słąwek wyglądasz mi naświadomego oszołoma, tzn. takiego, który wie o co chodzi, ale który tworzy i powiela kłamstwo.

Za konserwację tych lamp płaci spółdzielnia, bo to są ich lampy i na ich terenie. To, że nie chcą ( na razie) płacić za światło, to tylko świadczy o tym, źe w d***e mają swoich spółdzielców i że to czą jakąś swoją wojenkę z miastem w sobie wiadomych powodów. Przepisy nakazują burmistrzowi pałcić za oświetlenie plac ow i ulic publicznych, przy czym podana jest jeszcze definicja takich uublicznych placów: jest to nieruchomość będąca własnością albo w zarządzie samorządu lokalnego. Place i uliczki wewnętrzne spółdzielni śa ... rozwiń
Avatar
sławek / 27 sierpnia 2009 o 22:03
0
Opornik napisał:
Ktoś, kto płaci 97 tys. podatku dochodowego nie przechodzi przez osiedle "Zgoda" , więc blefujesz oszołomie. Ponadto to nie Zwoliński wykręca żarówki, tylko Zakład Energetyczny, któremu nie płaci Spółdzielnia. Czy tego może nie rozumieć tak znaczny płatnik podatku dochodowego ? To pewnie jeden z tych co ratowali spółdzielnię. No właśnie, przed kim i dla kogo "

Ty gościu jesteś prawdziwy "opornik". Burmistrz płaci za lampy w mieście!!! i na jego zlecenie zostały wyłączone a nie z tego że spółdzielnia nie płaciła. Bo nie jest to teren prywatny. Też pewnie korzystałeś z tego oświetlenia. Ja płacę też wysokie podatki i lubie wieczorami pospacerować. No nie takie 97 tyś. Ale gościu ma cholerną racje. Zreszta poczytaj prasę a nie patrzysz przez oczami ślepca. No w sumie opornik!
ie 97 tyś. Ale gościu ma cholerną racje. Zreszta poczytaj prasę a nie patrzysz przez oczami ślepca. No w sumie opornik! rozwiń
Avatar
żaroowa / 26 sierpnia 2009 o 15:19
0
"... a ostatni... gasi światło"
Avatar
icchak / 26 sierpnia 2009 o 13:36
0
Gość napisał:
DO OPORNIKA
.
To pan mu bite auto sprzedałeś? Ciekaw jestem czy on o ty wie?


Na pewno wie. On przecież wszystko wie. Nawet to, kiedy go wyprowadzą.
Avatar
Gość / 25 sierpnia 2009 o 14:55
0
DO OPORNIKA
A co do jego samochodu to to warty jakieś ledwie 15 000 sprowadzony z zagranicy i po stłuczce. a moim zdanie to prezesi powinni jeździć limuzynami z salonu. A chałupa to zapewne z kredytu pod hipotekę. Panie Tomasiak czy Pan Skin czy nie rób
.
To pan mu bite auto sprzedałeś? Ciekaw jestem czy on o ty wie?
Avatar
iktor / 23 sierpnia 2009 o 21:20
0
~Jarek~ napisał:
Po pierwsze Tomasiak nie mieszka już w bloku ale we własnej willi w Lisowie i skoro mu nie świeci to widocznie tak mu się podoba.
Po drugie ustawa zmusza samorząd gminy do takich działań, bo ponoszą odpowiedzialność za przestrzeganie prawa w przeciwieństwie do prezesów spółdzielni, jak pokazuje doświadczenie Lubartowa. Są bezkarni, mając takich speców w Radzie Nadzorczej jak Zawadzki i reszta biorców diet nawet za nieobecność na posiedzeniach. Dlaczego Przewodniczący Rady jest pod butem, tajemnica tkwi w wyroku eksmisyjnym jego siostry z przed kilku lat do dziś nie wyegzekwowanym.

Słyszałem, że Zawadzki ma coś za uszami jeszcze z pracy w garbarni.

Słyszałem, że Zawadzki ma coś za uszami jeszcze z pracy w garbarni. rozwiń
Avatar
~Jarek~ / 23 sierpnia 2009 o 15:27
0
Po pierwsze Tomasiak nie mieszka już w bloku ale we własnej willi w Lisowie i skoro mu nie świeci to widocznie tak mu się podoba.
Po drugie ustawa zmusza samorząd gminy do takich działań, bo ponoszą odpowiedzialność za przestrzeganie prawa w przeciwieństwie do prezesów spółdzielni, jak pokazuje doświadczenie Lubartowa. Są bezkarni, mając takich speców w Radzie Nadzorczej jak Zawadzki i reszta biorców diet nawet za nieobecność na posiedzeniach. Dlaczego Przewodniczący Rady jest pod butem, tajemnica tkwi w wyroku eksmisyjnym jego siostry z przed kilku lat do dziś nie wyegzekwowanym.
Po pierwsze Tomasiak nie mieszka już w bloku ale we własnej willi w Lisowie i skoro mu nie świeci to widocznie tak mu się podoba.
Po drugie ustawa zmusza samorząd gminy do takich działań, bo ponoszą odpowiedzialność za przestrzeganie prawa w przeciwieństwie do prezesów spółdzielni, jak pokazuje doświadczenie Lubartowa. Są bezkarni, mając takich speców w Radzie Nadzorczej jak Zawadzki i reszta biorców diet nawet za nieobecność na posiedzeniach. Dlaczego Przewodniczący Rady jest pod butem, tajemnica tkwi w wyroku eksmisyjnym jego siostry... rozwiń
Avatar
Opornik / 22 sierpnia 2009 o 19:53
0
burmistrz na taczke napisał:
Nie jestem mieszkańcem spółdzielni, idąc do domu przechodzę przez osiedle Zgoda i faktycznie zrobiło się ciemno co może prowokować do przestępstw. Panie burmistrzu Zwoliński zapłaciłem w ubiegłym roku 97 tys złotych podadku dochodowego A Pan mi wykręca żarówki w mieście. A nie lepiej wykręcić żarówki w paru, pod pałacem oświetlenie. Po jaki ch*** to się świeci tak Pan promujesz miasto???? !!!!! A ten co pisze że wykręcono tylko jedną żarówkę a druga się świeci to jakis oszołom - przejdz sie chłopie na osiedlę Zgoda. Ciemno jak w ..... strach chodzić. Czytam te wasze posty i krew mnie zalewa weżcie się do roboty barany jedne bo z moich podatków idą pieniążki na wasze zasiłki --- i co boli. Nie znam Tomasiaka osobiście ale mam przyjaciół którzy sa członkami spółdzielni i wiem jedno skończyła się prywata i spółdzielnia funkcjonuje i ma sie lepiej. Wszystko co robią to zgodnie z prawem. Nie wiem czy wiecie ale są przeprowadzane kontrole zewnętrzne jakby coś było nie halo to Tomasiak na trawke by poszedł. A co do jego samochodu to to warty jakieś ledwie 15 000 sprowadzony z zagranicy i po stłuczce. a moim zdanie to prezesi powinni jeździć limuzynami z salonu. A chałupa to zapewne z kredytu pod hipotekę. Panie Tomasiak czy Pan Skin czy nie rób Pan dalej dobrze swoją robotę!


Ktoś, kto płaci 97 tys. podatku dochodowego nie przechodzi przez osiedle "Zgoda" , więc blefujesz oszołomie. Ponadto to nie Zwoliński wykręca żarówki, tylko Zakład Energetyczny, któremu nie płaci Spółdzielnia. Czy tego może nie rozumieć tak znaczny płatnik podatku dochodowego ? To pewnie jeden z tych co ratowali spółdzielnię. No właśnie, przed kim i dla kogo "


Ktoś, kto płaci 97 tys. podatku dochodowego nie przechodzi przez osiedle "Zgoda" , więc blefujesz oszołomie. Ponadto to nie Zwoliński wykręca żarówki, tylko Zakład Energetyczny, któremu nie płaci Spółdzielnia. Czy tego może nie rozumieć tak znaczny płatnik podatku dochodowego ? To pewnie jeden z tych co ratowali spółdzielnię. No właśnie, przed kim i dla kogo " rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 26

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wraca Puławskie Kino Samochodowe
27 lipca 2018, 0:00

Wraca Puławskie Kino Samochodowe 3 0

Co Gdzie Kiedy. Gratka dla miłośników kina w Puławach. W dniach 27-29 lipca odbędzie się kolejna już edycja Puławskiego Kina Samochodowego, nawiązującego do amerykańskiej tradycji seansów.

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia]
galeria
film

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia] 34 2

W Lublinie trwa koncert Siła Kobiet. Na scenie występują: Paulina Przybysz, Monika Brodka, Katarzyna Nosowska i Kayah. Na plac Zamkowy przyszły tłumy

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje
kraj
film

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje 3 0

Radomyśl (woj. wielkopolskie). Na trasie Wschowa-Radomyśl samochód osobowy uderzył w dwie nastolatki jadące na rowerach. Młodsza z dziewcząt, 13-latka, zginęła na miejscu. Jej rok starsza koleżanka została przewieziona do szpitala. Przyczyny wypadku bada prokuratura.

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek
2 sierpnia 2018, 17:00

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek 2 0

Co Gdzie Kiedy. Popularny spektakl Centrum Kultury - Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek będzie można zobaczyć bezpłatnie w ramach wakacyjnego projektu Lato na Placu Litewskim. Pokaz odbędzie się dwukrotnie - w czwartek, 2 sierpnia i piątek, 3 sierpnia o godz. 17 przy pomniku Unii Lubelskiej.

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić?
galeria

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić? 9 1

Żeby obejrzeć wszystkie występy, najlepiej zacząć w czwartek. Dlatego już dziś przedstawiamy program festiwalu, choć najwięcej spektakli będzie dopiero za tydzień. Jak zwykle warto zarezerwować dużo czasu, dobrze zaplanować dzień i zatroszczyć się o wygodne obuwie

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle!
film

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle! 0 0

Podczas inauguracyjnego konkursu Letniego Grand Prix 2018 na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle reprezentacja Polski zajęła pierwsze miejsce osiągając rekordową przewagę 71,3 punktu nad drugimi w klasyfikacji Niemcami. Trzecie miejsce przypadło Norwegom

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty 15 2

Przebudowany po drugim spadku z rzędu zespół z Łęcznej w pierwszym meczu nowego sezonu wywalczył punkt w Wejherowie chociaż po niespełna pół godzinie gry przegrywał 0:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2 3 0

Po sparingu Stali z Tomasovią zdecydowanie lepsze humory panują w obozie czwartoligowca. Drużyna Pawła Babiarza ograła beniaminka III ligi 4:2

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów
galeria

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów 2 0

Zawodnik Agrosu Zamość w piątek został mistrzem Polski w biegu na 100 metrów, a w sobotę zapewnił sobie awans do finałowego biegu na dwa razy dłuższym dystansie.

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę?

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę? 0 3

Pierwszy wyjazd do pracy za granicą może wiązać się z dużym stresem. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, by uniknąć niepotrzebnych nerwów.

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0 0 4

Piłkarze Rafała Borysiuka ostro postrzelali przy okazji sobotniego meczu kontrolnego z Włodawianką. Zawody zakończyły się zwycięstwem trzecioligowca 7:0. Rywale pod okiem Marka Droba ćwiczą jednak dopiero od tygodnia i tak naprawdę budują nową drużynę

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia
28 lipca 2018, 0:00

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia 1 0

Co Gdzie Kiedy. 28 lipca odbędzie się pierwsza w historii letnia edycja Botanicznej Piątki na terenie Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie.

Chełmianka na piątkę w meczu z Sokołem Konopnica

Chełmianka na piątkę w meczu z Sokołem Konopnica 6 1

Piłkarze Artura Bożyka wysoko pokonali w sobotnim meczu kontrolnym Sokoła Konopnica. Trzecioligowiec zaaplikował rywa-lom pięć goli. Biało-zieloni mieli jednak znacznie więcej sytuacji, pudłowali zwłaszcza w pierwszej połowie. Wiadomo już także, że do klubu z Chełma trafi Aleks Aftyka, który został wypożyczony na rok z Górnika Łęczna. Na obóz do Zwierzyńca z drużyną poje-dzie także Jakub Gołąb (Eko Różanka).

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.