Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

31 lipca 2009 r.
16:21
Edytuj ten wpis

Abp. Życiński: W sprawie proboszcza z Czerniejowa decyzji nie zmienię

0 29 A A

Dziś w parafii w Czerniejewie została odprawiona poranna msza święta. Odprawił ją jednak nie nowy proboszcz, a wikary. – Nie ma mowy o zmianie decyzji w sprawie powołania nowego proboszcza – powiedział dziennikarzom metropolita lubelski Józef Życiński.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 29

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
sebastian / 24 listopada 2009 o 17:41
0
Trębacz napisał:
I racja jeżeli mieszkańcy wykażą się cierpliwością i postawią się czyli przestaną uczestniczyć w działalności w tym kościele i za każdym razem w każdą niedzielę kościół będzie świecił pustkami czyli nie będzie wpływów to kto wie jakie zostaną podjęte decyzje bo żaden kościół nie ma prawa istnienia bez owieczek do strzyżenia !? A przecież są inne parafie inne kościoły w okolicy gdzie można pojechać się pomodlić a panu Ż. trzeba przypomnieć komu ma służyć .

Dokładnie popieram, nasz arcy niech pomysli zanim cos powie a jego mniemanie,że to on jest Kościołem a nie parafianie jest błędne.Protest w Czerniejowie powinien dać mu do myślenia,ze to własnie my utrzymujemy Kościół i powinniśmy mieć prawo do wyboru duszpasterza. Widać nie bez powodu mówią ludzie,że Kler to Mafia, w końcu na lepszych ,,stołkach" stawia się swoich wysłanników,żeby ,,strzygli" głupie owce,ale w Czerniejowie tak nie będzie. Nowy ksiądz pożyje rok dwa i sam zrezygnuje bo w końcu Legion Maryjny nie będzie go wiecznie utrzymywać. a Jego stwierdzenia,że nie warto palić zniczy i kłaść kwiatów na grobach są perfidne i uwłaczają pamięci tym,którzy spoczywają na cmentarzach, niech nowy ksiądz P. zastanowi sie nad tym co mówi, bo jego ,,fanów" jest niewielka ilość i ciekawe czy w razie potrzeby będą mu aż tak pomagać,czy tez odwrócą się od niego tak jak od księdza Marka.

Dokładnie popieram, nasz arcy niech pomysli zanim cos powie a jego mniemanie,że to on jest Kościołem a nie parafianie jest błędne.Protest w Czerniejowie powinien dać mu do myślenia,ze to własnie my utrzymujemy Kościół i powinniśmy mieć prawo do wyboru duszpasterza. Widać nie bez powodu mówią ludzie,że Kler to Mafia, w końcu na lepszych ,,stołkach" stawia się swoich wysłanników,żeby ,,strzygli" głupie owce,ale w Czerniejowie tak nie będzie. Nowy ksiądz pożyje rok dwa i sam zrezygnuje bo w końcu Legion Maryjny nie... rozwiń
Avatar
Trębacz / 24 listopada 2009 o 15:52
0
~dcr~ napisał:
Parafianie to Kościół !!!! Kościół bez parafian nie jest KOŚCIOŁEM!!! Parafianie utrzymując panów w czarnych komeżkach powinini mieć wpływ na ich wybór i pracę w parafii. To nie spółka z o.o. gdzie właściciel może narzucić swojego prezesa!! Tak, tak Wasza Excelencjo Arcybiskupie Ż!!!!!!!

I racja jeżeli mieszkańcy wykażą się cierpliwością i postawią się czyli przestaną uczestniczyć w działalności w tym kościele i za każdym razem w każdą niedzielę kościół będzie świecił pustkami czyli nie będzie wpływów to kto wie jakie zostaną podjęte decyzje bo żaden kościół nie ma prawa istnienia bez owieczek do strzyżenia !? A przecież są inne parafie inne kościoły w okolicy gdzie można pojechać się pomodlić a panu Ż. trzeba przypomnieć komu ma służyć .

I racja jeżeli mieszkańcy wykażą się cierpliwością i postawią się czyli przestaną uczestniczyć w działalności w tym kościele i za każdym razem w każdą niedzielę kościół będzie świecił pustkami czyli nie będzie wpływów to kto wie jakie zostaną podjęte decyzje bo żaden kościół nie ma prawa istnienia bez owieczek do strzyżenia !? A przecież są inne parafie inne kościoły w okolicy gdzie można pojechać się pomodlić a panu Ż. trzeba przypomnieć komu ma służyć . rozwiń
Avatar
JankaD. / 13 września 2009 o 15:29
0
[size=5]A bo gupieśta! Wy nie wieta co na świcie sie wyrabia! Stare pindy sie zebrały i łodprowiojo gorzkie żale....dewoty pierońskie![/size]
Avatar
zuza / 5 września 2009 o 16:03
0
Od początku było wiadome ,że decyzji biskup nie zmieni, ba jak postanowił , tak MA BYĆ i basta. Trzeba potrafić pójść na kompromis, ale widać , nie każdy to potrafi. Niektórym DUMA i PYCHA na to nie pozwalają. Pytanie- kim byś był szanowny biskupie, gdyby nie parafianie, którzy tworzą kościół, a z którymi Ty nie chcesz rozmawiać ???? Odpowiedż--byłbyś szarym człowieczkiem , tak , jak oni. Nie stałbyś na czele diecezji , gdyby nie było kościołów....Faktem jest - aby móc zrozumieć ludzi, najpierw trzeba stać się jednym z nich. Dalej trwaj w swoim uporze, a efekty tego mogą przynieść opłakany skutek, za który kiedyś będziesz rozliczony.
Od początku było wiadome ,że decyzji biskup nie zmieni, ba jak postanowił , tak MA BYĆ i basta. Trzeba potrafić pójść na kompromis, ale widać , nie każdy to potrafi. Niektórym DUMA i PYCHA na to nie pozwalają. Pytanie- kim byś był szanowny biskupie, gdyby nie parafianie, którzy tworzą kościół, a z którymi Ty nie chcesz rozmawiać ???? Odpowiedż--byłbyś szarym człowieczkiem , tak , jak oni. Nie stałbyś na czele diecezji , gdyby nie było kościołów....Faktem jest - aby móc zrozumieć ludzi, najpierw trzeba stać się jednym z nich. Dalej trwaj w sw... rozwiń
Avatar
basar / 5 września 2009 o 01:36
0
Cyt:,,Metropolita dodał, że parafianie mogą zapraszać swojego dotychczasowego proboszcza np. na rekolekcje. " Jaki dobroduszny ten lubelski arcybiskup no ,no...
Avatar
dość / 11 sierpnia 2009 o 12:40
0
Gość po prostu Gość napisał:
Ludzie, ale wy jesteście durni i ślepi. Przecież to jasne jak słońce, że cała sprawa jest prowokacją przeciw ks. Podstawce, który odważył się sprzeciwić manipulacjom Gazety Wyborczej w sprawie tej biednej dziewczyny, "Agaty" z Lublina, rzekomo zgwałconej, którą przymuszono do zabicia dziecka.
Ks. Krzysztof był solą w oku osób z pewnego środowiska i teraz niszczą go m.in. przez anonimowe oszczercze komentarze w internecie. Żal mi mieszkańców Czerniejowa, bo dali się głupio wmanewrować w tę aferę. To jest oczywiste, że ks. Marek nie wróci nigdy do tej parafii, a oni obudzą się z ręką w nocniku.

Gościu masz rację ,ks.Podstawka popadł w niełaskę za wywiad dla ''FRONDY'' ,chwalił się poparciem ks.biskupa w sprawie Agaty.

Gościu masz rację ,ks.Podstawka popadł w niełaskę za wywiad dla ''FRONDY'' ,chwalił się poparciem ks.biskupa w sprawie Agaty. rozwiń
Avatar
Observer / 11 sierpnia 2009 o 08:48
0
Nieco o sobie! :
Mam już "swoje" tzw. lata, wiele w życiu doswiadczyłem tzw. bodźców. Od dziecinstwa jestem praktykujacym katolikiem i daję ofiary na tzw. tacę wychodząc z założenia, ze jak kazdz organizacja ludzka na ziemi musi utrzymywac się z materialnych środków!. Od dawna observ-uje (jako bp. tarnowskiego) MENDA_lną postać abp. Jozefa Życimskiego promowaną przez tzw. GW (gazetę wyborczą) i coraz WIĘKSZA NIECHĘĆ teraz w dzisiejszych trudnych czasach (wielkie bezrobocie, relatywizm moralny, brak autorytetów moralnych ....) dla normalnych ludzi NARASTA we mnie do tzw. wyższego kleru. Nie spełniają oczekiwanych nadzieji i obowiązków duszpasterskich w obecnej dobie. To wypasione, wygodne, egoistyczne, kolaborujące cwaniaczki twierdące, ze są z dala od politykierstwa a uprawiaja perfidną wobec tzw. "owieczek" politykę!
Czuję sie Polakiem i jestem czuły na sprawy moich pobratynców! Chociaz rzeź bezbronnej ludności polskiej na Ukrainie bezpośrednio mnie nie dotyka bo nikt z moich krewnych nie został tam zamordowany ale słyszałem co nieco o na ten temat!
Po oglądnieciu poniższego reportażu tzw. krew we mnie sie "zagotowała". KTO JAK KTO ALE TZW. WYŻSZY KLER POLSKI POWINIEN, MA OBOWIĄZEK PRZYPOMINAĆ, OSTRZEGAĆ, PAMIĘTAĆ, NAUCZAĆ O PRZYKAZANIU -----> NIE ZABIJAJ !!!!!!!!! JAK RÓWNIEŻ PAMIĘTAĆ O ZMARŁYCH; GODNYM POCHÓWKU, SYMBOLICE SPOCZYNKU, ZACHOWANIU ZASAD POSZANOWANIA MIEJSCA SPOCZYNKU!!!

REPORTAŻ ------>http://www.youtube.com/watch?v=cTnL_WrYAvI&feature=related

[url="http://www.youtube.com/watch?v=3I48u3KJHJ4"]http://www.youtube.com/watch?v=3I48u3KJHJ4[/url]
Nieco o sobie! :
Mam już "swoje" tzw. lata, wiele w życiu doswiadczyłem tzw. bodźców. Od dziecinstwa jestem praktykujacym katolikiem i daję ofiary na tzw. tacę wychodząc z założenia, ze jak kazdz organizacja ludzka na ziemi musi utrzymywac się z materialnych środków!. Od dawna observ-uje (jako bp. tarnowskiego) MENDA_lną postać abp. Jozefa Życimskiego promowaną przez tzw. GW (gazetę wyborczą) i coraz WIĘKSZA NIECHĘĆ teraz w dzisiejszych trudnych czasach (wielkie bezrobocie, relatywizm moralny, brak autorytetów moralny... rozwiń
Avatar
Gość / 3 sierpnia 2009 o 23:12
0
abp napisał:
pieprzysz maniek=zbiorowa madrość=stado baranów

MASZ RACJE LEPSZA JEST MĄDROSC Z ŻYDOWSKA
Avatar
sasiad / 3 sierpnia 2009 o 11:24
0
wladze koscielne zapomnialy'dzieki komu maja swoje piekne gabineciki i mieszkania. byt ksztaltuje swiadomosc dlatego chierarchowie zapomnieli kto tworzy kosciol ze sa to zwykli ludzie ze swoimi codziennymi klopotami i zmartwieniami. to wlasnie dzieki ich skladkom powstaja piekne koscioly i plebanie. jezeli widza uczciwosc i zaangazowanie swojego ksiedza. jezeli widza ze sa dla niego podmiotem a nie przedmiotem. chetnie daja pieniadze czasami przyslowiowy wdowi grosz jezeli widza ze idzie on dla dobra parafii nie do kieszeni. szanowny arcypasterz zapomnial kto dla kogo jest czy on dla ludzi czy ludzie dla niego. zapomnial ze sam jest tylko sluga bozym a nie bogiem w imieniu ktorego feruje wyroki. zapomnial ze jest tez urzednikiem ktory ma przecierz jakies obowiazki administracyjne a do nich nalezy rowniez kontakt z ludzmi. jezeli nie chce sie z nimi spotykac to niech tez nie wyciaga reki po pieniadze. jezeli kontakt z ludzmi jest tak bolesny to przeciez zawsze mozna wybrac klasztor o surowej regule. to wlasnie dzieki takiemu postepowaniu koscioly staja sie coraz bardziej puste. jezeli mlodziez ma jakis pozytywny przyklad a jest to ic ksiadz to raczej nalezy zaseanowic sie jakiej udzielic mu pomocy w jego codziennej pracy ciezkiej pracy. mlodziez latwo zniechecic takim postepowaniem rowniez do kosciola. nalezy zastanowic sie czy upor nie stawia na przegranej pozycji nowego proboszcza ile wiecej pracy czeka go czy jej podola. ksiadz ktory byl proboszczem wykonywal uczciwie swoje obowiazki byl i jest posluszny wladzy i cale to zamieszanie tez mu nie sluzy. kazdy inteligentny czlowiek potrafi zmienic swoje zdanie jezeli za tym stoja wazne argumenty. kazdy inteligentny. pozdrowienia dla parafian z czerniejowa. nie dajcie sie to przeciez wy tworzycie kosciol. sasiad
wladze koscielne zapomnialy'dzieki komu maja swoje piekne gabineciki i mieszkania. byt ksztaltuje swiadomosc dlatego chierarchowie zapomnieli kto tworzy kosciol ze sa to zwykli ludzie ze swoimi codziennymi klopotami i zmartwieniami. to wlasnie dzieki ich skladkom powstaja piekne koscioly i plebanie. jezeli widza uczciwosc i zaangazowanie swojego ksiedza. jezeli widza ze sa dla niego podmiotem a nie przedmiotem. chetnie daja pieniadze czasami przyslowiowy wdowi grosz jezeli widza ze idzie on dla dobra parafii nie do kieszeni. szanowny arc... rozwiń
Avatar
Gość po prostu Gość / 2 sierpnia 2009 o 23:33
0
Ludzie, ale wy jesteście durni i ślepi. Przecież to jasne jak słońce, że cała sprawa jest prowokacją przeciw ks. Podstawce, który odważył się sprzeciwić manipulacjom Gazety Wyborczej w sprawie tej biednej dziewczyny, "Agaty" z Lublina, rzekomo zgwałconej, którą przymuszono do zabicia dziecka.
Ks. Krzysztof był solą w oku osób z pewnego środowiska i teraz niszczą go m.in. przez anonimowe oszczercze komentarze w internecie. Żal mi mieszkańców Czerniejowa, bo dali się głupio wmanewrować w tę aferę. To jest oczywiste, że ks. Marek nie wróci nigdy do tej parafii, a oni obudzą się z ręką w nocniku.
Ludzie, ale wy jesteście durni i ślepi. Przecież to jasne jak słońce, że cała sprawa jest prowokacją przeciw ks. Podstawce, który odważył się sprzeciwić manipulacjom Gazety Wyborczej w sprawie tej biednej dziewczyny, "Agaty" z Lublina, rzekomo zgwałconej, którą przymuszono do zabicia dziecka.
Ks. Krzysztof był solą w oku osób z pewnego środowiska i teraz niszczą go m.in. przez anonimowe oszczercze komentarze w internecie. Żal mi mieszkańców Czerniejowa, bo dali się głupio wmanewrować w tę aferę. To jest oczywiste, że ks. Mare... rozwiń
Avatar
sebastian / 24 listopada 2009 o 17:41
0
Trębacz napisał:
I racja jeżeli mieszkańcy wykażą się cierpliwością i postawią się czyli przestaną uczestniczyć w działalności w tym kościele i za każdym razem w każdą niedzielę kościół będzie świecił pustkami czyli nie będzie wpływów to kto wie jakie zostaną podjęte decyzje bo żaden kościół nie ma prawa istnienia bez owieczek do strzyżenia !? A przecież są inne parafie inne kościoły w okolicy gdzie można pojechać się pomodlić a panu Ż. trzeba przypomnieć komu ma służyć .

Dokładnie popieram, nasz arcy niech pomysli zanim cos powie a jego mniemanie,że to on jest Kościołem a nie parafianie jest błędne.Protest w Czerniejowie powinien dać mu do myślenia,ze to własnie my utrzymujemy Kościół i powinniśmy mieć prawo do wyboru duszpasterza. Widać nie bez powodu mówią ludzie,że Kler to Mafia, w końcu na lepszych ,,stołkach" stawia się swoich wysłanników,żeby ,,strzygli" głupie owce,ale w Czerniejowie tak nie będzie. Nowy ksiądz pożyje rok dwa i sam zrezygnuje bo w końcu Legion Maryjny nie będzie go wiecznie utrzymywać. a Jego stwierdzenia,że nie warto palić zniczy i kłaść kwiatów na grobach są perfidne i uwłaczają pamięci tym,którzy spoczywają na cmentarzach, niech nowy ksiądz P. zastanowi sie nad tym co mówi, bo jego ,,fanów" jest niewielka ilość i ciekawe czy w razie potrzeby będą mu aż tak pomagać,czy tez odwrócą się od niego tak jak od księdza Marka.

Dokładnie popieram, nasz arcy niech pomysli zanim cos powie a jego mniemanie,że to on jest Kościołem a nie parafianie jest błędne.Protest w Czerniejowie powinien dać mu do myślenia,ze to własnie my utrzymujemy Kościół i powinniśmy mieć prawo do wyboru duszpasterza. Widać nie bez powodu mówią ludzie,że Kler to Mafia, w końcu na lepszych ,,stołkach" stawia się swoich wysłanników,żeby ,,strzygli" głupie owce,ale w Czerniejowie tak nie będzie. Nowy ksiądz pożyje rok dwa i sam zrezygnuje bo w końcu Legion Maryjny nie... rozwiń
Avatar
Trębacz / 24 listopada 2009 o 15:52
0
~dcr~ napisał:
Parafianie to Kościół !!!! Kościół bez parafian nie jest KOŚCIOŁEM!!! Parafianie utrzymując panów w czarnych komeżkach powinini mieć wpływ na ich wybór i pracę w parafii. To nie spółka z o.o. gdzie właściciel może narzucić swojego prezesa!! Tak, tak Wasza Excelencjo Arcybiskupie Ż!!!!!!!

I racja jeżeli mieszkańcy wykażą się cierpliwością i postawią się czyli przestaną uczestniczyć w działalności w tym kościele i za każdym razem w każdą niedzielę kościół będzie świecił pustkami czyli nie będzie wpływów to kto wie jakie zostaną podjęte decyzje bo żaden kościół nie ma prawa istnienia bez owieczek do strzyżenia !? A przecież są inne parafie inne kościoły w okolicy gdzie można pojechać się pomodlić a panu Ż. trzeba przypomnieć komu ma służyć .

I racja jeżeli mieszkańcy wykażą się cierpliwością i postawią się czyli przestaną uczestniczyć w działalności w tym kościele i za każdym razem w każdą niedzielę kościół będzie świecił pustkami czyli nie będzie wpływów to kto wie jakie zostaną podjęte decyzje bo żaden kościół nie ma prawa istnienia bez owieczek do strzyżenia !? A przecież są inne parafie inne kościoły w okolicy gdzie można pojechać się pomodlić a panu Ż. trzeba przypomnieć komu ma służyć . rozwiń
Avatar
JankaD. / 13 września 2009 o 15:29
0
[size=5]A bo gupieśta! Wy nie wieta co na świcie sie wyrabia! Stare pindy sie zebrały i łodprowiojo gorzkie żale....dewoty pierońskie![/size]
Avatar
zuza / 5 września 2009 o 16:03
0
Od początku było wiadome ,że decyzji biskup nie zmieni, ba jak postanowił , tak MA BYĆ i basta. Trzeba potrafić pójść na kompromis, ale widać , nie każdy to potrafi. Niektórym DUMA i PYCHA na to nie pozwalają. Pytanie- kim byś był szanowny biskupie, gdyby nie parafianie, którzy tworzą kościół, a z którymi Ty nie chcesz rozmawiać ???? Odpowiedż--byłbyś szarym człowieczkiem , tak , jak oni. Nie stałbyś na czele diecezji , gdyby nie było kościołów....Faktem jest - aby móc zrozumieć ludzi, najpierw trzeba stać się jednym z nich. Dalej trwaj w swoim uporze, a efekty tego mogą przynieść opłakany skutek, za który kiedyś będziesz rozliczony.
Od początku było wiadome ,że decyzji biskup nie zmieni, ba jak postanowił , tak MA BYĆ i basta. Trzeba potrafić pójść na kompromis, ale widać , nie każdy to potrafi. Niektórym DUMA i PYCHA na to nie pozwalają. Pytanie- kim byś był szanowny biskupie, gdyby nie parafianie, którzy tworzą kościół, a z którymi Ty nie chcesz rozmawiać ???? Odpowiedż--byłbyś szarym człowieczkiem , tak , jak oni. Nie stałbyś na czele diecezji , gdyby nie było kościołów....Faktem jest - aby móc zrozumieć ludzi, najpierw trzeba stać się jednym z nich. Dalej trwaj w sw... rozwiń
Avatar
basar / 5 września 2009 o 01:36
0
Cyt:,,Metropolita dodał, że parafianie mogą zapraszać swojego dotychczasowego proboszcza np. na rekolekcje. " Jaki dobroduszny ten lubelski arcybiskup no ,no...
Avatar
dość / 11 sierpnia 2009 o 12:40
0
Gość po prostu Gość napisał:
Ludzie, ale wy jesteście durni i ślepi. Przecież to jasne jak słońce, że cała sprawa jest prowokacją przeciw ks. Podstawce, który odważył się sprzeciwić manipulacjom Gazety Wyborczej w sprawie tej biednej dziewczyny, "Agaty" z Lublina, rzekomo zgwałconej, którą przymuszono do zabicia dziecka.
Ks. Krzysztof był solą w oku osób z pewnego środowiska i teraz niszczą go m.in. przez anonimowe oszczercze komentarze w internecie. Żal mi mieszkańców Czerniejowa, bo dali się głupio wmanewrować w tę aferę. To jest oczywiste, że ks. Marek nie wróci nigdy do tej parafii, a oni obudzą się z ręką w nocniku.

Gościu masz rację ,ks.Podstawka popadł w niełaskę za wywiad dla ''FRONDY'' ,chwalił się poparciem ks.biskupa w sprawie Agaty.

Gościu masz rację ,ks.Podstawka popadł w niełaskę za wywiad dla ''FRONDY'' ,chwalił się poparciem ks.biskupa w sprawie Agaty. rozwiń
Avatar
Observer / 11 sierpnia 2009 o 08:48
0
Nieco o sobie! :
Mam już "swoje" tzw. lata, wiele w życiu doswiadczyłem tzw. bodźców. Od dziecinstwa jestem praktykujacym katolikiem i daję ofiary na tzw. tacę wychodząc z założenia, ze jak kazdz organizacja ludzka na ziemi musi utrzymywac się z materialnych środków!. Od dawna observ-uje (jako bp. tarnowskiego) MENDA_lną postać abp. Jozefa Życimskiego promowaną przez tzw. GW (gazetę wyborczą) i coraz WIĘKSZA NIECHĘĆ teraz w dzisiejszych trudnych czasach (wielkie bezrobocie, relatywizm moralny, brak autorytetów moralnych ....) dla normalnych ludzi NARASTA we mnie do tzw. wyższego kleru. Nie spełniają oczekiwanych nadzieji i obowiązków duszpasterskich w obecnej dobie. To wypasione, wygodne, egoistyczne, kolaborujące cwaniaczki twierdące, ze są z dala od politykierstwa a uprawiaja perfidną wobec tzw. "owieczek" politykę!
Czuję sie Polakiem i jestem czuły na sprawy moich pobratynców! Chociaz rzeź bezbronnej ludności polskiej na Ukrainie bezpośrednio mnie nie dotyka bo nikt z moich krewnych nie został tam zamordowany ale słyszałem co nieco o na ten temat!
Po oglądnieciu poniższego reportażu tzw. krew we mnie sie "zagotowała". KTO JAK KTO ALE TZW. WYŻSZY KLER POLSKI POWINIEN, MA OBOWIĄZEK PRZYPOMINAĆ, OSTRZEGAĆ, PAMIĘTAĆ, NAUCZAĆ O PRZYKAZANIU -----> NIE ZABIJAJ !!!!!!!!! JAK RÓWNIEŻ PAMIĘTAĆ O ZMARŁYCH; GODNYM POCHÓWKU, SYMBOLICE SPOCZYNKU, ZACHOWANIU ZASAD POSZANOWANIA MIEJSCA SPOCZYNKU!!!

REPORTAŻ ------>http://www.youtube.com/watch?v=cTnL_WrYAvI&feature=related

[url="http://www.youtube.com/watch?v=3I48u3KJHJ4"]http://www.youtube.com/watch?v=3I48u3KJHJ4[/url]
Nieco o sobie! :
Mam już "swoje" tzw. lata, wiele w życiu doswiadczyłem tzw. bodźców. Od dziecinstwa jestem praktykujacym katolikiem i daję ofiary na tzw. tacę wychodząc z założenia, ze jak kazdz organizacja ludzka na ziemi musi utrzymywac się z materialnych środków!. Od dawna observ-uje (jako bp. tarnowskiego) MENDA_lną postać abp. Jozefa Życimskiego promowaną przez tzw. GW (gazetę wyborczą) i coraz WIĘKSZA NIECHĘĆ teraz w dzisiejszych trudnych czasach (wielkie bezrobocie, relatywizm moralny, brak autorytetów moralny... rozwiń
Avatar
Gość / 3 sierpnia 2009 o 23:12
0
abp napisał:
pieprzysz maniek=zbiorowa madrość=stado baranów

MASZ RACJE LEPSZA JEST MĄDROSC Z ŻYDOWSKA
Avatar
sasiad / 3 sierpnia 2009 o 11:24
0
wladze koscielne zapomnialy'dzieki komu maja swoje piekne gabineciki i mieszkania. byt ksztaltuje swiadomosc dlatego chierarchowie zapomnieli kto tworzy kosciol ze sa to zwykli ludzie ze swoimi codziennymi klopotami i zmartwieniami. to wlasnie dzieki ich skladkom powstaja piekne koscioly i plebanie. jezeli widza uczciwosc i zaangazowanie swojego ksiedza. jezeli widza ze sa dla niego podmiotem a nie przedmiotem. chetnie daja pieniadze czasami przyslowiowy wdowi grosz jezeli widza ze idzie on dla dobra parafii nie do kieszeni. szanowny arcypasterz zapomnial kto dla kogo jest czy on dla ludzi czy ludzie dla niego. zapomnial ze sam jest tylko sluga bozym a nie bogiem w imieniu ktorego feruje wyroki. zapomnial ze jest tez urzednikiem ktory ma przecierz jakies obowiazki administracyjne a do nich nalezy rowniez kontakt z ludzmi. jezeli nie chce sie z nimi spotykac to niech tez nie wyciaga reki po pieniadze. jezeli kontakt z ludzmi jest tak bolesny to przeciez zawsze mozna wybrac klasztor o surowej regule. to wlasnie dzieki takiemu postepowaniu koscioly staja sie coraz bardziej puste. jezeli mlodziez ma jakis pozytywny przyklad a jest to ic ksiadz to raczej nalezy zaseanowic sie jakiej udzielic mu pomocy w jego codziennej pracy ciezkiej pracy. mlodziez latwo zniechecic takim postepowaniem rowniez do kosciola. nalezy zastanowic sie czy upor nie stawia na przegranej pozycji nowego proboszcza ile wiecej pracy czeka go czy jej podola. ksiadz ktory byl proboszczem wykonywal uczciwie swoje obowiazki byl i jest posluszny wladzy i cale to zamieszanie tez mu nie sluzy. kazdy inteligentny czlowiek potrafi zmienic swoje zdanie jezeli za tym stoja wazne argumenty. kazdy inteligentny. pozdrowienia dla parafian z czerniejowa. nie dajcie sie to przeciez wy tworzycie kosciol. sasiad
wladze koscielne zapomnialy'dzieki komu maja swoje piekne gabineciki i mieszkania. byt ksztaltuje swiadomosc dlatego chierarchowie zapomnieli kto tworzy kosciol ze sa to zwykli ludzie ze swoimi codziennymi klopotami i zmartwieniami. to wlasnie dzieki ich skladkom powstaja piekne koscioly i plebanie. jezeli widza uczciwosc i zaangazowanie swojego ksiedza. jezeli widza ze sa dla niego podmiotem a nie przedmiotem. chetnie daja pieniadze czasami przyslowiowy wdowi grosz jezeli widza ze idzie on dla dobra parafii nie do kieszeni. szanowny arc... rozwiń
Avatar
Gość po prostu Gość / 2 sierpnia 2009 o 23:33
0
Ludzie, ale wy jesteście durni i ślepi. Przecież to jasne jak słońce, że cała sprawa jest prowokacją przeciw ks. Podstawce, który odważył się sprzeciwić manipulacjom Gazety Wyborczej w sprawie tej biednej dziewczyny, "Agaty" z Lublina, rzekomo zgwałconej, którą przymuszono do zabicia dziecka.
Ks. Krzysztof był solą w oku osób z pewnego środowiska i teraz niszczą go m.in. przez anonimowe oszczercze komentarze w internecie. Żal mi mieszkańców Czerniejowa, bo dali się głupio wmanewrować w tę aferę. To jest oczywiste, że ks. Marek nie wróci nigdy do tej parafii, a oni obudzą się z ręką w nocniku.
Ludzie, ale wy jesteście durni i ślepi. Przecież to jasne jak słońce, że cała sprawa jest prowokacją przeciw ks. Podstawce, który odważył się sprzeciwić manipulacjom Gazety Wyborczej w sprawie tej biednej dziewczyny, "Agaty" z Lublina, rzekomo zgwałconej, którą przymuszono do zabicia dziecka.
Ks. Krzysztof był solą w oku osób z pewnego środowiska i teraz niszczą go m.in. przez anonimowe oszczercze komentarze w internecie. Żal mi mieszkańców Czerniejowa, bo dali się głupio wmanewrować w tę aferę. To jest oczywiste, że ks. Mare... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 29

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Komunikacja miejska w Lublinie powinna być prywatna? Pomysł kandydatów

Komunikacja miejska w Lublinie powinna być prywatna? Pomysł kandydatów 1 2

Zmiany w działaniu komunikacji miejskiej w Lublinie zaproponowali w piątek działacze komitetu wyborczego „Kukiz, Wolność, Lubelscy Patrioci i Ruchy Miejskie”. Krytykowali też władze MPK.

Znany w Chełmie zabytek czekał na remont od międzywojnia

Znany w Chełmie zabytek czekał na remont od międzywojnia 1 0

Kaplica rodziny Bielskich na zabytkowym cmentarzu parafialnym przy ul. Lwowskiej w Chełmie doczekała się remontu. Miejscowi miłośnicy zabytków upominali się o to już w latach międzywojennych.

Wernisaż wystawy "Projektowanie Wszędzie" W Centrum Spotkania Kultur
28 września 2018, 17:00

Wernisaż wystawy "Projektowanie Wszędzie" W Centrum Spotkania Kultur 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 28 września o godz. 18 w Centrum Spotkania Kultur odbędzie się wernisaż wystawy Projektowanie wszędzie.

Radny PiS chce współpracy ze Smoleńskiem

Radny PiS chce współpracy ze Smoleńskiem 9 5

Czy rosyjski Smoleńsk zostanie nowym miastem partnerskim Puław? O tym, że to przyniesie nam wiele korzyści przekonuje radny PiS Ignacy Czeżyk.

Ignacy Daszyński i Maciej Rataj. Dwaj marszałkowie Sejmu, nowi kawalerowie Orderu Orła Białego
Historia

Ignacy Daszyński i Maciej Rataj. Dwaj marszałkowie Sejmu, nowi kawalerowie Orderu Orła Białego 0 0

Choć polityczne i życiowe drogi wybitnych polityków, marszałków Sejmu, Ignacego Daszyńskiego i Macieja Rataja, właśnie odznaczonych pośmiertnie najwyższym polskim odznaczeniem - Orderem Orła Białego - układały się różnie, to jednak miały pewne punkty wspólne

Wandzin: Wypadek na drodze krajowej nr 19

Wandzin: Wypadek na drodze krajowej nr 19 3 0

Do wypadku doszło około godz. 7.35 w Wandzinie na drodze krajowej nr 19 między Lublinem a Lubartowem.

Jesień na zewnątrz, od jutra w kalendarzu. Prognoza pogody na weekend w woj. lubelskim
film

Jesień na zewnątrz, od jutra w kalendarzu. Prognoza pogody na weekend w woj. lubelskim 4 0

Kalendarzowa jesień 2018 - kiedy się zaczyna? Pierwszy dzień kalendarzowej jesieni wypada w niedzielę 23 września. W piątek jeszcze mogliśmy cieszyć się latem, ale zapowiadane załamanie pogody sprawdziło się.

Daleka podróż Górnika po prezent urodzinowy

Daleka podróż Górnika po prezent urodzinowy 1 0

Górnik Łęczna w niedzielę o godzinie 16 zmierzy się w Stargardzie z tamtejszymi Błękitnymi i powalczy o drugą w tym sezonie wygraną na obcym terenie. Motywacji „zielono-czarnym” zabraknąć nie powinno, bo w czwartek klub obchodził 39 rocznicę powstania

Katastrofa w biało-czerwonych barwach. Polska przegrała z Argentyną

Katastrofa w biało-czerwonych barwach. Polska przegrała z Argentyną 2 0

To był jeden z najgorszych meczów w wykonaniu reprezentacji Polski od lat. Zespół prowadzony przez Vitala Heynena zaprezentował się fatalnie i przegrał 2:3 z Argentyńczykami. Polacy musieli sobie radzić w tym spotkaniu bez przeziębionego Michała Kubiaka, ale to nie usprawiedliwia tak koszmarnej gry.

Greg Gold: "Kocham to miasto". Słoneczny Lublin w jego najnowszym teledysku [wideo]
film

Greg Gold: "Kocham to miasto". Słoneczny Lublin w jego najnowszym teledysku [wideo] 83 6

Greg Gold, czyli Grzegorz Gołębiowski mówi o swoich muzycznych początkach i najnowszym teledysku, który był kręcony w rodzinnym Lublinie.

20 lat WORD w Lublinie. W planach otwarcie nowej filii w woj. lubelskim
galeria

20 lat WORD w Lublinie. W planach otwarcie nowej filii w woj. lubelskim 14 13

Czy może pani skręcić w lewo – prosi egzaminator. W moje, czy w pana – pyta egzaminowana – to tylko jedna z anegdot krążących wśród pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Lublinie. Przez 20 lat działalności podobnych sytuacji było wiele.

Gołąb: Teraz to już Skwer Niepodległej

Gołąb: Teraz to już Skwer Niepodległej 6 1

Niewielki plac z obeliskiem przed kościołem w Gołębiu otrzymał nową, oficjalną nazwę.

Otwierają pierwszą fabrykę w Polsce. Na siedzibę wybrali Lublin, będzie praca dla 220 osób
galeria

Otwierają pierwszą fabrykę w Polsce. Na siedzibę wybrali Lublin, będzie praca dla 220 osób 52 13

Około 220 osób znajdzie pracę w pierwszej w Polsce fabryce Turck. Powstanie ona w przyszłym roku w Lublinie. Na taką lokalizację zdecydowano się m.in. ze względu na mieszkających tu wysoko wykwalifikowanych pracowników.

Wyścig po władzę w powiecie puławskim. Kto kandyduje?

Wyścig po władzę w powiecie puławskim. Kto kandyduje? 3 7

O miejsca w Radzie Powiatu Puławskiego w tym roku zawalczą m.in. Zbigniew Śliwiński, Teresa Gutowska, Tomasz Szymajda, Stanisław Wójcicki, a także Michał Godliński i Witold Popiołek. Swoje listy zarejestrowały: PiS, PSL, „Koalicja Samorządowa” oraz „Samorządowcy Janusza Grobla”.

Pomysły mieszkańców Lublina walczą o pieniądze. Sprawdź na co możesz zagłosować

Pomysły mieszkańców Lublina walczą o pieniądze. Sprawdź na co możesz zagłosować 8 5

Już w niedzielę zacznie się głosowanie na pomysły zgłoszone do budżetu obywatelskiego. Potrwa do 10 października. Głosować mogą mieszkańcy Lublina bez względu na wiek. Każdy ma prawo poprzeć jeden projekt „duży” oraz dwa „małe”. W tym roku do podziału jest 15 mln zł.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.