Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

15 grudnia 2013 r.
17:18
Edytuj ten wpis

Ponad 2 miliardy euro dla woj. lubelskiego. Na co pójdą pieniądze?

0 22 A A
Propozycja podziału funduszy <br />
europejskich w latach 2014–20 na regiony <br />
(w milionach euro) (Infogr
Propozycja podziału funduszy
europejskich w latach 2014–20 na regiony
(w milionach euro) (Infogr

Ponad 2 miliardy euro otrzyma województwo lubelskie z Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014–2020. Jesteśmy wśród regionów, które dostaną najwięcej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Kolejne rozdanie unijnych funduszy będzie różniło się od tego prowadzonego w latach 2007–2013. W Lubelskim dominować mają trzy główne kierunki.

– Chcemy postawić na rozwój przedsiębiorczości. Chodzi o dotacje dla firm i pieniądze dla samorządów, które tę przedsiębiorczość mają pobudzać. Ponadto stawiamy na odnawialne źródła energii oraz na komercjalizację wyników badań realizowanych na lubelskich uczelniach – wylicza marszałek województwa Krzysztof Hetman.

W ramach RPO Województwa Lubelskiego w najbliższych latach realizowane będą projekty "twarde”, związane z infrastrukturą (budowa dróg, oczyszczalni ścieków, kanalizacji itp.), ale też "miękkie”, polegające na inwestowaniu w człowieka. Chodzi tu głównie o podnoszenie wiedzy i kompetencji mieszkańców regionu oraz wsparcie zatrudnienia i zakładanie nowych firm.

Istotny ma być gospodarczy rozwój regionu i tworzenie miejsc pracy. Na pomoc będą mogły liczyć nie tylko nowe firmy. Wsparcie otrzymają także przedsiębiorstwa korzystające z nowych technologii, dysponujące wysokiej jakości produktem ale niewidoczne na regionalnym, krajowym, czy zagranicznym rynku.
W ostatecznej wersji RPO 2014–2020 uwzględnione zostaną efekty przeprowadzonych niedawno konsultacji społecznych.

– Zorganizowaliśmy 11 spotkań, w których uczestniczyli samorządowcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele organizacji pożytku publicznego, rektorzy uczelni wyższych i mieszkańcy – mówi Paweł Florek z oddziału informacji i promocji RPO w Urzędzie Marszałkowskim. – W tym czasie wpłynęło do nas 520 uwag od 115 osób i instytucji. Teraz są analizowane, część zostanie wzięta pod uwagę.

Zdaniem ekspertów miliony euro wydane w latach 2004–2013 nie przyczyniły się znacząco do rozwoju gospodarczo-społecznego naszego regionu. Autorzy przygotowanego w ub. roku raportu na zlecenie władz województwa wytknęli skupienie się na projektach związanych z infrastrukturą. Zabrakło zaś inwestycji pozwalających na zwiększenie produkcji i tworzenie miejsc pracy.

– Być może trzeba było zapłacić frycowe, aby wyeliminować luki i bariery, tak aby w drugim rozdaniu wydać unijne pieniądze w sposób bardziej produktywny – mówi prof. Grzegorz Gorzelak, dyrektor Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych (EUROREG) Uniwersytetu Warszawskiego. – Warto skupiać się nie tylko na podnoszeniu poziomu życia, ale też na projektach prorozwojowych oraz lepiej wiązać ze sobą poszczególne ośrodki regionalne, aby podejmowały wspólne działania.

Komentarze 22

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Josef / 17 grudnia 2013 o 11:45
0

Niech ktoś z władzy np Hetman  lubelski wyjaśni:1/najwięcej dostajemy pieniędzy,a woj.lubelskie na końcu w kraju,2/najwięcej dostajemy pieniędzy i proporcjonalnie do otrzymanych województwo się zadłuża,3/najwięcej dostajemy pieniędzy,a bezrobocie rośnie. Może pieniądze nie idą tam gdzie trzeba? Może jedna władza daje pieniądze ,a druga okrada??? Co się dzieje?Przyznacie ,że to nie jest normalne???Ale skoro swego czasu członek zarządu województwa /z PO/ wziął sobie,swojej spółce/ dofinansowanie 1,5 mln zł/fundusze mu podlegały,a zarząd zxatwierdzał/,a wszechmocna p.Pitera zaleciła mu wziąć z żoną rozdzielność majątkową i wszystko pozostało ok.,to mam prawo sądzić,że władza zwyczajnie nas okrada!!!

Niech ktoś z władzy np Hetman  lubelski wyjaśni:1/najwięcej dostajemy pieniędzy,a woj.lubelskie na końcu w kraju,2/najwięcej dostajemy pieniędzy i proporcjonalnie do otrzymanych województwo się zadłuża,3/najwięcej dostajemy pieniędzy,a bezrobocie rośnie. Może pieniądze nie idą tam gdzie trzeba? Może jedna władza daje pieniądze ,a druga okrada??? Co się dzieje?Przyznacie ,że to nie jest normalne???Ale skoro swego czasu członek zarządu województwa /z PO/ wziął sobie,swojej spółce/ dofinansowanie 1,5 mln zł/fundusze mu podlegały,a zarzą... rozwiń

Avatar
Jam nie z Puław / 16 grudnia 2013 o 20:40
0

Na dzisiejszy dzień, rozwój itp, to stolicą województwa powinny być Puławy.

Avatar
Adam / 16 grudnia 2013 o 18:03
0

Oczywiście jeszcze powinno się Izbę Celną przenieść z miasta powiatowego Biała Podlaska do Lublina - to jest zasadne

Avatar
Gość / 16 grudnia 2013 o 17:07
0

Województwo lubelskie nie ma, niestety, żadnej przyszłości, choćby tu wpompowano i 50 mld euro to i tak nie ma szans z województwami z zachodniej Polski. A po wejsciu Ukrainy do UE to wogóle przestanie już cokolwiek znaczyć.

Avatar
ju / 16 grudnia 2013 o 16:34
0

Oczywiście, jak to bywa z Lublinem. Większoć kasy pójdzie w najbliższe okolice Lublina. 

Niestety Lublin jest bardzo zachłanny, np. kiedy likwidoiwano Urząd Wojewódzki w Białej Podlaskiej, to zabierano z niego dosłownie wszystko nie mówię tu o komputerach ale o czajnikach elektycznych i starych!!! - Żenada. Żałuję że nasze miasto należy do Lubleskiego :excl: .

Myślisz, że w innym województwie byłoby Ci lepiej? Spójrz na Radom, który dawniej górował nad Kielcami a obecnie ginie w cieniu Warszawy. Jeśli marzysz o województwie siedleckim to pamiętaj, że Siedlce są jeszcze bardziej wygłodzone i połkną Was.

Myślisz, że w innym województwie byłoby Ci lepiej? Spójrz na Radom, który dawniej górował nad Kielcami a obecnie ginie w cieniu Warszawy. Jeśli marzysz o województwie siedleckim to pamiętaj, że Siedlce są jeszcze bardziej wygłodzone i połkną Was.

rozwiń
Avatar
ju / 16 grudnia 2013 o 16:30
0

ZLIKWIDOWAĆ WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE!

Pajac!

Avatar
sara / 16 grudnia 2013 o 15:03
0

Nie liczcie we wszelkich Włodawach i innych peryferyjnych miejscowościach , że przyjdzie jakiś duży inwestor, bo nie przyjdzie! I nie pomogą tu żadne pieniądze! Inwestor szuka działek z dostępem do dobrych dróg, bo transport to podstawa. Szuka większych miejscowości z zapleczem kadrowym i pełną infrastrukturą. A tych warunków Włodawa nie spełnia, bo jest niestety na końcu świata.Mogą skorzystaś Puławy, Lublin i może jeszcze 2-3 miasta. Lubelskie jest na wschodniej ścianie, daleko od Europy i to jest problem! Może nas ratować lokalny przemysł, ale i tu brakuje inwestorów z pieniędzmi.

Nie liczcie we wszelkich Włodawach i innych peryferyjnych miejscowościach , że przyjdzie jakiś duży inwestor, bo nie przyjdzie! I nie pomogą tu żadne pieniądze! Inwestor szuka działek z dostępem do dobrych dróg, bo transport to podstawa. Szuka większych miejscowości z zapleczem kadrowym i pełną infrastrukturą. A tych warunków Włodawa nie spełnia, bo jest niestety na końcu świata.Mogą skorzystaś Puławy, Lublin i może jeszcze 2-3 miasta. Lubelskie jest na wschodniej ścianie, daleko od Europy i to jest problem! Może nas ratować lokalny przem... rozwiń

Avatar
Dorota / 16 grudnia 2013 o 14:47
0

dlaczego województwa wielkopolskie i śląskie które są najbardziej rowinięte pod każdym względem dostają najwięcej?Przecież one w pierwszych latach pomocy euro dostały 75% a województwa na wschód od Wisły 25% to na następne lata dostają też najwięcej? To ze  jest tam większa ilość mieszkańców to nie jest żadne wytłumaczenie.Po prostu będzie się tak działo dopóki nie będzie w tym kraju demokratycznych wyborów do sejmu i z każdego województwa nie będzie wybieranych po tyle samo posłów.Dzisiaj mandatów poselskich z tamtych województw jest najwięcej to kto będzie myślał o całej Polsce?Do senatu są wybory demokratyczne bo jest taka sama ilość senatorów z każdego województwa.Nigdy nie odwiedzę ani Poznania ani Wrocławia choć to piękne miasta bo najwięcej ukradły euro Polsce za Wisły

dlaczego województwa wielkopolskie i śląskie które są najbardziej rowinięte pod każdym względem dostają najwięcej?Przecież one w pierwszych latach pomocy euro dostały 75% a województwa na wschód od Wisły 25% to na następne lata dostają też najwięcej? To ze  jest tam większa ilość mieszkańców to nie jest żadne wytłumaczenie.Po prostu będzie się tak działo dopóki nie będzie w tym kraju demokratycznych wyborów do sejmu i z każdego województwa nie będzie wybieranych po tyle samo posłów.Dzisiaj mandatów poselskich z tamtych województw jes... rozwiń

Avatar
Gość / 16 grudnia 2013 o 14:36
0

Super pomysł z tą kopalnią ! Na co czakasz zacznij kopać już dziś. Dzięki temu będziesz pierwszy i więcej nakopiesz.

Nie śmiej się, bo już nie długo ty lub twoje potomstwo będzie wiać z tego regionu...i módl się, żeby tylko do Warszawki albo Krakowa a nie na wyspy lub do niemca....sam zaczniesz kopać węgiel he he 

Avatar
Gość / 16 grudnia 2013 o 14:32
0

Zgoda. Tylko stare małe woj. lubelskie. Bez chełmofonów, hetmanów i białych podlask co to tylko wyciągają łapy żeby im dawać. A do roboty się zabrać a nie tylko płakać. I tak tylko plujecie na Lublin.

Włodawa nie pluje na lublin bo ma za daleko! A ty się ciesz, że masz jeszcze robotę bo i tak już nie długo przyjadą Niemcy i kupią nasze wszystkie ziemie...posadzą las a ty będziesz latać i naganiać im dziką zwierzynę. My na Lublin nie plujemy...tylko plujemy na takich jak ty wielkich mieszczuchów, których nic nie obchodzi reszta ludzi! 

Włodawa nie pluje na lublin bo ma za daleko! A ty się ciesz, że masz jeszcze robotę bo i tak już nie długo przyjadą Niemcy i kupią nasze wszystkie ziemie...posadzą las a ty będziesz latać i naganiać im dziką zwierzynę. My na Lublin nie plujemy...tylko plujemy na takich jak ty wielkich mieszczuchów, których nic nie obchodzi reszta ludzi! 

rozwiń
Avatar
Josef / 17 grudnia 2013 o 11:45
0

Niech ktoś z władzy np Hetman  lubelski wyjaśni:1/najwięcej dostajemy pieniędzy,a woj.lubelskie na końcu w kraju,2/najwięcej dostajemy pieniędzy i proporcjonalnie do otrzymanych województwo się zadłuża,3/najwięcej dostajemy pieniędzy,a bezrobocie rośnie. Może pieniądze nie idą tam gdzie trzeba? Może jedna władza daje pieniądze ,a druga okrada??? Co się dzieje?Przyznacie ,że to nie jest normalne???Ale skoro swego czasu członek zarządu województwa /z PO/ wziął sobie,swojej spółce/ dofinansowanie 1,5 mln zł/fundusze mu podlegały,a zarząd zxatwierdzał/,a wszechmocna p.Pitera zaleciła mu wziąć z żoną rozdzielność majątkową i wszystko pozostało ok.,to mam prawo sądzić,że władza zwyczajnie nas okrada!!!

Niech ktoś z władzy np Hetman  lubelski wyjaśni:1/najwięcej dostajemy pieniędzy,a woj.lubelskie na końcu w kraju,2/najwięcej dostajemy pieniędzy i proporcjonalnie do otrzymanych województwo się zadłuża,3/najwięcej dostajemy pieniędzy,a bezrobocie rośnie. Może pieniądze nie idą tam gdzie trzeba? Może jedna władza daje pieniądze ,a druga okrada??? Co się dzieje?Przyznacie ,że to nie jest normalne???Ale skoro swego czasu członek zarządu województwa /z PO/ wziął sobie,swojej spółce/ dofinansowanie 1,5 mln zł/fundusze mu podlegały,a zarzą... rozwiń

Avatar
Jam nie z Puław / 16 grudnia 2013 o 20:40
0

Na dzisiejszy dzień, rozwój itp, to stolicą województwa powinny być Puławy.

Avatar
Adam / 16 grudnia 2013 o 18:03
0

Oczywiście jeszcze powinno się Izbę Celną przenieść z miasta powiatowego Biała Podlaska do Lublina - to jest zasadne

Avatar
Gość / 16 grudnia 2013 o 17:07
0

Województwo lubelskie nie ma, niestety, żadnej przyszłości, choćby tu wpompowano i 50 mld euro to i tak nie ma szans z województwami z zachodniej Polski. A po wejsciu Ukrainy do UE to wogóle przestanie już cokolwiek znaczyć.

Avatar
ju / 16 grudnia 2013 o 16:34
0

Oczywiście, jak to bywa z Lublinem. Większoć kasy pójdzie w najbliższe okolice Lublina. 

Niestety Lublin jest bardzo zachłanny, np. kiedy likwidoiwano Urząd Wojewódzki w Białej Podlaskiej, to zabierano z niego dosłownie wszystko nie mówię tu o komputerach ale o czajnikach elektycznych i starych!!! - Żenada. Żałuję że nasze miasto należy do Lubleskiego :excl: .

Myślisz, że w innym województwie byłoby Ci lepiej? Spójrz na Radom, który dawniej górował nad Kielcami a obecnie ginie w cieniu Warszawy. Jeśli marzysz o województwie siedleckim to pamiętaj, że Siedlce są jeszcze bardziej wygłodzone i połkną Was.

Myślisz, że w innym województwie byłoby Ci lepiej? Spójrz na Radom, który dawniej górował nad Kielcami a obecnie ginie w cieniu Warszawy. Jeśli marzysz o województwie siedleckim to pamiętaj, że Siedlce są jeszcze bardziej wygłodzone i połkną Was.

rozwiń
Avatar
ju / 16 grudnia 2013 o 16:30
0

ZLIKWIDOWAĆ WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE!

Pajac!

Avatar
sara / 16 grudnia 2013 o 15:03
0

Nie liczcie we wszelkich Włodawach i innych peryferyjnych miejscowościach , że przyjdzie jakiś duży inwestor, bo nie przyjdzie! I nie pomogą tu żadne pieniądze! Inwestor szuka działek z dostępem do dobrych dróg, bo transport to podstawa. Szuka większych miejscowości z zapleczem kadrowym i pełną infrastrukturą. A tych warunków Włodawa nie spełnia, bo jest niestety na końcu świata.Mogą skorzystaś Puławy, Lublin i może jeszcze 2-3 miasta. Lubelskie jest na wschodniej ścianie, daleko od Europy i to jest problem! Może nas ratować lokalny przemysł, ale i tu brakuje inwestorów z pieniędzmi.

Nie liczcie we wszelkich Włodawach i innych peryferyjnych miejscowościach , że przyjdzie jakiś duży inwestor, bo nie przyjdzie! I nie pomogą tu żadne pieniądze! Inwestor szuka działek z dostępem do dobrych dróg, bo transport to podstawa. Szuka większych miejscowości z zapleczem kadrowym i pełną infrastrukturą. A tych warunków Włodawa nie spełnia, bo jest niestety na końcu świata.Mogą skorzystaś Puławy, Lublin i może jeszcze 2-3 miasta. Lubelskie jest na wschodniej ścianie, daleko od Europy i to jest problem! Może nas ratować lokalny przem... rozwiń

Avatar
Dorota / 16 grudnia 2013 o 14:47
0

dlaczego województwa wielkopolskie i śląskie które są najbardziej rowinięte pod każdym względem dostają najwięcej?Przecież one w pierwszych latach pomocy euro dostały 75% a województwa na wschód od Wisły 25% to na następne lata dostają też najwięcej? To ze  jest tam większa ilość mieszkańców to nie jest żadne wytłumaczenie.Po prostu będzie się tak działo dopóki nie będzie w tym kraju demokratycznych wyborów do sejmu i z każdego województwa nie będzie wybieranych po tyle samo posłów.Dzisiaj mandatów poselskich z tamtych województw jest najwięcej to kto będzie myślał o całej Polsce?Do senatu są wybory demokratyczne bo jest taka sama ilość senatorów z każdego województwa.Nigdy nie odwiedzę ani Poznania ani Wrocławia choć to piękne miasta bo najwięcej ukradły euro Polsce za Wisły

dlaczego województwa wielkopolskie i śląskie które są najbardziej rowinięte pod każdym względem dostają najwięcej?Przecież one w pierwszych latach pomocy euro dostały 75% a województwa na wschód od Wisły 25% to na następne lata dostają też najwięcej? To ze  jest tam większa ilość mieszkańców to nie jest żadne wytłumaczenie.Po prostu będzie się tak działo dopóki nie będzie w tym kraju demokratycznych wyborów do sejmu i z każdego województwa nie będzie wybieranych po tyle samo posłów.Dzisiaj mandatów poselskich z tamtych województw jes... rozwiń

Avatar
Gość / 16 grudnia 2013 o 14:36
0

Super pomysł z tą kopalnią ! Na co czakasz zacznij kopać już dziś. Dzięki temu będziesz pierwszy i więcej nakopiesz.

Nie śmiej się, bo już nie długo ty lub twoje potomstwo będzie wiać z tego regionu...i módl się, żeby tylko do Warszawki albo Krakowa a nie na wyspy lub do niemca....sam zaczniesz kopać węgiel he he 

Avatar
Gość / 16 grudnia 2013 o 14:32
0

Zgoda. Tylko stare małe woj. lubelskie. Bez chełmofonów, hetmanów i białych podlask co to tylko wyciągają łapy żeby im dawać. A do roboty się zabrać a nie tylko płakać. I tak tylko plujecie na Lublin.

Włodawa nie pluje na lublin bo ma za daleko! A ty się ciesz, że masz jeszcze robotę bo i tak już nie długo przyjadą Niemcy i kupią nasze wszystkie ziemie...posadzą las a ty będziesz latać i naganiać im dziką zwierzynę. My na Lublin nie plujemy...tylko plujemy na takich jak ty wielkich mieszczuchów, których nic nie obchodzi reszta ludzi! 

Włodawa nie pluje na lublin bo ma za daleko! A ty się ciesz, że masz jeszcze robotę bo i tak już nie długo przyjadą Niemcy i kupią nasze wszystkie ziemie...posadzą las a ty będziesz latać i naganiać im dziką zwierzynę. My na Lublin nie plujemy...tylko plujemy na takich jak ty wielkich mieszczuchów, których nic nie obchodzi reszta ludzi! 

rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 22

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Złe wiadomości dla Portu Lotniczego Lublin. Znika kolejne połączenie

Złe wiadomości dla Portu Lotniczego Lublin. Znika kolejne połączenie 1 1

Linie lotnicze Wizz Air zawieszają połączenie z Lublina do Kijowa Żulan. Ostatni lot do stolicy Ukrainy wykonają 24 października.

„Domowy Szpital” w Białej Podlaskiej

„Domowy Szpital” w Białej Podlaskiej 0

W Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej powstał pierwszy w tej części kraju innowacyjny Ośrodek Opieki Medycznej „Domowy Szpital”, w którym świadczymy opiekę stacjonarną i domową dla osób starszych i przewlekle chorych.

Gmina Baranów inwestuje w mieszkańców

Gmina Baranów inwestuje w mieszkańców 1

Gmina Baranów jest jedną z mniejszych jednostek samorządu terytorialnego w powiecie puławskim. Brak dużych zakładów przemysłowych, znaczących obiektów kultury materialnej, bazy turystycznej, od zawsze determinowały Baranów jako gminę mniej atrakcyjną pod względem inwestycyjnym – pozostającą na uboczu Kazimierza Dolnego, Nałęczowa, Puław czy Janowca. Na przestrzeni ostatnich dwunastu lat ten stan uległ jednak radykalnej poprawie.

Prezydent Puław do wyborów samorządowych bez dotychczasowego ugrupowania. Nowa nazwa

Prezydent Puław do wyborów samorządowych bez dotychczasowego ugrupowania. Nowa nazwa 1 1

Janusz Grobel, prezydent Puław, w wyborach samorządowych nie będzie kandydatem Porozumienia Samorządowego Prawicy Puławskiej. Założył własny komitet -  KWW Janusza Grobla Samorządowcy.

Naszą misją jest porozumienie

Naszą misją jest porozumienie 0

Z Anną Augustyniak, sekretarz województwa rozmawiamy o tym, jak w każdej dziedzinie życia społecznego ważny jest dialog.

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [17-19.08]
17 sierpnia 2018, 10:00

Repertuar kin i teatrów w weekend w Lublinie i regionie [17-19.08] 1 0

Co Gdzie Kiedy. Jedną z najgłośniejszych premier kinowych nadchodzącego weekendu będzie polsko-brytyjska produkcja 303. Bitwa o Anglię. Wśród nowości będą także komedie (Szpieg, który mnie rzucił), horrory (Slender Man) i kino familijne (Krzysiu, gdzie jesteś?).

Jarmark Jagielloński już trwa. Pajda chleba, rzeźbiona mysz, a może słomkowy kapelusz?
galeria

Jarmark Jagielloński już trwa. Pajda chleba, rzeźbiona mysz, a może słomkowy kapelusz? 0 0

Kolejka po chleb, kuźnia przed Ratuszem, Stare Miasto już za ciasne, gra muzyka. To znaczy, że się zaczął Jarmark Jagielloński

Wybory samorządowe w powiecie lubelskim. Kto wybierze mniej, a kto więcej radnych

Wybory samorządowe w powiecie lubelskim. Kto wybierze mniej, a kto więcej radnych 0 0

Najbliższe wybory samorządowe do Rady Powiatu w Lublinie odbędą się na podobnych zasadach, jak cztery lata temu, ale w dwóch okręgach zmieni się liczba mandatów do uzyskania przez kandydatów.

Tragiczny wypadek lotniczy. Zginął mężczyzna uderzony podwoziem awionetki

Tragiczny wypadek lotniczy. Zginął mężczyzna uderzony podwoziem awionetki 4 0

Do tragedii doszło w czwartek w miejscowości Smerek (woj. podkarpackie). 46-letni mężczyzna, stojący na łące, został uderzony podwoziem przelatującej nad ziemią awionetki. W wyniku odniesionych obrażeń zmarł - podaje Podkarpacka Policja.

Konrad Gaca nie żyje. Jest już wstępna przyczyna śmierci 42-latka

Konrad Gaca nie żyje. Jest już wstępna przyczyna śmierci 42-latka 0 4

Są wstępne wyniki sekcji zwłok Konrada Gacy. Zwłoki 42-latka znaleziono w czwartek rano, w jego domu. Znany w całym kraju promotor zdrowego stylu życia miał 42-lata.

Nasi naukowcy docenieni. "Takim wynikiem może pochwalić się niewiele szkół wyższych w kraju"

Nasi naukowcy docenieni. "Takim wynikiem może pochwalić się niewiele szkół wyższych w kraju" 0 1

Naukowcy z Lublina zostali docenieni w dziewiątej edycji programu LIDER. Wśród dofinansowanych projektów znalazły się cztery z Politechniki Lubelskiej i jeden z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego

Zatankował i uciekł. Ten mężczyzna jest poszukiwany przez policję [wideo]
film

Zatankował i uciekł. Ten mężczyzna jest poszukiwany przez policję [wideo] 11 6

Zatankował i odjechał bez płacenia. To nie pierwszy taki wyczyn mężczyzny. Teraz szuka go policja.

MKS Perła gra na Węgrzech, na początek porażka

MKS Perła gra na Węgrzech, na początek porażka 2 2

MKS Perła wyjechał na Węgry, żeby rozegrać kolejne mecze kontrolne. Mistrzynie Polski będą miały okazję zmierzyć się z mocnymi rywalami. Pierwsze starcie z Kisvardai KC zakończyło się wygraną rywalek 24:20

Dwunastolatka wbiegła pod ciężarówkę

Dwunastolatka wbiegła pod ciężarówkę 5 2

Do nieszczęśliwego zdarzenia doszło we czwartek na byłej drodze krajowej w Leokadiowie. Dwunastoletnia mieszkanka Puław wbiegła pod ciężarówkę. Ze złamaniami została przewieziona do szpitala.

Ciężarówka zepchnęła opla na drugą ciężarówkę. Trzy osoby w szpitalu
zdjęcia
galeria

Ciężarówka zepchnęła opla na drugą ciężarówkę. Trzy osoby w szpitalu 16 4

Trzy rozbite pojazdy i trzy osoby w szpitalu – to bilans wypadku, do którego doszło na drodze krajowej nr 74 w miejscowości Kowalin.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.