Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

31 marca 2008 r.
13:34
Edytuj ten wpis

Bo likwidator poszedł na urlop

0 7 A A

Mieszkaniec Lublina już prawie trzy miesiące czeka na pieniądze z odszkodowania. Po naszej interwencji sprawa ruszyła z kopyta.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Pan Robert z Lublina (nazwisko do wiadomości redakcji) miał stłuczkę samochodową nie ze swojej winy. Osoba, która w niego wjechała, była ubezpieczona w firmie Ergo Hestia. Tam też udał się nasz Czytelnik, który powiadomił nas o całej sprawie.

- Każdą szkodę komunikacyjną zgłasza się u nich poprzez infolinię. Ja swoją zgłosiłem w ten sposób 15 stycznia. I do dziś nie dostałem pieniędzy - ubolewa pan Robert.

Jego samochód jest kupiony na kredyt, dlatego ubezpieczyciel wysłał zapytanie do banku o zgodę na wypłatę odszkodowania. Tylko, że uczynił to dopiero po 36 dniach (czyli 21 lutego) od momentu zgłoszenia incydentu przez naszego Czytelnika.

- Po moim telefonie do banku, który udzielił kredytu na zakup auta, dowiedziałem się, że odpowiedź na pismo Hestii została wysłana do nich 3 marca, natomiast jak zostałem poinformowany przez konsultanta infolinii, list ten dotarł do firmy ubezpieczeniowej 11 dni później. Nie wierzę w to - mówi pan Robert.

Nasz Czytelnik bombardował ubezpieczyciela telefonami regularnie. W połowie marca dowiedział się, że ubezpieczyciel ma teraz 14 dni na zakończenie likwidacji szkody, czyli że pieniądze powinny zostać wysłane w ubiegły czwartek.

- I znowu się zawiodłem. Zadzwoniłem tego dnia na infolinię i dowiedziałem się, że sprawa nie jest jeszcze zakończona, bo likwidator... był na urlopie. Dobrze że nie poszedł na zwolnienie, bo bym może za pół roku dostał pieniądze - denerwuje się pan Robert. - Okazuje się, że w tej firmie na wypłatę odszkodowania z polisy OC sprawcy oczekuje się prawie 3 miesiące. Jak można w dzisiejszych czasach tak traktować klienta?! Kto zwróci mi koszty wielu telefonów do firmy HESTIA, które wykonywane są na płatną infolinię, gdzie najpierw należy wysłuchać szeregu komunikatów a potem muzyki, zanim konsultant podniesie słuchawkę? I czy naprawdę potrzeba 36 dni, aby skompletować dokumenty wewnątrz firmy i wysłać do banku?

Najgorsze, że pan Robert, mimo próśb, nie mógł porozmawiać z kierownictwem firmy. Za każdym razem obsługiwała go inna osoba.

Po naszej interwencji sprawa nabrała biegu. Tego samego dnia została zamknięta, mimo że kilka godzin wcześniej panu Robertowi powiedziano co innego.

- Zapewniono mnie, że odszkodowanie zostało już wysłane do klienta przekazem pocztowym. Opóźnienie wynika z naszej winy. Przepraszamy klienta, że zbyt długo musiał czekać na odszkodowanie - mówi Joanna Kitowska, rzecznik Ergo Hestia.

Komentarze 7

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
robert / 3 kwietnia 2008 o 11:27
0
DO LIKWIDATORA-co pan wogóle za bzdury opowiada skoro to pan nie zna szczegółów tej sprawy,akurat to ja jestem poszkodowany w tej sprawie i wiem doskonale, mam kontakt ze sprawcą i dawno juz sie przyznał do spowodowania kolizji,a poza tym gdzie jest obowiązek wzywania policji do kazdej szkody?stanowi to jakis przepis?wiec niech pan nie bedzie smieszny,zwłaszcza ze rzecznik prasowy hestii przyznał ze wina lezy po ich stronie,tez pan uwaza ze potrzeba 36 dni na wysłanie zapytania do banku??staje pan w obronie nie znając szczegółów ,wiem jedno,miałem w swoim zyciu juz wiele kolizji nie z własnej winy ale z takim bałąganem i złym traktowanie klienta spotkałem sie po raz pierwszy....a niestety nie mamy wpływu gdize wykupione ubezpieczenie oc ma sprawca kolizji
DO LIKWIDATORA-co pan wogóle za bzdury opowiada skoro to pan nie zna szczegółów tej sprawy,akurat to ja jestem poszkodowany w tej sprawie i wiem doskonale, mam kontakt ze sprawcą i dawno juz sie przyznał do spowodowania kolizji,a poza tym gdzie jest obowiązek wzywania policji do kazdej szkody?stanowi to jakis przepis?wiec niech pan nie bedzie smieszny,zwłaszcza ze rzecznik prasowy hestii przyznał ze wina lezy po ich stronie,tez pan uwaza ze potrzeba 36 dni na wysłanie zapytania do banku??staje pan w obronie nie znając szczegółów ,wiem jedno,... rozwiń
Avatar
ALVIN / 2 kwietnia 2008 o 21:15
0
polo napisał:
[size=4]Omijać Hestię dużym łukiem[/size][color="#FF0000"][/color] - nieterminowość i brak profesionalizmu to codzienność.
Na własnym przykładzie - brak możliwośći wglądu w akta, nie przymowanie podań brak odpowiedzi na pisma itp.
Co do czasu na likwidację to ja po głoszeniu szkody pierwsze pismo otrzymałem po 40 dniach a pismo z decyzją odmowną po 3 interwencjach - 75 dni po zgłoszeniu. Rzecznik ubezpieczonych interweniował, KNF też interweniowała ale Hestia umiejętnie i te instytucje oszukuje.
Teraz sprawa w sądzie - i czekam na wynik.


Uważam,że każda sprawa to kwestia indywidualna.Moja szkoda została zakończona po niecałym miesiącu.Dostarczyłem wymagane dokumenty,notatkę policyjną uzyskałem do rąk własnych na Policji ,wysłałem do towarzystwa łacznie z dokumentami z warsztatu i szkoda została wypłacona.Gdyby nie informacja z infolinii o brakujących dokumentach pewnie czekałbym nadal na wyliczenie wartosci uszkodzeń,natomiast sam podpisałem dokument w którym to na mnie spoczywało dostarczenie faktur.Konsultant wyprowadził mnie z błędu oczywiscie początkowo byłem oburzony,że mi wmawia i nic nie podpisywałem ale okazało sie ,że nawet nie czytałem dokumantu który zatwierdziłem podpisem.
Po moim telefonie do TU sprawa przebiegła bez większych problemów,oni dostali to czego wymagali ,warsztat kase ,a ja sprawny samochód .Dzisiaj wiem jedno czytajmy wszystko co podpisujemy,ponieważ bardzo często nie jesteśmy świadomi do czego sie zobowiązujemy obarczając winą za nasze czekanie innych.


Uważam,że każda sprawa to kwestia indywidualna.Moja szkoda została zakończona po niecałym miesiącu.Dostarczyłem wymagane dokumenty,notatkę policyjną uzyskałem do rąk własnych na Policji ,wysłałem do towarzystwa łacznie z dokumentami z warsztatu i szkoda została wypłacona.Gdyby nie informacja z infolinii o brakujących dokumentach pewnie czekałbym nadal na wyliczenie wartosci uszkodzeń,natomiast sam podpisałem dokument w którym to na mnie spoczywało dostarczenie faktur.Konsultant wyprowadził mnie z błędu oczywiscie p... rozwiń
Avatar
Liwkidator / 2 kwietnia 2008 o 17:51
0
Trzeba się trochę znać na procesie likwidacji szkód aby się wypowiadać.
Ten kto nie zna przepisów tylko takie bzdury.
Nie jest winą TU że sprawca nie potwierdza zdarzenia czy tez poszkodowany nie wzywa policji.
Prawda taka najpierw poczytaj ustawę a potem piszcie w gazetach takie bzudry.
Co do infolinii to pracują tak bardzo dobrzy pracownicy, który muszą wysłuchiwać wrzaskliwych klientów ..
Którzy po za naprawą szkody zbierają na pralki itd...
Avatar
robert / 2 kwietnia 2008 o 15:06
0
przeciez w tej firmie to sobie kpiny urządzają z ludzi,nawet artykuł w prasie na nich nie działa,pani rzecznik prasowy hestii wypowiada sie ze w czwartek sprawa zostaje zamknieta i pieniądze wysłane przekazem,a do dzis ich nie mam,mało tego dzis konsultant na infolinii informuje mnie ze w czwartek to oni wysłali ale tylko decyzje o zamknieciu szkody,a na pieniądze to musze jeszcze poczekac,brak słów!!!wiem jedno wszystkim bede odradzał tą firme,a mam taką mozliwosc poniewaz w swojej pracy mam olbrzymi kontakt z ludzmi
Avatar
polo / 1 kwietnia 2008 o 13:44
0
[size=4]Omijać Hestię dużym łukiem[/size][color="#FF0000"][/color] - nieterminowość i brak profesionalizmu to codzienność.
Na własnym przykładzie - brak możliwośći wglądu w akta, nie przymowanie podań brak odpowiedzi na pisma itp.
Co do czasu na likwidację to ja po głoszeniu szkody pierwsze pismo otrzymałem po 40 dniach a pismo z decyzją odmowną po 3 interwencjach - 75 dni po zgłoszeniu. Rzecznik ubezpieczonych interweniował, KNF też interweniowała ale Hestia umiejętnie i te instytucje oszukuje.
Teraz sprawa w sądzie - i czekam na wynik.
Avatar
poszkodowana / 1 kwietnia 2008 o 13:37
0
Mam podobne doświadczenia tylko z inną firmą PTU, gdzie najpierw proponowano mi całkowitą szkodę udszkodzonego auta a potem części alternatywne przy jego naprawie. W efekcie od półtorej miesiąca sprawa nie jest rozstrzygnięta, nie zwrócono mi całej kwoty, która przysługuje mi za uszkodzony samochód. Dziękuję dziennikowi za adres rzecznika praw ubezpieczonych, mam nadzieję że dzięki jego interwencji ubezpieczyciel wywiąże się ze swoich zobowiązań.
Avatar
artur890 / 31 marca 2008 o 15:23
0
Bądźmy mądrzy i nieubezpieczajmy się w takich firmach. To da im do myślenia jak będzie mniej klientów każdego roku.
Avatar
robert / 3 kwietnia 2008 o 11:27
0
DO LIKWIDATORA-co pan wogóle za bzdury opowiada skoro to pan nie zna szczegółów tej sprawy,akurat to ja jestem poszkodowany w tej sprawie i wiem doskonale, mam kontakt ze sprawcą i dawno juz sie przyznał do spowodowania kolizji,a poza tym gdzie jest obowiązek wzywania policji do kazdej szkody?stanowi to jakis przepis?wiec niech pan nie bedzie smieszny,zwłaszcza ze rzecznik prasowy hestii przyznał ze wina lezy po ich stronie,tez pan uwaza ze potrzeba 36 dni na wysłanie zapytania do banku??staje pan w obronie nie znając szczegółów ,wiem jedno,miałem w swoim zyciu juz wiele kolizji nie z własnej winy ale z takim bałąganem i złym traktowanie klienta spotkałem sie po raz pierwszy....a niestety nie mamy wpływu gdize wykupione ubezpieczenie oc ma sprawca kolizji
DO LIKWIDATORA-co pan wogóle za bzdury opowiada skoro to pan nie zna szczegółów tej sprawy,akurat to ja jestem poszkodowany w tej sprawie i wiem doskonale, mam kontakt ze sprawcą i dawno juz sie przyznał do spowodowania kolizji,a poza tym gdzie jest obowiązek wzywania policji do kazdej szkody?stanowi to jakis przepis?wiec niech pan nie bedzie smieszny,zwłaszcza ze rzecznik prasowy hestii przyznał ze wina lezy po ich stronie,tez pan uwaza ze potrzeba 36 dni na wysłanie zapytania do banku??staje pan w obronie nie znając szczegółów ,wiem jedno,... rozwiń
Avatar
ALVIN / 2 kwietnia 2008 o 21:15
0
polo napisał:
[size=4]Omijać Hestię dużym łukiem[/size][color="#FF0000"][/color] - nieterminowość i brak profesionalizmu to codzienność.
Na własnym przykładzie - brak możliwośći wglądu w akta, nie przymowanie podań brak odpowiedzi na pisma itp.
Co do czasu na likwidację to ja po głoszeniu szkody pierwsze pismo otrzymałem po 40 dniach a pismo z decyzją odmowną po 3 interwencjach - 75 dni po zgłoszeniu. Rzecznik ubezpieczonych interweniował, KNF też interweniowała ale Hestia umiejętnie i te instytucje oszukuje.
Teraz sprawa w sądzie - i czekam na wynik.


Uważam,że każda sprawa to kwestia indywidualna.Moja szkoda została zakończona po niecałym miesiącu.Dostarczyłem wymagane dokumenty,notatkę policyjną uzyskałem do rąk własnych na Policji ,wysłałem do towarzystwa łacznie z dokumentami z warsztatu i szkoda została wypłacona.Gdyby nie informacja z infolinii o brakujących dokumentach pewnie czekałbym nadal na wyliczenie wartosci uszkodzeń,natomiast sam podpisałem dokument w którym to na mnie spoczywało dostarczenie faktur.Konsultant wyprowadził mnie z błędu oczywiscie początkowo byłem oburzony,że mi wmawia i nic nie podpisywałem ale okazało sie ,że nawet nie czytałem dokumantu który zatwierdziłem podpisem.
Po moim telefonie do TU sprawa przebiegła bez większych problemów,oni dostali to czego wymagali ,warsztat kase ,a ja sprawny samochód .Dzisiaj wiem jedno czytajmy wszystko co podpisujemy,ponieważ bardzo często nie jesteśmy świadomi do czego sie zobowiązujemy obarczając winą za nasze czekanie innych.


Uważam,że każda sprawa to kwestia indywidualna.Moja szkoda została zakończona po niecałym miesiącu.Dostarczyłem wymagane dokumenty,notatkę policyjną uzyskałem do rąk własnych na Policji ,wysłałem do towarzystwa łacznie z dokumentami z warsztatu i szkoda została wypłacona.Gdyby nie informacja z infolinii o brakujących dokumentach pewnie czekałbym nadal na wyliczenie wartosci uszkodzeń,natomiast sam podpisałem dokument w którym to na mnie spoczywało dostarczenie faktur.Konsultant wyprowadził mnie z błędu oczywiscie p... rozwiń
Avatar
Liwkidator / 2 kwietnia 2008 o 17:51
0
Trzeba się trochę znać na procesie likwidacji szkód aby się wypowiadać.
Ten kto nie zna przepisów tylko takie bzdury.
Nie jest winą TU że sprawca nie potwierdza zdarzenia czy tez poszkodowany nie wzywa policji.
Prawda taka najpierw poczytaj ustawę a potem piszcie w gazetach takie bzudry.
Co do infolinii to pracują tak bardzo dobrzy pracownicy, który muszą wysłuchiwać wrzaskliwych klientów ..
Którzy po za naprawą szkody zbierają na pralki itd...
Avatar
robert / 2 kwietnia 2008 o 15:06
0
przeciez w tej firmie to sobie kpiny urządzają z ludzi,nawet artykuł w prasie na nich nie działa,pani rzecznik prasowy hestii wypowiada sie ze w czwartek sprawa zostaje zamknieta i pieniądze wysłane przekazem,a do dzis ich nie mam,mało tego dzis konsultant na infolinii informuje mnie ze w czwartek to oni wysłali ale tylko decyzje o zamknieciu szkody,a na pieniądze to musze jeszcze poczekac,brak słów!!!wiem jedno wszystkim bede odradzał tą firme,a mam taką mozliwosc poniewaz w swojej pracy mam olbrzymi kontakt z ludzmi
Avatar
polo / 1 kwietnia 2008 o 13:44
0
[size=4]Omijać Hestię dużym łukiem[/size][color="#FF0000"][/color] - nieterminowość i brak profesionalizmu to codzienność.
Na własnym przykładzie - brak możliwośći wglądu w akta, nie przymowanie podań brak odpowiedzi na pisma itp.
Co do czasu na likwidację to ja po głoszeniu szkody pierwsze pismo otrzymałem po 40 dniach a pismo z decyzją odmowną po 3 interwencjach - 75 dni po zgłoszeniu. Rzecznik ubezpieczonych interweniował, KNF też interweniowała ale Hestia umiejętnie i te instytucje oszukuje.
Teraz sprawa w sądzie - i czekam na wynik.
Avatar
poszkodowana / 1 kwietnia 2008 o 13:37
0
Mam podobne doświadczenia tylko z inną firmą PTU, gdzie najpierw proponowano mi całkowitą szkodę udszkodzonego auta a potem części alternatywne przy jego naprawie. W efekcie od półtorej miesiąca sprawa nie jest rozstrzygnięta, nie zwrócono mi całej kwoty, która przysługuje mi za uszkodzony samochód. Dziękuję dziennikowi za adres rzecznika praw ubezpieczonych, mam nadzieję że dzięki jego interwencji ubezpieczyciel wywiąże się ze swoich zobowiązań.
Avatar
artur890 / 31 marca 2008 o 15:23
0
Bądźmy mądrzy i nieubezpieczajmy się w takich firmach. To da im do myślenia jak będzie mniej klientów każdego roku.
Zobacz wszystkie komentarze 7

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Najlepsze z najgorszych: "Turecki Rambo" w Centrum Kultury w Lublinie
19 lipca 2018, 21:00

Najlepsze z najgorszych: "Turecki Rambo" w Centrum Kultury w Lublinie 0 0

Co Gdzie Kiedy. W ramach cyklu filmowego Najlepsze z najgorszych w Centrum Kultury w Lublinie (ul. Peowiaków 12) będzie można zobaczyć film Turecki Rambo. Projekcja odbędzie się 19 lipca o godz. 21.

Moje codzienne, dorosłe życie jest proste. Potomek królewskiego rodu Poniatowskich na południowym Podlasiu

Moje codzienne, dorosłe życie jest proste. Potomek królewskiego rodu Poniatowskich na południowym Podlasiu 0 0

Hrabia Guillaume de Louvencourt Poniatowski, potomek królewskiego rodu Poniatowskich od ponad dziesięciu lat odwiedza Polskę. Ostatnio był na południowym Podlasiu. Uczestniczył we mszy świętej w Sanktuarium Matki Bożej Leśniańskiej w Leśnej Podlaskiej.

Udane starty lubelskich żużlowców

Udane starty lubelskich żużlowców 0 0

Zawodnik lubelskiego Speed Car Motoru Robert Lambert wygrał II rundę Tauron SEC

Coraz ostrzejszy konflikt w puławskich Azotach. Poważne oskarżenia ze strony związkowców

Coraz ostrzejszy konflikt w puławskich Azotach. Poważne oskarżenia ze strony związkowców 6 5

Związkowcy zakładowej Solidarności zapowiadają ogólnopolską pikietę przed siedzibą Zakładów Azotowych Puławy. Zamierzają protestować przeciwko łamaniu swoich praw. Jednocześnie narasta konflikt między organizacjami działającymi w firmie.

Zaginęła 13-latka z Lublina. Policjanci znaleźli ją w krzakach

Zaginęła 13-latka z Lublina. Policjanci znaleźli ją w krzakach 3 1

W niedzielę wieczorem policjanci z VII komisariatu w Lublinie otrzymali zgłoszenie o zaginięciu nastolatki.

Dachowanie volkswagena w Kolonii Trębaczów. Kobieta ranna
galeria

Dachowanie volkswagena w Kolonii Trębaczów. Kobieta ranna 0 0

Do wypadku doszło w poniedziałek przed godziną 2 w nocy na drodze krajowej nr 82, w miejscowości Kolonia Trębaczów (gm. Łęczna).

Gdzie są jeszcze wolne miejsca na studia w Lublinie?

Gdzie są jeszcze wolne miejsca na studia w Lublinie? 0 0

Publiczne szkoły wyższe z Lublina zakończyły pierwszy etap rekrutacji i sukcesywnie ogłaszają kolejne listy przyjętych na studia. Wolne miejsca są jeszcze m.in. na ośmiu kierunkach na Politechnice Lubelskiej.

Gmina Puławy: Gdzie wymieniają oświetlenie uliczne?

Gmina Puławy: Gdzie wymieniają oświetlenie uliczne? 0 0

Przyspiesza montaż nowego oświetlenia ulicznego w gminie Puław. Nowe lampy w tym roku otrzymał Dobrosławów, następna w kolejce jest Góra Puławska oraz szereg innych miejscowości.

Piłkarki AZS PSW Biała Podlaska wróciły do treningów

Piłkarki AZS PSW Biała Podlaska wróciły do treningów 3 0

AZS PSW Biała Podlaska wraca do treningów. W składzie akademiczek będzie kilka zmian

Nowy zalew powstanie w woj. lubelskim. W planach kąpielisko i plaża na wysepkach

Nowy zalew powstanie w woj. lubelskim. W planach kąpielisko i plaża na wysepkach 37 7

Za dwa lata będzie gotowy projekt zalewu w Piaskach. Będzie też wiadomo, ile ta inwestycja będzie kosztowała.

Lublin: Z galerii handlowej zniknęła droga biżuteria. Szukają tych mężczyzn [zdjęcia]
galeria

Lublin: Z galerii handlowej zniknęła droga biżuteria. Szukają tych mężczyzn [zdjęcia] 28 3

Policjanci z I komisariatu w Lublinie poszukują dwóch sprawców kradzieży w galerii handlowej.

XXII Międzynarodowy Festiwal i Kurs Pianistyczny w Nałęczowie
18 lipca 2018, 19:00

XXII Międzynarodowy Festiwal i Kurs Pianistyczny w Nałęczowie 0 0

Wielkimi krokami zbliża się 22. edycja Międzynarodowego Festiwalu i Kursu Pianistycznego w Nałęczowie. W dniach 18-27 lipca do miasta zawitają wybitni artyści z kraju i zagranicy, m.in. Kazimierz Brzozowski i Tomoko Mack-Brzozowska.

Kolej dodatkowym środkiem komunikacji miejskiej w Lublinie? Pomysł "wyciągnięty z szafy"

Kolej dodatkowym środkiem komunikacji miejskiej w Lublinie? Pomysł "wyciągnięty z szafy" 45 12

Nową-starą koncepcję Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej pokazał w poniedziałek pełnomocnik wojewody lubelskiego. Jest to odświeżona wersja planów sprzed ośmiu lat. Zakłada budowę nowych przystanków kolejowych w Lublinie, Kraśniku i obok wiaduktu w Konopnicy. Nie ma na razie konkretnych projektów ani funduszy na budowę.

„Sen o mieście” w sierpniu na zamku. Bilety po 2 zł

„Sen o mieście” w sierpniu na zamku. Bilety po 2 zł 0 0

„Sen o mieście” wraca na dziedziniec lubelskiego zamku. Widowisko w reżyserii Janusza Opryńskiego zobaczymy 4, 5, 10, 11 sierpnia, godz. 21. Właśnie ruszyła sprzedaż biletów.

Błąd na pomniku smoleńskim w Kraśniku? Zapytaliśmy prof. Bralczyka
galeria

Błąd na pomniku smoleńskim w Kraśniku? Zapytaliśmy prof. Bralczyka 73 44

Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej czy Rzeczypospolitej Polskiej? Na napisie umieszczonym na odsłoniętym w niedzielę pomniku smoleńskim w Kraśniku z postacią prezydenta Lecha Kaczyńskiego jest ta pierwsza wersja. Zdaniem językoznawcy prof. Jerzego Bralczyka obie formy są dopuszczalne, choć w sytuacjach uroczystych lepiej jest odmienić obydwa człony.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.