Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 lutego 2009 r.
15:07
Edytuj ten wpis

Jak Tesco zachęca do promocji

Autor: Zdjęcie autora Alarm24
0 14 A A

W Tesco w Lublinie można kupić lody "Bambo" już za 7,29 zł! Przeceniono je z... 6,99 zł. Nie ma to jak korzystna wyprzedaż czy promocja.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Tak hipermarket Tesco zachęca swoich klientów do promocji i wyprzedaży - pisze pani Edyta, która przesłała nam zdjęcie na platformę Alarm24.

Nic dodać, nic ująć.

(łm)

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ANKA / 17 grudnia 2009 o 15:51
0
Ostatnio kupiłam w TESCO w Gubinie reklamowane śledzie w wiadereczku, z terminem ważności 16-01-2010. Po otworzeniu był jeden smród a śledzie "rozchodziły się" w rękach.Jak tak można nabierać ludzi i taki towar dawać do sprzedaży przed Świętami. Ostrzegam wszystkich!!!
NIE KUPUJCIE ŚLEDZI W WIADERKACH W TESCO!!!!
Avatar
socjolog / 29 lipca 2009 o 15:13
0
Jezeli na paragonie jest wiecej rzeczy nabitych lub jakies niedogodnosci to nalezy miec zazalenia do kasjerki bo to one robia bledy a nie sklep. Sklepy nie maja nic do tego problemem sa kasjerki. Co do fotki to widac ze pracownik jeszcze nie zdazyl zmienic etykiety a kobieta zdazyla szybko zrobic foto w zlym czasie.
Ludzie myslcie to nie boli.
Avatar
tuja / 16 kwietnia 2009 o 18:57
0
Zachęcam KLIENTÓW TESCO do sprawdzania cen nabitych na paragon z tymi na towarze. Bardzo często jest ona wyższa! Ostatnio kupowałam 5 produktów z czego 3 miały złe ceny, zapłaciłam coś koło 50 zł, odzyskalam z Punktu Obslugi KLienta dodatkowe 8 zł, także opłaca się sprawdzać. Sczezgólnie jak ktoś robi zakupy np. za 500 zł...
Avatar
moniq / 18 lutego 2009 o 14:17
0
Tesco, Carrefurr a najczęściej to mi się zdarza w puławskim Kauflandzie...
Kod jakoś tak dziwnie wchodzi z tych warzyw - wielka cena nad pieczarkami 1,99/kg zamienia się przy kasie na 4zł/kg. Pani starsza przede mną mówi, że chyba coś nie "halo". Na co kasjerka po skasowaniu jej tych 3kg pieczarek mówi, że ona tu nic nie może i proszę się zgłosić do punktu obsługi klienta...2 osoby dalej to samo pieczarki z promocji za 4 zł - druga pani też się burzy. Oczywiście jeśli się nie protestuje Twoja strata ich zysk - setki klientów dziennie, razy setki "drobnych błędów" dają niezły zysk.
Nadmieniam, że w punkcie obsługi klienta trzeba czekać 10-15min zanim pani załatwi ważniejsze sprawy. Następuje dość pracochłonna procedura "wybijania" z rachunku, podpis i o dziwo odebranie mi paragonu za towar, który trzeba dołączyć do papierów...
Normalny czyt. przeciętny człowiek, przecież nie będzie stał 15min. w kolejce po np. 20 gr.
...ale nienormalny jak ja...- nie cierpię jak mnie robią w balona i stoję, stoję, stoję...i nadal daję się robić...

Ostatnio kupowałam fajki dla męża - 3 paczki ostatnie po cenie 6,9 i jedna byłą za 7,8. Oczywiście supermarket nie omieszkał wyrównać cen naklejając je metkownicą do 7,8 ;-). Oczywiście pani, która odpowiadała za stanowisko z fajkami i alkoholem nie wiedziała dlaczego tak jest .
O ile mi wiadomo ceny papierosów w tym kraju są stałe we wszystkich punktach - tzn. obowiązuje cena napisana na paczce i wyższa być nie może...
Poszłam do punktu obsługi - i wielce niezadowalona pani z ogromną łachą telefonicznie prosiła o "zgodę na zwrot różnicy" podkreślając, że pani tu domaga się zwrotu 50gr.

Oczywiście stojąc przy punkcie obsługi zostaję zmierzona znienawidzonym wzrokiem przez jakiegoś tam menażera, pracownika, kilku innych pracowników znajdujących się przy stanowisku - oczywiście wyglądam na megawariatkę zawracającą im d...ę.

Najbardziej przerażające jest to robienie z nas BARANÓW stale i niezmiennie, supermarkety się niczego nie boja...a może nie muszą...może sankcje sanepidu (o ile nakładane) są mniej bolesne niż "drobne" krętactwa na tłumach klientów...
Szkoda mi tylko ludzi starszych, którzy raz na jakiś czas mają okazję wybrać się na zakupy do marketu i cieszą się wielce, że trafili na "promocję", nie podejrzewając, że zostali mega orżnięci...
Tesco, Carrefurr a najczęściej to mi się zdarza w puławskim Kauflandzie...
Kod jakoś tak dziwnie wchodzi z tych warzyw - wielka cena nad pieczarkami 1,99/kg zamienia się przy kasie na 4zł/kg. Pani starsza przede mną mówi, że chyba coś nie "halo". Na co kasjerka po skasowaniu jej tych 3kg pieczarek mówi, że ona tu nic nie może i proszę się zgłosić do punktu obsługi klienta...2 osoby dalej to samo pieczarki z promocji za 4 zł - druga pani też się burzy. Oczywiście jeśli się nie protestuje Twoja strata ich zysk - setki klientów ... rozwiń
Avatar
pracownica / 15 lutego 2009 o 21:09
0
Drogi czytelniku, skoro Jesteś pracownikiem Tesco to doskonale wiesz że literówki do błędnych cen mają się nijak jak również wiesz że nasz centrala nabija ludzi w butelkę jeśli chodzi o ceny. Wyższe ceny podczas trwania promocji, bądź niższe po promocji i jest to nagminne. Nie tylko klienci mają prawo się denerwować ale i my pracownicy którzy świecą oczami bo jak tu robić z klienta "deb***a" skoro sami czasem głupiejemy. Jak wytłumaczyć klientowi zaistniałe sytuacje i że nie zależy to od nas. Bo to nie centrala tylko pracownicy z poziomu sklepu są postawieni w tak beznadziejnej sytuacji i przed klientem który ma prawo domagać się wyjaśnień. A to że ktoś za to odpowiada to i owszem ale czemu nie napiszesz o tym że 20 tys poleceń i 16 tys telefonów naraz i że czasem nie można nawet na przerwę pójść bo wszystko jest "na wczoraj" i że tym sposobem coś często umyka naszej uwadze i z naszej pamięci.
Drodzy klienci - odrobinę wyrozumiałości dla pracowników ale nigdy dla Tesco.
Drogi czytelniku, skoro Jesteś pracownikiem Tesco to doskonale wiesz że literówki do błędnych cen mają się nijak jak również wiesz że nasz centrala nabija ludzi w butelkę jeśli chodzi o ceny. Wyższe ceny podczas trwania promocji, bądź niższe po promocji i jest to nagminne. Nie tylko klienci mają prawo się denerwować ale i my pracownicy którzy świecą oczami bo jak tu robić z klienta "deb***a" skoro sami czasem głupiejemy. Jak wytłumaczyć klientowi zaistniałe sytuacje i że nie zależy to od nas. Bo to nie centrala tylko pracownicy z p... rozwiń
Avatar
tita / 3 lutego 2009 o 11:33
0
To tak jak w Carrefour w Zamościu, na jesieni kupowałam szaliczek coś między 8 a 9 zł, teraz jest ich wyprzedarz i na metkach 10.99 i przekreślona wyższa niby stara cena, kompromitacja
Avatar
praktyk_czasami_też_baran / 3 lutego 2009 o 09:36
0
ronnaldo napisał:
to ciemnota kupujących powoduje takie sytuacje. jestem handlowcem jednej ze znanych firm spożywczych, ok dwóch lat temu robiłem promocję gazetkową w lubelskich leclerc-ach i tak się dziwnie złożyło że do gazetki trafiło przez pomyłkę zdjęcie jednego z tańszych naszych produktów, lecz podpis pod zdjęciem był właściwy. jeżeli dobrze pamiętam to ten produkt ze zdjęcia przed tą"niby" promocją kosztował ok trzech złotych, a jako że promocja była na produkt droższy to cena w gazetce była ponad 4 zł. nie wyobrażacie sobie ile tego się sprzedało, wzrost nastąpił ok 400%. większość ludzi kupuje wzrokiem, a jak jeszcze zobaczą słowo promocja to głupieją doszczętnie.

Dlatego idź tam kupować określone i wybrane wcześniej produkty, po sprawdzeniu ceny u konkurencji. Nieraz dziwiłem się, skąd jest kilkudziesięcioprocentowa różnica w cenie pomiędzy różnymi hipermarketami na ten sam produkt??? To tylko mówi jakie mają marże (wszak nie mogą sprzedawać ze stratą).
A różne ceny na półkach i kasie, poprzestawiane towary- sprawdzaj kod na towarze i wywieszce - to standard.
Nie bądź baranem, który prymitywnie daje się golić - bo oni za takiego Cię uważają. Kupuj świadomie!!! Chyba, że chcesz to potwierdzić...więc ładuj wszystko bezmyślnie do koszyka i uśmiechnij się przy wyjściu.
Aha, nie zapomnij wrócić jutro-coś będzie za pół darmo... Kolejny raz zrobią z Ciebie balona

Dlatego idź tam kupować określone i wybrane wcześniej produkty, po sprawdzeniu ceny u konkurencji. Nieraz dziwiłem się, skąd jest kilkudziesięcioprocentowa różnica w cenie pomiędzy różnymi hipermarketami na ten sam produkt??? To tylko mówi jakie mają marże (wszak nie mogą sprzedawać ze stratą).
A różne ceny na półkach i kasie, poprzestawiane towary- sprawdzaj kod na towarze i wywieszce - to standard.
Nie bądź baranem, który prymitywnie daje się golić - bo oni za takiego Cię uważają. Kupuj świadomie!... rozwiń
Avatar
~Piotr~ / 3 lutego 2009 o 08:11
0
ja kupując w hipermarketach ciągle mam do czynienia z tym że inna cena jest przy produkcie na półce a inna jest nabijana na kasę. W careforze z galerii lubelskiej przy większych zakupach zawsze musze iść do biura obsługi klienta żeby zwrócili mi resztę bo za duże ceny nabijają. Ostatnio to pani już z daleka mnie zobaczyła i mówi: "o znowu ryby?" I myślicie że kiedy zwróci się im uwagę to zmienią zawyżoną cenę w kasach? Oczywiście że nie. Kto jestświadomy to zauważy ale onia zarabiają podwójnie na tych co nie zwracają uwagi na ceny. Jeszcze raz mi się coś takiego zdarzy w jakimś hipermarkecie to się uprę żeby pojawił się rzecznik praw konsumenta i coś z tym zrobił bo to jest złodziejstwo!!!
ja kupując w hipermarketach ciągle mam do czynienia z tym że inna cena jest przy produkcie na półce a inna jest nabijana na kasę. W careforze z galerii lubelskiej przy większych zakupach zawsze musze iść do biura obsługi klienta żeby zwrócili mi resztę bo za duże ceny nabijają. Ostatnio to pani już z daleka mnie zobaczyła i mówi: "o znowu ryby?" I myślicie że kiedy zwróci się im uwagę to zmienią zawyżoną cenę w kasach? Oczywiście że nie. Kto jestświadomy to zauważy ale onia zarabiają podwójnie na tych co nie zwracają uwagi na ceny.... rozwiń
Avatar
M. / 3 lutego 2009 o 07:01
0
A w Macro jest promocja na stare kalendarze po 5 zł brutto a kasa wyświetla cenę 16 zł. Też niezły giszeft
Avatar
nik / 3 lutego 2009 o 00:23
0
Mnie koszerni właściciele Tesco nie nabiorą na ich koszerne sztuczki. Oni nawet POdatku nie płacą. WSIstkie zyski transferują do Jersey.
Avatar
ANKA / 17 grudnia 2009 o 15:51
0
Ostatnio kupiłam w TESCO w Gubinie reklamowane śledzie w wiadereczku, z terminem ważności 16-01-2010. Po otworzeniu był jeden smród a śledzie "rozchodziły się" w rękach.Jak tak można nabierać ludzi i taki towar dawać do sprzedaży przed Świętami. Ostrzegam wszystkich!!!
NIE KUPUJCIE ŚLEDZI W WIADERKACH W TESCO!!!!
Avatar
socjolog / 29 lipca 2009 o 15:13
0
Jezeli na paragonie jest wiecej rzeczy nabitych lub jakies niedogodnosci to nalezy miec zazalenia do kasjerki bo to one robia bledy a nie sklep. Sklepy nie maja nic do tego problemem sa kasjerki. Co do fotki to widac ze pracownik jeszcze nie zdazyl zmienic etykiety a kobieta zdazyla szybko zrobic foto w zlym czasie.
Ludzie myslcie to nie boli.
Avatar
tuja / 16 kwietnia 2009 o 18:57
0
Zachęcam KLIENTÓW TESCO do sprawdzania cen nabitych na paragon z tymi na towarze. Bardzo często jest ona wyższa! Ostatnio kupowałam 5 produktów z czego 3 miały złe ceny, zapłaciłam coś koło 50 zł, odzyskalam z Punktu Obslugi KLienta dodatkowe 8 zł, także opłaca się sprawdzać. Sczezgólnie jak ktoś robi zakupy np. za 500 zł...
Avatar
moniq / 18 lutego 2009 o 14:17
0
Tesco, Carrefurr a najczęściej to mi się zdarza w puławskim Kauflandzie...
Kod jakoś tak dziwnie wchodzi z tych warzyw - wielka cena nad pieczarkami 1,99/kg zamienia się przy kasie na 4zł/kg. Pani starsza przede mną mówi, że chyba coś nie "halo". Na co kasjerka po skasowaniu jej tych 3kg pieczarek mówi, że ona tu nic nie może i proszę się zgłosić do punktu obsługi klienta...2 osoby dalej to samo pieczarki z promocji za 4 zł - druga pani też się burzy. Oczywiście jeśli się nie protestuje Twoja strata ich zysk - setki klientów dziennie, razy setki "drobnych błędów" dają niezły zysk.
Nadmieniam, że w punkcie obsługi klienta trzeba czekać 10-15min zanim pani załatwi ważniejsze sprawy. Następuje dość pracochłonna procedura "wybijania" z rachunku, podpis i o dziwo odebranie mi paragonu za towar, który trzeba dołączyć do papierów...
Normalny czyt. przeciętny człowiek, przecież nie będzie stał 15min. w kolejce po np. 20 gr.
...ale nienormalny jak ja...- nie cierpię jak mnie robią w balona i stoję, stoję, stoję...i nadal daję się robić...

Ostatnio kupowałam fajki dla męża - 3 paczki ostatnie po cenie 6,9 i jedna byłą za 7,8. Oczywiście supermarket nie omieszkał wyrównać cen naklejając je metkownicą do 7,8 ;-). Oczywiście pani, która odpowiadała za stanowisko z fajkami i alkoholem nie wiedziała dlaczego tak jest .
O ile mi wiadomo ceny papierosów w tym kraju są stałe we wszystkich punktach - tzn. obowiązuje cena napisana na paczce i wyższa być nie może...
Poszłam do punktu obsługi - i wielce niezadowalona pani z ogromną łachą telefonicznie prosiła o "zgodę na zwrot różnicy" podkreślając, że pani tu domaga się zwrotu 50gr.

Oczywiście stojąc przy punkcie obsługi zostaję zmierzona znienawidzonym wzrokiem przez jakiegoś tam menażera, pracownika, kilku innych pracowników znajdujących się przy stanowisku - oczywiście wyglądam na megawariatkę zawracającą im d...ę.

Najbardziej przerażające jest to robienie z nas BARANÓW stale i niezmiennie, supermarkety się niczego nie boja...a może nie muszą...może sankcje sanepidu (o ile nakładane) są mniej bolesne niż "drobne" krętactwa na tłumach klientów...
Szkoda mi tylko ludzi starszych, którzy raz na jakiś czas mają okazję wybrać się na zakupy do marketu i cieszą się wielce, że trafili na "promocję", nie podejrzewając, że zostali mega orżnięci...
Tesco, Carrefurr a najczęściej to mi się zdarza w puławskim Kauflandzie...
Kod jakoś tak dziwnie wchodzi z tych warzyw - wielka cena nad pieczarkami 1,99/kg zamienia się przy kasie na 4zł/kg. Pani starsza przede mną mówi, że chyba coś nie "halo". Na co kasjerka po skasowaniu jej tych 3kg pieczarek mówi, że ona tu nic nie może i proszę się zgłosić do punktu obsługi klienta...2 osoby dalej to samo pieczarki z promocji za 4 zł - druga pani też się burzy. Oczywiście jeśli się nie protestuje Twoja strata ich zysk - setki klientów ... rozwiń
Avatar
pracownica / 15 lutego 2009 o 21:09
0
Drogi czytelniku, skoro Jesteś pracownikiem Tesco to doskonale wiesz że literówki do błędnych cen mają się nijak jak również wiesz że nasz centrala nabija ludzi w butelkę jeśli chodzi o ceny. Wyższe ceny podczas trwania promocji, bądź niższe po promocji i jest to nagminne. Nie tylko klienci mają prawo się denerwować ale i my pracownicy którzy świecą oczami bo jak tu robić z klienta "deb***a" skoro sami czasem głupiejemy. Jak wytłumaczyć klientowi zaistniałe sytuacje i że nie zależy to od nas. Bo to nie centrala tylko pracownicy z poziomu sklepu są postawieni w tak beznadziejnej sytuacji i przed klientem który ma prawo domagać się wyjaśnień. A to że ktoś za to odpowiada to i owszem ale czemu nie napiszesz o tym że 20 tys poleceń i 16 tys telefonów naraz i że czasem nie można nawet na przerwę pójść bo wszystko jest "na wczoraj" i że tym sposobem coś często umyka naszej uwadze i z naszej pamięci.
Drodzy klienci - odrobinę wyrozumiałości dla pracowników ale nigdy dla Tesco.
Drogi czytelniku, skoro Jesteś pracownikiem Tesco to doskonale wiesz że literówki do błędnych cen mają się nijak jak również wiesz że nasz centrala nabija ludzi w butelkę jeśli chodzi o ceny. Wyższe ceny podczas trwania promocji, bądź niższe po promocji i jest to nagminne. Nie tylko klienci mają prawo się denerwować ale i my pracownicy którzy świecą oczami bo jak tu robić z klienta "deb***a" skoro sami czasem głupiejemy. Jak wytłumaczyć klientowi zaistniałe sytuacje i że nie zależy to od nas. Bo to nie centrala tylko pracownicy z p... rozwiń
Avatar
tita / 3 lutego 2009 o 11:33
0
To tak jak w Carrefour w Zamościu, na jesieni kupowałam szaliczek coś między 8 a 9 zł, teraz jest ich wyprzedarz i na metkach 10.99 i przekreślona wyższa niby stara cena, kompromitacja
Avatar
praktyk_czasami_też_baran / 3 lutego 2009 o 09:36
0
ronnaldo napisał:
to ciemnota kupujących powoduje takie sytuacje. jestem handlowcem jednej ze znanych firm spożywczych, ok dwóch lat temu robiłem promocję gazetkową w lubelskich leclerc-ach i tak się dziwnie złożyło że do gazetki trafiło przez pomyłkę zdjęcie jednego z tańszych naszych produktów, lecz podpis pod zdjęciem był właściwy. jeżeli dobrze pamiętam to ten produkt ze zdjęcia przed tą"niby" promocją kosztował ok trzech złotych, a jako że promocja była na produkt droższy to cena w gazetce była ponad 4 zł. nie wyobrażacie sobie ile tego się sprzedało, wzrost nastąpił ok 400%. większość ludzi kupuje wzrokiem, a jak jeszcze zobaczą słowo promocja to głupieją doszczętnie.

Dlatego idź tam kupować określone i wybrane wcześniej produkty, po sprawdzeniu ceny u konkurencji. Nieraz dziwiłem się, skąd jest kilkudziesięcioprocentowa różnica w cenie pomiędzy różnymi hipermarketami na ten sam produkt??? To tylko mówi jakie mają marże (wszak nie mogą sprzedawać ze stratą).
A różne ceny na półkach i kasie, poprzestawiane towary- sprawdzaj kod na towarze i wywieszce - to standard.
Nie bądź baranem, który prymitywnie daje się golić - bo oni za takiego Cię uważają. Kupuj świadomie!!! Chyba, że chcesz to potwierdzić...więc ładuj wszystko bezmyślnie do koszyka i uśmiechnij się przy wyjściu.
Aha, nie zapomnij wrócić jutro-coś będzie za pół darmo... Kolejny raz zrobią z Ciebie balona

Dlatego idź tam kupować określone i wybrane wcześniej produkty, po sprawdzeniu ceny u konkurencji. Nieraz dziwiłem się, skąd jest kilkudziesięcioprocentowa różnica w cenie pomiędzy różnymi hipermarketami na ten sam produkt??? To tylko mówi jakie mają marże (wszak nie mogą sprzedawać ze stratą).
A różne ceny na półkach i kasie, poprzestawiane towary- sprawdzaj kod na towarze i wywieszce - to standard.
Nie bądź baranem, który prymitywnie daje się golić - bo oni za takiego Cię uważają. Kupuj świadomie!... rozwiń
Avatar
~Piotr~ / 3 lutego 2009 o 08:11
0
ja kupując w hipermarketach ciągle mam do czynienia z tym że inna cena jest przy produkcie na półce a inna jest nabijana na kasę. W careforze z galerii lubelskiej przy większych zakupach zawsze musze iść do biura obsługi klienta żeby zwrócili mi resztę bo za duże ceny nabijają. Ostatnio to pani już z daleka mnie zobaczyła i mówi: "o znowu ryby?" I myślicie że kiedy zwróci się im uwagę to zmienią zawyżoną cenę w kasach? Oczywiście że nie. Kto jestświadomy to zauważy ale onia zarabiają podwójnie na tych co nie zwracają uwagi na ceny. Jeszcze raz mi się coś takiego zdarzy w jakimś hipermarkecie to się uprę żeby pojawił się rzecznik praw konsumenta i coś z tym zrobił bo to jest złodziejstwo!!!
ja kupując w hipermarketach ciągle mam do czynienia z tym że inna cena jest przy produkcie na półce a inna jest nabijana na kasę. W careforze z galerii lubelskiej przy większych zakupach zawsze musze iść do biura obsługi klienta żeby zwrócili mi resztę bo za duże ceny nabijają. Ostatnio to pani już z daleka mnie zobaczyła i mówi: "o znowu ryby?" I myślicie że kiedy zwróci się im uwagę to zmienią zawyżoną cenę w kasach? Oczywiście że nie. Kto jestświadomy to zauważy ale onia zarabiają podwójnie na tych co nie zwracają uwagi na ceny.... rozwiń
Avatar
M. / 3 lutego 2009 o 07:01
0
A w Macro jest promocja na stare kalendarze po 5 zł brutto a kasa wyświetla cenę 16 zł. Też niezły giszeft
Avatar
nik / 3 lutego 2009 o 00:23
0
Mnie koszerni właściciele Tesco nie nabiorą na ich koszerne sztuczki. Oni nawet POdatku nie płacą. WSIstkie zyski transferują do Jersey.
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Powiększą swoją siedzibę w Lublinie i ruszają na podbój Indii

Powiększą swoją siedzibę w Lublinie i ruszają na podbój Indii 0 0

Billennium, lider branży IT, który rozbudowuje swoją lubelską siedzibę rozpoczął ekspansję na rynek indyjski.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 0

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 27 11

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 12 10

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 36 16

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1 12 0

Wisła Puławy wygrała w środę z Chełmianką 2:1. W sobotę podopieczni Jacka Magnuszewskiego zagrają w Kozienicach z tamtejszą Energią. Mecz rozpocznie się o godz. 11

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku 21 7

Emperia, czyli właściciel ogólnopolskiej sieci supermarketów Stokrotka, nie musi płacić około 200 milionów złotych podatku – uznał we wtorek Wojewódzki Sądu Administracyjny w Warszawie i uchylił decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej.

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki?

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki? 3 0

Piłkarze ze Świdnika mają za sobą mecz kontrolny z kolejnym mocnym rywalem. W sobotę przegrali z Radomiakiem 0:2, a w środę zremisowali bezbramkowo z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej
9 września 2018, 19:00

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej 3 0

Co Gdzie Kiedy. 9 września o godz. 19 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) wystąpi legenda polskiej sceny muzycznej - Urszula Dudziak. Artystka wystąpi z koncertem pt. Wyśpiewam wam więcej.

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia]
galeria

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia] 16 5

Karolina Wojtiuk, która została pierwszą wicemiss Lubelszczyzny 2018, będzie reprezentować nasze województwo podczas gali finałowej Miss Polski 2018. Impreza odbędzie się w grudniu w Krynicy Zdroju.

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny 0 1

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny. Władze miasta udzieliły już pozwolenia na budowę.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.