Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

26 października 2009 r.
15:06
Edytuj ten wpis

Mieszkańcy bloku przy Sikorskiego nie chcą, aby dzieliła ich krata

Autor: Zdjęcie autora (jsz)
0 14 A A

Lokatorzy bloku przy ul. Sikorskiego 3 odgradzają się od reszty osiedla. Robotnicy wbijają słupki w chodniki, a reszta mieszkańców protestuje. Przekonują, że ogrodzenie zablokuje im przejście i utrudni dojazd karetek pogotowia.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Dla mnie to będzie spore utrudnienie – mówi Zbigniew Bartosik, mieszkaniec jednego z sąsiednich bloków. – Codziennie chodzę droga wzdłuż "trójki”. Teraz trzeba będzie obejść cały blok. Tędy odprowadza się dzieci do szkoły, chodzi do kościoła. Nie wiem, po co komu takie ogrodzenie.

Z pomysłem wystąpił Samorząd Domowy z Sikorskiego 3. Wniosek padł na zebraniu grupy członkowskiej. Spółdzielnia Budowlano – Mieszkaniowa Instalator szybko przygotowała projekt i rozpoczęła budowę.

– Teraz jest taki trend, że ludzie chcą się grodzić – mówi Kazimierz Wójcik z zarządu SBM. – Sikorskiego 3 to oddzielna posesja, więc mieszkańcy mają do tego prawo. Rozumiem, że ogrodzenie może być uciążliwe dla mieszkańców innych bloków. Szanuję ich zdanie, ale tu chodzi o bezpieczeństwo, np. plac zabaw przy Sikorskiego 3 jest bardzo często dewastowany.

Spółdzielnia przekonuje, że pod wnioskiem o budowę ogrodzenia podpisała się ponad połowa mieszkańców "trójki”. Lokatorzy pozostałych bloków dowiedzieli się o budowie, kiedy na chodnikach pojawiły się pierwsze słupki.

– Nie można powiedzieć, że jest tu niebezpiecznie. Nie wiem, po co się odgradzać – mówi Leszek Sałamacha, mieszkaniec jednego z sąsiednich bloków. – Moi sąsiedzi zbierają podpisy pod listem protestacyjnym. Sam też się podpisałem. To w końcu jedno osiedle i jedna spółdzielnia, a nas nikt o budowie nie uprzedził.

Krata będzie miała dwa metry wysokości. W tej sytuacji nie jest potrzebne pozwolenia na budowę. W spółdzielni przyznają, że decyzja zapadła, a protesty nic nie dadzą.

– Ta inwestycja poważnie ogranicza swobodę poruszania się, stwarza szereg zagrożeń – mówi Marek, mieszkaniec osiedla. – Ogrodzenie utrudni dojazd karetek pogotowia lub straży pożarnej. Powstanie brak dojazdu - dojścia do punktów handlowych.

Plac zabaw dla dzieci dostępny będzie tylko dla mieszkańców posesji Sikorskiego 3.

Zdaniem protestujących, ogrodzenie to przejaw egoizmu mieszkańców "trójki”. Swoim pomysłem utrudnią życie sąsiadom i lokalnym przedsiębiorcom.

– Boimy się, że będzie znacznie mniej klientów – mówi Monika Persona, sprzedawczyni ze sklepu przy Sikorskiego 3. – Większość ludzi jest przeciwna. Protestują, bo ogrodzenie utrudni im życie.

Krata stanie za kilka tygodni. Mieszkańcy będą mogli korzystać ze dwóch furtek i bramy. Na razie będą otwarte. Spółdzielnia zapowiada, że w przyszłym roku zamontuje domofony i bramę na pilota.

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
WW / 29 listopada 2009 o 15:10
0
Gość napisał:
na odgradzajacych sie - i zagradzajacych innym droge - wiesniakow jest prosta kara.
kiedy oni wieczorem zamykaja sie w swojej twierdzy, czujac sie lepsi od "plebsu", my zapychamy im zamki.
rano, slychac bedzie tylko swinski kwik i obijanie sie o kraty.
a gdyby tak jeszcze jakas tragedia?
"uwiezieni przez kraty wlasnego ogrodzenia lokatorzy palili sie zywcem"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahaha

wyp z tym grodzeniem, nie jestescie ani lepsi ani bezpieczniejsci.
wszystkiegp najgorszego.



A ja mam dla pana wieśniaka, który grozi mieszkańcom, wiersz, specjalnie na tę okoliczność, w odpowiedzi i z pozdrowieniami. Pamietaj świński kwiku, że masz id komputera i bacz z kim balujesz! buahahahaahaha

[url="http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_wszyscy_w_dupe_wiersz_j_tuwima"]http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_w...wiersz_j_tuwima[/url]



A ja mam dla pana wieśniaka, który grozi mieszkańcom, wiersz, specjalnie na tę okoliczność, w odpowiedzi i z pozdrowieniami. Pamietaj świński kwiku, że masz id komputera i bacz z kim balujesz! buahahahaahaha

[url="http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_wszyscy_w_dupe_wiersz_j_tuwima"]http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_w...wiersz_j_tuwima[/url] rozwiń
Avatar
Gość / 29 października 2009 o 22:27
0
mam CIA napisał:
Pomimo rozgorzałego sprzeciwu ludzi budowa zasieków trwa - ukradkiem - małymi krokami - to tu ruszone - to tam roagrzebane... Żenada !!!!!!

Jeżeli ktoś mieszka w okolicy budowanego płotu to polecam zapytanie się zaspanych panów ochroniarzy z bordowego Renault, co tam właściwie robią
Ja pytałem- pilnują płotu (a raczej świeżo wmurowanych słupków).
Paranoja

Jeżeli ktoś mieszka w okolicy budowanego płotu to polecam zapytanie się zaspanych panów ochroniarzy z bordowego Renault, co tam właściwie robią
Ja pytałem- pilnują płotu (a raczej świeżo wmurowanych słupków).
Paranoja rozwiń
Avatar
romekk / 27 października 2009 o 20:49
0
Warto zwrócić uwagę na społeczne skutki takich ogrodzeń. W wielu miastach zachodniej Europy ogrodzenia w osiedlach o zwartej zabudowie są niedopuszczalne, a miasta finansują nawet wyburzanie już istniejących. W imię integracji społeczności miejskiej. Okazuje się bowiem, że mieszkańcy zamkniętych osiedli zwanych gettami nie integrują się z miastem i społecznością. Zazwyczaj traktują swoje osiedla jako zupełnie odrębne enklawy. Zgoda władz miasta na ogrodzenie nie motywowana niczym sensownym (bajki o zagrożeniu i tak są bajkami) jest zatem wyraźnym działaniem przeciwko społeczności lokalnej. Wydaje mi się, że podważa to ich mandat do rządzenia w mieście. To samo zresztą dotyczy władz spółdzielni. Nie bardzo chyba wiedzą oni co oznacza sama nazwa "spółdzielnia" i jakie obowiązki wiążą się z pełnieniem funkcji zarządczych. Sami się dyskwalifikują i wykazują zupełny brak kompetencji do pełnienie tych stanowisk. Co do spółki stawiającej ogrodzenie - egoizm, idiotyzm, bezmyślność - i tyle. Najciekawsze jest to, że w tym bloku oni rzadko mieszkają, najczęściej tylko śpią.
Warto zwrócić uwagę na społeczne skutki takich ogrodzeń. W wielu miastach zachodniej Europy ogrodzenia w osiedlach o zwartej zabudowie są niedopuszczalne, a miasta finansują nawet wyburzanie już istniejących. W imię integracji społeczności miejskiej. Okazuje się bowiem, że mieszkańcy zamkniętych osiedli zwanych gettami nie integrują się z miastem i społecznością. Zazwyczaj traktują swoje osiedla jako zupełnie odrębne enklawy. Zgoda władz miasta na ogrodzenie nie motywowana niczym sensownym (bajki o zagrożeniu i tak są bajkami) jest zatem wyr... rozwiń
Avatar
Dorota / 27 października 2009 o 20:44
0
To naprawde przykre, przyznam szczerze, że sama myślałam do wczoraj o jakimś odgrodzeniu, bo mam dosyć nocnych imprez na placu zabaw, ale teraz już wiem, jak bardzo się myliłam. Wystarczyłoby wynająć Agencję do ochrony osiedla w nocy. Jestem mieszkanką Sikorskiego 1 i widzę, jak mało wychowawczy był to krok. Moje dzieci mają kolegów w odgradzanym bloku. Czego się nauczą? Czego nauczą się dzieci z Sikorskiego 3? Ja osobiście nie chciałabym dorastać za kratami. Cieszę się, że nie wszyscy mieszkańcy z Sikorskiego 3 byli "za", to napawa nadzieją.
Avatar
MIESZKANKA SIKORSKIEGO 3 / 27 października 2009 o 12:51
0
jestem bardzo zdziwiona Waszą postawą, bo wiecie jaka jest prawda?? taka, że nie każdy z tego bloku cokolwiek podpisywał! mieszkam w tym bloku od 12 lat, około tydzień temu wracam do domu i co widzę?? powbijane słupy i rozkopane doły. spółdzielnia nie raczyła poinformować wszystkich mieszkańców, a co najważniejsze w ogóle spytać o zdanie na temat owego ogradzania. jasne jest, że śmietanka spółdzielni postanowiła to wykonać, sądząc że może tak podniosą renomę tego osiedla?? nie podpisywałam tej petycji, z tego co pytałam chociażby w mojej klatce, również nikt nawet nie widział jej na oczy. zgadzam się, że to nie jest potrzebne, i nie wyzywajcie nas od wieśniaków czy wielkich panów, będziemy raczej czuć się jak w klatce:| zresztą czas to udowodni.
jestem bardzo zdziwiona Waszą postawą, bo wiecie jaka jest prawda?? taka, że nie każdy z tego bloku cokolwiek podpisywał! mieszkam w tym bloku od 12 lat, około tydzień temu wracam do domu i co widzę?? powbijane słupy i rozkopane doły. spółdzielnia nie raczyła poinformować wszystkich mieszkańców, a co najważniejsze w ogóle spytać o zdanie na temat owego ogradzania. jasne jest, że śmietanka spółdzielni postanowiła to wykonać, sądząc że może tak podniosą renomę tego osiedla?? nie podpisywałam tej petycji, z tego co pytałam chociażby w mojej... rozwiń
Avatar
mam CIA / 27 października 2009 o 09:35
0
Pomimo rozgorzałego sprzeciwu ludzi budowa zasieków trwa - ukradkiem - małymi krokami - to tu ruszone - to tam roagrzebane... Żenada !!!!!!
Avatar
mam CIA / 27 października 2009 o 09:30
0
. Przesłanki jakimi kieruje się kilka osób chcący się skutecznie odseparować od reszty społeczeństwa nie dają żadnych powodów ku temu, aby budować mury. Argumenty, że jest to okolica bardzo niebezpieczna, czy też inne wręcz śmieszne argumenty wypisywane na łamach lubelskich gazet przez zwolenników tej sprawy, świadczą o egoizmie garstki ludzi, którym na sercu leży tylko i wyłącznie ich prywatne dobro i świadczy o społecznej znieczulicy. Należy również wspomnieć, że ogrodzenie jakie ma powstać w najbliższym czasie niesie ze sobą ryzyko braku udzielenia szybkiej pomocy - interwencji - dojazdu w razie wypadków losowych. Co może się stać jak przyjdzie komuś pomóc w potrzebie ? Czy doprawdy nie można opracować już innej alternatywy? Może monitoring? Może orgodzenie samego parkingu? Dajcie ludziom korzystać z przejść! !!!!!!
. Przesłanki jakimi kieruje się kilka osób chcący się skutecznie odseparować od reszty społeczeństwa nie dają żadnych powodów ku temu, aby budować mury. Argumenty, że jest to okolica bardzo niebezpieczna, czy też inne wręcz śmieszne argumenty wypisywane na łamach lubelskich gazet przez zwolenników tej sprawy, świadczą o egoizmie garstki ludzi, którym na sercu leży tylko i wyłącznie ich prywatne dobro i świadczy o społecznej znieczulicy. Należy również wspomnieć, że ogrodzenie jakie ma powstać w najbliższym czasie niesie ze sobą ryzyko braku ... rozwiń
Avatar
Łukasik / 27 października 2009 o 07:28
0
To co się dzieje w SBM INSTALATOR wykracza poza granice zdrowego rozsadku.Zarząd wykonuje te remonty i "inwestycje" , które przynoszą szybkie pieniądze (ogrodzenie, śmietnik dodatkowy przy ogrodzeniu).Na nic więcej nie ma czasu.P.Prezes jak "kryzys" to na zwolnieniu.
Rada Nadzorcza też nieprzypadkowa "klika". ludzi. "Władze " spółdzielni robią wszystko pod siebie i swoich zaufanych. Proszę wejść pomiędzy budynki przy ul. Puławskiej 12,14,16,18.O zgrozo.Ani przejechac ani przejść, nie mówiąc już o drodze dojazdowej z płyt lotniczych.O naszej Spółdzielni by tak w nieskończoność.Z "władzami" spółdzielni to tak jak z przysłowiem o deszczu,pluciu, i "dziewczynach.
To co się dzieje w SBM INSTALATOR wykracza poza granice zdrowego rozsadku.Zarząd wykonuje te remonty i "inwestycje" , które przynoszą szybkie pieniądze (ogrodzenie, śmietnik dodatkowy przy ogrodzeniu).Na nic więcej nie ma czasu.P.Prezes jak "kryzys" to na zwolnieniu.
Rada Nadzorcza też nieprzypadkowa "klika". ludzi. "Władze " spółdzielni robią wszystko pod siebie i swoich zaufanych. Proszę wejść pomiędzy budynki przy ul. Puławskiej 12,14,16,18.O zgrozo.Ani przejechac ani przejść, nie mówiąc już o... rozwiń
Avatar
Gość / 26 października 2009 o 21:06
0
na odgradzajacych sie - i zagradzajacych innym droge - wiesniakow jest prosta kara.
kiedy oni wieczorem zamykaja sie w swojej twierdzy, czujac sie lepsi od "plebsu", my zapychamy im zamki.
rano, slychac bedzie tylko swinski kwik i obijanie sie o kraty.
a gdyby tak jeszcze jakas tragedia?
"uwiezieni przez kraty wlasnego ogrodzenia lokatorzy palili sie zywcem"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahaha

wyp z tym grodzeniem, nie jestescie ani lepsi ani bezpieczniejsci.
wszystkiegp najgorszego.
na odgradzajacych sie - i zagradzajacych innym droge - wiesniakow jest prosta kara.
kiedy oni wieczorem zamykaja sie w swojej twierdzy, czujac sie lepsi od "plebsu", my zapychamy im zamki.
rano, slychac bedzie tylko swinski kwik i obijanie sie o kraty.
a gdyby tak jeszcze jakas tragedia?
"uwiezieni przez kraty wlasnego ogrodzenia lokatorzy palili sie zywcem"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahaha

wyp z tym gro... rozwiń
Avatar
Adam Baranowski / 26 października 2009 o 20:45
0
Ogrodzenia to wiocha, sam mieszkam niestety w takim bloku. Wiocha i koniec. Dlaczego Miasto pozwala tak szpecić miasto. Wiocha.
Avatar
WW / 29 listopada 2009 o 15:10
0
Gość napisał:
na odgradzajacych sie - i zagradzajacych innym droge - wiesniakow jest prosta kara.
kiedy oni wieczorem zamykaja sie w swojej twierdzy, czujac sie lepsi od "plebsu", my zapychamy im zamki.
rano, slychac bedzie tylko swinski kwik i obijanie sie o kraty.
a gdyby tak jeszcze jakas tragedia?
"uwiezieni przez kraty wlasnego ogrodzenia lokatorzy palili sie zywcem"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahaha

wyp z tym grodzeniem, nie jestescie ani lepsi ani bezpieczniejsci.
wszystkiegp najgorszego.



A ja mam dla pana wieśniaka, który grozi mieszkańcom, wiersz, specjalnie na tę okoliczność, w odpowiedzi i z pozdrowieniami. Pamietaj świński kwiku, że masz id komputera i bacz z kim balujesz! buahahahaahaha

[url="http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_wszyscy_w_dupe_wiersz_j_tuwima"]http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_w...wiersz_j_tuwima[/url]



A ja mam dla pana wieśniaka, który grozi mieszkańcom, wiersz, specjalnie na tę okoliczność, w odpowiedzi i z pozdrowieniami. Pamietaj świński kwiku, że masz id komputera i bacz z kim balujesz! buahahahaahaha

[url="http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_wszyscy_w_dupe_wiersz_j_tuwima"]http://www.eioba.pl/a82229/calujcie_mnie_w...wiersz_j_tuwima[/url] rozwiń
Avatar
Gość / 29 października 2009 o 22:27
0
mam CIA napisał:
Pomimo rozgorzałego sprzeciwu ludzi budowa zasieków trwa - ukradkiem - małymi krokami - to tu ruszone - to tam roagrzebane... Żenada !!!!!!

Jeżeli ktoś mieszka w okolicy budowanego płotu to polecam zapytanie się zaspanych panów ochroniarzy z bordowego Renault, co tam właściwie robią
Ja pytałem- pilnują płotu (a raczej świeżo wmurowanych słupków).
Paranoja

Jeżeli ktoś mieszka w okolicy budowanego płotu to polecam zapytanie się zaspanych panów ochroniarzy z bordowego Renault, co tam właściwie robią
Ja pytałem- pilnują płotu (a raczej świeżo wmurowanych słupków).
Paranoja rozwiń
Avatar
romekk / 27 października 2009 o 20:49
0
Warto zwrócić uwagę na społeczne skutki takich ogrodzeń. W wielu miastach zachodniej Europy ogrodzenia w osiedlach o zwartej zabudowie są niedopuszczalne, a miasta finansują nawet wyburzanie już istniejących. W imię integracji społeczności miejskiej. Okazuje się bowiem, że mieszkańcy zamkniętych osiedli zwanych gettami nie integrują się z miastem i społecznością. Zazwyczaj traktują swoje osiedla jako zupełnie odrębne enklawy. Zgoda władz miasta na ogrodzenie nie motywowana niczym sensownym (bajki o zagrożeniu i tak są bajkami) jest zatem wyraźnym działaniem przeciwko społeczności lokalnej. Wydaje mi się, że podważa to ich mandat do rządzenia w mieście. To samo zresztą dotyczy władz spółdzielni. Nie bardzo chyba wiedzą oni co oznacza sama nazwa "spółdzielnia" i jakie obowiązki wiążą się z pełnieniem funkcji zarządczych. Sami się dyskwalifikują i wykazują zupełny brak kompetencji do pełnienie tych stanowisk. Co do spółki stawiającej ogrodzenie - egoizm, idiotyzm, bezmyślność - i tyle. Najciekawsze jest to, że w tym bloku oni rzadko mieszkają, najczęściej tylko śpią.
Warto zwrócić uwagę na społeczne skutki takich ogrodzeń. W wielu miastach zachodniej Europy ogrodzenia w osiedlach o zwartej zabudowie są niedopuszczalne, a miasta finansują nawet wyburzanie już istniejących. W imię integracji społeczności miejskiej. Okazuje się bowiem, że mieszkańcy zamkniętych osiedli zwanych gettami nie integrują się z miastem i społecznością. Zazwyczaj traktują swoje osiedla jako zupełnie odrębne enklawy. Zgoda władz miasta na ogrodzenie nie motywowana niczym sensownym (bajki o zagrożeniu i tak są bajkami) jest zatem wyr... rozwiń
Avatar
Dorota / 27 października 2009 o 20:44
0
To naprawde przykre, przyznam szczerze, że sama myślałam do wczoraj o jakimś odgrodzeniu, bo mam dosyć nocnych imprez na placu zabaw, ale teraz już wiem, jak bardzo się myliłam. Wystarczyłoby wynająć Agencję do ochrony osiedla w nocy. Jestem mieszkanką Sikorskiego 1 i widzę, jak mało wychowawczy był to krok. Moje dzieci mają kolegów w odgradzanym bloku. Czego się nauczą? Czego nauczą się dzieci z Sikorskiego 3? Ja osobiście nie chciałabym dorastać za kratami. Cieszę się, że nie wszyscy mieszkańcy z Sikorskiego 3 byli "za", to napawa nadzieją.
Avatar
MIESZKANKA SIKORSKIEGO 3 / 27 października 2009 o 12:51
0
jestem bardzo zdziwiona Waszą postawą, bo wiecie jaka jest prawda?? taka, że nie każdy z tego bloku cokolwiek podpisywał! mieszkam w tym bloku od 12 lat, około tydzień temu wracam do domu i co widzę?? powbijane słupy i rozkopane doły. spółdzielnia nie raczyła poinformować wszystkich mieszkańców, a co najważniejsze w ogóle spytać o zdanie na temat owego ogradzania. jasne jest, że śmietanka spółdzielni postanowiła to wykonać, sądząc że może tak podniosą renomę tego osiedla?? nie podpisywałam tej petycji, z tego co pytałam chociażby w mojej klatce, również nikt nawet nie widział jej na oczy. zgadzam się, że to nie jest potrzebne, i nie wyzywajcie nas od wieśniaków czy wielkich panów, będziemy raczej czuć się jak w klatce:| zresztą czas to udowodni.
jestem bardzo zdziwiona Waszą postawą, bo wiecie jaka jest prawda?? taka, że nie każdy z tego bloku cokolwiek podpisywał! mieszkam w tym bloku od 12 lat, około tydzień temu wracam do domu i co widzę?? powbijane słupy i rozkopane doły. spółdzielnia nie raczyła poinformować wszystkich mieszkańców, a co najważniejsze w ogóle spytać o zdanie na temat owego ogradzania. jasne jest, że śmietanka spółdzielni postanowiła to wykonać, sądząc że może tak podniosą renomę tego osiedla?? nie podpisywałam tej petycji, z tego co pytałam chociażby w mojej... rozwiń
Avatar
mam CIA / 27 października 2009 o 09:35
0
Pomimo rozgorzałego sprzeciwu ludzi budowa zasieków trwa - ukradkiem - małymi krokami - to tu ruszone - to tam roagrzebane... Żenada !!!!!!
Avatar
mam CIA / 27 października 2009 o 09:30
0
. Przesłanki jakimi kieruje się kilka osób chcący się skutecznie odseparować od reszty społeczeństwa nie dają żadnych powodów ku temu, aby budować mury. Argumenty, że jest to okolica bardzo niebezpieczna, czy też inne wręcz śmieszne argumenty wypisywane na łamach lubelskich gazet przez zwolenników tej sprawy, świadczą o egoizmie garstki ludzi, którym na sercu leży tylko i wyłącznie ich prywatne dobro i świadczy o społecznej znieczulicy. Należy również wspomnieć, że ogrodzenie jakie ma powstać w najbliższym czasie niesie ze sobą ryzyko braku udzielenia szybkiej pomocy - interwencji - dojazdu w razie wypadków losowych. Co może się stać jak przyjdzie komuś pomóc w potrzebie ? Czy doprawdy nie można opracować już innej alternatywy? Może monitoring? Może orgodzenie samego parkingu? Dajcie ludziom korzystać z przejść! !!!!!!
. Przesłanki jakimi kieruje się kilka osób chcący się skutecznie odseparować od reszty społeczeństwa nie dają żadnych powodów ku temu, aby budować mury. Argumenty, że jest to okolica bardzo niebezpieczna, czy też inne wręcz śmieszne argumenty wypisywane na łamach lubelskich gazet przez zwolenników tej sprawy, świadczą o egoizmie garstki ludzi, którym na sercu leży tylko i wyłącznie ich prywatne dobro i świadczy o społecznej znieczulicy. Należy również wspomnieć, że ogrodzenie jakie ma powstać w najbliższym czasie niesie ze sobą ryzyko braku ... rozwiń
Avatar
Łukasik / 27 października 2009 o 07:28
0
To co się dzieje w SBM INSTALATOR wykracza poza granice zdrowego rozsadku.Zarząd wykonuje te remonty i "inwestycje" , które przynoszą szybkie pieniądze (ogrodzenie, śmietnik dodatkowy przy ogrodzeniu).Na nic więcej nie ma czasu.P.Prezes jak "kryzys" to na zwolnieniu.
Rada Nadzorcza też nieprzypadkowa "klika". ludzi. "Władze " spółdzielni robią wszystko pod siebie i swoich zaufanych. Proszę wejść pomiędzy budynki przy ul. Puławskiej 12,14,16,18.O zgrozo.Ani przejechac ani przejść, nie mówiąc już o drodze dojazdowej z płyt lotniczych.O naszej Spółdzielni by tak w nieskończoność.Z "władzami" spółdzielni to tak jak z przysłowiem o deszczu,pluciu, i "dziewczynach.
To co się dzieje w SBM INSTALATOR wykracza poza granice zdrowego rozsadku.Zarząd wykonuje te remonty i "inwestycje" , które przynoszą szybkie pieniądze (ogrodzenie, śmietnik dodatkowy przy ogrodzeniu).Na nic więcej nie ma czasu.P.Prezes jak "kryzys" to na zwolnieniu.
Rada Nadzorcza też nieprzypadkowa "klika". ludzi. "Władze " spółdzielni robią wszystko pod siebie i swoich zaufanych. Proszę wejść pomiędzy budynki przy ul. Puławskiej 12,14,16,18.O zgrozo.Ani przejechac ani przejść, nie mówiąc już o... rozwiń
Avatar
Gość / 26 października 2009 o 21:06
0
na odgradzajacych sie - i zagradzajacych innym droge - wiesniakow jest prosta kara.
kiedy oni wieczorem zamykaja sie w swojej twierdzy, czujac sie lepsi od "plebsu", my zapychamy im zamki.
rano, slychac bedzie tylko swinski kwik i obijanie sie o kraty.
a gdyby tak jeszcze jakas tragedia?
"uwiezieni przez kraty wlasnego ogrodzenia lokatorzy palili sie zywcem"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahaha

wyp z tym grodzeniem, nie jestescie ani lepsi ani bezpieczniejsci.
wszystkiegp najgorszego.
na odgradzajacych sie - i zagradzajacych innym droge - wiesniakow jest prosta kara.
kiedy oni wieczorem zamykaja sie w swojej twierdzy, czujac sie lepsi od "plebsu", my zapychamy im zamki.
rano, slychac bedzie tylko swinski kwik i obijanie sie o kraty.
a gdyby tak jeszcze jakas tragedia?
"uwiezieni przez kraty wlasnego ogrodzenia lokatorzy palili sie zywcem"
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahaha

wyp z tym gro... rozwiń
Avatar
Adam Baranowski / 26 października 2009 o 20:45
0
Ogrodzenia to wiocha, sam mieszkam niestety w takim bloku. Wiocha i koniec. Dlaczego Miasto pozwala tak szpecić miasto. Wiocha.
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Jeden ze szpitali w Lublinie ma ponad 300 milionów długu. "Kryzys finansowy trzeba zażegnać"

Jeden ze szpitali w Lublinie ma ponad 300 milionów długu. "Kryzys finansowy trzeba zażegnać" 0 0

Rozmowa ze Zbigniewem Wojciechowskim, wicemarszałkiem województwa lubelskiego.

Po co szkolić pilotów na symulatorach w USA? Bliżej do Chełma

Po co szkolić pilotów na symulatorach w USA? Bliżej do Chełma 1 3

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, krajowy lider w kształceniu kadr dla lotnictwa cywilnego posiada już symulator lotów. Teraz zabiega o jeszcze nowocześniejszy. Potrzeba na to kilkanaście milionów złotych.

MZK chciało kupić samochód do przewozu niepełnosprawnych. Ale kupiło luksusowego vana

MZK chciało kupić samochód do przewozu niepełnosprawnych. Ale kupiło luksusowego vana 13 9

Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej sprzedaje Multivana Highline, którego zakup w 2017 roku zlecił miejskiej spółce ówczesny prezydent Dariusz Stefaniuk (PiS).

Długi emerytów: dziadek za wnuczka, wnuczek na babcię

Długi emerytów: dziadek za wnuczka, wnuczek na babcię 0 0

Aż 5-krotnie w ciągu ostatnich 6 lat wzrosło zadłużenie polskich emerytów. Obecnie wynosi ono 5,6 mld zł. Ale często seniorzy zapożyczają się nie na swoje potrzeby, ale wnuków

Lublin: Miasto podzieliło pieniądze na imprezy kulturalne w dzielnicach

Lublin: Miasto podzieliło pieniądze na imprezy kulturalne w dzielnicach 1 0

Pomysły Lubelskiego Stowarzyszenia Fantastyki „Cytadela Syriusza” i Stowarzyszenia Wspierania Kultury Dzielnicy Czechów „Rondo” zostały najlepiej ocenione w ramach programu Dzielnice Kultury 2019.

Burza Mózgów z Robertem Biedroniem w Białej Podlaskiej

Burza Mózgów z Robertem Biedroniem w Białej Podlaskiej 0 6

Na Burzę Mózgów zaprasza Robert Biedroń. W czwartek spotka się z mieszkańcami Białej Podlaskiej.

Lubelskie: Urzędnicy weszli na teren gospodarstwa. Zobaczyli wstrząsający widok
galeria

Lubelskie: Urzędnicy weszli na teren gospodarstwa. Zobaczyli wstrząsający widok 71 8

Niektóre zwierzęta były rozszarpane, a kawałki ich ciał leżały na podwórku. Pozostałe z blisko 40 kóz utrzymywanych w gospodarstwie na terenie Wólki Profeckiej w Puławach były wyraźnie wychudzone i zaniedbane. Część z nich była trwale skrępowana. Właścicielce stada grozi odpowiedzialność karna.

Warsztaty w polskim języku migowym w Galerii Labirynt
26 stycznia 2019, 12:00

Warsztaty w polskim języku migowym w Galerii Labirynt 0 0

Galeria Labirynt (ul. Popiełuszki 5) zaprasza zarówno dzieci z niepełnosprawnościami słuchu/mowy, jak i słyszące, na warsztaty w języku migowym, tłumaczone na język polski. Wydarzenie odbędzie się w sobotę, 26 stycznia o godz. 12.

Świdnik: „Kopciuszek” baletowo z okazji dnia babci i dziadka

Świdnik: „Kopciuszek” baletowo z okazji dnia babci i dziadka 0 0

To był specjalny pokaz, z okazji dnia babci i dziadka. Świdnicki Zespół Baletowy zaprezentował swoje umiejętności w spektaklu „Kopciuszek”.

Chiński Nowy Rok. Spektakl w Centrum Spotkania Kultur
24 stycznia 2019, 20:00

Chiński Nowy Rok. Spektakl w Centrum Spotkania Kultur 0 0

Już 24 stycznia o godz. 20 na Sali Operowej Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) zaprezentowany zostanie barwny spektakl muzyczny w wykonaniu Pekińskiej Akademii Tańca - "Chiński Nowy Rok - Guo Feng".

Dwa brutalne morderstwa w Lublinie. Bezdomni zabijali „po prostu z wściekłości”

Dwa brutalne morderstwa w Lublinie. Bezdomni zabijali „po prostu z wściekłości” 31 10

Zakończył się proces bezdomnych, oskarżonych o podwójne zabójstwo. Obaj zostali skazani na dożywocie. Według śledczych, napastnicy bili swoje ofiary, zostawiając je później na pewną śmierć.

UKS Varsovia Warszawa – MKS AZS UMCS Lublin 27:26. Zabrakło tak niewiele

UKS Varsovia Warszawa – MKS AZS UMCS Lublin 27:26. Zabrakło tak niewiele 0 0

MKS AZS UMCS Lublin stoczył wyrównany bój w Warszawie, ale musiał uznać wyższość miejscowej Varsovii. Podopiecznym Patryka Maliszewskiego nie pomogło nawet dziewięć trafień Katarzyny Suszek i Patrycji Szyszkowskiej

Oscary 2019: Zimna Wojna z trzema nominacjami!
PILNE
film

Oscary 2019: Zimna Wojna z trzema nominacjami! 143 9

Film "Zimna wojna" Pawła Pawlikowskiego został nominowany do Oskara. Sam reżyser również otrzymał nominację do prestiżowej nagrody.

Zmiana na stanowisku prezesa Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Białej Podlaskiej

Zmiana na stanowisku prezesa Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Białej Podlaskiej 0 11

Aleksander Kompa nie jest już prezesem Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. To kolejne zmiany w miejskich spółkach w Białej Podlaskiej.

Sobota literacka w Kazimierzu Dolnym: Marcin Wicha
26 stycznia 2019, 16:00

Sobota literacka w Kazimierzu Dolnym: Marcin Wicha 1 0

Tematem pierwszej w nowym roku Soboty literackiej w Kazimierzu Dolnym będzie książka Marcina Wichy "Rzeczy, których nie wyrzuciłem". Wydarzenie zostanie zorganizowane 26 stycznia o godz. 16 w Kazimierskim Ośrodku Kultury, Promocji i Turystyki.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.