Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 grudnia 2008 r.
19:24
Edytuj ten wpis

MPK: 1 stycznia można jeździć za darmo

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 5 A A

1 stycznia nie trzeba będzie kasować biletów MPK. Za darmo pojedziemy nawet nocnymi autobusami rozwożącymi pasażerów z imprezy na pl. Litewskim.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
A wszystko przez wykrytą przez nas lukę w przepisach. Za to od 2 stycznia będziemy jeździć taniej niż teraz.

2 stycznia w życie miała wejść przeforsowana przez radnych PiS uchwała obniżająca ceny biletów MPK. Bilet normalny miał stanieć z 2,20 zł na 2 zł, a studencki z 1,10 zł na 1 zł. Prezydent miasta chciał, by dzisiaj Rada Miasta skasowała tę obniżkę. Ale wczoraj ustąpił pod naporem większościowego klubu radnych PiS.

Rozpatrywany dziś prezydencki projekt uchwały ma ustalić opłaty za przejazd u przewoźników kursujących na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego (ZTM), nowej jednostki, która ma zacząć pracę 1 stycznia. Prezydent wpisał w tabelę takie stawki, jakie obowiązują teraz, pomijając przeforsowaną przez PiS obniżkę.

- Będziemy upierać się przy tym, by prezydent uszanował decyzję radnych z końca września o obniżeniu cen - oznajmił wczoraj po południu Sylwester Tułajew, radny PiS. I zapowiedział, że jego klub nie poprze prezydenckich stawek.

- Poprawimy projekt - stwierdziła Elżbieta Kołodziej-Wnuk, zastępca prezydenta. Późnym popołudniem złożyła autopoprawkę. W ostateczności bilety jednak stanieją.
Wczoraj odkryliśmy, że uchwała, nad którą radni mają głosować dzisiaj, spowoduje powstanie luki w przepisach. Dokument uchyla z dniem 1 stycznia wcześniejszą uchwałę rady określającą ceny biletów MPK.

W zamian określa opłaty za przejazd wozami kursującymi na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego. Ale ZTM powstanie dopiero 1 stycznia, a to dzień wolny i umowa między MPK i ZTM będzie podpisana dopiero
2 stycznia.

To oznacza, że w Nowy Rok nie będzie żadnej podstawy do pobierania opłat od pasażerów korzystających z usług miejskiego przewoźnika. Cennik MPK straci ważność, a MPK nie będzie jeszcze przewoźnikiem działającym na zlecenie ZTM.

- Formalnie ma pan rację - śmieje się Czesław Rydecki, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. - Wydam polecenie, by tego dnia nie było kontroli w autobusach.

• Ale 1 stycznia zaczyna się już po północy, a wtedy będą jeździć nocne autobusy rozwożące ludzi bawiących się na miejskim sylwestrze na pl. Litewskim.

Nimi też pojedziemy za darmo?

- W takim razie w nich też nie będzie kontroli biletów. Nasi pracownicy ograniczą się do pilnowania porządku.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 5

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
OnLbn / 18 grudnia 2008 r. o 15:58
Jakub Kwiatkowski napisał:
NIE MA NIC ZA DARMO!
Jak obniżą bilety, jednocześnie tworząc monopol, który jest utrzymywany również z dotacji władz miasta, które to biorą się z Naszych podatków, oznacza, że ZAPŁACIMY więcej. I to wszyscy, również Ci, co nie jeżdżą autobusami.
To jest czysty socjalizm i a nawet budowanie neo-komunizmu. Czemu o tym się nie pisze w artykule? Nie wierzę, by inteligentni Redaktorzy Dziennika nie dostrzegali tej zależności. Czyż nie należy się czytelnikowi pełny obraz sytuacji?
Nie można przecież wydać pieniędzy na dotacje dla MPK/ZTM i mieć tych pieniędzy np. na wybudowanie tunelu. Ludzie natomiast muszą zrozumieć, że pieniądze by były jakby nie były marnowane na dotowanie nierentownych firm państwowych, no bo jak to możliwe, że prywatni przewoźnicy mają nadal o 50gr tańsze bilety? Jeśli oni lepiej potrafią zarządzać kosztami, to należy im oddać transport miejski w Lublinie. Zyskamy wszyscy - zarówno tańsze bilety, wymuszone zdrową Wolno Rynkową konkurencją, jak i zniesienie krzywdzących dotacji, które obciążają Nas wszystkich.
Pozdrawiam,

Jakub Kwiatkowski


I właśnie tu wychodzi kolego Twoja niewiedza na temat komunikacji miejskiej. Otóż proszę zerknąć na grafik rozkładów MPK i prywatnych. Co do pierwszego przewoźnika- codziennie od 5 do 23, trzy noce w tygodniu, grubo ponad 50 linii, także tych jeżdżących po peryferiach. Prywaciarze? Kilka...może kilkanaście linii na których nawet MPK wypracowuje zysk (5, 13, 18, 26, 44, 57 między innymi) i najczęściej w godzinach szczytu, po 21 czasem nawet prywaciarz nie podjeżdża mimo że ma w rozkładzie obsługę linii. Dlatego im się opłaca, ale nie aż tak bardzo skoro w tym roku podnieśli opłaty za przejazd o 50 groszy. Jakby całość komunikacji miejskiej oprzeć na modelu komunikacji prywatnej "po lubelsku" to mielibyśmy tylko te linie w mieście, czyli prawdę mówiąc nie zaspokoiłoby to potrzeb naszego miasta. ZTM to przyszłość, proszę popatrzeć jak to funkcjonuje w Warszawie czy Trójmieście. Na poszczególne linie są organizowane przetargi, jest opłata za wozokilometr, a z racji tego że taryfa biletowa jest wspólna opłaca się jeździć na biletach okresowych, a nie jak w Lublinie że masz sieciówkę, ale nie skorzystasz z niej wsiadając do prywaciarza. Inną sprawą jest fakt że skoro przewoźnicy będą rozliczani na podstawie wozokilometrów, to przestaną opłacać się praktyki podbierania sobie pasażerów
i przyjeżdżania na 3 minuty przed kursem tej samej linii innego przewoźnika (mimo że na rozkładzie różnica wynosi 15 minut).

Panie Kwiatkowski- proponuję ruszyć się poza Lublin i sprawdzić jak system zarządu funkcjonuje w trochę bardziej cywilizowanych miastach niż Lublin. Naprawdę tylko się cieszyć że i u nas wszystko zmierza w tym kierunku.


I właśnie tu wychodzi kolego Twoja niewiedza na temat komunikacji miejskiej. Otóż proszę zerknąć na grafik rozkładów MPK i prywatnych. Co do pierwszego przewoźnika- codziennie od 5 do 23, trzy noce w tygodniu, grubo ponad 50 linii, także tych jeżdżących po peryferiach. Prywaciarze? Kilka...może kilkanaście linii na których nawet MPK wypracowuje zysk (5, 13, 18, 26, 44, 57 między innymi) i najczęściej w godzinach szczytu, po 21 czasem nawet prywaciarz nie podjeżdża mimo że ma w rozkładzie obsługę linii. Dlatego im s... rozwiń
Avatar
jk / 18 grudnia 2008 r. o 13:08
mpk napisał:
Na biednego nie trafiło, bogata firma, stać ich a co .

Chyba Nas stać kolego Przecież MPK/ZTM pochłania spore dotacje z Naszych podatków.
Avatar
Jakub Kwiatkowski / 18 grudnia 2008 r. o 13:06
NIE MA NIC ZA DARMO!
Jak obniżą bilety, jednocześnie tworząc monopol, który jest utrzymywany również z dotacji władz miasta, które to biorą się z Naszych podatków, oznacza, że ZAPŁACIMY więcej. I to wszyscy, również Ci, co nie jeżdżą autobusami.
To jest czysty socjalizm i a nawet budowanie neo-komunizmu. Czemu o tym się nie pisze w artykule? Nie wierzę, by inteligentni Redaktorzy Dziennika nie dostrzegali tej zależności. Czyż nie należy się czytelnikowi pełny obraz sytuacji?
Nie można przecież wydać pieniędzy na dotacje dla MPK/ZTM i mieć tych pieniędzy np. na wybudowanie tunelu. Ludzie natomiast muszą zrozumieć, że pieniądze by były jakby nie były marnowane na dotowanie nierentownych firm państwowych, no bo jak to możliwe, że prywatni przewoźnicy mają nadal o 50gr tańsze bilety? Jeśli oni lepiej potrafią zarządzać kosztami, to należy im oddać transport miejski w Lublinie. Zyskamy wszyscy - zarówno tańsze bilety, wymuszone zdrową Wolno Rynkową konkurencją, jak i zniesienie krzywdzących dotacji, które obciążają Nas wszystkich.
Pozdrawiam,

Jakub Kwiatkowski
NIE MA NIC ZA DARMO!
Jak obniżą bilety, jednocześnie tworząc monopol, który jest utrzymywany również z dotacji władz miasta, które to biorą się z Naszych podatków, oznacza, że ZAPŁACIMY więcej. I to wszyscy, również Ci, co nie jeżdżą autobusami.
To jest czysty socjalizm i a nawet budowanie neo-komunizmu. Czemu o tym się nie pisze w artykule? Nie wierzę, by inteligentni Redaktorzy Dziennika nie dostrzegali tej zależności. Czyż nie należy się czytelnikowi pełny obraz sytuacji?
Nie można przecież wydać pieniędzy na dota... rozwiń
Avatar
mpk / 18 grudnia 2008 r. o 13:05
Na biednego nie trafiło, bogata firma, stać ich a co .
Avatar
henio / 18 grudnia 2008 r. o 11:09
"- Formalnie ma pan rację - śmieje się Czesław Rydecki, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. - Wydam polecenie, by tego dnia nie było kontroli w autobusach." Wesołek z tego Rydeckiego i jaki ludzki pan, a mógł przeciez powiedzieć, że wyda polecenie, żeby 1 stycznia autobusy i trolejbusy nie jeżdziły bo nie będzie umowy pomiędzy mpk a ztm.
A swoją drogą widać co jest najważniejsze dla miasta i o co chodzi z tą "reformą" komunikacji: nie o porawę rozkładów, nie o poprawę punktualności, nie o poprawę kultury obsługi ale o kasę z biletów tylko o tym się mówi. Żenada.
"- Formalnie ma pan rację - śmieje się Czesław Rydecki, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. - Wydam polecenie, by tego dnia nie było kontroli w autobusach." Wesołek z tego Rydeckiego i jaki ludzki pan, a mógł przeciez powiedzieć, że wyda polecenie, żeby 1 stycznia autobusy i trolejbusy nie jeżdziły bo nie będzie umowy pomiędzy mpk a ztm.
A swoją drogą widać co jest najważniejsze dla miasta i o co chodzi z tą "reformą" komunikacji: nie o porawę rozkładów, nie o poprawę punktualności, nie o poprawę kul... rozwiń
Avatar
OnLbn / 18 grudnia 2008 r. o 15:58
Jakub Kwiatkowski napisał:
NIE MA NIC ZA DARMO!
Jak obniżą bilety, jednocześnie tworząc monopol, który jest utrzymywany również z dotacji władz miasta, które to biorą się z Naszych podatków, oznacza, że ZAPŁACIMY więcej. I to wszyscy, również Ci, co nie jeżdżą autobusami.
To jest czysty socjalizm i a nawet budowanie neo-komunizmu. Czemu o tym się nie pisze w artykule? Nie wierzę, by inteligentni Redaktorzy Dziennika nie dostrzegali tej zależności. Czyż nie należy się czytelnikowi pełny obraz sytuacji?
Nie można przecież wydać pieniędzy na dotacje dla MPK/ZTM i mieć tych pieniędzy np. na wybudowanie tunelu. Ludzie natomiast muszą zrozumieć, że pieniądze by były jakby nie były marnowane na dotowanie nierentownych firm państwowych, no bo jak to możliwe, że prywatni przewoźnicy mają nadal o 50gr tańsze bilety? Jeśli oni lepiej potrafią zarządzać kosztami, to należy im oddać transport miejski w Lublinie. Zyskamy wszyscy - zarówno tańsze bilety, wymuszone zdrową Wolno Rynkową konkurencją, jak i zniesienie krzywdzących dotacji, które obciążają Nas wszystkich.
Pozdrawiam,

Jakub Kwiatkowski


I właśnie tu wychodzi kolego Twoja niewiedza na temat komunikacji miejskiej. Otóż proszę zerknąć na grafik rozkładów MPK i prywatnych. Co do pierwszego przewoźnika- codziennie od 5 do 23, trzy noce w tygodniu, grubo ponad 50 linii, także tych jeżdżących po peryferiach. Prywaciarze? Kilka...może kilkanaście linii na których nawet MPK wypracowuje zysk (5, 13, 18, 26, 44, 57 między innymi) i najczęściej w godzinach szczytu, po 21 czasem nawet prywaciarz nie podjeżdża mimo że ma w rozkładzie obsługę linii. Dlatego im się opłaca, ale nie aż tak bardzo skoro w tym roku podnieśli opłaty za przejazd o 50 groszy. Jakby całość komunikacji miejskiej oprzeć na modelu komunikacji prywatnej "po lubelsku" to mielibyśmy tylko te linie w mieście, czyli prawdę mówiąc nie zaspokoiłoby to potrzeb naszego miasta. ZTM to przyszłość, proszę popatrzeć jak to funkcjonuje w Warszawie czy Trójmieście. Na poszczególne linie są organizowane przetargi, jest opłata za wozokilometr, a z racji tego że taryfa biletowa jest wspólna opłaca się jeździć na biletach okresowych, a nie jak w Lublinie że masz sieciówkę, ale nie skorzystasz z niej wsiadając do prywaciarza. Inną sprawą jest fakt że skoro przewoźnicy będą rozliczani na podstawie wozokilometrów, to przestaną opłacać się praktyki podbierania sobie pasażerów
i przyjeżdżania na 3 minuty przed kursem tej samej linii innego przewoźnika (mimo że na rozkładzie różnica wynosi 15 minut).

Panie Kwiatkowski- proponuję ruszyć się poza Lublin i sprawdzić jak system zarządu funkcjonuje w trochę bardziej cywilizowanych miastach niż Lublin. Naprawdę tylko się cieszyć że i u nas wszystko zmierza w tym kierunku.


I właśnie tu wychodzi kolego Twoja niewiedza na temat komunikacji miejskiej. Otóż proszę zerknąć na grafik rozkładów MPK i prywatnych. Co do pierwszego przewoźnika- codziennie od 5 do 23, trzy noce w tygodniu, grubo ponad 50 linii, także tych jeżdżących po peryferiach. Prywaciarze? Kilka...może kilkanaście linii na których nawet MPK wypracowuje zysk (5, 13, 18, 26, 44, 57 między innymi) i najczęściej w godzinach szczytu, po 21 czasem nawet prywaciarz nie podjeżdża mimo że ma w rozkładzie obsługę linii. Dlatego im s... rozwiń
Avatar
jk / 18 grudnia 2008 r. o 13:08
mpk napisał:
Na biednego nie trafiło, bogata firma, stać ich a co .

Chyba Nas stać kolego Przecież MPK/ZTM pochłania spore dotacje z Naszych podatków.
Avatar
Jakub Kwiatkowski / 18 grudnia 2008 r. o 13:06
NIE MA NIC ZA DARMO!
Jak obniżą bilety, jednocześnie tworząc monopol, który jest utrzymywany również z dotacji władz miasta, które to biorą się z Naszych podatków, oznacza, że ZAPŁACIMY więcej. I to wszyscy, również Ci, co nie jeżdżą autobusami.
To jest czysty socjalizm i a nawet budowanie neo-komunizmu. Czemu o tym się nie pisze w artykule? Nie wierzę, by inteligentni Redaktorzy Dziennika nie dostrzegali tej zależności. Czyż nie należy się czytelnikowi pełny obraz sytuacji?
Nie można przecież wydać pieniędzy na dotacje dla MPK/ZTM i mieć tych pieniędzy np. na wybudowanie tunelu. Ludzie natomiast muszą zrozumieć, że pieniądze by były jakby nie były marnowane na dotowanie nierentownych firm państwowych, no bo jak to możliwe, że prywatni przewoźnicy mają nadal o 50gr tańsze bilety? Jeśli oni lepiej potrafią zarządzać kosztami, to należy im oddać transport miejski w Lublinie. Zyskamy wszyscy - zarówno tańsze bilety, wymuszone zdrową Wolno Rynkową konkurencją, jak i zniesienie krzywdzących dotacji, które obciążają Nas wszystkich.
Pozdrawiam,

Jakub Kwiatkowski
NIE MA NIC ZA DARMO!
Jak obniżą bilety, jednocześnie tworząc monopol, który jest utrzymywany również z dotacji władz miasta, które to biorą się z Naszych podatków, oznacza, że ZAPŁACIMY więcej. I to wszyscy, również Ci, co nie jeżdżą autobusami.
To jest czysty socjalizm i a nawet budowanie neo-komunizmu. Czemu o tym się nie pisze w artykule? Nie wierzę, by inteligentni Redaktorzy Dziennika nie dostrzegali tej zależności. Czyż nie należy się czytelnikowi pełny obraz sytuacji?
Nie można przecież wydać pieniędzy na dota... rozwiń
Avatar
mpk / 18 grudnia 2008 r. o 13:05
Na biednego nie trafiło, bogata firma, stać ich a co .
Avatar
henio / 18 grudnia 2008 r. o 11:09
"- Formalnie ma pan rację - śmieje się Czesław Rydecki, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. - Wydam polecenie, by tego dnia nie było kontroli w autobusach." Wesołek z tego Rydeckiego i jaki ludzki pan, a mógł przeciez powiedzieć, że wyda polecenie, żeby 1 stycznia autobusy i trolejbusy nie jeżdziły bo nie będzie umowy pomiędzy mpk a ztm.
A swoją drogą widać co jest najważniejsze dla miasta i o co chodzi z tą "reformą" komunikacji: nie o porawę rozkładów, nie o poprawę punktualności, nie o poprawę kultury obsługi ale o kasę z biletów tylko o tym się mówi. Żenada.
"- Formalnie ma pan rację - śmieje się Czesław Rydecki, prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. - Wydam polecenie, by tego dnia nie było kontroli w autobusach." Wesołek z tego Rydeckiego i jaki ludzki pan, a mógł przeciez powiedzieć, że wyda polecenie, żeby 1 stycznia autobusy i trolejbusy nie jeżdziły bo nie będzie umowy pomiędzy mpk a ztm.
A swoją drogą widać co jest najważniejsze dla miasta i o co chodzi z tą "reformą" komunikacji: nie o porawę rozkładów, nie o poprawę punktualności, nie o poprawę kul... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 5

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lubelskie. W poniedziałek wyłączą telewizję

Lubelskie. W poniedziałek wyłączą telewizję

Województwo lubelskie zostaje objęte nowym systemem nadawania sygnału naziemnej telewizji cyfrowej. Jeżeli ktoś się do tego nie przygotował, to straci większość kanałów. Co jeszcze ta zmiana oznacza dla widzów?

Łada 1945 Biłgoraj – Omega Stary Zamość 4:1. Wywalczyli podium rzutem na taśmę

Łada 1945 Biłgoraj – Omega Stary Zamość 4:1. Wywalczyli podium rzutem na taśmę

W ostatniej kolejce rozgrywek Łada 1945 Biłgoraj pokonała na własnym stadionie Omegę Stary Zamość i dzięki potknięciu Tanwi Majdan Stary na swoim stadionie wywalczyła sobie miejsce na podium

Wielka i bezpłatna zjeżdżalnia wodna przyciąga dzieci. Dorośli też lubią tu przyjeżdżać
Zdjęcia
galeria

Wielka i bezpłatna zjeżdżalnia wodna przyciąga dzieci. Dorośli też lubią tu przyjeżdżać

Zalew Bojary w Biłgoraju. Jest woda, plaża, mała gastronomia, piaszczyste boiska, więc teoretycznie wszystko gotowe.

KUL ogłosił kiedy zacznie kształcić lekarzy. Jest zgoda ministra Czarnka

KUL ogłosił kiedy zacznie kształcić lekarzy. Jest zgoda ministra Czarnka

Kierunek lekarski będzie można studiować w Lublinie na dwóch uczelniach. Zgodę na ich uruchomienie otrzymał właśnie Katolicki Uniwersytet Lubelski.

Motor Lublin lepszy od Fogo Unii w Lesznie. Tak lubelscy kibice dopingują na wyjeździe [zdjęcia]
galeria

Motor Lublin lepszy od Fogo Unii w Lesznie. Tak lubelscy kibice dopingują na wyjeździe [zdjęcia]

W wyjazdowym starciu Motoru Lublin z Fogo Unią Leszno działo się naprawdę wiele. Były mijanki, walka na łokcie, pobity rekord toru, a do tego jeszcze żużlowcy trzymali kibiców w niepewności do samego końca. Ostatecznie to wicemistrzowie Polski triumfowali w niedzielę 47:43 oraz 105:75 w dwumeczu

Nagrody dla najlepszych lubelskich rolników. Czym kuszono w Końskowoli?
galeria

Nagrody dla najlepszych lubelskich rolników. Czym kuszono w Końskowoli?

Sadzonki roślin ozdobnych z różnych stron Polski, pokazy zwierząt hodowlanych, maszyn rolniczych, przejazdy bryczką, regionalne miody i  wędliny – to tylko część tego, co można było obejrzeć podczas niedzielnego festynu zorganizowanego przez Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego.

Pierwsza część sagi Vasharoth to "ich dziecko". Studenci z Lublina sami wydali książkę
Magazyn

Pierwsza część sagi Vasharoth to "ich dziecko". Studenci z Lublina sami wydali książkę

Są parą od ośmiu lat. Łączy ich nie tylko miłość, ale i pasja. To właśnie z niej powstaje saga, o której autorzy mówią zgodnie – „to nasze dziecko”. Studenci UMCS Katarzyna Weronika Janoska i Szymon Julian Brennestuhl z niecierpliwością odliczają ostatnie dni do premiery ich pierwszej książki.

Święto Roweru w Lubartowie. To największa impreza rowerowa w Polsce
Zdjęcia
galeria

Święto Roweru w Lubartowie. To największa impreza rowerowa w Polsce

To prawdziwe święto rowerzystów. Każdego roku do Lubartowa przyjeżdżają tysiące miłośników dwóch kółek. Tak było podczas Święta Roweru 2022 w Lubartowie.

Fantastyczne lato bez mięsa. Najciekawsze przepisy na bób i fasolkę szparagową
Kuchnia

Fantastyczne lato bez mięsa. Najciekawsze przepisy na bób i fasolkę szparagową

Chłodnik Esterki, zielona zupa, zupa warzywników z Prowansji. Na drugie bób z masłem lub fasolka szparagowa z młodymi ziemniakami. Lato bez mięsa? Jak najbardziej. Oto nasze podpowiedzi.

To jeden z największych i najpopularniejszych zalewów na Zamojszczyźnie
Zdjęcia
galeria

To jeden z największych i najpopularniejszych zalewów na Zamojszczyźnie

To jeden z największych i z całą pewnością najpopularniejszych zalewów na Zamojszczyźnie. Już w sobotę w Krasnobrodzie było wielu mieszkańców regionu i turystów, korzystających z uroków wodnych i słonecznych kąpieli.

Fogo Unia Leszno - Motor Lublin. Zadecydował ostatni bieg 43:47 [zapis relacji na żywo]

Fogo Unia Leszno - Motor Lublin. Zadecydował ostatni bieg 43:47 [zapis relacji na żywo]

W pierwszym starciu Motoru Lublin z Fogo Unią Leszno przy Al. Zygmuntowskich było 58:32 dla srebrnych medalistów z ubiegłego roku. W tym sezonie lublinianie jeszcze nie przegrali. Pytanie, czy uda im się przedłużyć tę serię w meczu wyjazdowym z "Bykami"? Spotkanie obu ekip rozpocznie się dzisiaj o godz. 16.30. Transmisja będzie dostępna na antenie Canal+ Sport 5. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji na żywo.

Nerwowo przed granicą. Zdesperowani kierowcy zaczęli blokować drogę krajową
galeria

Nerwowo przed granicą. Zdesperowani kierowcy zaczęli blokować drogę krajową

Nie kończą się problemy na granicy polsko-ukraińskiej w Dorohusku. Wszystko przez ogromny ruch w stronę Ukrainy.

Regions Cup: Kadra Lubelskiego Związku Piłki Nożnej najlepsza w Stalowej Woli!

Regions Cup: Kadra Lubelskiego Związku Piłki Nożnej najlepsza w Stalowej Woli!

Ostatniego dnia Turnieju Finałowego Makroregionu w ramach UEFA Regions Cup kadra Lubelskiego Związku Piłki Nożnej pokonała rywali z Małopolski 2:1 i zajęła pierwsze miejsce w zawodach. A to oznacza, że w dniach 6-10 lipca wystąpi w krajowym finale rozgrywek.

Mecz Traweny Trawniki z Tarasolą Cisy Nałęczów był popisem kibicowskiego dopingu
Zdjęcia
galeria

Mecz Traweny Trawniki z Tarasolą Cisy Nałęczów był popisem kibicowskiego dopingu

Jeśli ktoś wątpił w sens rozgrywania barażowych spotkań w tak niskich klasach rozgrywkowych, to po sobotnim meczu powinien zmienić zdanie

Stanisław Szpyrka (Motor Lublin): Organizacja, wizja i pomysł spowodują, że wiek nie będzie miał znaczenia

Stanisław Szpyrka (Motor Lublin): Organizacja, wizja i pomysł spowodują, że wiek nie będzie miał znaczenia

Rozmowa ze Stanisławem Szpyrką, nowym trenerem Motoru Lublin.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty