Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

4 kwietnia 2010 r.
13:27
Edytuj ten wpis

MPK zamontowało automat do sprzedaży biletów w autobusie

Autor: Zdjęcie autora (drs)
0 20 A A

Rozpoczęły się testy automatu do sprzedaży biletów. Urządzenie zamontowane zostało w jednym z autobusów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Biletów zakupionych w automacie nie trzeba później kasować. Nie można też kupić sobie biletów na zapas, bo w innym autobusie nie będą ważne.

Urządzenie umożliwia zakup biletów normalnych za 2,40 zł oraz biletów ulgowych za 1,20 zł.

Automat przyjmuje monety od 5 gr do 5 zł i wydaje resztę.

Komentarze 20

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
makolublin / 12 kwietnia 2010 o 14:55
0
Według mnie automaty przyśpieszą podróż autobusem. Automaty na przystankach to dobry pomysł lecz z uwagi na wandale wątpie by były zamontowane
Avatar
bambo75 / 6 kwietnia 2010 o 11:27
0
Kapuś Boni M napisał:
Jaki sens ma montowanie kasownika w aucie. Samochód odjedzie z przystanku i zaspokoi potrzeby tylko swoich pasażerów. Lepiej takie automaty instalować na przystankach. Wtedy ma do nich dostęp większa liczba potrzebujących. Tak jest w krajach zachodnich UE.

No tak-masz rację i zgadzam się z Tobą! "Ciągnąc"dalej Twój wątek dodam"od siebie",że nigdy nie wiadomo czy podjedzie autobus z automatem do biletów-czy bez automatu?a jeśli nawet będzie miał automat,to skąd wiadomo,że akurat nie będzie on uszkodzony? Jeśli natomiast będzie na przystanku,to będzie okazją dla młodzieży aby go zniszczyć lub(w najłagodniejszym przypadku)robić na nim"eksperymenty"typu:wrzucanie kapsli,podkładek,itp.-tak jak to kiedyś robiono z automatami telefonicznymi. Mówiąc inaczej: pewien procent mieszkańców Lublina jeszcze"nie dorósł"do takich luxusów jakimi są automaty i jedynym sposobem na taki"procent mieszkańców"jest "żywy automat do biletów"czyli "postawiony człowiek"-jak to ma miejsce w autobusach prywatnych. I jest to wystarczający"procent mieszkańców"do tego,aby zniszczyć/uszkodzić tak drogie automaty i skutecznie zatruć życie normalnym obywatelom tego miasta.

No tak-masz rację i zgadzam się z Tobą! "Ciągnąc"dalej Twój wątek dodam"od siebie",że nigdy nie wiadomo czy podjedzie autobus z automatem do biletów-czy bez automatu?a jeśli nawet będzie miał automat,to skąd wiadomo,że akurat nie będzie on uszkodzony? Jeśli natomiast będzie na przystanku,to będzie okazją dla młodzieży aby go zniszczyć lub(w najłagodniejszym przypadku)robić na nim"eksperymenty"typu:wrzucanie kapsli,podkładek,itp.-tak jak to kiedyś robiono z automatami telefonicznymi. Mówią... rozwiń
Avatar
Kapuś Boni M / 6 kwietnia 2010 o 09:52
0
Jaki sens ma montowanie kasownika w aucie. Samochód odjedzie z przystanku i zaspokoi potrzeby tylko swoich pasażerów. Lepiej takie automaty instalować na przystankach. Wtedy ma do nich dostęp większa liczba potrzebujących. Tak jest w krajach zachodnich UE.
Avatar
chart / 6 kwietnia 2010 o 00:29
0
...natomiast informacja o nieco poniżej 4 mln zł (nie 40) za 40 szt, odnosi się do Poznania.
Avatar
chart / 6 kwietnia 2010 o 00:23
0
Te zamontowane w autobusach w Szczecinie w tym roku kosztują ponoć ok. 30 tys. zł sztuka.
Avatar
nonb / 5 kwietnia 2010 o 19:00
0
bambo75 napisał:
40 mln za 40 sztuk?! -wyście chyba "ocipieli"!!! To nie taniej byłoby zatrudnić 40 ludzi-zamiast tych"wspaniałych"40 automatów? Bo człowiek się"nie psuje" i przy okazji bezrobocie by się zmniejszyło... "Polak potrafi"-nasza młodzież do tych automatów nawrzuca kapsli,podkładek od śrub,itp.(tak słyszałem robią Polacy w Anglii) i znowuż wyjdzie na to,że naprawa/serwis tych"wspaniałych automatów" wyniesie"grube pieniądze"i znowuż MPK Lublin będzie "na minus"w tym interesie. Chyba prywaciarze są mądrzejsi, bo nie kombinują z automatami lecz mają ludzi do"zbierania za bilet"...


Owszem, zakładając, że roczne wynagrodzenie osoby sprzedającej bilety w autobusie wyniosłoby 20.000zł, to taka osoba musiałaby pracować 50 lat, żeby jej wynagrodzenie całościowe wyniosło milion. Poza tym, w międzyczasie narosłyby odsetki (bo takiej osobie nie trzeba płacić miliona z góry), a poza tym nie ciągnie ona prądu i nie wymaga serwisu. Ludzie górą


Owszem, zakładając, że roczne wynagrodzenie osoby sprzedającej bilety w autobusie wyniosłoby 20.000zł, to taka osoba musiałaby pracować 50 lat, żeby jej wynagrodzenie całościowe wyniosło milion. Poza tym, w międzyczasie narosłyby odsetki (bo takiej osobie nie trzeba płacić miliona z góry), a poza tym nie ciągnie ona prądu i nie wymaga serwisu. Ludzie górą rozwiń
Avatar
bambo75 / 5 kwietnia 2010 o 14:09
0
haryski napisał:
Dobrze ze zrobili maly kroczek w cywilizacji miasta .Najlepsze rozwiazani chyba ma poznan automaty stoja na ulicy ale to kosztowna inwestycja ponoc 40 mi zl za 40 sztuk dosyc drogie ,na dzien dzisiejsdzy nawet Lodz nie posiada taklich automatow

40 mln za 40 sztuk?! -wyście chyba "ocipieli"!!! To nie taniej byłoby zatrudnić 40 ludzi-zamiast tych"wspaniałych"40 automatów? Bo człowiek się"nie psuje" i przy okazji bezrobocie by się zmniejszyło... "Polak potrafi"-nasza młodzież do tych automatów nawrzuca kapsli,podkładek od śrub,itp.(tak słyszałem robią Polacy w Anglii) i znowuż wyjdzie na to,że naprawa/serwis tych"wspaniałych automatów" wyniesie"grube pieniądze"i znowuż MPK Lublin będzie "na minus"w tym interesie. Chyba prywaciarze są mądrzejsi, bo nie kombinują z automatami lecz mają ludzi do"zbierania za bilet"...

40 mln za 40 sztuk?! -wyście chyba "ocipieli"!!! To nie taniej byłoby zatrudnić 40 ludzi-zamiast tych"wspaniałych"40 automatów? Bo człowiek się"nie psuje" i przy okazji bezrobocie by się zmniejszyło... "Polak potrafi"-nasza młodzież do tych automatów nawrzuca kapsli,podkładek od śrub,itp.(tak słyszałem robią Polacy w Anglii) i znowuż wyjdzie na to,że naprawa/serwis tych"wspaniałych automatów" wyniesie"grube pieniądze"i znowuż MPK Lublin będzie &qu... rozwiń
Avatar
bambo75 / 5 kwietnia 2010 o 14:01
0
A kiedy pojawią się nowe zapowiadane autobusy i trolejbusy?
Avatar
Pasażer / 5 kwietnia 2010 o 13:32
0
Janusz napisał:
A ja nie kasuje biletów wcale. Nie jeżdżę przez Zana, Racławickie, Kraśnickie i Lipową. Przez ostatni rok miałem tylko jedną kontrolę i uczciwie zapłaciłem mandat. Co to jest te 120 zł przy złodziejskiej cenie 2,40 zł za bilet jednorazowy ??? Mam dosyć płacanie i dopłacania do tak żałosnej komunikacji jaka jes5t w Lublinie, a ceny na poziomie europejskim. Niestety widać że przcownicy ZTM na czele z panem pudło to zbiór osób przypadkowych, zapewne znajomków i odrzutków z MPK czy UM...


Żałosne ale Ty chyba na prawdę nie uważasz, że jesteś najnormalniejszym ZŁODZIEJEM !!! Do sklepu też wchodzisz i bierzesz sobie co popadnie bo uważasz, że za drogie ?
Jak nie chcesz to nie jeździj, nikt Ci nie karze, chodź na piechotę, jeździj rowerem, kup sobie auto ale nie okradaj nas uczciwie płacących za przejazd bo bilety drożeją między innymi przez Was - gapowiczów.


Żałosne ale Ty chyba na prawdę nie uważasz, że jesteś najnormalniejszym ZŁODZIEJEM !!! Do sklepu też wchodzisz i bierzesz sobie co popadnie bo uważasz, że za drogie ?
Jak nie chcesz to nie jeździj, nikt Ci nie karze, chodź na piechotę, jeździj rowerem, kup sobie auto ale nie okradaj nas uczciwie płacących za przejazd bo bilety drożeją między innymi przez Was - gapowiczów. rozwiń
Avatar
ronaldo / 5 kwietnia 2010 o 13:01
0
w Krakowie są na co drugim przystanku i w autobusach, gdzie można kupić bilety na każdą linię, a u nas dopiero testują w jednym autobusie, gdzie można będzie kupić bilet tylko na przejazd tym autobusem - skutek - automaty sie nie sprawdzą. Nawet nie podano na jakiej linii jeżdżą autobusy i czy są to wszystkie czy tylko jeden np z trzech. Kto normalny będzie liczył na to, że znajdzie automat w akurat w tym autobusie, szybciej kupi bilet w kiosku lub pójdzie do kierowcy. Tak trzymać MPK !!! Brońcie się dalej przed nowościami i narzekajcie, że kierowcy tracą czas na sprzedaż biletów, a potem jeżdżą jak wariaci bo muszą to nadrobić.
w Krakowie są na co drugim przystanku i w autobusach, gdzie można kupić bilety na każdą linię, a u nas dopiero testują w jednym autobusie, gdzie można będzie kupić bilet tylko na przejazd tym autobusem - skutek - automaty sie nie sprawdzą. Nawet nie podano na jakiej linii jeżdżą autobusy i czy są to wszystkie czy tylko jeden np z trzech. Kto normalny będzie liczył na to, że znajdzie automat w akurat w tym autobusie, szybciej kupi bilet w kiosku lub pójdzie do kierowcy. Tak trzymać MPK !!! Brońcie się dalej przed nowościami i nar... rozwiń
Avatar
makolublin / 12 kwietnia 2010 o 14:55
0
Według mnie automaty przyśpieszą podróż autobusem. Automaty na przystankach to dobry pomysł lecz z uwagi na wandale wątpie by były zamontowane
Avatar
bambo75 / 6 kwietnia 2010 o 11:27
0
Kapuś Boni M napisał:
Jaki sens ma montowanie kasownika w aucie. Samochód odjedzie z przystanku i zaspokoi potrzeby tylko swoich pasażerów. Lepiej takie automaty instalować na przystankach. Wtedy ma do nich dostęp większa liczba potrzebujących. Tak jest w krajach zachodnich UE.

No tak-masz rację i zgadzam się z Tobą! "Ciągnąc"dalej Twój wątek dodam"od siebie",że nigdy nie wiadomo czy podjedzie autobus z automatem do biletów-czy bez automatu?a jeśli nawet będzie miał automat,to skąd wiadomo,że akurat nie będzie on uszkodzony? Jeśli natomiast będzie na przystanku,to będzie okazją dla młodzieży aby go zniszczyć lub(w najłagodniejszym przypadku)robić na nim"eksperymenty"typu:wrzucanie kapsli,podkładek,itp.-tak jak to kiedyś robiono z automatami telefonicznymi. Mówiąc inaczej: pewien procent mieszkańców Lublina jeszcze"nie dorósł"do takich luxusów jakimi są automaty i jedynym sposobem na taki"procent mieszkańców"jest "żywy automat do biletów"czyli "postawiony człowiek"-jak to ma miejsce w autobusach prywatnych. I jest to wystarczający"procent mieszkańców"do tego,aby zniszczyć/uszkodzić tak drogie automaty i skutecznie zatruć życie normalnym obywatelom tego miasta.

No tak-masz rację i zgadzam się z Tobą! "Ciągnąc"dalej Twój wątek dodam"od siebie",że nigdy nie wiadomo czy podjedzie autobus z automatem do biletów-czy bez automatu?a jeśli nawet będzie miał automat,to skąd wiadomo,że akurat nie będzie on uszkodzony? Jeśli natomiast będzie na przystanku,to będzie okazją dla młodzieży aby go zniszczyć lub(w najłagodniejszym przypadku)robić na nim"eksperymenty"typu:wrzucanie kapsli,podkładek,itp.-tak jak to kiedyś robiono z automatami telefonicznymi. Mówią... rozwiń
Avatar
Kapuś Boni M / 6 kwietnia 2010 o 09:52
0
Jaki sens ma montowanie kasownika w aucie. Samochód odjedzie z przystanku i zaspokoi potrzeby tylko swoich pasażerów. Lepiej takie automaty instalować na przystankach. Wtedy ma do nich dostęp większa liczba potrzebujących. Tak jest w krajach zachodnich UE.
Avatar
chart / 6 kwietnia 2010 o 00:29
0
...natomiast informacja o nieco poniżej 4 mln zł (nie 40) za 40 szt, odnosi się do Poznania.
Avatar
chart / 6 kwietnia 2010 o 00:23
0
Te zamontowane w autobusach w Szczecinie w tym roku kosztują ponoć ok. 30 tys. zł sztuka.
Avatar
nonb / 5 kwietnia 2010 o 19:00
0
bambo75 napisał:
40 mln za 40 sztuk?! -wyście chyba "ocipieli"!!! To nie taniej byłoby zatrudnić 40 ludzi-zamiast tych"wspaniałych"40 automatów? Bo człowiek się"nie psuje" i przy okazji bezrobocie by się zmniejszyło... "Polak potrafi"-nasza młodzież do tych automatów nawrzuca kapsli,podkładek od śrub,itp.(tak słyszałem robią Polacy w Anglii) i znowuż wyjdzie na to,że naprawa/serwis tych"wspaniałych automatów" wyniesie"grube pieniądze"i znowuż MPK Lublin będzie "na minus"w tym interesie. Chyba prywaciarze są mądrzejsi, bo nie kombinują z automatami lecz mają ludzi do"zbierania za bilet"...


Owszem, zakładając, że roczne wynagrodzenie osoby sprzedającej bilety w autobusie wyniosłoby 20.000zł, to taka osoba musiałaby pracować 50 lat, żeby jej wynagrodzenie całościowe wyniosło milion. Poza tym, w międzyczasie narosłyby odsetki (bo takiej osobie nie trzeba płacić miliona z góry), a poza tym nie ciągnie ona prądu i nie wymaga serwisu. Ludzie górą


Owszem, zakładając, że roczne wynagrodzenie osoby sprzedającej bilety w autobusie wyniosłoby 20.000zł, to taka osoba musiałaby pracować 50 lat, żeby jej wynagrodzenie całościowe wyniosło milion. Poza tym, w międzyczasie narosłyby odsetki (bo takiej osobie nie trzeba płacić miliona z góry), a poza tym nie ciągnie ona prądu i nie wymaga serwisu. Ludzie górą rozwiń
Avatar
bambo75 / 5 kwietnia 2010 o 14:09
0
haryski napisał:
Dobrze ze zrobili maly kroczek w cywilizacji miasta .Najlepsze rozwiazani chyba ma poznan automaty stoja na ulicy ale to kosztowna inwestycja ponoc 40 mi zl za 40 sztuk dosyc drogie ,na dzien dzisiejsdzy nawet Lodz nie posiada taklich automatow

40 mln za 40 sztuk?! -wyście chyba "ocipieli"!!! To nie taniej byłoby zatrudnić 40 ludzi-zamiast tych"wspaniałych"40 automatów? Bo człowiek się"nie psuje" i przy okazji bezrobocie by się zmniejszyło... "Polak potrafi"-nasza młodzież do tych automatów nawrzuca kapsli,podkładek od śrub,itp.(tak słyszałem robią Polacy w Anglii) i znowuż wyjdzie na to,że naprawa/serwis tych"wspaniałych automatów" wyniesie"grube pieniądze"i znowuż MPK Lublin będzie "na minus"w tym interesie. Chyba prywaciarze są mądrzejsi, bo nie kombinują z automatami lecz mają ludzi do"zbierania za bilet"...

40 mln za 40 sztuk?! -wyście chyba "ocipieli"!!! To nie taniej byłoby zatrudnić 40 ludzi-zamiast tych"wspaniałych"40 automatów? Bo człowiek się"nie psuje" i przy okazji bezrobocie by się zmniejszyło... "Polak potrafi"-nasza młodzież do tych automatów nawrzuca kapsli,podkładek od śrub,itp.(tak słyszałem robią Polacy w Anglii) i znowuż wyjdzie na to,że naprawa/serwis tych"wspaniałych automatów" wyniesie"grube pieniądze"i znowuż MPK Lublin będzie &qu... rozwiń
Avatar
bambo75 / 5 kwietnia 2010 o 14:01
0
A kiedy pojawią się nowe zapowiadane autobusy i trolejbusy?
Avatar
Pasażer / 5 kwietnia 2010 o 13:32
0
Janusz napisał:
A ja nie kasuje biletów wcale. Nie jeżdżę przez Zana, Racławickie, Kraśnickie i Lipową. Przez ostatni rok miałem tylko jedną kontrolę i uczciwie zapłaciłem mandat. Co to jest te 120 zł przy złodziejskiej cenie 2,40 zł za bilet jednorazowy ??? Mam dosyć płacanie i dopłacania do tak żałosnej komunikacji jaka jes5t w Lublinie, a ceny na poziomie europejskim. Niestety widać że przcownicy ZTM na czele z panem pudło to zbiór osób przypadkowych, zapewne znajomków i odrzutków z MPK czy UM...


Żałosne ale Ty chyba na prawdę nie uważasz, że jesteś najnormalniejszym ZŁODZIEJEM !!! Do sklepu też wchodzisz i bierzesz sobie co popadnie bo uważasz, że za drogie ?
Jak nie chcesz to nie jeździj, nikt Ci nie karze, chodź na piechotę, jeździj rowerem, kup sobie auto ale nie okradaj nas uczciwie płacących za przejazd bo bilety drożeją między innymi przez Was - gapowiczów.


Żałosne ale Ty chyba na prawdę nie uważasz, że jesteś najnormalniejszym ZŁODZIEJEM !!! Do sklepu też wchodzisz i bierzesz sobie co popadnie bo uważasz, że za drogie ?
Jak nie chcesz to nie jeździj, nikt Ci nie karze, chodź na piechotę, jeździj rowerem, kup sobie auto ale nie okradaj nas uczciwie płacących za przejazd bo bilety drożeją między innymi przez Was - gapowiczów. rozwiń
Avatar
ronaldo / 5 kwietnia 2010 o 13:01
0
w Krakowie są na co drugim przystanku i w autobusach, gdzie można kupić bilety na każdą linię, a u nas dopiero testują w jednym autobusie, gdzie można będzie kupić bilet tylko na przejazd tym autobusem - skutek - automaty sie nie sprawdzą. Nawet nie podano na jakiej linii jeżdżą autobusy i czy są to wszystkie czy tylko jeden np z trzech. Kto normalny będzie liczył na to, że znajdzie automat w akurat w tym autobusie, szybciej kupi bilet w kiosku lub pójdzie do kierowcy. Tak trzymać MPK !!! Brońcie się dalej przed nowościami i narzekajcie, że kierowcy tracą czas na sprzedaż biletów, a potem jeżdżą jak wariaci bo muszą to nadrobić.
w Krakowie są na co drugim przystanku i w autobusach, gdzie można kupić bilety na każdą linię, a u nas dopiero testują w jednym autobusie, gdzie można będzie kupić bilet tylko na przejazd tym autobusem - skutek - automaty sie nie sprawdzą. Nawet nie podano na jakiej linii jeżdżą autobusy i czy są to wszystkie czy tylko jeden np z trzech. Kto normalny będzie liczył na to, że znajdzie automat w akurat w tym autobusie, szybciej kupi bilet w kiosku lub pójdzie do kierowcy. Tak trzymać MPK !!! Brońcie się dalej przed nowościami i nar... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 20

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wraca Puławskie Kino Samochodowe
27 lipca 2018, 0:00

Wraca Puławskie Kino Samochodowe 7 0

Co Gdzie Kiedy. Gratka dla miłośników kina w Puławach. W dniach 27-29 lipca odbędzie się kolejna już edycja Puławskiego Kina Samochodowego, nawiązującego do amerykańskiej tradycji seansów.

94 PZLA MP. Podsumowanie drugiego dnia

94 PZLA MP. Podsumowanie drugiego dnia 0 0

Małgorzata Hołub-Kowalik i Karol Zalewski złotymi medalistami w biegu na 400 metrów. To dość spora niespodzianka bo za faworytów w obu przypadkach uchodzili inni uczestnicy finału

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia]
galeria
film

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia] 73 13

W Lublinie trwa koncert Siła Kobiet. Na scenie występują: Paulina Przybysz, Monika Brodka, Katarzyna Nosowska i Kayah. Na plac Zamkowy przyszły tłumy

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje
kraj
film

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje 4 2

Radomyśl (woj. wielkopolskie). Na trasie Wschowa-Radomyśl samochód osobowy uderzył w dwie nastolatki jadące na rowerach. Młodsza z dziewcząt, 13-latka, zginęła na miejscu. Jej rok starsza koleżanka została przewieziona do szpitala. Przyczyny wypadku bada prokuratura.

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek
2 sierpnia 2018, 17:00

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek 2 0

Co Gdzie Kiedy. Popularny spektakl Centrum Kultury - Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek będzie można zobaczyć bezpłatnie w ramach wakacyjnego projektu Lato na Placu Litewskim. Pokaz odbędzie się dwukrotnie - w czwartek, 2 sierpnia i piątek, 3 sierpnia o godz. 17 przy pomniku Unii Lubelskiej.

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić?
galeria

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić? 21 2

Żeby obejrzeć wszystkie występy, najlepiej zacząć w czwartek. Dlatego już dziś przedstawiamy program festiwalu, choć najwięcej spektakli będzie dopiero za tydzień. Jak zwykle warto zarezerwować dużo czasu, dobrze zaplanować dzień i zatroszczyć się o wygodne obuwie

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle!
film

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle! 0 0

Podczas inauguracyjnego konkursu Letniego Grand Prix 2018 na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle reprezentacja Polski zajęła pierwsze miejsce osiągając rekordową przewagę 71,3 punktu nad drugimi w klasyfikacji Niemcami. Trzecie miejsce przypadło Norwegom

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty 15 2

Przebudowany po drugim spadku z rzędu zespół z Łęcznej w pierwszym meczu nowego sezonu wywalczył punkt w Wejherowie chociaż po niespełna pół godzinie gry przegrywał 0:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2 3 0

Po sparingu Stali z Tomasovią zdecydowanie lepsze humory panują w obozie czwartoligowca. Drużyna Pawła Babiarza ograła beniaminka III ligi 4:2

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów
galeria

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów 2 2

Zawodnik Agrosu Zamość w piątek został mistrzem Polski w biegu na 100 metrów, a w sobotę zapewnił sobie awans do finałowego biegu na dwa razy dłuższym dystansie.

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę?

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę? 0 4

Pierwszy wyjazd do pracy za granicą może wiązać się z dużym stresem. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, by uniknąć niepotrzebnych nerwów.

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0 0 4

Piłkarze Rafała Borysiuka ostro postrzelali przy okazji sobotniego meczu kontrolnego z Włodawianką. Zawody zakończyły się zwycięstwem trzecioligowca 7:0. Rywale pod okiem Marka Droba ćwiczą jednak dopiero od tygodnia i tak naprawdę budują nową drużynę

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia
28 lipca 2018, 0:00

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia 1 0

Co Gdzie Kiedy. 28 lipca odbędzie się pierwsza w historii letnia edycja Botanicznej Piątki na terenie Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.