Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

5 lutego 2011 r.
11:01
Edytuj ten wpis

Mucha straci "jedynkę" na liście PO?

Autor: Zdjęcie autora Wprost opr. er
0 38 A A
Po medialnej burzy posłanka  rozesłała oświadczenie, w którym wyraziła "bardzo głębokie ubolewanie
Po medialnej burzy posłanka rozesłała oświadczenie, w którym wyraziła \"bardzo głębokie ubolewanie

Według tygodnika Wprost Joanna Mucha straci pierwsze miejsce na lubelskiej liście PO w wyborach do Sejmu. Tygodnik powołuje się na nieoficjalne informacje od jednego z działaczy lubelskiej PO.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ma być to efekt wywiadu z posłanką, który ukazał się w partyjnej gazetce "Pogłos”. Mucha – specjalistka od ekonomiki służby zdrowia – wyliczała w nim przykłady patologii w finansowaniu leczenia. Padła tam wypowiedz, że "starsi ludzie chodzą do lekarza dla rozrywki” czy pytanie "Tylko jaki jest sens wykonywania takiej operacji u 85-latka, który nie chodzi i nie będzie chodzić, bo się nie zrehabilituje?”.

Posłanka tłumaczyła potem, że tekst autoryzowała przez telefon, w pośpiechu i stąd do wywiadu mogły wkraść się niedobre sformułowania.

Potem rozesłała oświadczenie, w którym wyraziła "bardzo głębokie ubolewanie nad zaistniałą sytuacją”. Zapowiedziała, że na swojej stronie internetowej opublikuje "rzetelnie” autoryzowany wywiad.

– Mucha miała dostać pierwsze miejsce na liście, ale po czymś takim jej szanse spadły do zera. Może zapomnieć o jedynce – powiedział Wprost członek władz lubelskiej PO.

Szef regionalnych struktur Stanisław Żmijan był ostrożniejszy. - Mam nadzieję, że to wypadek przy pracy. Nie chciałbym przesądzać, że ten wywiad wpłynie na jej pozycję na liście, ale pani poseł, tak jak zresztą my wszyscy, powinna uważać na to, co mówi – powiedział tygodnikowi.

Komentarze 38

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
PATRON / 7 lutego 2011 o 10:35
0
[quote name='M' timestamp='1296991724' post='433938']
widać że twoja wypowiedz jest tendencyjna i jednostronna. Mozna w ciemno stwierdzić że jak w tekście ktoś obraża żyda, murzyna albo wyzywa po to jest zwolennikiem umiłowanej partii pis. A jak pojawia się dmowski to już wręcz rzuca w stronę giertycha. Typowa szlacheckie myślenie i bujanie w obłakach, kim to my nie jesteśmy a potem się okazuje że Polska ma ledwo zipiącą energetykę, zero dróg, zero samolotów dla vipów, rozmontowaną marynarkę, kilkanaście psujących się samolotów itd itd. Jesteśmy średnim państwem na glinianych nogach. Ale to zwolennikom pisu nie przeszkadza machać szabelką jacy my jesteśmy ważni i silni.Ale nie jestesmy.Bo obywatele silnego państwa nie myją tyłków starym niemcom czy nie zmywaja garów anglikom. To wyznacza statut honoru i mozliwości nie głupie gadanie. Ps nie twierdzę że po jest super. W polskiej polityce nic nie jest super. To jedna wielka rodzina robiąca w jajo całą resztę. Wszyscy byli wszędzie tylko zmienili szyld
[/quote]
Twoja wypowiedź z kolei jest pełna merytorycznych błędów.To ty opierasz się na tendencyjnych stereotypach. 1-Nikogo nie obrażam. Stwierdzam tylko, że PO opiera się o dawną Unie wolności i Kongres Liberalno-Demokratyczny. No chyba, że Bronisław Geremek (Samuel Lewertow) nie był żydem tylko Eskimosem. A że oszuści, no chyba mi nie powiesz, że realizują obietnice wyborcze. 2- "Dmowski" piszemy z wielkiej litery, bo to nazwisko. 3- Nie Dmowski "ciągnie" do Giertycha, tylko na odwrót. 4- Dmowski miał dość krytyczny stosunek do szlachty. 5- To, że nie jesteśmy silnym państwem w dużej mierze zawdzięczamy obecnie rządzącym. 6- Obecna polityka uległości wobec wszystkich nie tylko nie przynosi rezultatów, ale rujnuje resztki szacunku dla naszego kraju. 7- Pakiety większościowe naszej energetyki sprzedaje właśnie PO. 8- Wojnę o samoloty zaczęła PO i prowadziła ją do Tragedii Smoleńskiej. 9- Armię też położył min. Klich, za PiS armia miała o wiele większy budżet. 10- Jeśli chodzi o "zmianę szyldów", to polecam film zamieszczony na you tube pt. "Nocna zmiana". Przypomnisz sobie, albo dowiesz się o zmianach szyldów. Warto poświęcić godzinkę. W takim krótkim tekście tyle nieścisłości? No no. Pogratulować wiedzy.
[quote name='M' timestamp='1296991724' post='433938']
widać że twoja wypowiedz jest tendencyjna i jednostronna. Mozna w ciemno stwierdzić że jak w tekście ktoś obraża żyda, murzyna albo wyzywa po to jest zwolennikiem umiłowanej partii pis. A jak pojawia się dmowski to już wręcz rzuca w stronę giertycha. Typowa szlacheckie myślenie i bujanie w obłakach, kim to my nie jesteśmy a potem się okazuje że Polska ma ledwo zipiącą energetykę, zero dróg, zero samolotów dla vipów, rozmontowaną marynarkę, kilkanaście psujący... rozwiń
Avatar
Zenobi / 6 lutego 2011 o 20:38
0
Proponuję pisać kawały o Musze, a nie o blondynkach. Z drugiej strony, jakim trzeba być złym, aby odmawiać leczenia 85 letniej osobie - może się i nie zrehabilituje i nie będzie chodzić, ale siądzie na łóżku i nie będzie cierpieć bólu. Obecność posłanki Muchy w polityce potwierdzi tylko niską jakość PO i moralności polityków polskich.
Avatar
joł / 6 lutego 2011 o 19:48
0
Ona NIC nie zrobiła dla Lublina i woj. Lubelskiego w ogóle. Grzeje tylko dupsko w warszawie i myśoi cyckami zamiast głową - typowy platformers
Avatar
gosc / 6 lutego 2011 o 18:13
0
[quote name='po' timestamp='1297010275' post='434029']
to se polata the east, polish fly. 'Pragmatyczne' podejście do starszyzny narodowej oraz jej problemów zdrowotnych, czy też długa lista osiągnięć w walce o miejsce Lublina i Lubelszczyzny w polityce państwowej gwarantują sukces długonogiej muszce. Pani much wraz z inną przedstawicielką lubelskiej awiacji tj. panią gąsior wielce rozsławiły region oraz jego elity partyjne.
[/quote]
Wybierajmy kobiety z Lubeszczyzny ktore cos zrobily dla swoich miast i wsi a takie sa. Nie podoba mi sie glosowanie "bede glosowal na nia bo jest ladna" . Nie to zloto co sie swieci.
[quote name='po' timestamp='1297010275' post='434029']
to se polata the east, polish fly. 'Pragmatyczne' podejście do starszyzny narodowej oraz jej problemów zdrowotnych, czy też długa lista osiągnięć w walce o miejsce Lublina i Lubelszczyzny w polityce państwowej gwarantują sukces długonogiej muszce. Pani much wraz z inną przedstawicielką lubelskiej awiacji tj. panią gąsior wielce rozsławiły region oraz jego elity partyjne.
[/quote]
Wybierajmy kobiety z Lubeszczyzny ktore cos zrobily dla s... rozwiń
Avatar
po / 6 lutego 2011 o 17:37
0
to se polata the east, polish fly. 'Pragmatyczne' podejście do starszyzny narodowej oraz jej problemów zdrowotnych, czy też długa lista osiągnięć w walce o miejsce Lublina i Lubelszczyzny w polityce państwowej gwarantują sukces długonogiej muszce. Pani much wraz z inną przedstawicielką lubelskiej awiacji tj. panią gąsior wielce rozsławiły region oraz jego elity partyjne.
Avatar
M / 6 lutego 2011 o 12:28
0
widać że twoja wypowiedz jest tendencyjna i jednostronna. Mozna w ciemno stwierdzić że jak w tekście ktoś obraża żyda, murzyna albo wyzywa po to jest zwolennikiem umiłowanej partii pis. A jak pojawia się dmowski to już wręcz rzuca w stronę giertycha. Typowa szlacheckie myślenie i bujanie w obłakach, kim to my nie jesteśmy a potem się okazuje że Polska ma ledwo zipiącą energetykę, zero dróg, zero samolotów dla vipów, rozmontowaną marynarkę, kilkanaście psujących się samolotów itd itd. Jesteśmy średnim państwem na glinianych nogach. Ale to zwolennikom pisu nie przeszkadza machać szabelką jacy my jesteśmy ważni i silni.Ale nie jestesmy.Bo obywatele silnego państwa nie myją tyłków starym niemcom czy nie zmywaja garów anglikom. To wyznacza statut honoru i mozliwości nie głupie gadanie. Ps nie twierdzę że po jest super. W polskiej polityce nic nie jest super. To jedna wielka rodzina robiąca w jajo całą resztę. Wszyscy byli wszędzie tylko zmienili szyld
widać że twoja wypowiedz jest tendencyjna i jednostronna. Mozna w ciemno stwierdzić że jak w tekście ktoś obraża żyda, murzyna albo wyzywa po to jest zwolennikiem umiłowanej partii pis. A jak pojawia się dmowski to już wręcz rzuca w stronę giertycha. Typowa szlacheckie myślenie i bujanie w obłakach, kim to my nie jesteśmy a potem się okazuje że Polska ma ledwo zipiącą energetykę, zero dróg, zero samolotów dla vipów, rozmontowaną marynarkę, kilkanaście psujących się samolotów itd itd. Jesteśmy średnim państwem na glinianych nogach. Ale to zwo... rozwiń
Avatar
PATRON / 6 lutego 2011 o 11:41
0
[quote name='Brak wyboru' timestamp='1296982671' post='433896']
Widzicie Jedynkę w Platformie??? bo ja nie widzę ani jedynki ani dwójki ani trójki
Czołówka lubelskiej PO zrobiła w ostatnim czasie tak wiele błędów że jest to aż niemozliwe by zaliczyć tyle wpadek
-afera bukietowa, wpadka z wywiadem, skandaliczne słowa po wygraniu s-17.Dodatkwoo wciągnięcie lublina w walki między schetyną a tuskiem.Platforma w lublina jak żadna inna w kraju ma jakąs ogromną moc to samounicestwiania siebie. Co ma zrobić lubelskim miejski wykształcony wyborca.
Zostaje Pis którego ludzie się niczym nie wyróżnili mimo mega strategi na ścianę wschodnią. A raczej mega wykorzystywania biedy i zacofania jej głównie wiejskich i napływowych mieszkańców. Żadnego lidera. Jesli Pis nie ma ludzi na prezydentów miast polski wschodniej to jak może mieć liderów na wyższy palramentarny poziom.Partia szeregowych działaczy. Psl najsilniejsza u nas i na mazowszu. Co przez tyle lat zrobiła dla lubelszczyzny.Zupelnie niewiele.Sld pierwsza alternatywa po PO.Starzy zgrani działacze z epoki millera.
Sumując wyborca lubelski powinien zostać w domu żeby nie wybrać złego od jeszcze bardziej gorszego
[/quote]
Ja jednak sugeruję i życzę więcej optymizmu. Ja do tego podchodzę tak: Trzeba zrozumieć, że byt przeciętnej jednostki zależy od kondycji Państwa (ale chodzi o Państwo polskie a nie państwo Palikotowie, Tuskowie, Komorowscy, Schetynowie czy inni). Polska w swej historii była silna zawsze wtedy gdy realizowała WŁASNĄ politykę zagraniczną i gospodarczą. Można się opierać przy tym na pewnych sojuszach, ale nie opierać całej strategii o nie. Jeżeli Państwo będzie chciało się rozwijać powinno stawiać na jego młodych obywateli, na ich edukację, wychowanie patriotyczne, tworzenie dla nich miejsc pracy i wreszcie na politykę prorodzinną. I nie mam tu na myśli dawania czegoś za free (jak to miało być w socjalizmie, a jak było każdy wie), tylko na stwarzaniu możliwości rozwoju. Gdy to już sobie uświadomimy, należy przeanalizować rządy poszczególnych partii i ludzi (większość jest nam już znana z przeszłości) a następnie porównać je z tym co według nas jest istotne. Ale nie myślmy tylko o sobie, bo łatwo padniemy ofiarą jakiegoś populisty, tylko spójrzmy szerzej, pokoleniowo. Mając takie porównanie wybierzmy sobie partię najbardziej zgodną z naszymi poglądami i głosujmy na nią we wszystkich wyborach mając nadzieję, że kiedyś nam się uda. Nie ma ludzi i partii idealnych, ale na pewno coś się uda wybrać. W zrozumieniu wielu kwestii związanych z wartościami, które powinny być ważne dla obywatela, ale najważniejsze dla polskiego polityka może istotnie pomóc Roman Dmowski. Szczerze polecam.
[quote name='Brak wyboru' timestamp='1296982671' post='433896']
Widzicie Jedynkę w Platformie??? bo ja nie widzę ani jedynki ani dwójki ani trójki
Czołówka lubelskiej PO zrobiła w ostatnim czasie tak wiele błędów że jest to aż niemozliwe by zaliczyć tyle wpadek
-afera bukietowa, wpadka z wywiadem, skandaliczne słowa po wygraniu s-17.Dodatkwoo wciągnięcie lublina w walki między schetyną a tuskiem.Platforma w lublina jak żadna inna w kraju ma jakąs ogromną moc to samounicestwiania siebie. Co ma zrobić ... rozwiń
Avatar
PATRON / 6 lutego 2011 o 10:58
0
[quote name='gosc' timestamp='1296940479' post='433842']
Mucha I Karpinski to ludzie Schetyny a nie premiera Tuska. To Mucha i Karpinski nasrali w lubelska platforme.To oni urzadzili za namowa Schetyny Palikota. Gonic takich co sraja we wlasne gniazdo.Ani Mucha ani Karp[iski nic dla Lublina nie zrobili a do tego zniszczyli Palikota, co mogl duzo zrobic .Palikot to czlowiek Tuska.Szkoda ze premier go nie obronil bo by byl przydatny i premierowi i platformie.Popieram poglady pana Palikota a szkoda ze ludzie jeszcze do tego nie dorosli. Trzeba czasu zeby go rozumieli.
[/quote]
Problem w tym, że masz kłopoty z realnym postrzeganiem rzeczywistości. To nie "ludzie nie dorośli", tylko ty nie dorosłeś, bo bredzisz jakbyś się urodził wczoraj. Nie pitol, że Palikot "mógł dużo zrobić". Gdyby chciał i gdyby mu zależało na wyborcach i Lubelszczyźnie to by coś zrobił. Miał na to ponad trzy lata w partii rządzącej. Ewakuował się z niej jak szczur przed wyborami. Zamiast tworzyć "Przyjazne państwo" lansował się z gumowymi gadżetami po studiach dziennikarskich. A skoro mówisz, że był "człowiekiem Tuska", to tylko źle świadczy o premierze. Ja nigdy nie miałem złudzeń jeśli chodzi o PO (postżydowskich oszustów), ale śmieszy mnie jak teraz wyborcy PO budzą się z ręką w nocniku, albo miotają się na boki nie rozumiejąc co się nagle stało. Kończy się kadencja, a z cudów PO zostało DNO. Szkoda tylko zmarnowanych kolejnych 4 lat. A zaczynało już być normalnie.
[quote name='gosc' timestamp='1296940479' post='433842']
Mucha I Karpinski to ludzie Schetyny a nie premiera Tuska. To Mucha i Karpinski nasrali w lubelska platforme.To oni urzadzili za namowa Schetyny Palikota. Gonic takich co sraja we wlasne gniazdo.Ani Mucha ani Karp[iski nic dla Lublina nie zrobili a do tego zniszczyli Palikota, co mogl duzo zrobic .Palikot to czlowiek Tuska.Szkoda ze premier go nie obronil bo by byl przydatny i premierowi i platformie.Popieram poglady pana Palikota a szkoda ze ludzie jeszcz... rozwiń
Avatar
Brak wyboru / 6 lutego 2011 o 09:57
0
Widzicie Jedynkę w Platformie??? bo ja nie widzę ani jedynki ani dwójki ani trójki
Czołówka lubelskiej PO zrobiła w ostatnim czasie tak wiele błędów że jest to aż niemozliwe by zaliczyć tyle wpadek
-afera bukietowa, wpadka z wywiadem, skandaliczne słowa po wygraniu s-17.Dodatkwoo wciągnięcie lublina w walki między schetyną a tuskiem.Platforma w lublina jak żadna inna w kraju ma jakąs ogromną moc to samounicestwiania siebie. Co ma zrobić lubelskim miejski wykształcony wyborca.
Zostaje Pis którego ludzie się niczym nie wyróżnili mimo mega strategi na ścianę wschodnią. A raczej mega wykorzystywania biedy i zacofania jej głównie wiejskich i napływowych mieszkańców. Żadnego lidera. Jesli Pis nie ma ludzi na prezydentów miast polski wschodniej to jak może mieć liderów na wyższy palramentarny poziom.Partia szeregowych działaczy. Psl najsilniejsza u nas i na mazowszu. Co przez tyle lat zrobiła dla lubelszczyzny.Zupelnie niewiele.Sld pierwsza alternatywa po PO.Starzy zgrani działacze z epoki millera.
Sumując wyborca lubelski powinien zostać w domu żeby nie wybrać złego od jeszcze bardziej gorszego
Widzicie Jedynkę w Platformie??? bo ja nie widzę ani jedynki ani dwójki ani trójki
Czołówka lubelskiej PO zrobiła w ostatnim czasie tak wiele błędów że jest to aż niemozliwe by zaliczyć tyle wpadek
-afera bukietowa, wpadka z wywiadem, skandaliczne słowa po wygraniu s-17.Dodatkwoo wciągnięcie lublina w walki między schetyną a tuskiem.Platforma w lublina jak żadna inna w kraju ma jakąs ogromną moc to samounicestwiania siebie. Co ma zrobić lubelskim miejski wykształcony wyborca.
Zostaje Pis którego ludzie się niczym nie wyróż... rozwiń
Avatar
gosc / 5 lutego 2011 o 22:14
0
[quote name='żbik' timestamp='1296909982' post='433652']
Wielka mi to Mucha , a to tylko zwykła mała muszka i to na dodatek owocówka. Znowu PiS się cieszy , a Donald wścieka . Gafa,za gafą.
[/quote]
Mucha I Karpinski to ludzie Schetyny a nie premiera Tuska. To Mucha i Karpinski nasrali w lubelska platforme.To oni urzadzili za namowa Schetyny Palikota. Gonic takich co sraja we wlasne gniazdo.Ani Mucha ani Karp[iski nic dla Lublina nie zrobili a do tego zniszczyli Palikota, co mogl duzo zrobic .Palikot to czlowiek Tuska.Szkoda ze premier go nie obronil bo by byl przydatny i premierowi i platformie.Popieram poglady pana Palikota a szkoda ze ludzie jeszcze do tego nie dorosli. Trzeba czasu zeby go rozumieli.
[quote name='żbik' timestamp='1296909982' post='433652']
Wielka mi to Mucha , a to tylko zwykła mała muszka i to na dodatek owocówka. Znowu PiS się cieszy , a Donald wścieka . Gafa,za gafą.
[/quote]
Mucha I Karpinski to ludzie Schetyny a nie premiera Tuska. To Mucha i Karpinski nasrali w lubelska platforme.To oni urzadzili za namowa Schetyny Palikota. Gonic takich co sraja we wlasne gniazdo.Ani Mucha ani Karp[iski nic dla Lublina nie zrobili a do tego zniszczyli Palikota, co mogl duzo zrobic .Pali... rozwiń
Avatar
PATRON / 7 lutego 2011 o 10:35
0
[quote name='M' timestamp='1296991724' post='433938']
widać że twoja wypowiedz jest tendencyjna i jednostronna. Mozna w ciemno stwierdzić że jak w tekście ktoś obraża żyda, murzyna albo wyzywa po to jest zwolennikiem umiłowanej partii pis. A jak pojawia się dmowski to już wręcz rzuca w stronę giertycha. Typowa szlacheckie myślenie i bujanie w obłakach, kim to my nie jesteśmy a potem się okazuje że Polska ma ledwo zipiącą energetykę, zero dróg, zero samolotów dla vipów, rozmontowaną marynarkę, kilkanaście psujących się samolotów itd itd. Jesteśmy średnim państwem na glinianych nogach. Ale to zwolennikom pisu nie przeszkadza machać szabelką jacy my jesteśmy ważni i silni.Ale nie jestesmy.Bo obywatele silnego państwa nie myją tyłków starym niemcom czy nie zmywaja garów anglikom. To wyznacza statut honoru i mozliwości nie głupie gadanie. Ps nie twierdzę że po jest super. W polskiej polityce nic nie jest super. To jedna wielka rodzina robiąca w jajo całą resztę. Wszyscy byli wszędzie tylko zmienili szyld
[/quote]
Twoja wypowiedź z kolei jest pełna merytorycznych błędów.To ty opierasz się na tendencyjnych stereotypach. 1-Nikogo nie obrażam. Stwierdzam tylko, że PO opiera się o dawną Unie wolności i Kongres Liberalno-Demokratyczny. No chyba, że Bronisław Geremek (Samuel Lewertow) nie był żydem tylko Eskimosem. A że oszuści, no chyba mi nie powiesz, że realizują obietnice wyborcze. 2- "Dmowski" piszemy z wielkiej litery, bo to nazwisko. 3- Nie Dmowski "ciągnie" do Giertycha, tylko na odwrót. 4- Dmowski miał dość krytyczny stosunek do szlachty. 5- To, że nie jesteśmy silnym państwem w dużej mierze zawdzięczamy obecnie rządzącym. 6- Obecna polityka uległości wobec wszystkich nie tylko nie przynosi rezultatów, ale rujnuje resztki szacunku dla naszego kraju. 7- Pakiety większościowe naszej energetyki sprzedaje właśnie PO. 8- Wojnę o samoloty zaczęła PO i prowadziła ją do Tragedii Smoleńskiej. 9- Armię też położył min. Klich, za PiS armia miała o wiele większy budżet. 10- Jeśli chodzi o "zmianę szyldów", to polecam film zamieszczony na you tube pt. "Nocna zmiana". Przypomnisz sobie, albo dowiesz się o zmianach szyldów. Warto poświęcić godzinkę. W takim krótkim tekście tyle nieścisłości? No no. Pogratulować wiedzy.
[quote name='M' timestamp='1296991724' post='433938']
widać że twoja wypowiedz jest tendencyjna i jednostronna. Mozna w ciemno stwierdzić że jak w tekście ktoś obraża żyda, murzyna albo wyzywa po to jest zwolennikiem umiłowanej partii pis. A jak pojawia się dmowski to już wręcz rzuca w stronę giertycha. Typowa szlacheckie myślenie i bujanie w obłakach, kim to my nie jesteśmy a potem się okazuje że Polska ma ledwo zipiącą energetykę, zero dróg, zero samolotów dla vipów, rozmontowaną marynarkę, kilkanaście psujący... rozwiń
Avatar
Zenobi / 6 lutego 2011 o 20:38
0
Proponuję pisać kawały o Musze, a nie o blondynkach. Z drugiej strony, jakim trzeba być złym, aby odmawiać leczenia 85 letniej osobie - może się i nie zrehabilituje i nie będzie chodzić, ale siądzie na łóżku i nie będzie cierpieć bólu. Obecność posłanki Muchy w polityce potwierdzi tylko niską jakość PO i moralności polityków polskich.
Avatar
joł / 6 lutego 2011 o 19:48
0
Ona NIC nie zrobiła dla Lublina i woj. Lubelskiego w ogóle. Grzeje tylko dupsko w warszawie i myśoi cyckami zamiast głową - typowy platformers
Avatar
gosc / 6 lutego 2011 o 18:13
0
[quote name='po' timestamp='1297010275' post='434029']
to se polata the east, polish fly. 'Pragmatyczne' podejście do starszyzny narodowej oraz jej problemów zdrowotnych, czy też długa lista osiągnięć w walce o miejsce Lublina i Lubelszczyzny w polityce państwowej gwarantują sukces długonogiej muszce. Pani much wraz z inną przedstawicielką lubelskiej awiacji tj. panią gąsior wielce rozsławiły region oraz jego elity partyjne.
[/quote]
Wybierajmy kobiety z Lubeszczyzny ktore cos zrobily dla swoich miast i wsi a takie sa. Nie podoba mi sie glosowanie "bede glosowal na nia bo jest ladna" . Nie to zloto co sie swieci.
[quote name='po' timestamp='1297010275' post='434029']
to se polata the east, polish fly. 'Pragmatyczne' podejście do starszyzny narodowej oraz jej problemów zdrowotnych, czy też długa lista osiągnięć w walce o miejsce Lublina i Lubelszczyzny w polityce państwowej gwarantują sukces długonogiej muszce. Pani much wraz z inną przedstawicielką lubelskiej awiacji tj. panią gąsior wielce rozsławiły region oraz jego elity partyjne.
[/quote]
Wybierajmy kobiety z Lubeszczyzny ktore cos zrobily dla s... rozwiń
Avatar
po / 6 lutego 2011 o 17:37
0
to se polata the east, polish fly. 'Pragmatyczne' podejście do starszyzny narodowej oraz jej problemów zdrowotnych, czy też długa lista osiągnięć w walce o miejsce Lublina i Lubelszczyzny w polityce państwowej gwarantują sukces długonogiej muszce. Pani much wraz z inną przedstawicielką lubelskiej awiacji tj. panią gąsior wielce rozsławiły region oraz jego elity partyjne.
Avatar
M / 6 lutego 2011 o 12:28
0
widać że twoja wypowiedz jest tendencyjna i jednostronna. Mozna w ciemno stwierdzić że jak w tekście ktoś obraża żyda, murzyna albo wyzywa po to jest zwolennikiem umiłowanej partii pis. A jak pojawia się dmowski to już wręcz rzuca w stronę giertycha. Typowa szlacheckie myślenie i bujanie w obłakach, kim to my nie jesteśmy a potem się okazuje że Polska ma ledwo zipiącą energetykę, zero dróg, zero samolotów dla vipów, rozmontowaną marynarkę, kilkanaście psujących się samolotów itd itd. Jesteśmy średnim państwem na glinianych nogach. Ale to zwolennikom pisu nie przeszkadza machać szabelką jacy my jesteśmy ważni i silni.Ale nie jestesmy.Bo obywatele silnego państwa nie myją tyłków starym niemcom czy nie zmywaja garów anglikom. To wyznacza statut honoru i mozliwości nie głupie gadanie. Ps nie twierdzę że po jest super. W polskiej polityce nic nie jest super. To jedna wielka rodzina robiąca w jajo całą resztę. Wszyscy byli wszędzie tylko zmienili szyld
widać że twoja wypowiedz jest tendencyjna i jednostronna. Mozna w ciemno stwierdzić że jak w tekście ktoś obraża żyda, murzyna albo wyzywa po to jest zwolennikiem umiłowanej partii pis. A jak pojawia się dmowski to już wręcz rzuca w stronę giertycha. Typowa szlacheckie myślenie i bujanie w obłakach, kim to my nie jesteśmy a potem się okazuje że Polska ma ledwo zipiącą energetykę, zero dróg, zero samolotów dla vipów, rozmontowaną marynarkę, kilkanaście psujących się samolotów itd itd. Jesteśmy średnim państwem na glinianych nogach. Ale to zwo... rozwiń
Avatar
PATRON / 6 lutego 2011 o 11:41
0
[quote name='Brak wyboru' timestamp='1296982671' post='433896']
Widzicie Jedynkę w Platformie??? bo ja nie widzę ani jedynki ani dwójki ani trójki
Czołówka lubelskiej PO zrobiła w ostatnim czasie tak wiele błędów że jest to aż niemozliwe by zaliczyć tyle wpadek
-afera bukietowa, wpadka z wywiadem, skandaliczne słowa po wygraniu s-17.Dodatkwoo wciągnięcie lublina w walki między schetyną a tuskiem.Platforma w lublina jak żadna inna w kraju ma jakąs ogromną moc to samounicestwiania siebie. Co ma zrobić lubelskim miejski wykształcony wyborca.
Zostaje Pis którego ludzie się niczym nie wyróżnili mimo mega strategi na ścianę wschodnią. A raczej mega wykorzystywania biedy i zacofania jej głównie wiejskich i napływowych mieszkańców. Żadnego lidera. Jesli Pis nie ma ludzi na prezydentów miast polski wschodniej to jak może mieć liderów na wyższy palramentarny poziom.Partia szeregowych działaczy. Psl najsilniejsza u nas i na mazowszu. Co przez tyle lat zrobiła dla lubelszczyzny.Zupelnie niewiele.Sld pierwsza alternatywa po PO.Starzy zgrani działacze z epoki millera.
Sumując wyborca lubelski powinien zostać w domu żeby nie wybrać złego od jeszcze bardziej gorszego
[/quote]
Ja jednak sugeruję i życzę więcej optymizmu. Ja do tego podchodzę tak: Trzeba zrozumieć, że byt przeciętnej jednostki zależy od kondycji Państwa (ale chodzi o Państwo polskie a nie państwo Palikotowie, Tuskowie, Komorowscy, Schetynowie czy inni). Polska w swej historii była silna zawsze wtedy gdy realizowała WŁASNĄ politykę zagraniczną i gospodarczą. Można się opierać przy tym na pewnych sojuszach, ale nie opierać całej strategii o nie. Jeżeli Państwo będzie chciało się rozwijać powinno stawiać na jego młodych obywateli, na ich edukację, wychowanie patriotyczne, tworzenie dla nich miejsc pracy i wreszcie na politykę prorodzinną. I nie mam tu na myśli dawania czegoś za free (jak to miało być w socjalizmie, a jak było każdy wie), tylko na stwarzaniu możliwości rozwoju. Gdy to już sobie uświadomimy, należy przeanalizować rządy poszczególnych partii i ludzi (większość jest nam już znana z przeszłości) a następnie porównać je z tym co według nas jest istotne. Ale nie myślmy tylko o sobie, bo łatwo padniemy ofiarą jakiegoś populisty, tylko spójrzmy szerzej, pokoleniowo. Mając takie porównanie wybierzmy sobie partię najbardziej zgodną z naszymi poglądami i głosujmy na nią we wszystkich wyborach mając nadzieję, że kiedyś nam się uda. Nie ma ludzi i partii idealnych, ale na pewno coś się uda wybrać. W zrozumieniu wielu kwestii związanych z wartościami, które powinny być ważne dla obywatela, ale najważniejsze dla polskiego polityka może istotnie pomóc Roman Dmowski. Szczerze polecam.
[quote name='Brak wyboru' timestamp='1296982671' post='433896']
Widzicie Jedynkę w Platformie??? bo ja nie widzę ani jedynki ani dwójki ani trójki
Czołówka lubelskiej PO zrobiła w ostatnim czasie tak wiele błędów że jest to aż niemozliwe by zaliczyć tyle wpadek
-afera bukietowa, wpadka z wywiadem, skandaliczne słowa po wygraniu s-17.Dodatkwoo wciągnięcie lublina w walki między schetyną a tuskiem.Platforma w lublina jak żadna inna w kraju ma jakąs ogromną moc to samounicestwiania siebie. Co ma zrobić ... rozwiń
Avatar
PATRON / 6 lutego 2011 o 10:58
0
[quote name='gosc' timestamp='1296940479' post='433842']
Mucha I Karpinski to ludzie Schetyny a nie premiera Tuska. To Mucha i Karpinski nasrali w lubelska platforme.To oni urzadzili za namowa Schetyny Palikota. Gonic takich co sraja we wlasne gniazdo.Ani Mucha ani Karp[iski nic dla Lublina nie zrobili a do tego zniszczyli Palikota, co mogl duzo zrobic .Palikot to czlowiek Tuska.Szkoda ze premier go nie obronil bo by byl przydatny i premierowi i platformie.Popieram poglady pana Palikota a szkoda ze ludzie jeszcze do tego nie dorosli. Trzeba czasu zeby go rozumieli.
[/quote]
Problem w tym, że masz kłopoty z realnym postrzeganiem rzeczywistości. To nie "ludzie nie dorośli", tylko ty nie dorosłeś, bo bredzisz jakbyś się urodził wczoraj. Nie pitol, że Palikot "mógł dużo zrobić". Gdyby chciał i gdyby mu zależało na wyborcach i Lubelszczyźnie to by coś zrobił. Miał na to ponad trzy lata w partii rządzącej. Ewakuował się z niej jak szczur przed wyborami. Zamiast tworzyć "Przyjazne państwo" lansował się z gumowymi gadżetami po studiach dziennikarskich. A skoro mówisz, że był "człowiekiem Tuska", to tylko źle świadczy o premierze. Ja nigdy nie miałem złudzeń jeśli chodzi o PO (postżydowskich oszustów), ale śmieszy mnie jak teraz wyborcy PO budzą się z ręką w nocniku, albo miotają się na boki nie rozumiejąc co się nagle stało. Kończy się kadencja, a z cudów PO zostało DNO. Szkoda tylko zmarnowanych kolejnych 4 lat. A zaczynało już być normalnie.
[quote name='gosc' timestamp='1296940479' post='433842']
Mucha I Karpinski to ludzie Schetyny a nie premiera Tuska. To Mucha i Karpinski nasrali w lubelska platforme.To oni urzadzili za namowa Schetyny Palikota. Gonic takich co sraja we wlasne gniazdo.Ani Mucha ani Karp[iski nic dla Lublina nie zrobili a do tego zniszczyli Palikota, co mogl duzo zrobic .Palikot to czlowiek Tuska.Szkoda ze premier go nie obronil bo by byl przydatny i premierowi i platformie.Popieram poglady pana Palikota a szkoda ze ludzie jeszcz... rozwiń
Avatar
Brak wyboru / 6 lutego 2011 o 09:57
0
Widzicie Jedynkę w Platformie??? bo ja nie widzę ani jedynki ani dwójki ani trójki
Czołówka lubelskiej PO zrobiła w ostatnim czasie tak wiele błędów że jest to aż niemozliwe by zaliczyć tyle wpadek
-afera bukietowa, wpadka z wywiadem, skandaliczne słowa po wygraniu s-17.Dodatkwoo wciągnięcie lublina w walki między schetyną a tuskiem.Platforma w lublina jak żadna inna w kraju ma jakąs ogromną moc to samounicestwiania siebie. Co ma zrobić lubelskim miejski wykształcony wyborca.
Zostaje Pis którego ludzie się niczym nie wyróżnili mimo mega strategi na ścianę wschodnią. A raczej mega wykorzystywania biedy i zacofania jej głównie wiejskich i napływowych mieszkańców. Żadnego lidera. Jesli Pis nie ma ludzi na prezydentów miast polski wschodniej to jak może mieć liderów na wyższy palramentarny poziom.Partia szeregowych działaczy. Psl najsilniejsza u nas i na mazowszu. Co przez tyle lat zrobiła dla lubelszczyzny.Zupelnie niewiele.Sld pierwsza alternatywa po PO.Starzy zgrani działacze z epoki millera.
Sumując wyborca lubelski powinien zostać w domu żeby nie wybrać złego od jeszcze bardziej gorszego
Widzicie Jedynkę w Platformie??? bo ja nie widzę ani jedynki ani dwójki ani trójki
Czołówka lubelskiej PO zrobiła w ostatnim czasie tak wiele błędów że jest to aż niemozliwe by zaliczyć tyle wpadek
-afera bukietowa, wpadka z wywiadem, skandaliczne słowa po wygraniu s-17.Dodatkwoo wciągnięcie lublina w walki między schetyną a tuskiem.Platforma w lublina jak żadna inna w kraju ma jakąs ogromną moc to samounicestwiania siebie. Co ma zrobić lubelskim miejski wykształcony wyborca.
Zostaje Pis którego ludzie się niczym nie wyróż... rozwiń
Avatar
gosc / 5 lutego 2011 o 22:14
0
[quote name='żbik' timestamp='1296909982' post='433652']
Wielka mi to Mucha , a to tylko zwykła mała muszka i to na dodatek owocówka. Znowu PiS się cieszy , a Donald wścieka . Gafa,za gafą.
[/quote]
Mucha I Karpinski to ludzie Schetyny a nie premiera Tuska. To Mucha i Karpinski nasrali w lubelska platforme.To oni urzadzili za namowa Schetyny Palikota. Gonic takich co sraja we wlasne gniazdo.Ani Mucha ani Karp[iski nic dla Lublina nie zrobili a do tego zniszczyli Palikota, co mogl duzo zrobic .Palikot to czlowiek Tuska.Szkoda ze premier go nie obronil bo by byl przydatny i premierowi i platformie.Popieram poglady pana Palikota a szkoda ze ludzie jeszcze do tego nie dorosli. Trzeba czasu zeby go rozumieli.
[quote name='żbik' timestamp='1296909982' post='433652']
Wielka mi to Mucha , a to tylko zwykła mała muszka i to na dodatek owocówka. Znowu PiS się cieszy , a Donald wścieka . Gafa,za gafą.
[/quote]
Mucha I Karpinski to ludzie Schetyny a nie premiera Tuska. To Mucha i Karpinski nasrali w lubelska platforme.To oni urzadzili za namowa Schetyny Palikota. Gonic takich co sraja we wlasne gniazdo.Ani Mucha ani Karp[iski nic dla Lublina nie zrobili a do tego zniszczyli Palikota, co mogl duzo zrobic .Pali... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 38

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 0

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 25 11

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 12 8

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 36 15

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1 11 0

Wisła Puławy wygrała w środę z Chełmianką 2:1. W sobotę podopieczni Jacka Magnuszewskiego zagrają w Kozienicach z tamtejszą Energią. Mecz rozpocznie się o godz. 11

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku 21 7

Emperia, czyli właściciel ogólnopolskiej sieci supermarketów Stokrotka, nie musi płacić około 200 milionów złotych podatku – uznał we wtorek Wojewódzki Sądu Administracyjny w Warszawie i uchylił decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej.

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki?

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki? 3 0

Piłkarze ze Świdnika mają za sobą mecz kontrolny z kolejnym mocnym rywalem. W sobotę przegrali z Radomiakiem 0:2, a w środę zremisowali bezbramkowo z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej
9 września 2018, 19:00

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej 3 0

Co Gdzie Kiedy. 9 września o godz. 19 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) wystąpi legenda polskiej sceny muzycznej - Urszula Dudziak. Artystka wystąpi z koncertem pt. Wyśpiewam wam więcej.

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia]
galeria

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia] 15 5

Karolina Wojtiuk, która została pierwszą wicemiss Lubelszczyzny 2018, będzie reprezentować nasze województwo podczas gali finałowej Miss Polski 2018. Impreza odbędzie się w grudniu w Krynicy Zdroju.

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny 0 1

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny. Władze miasta udzieliły już pozwolenia na budowę.

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy 28 0

3 lipca w Kocku (pow. lubartowski) zaginęła Maria Krystyna Nowicka.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.