Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

11 sierpnia 2008 r.
10:48
Edytuj ten wpis

Ponad połowa Polaków nie lubi Janusza Palikota

Autor: Zdjęcie autora łm
0 15 A A

56,6% - taki odsetek Polaków nie chce widzieć w polityce Janusza Palikota - wynika z sondażu Pentora przeprowadzonego dla "Wprost".

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Szefa lubelskiej PO w rankingu "niepopularności" prześcigają tylko Andrzej Lepper z Samoobrony (81,4%) i prezes PiS Jarosław Kaczyński (59,4%). To najgorszy wynik spośród polityków Platformy.

W sondażu przeprowadzonym dla tygodnika "Wprost" słabo trzyma się też klubowy kolega Palikota Stefan Niesiołowski, który wylądował w rankingu na 10. miejscu.

Polacy dość mają "młodych gniewnych", takich jak wymieniany wśród kandydatów PiS na prezydenta Zbigniew Ziobro czy jego partyjny kolega Jacek Kurski, a także "starych wyjadaczy": Lecha Wałęsy, Aleksandra Kwaśniewskiego czy Antoniego Macierewicza.

Stanowcze "nie" mówimy obu braciom Kaczyńskim.


Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
J-k / 12 sierpnia 2008 o 08:45
0
Lista obecnosci napisał:
Pelna zgoda bo to nie mniej barwna i szczera postac jak TW"Lech" ktory onegdaj z trybuny sejmowej publicznie rozszyfrowywal skrot PZPR a jezeli mial wyklady u TW "Grey" to "patriotyzm" mozna powiedziec, ze z piorem swojego profesora wyssal.
Co do posiedzen sejmu to nie jest tak, ze nie na wszystkich bywa tylko na wiekszosci nie bywa. Jezeli za to chcesz palci to plac ze swoich. Ciekawe jak dlugo bys tolerowal takiego pracownika w swojej wlasnej firmie - sejm to nic innego jak "firma" utrzymywana z naszych pieniedzy.

A czy właściciel tygodnika, który opublikował ten ranking nie powinien znaleźć się na Twojej liście? A tak na marginesie to przypomnę, że pierwszy z tej listy "agentów" za swoją działalność opozycyjną przesiedział kilka lat w peerelowskim więzieniu, a drugi rozwijał katolicki uniwersytet. Gdy do tego dodamy najsłynniejszego TW "Bolka", który przyczynił się do upadku komunizmu i wyprowadzenia rosyjskich wojsk z Polski to staniemy przed poważnym dylematem. Albo te komunistyczne służby coś spartoliły, albo partolą coś tropiciele z IPN. A posła Palikota oceniam dobrze. Myślę także, że ten ranking zmobilizuje go do skuteczniejszej pracy w komisji sejmowej.

A czy właściciel tygodnika, który opublikował ten ranking nie powinien znaleźć się na Twojej liście? A tak na marginesie to przypomnę, że pierwszy z tej listy "agentów" za swoją działalność opozycyjną przesiedział kilka lat w peerelowskim więzieniu, a drugi rozwijał katolicki uniwersytet. Gdy do tego dodamy najsłynniejszego TW "Bolka", który przyczynił się do upadku komunizmu i wyprowadzenia rosyjskich wojsk z Polski to staniemy przed poważnym dylematem. Albo te komunistyczne służby coś spartoliły, alb... rozwiń
Avatar
piotrex79 / 11 sierpnia 2008 o 23:56
0
a co wy chcecie od Palikota?Dla mnie jest niezłym politykiem,przynajmniej coś się dzieje w świecie polityki,a na marginesie,jeśli Kaczyński Lech byłby zdrowy to ujawnił by opinii publicznej swoje zdrowie a tak ukrywa,bo chyba nie jest zdrowy.Popieram pana Palikota.
Avatar
Lista obecnosci / 11 sierpnia 2008 o 23:44
0
Fang napisał:
Barwna postać która ma odwagę powiedzieć to o czym inni też myślą, ale się boją.Dobrze że przynajmniej jeden po tej" patriotycznej "jak ktoś napisał uczelni ale nie włazi do .... wysoko postawionym tylko robi swoje.Jeden z niewielu którzy chcą aby w RP było lepiej.A to że nie jest na wszystkich posiedzeniach to też żadna wada.Można być na wszystkich a efektem może być tylko zepsute powietrze i wydane jeszcze na takiego pieniądze reszty społeczeństwa.Co robi reszta posłów z Lubelszczyzny?Aby propagować akcję krwiodawstwa wcale nie trzeba być posłem.


Pelna zgoda bo to nie mniej barwna i szczera postac jak TW"Lech" ktory onegdaj z trybuny sejmowej publicznie rozszyfrowywal skrot PZPR a jezeli mial wyklady u TW "Grey" to "patriotyzm" mozna powiedziec, ze z piorem swojego profesora wyssal.
Co do posiedzen sejmu to nie jest tak, ze nie na wszystkich bywa tylko na wiekszosci nie bywa. Jezeli za to chcesz palci to plac ze swoich. Ciekawe jak dlugo bys tolerowal takiego pracownika w swojej wlasnej firmie - sejm to nic innego jak "firma" utrzymywana z naszych pieniedzy.


Pelna zgoda bo to nie mniej barwna i szczera postac jak TW"Lech" ktory onegdaj z trybuny sejmowej publicznie rozszyfrowywal skrot PZPR a jezeli mial wyklady u TW "Grey" to "patriotyzm" mozna powiedziec, ze z piorem swojego profesora wyssal.
Co do posiedzen sejmu to nie jest tak, ze nie na wszystkich bywa tylko na wiekszosci nie bywa. Jezeli za to chcesz palci to plac ze swoich. Ciekawe jak dlugo bys tolerowal takiego pracownika w swojej wlasnej firmie - sejm to nic innego jak ... rozwiń
Avatar
Fang / 11 sierpnia 2008 o 21:49
0
Barwna postać która ma odwagę powiedzieć to o czym inni też myślą, ale się boją.Dobrze że przynajmniej jeden po tej" patriotycznej "jak ktoś napisał uczelni ale nie włazi do .... wysoko postawionym tylko robi swoje.Jeden z niewielu którzy chcą aby w RP było lepiej.A to że nie jest na wszystkich posiedzeniach to też żadna wada.Można być na wszystkich a efektem może być tylko zepsute powietrze i wydane jeszcze na takiego pieniądze reszty społeczeństwa.Co robi reszta posłów z Lubelszczyzny?Aby propagować akcję krwiodawstwa wcale nie trzeba być posłem.
Avatar
zuza / 11 sierpnia 2008 o 21:32
0
Takiego błazna może polubić jedynie taki sam błazen. Cyt,,Gdy słucham ,co mówisz , słyszę ,kim jesteś"....
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2008 o 18:21
0
Pisowczyk napisał:
Stanowcze Tak ,dla Pana Posła.


Trzy razy TAK!!! Za absencje!!! Za kulture jezyka!!! Za zatajenie w oswiadczeniu majatkowym otrzymywanych z naszych pieniedzy diet!!!
Avatar
Jajus / 11 sierpnia 2008 o 18:17
0
Marcin z Lublina napisał:
Panie Pośłe, proszę nie przejmować się wynikami tych pseudo badań. Tzn. wiem, że jest Pan na tyle mądry, że się Pan nie przejmuje, ale musiałem jakoś zacząć. Jest Pan jednym z niewielu dobrych i aktywnych posłów, mądrze myślących. Proszę nie ustawać w Swej pracy - tak trzymać.



"Panie Pośłe, proszę nie przejmować się wynikami tych pseudo badań" - znaczy se jak badania mowia o politycznych oponentach to sa ok, jak o "ideolu" to sa "pseudo" ?
"Jest Pan jednym z niewielu dobrych i aktywnych posłów" - o jednej z najwiekszych absencji na posiedzeniach plenarnych.
"Proszę nie ustawać w Swej pracy - tak trzymać" - proponuje wesprzec finansowo swojego idola i automatycznie odciazyc podatnikow, bo za co my placimy "zapracowanemu poslowi' to ja osobiscie nie mam pojecia.



"Panie Pośłe, proszę nie przejmować się wynikami tych pseudo badań" - znaczy se jak badania mowia o politycznych oponentach to sa ok, jak o "ideolu" to sa "pseudo" ?
"Jest Pan jednym z niewielu dobrych i aktywnych posłów" - o jednej z najwiekszych absencji na posiedzeniach plenarnych.
"Proszę nie ustawać w Swej pracy - tak trzymać" - proponuje wesprzec finansowo swojego idola i automatycznie odciazyc podatnikow, bo za co my placimy "zapracowa... rozwiń
Avatar
Pytajnik / 11 sierpnia 2008 o 18:12
0
aga napisał:
A ja Pana lubię Panie Januszu. Potrzeba nam w polityce takich zakręconych ludzi. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki


Rozumiem, ze popierasz rowniez dryga strone madalu tego "polityka": nieujawnianie w oswiadczeniu majatkowym otrzymywanych z kancelarii sejmu diet/ja wiem, ze glopio podwac, ze sie cos otrzymuje w sytuacji kiedy cos innego sie publicznie deklaruje/ ; bardzo wysokoa absencje w posiedzeniach planarnych izby/sa tacy ktorzy pracuja a sa tacy ktorzy mowia, ze duzo pracuja/ ; publiczne naduzywanie jezyka, gestow i gadzetow/ten to ma klase/ ; nie reagowanie na zlo dziejace sie w okregu wyborczym pod samym bokiem i okiem/kreatywne planowanie przestrzenne/ ; zrzucanie odpowiedzialnosci na innych/oswiadczenie w/s ewentualnych naduzyc wlasnego sztabu wyborczego/
itp. itd.
oswiadczeniu majatkowym otrzymywanych z kancelarii sejmu diet/ja wiem, ze glopio podwac, ze sie cos otrzymuje w sytuacji kiedy cos innego sie publicznie deklaruje/ ; bardzo wysokoa absencje w posiedzeniach planarnych izby/sa tacy ktorzy pracuja a sa tacy ktorzy mowia, ze duzo pracuja/ ; publiczne naduzywanie jezyka, gestow i gadzetow/ten to ma klase/ ; nie reagowanie na zlo dziejace sie w okregu wyborczym pod samym bokiem i okiem/kreatywne planowanie przestrzenne/ ; zrzucanie odpowiedzialnosci na innych/oswiadczenie w/s ewentualnych naduzyc... rozwiń
Avatar
Pisowczyk / 11 sierpnia 2008 o 18:06
0
Stanowcze Tak ,dla Pana Posła.
Avatar
badi / 11 sierpnia 2008 o 16:26
0
A jaka część narodu nie lubi Kurskiego ?
Avatar
J-k / 12 sierpnia 2008 o 08:45
0
Lista obecnosci napisał:
Pelna zgoda bo to nie mniej barwna i szczera postac jak TW"Lech" ktory onegdaj z trybuny sejmowej publicznie rozszyfrowywal skrot PZPR a jezeli mial wyklady u TW "Grey" to "patriotyzm" mozna powiedziec, ze z piorem swojego profesora wyssal.
Co do posiedzen sejmu to nie jest tak, ze nie na wszystkich bywa tylko na wiekszosci nie bywa. Jezeli za to chcesz palci to plac ze swoich. Ciekawe jak dlugo bys tolerowal takiego pracownika w swojej wlasnej firmie - sejm to nic innego jak "firma" utrzymywana z naszych pieniedzy.

A czy właściciel tygodnika, który opublikował ten ranking nie powinien znaleźć się na Twojej liście? A tak na marginesie to przypomnę, że pierwszy z tej listy "agentów" za swoją działalność opozycyjną przesiedział kilka lat w peerelowskim więzieniu, a drugi rozwijał katolicki uniwersytet. Gdy do tego dodamy najsłynniejszego TW "Bolka", który przyczynił się do upadku komunizmu i wyprowadzenia rosyjskich wojsk z Polski to staniemy przed poważnym dylematem. Albo te komunistyczne służby coś spartoliły, albo partolą coś tropiciele z IPN. A posła Palikota oceniam dobrze. Myślę także, że ten ranking zmobilizuje go do skuteczniejszej pracy w komisji sejmowej.

A czy właściciel tygodnika, który opublikował ten ranking nie powinien znaleźć się na Twojej liście? A tak na marginesie to przypomnę, że pierwszy z tej listy "agentów" za swoją działalność opozycyjną przesiedział kilka lat w peerelowskim więzieniu, a drugi rozwijał katolicki uniwersytet. Gdy do tego dodamy najsłynniejszego TW "Bolka", który przyczynił się do upadku komunizmu i wyprowadzenia rosyjskich wojsk z Polski to staniemy przed poważnym dylematem. Albo te komunistyczne służby coś spartoliły, alb... rozwiń
Avatar
piotrex79 / 11 sierpnia 2008 o 23:56
0
a co wy chcecie od Palikota?Dla mnie jest niezłym politykiem,przynajmniej coś się dzieje w świecie polityki,a na marginesie,jeśli Kaczyński Lech byłby zdrowy to ujawnił by opinii publicznej swoje zdrowie a tak ukrywa,bo chyba nie jest zdrowy.Popieram pana Palikota.
Avatar
Lista obecnosci / 11 sierpnia 2008 o 23:44
0
Fang napisał:
Barwna postać która ma odwagę powiedzieć to o czym inni też myślą, ale się boją.Dobrze że przynajmniej jeden po tej" patriotycznej "jak ktoś napisał uczelni ale nie włazi do .... wysoko postawionym tylko robi swoje.Jeden z niewielu którzy chcą aby w RP było lepiej.A to że nie jest na wszystkich posiedzeniach to też żadna wada.Można być na wszystkich a efektem może być tylko zepsute powietrze i wydane jeszcze na takiego pieniądze reszty społeczeństwa.Co robi reszta posłów z Lubelszczyzny?Aby propagować akcję krwiodawstwa wcale nie trzeba być posłem.


Pelna zgoda bo to nie mniej barwna i szczera postac jak TW"Lech" ktory onegdaj z trybuny sejmowej publicznie rozszyfrowywal skrot PZPR a jezeli mial wyklady u TW "Grey" to "patriotyzm" mozna powiedziec, ze z piorem swojego profesora wyssal.
Co do posiedzen sejmu to nie jest tak, ze nie na wszystkich bywa tylko na wiekszosci nie bywa. Jezeli za to chcesz palci to plac ze swoich. Ciekawe jak dlugo bys tolerowal takiego pracownika w swojej wlasnej firmie - sejm to nic innego jak "firma" utrzymywana z naszych pieniedzy.


Pelna zgoda bo to nie mniej barwna i szczera postac jak TW"Lech" ktory onegdaj z trybuny sejmowej publicznie rozszyfrowywal skrot PZPR a jezeli mial wyklady u TW "Grey" to "patriotyzm" mozna powiedziec, ze z piorem swojego profesora wyssal.
Co do posiedzen sejmu to nie jest tak, ze nie na wszystkich bywa tylko na wiekszosci nie bywa. Jezeli za to chcesz palci to plac ze swoich. Ciekawe jak dlugo bys tolerowal takiego pracownika w swojej wlasnej firmie - sejm to nic innego jak ... rozwiń
Avatar
Fang / 11 sierpnia 2008 o 21:49
0
Barwna postać która ma odwagę powiedzieć to o czym inni też myślą, ale się boją.Dobrze że przynajmniej jeden po tej" patriotycznej "jak ktoś napisał uczelni ale nie włazi do .... wysoko postawionym tylko robi swoje.Jeden z niewielu którzy chcą aby w RP było lepiej.A to że nie jest na wszystkich posiedzeniach to też żadna wada.Można być na wszystkich a efektem może być tylko zepsute powietrze i wydane jeszcze na takiego pieniądze reszty społeczeństwa.Co robi reszta posłów z Lubelszczyzny?Aby propagować akcję krwiodawstwa wcale nie trzeba być posłem.
Avatar
zuza / 11 sierpnia 2008 o 21:32
0
Takiego błazna może polubić jedynie taki sam błazen. Cyt,,Gdy słucham ,co mówisz , słyszę ,kim jesteś"....
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2008 o 18:21
0
Pisowczyk napisał:
Stanowcze Tak ,dla Pana Posła.


Trzy razy TAK!!! Za absencje!!! Za kulture jezyka!!! Za zatajenie w oswiadczeniu majatkowym otrzymywanych z naszych pieniedzy diet!!!
Avatar
Jajus / 11 sierpnia 2008 o 18:17
0
Marcin z Lublina napisał:
Panie Pośłe, proszę nie przejmować się wynikami tych pseudo badań. Tzn. wiem, że jest Pan na tyle mądry, że się Pan nie przejmuje, ale musiałem jakoś zacząć. Jest Pan jednym z niewielu dobrych i aktywnych posłów, mądrze myślących. Proszę nie ustawać w Swej pracy - tak trzymać.



"Panie Pośłe, proszę nie przejmować się wynikami tych pseudo badań" - znaczy se jak badania mowia o politycznych oponentach to sa ok, jak o "ideolu" to sa "pseudo" ?
"Jest Pan jednym z niewielu dobrych i aktywnych posłów" - o jednej z najwiekszych absencji na posiedzeniach plenarnych.
"Proszę nie ustawać w Swej pracy - tak trzymać" - proponuje wesprzec finansowo swojego idola i automatycznie odciazyc podatnikow, bo za co my placimy "zapracowanemu poslowi' to ja osobiscie nie mam pojecia.



"Panie Pośłe, proszę nie przejmować się wynikami tych pseudo badań" - znaczy se jak badania mowia o politycznych oponentach to sa ok, jak o "ideolu" to sa "pseudo" ?
"Jest Pan jednym z niewielu dobrych i aktywnych posłów" - o jednej z najwiekszych absencji na posiedzeniach plenarnych.
"Proszę nie ustawać w Swej pracy - tak trzymać" - proponuje wesprzec finansowo swojego idola i automatycznie odciazyc podatnikow, bo za co my placimy "zapracowa... rozwiń
Avatar
Pytajnik / 11 sierpnia 2008 o 18:12
0
aga napisał:
A ja Pana lubię Panie Januszu. Potrzeba nam w polityce takich zakręconych ludzi. Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki


Rozumiem, ze popierasz rowniez dryga strone madalu tego "polityka": nieujawnianie w oswiadczeniu majatkowym otrzymywanych z kancelarii sejmu diet/ja wiem, ze glopio podwac, ze sie cos otrzymuje w sytuacji kiedy cos innego sie publicznie deklaruje/ ; bardzo wysokoa absencje w posiedzeniach planarnych izby/sa tacy ktorzy pracuja a sa tacy ktorzy mowia, ze duzo pracuja/ ; publiczne naduzywanie jezyka, gestow i gadzetow/ten to ma klase/ ; nie reagowanie na zlo dziejace sie w okregu wyborczym pod samym bokiem i okiem/kreatywne planowanie przestrzenne/ ; zrzucanie odpowiedzialnosci na innych/oswiadczenie w/s ewentualnych naduzyc wlasnego sztabu wyborczego/
itp. itd.
oswiadczeniu majatkowym otrzymywanych z kancelarii sejmu diet/ja wiem, ze glopio podwac, ze sie cos otrzymuje w sytuacji kiedy cos innego sie publicznie deklaruje/ ; bardzo wysokoa absencje w posiedzeniach planarnych izby/sa tacy ktorzy pracuja a sa tacy ktorzy mowia, ze duzo pracuja/ ; publiczne naduzywanie jezyka, gestow i gadzetow/ten to ma klase/ ; nie reagowanie na zlo dziejace sie w okregu wyborczym pod samym bokiem i okiem/kreatywne planowanie przestrzenne/ ; zrzucanie odpowiedzialnosci na innych/oswiadczenie w/s ewentualnych naduzyc... rozwiń
Avatar
Pisowczyk / 11 sierpnia 2008 o 18:06
0
Stanowcze Tak ,dla Pana Posła.
Avatar
badi / 11 sierpnia 2008 o 16:26
0
A jaka część narodu nie lubi Kurskiego ?
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Sprawunki – Targi Rzeczy Wyjątkowych w Lublinie. Zapraszają twórców

Sprawunki – Targi Rzeczy Wyjątkowych w Lublinie. Zapraszają twórców 0 0

Co Gdzie Kiedy. Teraz zapraszają wystawców, później będą zachęcać kupujących. Warsztaty Kultury debiutują z targami. Sprawunki – Targi Rzeczy Wyjątkowych mają promować twórczości lubelskich projektantów i kontaktować twórców z klientami. Przed Gwiazdką może się przydać.

Docenieni za twardy protest w Sejmie. Dostaną Nagrodę im. Profesora Zbigniewa Hołdy

Docenieni za twardy protest w Sejmie. Dostaną Nagrodę im. Profesora Zbigniewa Hołdy 0 0

W sobotę Nagrodę im. Profesora Zbigniewa Hołdy otrzymają Adrian Glinka i Jakub Hartwich. Uroczysta gala odbędzie się o godz. 18.30 w Teatrze Muzycznym w Lublinie.

Lublin: Ciężarówki nie powinny wjeżdżać na te wąskie uliczki. Pojawili się policjanci
galeria

Lublin: Ciężarówki nie powinny wjeżdżać na te wąskie uliczki. Pojawili się policjanci 2 0

Nie doszła do skutku zapowiadana na dziś blokada objazdu dla kierowców omijających zamknięty odcinek Krochmalnej. Blokadę zapowiadali mieszkańcy ul. Ciepłej, którzy mają dość samochodów za oknami. Kolejny protest zapowiedziany jest na poniedziałkowe popołudnie. Czy wtedy dojdzie do blokady drogi?

Trwałe pamiątki w Chełmie, Krasnymstawie i Dorohusku na 100-lecie odzyskania niepodległości

Trwałe pamiątki w Chełmie, Krasnymstawie i Dorohusku na 100-lecie odzyskania niepodległości 0 1

Materialnymi pamiątkami po obchodach 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości są m.in. nowe pomniki w Chełmie i Dorohusku oraz odnowiona Sekcja Wojenna Cmentarza Parafialnego w Krasnymstawie.

Motor na zakończenie roku gra z Wiślanami Jaśkowice

Motor na zakończenie roku gra z Wiślanami Jaśkowice 0 1

Przed piłkarzami Motoru ostatni w tym roku mecz ligowy. Żółto-biało-niebiescy w Skawinie zagrają z Wiślanami Jaśkowicie (sobota, godz. 13). Nie można zmarnować szansy na zbliżenie się do dwóch najlepszych drużyn, bo Podhale gra u siebie ze Stalą Rzeszów

W szkole w Lublinie miał się odbyć koncert. Według radnego został odwołany przez protest ateistów
film

W szkole w Lublinie miał się odbyć koncert. Według radnego został odwołany przez protest ateistów 15 5

Sprawą odwołanego koncertu w szkole przy ul. Sławinkowskiej w Lublinie zajmą się pracownicy Ratusza. O taką interwencję poprosił przewodniczący klubu radnych PiS.

Podlasie chce zdjąć klątwę, Avia i Chełmianka grają o przełamanie

Podlasie chce zdjąć klątwę, Avia i Chełmianka grają o przełamanie 3 1

Pięć meczów w Piszczacu i żadnego punktu. A do tego ledwie trzy strzelone gole i aż 18 straconych. Podlasie w sobotę spróbuje jednak pójść za ciosem i pokonać Wisłę Puławy. Zawody rozpoczną się o godz. 13

Puławy nie wysłały na czas projektu budżetu miasta. "Nie chcę krępować wizji i możliwości nowej władzy"

Puławy nie wysłały na czas projektu budżetu miasta. "Nie chcę krępować wizji i możliwości nowej władzy" 13 30

Po raz pierwszy od lat miasto nie dotrzymało ustawowego terminu przedłożenia projektu budżetu Regionalnej Izbie Obrachunkowej. Powód? Odchodzący prezydent zdecydował, że dokument do podpisu zostawi swojemu następcy. Ten będzie mógł to zrobić po zaprzysiężeniu.

Oszczędzaj z głową - sprawdź dlaczego warto śledzić ranking kont oszczędnościowych?

Oszczędzaj z głową - sprawdź dlaczego warto śledzić ranking kont oszczędnościowych? 0 0

Konta oszczędnościowe to jedno z najczęściej wybieranych przez Polaków miejsc lokowania pieniędzy. Jednak nie każdy wie, co zrobić i jak wybrać produkt bankowy, aby czerpać dodatkowe korzyści z przechowywania środków finansowych w banku. Sprawdźmy, dlaczego warto śledzić ranking kont oszczędnościowych i nie tylko.

Korowód rozpocznie akcję charytatywną. "Dla nas pomaganie innym jest czymś oczywistym"

Korowód rozpocznie akcję charytatywną. "Dla nas pomaganie innym jest czymś oczywistym" 0 0

Korowód, który jutro przejdzie ulicami Lublina i innych miast w kraju, rozpocznie tegoroczną edycję Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości. Z kolei 25 listopada wolontariusze projektu Pomóż Dzieciom Przetrwać Zimę będą zbierać dary podczas corocznej ulicznej akcji

Kto będzie nowym starostą lubelskim? "W kuluarach przewija się tylko jedno nazwisko"

Kto będzie nowym starostą lubelskim? "W kuluarach przewija się tylko jedno nazwisko" 6 2

Nowym starostą powiatu lubelskiego najprawdopodobniej zostanie Zdzisław Antoń z PiS. Sam zainteresowany nie potwierdza tej informacji.

Program TV na weekend 16-18 listopada. Jakie filmy warto zobaczyć?

Program TV na weekend 16-18 listopada. Jakie filmy warto zobaczyć? 1 2

Co Gdzie Kiedy. Fantastyczne zwierzęta ze świata Harry'ego Pottera, oscarowe Manchester by the Sea czy klasyczny Sobowtór, to niektóre z ciekawych produkcji, które będzie można zobaczyć w ten weekend w telewizji.

Repertuar kin i teatrów w Lublinie i regionie [16-18 listopada]
16 listopada 2018, 9:00

Repertuar kin i teatrów w Lublinie i regionie [16-18 listopada] 0 0

Co Gdzie Kiedy. Na ekrany lubelskich kin wkraczają Zbrodnie Grindelwalda, kolejna odsłona serii rozgrywającej się w świecie Harry'ego Pottera. Zapowiada się efektowne widowisko. Sprawdź weekendowy repertuar kin i teatrów z Lublina oraz regionu.

Oszczędzanie na zakupach dzięki aplikacji – poznaj Kimbino

Oszczędzanie na zakupach dzięki aplikacji – poznaj Kimbino 0 0

Gromadzenie pieniędzy w skarbonce czy odkładanie na konto oszczędnościowe to popularne sposoby na oszczędzanie. Niemniej – nie zawsze skuteczne. Warto swój system oszczędnościowy rozwinąć, dzięki sprytnemu podejściu do zakupów i prostej aplikacji na smartfona.

Nowa szefowa PZL-Świdnik. Zastąpi Mieczysława Majewskiego

Nowa szefowa PZL-Świdnik. Zastąpi Mieczysława Majewskiego 8 5

Beata Stelmach od czwartku jest prezesem zarządu zakładów PZL-Świdnik. Stelmach zastąpi Mieczysława Majewskiego, który ogłosił wycofanie się ze spółki po udzieleniu wsparcia pani prezes we wdrażaniu w nowe obowiązki.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.