Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

26 grudnia 2013 r.
17:30
Edytuj ten wpis

Prezydent Lublina ukarany przez sąd

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 33 A A
Prezydent Lublina Krzysztof Żuk (Jacek Świerczyński)
Prezydent Lublina Krzysztof Żuk (Jacek Świerczyński)

2 tys. złotych grzywny ma zapłacić prezydent miasta za przewlekłe rozpatrywanie wniosku inwestora, który w pobliżu byłego obozu koncentracyjnego na Majdanku chciał zbudować spopielarnię zwłok.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Świadcząca usługi pogrzebowe lubelska spółka Styks już w 2008 r. wystąpiła do magistratu o wydanie warunków zabudowy dla planowanej spopielarni zwłok. W regionie nie ma ani jednego takiego zakładu.

Problemem okazała się nie tyle sama spopielarnia, ile jej lokalizacja. Styks chciał postawić ją obok byłego obozu na Majdanku, w którym Niemcy palili w krematoriach ciała więźniów. Inwestycję oprotestowały środowiska byłych więźniów i Żydzi, nie tylko z Polski.

To przez te kontrowersje Ratusz wydał decyzję odmowną. Spółka się odwołała, sprawa wróciła do Ratusza, a urzędnicy poprosili ministra kultury o wyznaczenie strefy ochronnej byłego obozu i do czasu odpowiedzi zawiesili postępowanie.

Minister wyznaczył strefę tak, że nie objęła ona działki Styksu i w styczniu 2012 roku Ratusz musiał wznowić rozpatrywanie wniosku. Zrobił to, ale przez następny rok spółka nadal nie doczekała się decyzji.

Poskarżyła się Samorządowemu Kolegium Odwoławczemu, które nakazało miastu załatwić sprawę w trzy miesiące. Tak się nie stało. We wrześniu Styks złożył skargę do sądu.

Wojewódzki Sąd Administracyjny właśnie wydał w tej sprawie miażdżący dla Ratusza wyrok. Stwierdził, że "przewlekłe prowadzenie postępowania miało miejsce z rażącym naruszeniem prawa”. Sąd wymierzył też prezydentowi karę – to 2 tys. złotych grzywny.

– Czekamy na odpis wyroku z uzasadnieniem. Gdy się z nim zapoznamy, zdecydujemy, czy składać skargę kasacyjną – komentuje Beata Krzyżanowska, rzecznik prezydenta. – Nawet jeśli sąd orzekł o przewlekłości postępowania, to ze względu na szczególną wrażliwość i silne emocje, jakie wzbudzała sprawa, musieliśmy podjąć wszelkie działania, by umożliwić wypowiedzenie się różnym stronom, jak np. muzeum czy środowiskom kombatanckim.

Długo wyczekiwaną decyzję Styks dostał we wrześniu, niedługo po złożeniu skargi do sądu. Decyzja była pozytywna. – Nie mamy podstaw do decyzji odmownej – wyjaśniała Beata Malicka-Ząbek, zastępca dyrektora Wydziału Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta.

Styks miał niewiele czasu, by na podstawie otrzymanych warunków zabudowy wystąpić o pozwolenie na budowę. Decyzja ważna była tylko do momentu wejścia w życie uchwalonego niewiele później planu zagospodarowania terenu, który wyklucza spopielarnię.

– Spółka nie wystąpiła o pozwolenie na budowę. Teraz nie może już tego zrobić, bo plan wszedł w życie – zastrzega Krzyżanowska.

Komentarze 33

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
leniak / 2 stycznia 2014 o 01:59
0
modlić?
chyba do latającego potwora spagetti
Avatar
karo / 1 stycznia 2014 o 21:39
0

jak Zuk odejdzie to rozwój Lublina klapnie totalnie takich zmian nigdy  w Lublinie nie było i to dzięki Zukowi, doceńce prezydenta, ktory tyle robi dla Lublina , nikt podkreślam nikt tyle nie zrobil co ten człowiek, modlić się trzeba o reelekcję

Avatar
karo / 1 stycznia 2014 o 21:38
0

korupcja to jakby drugie imię tej administracji
Żuk po prostu realizuje zalecenia zewnętrznych ośrodków władzy takich jak Gazeta wyborcza czy "żydowskie" ziomkostwa z Nowego Jorku i Tel Avivu
i nie ma się co bać stwierdzenia że Zuk to marionetka żydokomuny i syjonistów - tak jest
...
zdanie mieszkańców lublina kompletnie się nie liczy i nikt tez nigdy o nie nie zapytał
tak więc mowa o jakiejś wiekszości jest żartem jednego z działaczy wiadomego przedsiebiorstwa
...
O tej sprawie moznaby wiele mówić
ale ponieważ poruszono watek wicemarszałka województwa Lubelskiego - Jacka Sobczaka to trzeba powiedzieć że firma Styks jest faktycznie jego własnością
formalnie kilka lat temu przekazał ja córce ale nie będziemy przecie sciemniać
STYKS to firma nie byle kogo
i tylko dlatego że to firma nie byle kogo - były w ogóle szanse na to by skorumpowanego i patologicznego włodarza Lublina skazać
żadna zwykła firma nie miałaby na sprawiedliwosć żadnych szans
a przecie i tak wyrok jest wprost śmieszny
...
jedyną szansą na usuniecie korupcji i patologii jest głosowanie
Żuk musi odejść
inaczej Lublin z takich spraw będzie słynął
 

jak Zuk odejdzie to rozwój Lublina klapnie totalnie takich zmian nigdy  w Lublinie nie było i to dzięki Zukowi, doceńce prezydenta, ktory tyle robi dla Lublina , nikt podkreślam nikt tyle nie zrobil co ten człowiek, modlić się trzeba o reelekcję

jak Zuk odejdzie to rozwój Lublina klapnie totalnie takich zmian nigdy  w Lublinie nie było i to dzięki Zukowi, doceńce prezydenta, ktory tyle robi dla Lublina , nikt podkreślam nikt tyle nie zrobil co ten człowiek, modlić się trzeba o reelekcję

rozwiń
Avatar
olka / 1 stycznia 2014 o 21:33
0

ciekawe czy spoleczenstwo na prawde chce kremacji bliskich??

Avatar
maja / 28 grudnia 2013 o 10:32
0

LUW to kszmar tam nie ma kompetentnych pracowników ani żadnego nadzoru.


To teraz czas na Urząd Wojewódzki w Lublinie :)

Avatar
LoGik / 28 grudnia 2013 o 07:53
0

Do "LoGik" Całkowicie Cię popieram. UM kręci jak się da i sądy będą to potwierdzać a "urządy" będą płacić śmieszne kary i to z naszych podatków.... Niestety niewiele osób  myśli logicznie tak jak np "LoGik" i nie zauważa że w biznesie liczy się kto pierwszy wejdzie z usługą na rynek i jak widać nie może to być STYKS. W takim razie nasuwa się pytanie kto...? Żeby odpowiedzieć trzeba by było prześwietlić kontakty biznasowe i towarzyskie prezydenta i wszystkich urzędasów z UM...! Oni tak naprawdę w d..ie mają interes kombatantów i nie sądzę żeby liczyli się aż tak bardzo ze środowiskami żydowskimi... a może..?

Władza i pieniądze, pieniądze i władza.

Oni już tak się zatracili w luksusach i budowaniu fortun 1000 razy szybciej od obywateli RP i swoich odpowiedników ze starej UE oraz innych wolnorynkowych części świata, że przestali się ze wszystkim liczyć.

Statystyczny mieszkaniec Polski będzie przez 50 najbliższych lat dochodził do poziomu zamożności innych nacji UE. Większość polityków i ich pochlebców już przewyższyła tamten poziom zamożności...

Poziom administracyjnych uchybień czy też działań celowych może porażać, bo z jednej strony są one wykorzystywane dla lokalnego układu, a z drugiej trzyma za buźkę zwykłych obywateli.

Wydanie ponad 200 decyzji architektonicznych bez stosownego upoważnienia prezydenta dawało możliwość ich unieważnienia w każdym dogodnym dla układu momencie.

Kłopot cały w tym, że my miewamy czasami rację, a oni cały czas mają dopływ gotówki w niewyobrażalnej wręcz skali.

Kto ma pieniądze ten ma władzę, a kto ma władzę ten ma pieniądze.

Decyzja sądu jest o tyle pocieszająca, że skaleczy jednego z polityków chociaż na dwa tysiące złotych - dwa tysiące złotych kary, które dla polityka stanowią 10% jego miesięcznego wynagrodzenia, a dla bezpartyjnej kasjerki z hipermarketu są odpowiednikiem dwumiesięcznego wynagrodzenia...

Władza i pieniądze, pieniądze i władza.

Oni już tak się zatracili w luksusach i budowaniu fortun 1000 razy szybciej od obywateli RP i swoich odpowiedników ze starej UE oraz innych wolnorynkowych części świata, że przestali się ze wszystkim liczyć.

Statystyczny mieszkaniec Polski będzie przez 50 najbliższych lat dochodził do poziomu zamożności innych nacji UE. Większość polityków i ich pochlebców już przewyższyła tamten poziom zamożności...

Poziom administracyjnych uchybień czy też działań celowych moż... rozwiń

Avatar
krzoy / 28 grudnia 2013 o 06:37
0

Do "LoGik" Całkowicie Cię popieram. UM kręci jak się da i sądy będą to potwierdzać a "urządy" będą płacić śmieszne kary i to z naszych podatków.... Niestety niewiele osób  myśli logicznie tak jak np "LoGik" i nie zauważa że w biznesie liczy się kto pierwszy wejdzie z usługą na rynek i jak widać nie może to być STYKS. W takim razie nasuwa się pytanie kto...? Żeby odpowiedzieć trzeba by było prześwietlić kontakty biznasowe i towarzyskie prezydenta i wszystkich urzędasów z UM...! Oni tak naprawdę w d..ie mają interes kombatantów i nie sądzę żeby liczyli się aż tak bardzo ze środowiskami żydowskimi... a może..?

Do "LoGik" Całkowicie Cię popieram. UM kręci jak się da i sądy będą to potwierdzać a "urządy" będą płacić śmieszne kary i to z naszych podatków.... Niestety niewiele osób  myśli logicznie tak jak np "LoGik" i nie zauważa że w biznesie liczy się kto pierwszy wejdzie z usługą na rynek i jak widać nie może to być STYKS. W takim razie nasuwa się pytanie kto...? Żeby odpowiedzieć trzeba by było prześwietlić kontakty biznasowe i towarzyskie prezydenta i wszystkich urzędasów z UM...! Oni tak naprawdę w d..ie mają interes kombatantów i nie s... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 27 grudnia 2013 o 22:59
0

Zuk jak pisałem nie ma zadnej samodzielności - to marionetka
z żydami jednak cała sprawa ma wspólnego niewiele
za to z "żydami" i owszem
...
pojawiający się nieco od czapy ziomkowie nowojorscy czy telavivscy to ludzie do wynajecia
Hołda używała ich czysto instrumentalnie
bo wiadomo nie ma to jak kogoś poszczuć "żydem"
Hołda zawsze chętn ie uzywała takich metod...
...
żeby jednak wyjasnić tak naprawdę czemu krematorium nie powstało i Zuk w rażący sposób złamał prawo
trzeba by opowiedzieć o wewnętrznych walkach w lokalnej PO i jej okolicach
tu nie chodzi tak naprawdę o ten czy inny sposób pochówku
tylko o władzę po którą środowisko Hołdy sięgało po trupach (bez cudzysłowu bo w tym wypadku to ma sens dosłowny)
...
jak ktoś chce to mozemy tu sobie pogadać o tym czemu Hołda walczyła z Sobczakiem
i dlaczego Żuk jest zdalnie sterowany
to w końcu są lubelskie tematy
a żadna z redakcji tego nie opisze ;-)
 

Zuk jak pisałem nie ma zadnej samodzielności - to marionetka
z żydami jednak cała sprawa ma wspólnego niewiele
za to z "żydami" i owszem
...
pojawiający się nieco od czapy ziomkowie nowojorscy czy telavivscy to ludzie do wynajecia
Hołda używała ich czysto instrumentalnie
bo wiadomo nie ma to jak kogoś poszczuć "żydem"
Hołda zawsze chętn ie uzywała takich metod...
...
żeby jednak wyjasnić tak naprawdę czemu krematorium nie powstało i Zuk w rażący sposób złamał prawo
trzeba by opowiedzieć o wewnętrzny... rozwiń

Avatar
ja@2 / 27 grudnia 2013 o 21:55
0

a kto twierdzi że nie wspiera? tyle że ta lokalizacja nie była fatalna

hmm, a dlaczego fatalna? przeciez jest tam juz cmentarz... toż zydki tez mogly sie sprzeciwic grzebaniu zwlok bo przeciez za kopula tez w dolach skladowali wieźniów i teraz chowanie w grobach tez moglo sie pejsatym kojarzyc, niech sie lepiej odkojarza od Polski i robia rzady w swoim napletku oj zapleczu... a zuk powinien pozwolic na budowe obiektu ps mieszkam niedaleko i mnie by spopielarnia nie przeszkadzala bo sa to dyskretne budynki oddajace w pelni szacunek miejscu i ludziom

hmm, a dlaczego fatalna? przeciez jest tam juz cmentarz... toż zydki tez mogly sie sprzeciwic grzebaniu zwlok bo przeciez za kopula tez w dolach skladowali wieźniów i teraz chowanie w grobach tez moglo sie pejsatym kojarzyc, niech sie lepiej odkojarza od Polski i robia rzady w swoim napletku oj zapleczu... a zuk powinien pozwolic na budowe obiektu ps mieszkam niedaleko i mnie by spopielarnia nie przeszkadzala bo sa to dyskretne budynki oddajace w pelni szacunek miejscu i ludziom

rozwiń
Avatar
Przemysław Leniak / 27 grudnia 2013 o 19:53
0

rażące naruszenie prawa - specialite de Krzysztof Żuk

Avatar
leniak / 2 stycznia 2014 o 01:59
0
modlić?
chyba do latającego potwora spagetti
Avatar
karo / 1 stycznia 2014 o 21:39
0

jak Zuk odejdzie to rozwój Lublina klapnie totalnie takich zmian nigdy  w Lublinie nie było i to dzięki Zukowi, doceńce prezydenta, ktory tyle robi dla Lublina , nikt podkreślam nikt tyle nie zrobil co ten człowiek, modlić się trzeba o reelekcję

Avatar
karo / 1 stycznia 2014 o 21:38
0

korupcja to jakby drugie imię tej administracji
Żuk po prostu realizuje zalecenia zewnętrznych ośrodków władzy takich jak Gazeta wyborcza czy "żydowskie" ziomkostwa z Nowego Jorku i Tel Avivu
i nie ma się co bać stwierdzenia że Zuk to marionetka żydokomuny i syjonistów - tak jest
...
zdanie mieszkańców lublina kompletnie się nie liczy i nikt tez nigdy o nie nie zapytał
tak więc mowa o jakiejś wiekszości jest żartem jednego z działaczy wiadomego przedsiebiorstwa
...
O tej sprawie moznaby wiele mówić
ale ponieważ poruszono watek wicemarszałka województwa Lubelskiego - Jacka Sobczaka to trzeba powiedzieć że firma Styks jest faktycznie jego własnością
formalnie kilka lat temu przekazał ja córce ale nie będziemy przecie sciemniać
STYKS to firma nie byle kogo
i tylko dlatego że to firma nie byle kogo - były w ogóle szanse na to by skorumpowanego i patologicznego włodarza Lublina skazać
żadna zwykła firma nie miałaby na sprawiedliwosć żadnych szans
a przecie i tak wyrok jest wprost śmieszny
...
jedyną szansą na usuniecie korupcji i patologii jest głosowanie
Żuk musi odejść
inaczej Lublin z takich spraw będzie słynął
 

jak Zuk odejdzie to rozwój Lublina klapnie totalnie takich zmian nigdy  w Lublinie nie było i to dzięki Zukowi, doceńce prezydenta, ktory tyle robi dla Lublina , nikt podkreślam nikt tyle nie zrobil co ten człowiek, modlić się trzeba o reelekcję

jak Zuk odejdzie to rozwój Lublina klapnie totalnie takich zmian nigdy  w Lublinie nie było i to dzięki Zukowi, doceńce prezydenta, ktory tyle robi dla Lublina , nikt podkreślam nikt tyle nie zrobil co ten człowiek, modlić się trzeba o reelekcję

rozwiń
Avatar
olka / 1 stycznia 2014 o 21:33
0

ciekawe czy spoleczenstwo na prawde chce kremacji bliskich??

Avatar
maja / 28 grudnia 2013 o 10:32
0

LUW to kszmar tam nie ma kompetentnych pracowników ani żadnego nadzoru.


To teraz czas na Urząd Wojewódzki w Lublinie :)

Avatar
LoGik / 28 grudnia 2013 o 07:53
0

Do "LoGik" Całkowicie Cię popieram. UM kręci jak się da i sądy będą to potwierdzać a "urządy" będą płacić śmieszne kary i to z naszych podatków.... Niestety niewiele osób  myśli logicznie tak jak np "LoGik" i nie zauważa że w biznesie liczy się kto pierwszy wejdzie z usługą na rynek i jak widać nie może to być STYKS. W takim razie nasuwa się pytanie kto...? Żeby odpowiedzieć trzeba by było prześwietlić kontakty biznasowe i towarzyskie prezydenta i wszystkich urzędasów z UM...! Oni tak naprawdę w d..ie mają interes kombatantów i nie sądzę żeby liczyli się aż tak bardzo ze środowiskami żydowskimi... a może..?

Władza i pieniądze, pieniądze i władza.

Oni już tak się zatracili w luksusach i budowaniu fortun 1000 razy szybciej od obywateli RP i swoich odpowiedników ze starej UE oraz innych wolnorynkowych części świata, że przestali się ze wszystkim liczyć.

Statystyczny mieszkaniec Polski będzie przez 50 najbliższych lat dochodził do poziomu zamożności innych nacji UE. Większość polityków i ich pochlebców już przewyższyła tamten poziom zamożności...

Poziom administracyjnych uchybień czy też działań celowych może porażać, bo z jednej strony są one wykorzystywane dla lokalnego układu, a z drugiej trzyma za buźkę zwykłych obywateli.

Wydanie ponad 200 decyzji architektonicznych bez stosownego upoważnienia prezydenta dawało możliwość ich unieważnienia w każdym dogodnym dla układu momencie.

Kłopot cały w tym, że my miewamy czasami rację, a oni cały czas mają dopływ gotówki w niewyobrażalnej wręcz skali.

Kto ma pieniądze ten ma władzę, a kto ma władzę ten ma pieniądze.

Decyzja sądu jest o tyle pocieszająca, że skaleczy jednego z polityków chociaż na dwa tysiące złotych - dwa tysiące złotych kary, które dla polityka stanowią 10% jego miesięcznego wynagrodzenia, a dla bezpartyjnej kasjerki z hipermarketu są odpowiednikiem dwumiesięcznego wynagrodzenia...

Władza i pieniądze, pieniądze i władza.

Oni już tak się zatracili w luksusach i budowaniu fortun 1000 razy szybciej od obywateli RP i swoich odpowiedników ze starej UE oraz innych wolnorynkowych części świata, że przestali się ze wszystkim liczyć.

Statystyczny mieszkaniec Polski będzie przez 50 najbliższych lat dochodził do poziomu zamożności innych nacji UE. Większość polityków i ich pochlebców już przewyższyła tamten poziom zamożności...

Poziom administracyjnych uchybień czy też działań celowych moż... rozwiń

Avatar
krzoy / 28 grudnia 2013 o 06:37
0

Do "LoGik" Całkowicie Cię popieram. UM kręci jak się da i sądy będą to potwierdzać a "urządy" będą płacić śmieszne kary i to z naszych podatków.... Niestety niewiele osób  myśli logicznie tak jak np "LoGik" i nie zauważa że w biznesie liczy się kto pierwszy wejdzie z usługą na rynek i jak widać nie może to być STYKS. W takim razie nasuwa się pytanie kto...? Żeby odpowiedzieć trzeba by było prześwietlić kontakty biznasowe i towarzyskie prezydenta i wszystkich urzędasów z UM...! Oni tak naprawdę w d..ie mają interes kombatantów i nie sądzę żeby liczyli się aż tak bardzo ze środowiskami żydowskimi... a może..?

Do "LoGik" Całkowicie Cię popieram. UM kręci jak się da i sądy będą to potwierdzać a "urządy" będą płacić śmieszne kary i to z naszych podatków.... Niestety niewiele osób  myśli logicznie tak jak np "LoGik" i nie zauważa że w biznesie liczy się kto pierwszy wejdzie z usługą na rynek i jak widać nie może to być STYKS. W takim razie nasuwa się pytanie kto...? Żeby odpowiedzieć trzeba by było prześwietlić kontakty biznasowe i towarzyskie prezydenta i wszystkich urzędasów z UM...! Oni tak naprawdę w d..ie mają interes kombatantów i nie s... rozwiń

Avatar
Przemysław Leniak / 27 grudnia 2013 o 22:59
0

Zuk jak pisałem nie ma zadnej samodzielności - to marionetka
z żydami jednak cała sprawa ma wspólnego niewiele
za to z "żydami" i owszem
...
pojawiający się nieco od czapy ziomkowie nowojorscy czy telavivscy to ludzie do wynajecia
Hołda używała ich czysto instrumentalnie
bo wiadomo nie ma to jak kogoś poszczuć "żydem"
Hołda zawsze chętn ie uzywała takich metod...
...
żeby jednak wyjasnić tak naprawdę czemu krematorium nie powstało i Zuk w rażący sposób złamał prawo
trzeba by opowiedzieć o wewnętrznych walkach w lokalnej PO i jej okolicach
tu nie chodzi tak naprawdę o ten czy inny sposób pochówku
tylko o władzę po którą środowisko Hołdy sięgało po trupach (bez cudzysłowu bo w tym wypadku to ma sens dosłowny)
...
jak ktoś chce to mozemy tu sobie pogadać o tym czemu Hołda walczyła z Sobczakiem
i dlaczego Żuk jest zdalnie sterowany
to w końcu są lubelskie tematy
a żadna z redakcji tego nie opisze ;-)
 

Zuk jak pisałem nie ma zadnej samodzielności - to marionetka
z żydami jednak cała sprawa ma wspólnego niewiele
za to z "żydami" i owszem
...
pojawiający się nieco od czapy ziomkowie nowojorscy czy telavivscy to ludzie do wynajecia
Hołda używała ich czysto instrumentalnie
bo wiadomo nie ma to jak kogoś poszczuć "żydem"
Hołda zawsze chętn ie uzywała takich metod...
...
żeby jednak wyjasnić tak naprawdę czemu krematorium nie powstało i Zuk w rażący sposób złamał prawo
trzeba by opowiedzieć o wewnętrzny... rozwiń

Avatar
ja@2 / 27 grudnia 2013 o 21:55
0

a kto twierdzi że nie wspiera? tyle że ta lokalizacja nie była fatalna

hmm, a dlaczego fatalna? przeciez jest tam juz cmentarz... toż zydki tez mogly sie sprzeciwic grzebaniu zwlok bo przeciez za kopula tez w dolach skladowali wieźniów i teraz chowanie w grobach tez moglo sie pejsatym kojarzyc, niech sie lepiej odkojarza od Polski i robia rzady w swoim napletku oj zapleczu... a zuk powinien pozwolic na budowe obiektu ps mieszkam niedaleko i mnie by spopielarnia nie przeszkadzala bo sa to dyskretne budynki oddajace w pelni szacunek miejscu i ludziom

hmm, a dlaczego fatalna? przeciez jest tam juz cmentarz... toż zydki tez mogly sie sprzeciwic grzebaniu zwlok bo przeciez za kopula tez w dolach skladowali wieźniów i teraz chowanie w grobach tez moglo sie pejsatym kojarzyc, niech sie lepiej odkojarza od Polski i robia rzady w swoim napletku oj zapleczu... a zuk powinien pozwolic na budowe obiektu ps mieszkam niedaleko i mnie by spopielarnia nie przeszkadzala bo sa to dyskretne budynki oddajace w pelni szacunek miejscu i ludziom

rozwiń
Avatar
Przemysław Leniak / 27 grudnia 2013 o 19:53
0

rażące naruszenie prawa - specialite de Krzysztof Żuk

Zobacz wszystkie komentarze 33

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Świąteczna niedziela handlowa z wyprzedażą u żołnierzy. Co będzie można kupić w lubelskim sklepie?

Świąteczna niedziela handlowa z wyprzedażą u żołnierzy. Co będzie można kupić w lubelskim sklepie? 21 0

Z okazji zbliżających się świąt sklep Agencji Mienia Wojskowego przy ul. Łęczyńskiej 1 będzie otwarty również w najbliższą handlową niedzielę.

Powiat puławski: Z Młynek do S12 już pojedziemy po równym

Powiat puławski: Z Młynek do S12 już pojedziemy po równym 7 1

Zakończyła się już przebudowa drogi powiatowej łączącej Młynki (gm. Końskowola) z węzłem Puławy-Wschód na ekspresowej S12.

"Joga to grzech". Radny Zjednoczonej Prawicy pyta dlaczego zajęcia z jogi znalazły się w budżecie miasta

"Joga to grzech". Radny Zjednoczonej Prawicy pyta dlaczego zajęcia z jogi znalazły się w budżecie miasta 495 27

Joga to grzech – uważa Sławomir Potocki, radny Zjednoczonej Prawicy i dopytuje kto włączył zajęcia z jogi do przyszłorocznego budżetu Białej Podlaskiej. – Nie oceniam ludzkich sumień – odpowiada z kolei prezydent Michał Litwiniuk (PO).

Lublin: To mogła być jej ostatnia kąpiel. Dziewczyna podtruła się tlenkiem węgla

Lublin: To mogła być jej ostatnia kąpiel. Dziewczyna podtruła się tlenkiem węgla 7 2

Tylko od czwartku w Lublinie cztery osoby podtruły się tlenkiem węgla. Wszyscy poszkodowani trafili do szpitala. Ich życiu na szczęście nic nie zagraża.

Kultowe miejsce w Zamościu znowu żyje. Byliśmy na otwarciu Parkowa Caffe [zdjęcia]
galeria

Kultowe miejsce w Zamościu znowu żyje. Byliśmy na otwarciu Parkowa Caffe [zdjęcia] 8 4

Do Miejskiego Parku w Zamościu wróciła gastronomia. W piątek otwarto tam restaurację Parkowa Caffe. Właścicielem lokalu jest Paweł Łyś z Zamościa, który otworzył go w miejscu dawnej Parkowej.

Urszulin: Z trzema promilami za kierownicą. „Dzień, jak co dzień”

Urszulin: Z trzema promilami za kierownicą. „Dzień, jak co dzień” 0 1

Kompletnie pijany, a mimo to wsiadł za kierownicę i ruszył przed siebie. Policjanci z komisariatu w Urszulinie na ulicy Przemysłowej w Hańsku zatrzymali w piątek nietrzeźwego kierującego.

Lubelskie: 17-letni Michał zabił ojca w obronie matki. Co mówi po wyjściu z aresztu? [UWAGA TVN]
film

Lubelskie: 17-letni Michał zabił ojca w obronie matki. Co mówi po wyjściu z aresztu? [UWAGA TVN] 209 12

Decyzją sądu 17-letni Michał Paluszkiewicz opuścił areszt śledczy, gdzie spędził trzy miesiące. Nastolatek zabił ojca, broniąc bitej przez niego matki. Chłopak przez lata był świadkiem przemocy domowej.

Groza, oszołomienie i czarny humor. Do niedzieli w Lublinie trwa Splat!FilmFest

Groza, oszołomienie i czarny humor. Do niedzieli w Lublinie trwa Splat!FilmFest 3 2

W tym tygodniu Centrum Kultury w Lublinie mogłoby spokojnie zmienić swoją nazwę na „Centrum Horroru”. Od poniedziałku jego wnętrze wypełniła ciemność, a mroczny klimat potęgują strumienie czerwonego światła. Po korytarzach przechadzają się postacie z siekierami w dłoniach, z zakrwawionymi twarzami. Wszystko za sprawą Splat!FilmFestu.

Lublin: Po ich wizycie z drogerii zniknęły drogie perfumy. Poszukiwani przez policję [wideo]
galeria
film

Lublin: Po ich wizycie z drogerii zniknęły drogie perfumy. Poszukiwani przez policję [wideo] 13 6

Policjanci z IV komisariatu w Lublinie poszukują sprawców kradzieży markowych perfum z drogerii.

Wicestarosta świdnicki został asystentem społecznym swojego teścia Janusza Korwin-Mikke

Wicestarosta świdnicki został asystentem społecznym swojego teścia Janusza Korwin-Mikke 32 7

Rozmowa z Bartłomiejem Pejo, wicestarostą świdnickim i asystentem społecznym Janusza Korwin-Mikkego.

Liczyli na pieniądze z ubezpieczenia. Umówili się na stłuczkę, niedaleko czekała laweta

Liczyli na pieniądze z ubezpieczenia. Umówili się na stłuczkę, niedaleko czekała laweta 19 2

Bialscy policjanci zatrzymali trzech mieszkańców powiatu w wieku 20-29 lat podejrzewanych o oszustwo ubezpieczeniowe.

Włodawa: W mieszkaniu libacja alkoholowa. Pijana matka, a w pokoju obok córka

Włodawa: W mieszkaniu libacja alkoholowa. Pijana matka, a w pokoju obok córka 0 0

42-letnia matka mająca blisko 2 promile alkoholu opiekowała się swoją 4-letnią córką.

Zabarykadował się w mieszkaniu. Ale policjanci wiedzieli, że jest w środku

Zabarykadował się w mieszkaniu. Ale policjanci wiedzieli, że jest w środku 0 0

Policjanci z VI komisariatu zatrzymali dwie osoby poszukiwane listami gończymi do odbycia kar pozbawienia wolności.

Lublin: Pijana kobieta chciała zniszczyć samochód znajomego. Ale się pomyliła

Lublin: Pijana kobieta chciała zniszczyć samochód znajomego. Ale się pomyliła 10 1

Lubelscy policjanci zatrzymali 52-letnią mieszkankę Lublina. Mocno wzburzona kobieta chciała uszkodzić samochód swojego znajomego. Niestety na parkingu pomyliła auta.

Puławscy radni zmienili zdanie. Zaakceptowali podwyżki podatków zaproponowane przez prezydenta

Puławscy radni zmienili zdanie. Zaakceptowali podwyżki podatków zaproponowane przez prezydenta 4 57

Podczas czwartkowej, nadzwyczajnej sesji, puławscy radni przyjęli nową uchwałę podnoszącą podatek od nieruchomości. Zanim poparli jej nowy, nieznacznie zmieniony projekt, poprosili o przerwę. W ciągu godziny wynegocjowano kompromis o wartości 26 tys. zł.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.