Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

22 stycznia 2014 r.
12:45
Edytuj ten wpis

Sabina Bober wróci do pracy na KUL. Wygrała w sądzie

Autor: Zdjęcie autora toma
1 24 A A

Dr Sabina Bober, zwolniona z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego musi wrócić do pracy. Sąd drugiej instancji oddalił skargę uczelni dotyczącą pierwszego wyroku w tej sprawie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Bardzo się cieszę, mam nadzieję, ze znów będą mogła prowadzić zajęcia ze studentami - mówi Sabina Bober. - Sędzia przyznała, że skarga uczelni była bezzasadna. Potwierdziła też, że moje zwolnienie było nieetyczne, bo zwalniając mnie i przerywając moją habilitację przerwano moją karierę naukową - dodaje. Zgodnie z prawem pani doktor w ciągu siedmiu dni musi złożyć na uczelni oświadczenie o gotowości do podjęcia pracy. - Zrobię to prawdopodobnie w czwartek - zapowiada dr Bober. - Uniwersytet wykona orzeczenie sądu i pani doktor zostanie przywrócona do pracy zgodnie z przepisami prawa - informuje Lidia Jaskuła, rzeczniczka KUL. Sabina Bober została zwolniona w 2012 roku. Poinformowano ją, że nie ma dla niej godzin. Tymczasem wcześniej złożyła ona pozew przeciwko swojemu pracodawcy prof. Janowi K., który miał użyć wobec niej przemocy. Zdaniem kobiety, właśnie to było prawdziwym powodem, dla którego otrzymała wymówienie. W maju ubiegłego roku lubelski sąd przyznał jej rację i nakazał uczelni przywrócić ją do pracy. KUL odwołał się od tego wyroku, jednak skarga została oddalona. Środowy wyrok jest prawomocny.

Komentarze 24

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
obiektywny spoza KUL-u / 18 lipca 2014 o 09:59
0

KUL I KONEFAŁ ośmieszyli się i ponieśli zasłużone utarcie nosa. Dziwię się, że ta katolicka (chyba tylko z nazwy) uczelnia jeszcze zatrudnia takich komuchów jak Konefał i spółka. A H. Konopka jest bezwolnym narzędziem w rękach intrygantów i msciwych bezmózgowców w togach.

Avatar
romek / 25 stycznia 2014 o 18:17
0

Zjadliwe komentarze skierowane wobec pani doktor wypływają po prostu z bezsilności tych, którym utarła nosa. Oni ponieśli druzgocącą klęskę. Ciemny lud już się nie skusi na gładkie słówka rektora, które wypowiada w listach wyciągając rękę po kasę wiernych. Teraz pytanie, kto za to wszystko zapłaci??

Avatar
gosc / 25 stycznia 2014 o 16:51
0

Na szczęscie moja rodzina w tym roku już nie dała się nadbarać na zbiórkę pieniędzy na tacę, na KUL w drugi dzień Bożego Narodzenia. Postanowiliśmy przestać sponsorować bezprawie na KUL i budowę mieszkań przez władze KUL (czemu jak wiadomo obecnie przyglada się CBA). 

Avatar
Karolina / 24 stycznia 2014 o 20:49
0

Kiedy czytam te zjadliwe teksty skierowane pod adresem Sabiny Bober to mam wrażenie, że uaktywnił się szatan i jego sługi z KUL, bo "prawda w oczy kole", nie od dzisiaj znany to fakt. 

Teksty pewnie są sponsorowane przez władze KUL, albo nawet i sam rektor albo i pozwany profesor siedzą przed komputerem i wklikują te wszytkie bzdury.

Jeśli chodzi o sprawę habilitacji pani Doktor to proponuję aby wcześniej zapoznać się z faktami, a dopiero potem wypowiadać publicznie oszczerstwa.

Cieszę się z sukcesu pani Sabiny Bober. Szkoda, że większośc pracowników uczelni w sytuacjach takich jak S. Bober okazuje się tchórzami i nie broni swoich praw, za to pokornie godzą "nosić teczki za swoimi" profesorami i rektorami, którym się wydaje, że rektorowanie daje mi wszelkie możliwe prawa. 

Mam również na swoim koncie sprawę wygraną przeciwko uczelni, która naruszyła moje prawa pracownicze podobnie jak KUL naruszył prawa pani Sabiny Bober. Dlatego całym sercem jestem po stronie Pani Doktor.

Niestety na ogół pracownicy boją się podejmować kroki sądowe przeciwko uczelniom wyższych na których rządzi bezprawie - a szkoda.

Kiedy czytam te zjadliwe teksty skierowane pod adresem Sabiny Bober to mam wrażenie, że uaktywnił się szatan i jego sługi z KUL, bo "prawda w oczy kole", nie od dzisiaj znany to fakt. 

Teksty pewnie są sponsorowane przez władze KUL, albo nawet i sam rektor albo i pozwany profesor siedzą przed komputerem i wklikują te wszytkie bzdury.

Jeśli chodzi o sprawę habilitacji pani Doktor to proponuję aby wcześniej zapoznać się z faktami, a dopiero potem wypowiadać publicznie oszczerstwa.

Cieszę się z sukcesu pani Sabin... rozwiń

Avatar
Wojtek / 24 stycznia 2014 o 20:35
0

Jaką habilitację??? Pani "doktor" proszę nie kłamać!!! Pani miała już kolokwium habilitacyjne ze skutkiem negatywnym, a wszystkie dokumenty na ten temat są dostepne online na stronie Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów Naukowych.

Zob.: http://www.ck.gov.pl/index.php/postepowania-awansowe/postepowania-habilitacyjne/dziedzina-nauk-humanistycznych/132-bober-sabina

Wszyscy i tak uważają, że wykorzystuje Pani swoje problemy do "przepchnięcia" habilitacji po raz drugi w Poznaniu!!!.

Wszyscy ????? W czyim imieniu mówisz bo "wszyscy" to również ja.

A ja akurat uważam, że to co mówisz to bzdury i oszczerstwo. Najpierw dokładnie poznaj fakty a dopiero potem zabieraj głos w imieniu wszystkich...! 

dokładnie poznaj fakty a dopiero potem zabieraj głos w imieniu wszystkich...! 

rozwiń
Avatar
anna / 24 stycznia 2014 o 20:31
0

możesz wskazać jakieś dokumenty odnośnie tego skutku negatywnego - np skład komisji i jej decyzję?

Wniosek Sabiny bober jest datowany na 13 grudnia 2011...
http://www.ck.gov.pl/images/PDF/Awanse/BoberSabina/wniosek.pdf

pozbierałem informacje i wychodzi mi że:

"Rada Wydziału Nauk Humanistycznych KUL jesienią 2012 r., już po tym, gdy dr Bober pozwała swojego przełożonego, odrzucił jej habilitację - mimo dwóch pozytywnych recenzji i jednej negatywnej.

Pani doktor odwołała się do Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów, instytucji, która nadzoruje awanse naukowe. Komisja uchyliła uchwałę rady wydziału. Uznała, że na wynik głosowania "mogły wpłynąć względy pozamerytoryczne, wynikające z konfliktu habilitantki z jednym z członków tej rady [czyli prof. K. - pr]". Sprawą habilitacji miał się zająć Wydział Historyczny UAM w Poznaniu.

KUL nie złożył broni i złożył skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie. Ten odrzucił ją z powodów formalnych."


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15273708,KUL_zwolnil_ja_z_pracy__poskarzyla_sie_papiezowi_.html#ixzz2rFKJ77j9

ale to nie koniec
bo tym zachowaniem KUL-owskich drani ma się zająć watykańska kongregacja
"Ks. Wells informuje, że dokumentacja sprawy została przekazana do Kongregacji Edukacji Katolickiej."


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15273708,KUL_zwolnil_ja_z_pracy__poskarzyla_sie_papiezowi_.html#ixzz2rFKbSuzC

taki jesteś zorientowany to zechciej powiedzieć co czeka członków komisji czyli raę wydziału kiedy zarówo UAM przychyli się do wniosku Sabiny Bober jak i Kongregacja Edukacji katolickiej negatywnie się wypowie o postępowaniu drani z KUL-u?

aż mnie korci by tych.... (obiecałem Mamie że nię będę klął ) więc tych synów szatana samego wymienić z imienia nazwiska i fotki
dla wstydu publicznego

pzdr

Brawo Panie Przemku, faktów nie da się oszukać

rozwiń
Avatar
gość / 24 stycznia 2014 o 16:14
0

co za koszmar... z niej jest taki historyk.. szkoda mówić

Avatar
Daria / 23 stycznia 2014 o 19:22
0

Zgadzam się z Panem Przemkiem. Faktów nie da się podważyć!!!!

Avatar
Przemysław Leniak / 23 stycznia 2014 o 18:58
0

możesz wskazać jakieś dokumenty odnośnie tego skutku negatywnego - np skład komisji i jej decyzję?

Wniosek Sabiny bober jest datowany na 13 grudnia 2011...
http://www.ck.gov.pl/images/PDF/Awanse/BoberSabina/wniosek.pdf

pozbierałem informacje i wychodzi mi że:

"Rada Wydziału Nauk Humanistycznych KUL jesienią 2012 r., już po tym, gdy dr Bober pozwała swojego przełożonego, odrzucił jej habilitację - mimo dwóch pozytywnych recenzji i jednej negatywnej.

Pani doktor odwołała się do Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów, instytucji, która nadzoruje awanse naukowe. Komisja uchyliła uchwałę rady wydziału. Uznała, że na wynik głosowania "mogły wpłynąć względy pozamerytoryczne, wynikające z konfliktu habilitantki z jednym z członków tej rady [czyli prof. K. - pr]". Sprawą habilitacji miał się zająć Wydział Historyczny UAM w Poznaniu.

KUL nie złożył broni i złożył skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie. Ten odrzucił ją z powodów formalnych."


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15273708,KUL_zwolnil_ja_z_pracy__poskarzyla_sie_papiezowi_.html#ixzz2rFKJ77j9

ale to nie koniec
bo tym zachowaniem KUL-owskich drani ma się zająć watykańska kongregacja
"Ks. Wells informuje, że dokumentacja sprawy została przekazana do Kongregacji Edukacji Katolickiej."


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15273708,KUL_zwolnil_ja_z_pracy__poskarzyla_sie_papiezowi_.html#ixzz2rFKbSuzC

taki jesteś zorientowany to zechciej powiedzieć co czeka członków komisji czyli raę wydziału kiedy zarówo UAM przychyli się do wniosku Sabiny Bober jak i Kongregacja Edukacji katolickiej negatywnie się wypowie o postępowaniu drani z KUL-u?

aż mnie korci by tych.... (obiecałem Mamie że nię będę klął ) więc tych synów szatana samego wymienić z imienia nazwiska i fotki
dla wstydu publicznego

pzdr

możesz wskazać jakieś dokumenty odnośnie tego skutku negatywnego - np skład komisji i jej decyzję?

Wniosek Sabiny bober jest datowany na 13 grudnia 2011...
http://www.ck.gov.pl/images/PDF/Awanse/BoberSabina/wniosek.pdf

pozbierałem informacje i wychodzi mi że:

"Rada Wydziału Nauk Humanistycznych KUL jesienią 2012 r., już po tym, gdy dr Bober pozwała swojego przełożonego, odrzucił jej habilitację - mimo dwóch pozytywnych recenzji i jednej negatywnej.

Pani doktor odwołała się do Centralnej Komisji ds. Stopn... rozwiń

Avatar
Zorientowany / 23 stycznia 2014 o 13:40
0

Jaką habilitację??? Pani "doktor" proszę nie kłamać!!! Pani miała już kolokwium habilitacyjne ze skutkiem negatywnym, a wszystkie dokumenty na ten temat są dostepne online na stronie Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów Naukowych.

Zob.: http://www.ck.gov.pl/index.php/postepowania-awansowe/postepowania-habilitacyjne/dziedzina-nauk-humanistycznych/132-bober-sabina

Wszyscy i tak uważają, że wykorzystuje Pani swoje problemy do "przepchnięcia" habilitacji po raz drugi w Poznaniu!!!.

Jaką habilitację??? Pani "doktor" proszę nie kłamać!!! Pani miała już kolokwium habilitacyjne ze skutkiem negatywnym, a wszystkie dokumenty na ten temat są dostepne online na stronie Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów Naukowych.

Zob.: http://www.ck.gov.pl/index.php/postepowania-awansowe/postepowania-habilitacyjne/dziedzina-nauk-humanistycznych/132-bober-sabina

Wszyscy i tak uważają, że wykorzystuje Pani swoje problemy do "przepchnięcia" habilitacji po raz drugi w Poznaniu!!!.

rozwiń
Avatar
obiektywny spoza KUL-u / 18 lipca 2014 o 09:59
0

KUL I KONEFAŁ ośmieszyli się i ponieśli zasłużone utarcie nosa. Dziwię się, że ta katolicka (chyba tylko z nazwy) uczelnia jeszcze zatrudnia takich komuchów jak Konefał i spółka. A H. Konopka jest bezwolnym narzędziem w rękach intrygantów i msciwych bezmózgowców w togach.

Avatar
romek / 25 stycznia 2014 o 18:17
0

Zjadliwe komentarze skierowane wobec pani doktor wypływają po prostu z bezsilności tych, którym utarła nosa. Oni ponieśli druzgocącą klęskę. Ciemny lud już się nie skusi na gładkie słówka rektora, które wypowiada w listach wyciągając rękę po kasę wiernych. Teraz pytanie, kto za to wszystko zapłaci??

Avatar
gosc / 25 stycznia 2014 o 16:51
0

Na szczęscie moja rodzina w tym roku już nie dała się nadbarać na zbiórkę pieniędzy na tacę, na KUL w drugi dzień Bożego Narodzenia. Postanowiliśmy przestać sponsorować bezprawie na KUL i budowę mieszkań przez władze KUL (czemu jak wiadomo obecnie przyglada się CBA). 

Avatar
Karolina / 24 stycznia 2014 o 20:49
0

Kiedy czytam te zjadliwe teksty skierowane pod adresem Sabiny Bober to mam wrażenie, że uaktywnił się szatan i jego sługi z KUL, bo "prawda w oczy kole", nie od dzisiaj znany to fakt. 

Teksty pewnie są sponsorowane przez władze KUL, albo nawet i sam rektor albo i pozwany profesor siedzą przed komputerem i wklikują te wszytkie bzdury.

Jeśli chodzi o sprawę habilitacji pani Doktor to proponuję aby wcześniej zapoznać się z faktami, a dopiero potem wypowiadać publicznie oszczerstwa.

Cieszę się z sukcesu pani Sabiny Bober. Szkoda, że większośc pracowników uczelni w sytuacjach takich jak S. Bober okazuje się tchórzami i nie broni swoich praw, za to pokornie godzą "nosić teczki za swoimi" profesorami i rektorami, którym się wydaje, że rektorowanie daje mi wszelkie możliwe prawa. 

Mam również na swoim koncie sprawę wygraną przeciwko uczelni, która naruszyła moje prawa pracownicze podobnie jak KUL naruszył prawa pani Sabiny Bober. Dlatego całym sercem jestem po stronie Pani Doktor.

Niestety na ogół pracownicy boją się podejmować kroki sądowe przeciwko uczelniom wyższych na których rządzi bezprawie - a szkoda.

Kiedy czytam te zjadliwe teksty skierowane pod adresem Sabiny Bober to mam wrażenie, że uaktywnił się szatan i jego sługi z KUL, bo "prawda w oczy kole", nie od dzisiaj znany to fakt. 

Teksty pewnie są sponsorowane przez władze KUL, albo nawet i sam rektor albo i pozwany profesor siedzą przed komputerem i wklikują te wszytkie bzdury.

Jeśli chodzi o sprawę habilitacji pani Doktor to proponuję aby wcześniej zapoznać się z faktami, a dopiero potem wypowiadać publicznie oszczerstwa.

Cieszę się z sukcesu pani Sabin... rozwiń

Avatar
Wojtek / 24 stycznia 2014 o 20:35
0

Jaką habilitację??? Pani "doktor" proszę nie kłamać!!! Pani miała już kolokwium habilitacyjne ze skutkiem negatywnym, a wszystkie dokumenty na ten temat są dostepne online na stronie Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów Naukowych.

Zob.: http://www.ck.gov.pl/index.php/postepowania-awansowe/postepowania-habilitacyjne/dziedzina-nauk-humanistycznych/132-bober-sabina

Wszyscy i tak uważają, że wykorzystuje Pani swoje problemy do "przepchnięcia" habilitacji po raz drugi w Poznaniu!!!.

Wszyscy ????? W czyim imieniu mówisz bo "wszyscy" to również ja.

A ja akurat uważam, że to co mówisz to bzdury i oszczerstwo. Najpierw dokładnie poznaj fakty a dopiero potem zabieraj głos w imieniu wszystkich...! 

dokładnie poznaj fakty a dopiero potem zabieraj głos w imieniu wszystkich...! 

rozwiń
Avatar
anna / 24 stycznia 2014 o 20:31
0

możesz wskazać jakieś dokumenty odnośnie tego skutku negatywnego - np skład komisji i jej decyzję?

Wniosek Sabiny bober jest datowany na 13 grudnia 2011...
http://www.ck.gov.pl/images/PDF/Awanse/BoberSabina/wniosek.pdf

pozbierałem informacje i wychodzi mi że:

"Rada Wydziału Nauk Humanistycznych KUL jesienią 2012 r., już po tym, gdy dr Bober pozwała swojego przełożonego, odrzucił jej habilitację - mimo dwóch pozytywnych recenzji i jednej negatywnej.

Pani doktor odwołała się do Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów, instytucji, która nadzoruje awanse naukowe. Komisja uchyliła uchwałę rady wydziału. Uznała, że na wynik głosowania "mogły wpłynąć względy pozamerytoryczne, wynikające z konfliktu habilitantki z jednym z członków tej rady [czyli prof. K. - pr]". Sprawą habilitacji miał się zająć Wydział Historyczny UAM w Poznaniu.

KUL nie złożył broni i złożył skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie. Ten odrzucił ją z powodów formalnych."


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15273708,KUL_zwolnil_ja_z_pracy__poskarzyla_sie_papiezowi_.html#ixzz2rFKJ77j9

ale to nie koniec
bo tym zachowaniem KUL-owskich drani ma się zająć watykańska kongregacja
"Ks. Wells informuje, że dokumentacja sprawy została przekazana do Kongregacji Edukacji Katolickiej."


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15273708,KUL_zwolnil_ja_z_pracy__poskarzyla_sie_papiezowi_.html#ixzz2rFKbSuzC

taki jesteś zorientowany to zechciej powiedzieć co czeka członków komisji czyli raę wydziału kiedy zarówo UAM przychyli się do wniosku Sabiny Bober jak i Kongregacja Edukacji katolickiej negatywnie się wypowie o postępowaniu drani z KUL-u?

aż mnie korci by tych.... (obiecałem Mamie że nię będę klął ) więc tych synów szatana samego wymienić z imienia nazwiska i fotki
dla wstydu publicznego

pzdr

Brawo Panie Przemku, faktów nie da się oszukać

rozwiń
Avatar
gość / 24 stycznia 2014 o 16:14
0

co za koszmar... z niej jest taki historyk.. szkoda mówić

Avatar
Daria / 23 stycznia 2014 o 19:22
0

Zgadzam się z Panem Przemkiem. Faktów nie da się podważyć!!!!

Avatar
Przemysław Leniak / 23 stycznia 2014 o 18:58
0

możesz wskazać jakieś dokumenty odnośnie tego skutku negatywnego - np skład komisji i jej decyzję?

Wniosek Sabiny bober jest datowany na 13 grudnia 2011...
http://www.ck.gov.pl/images/PDF/Awanse/BoberSabina/wniosek.pdf

pozbierałem informacje i wychodzi mi że:

"Rada Wydziału Nauk Humanistycznych KUL jesienią 2012 r., już po tym, gdy dr Bober pozwała swojego przełożonego, odrzucił jej habilitację - mimo dwóch pozytywnych recenzji i jednej negatywnej.

Pani doktor odwołała się do Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów, instytucji, która nadzoruje awanse naukowe. Komisja uchyliła uchwałę rady wydziału. Uznała, że na wynik głosowania "mogły wpłynąć względy pozamerytoryczne, wynikające z konfliktu habilitantki z jednym z członków tej rady [czyli prof. K. - pr]". Sprawą habilitacji miał się zająć Wydział Historyczny UAM w Poznaniu.

KUL nie złożył broni i złożył skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie. Ten odrzucił ją z powodów formalnych."


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15273708,KUL_zwolnil_ja_z_pracy__poskarzyla_sie_papiezowi_.html#ixzz2rFKJ77j9

ale to nie koniec
bo tym zachowaniem KUL-owskich drani ma się zająć watykańska kongregacja
"Ks. Wells informuje, że dokumentacja sprawy została przekazana do Kongregacji Edukacji Katolickiej."


Cały tekst: http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,15273708,KUL_zwolnil_ja_z_pracy__poskarzyla_sie_papiezowi_.html#ixzz2rFKbSuzC

taki jesteś zorientowany to zechciej powiedzieć co czeka członków komisji czyli raę wydziału kiedy zarówo UAM przychyli się do wniosku Sabiny Bober jak i Kongregacja Edukacji katolickiej negatywnie się wypowie o postępowaniu drani z KUL-u?

aż mnie korci by tych.... (obiecałem Mamie że nię będę klął ) więc tych synów szatana samego wymienić z imienia nazwiska i fotki
dla wstydu publicznego

pzdr

możesz wskazać jakieś dokumenty odnośnie tego skutku negatywnego - np skład komisji i jej decyzję?

Wniosek Sabiny bober jest datowany na 13 grudnia 2011...
http://www.ck.gov.pl/images/PDF/Awanse/BoberSabina/wniosek.pdf

pozbierałem informacje i wychodzi mi że:

"Rada Wydziału Nauk Humanistycznych KUL jesienią 2012 r., już po tym, gdy dr Bober pozwała swojego przełożonego, odrzucił jej habilitację - mimo dwóch pozytywnych recenzji i jednej negatywnej.

Pani doktor odwołała się do Centralnej Komisji ds. Stopn... rozwiń

Avatar
Zorientowany / 23 stycznia 2014 o 13:40
0

Jaką habilitację??? Pani "doktor" proszę nie kłamać!!! Pani miała już kolokwium habilitacyjne ze skutkiem negatywnym, a wszystkie dokumenty na ten temat są dostepne online na stronie Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów Naukowych.

Zob.: http://www.ck.gov.pl/index.php/postepowania-awansowe/postepowania-habilitacyjne/dziedzina-nauk-humanistycznych/132-bober-sabina

Wszyscy i tak uważają, że wykorzystuje Pani swoje problemy do "przepchnięcia" habilitacji po raz drugi w Poznaniu!!!.

Jaką habilitację??? Pani "doktor" proszę nie kłamać!!! Pani miała już kolokwium habilitacyjne ze skutkiem negatywnym, a wszystkie dokumenty na ten temat są dostepne online na stronie Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów Naukowych.

Zob.: http://www.ck.gov.pl/index.php/postepowania-awansowe/postepowania-habilitacyjne/dziedzina-nauk-humanistycznych/132-bober-sabina

Wszyscy i tak uważają, że wykorzystuje Pani swoje problemy do "przepchnięcia" habilitacji po raz drugi w Poznaniu!!!.

rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 24

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nie dla "Samorządowej Karty Praw Rodzin" w Lublinie

Nie dla "Samorządowej Karty Praw Rodzin" w Lublinie 0 0

Radni PiS nie namówili Radę Miasta do uchwalenia „Samorządowej Karty Praw Rodzin” będącej manifestem „przeciw podważaniu” praw małżeństwa rozumianego, jako związek kobiety i mężczyzny. Projekt karty firmuje fundacja Ordo Iuris, która trzy lata temu zasłynęła propozycją zaostrzenia prawa antyaborcyjnego

Wąwóz wyładnieje, ale dopiero w przyszłym roku

Wąwóz wyładnieje, ale dopiero w przyszłym roku 0 1

Na przyszły rok odłożone ma być urządzenie wąwozu na Czechowie między al. Kompozytorów Polskich i ul. Szeligowskiego.

Stal Kraśnik – Hutnik Kraków 2:3. Fotel lidera nie dla nich

Stal Kraśnik – Hutnik Kraków 2:3. Fotel lidera nie dla nich 0 1

Duży niedosyt w Kraśniku. Piłkarze Jarosława Pacholarza prowadzili już z Hutnikiem Kraków 2:0. Niestety, nie dopisali do swojego konta nawet jednego punktu. W drugiej połowie rywale strzelili trzy gole i ostatecznie wygrali 3:2

Orion Niedrzwica – GKS Niemce 0:2. Są na fali wznoszącej

Orion Niedrzwica – GKS Niemce 0:2. Są na fali wznoszącej 0 1

GKS Niemce nadspodziewanie łatwo pokonał Orion Niedrzwica. Podopieczni Tomasza Brzozowskiego są coraz wyżej w tabeli

Gryf – Grom 2:0. Lider się nie zatrzymuje!

Gryf – Grom 2:0. Lider się nie zatrzymuje! 0 0

W hicie 12 kolejki Gryf Gmina Zamość pokonał u siebie Grom Różaniec i zwiększył swoją przewagę nad jednym z kandydatów do awansu

Janów Podlaski: Pod nieobecność znajomej włamał się jej domu. Teraz odpowie za rozbój i kradzież

Janów Podlaski: Pod nieobecność znajomej włamał się jej domu. Teraz odpowie za rozbój i kradzież 0 0

Jest podejrzany o włamanie do domu swojej znajomej. 51-letni mieszkaniec gminy Janów Podlaski będzie odpowiadać przed sądem m.in. za kradzież. To nie jedyne przestępstwo, które ma na koncie.

Były lubelski polityk Janusz Palikot rozkręca swój alkoholowy biznes. Chce zebrać od ludzi 4 mln złotych

Były lubelski polityk Janusz Palikot rozkręca swój alkoholowy biznes. Chce zebrać od ludzi 4 mln złotych 1 13

Były lubelski polityk Janusz Palikot rozkręca swój alkoholowy interes. Prezes spółki Tenczyński Okovita rozpoczął publiczną zbiórkę pieniędzy. Chce zdobyć 4,2 mln zł na uruchomienie produkcji okowity.

Ponad 100 osób biegało w Lublinie, żeby pomóc chorym dzieciom [zdjęcia]
galeria

Ponad 100 osób biegało w Lublinie, żeby pomóc chorym dzieciom [zdjęcia] 3 0

Była zabawa, był też pomaganie, bo celem niedzielnego Pikniku Sportowego „Na Sygnale” w Lublinie było zebranie pieniędzy na leczenie i rehabilitację niepełnosprawnych dzieci. – Impreza się udała. Była świetna atmosfera. Na piknik przyszło sporo osób, także rodzin z dziećmi – cieszy się Magdalena Fijołek, współorganizatorka charytatywnego wydarzenia.

Biała Podlaska: Niepełnosprawni przygotowują filmy na festiwal
24 października 2019, 10:00

Biała Podlaska: Niepełnosprawni przygotowują filmy na festiwal 0 0

Podopieczni Warsztatów Terapii Zajęciowej już po raz ósmy organizują Festiwal Twórczości Osób Niepełnosprawnych. Tegoroczna edycja odbędzie się 24 października o godz. 10.00 w kinie Merkury w Białej Podlaskiej.

Amerykańska firma informatyczna otworzyła nowe biuro w Lublinie. Zatrudni więcej osób
galeria

Amerykańska firma informatyczna otworzyła nowe biuro w Lublinie. Zatrudni więcej osób 4 3

Od piątku w Lublinie działa nowe biuro amerykańskiej firmy informatycznej Team International. W tym momencie zatrudniają 26 osób, ale chcą przyjąć dwa razy więcej.

KUL zainaugurował rok akademicki. Na uczelni kształci się coraz więcej obcokrajowców [zdjęcia]
galeria

KUL zainaugurował rok akademicki. Na uczelni kształci się coraz więcej obcokrajowców [zdjęcia] 5 0

3427 nowych studentów rozpoczęło naukę w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Wśród nich jest coraz liczniejsze grono obcokrajowców – na co zwrócił uwagę podczas dzisiejszej inauguracji roku akademickiego rektor KUL ks. prof. Antoni Dębiński.

Biała Podlaska: Ulica Podmiejska doczeka się remontu. Dojazd do szkoły "Ananas" też

Biała Podlaska: Ulica Podmiejska doczeka się remontu. Dojazd do szkoły "Ananas" też 7 4

Pracownicy oraz rodzice prywatnej szkoły "Ananas" apelują do władz miasta o utwardzenie dojazdu do placówki. Okazuje się, że inwestycja będzie zrealizowana w przyszłym roku.

Rondo na ul. Grygowej będzie mieć nową nazwę

Rondo na ul. Grygowej będzie mieć nową nazwę 0 5

Nowe rondo na ul. Grygowej (przy zjeździe do ul. Rataja) ma dostać imię Geodetów.

Wjechał wypożyczonym samochodem w księgarnię w centrum Lublina. Kierowca uciekł [zdjęcia]
galeria

Wjechał wypożyczonym samochodem w księgarnię w centrum Lublina. Kierowca uciekł [zdjęcia] 19 6

Ktoś wjechał wypożyczonym samochodem w witrynę księgarni przy Krakowskim Przedmieściu w Lublinie. Po przyjeździe na miejsce policjantów osoby, która kierowała toyotą już nie było.

„Seks, wóda, polibuda!” Czy jest szansa na przyszłość kultury studenckiej w Lublinie?
galeria

„Seks, wóda, polibuda!” Czy jest szansa na przyszłość kultury studenckiej w Lublinie? 13 1

– Studenci są dziś zabiegani, zapracowani. Wybieramy łatwiejsze formy rozrywki, ale nie wszyscy – przekonywała studentka na seminarium „Czy jest szansa na przyszłość kultury studenckiej?” w ACK Chatka Żaka. Nad obecnym kształtem i kierunkami rozwoju studenckiej kultury zastanawiali dyrektorzy państwowych i samorządowych instytucji kulturalnych, pracownicy ACK, przedstawiciele ministerstwa kultury i studenckiego samorządu.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.