Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 września 2019 r.
21:18

W Lublinie nie będzie już linii 10

Autor: Zdjęcie autora drs
0 13 A A

Trolejbusowa linia 10 zmieni numer na 150.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Ogłosił to wczoraj Zarząd Transportu Miejskiego po zakończeniu internetowej ankiety wśród pasażerów. W głosowaniu 43 proc. internautów opowiedziało się za numerem „150”, 40 proc. zagłosowało za pozostawieniem obecnego numeru, a 17 proc. wskazało własne propozycje.

Nowe oznaczenie ma obowiązywać od października. ZTM zapowiada już kolejną ankietę, tym razem w sprawie linii 19, która wciąż ma „autobusowy” numer, chociaż jest obsługiwana trolejbusami.

e-Wydanie

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 21:49
+8
To 10 nie wróci na starą trasę? Kilka tysięcy ludzi na Weglinie Południowym postawiono dobrego dojazdu do centrum.
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 23:45
+7
linia 157 została zabrana z ul. Nadbystrzyckiej, obecnie zamontowana tam trakcja jest obsługiwana przez jedną linię - 161, która jeździ co 25-30 minut( pod Politechniką jest jeszcze 152) -ale zarówno jedna jak i druga nie jeżdżą po całości ul. Nadbystrzyckiej, jest i linia 19 ale to szczytówka, jej nie liczę. Wobec tego jeśli 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Muzyczna -Stadionowa -Gazowa -Młyńska -Lubelskiego Lipca '80 -Al. Unii Lubelskiej -Lwowska -Al. Andersa -Mełgiewska -MEŁGIEWSKA WSEI. Wystarczy, żeby na początek jeździła co 30 minut w dzień powszedni. Nie po to pajęczyna dla trajtków zawisnęła nad tą ulicą by być tak słabo wykorzystywana, a przypomnijmy, że linia 161 to dawna autobusowa 28 po nieco zmodyfikowanej trasie - także na chwilę obecną wciąż nihil novi - nic nowego.
linia 157 została zabrana z ul. Nadbystrzyckiej, obecnie zamontowana tam trakcja jest obsługiwana przez jedną linię - 161, która jeździ co 25-30 minut( pod Politechniką jest jeszcze 152) -ale zarówno jedna jak i druga nie jeżdżą po całości ul. Nadbystrzyckiej, jest i linia 19 ale to szczytówka, jej nie liczę. Wobec tego jeśli 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzyck... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:15
+5
To 10 nie wróci na starą trasę? Kilka tysięcy ludzi na Weglinie Południowym postawiono dobrego dojazdu do centrum.
 Zobaczycie że nie wróci nic na dawne trasy. jest okazja do zmiany to uczyniono. Tak naprawde nikt nie liczy się ze zdaniem nas pasażerów.  Ludzie pomarudzą po jęczą przyzwyczają sie. Pana Malca przecież nie obchodzą nasze dzieci ,które mieszkają na przedmieściach czy inaczej peryferiach miasta i wieczorami stoja na przestankach albo włucza się po galeriach bo autobus uciekł a nastepny za godzine. Gorzej jak w okolicy nie ma galerii pada deszcz, jest mróz itd. inne dzieci wsiadają do autobusu pierwszego lepszego podjeżdżają przystanek , dwa, lub trzy  i dalej w inny autobus i do domu. A nasze bidule czekają na jeden właściwy. pozdrawiam Pana Malca i wszystkich odpowiedzialnych
 Zobaczycie że nie wróci nic na dawne trasy. jest okazja do zmiany to uczyniono. Tak naprawde nikt nie liczy się ze zdaniem nas pasażerów.  Ludzie pomarudzą po jęczą przyzwyczają sie. Pana Malca przecież nie obchodzą nasze dzieci ,które mieszkają na przedmieściach czy inaczej peryferiach miasta i wieczorami stoja na przestankach albo włucza się po galeriach bo autobus uciekł a nastepny za godzine. Gorzej jak w okolicy nie ma galerii pada deszcz, jest mróz itd. inne dzieci wsiadają do autobusu pierwszego lepszego podjeżdżają pr... rozwiń
Avatar
Obserwator / 2 września 2019 o 21:39
+5
Czyli wystarczy, że linie zaczną obsługiwać trolejbusy i jest to powód do zmiany "historycznego" numeru linii. Teraz pozostaje czekać aż trolejbusy ponownie wyruszą obsługiwać linie 20, 34 i 45 ;-)
Avatar
Do ikss: / 2 września 2019 o 23:11
+4
akurat Kruczkowskiego(Herberta) jest nędznie skomunikowane - 29 nie jedzie w ogóle do centrum, tylko jakąś dziką trasą. 20 jeździ za słabo, poza tym omija osiedle Kruczkowskiego, bo jedzie przez ulicę Budowlaną. 19 to linia szczytowa - poza szczytem nie jeździ, wykonuje tylko 9 kursów w ciągu dnia, w weekendy nie kursuje. A na przystanek na którym zatrzymuje się linia 157 czy 160 trzeba przejść nawet spory odcinek - a tam raczej starsi ludzie mieszkają. Na racławickie czy lipową z okolic Kruczkowskiego jeździ tylko linia 20 - jeździ rzadko niestety. Ale linia 29 umożliwia za to dostanie się na dworzec PKS. Kruczkowskiego ma zatem multum przesiadek o wielu bezpośrednich kierunkach może tylko pomarzyć.
akurat Kruczkowskiego(Herberta) jest nędznie skomunikowane - 29 nie jedzie w ogóle do centrum, tylko jakąś dziką trasą. 20 jeździ za słabo, poza tym omija osiedle Kruczkowskiego, bo jedzie przez ulicę Budowlaną. 19 to linia szczytowa - poza szczytem nie jeździ, wykonuje tylko 9 kursów w ciągu dnia, w weekendy nie kursuje. A na przystanek na którym zatrzymuje się linia 157 czy 160 trzeba przejść nawet spory odcinek - a tam raczej starsi ludzie mieszkają. Na racławickie czy lipową z okolic Kruczkowskiego jeździ tylko linia 20 - jeździ rzadko n... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:34
+2
Jeszcze jedna ważna kwestia .... Nie należy oczekiwać że komunikacja miejska będzie funkcjonować na zasadzie że wsiadam do autobusu i z każdego miejsca dowiezie mnie w inne dowolne. Mi chodzi o to aby ludzie także nauczyli sie korzystać z tej komunikacji , ale aby mieć taką możliwość trzeba zapewnić dostęp do komunikacji po przez częstotliwość kursowania. chce jechać np. z czechowa na czuby to nie czekam na 13 tylko wsiadam w każdą inna linie i jade do punktu przesiadkowego i tam wsiadam w inny numer. Tego nie może zrobić mieszkaniec np. Zemborzyc bo jak mu ucieknie 8 to czeka na nastepna . o tym właśnie piszę.
Jeszcze jedna ważna kwestia .... Nie należy oczekiwać że komunikacja miejska będzie funkcjonować na zasadzie że wsiadam do autobusu i z każdego miejsca dowiezie mnie w inne dowolne. Mi chodzi o to aby ludzie także nauczyli sie korzystać z tej komunikacji , ale aby mieć taką możliwość trzeba zapewnić dostęp do komunikacji po przez częstotliwość kursowania. chce jechać np. z czechowa na czuby to nie czekam na 13 tylko wsiadam w każdą inna linie i jade do punktu przesiadkowego i tam wsiadam w inny numer. Tego nie może zrobić mieszkaniec np. Zem... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 21:22
+2
proszę szanownego klepaka w klawisze pamiętać by spłodzić wierszówkę że jutro zmienią numer, zmieniono numer i wczoraj zmieniono numer... żałosne panie robercie...
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 22:54
+1
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością np. jedna uzupełniająca co 30 min i jedna marginalna co np. 50-60 min z dojazdem do innych dzielnic po za centrum lecz w miejsce dogodnej przesiadki na inne linnie podstawowe. Od tego należy zacząć reformę komunikacyjna. Wiadomo duże dzielnice Czuby , Czechów, Felin itd . tych linni bedą miały więcej jednak każda inna dzielnica powinna być skomunikowana w taki sposób jak wspomniałem . Wedłóg tej podstawy należy dalej przebudowywać siatkę połączeń. Oczywiście pisząc że dojazd do centrum tych linii podstawowych nie oznacza ,że te linie mają kończyć bieg w centrum ,mam na myśli aby przez centrum przebiegały. Na Kruczkowskiego jest dokładnie tak zrobione jak napisałem . Silne 29 , uzupełniająca 20 i marginalna 19. Dodatkowo obok przebiegają inne linie silne 160 , a także 157,38 itd. W Głusku wystarczy poprawić częstotliwość bo puki co zabrane . Silna 3 przez większość dnia co 15 min , 16 zrobić co 30 min i 73 co godzinę ( to dodatkowo sprawiło by że ludzie np. z Wilczopola mieli by możliwość pozostawienia auta i w miarę sprawnie dotrzeć do miasta komunikacją. Idąc dalej Dąbrowica ma podobną sytuacje. Zemborzyce 8 zwiększyć 25 jest w miarę ok . i 78 też. Wystarczy zrobić rekonesans tego co jest pomyśleć i naprawdę można stworzyć fajną siatkę połączeń bez zwiększania wozokilometrów i wszyscy będą zadowoleni
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością ... rozwiń
Avatar
gosc / 4 września 2019 o 11:07
0
Koniecznie trzeba zelektryfikować 45 i zmodyfikować nieco trasę od Jana Pawła tznżeby nie musiało zajeżdżać na Widok a daleej prosto do Węglina aby nie odpinało się kilka razy od sieci,no i fajnie byłoby jakby 26 się doczekała elektryfikacji oraz jak inni piszą przebudować układ linii. Pozwoliłoby to uwolnić sporą część autobusów i dziura po Warbusie byłaby mniej odczuwalna.
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:25
0
Nie twierdzę przecież ,że jest super na Kruczkowskiego, Podałem jako przykład dzielnicy że funkcjonuje schemat lini podstawowej + uzupełniającej +marginalnej, nigdzie nie napisałem że jest ok.  Tak jak powiedziałem taki schemat to baza do tworzenia siatki połaczeń na nowo. 
Avatar
gosc / 4 września 2019 o 11:07
0
Koniecznie trzeba zelektryfikować 45 i zmodyfikować nieco trasę od Jana Pawła tznżeby nie musiało zajeżdżać na Widok a daleej prosto do Węglina aby nie odpinało się kilka razy od sieci,no i fajnie byłoby jakby 26 się doczekała elektryfikacji oraz jak inni piszą przebudować układ linii. Pozwoliłoby to uwolnić sporą część autobusów i dziura po Warbusie byłaby mniej odczuwalna.
Avatar
Japolan / 3 września 2019 o 00:36
-2
Gminie Lublin zostało 30 tysięcy złotych (z iluś milionów) na przebudowę, między innymi, Alei Racławickich - zaś miejski budżetowy Zarząd Transportu Miejskiego stać na faktycznie lipną zmianę numeru linii oraz wymianę (trzecią w ciągu dwóch miesięcy) rozkładów tej samej linii o podmienionym numerze; kosztują przecież np.: drukowanie, laminowanie, rozwiezienie i wywieszenie, oddanie na śmieci (zalaminowanego papieru z "numerkiem 10"). Czy w Polsce rzeczywiście istnieje CBA? Kto - z PiS'u - faktycznie roztacza parasol ochronny nad okupującymi lublinian i Lublin mafijnymi sitwami? Czy Lublin jeszcze jest w Polsce - czy też w jakimś ŻUKO-landzie lub innym bantustanie???
Gminie Lublin zostało 30 tysięcy złotych (z iluś milionów) na przebudowę, między innymi, Alei Racławickich - zaś miejski budżetowy Zarząd Transportu Miejskiego stać na faktycznie lipną zmianę numeru linii oraz wymianę (trzecią w ciągu dwóch miesięcy) rozkładów tej samej linii o podmienionym numerze; kosztują przecież np.: drukowanie, laminowanie, rozwiezienie i wywieszenie, oddanie na śmieci (zalaminowanego papieru z "numerkiem 10"). Czy w Polsce rzeczywiście istnieje CBA? Kto - z PiS'u - faktycznie roztacza parasol ochronny nad... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 23:45
+7
linia 157 została zabrana z ul. Nadbystrzyckiej, obecnie zamontowana tam trakcja jest obsługiwana przez jedną linię - 161, która jeździ co 25-30 minut( pod Politechniką jest jeszcze 152) -ale zarówno jedna jak i druga nie jeżdżą po całości ul. Nadbystrzyckiej, jest i linia 19 ale to szczytówka, jej nie liczę. Wobec tego jeśli 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Muzyczna -Stadionowa -Gazowa -Młyńska -Lubelskiego Lipca '80 -Al. Unii Lubelskiej -Lwowska -Al. Andersa -Mełgiewska -MEŁGIEWSKA WSEI. Wystarczy, żeby na początek jeździła co 30 minut w dzień powszedni. Nie po to pajęczyna dla trajtków zawisnęła nad tą ulicą by być tak słabo wykorzystywana, a przypomnijmy, że linia 161 to dawna autobusowa 28 po nieco zmodyfikowanej trasie - także na chwilę obecną wciąż nihil novi - nic nowego.
linia 157 została zabrana z ul. Nadbystrzyckiej, obecnie zamontowana tam trakcja jest obsługiwana przez jedną linię - 161, która jeździ co 25-30 minut( pod Politechniką jest jeszcze 152) -ale zarówno jedna jak i druga nie jeżdżą po całości ul. Nadbystrzyckiej, jest i linia 19 ale to szczytówka, jej nie liczę. Wobec tego jeśli 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzyck... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:34
+2
Jeszcze jedna ważna kwestia .... Nie należy oczekiwać że komunikacja miejska będzie funkcjonować na zasadzie że wsiadam do autobusu i z każdego miejsca dowiezie mnie w inne dowolne. Mi chodzi o to aby ludzie także nauczyli sie korzystać z tej komunikacji , ale aby mieć taką możliwość trzeba zapewnić dostęp do komunikacji po przez częstotliwość kursowania. chce jechać np. z czechowa na czuby to nie czekam na 13 tylko wsiadam w każdą inna linie i jade do punktu przesiadkowego i tam wsiadam w inny numer. Tego nie może zrobić mieszkaniec np. Zemborzyc bo jak mu ucieknie 8 to czeka na nastepna . o tym właśnie piszę.
Jeszcze jedna ważna kwestia .... Nie należy oczekiwać że komunikacja miejska będzie funkcjonować na zasadzie że wsiadam do autobusu i z każdego miejsca dowiezie mnie w inne dowolne. Mi chodzi o to aby ludzie także nauczyli sie korzystać z tej komunikacji , ale aby mieć taką możliwość trzeba zapewnić dostęp do komunikacji po przez częstotliwość kursowania. chce jechać np. z czechowa na czuby to nie czekam na 13 tylko wsiadam w każdą inna linie i jade do punktu przesiadkowego i tam wsiadam w inny numer. Tego nie może zrobić mieszkaniec np. Zem... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:25
0
Nie twierdzę przecież ,że jest super na Kruczkowskiego, Podałem jako przykład dzielnicy że funkcjonuje schemat lini podstawowej + uzupełniającej +marginalnej, nigdzie nie napisałem że jest ok.  Tak jak powiedziałem taki schemat to baza do tworzenia siatki połaczeń na nowo. 
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:15
+5
To 10 nie wróci na starą trasę? Kilka tysięcy ludzi na Weglinie Południowym postawiono dobrego dojazdu do centrum.
 Zobaczycie że nie wróci nic na dawne trasy. jest okazja do zmiany to uczyniono. Tak naprawde nikt nie liczy się ze zdaniem nas pasażerów.  Ludzie pomarudzą po jęczą przyzwyczają sie. Pana Malca przecież nie obchodzą nasze dzieci ,które mieszkają na przedmieściach czy inaczej peryferiach miasta i wieczorami stoja na przestankach albo włucza się po galeriach bo autobus uciekł a nastepny za godzine. Gorzej jak w okolicy nie ma galerii pada deszcz, jest mróz itd. inne dzieci wsiadają do autobusu pierwszego lepszego podjeżdżają przystanek , dwa, lub trzy  i dalej w inny autobus i do domu. A nasze bidule czekają na jeden właściwy. pozdrawiam Pana Malca i wszystkich odpowiedzialnych
 Zobaczycie że nie wróci nic na dawne trasy. jest okazja do zmiany to uczyniono. Tak naprawde nikt nie liczy się ze zdaniem nas pasażerów.  Ludzie pomarudzą po jęczą przyzwyczają sie. Pana Malca przecież nie obchodzą nasze dzieci ,które mieszkają na przedmieściach czy inaczej peryferiach miasta i wieczorami stoja na przestankach albo włucza się po galeriach bo autobus uciekł a nastepny za godzine. Gorzej jak w okolicy nie ma galerii pada deszcz, jest mróz itd. inne dzieci wsiadają do autobusu pierwszego lepszego podjeżdżają pr... rozwiń
Avatar
Do ikss: / 2 września 2019 o 23:11
+4
akurat Kruczkowskiego(Herberta) jest nędznie skomunikowane - 29 nie jedzie w ogóle do centrum, tylko jakąś dziką trasą. 20 jeździ za słabo, poza tym omija osiedle Kruczkowskiego, bo jedzie przez ulicę Budowlaną. 19 to linia szczytowa - poza szczytem nie jeździ, wykonuje tylko 9 kursów w ciągu dnia, w weekendy nie kursuje. A na przystanek na którym zatrzymuje się linia 157 czy 160 trzeba przejść nawet spory odcinek - a tam raczej starsi ludzie mieszkają. Na racławickie czy lipową z okolic Kruczkowskiego jeździ tylko linia 20 - jeździ rzadko niestety. Ale linia 29 umożliwia za to dostanie się na dworzec PKS. Kruczkowskiego ma zatem multum przesiadek o wielu bezpośrednich kierunkach może tylko pomarzyć.
akurat Kruczkowskiego(Herberta) jest nędznie skomunikowane - 29 nie jedzie w ogóle do centrum, tylko jakąś dziką trasą. 20 jeździ za słabo, poza tym omija osiedle Kruczkowskiego, bo jedzie przez ulicę Budowlaną. 19 to linia szczytowa - poza szczytem nie jeździ, wykonuje tylko 9 kursów w ciągu dnia, w weekendy nie kursuje. A na przystanek na którym zatrzymuje się linia 157 czy 160 trzeba przejść nawet spory odcinek - a tam raczej starsi ludzie mieszkają. Na racławickie czy lipową z okolic Kruczkowskiego jeździ tylko linia 20 - jeździ rzadko n... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 22:54
+1
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością np. jedna uzupełniająca co 30 min i jedna marginalna co np. 50-60 min z dojazdem do innych dzielnic po za centrum lecz w miejsce dogodnej przesiadki na inne linnie podstawowe. Od tego należy zacząć reformę komunikacyjna. Wiadomo duże dzielnice Czuby , Czechów, Felin itd . tych linni bedą miały więcej jednak każda inna dzielnica powinna być skomunikowana w taki sposób jak wspomniałem . Wedłóg tej podstawy należy dalej przebudowywać siatkę połączeń. Oczywiście pisząc że dojazd do centrum tych linii podstawowych nie oznacza ,że te linie mają kończyć bieg w centrum ,mam na myśli aby przez centrum przebiegały. Na Kruczkowskiego jest dokładnie tak zrobione jak napisałem . Silne 29 , uzupełniająca 20 i marginalna 19. Dodatkowo obok przebiegają inne linie silne 160 , a także 157,38 itd. W Głusku wystarczy poprawić częstotliwość bo puki co zabrane . Silna 3 przez większość dnia co 15 min , 16 zrobić co 30 min i 73 co godzinę ( to dodatkowo sprawiło by że ludzie np. z Wilczopola mieli by możliwość pozostawienia auta i w miarę sprawnie dotrzeć do miasta komunikacją. Idąc dalej Dąbrowica ma podobną sytuacje. Zemborzyce 8 zwiększyć 25 jest w miarę ok . i 78 też. Wystarczy zrobić rekonesans tego co jest pomyśleć i naprawdę można stworzyć fajną siatkę połączeń bez zwiększania wozokilometrów i wszyscy będą zadowoleni
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością ... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 22:36
0
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min  jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością  np. jedna uzupełniająca co 30 min i jedna marginalna co np. 50-60 min z dojazdem do innych dzielnic po za centrum lecz w miejsce dogodnej przesiadki na inne linnie podstawowe. Od tego należy zacząć reformę komunikacyjna. Wiadomo duże dzielnice Czuby , Czechów, Felin itd . tych linni bedą miały więcej jednak każda inna dzielnica powinna być skomunikowana w taki sposób jak wspomniałem . Wedłóg tej podstawy należy dalej przebudowywać siatkę połączeń.
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min  jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością  ... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 22:11
-4
Ludzie chcieli zmienić numer to zmienili. Sądzę jednak, że ten numer 150 będzie widniał tylko przez okres załatania dziury po Warbusie, jak przegubowe autobusy dzięki sprowadzeniu nowego przewoźnika dotrą do Lublina wówczas roszady, które nastąpiły w trasach linii 10 i 26 z powrotem wrócą do starego ładu. 10 po staremu się stanie 10 a 26 linią 26. Ot i cała filozofia.
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Zmiany personalne w Radzie Miasta Lublin

Zmiany personalne w Radzie Miasta Lublin 0 0

Nowego wiceprzewodniczącego wybrała lubelska Rada Miasta, w której zasiadają od dziś dwie nowe osoby. Wszystko to jest konsekwencją ostatnich wyborów parlamentarnych, które skutkowały wyborem dwojga miejskich radnych do Sejmu. Z tego samego powodu nastąpiła także zmiana na stanowisku szefa klubu radnych prezydenta Krzysztofa Żuka.

Stal Kraśnik i Avia Świdnik wysoko w klasyfikacji Pro Junior System

Stal Kraśnik i Avia Świdnik wysoko w klasyfikacji Pro Junior System 0 0

Sprawdzamy, jak nasze drużyny wypadają w klasyfikacji Pro Junior System. W grupie czwartej III ligi zdecydowanie prowadzi Korona II Kielce przed Wólczanką Wólka Pełkińska, ale wysoko są także: Stal Kraśnik i Avia Świdnik.

Nowy pomnik przy Krakowskim Przedmieściu. Już dzisiaj głosowanie w Radzie Miasta Lublin

Nowy pomnik przy Krakowskim Przedmieściu. Już dzisiaj głosowanie w Radzie Miasta Lublin 5 6

Pomnik Romana Dmowskiego może stanąć przy Krakowskim Przedmieściu. Jeszcze dziś ma odbyć się głosowanie w tej sprawie Rada Miasta Lublin

Myśliwy nie wejdzie na twoje pole. Jeśli to w porę zgłosisz
galeria

Myśliwy nie wejdzie na twoje pole. Jeśli to w porę zgłosisz 17 13

Właściciele gruntów mogą pozbyć się myśliwych ze swoich terenów. Aby wyłączyć swoją ziemię z obwodu łowieckiego, trzeba do 29 listopada złożyć odpowiedni wniosek. Za ewentualne szkody w uprawach zapłaci wtedy rząd.

Co najchętniej kupujemy podczas Black Friday?

Co najchętniej kupujemy podczas Black Friday? 0 0

Kto z nas nie lubi wyprzedaży? Być może mniejszość to wielbiciele tłumów, jakie można spotkać wtedy w centrach handlowych. Co innego obniżki cen – polujemy na nie, i to zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i – coraz częściej – w internecie. Kolejne święto wyprzedaży zbliża się wielkimi krokami. Mowa o Black Friday, znanym też pod polską nazwą Czarnego Piątku. Co kupujemy wtedy najczęściej? Na jakie okazje cenowe warto zwrócić uwagę?

Mazda wbiła się w ciężarówkę. 20-latek w ciężkim stanie
galeria

Mazda wbiła się w ciężarówkę. 20-latek w ciężkim stanie 4 0

Do groźnego w skutkach wypadku doszło w środę na wysokości Sawina (powiat chełmski) na trasie Chełm – Włodawa.

Sąd rozpatrzy dwie skargi dotyczące przeznaczenia górek czechowskich

Sąd rozpatrzy dwie skargi dotyczące przeznaczenia górek czechowskich 54 48

19 grudnia ma się odbyć pierwsza rozprawa dotycząca przeznaczenia górek czechowskich. Tego dnia sąd ma rozpatrzyć skargi na uchwałę Rady Miasta wyznaczającą na górkach kilka stref zabudowy wielorodzinnej. Jedną skargę złożyła mieszkanka okolicznych terenów, autorem drugiej jest wojewoda

MKS Start Lublin dzisiaj zmierzy się z GTK Gliwice

MKS Start Lublin dzisiaj zmierzy się z GTK Gliwice 0 1

Początek spotkania o 17.30. Zdecydowanym faworytem są gospodarze

"Lekcja Ciepła" i czarne balony. Jak urzędnicy edukują dzieci

"Lekcja Ciepła" i czarne balony. Jak urzędnicy edukują dzieci 0 0

Wczoraj grupa uczniów II klasy ze Szkoły Podstawowej nr 24 miała „Lekcję Ciepła”, którą przeprowadzili przedstawiciele LPEC. Dzieci zwiedziły autobus elektryczny, który specjalnie dla nich zatrzymał się na placu Litewskim.

Uczniowie ze Starego Brusa chcą żyć zgodnie z naturą. Szkoła jedną z laureatów naszego konkursu [zdjęcia]
galeria

Uczniowie ze Starego Brusa chcą żyć zgodnie z naturą. Szkoła jedną z laureatów naszego konkursu [zdjęcia] 0 0

Zielony Wolontariat Prelekcje na temat zdrowego odżywiania, kulinarne eksperymenty i założony w klasie ogródek ziołowo - warzywny. To efekt projektu Szkoły Podstawowej w Starym Brusie, która została jednym z 12 laureatów naszego konkursu

Wystawa "Madonny świata" w WBP
22 listopada 2019, 17:00

Wystawa "Madonny świata" w WBP 0 0

22 listopada o godz. 17 w Galerii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie (ul. Narutowicza 4) nastąpi wernisaż wystawy "Madonny świata. Oblicza matki w pastelach Teresy Szczuki".

Oszukał matkę i córkę metodą "na funkcjonariusza CBŚP"

Oszukał matkę i córkę metodą "na funkcjonariusza CBŚP" 7 8

Zamojscy policjanci zatrzymali 60-latka, który brał udział w oszustwie metodą „na funkcjonariusza CBŚP”. Mężczyzna we wrześniu wyłudził od mieszkańców Zamościa blisko 50 tys. zł. 60-latek Usłyszał już zarzuty. Najbliższe trzy miesiące spędzi w areszcie. Grozi mu kara do 8 lat więzienia.

Policjantom w Rejowcu było za ciasno [zdjęcia]
galeria

Policjantom w Rejowcu było za ciasno [zdjęcia] 6 7

W Rejowcu nie ma już komisariatu, został posterunek. Większą jednostkę, w której pracowało 22 policjantów, a która mieściła się do tej pory ul. Parkowej w Rejowcu, przeniesiono do Rejowca Fabrycznego.

Ruszyły Rozgrywki Pod koszami Dziennika Wschodniego im. Andrzeja Wawrzyckiego [zdjęcia]
galeria

Ruszyły Rozgrywki Pod koszami Dziennika Wschodniego im. Andrzeja Wawrzyckiego [zdjęcia] 1 0

Venta niespodziewanie pokonała 63:49 zespół 4-te Piętro, jednego z faworytów rozgrywek

Szczecin: 8-latka z podejrzeniem gwałtu. W szpitalu jej nie zbadali
film

Szczecin: 8-latka z podejrzeniem gwałtu. W szpitalu jej nie zbadali 0 5

Szczecin. 8-latka z podejrzeniem zgwałcenia nie została przebadana w szpitalu przy ulicy Unii Lubelskiej w Szczecinie, gdzie razem z matką szukała pomocy. Dziewczynka nie została zbadana przez lekarzy.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.