Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 września 2019 r.
21:18

W Lublinie nie będzie już linii 10

Autor: Zdjęcie autora drs
0 13 A A

Trolejbusowa linia 10 zmieni numer na 150.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Ogłosił to wczoraj Zarząd Transportu Miejskiego po zakończeniu internetowej ankiety wśród pasażerów. W głosowaniu 43 proc. internautów opowiedziało się za numerem „150”, 40 proc. zagłosowało za pozostawieniem obecnego numeru, a 17 proc. wskazało własne propozycje.

Nowe oznaczenie ma obowiązywać od października. ZTM zapowiada już kolejną ankietę, tym razem w sprawie linii 19, która wciąż ma „autobusowy” numer, chociaż jest obsługiwana trolejbusami.

e-Wydanie

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 21:49
+8
To 10 nie wróci na starą trasę? Kilka tysięcy ludzi na Weglinie Południowym postawiono dobrego dojazdu do centrum.
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 23:45
+7
linia 157 została zabrana z ul. Nadbystrzyckiej, obecnie zamontowana tam trakcja jest obsługiwana przez jedną linię - 161, która jeździ co 25-30 minut( pod Politechniką jest jeszcze 152) -ale zarówno jedna jak i druga nie jeżdżą po całości ul. Nadbystrzyckiej, jest i linia 19 ale to szczytówka, jej nie liczę. Wobec tego jeśli 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Muzyczna -Stadionowa -Gazowa -Młyńska -Lubelskiego Lipca '80 -Al. Unii Lubelskiej -Lwowska -Al. Andersa -Mełgiewska -MEŁGIEWSKA WSEI. Wystarczy, żeby na początek jeździła co 30 minut w dzień powszedni. Nie po to pajęczyna dla trajtków zawisnęła nad tą ulicą by być tak słabo wykorzystywana, a przypomnijmy, że linia 161 to dawna autobusowa 28 po nieco zmodyfikowanej trasie - także na chwilę obecną wciąż nihil novi - nic nowego.
linia 157 została zabrana z ul. Nadbystrzyckiej, obecnie zamontowana tam trakcja jest obsługiwana przez jedną linię - 161, która jeździ co 25-30 minut( pod Politechniką jest jeszcze 152) -ale zarówno jedna jak i druga nie jeżdżą po całości ul. Nadbystrzyckiej, jest i linia 19 ale to szczytówka, jej nie liczę. Wobec tego jeśli 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzyck... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:15
+5
To 10 nie wróci na starą trasę? Kilka tysięcy ludzi na Weglinie Południowym postawiono dobrego dojazdu do centrum.
 Zobaczycie że nie wróci nic na dawne trasy. jest okazja do zmiany to uczyniono. Tak naprawde nikt nie liczy się ze zdaniem nas pasażerów.  Ludzie pomarudzą po jęczą przyzwyczają sie. Pana Malca przecież nie obchodzą nasze dzieci ,które mieszkają na przedmieściach czy inaczej peryferiach miasta i wieczorami stoja na przestankach albo włucza się po galeriach bo autobus uciekł a nastepny za godzine. Gorzej jak w okolicy nie ma galerii pada deszcz, jest mróz itd. inne dzieci wsiadają do autobusu pierwszego lepszego podjeżdżają przystanek , dwa, lub trzy  i dalej w inny autobus i do domu. A nasze bidule czekają na jeden właściwy. pozdrawiam Pana Malca i wszystkich odpowiedzialnych
 Zobaczycie że nie wróci nic na dawne trasy. jest okazja do zmiany to uczyniono. Tak naprawde nikt nie liczy się ze zdaniem nas pasażerów.  Ludzie pomarudzą po jęczą przyzwyczają sie. Pana Malca przecież nie obchodzą nasze dzieci ,które mieszkają na przedmieściach czy inaczej peryferiach miasta i wieczorami stoja na przestankach albo włucza się po galeriach bo autobus uciekł a nastepny za godzine. Gorzej jak w okolicy nie ma galerii pada deszcz, jest mróz itd. inne dzieci wsiadają do autobusu pierwszego lepszego podjeżdżają pr... rozwiń
Avatar
Obserwator / 2 września 2019 o 21:39
+5
Czyli wystarczy, że linie zaczną obsługiwać trolejbusy i jest to powód do zmiany "historycznego" numeru linii. Teraz pozostaje czekać aż trolejbusy ponownie wyruszą obsługiwać linie 20, 34 i 45 ;-)
Avatar
Do ikss: / 2 września 2019 o 23:11
+4
akurat Kruczkowskiego(Herberta) jest nędznie skomunikowane - 29 nie jedzie w ogóle do centrum, tylko jakąś dziką trasą. 20 jeździ za słabo, poza tym omija osiedle Kruczkowskiego, bo jedzie przez ulicę Budowlaną. 19 to linia szczytowa - poza szczytem nie jeździ, wykonuje tylko 9 kursów w ciągu dnia, w weekendy nie kursuje. A na przystanek na którym zatrzymuje się linia 157 czy 160 trzeba przejść nawet spory odcinek - a tam raczej starsi ludzie mieszkają. Na racławickie czy lipową z okolic Kruczkowskiego jeździ tylko linia 20 - jeździ rzadko niestety. Ale linia 29 umożliwia za to dostanie się na dworzec PKS. Kruczkowskiego ma zatem multum przesiadek o wielu bezpośrednich kierunkach może tylko pomarzyć.
akurat Kruczkowskiego(Herberta) jest nędznie skomunikowane - 29 nie jedzie w ogóle do centrum, tylko jakąś dziką trasą. 20 jeździ za słabo, poza tym omija osiedle Kruczkowskiego, bo jedzie przez ulicę Budowlaną. 19 to linia szczytowa - poza szczytem nie jeździ, wykonuje tylko 9 kursów w ciągu dnia, w weekendy nie kursuje. A na przystanek na którym zatrzymuje się linia 157 czy 160 trzeba przejść nawet spory odcinek - a tam raczej starsi ludzie mieszkają. Na racławickie czy lipową z okolic Kruczkowskiego jeździ tylko linia 20 - jeździ rzadko n... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 21:22
+2
proszę szanownego klepaka w klawisze pamiętać by spłodzić wierszówkę że jutro zmienią numer, zmieniono numer i wczoraj zmieniono numer... żałosne panie robercie...
Avatar
gosc / 4 września 2019 o 11:07
+1
Koniecznie trzeba zelektryfikować 45 i zmodyfikować nieco trasę od Jana Pawła tznżeby nie musiało zajeżdżać na Widok a daleej prosto do Węglina aby nie odpinało się kilka razy od sieci,no i fajnie byłoby jakby 26 się doczekała elektryfikacji oraz jak inni piszą przebudować układ linii. Pozwoliłoby to uwolnić sporą część autobusów i dziura po Warbusie byłaby mniej odczuwalna.
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:34
+1
Jeszcze jedna ważna kwestia .... Nie należy oczekiwać że komunikacja miejska będzie funkcjonować na zasadzie że wsiadam do autobusu i z każdego miejsca dowiezie mnie w inne dowolne. Mi chodzi o to aby ludzie także nauczyli sie korzystać z tej komunikacji , ale aby mieć taką możliwość trzeba zapewnić dostęp do komunikacji po przez częstotliwość kursowania. chce jechać np. z czechowa na czuby to nie czekam na 13 tylko wsiadam w każdą inna linie i jade do punktu przesiadkowego i tam wsiadam w inny numer. Tego nie może zrobić mieszkaniec np. Zemborzyc bo jak mu ucieknie 8 to czeka na nastepna . o tym właśnie piszę.
Jeszcze jedna ważna kwestia .... Nie należy oczekiwać że komunikacja miejska będzie funkcjonować na zasadzie że wsiadam do autobusu i z każdego miejsca dowiezie mnie w inne dowolne. Mi chodzi o to aby ludzie także nauczyli sie korzystać z tej komunikacji , ale aby mieć taką możliwość trzeba zapewnić dostęp do komunikacji po przez częstotliwość kursowania. chce jechać np. z czechowa na czuby to nie czekam na 13 tylko wsiadam w każdą inna linie i jade do punktu przesiadkowego i tam wsiadam w inny numer. Tego nie może zrobić mieszkaniec np. Zem... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 22:54
+1
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością np. jedna uzupełniająca co 30 min i jedna marginalna co np. 50-60 min z dojazdem do innych dzielnic po za centrum lecz w miejsce dogodnej przesiadki na inne linnie podstawowe. Od tego należy zacząć reformę komunikacyjna. Wiadomo duże dzielnice Czuby , Czechów, Felin itd . tych linni bedą miały więcej jednak każda inna dzielnica powinna być skomunikowana w taki sposób jak wspomniałem . Wedłóg tej podstawy należy dalej przebudowywać siatkę połączeń. Oczywiście pisząc że dojazd do centrum tych linii podstawowych nie oznacza ,że te linie mają kończyć bieg w centrum ,mam na myśli aby przez centrum przebiegały. Na Kruczkowskiego jest dokładnie tak zrobione jak napisałem . Silne 29 , uzupełniająca 20 i marginalna 19. Dodatkowo obok przebiegają inne linie silne 160 , a także 157,38 itd. W Głusku wystarczy poprawić częstotliwość bo puki co zabrane . Silna 3 przez większość dnia co 15 min , 16 zrobić co 30 min i 73 co godzinę ( to dodatkowo sprawiło by że ludzie np. z Wilczopola mieli by możliwość pozostawienia auta i w miarę sprawnie dotrzeć do miasta komunikacją. Idąc dalej Dąbrowica ma podobną sytuacje. Zemborzyce 8 zwiększyć 25 jest w miarę ok . i 78 też. Wystarczy zrobić rekonesans tego co jest pomyśleć i naprawdę można stworzyć fajną siatkę połączeń bez zwiększania wozokilometrów i wszyscy będą zadowoleni
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością ... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:25
0
Nie twierdzę przecież ,że jest super na Kruczkowskiego, Podałem jako przykład dzielnicy że funkcjonuje schemat lini podstawowej + uzupełniającej +marginalnej, nigdzie nie napisałem że jest ok.  Tak jak powiedziałem taki schemat to baza do tworzenia siatki połaczeń na nowo. 
Avatar
gosc / 4 września 2019 o 11:07
+1
Koniecznie trzeba zelektryfikować 45 i zmodyfikować nieco trasę od Jana Pawła tznżeby nie musiało zajeżdżać na Widok a daleej prosto do Węglina aby nie odpinało się kilka razy od sieci,no i fajnie byłoby jakby 26 się doczekała elektryfikacji oraz jak inni piszą przebudować układ linii. Pozwoliłoby to uwolnić sporą część autobusów i dziura po Warbusie byłaby mniej odczuwalna.
Avatar
Japolan / 3 września 2019 o 00:36
-2
Gminie Lublin zostało 30 tysięcy złotych (z iluś milionów) na przebudowę, między innymi, Alei Racławickich - zaś miejski budżetowy Zarząd Transportu Miejskiego stać na faktycznie lipną zmianę numeru linii oraz wymianę (trzecią w ciągu dwóch miesięcy) rozkładów tej samej linii o podmienionym numerze; kosztują przecież np.: drukowanie, laminowanie, rozwiezienie i wywieszenie, oddanie na śmieci (zalaminowanego papieru z "numerkiem 10"). Czy w Polsce rzeczywiście istnieje CBA? Kto - z PiS'u - faktycznie roztacza parasol ochronny nad okupującymi lublinian i Lublin mafijnymi sitwami? Czy Lublin jeszcze jest w Polsce - czy też w jakimś ŻUKO-landzie lub innym bantustanie???
Gminie Lublin zostało 30 tysięcy złotych (z iluś milionów) na przebudowę, między innymi, Alei Racławickich - zaś miejski budżetowy Zarząd Transportu Miejskiego stać na faktycznie lipną zmianę numeru linii oraz wymianę (trzecią w ciągu dwóch miesięcy) rozkładów tej samej linii o podmienionym numerze; kosztują przecież np.: drukowanie, laminowanie, rozwiezienie i wywieszenie, oddanie na śmieci (zalaminowanego papieru z "numerkiem 10"). Czy w Polsce rzeczywiście istnieje CBA? Kto - z PiS'u - faktycznie roztacza parasol ochronny nad... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 23:45
+7
linia 157 została zabrana z ul. Nadbystrzyckiej, obecnie zamontowana tam trakcja jest obsługiwana przez jedną linię - 161, która jeździ co 25-30 minut( pod Politechniką jest jeszcze 152) -ale zarówno jedna jak i druga nie jeżdżą po całości ul. Nadbystrzyckiej, jest i linia 19 ale to szczytówka, jej nie liczę. Wobec tego jeśli 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Muzyczna -Stadionowa -Gazowa -Młyńska -Lubelskiego Lipca '80 -Al. Unii Lubelskiej -Lwowska -Al. Andersa -Mełgiewska -MEŁGIEWSKA WSEI. Wystarczy, żeby na początek jeździła co 30 minut w dzień powszedni. Nie po to pajęczyna dla trajtków zawisnęła nad tą ulicą by być tak słabo wykorzystywana, a przypomnijmy, że linia 161 to dawna autobusowa 28 po nieco zmodyfikowanej trasie - także na chwilę obecną wciąż nihil novi - nic nowego.
linia 157 została zabrana z ul. Nadbystrzyckiej, obecnie zamontowana tam trakcja jest obsługiwana przez jedną linię - 161, która jeździ co 25-30 minut( pod Politechniką jest jeszcze 152) -ale zarówno jedna jak i druga nie jeżdżą po całości ul. Nadbystrzyckiej, jest i linia 19 ale to szczytówka, jej nie liczę. Wobec tego jeśli 10 powróciłaby na swoją trasę i została numerem 10 po staremu, to numer 150 przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzyck... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:34
+1
Jeszcze jedna ważna kwestia .... Nie należy oczekiwać że komunikacja miejska będzie funkcjonować na zasadzie że wsiadam do autobusu i z każdego miejsca dowiezie mnie w inne dowolne. Mi chodzi o to aby ludzie także nauczyli sie korzystać z tej komunikacji , ale aby mieć taką możliwość trzeba zapewnić dostęp do komunikacji po przez częstotliwość kursowania. chce jechać np. z czechowa na czuby to nie czekam na 13 tylko wsiadam w każdą inna linie i jade do punktu przesiadkowego i tam wsiadam w inny numer. Tego nie może zrobić mieszkaniec np. Zemborzyc bo jak mu ucieknie 8 to czeka na nastepna . o tym właśnie piszę.
Jeszcze jedna ważna kwestia .... Nie należy oczekiwać że komunikacja miejska będzie funkcjonować na zasadzie że wsiadam do autobusu i z każdego miejsca dowiezie mnie w inne dowolne. Mi chodzi o to aby ludzie także nauczyli sie korzystać z tej komunikacji , ale aby mieć taką możliwość trzeba zapewnić dostęp do komunikacji po przez częstotliwość kursowania. chce jechać np. z czechowa na czuby to nie czekam na 13 tylko wsiadam w każdą inna linie i jade do punktu przesiadkowego i tam wsiadam w inny numer. Tego nie może zrobić mieszkaniec np. Zem... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:25
0
Nie twierdzę przecież ,że jest super na Kruczkowskiego, Podałem jako przykład dzielnicy że funkcjonuje schemat lini podstawowej + uzupełniającej +marginalnej, nigdzie nie napisałem że jest ok.  Tak jak powiedziałem taki schemat to baza do tworzenia siatki połaczeń na nowo. 
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 23:15
+5
To 10 nie wróci na starą trasę? Kilka tysięcy ludzi na Weglinie Południowym postawiono dobrego dojazdu do centrum.
 Zobaczycie że nie wróci nic na dawne trasy. jest okazja do zmiany to uczyniono. Tak naprawde nikt nie liczy się ze zdaniem nas pasażerów.  Ludzie pomarudzą po jęczą przyzwyczają sie. Pana Malca przecież nie obchodzą nasze dzieci ,które mieszkają na przedmieściach czy inaczej peryferiach miasta i wieczorami stoja na przestankach albo włucza się po galeriach bo autobus uciekł a nastepny za godzine. Gorzej jak w okolicy nie ma galerii pada deszcz, jest mróz itd. inne dzieci wsiadają do autobusu pierwszego lepszego podjeżdżają przystanek , dwa, lub trzy  i dalej w inny autobus i do domu. A nasze bidule czekają na jeden właściwy. pozdrawiam Pana Malca i wszystkich odpowiedzialnych
 Zobaczycie że nie wróci nic na dawne trasy. jest okazja do zmiany to uczyniono. Tak naprawde nikt nie liczy się ze zdaniem nas pasażerów.  Ludzie pomarudzą po jęczą przyzwyczają sie. Pana Malca przecież nie obchodzą nasze dzieci ,które mieszkają na przedmieściach czy inaczej peryferiach miasta i wieczorami stoja na przestankach albo włucza się po galeriach bo autobus uciekł a nastepny za godzine. Gorzej jak w okolicy nie ma galerii pada deszcz, jest mróz itd. inne dzieci wsiadają do autobusu pierwszego lepszego podjeżdżają pr... rozwiń
Avatar
Do ikss: / 2 września 2019 o 23:11
+4
akurat Kruczkowskiego(Herberta) jest nędznie skomunikowane - 29 nie jedzie w ogóle do centrum, tylko jakąś dziką trasą. 20 jeździ za słabo, poza tym omija osiedle Kruczkowskiego, bo jedzie przez ulicę Budowlaną. 19 to linia szczytowa - poza szczytem nie jeździ, wykonuje tylko 9 kursów w ciągu dnia, w weekendy nie kursuje. A na przystanek na którym zatrzymuje się linia 157 czy 160 trzeba przejść nawet spory odcinek - a tam raczej starsi ludzie mieszkają. Na racławickie czy lipową z okolic Kruczkowskiego jeździ tylko linia 20 - jeździ rzadko niestety. Ale linia 29 umożliwia za to dostanie się na dworzec PKS. Kruczkowskiego ma zatem multum przesiadek o wielu bezpośrednich kierunkach może tylko pomarzyć.
akurat Kruczkowskiego(Herberta) jest nędznie skomunikowane - 29 nie jedzie w ogóle do centrum, tylko jakąś dziką trasą. 20 jeździ za słabo, poza tym omija osiedle Kruczkowskiego, bo jedzie przez ulicę Budowlaną. 19 to linia szczytowa - poza szczytem nie jeździ, wykonuje tylko 9 kursów w ciągu dnia, w weekendy nie kursuje. A na przystanek na którym zatrzymuje się linia 157 czy 160 trzeba przejść nawet spory odcinek - a tam raczej starsi ludzie mieszkają. Na racławickie czy lipową z okolic Kruczkowskiego jeździ tylko linia 20 - jeździ rzadko n... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 22:54
+1
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością np. jedna uzupełniająca co 30 min i jedna marginalna co np. 50-60 min z dojazdem do innych dzielnic po za centrum lecz w miejsce dogodnej przesiadki na inne linnie podstawowe. Od tego należy zacząć reformę komunikacyjna. Wiadomo duże dzielnice Czuby , Czechów, Felin itd . tych linni bedą miały więcej jednak każda inna dzielnica powinna być skomunikowana w taki sposób jak wspomniałem . Wedłóg tej podstawy należy dalej przebudowywać siatkę połączeń. Oczywiście pisząc że dojazd do centrum tych linii podstawowych nie oznacza ,że te linie mają kończyć bieg w centrum ,mam na myśli aby przez centrum przebiegały. Na Kruczkowskiego jest dokładnie tak zrobione jak napisałem . Silne 29 , uzupełniająca 20 i marginalna 19. Dodatkowo obok przebiegają inne linie silne 160 , a także 157,38 itd. W Głusku wystarczy poprawić częstotliwość bo puki co zabrane . Silna 3 przez większość dnia co 15 min , 16 zrobić co 30 min i 73 co godzinę ( to dodatkowo sprawiło by że ludzie np. z Wilczopola mieli by możliwość pozostawienia auta i w miarę sprawnie dotrzeć do miasta komunikacją. Idąc dalej Dąbrowica ma podobną sytuacje. Zemborzyce 8 zwiększyć 25 jest w miarę ok . i 78 też. Wystarczy zrobić rekonesans tego co jest pomyśleć i naprawdę można stworzyć fajną siatkę połączeń bez zwiększania wozokilometrów i wszyscy będą zadowoleni
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością ... rozwiń
Avatar
ikss / 2 września 2019 o 22:36
0
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min  jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością  np. jedna uzupełniająca co 30 min i jedna marginalna co np. 50-60 min z dojazdem do innych dzielnic po za centrum lecz w miejsce dogodnej przesiadki na inne linnie podstawowe. Od tego należy zacząć reformę komunikacyjna. Wiadomo duże dzielnice Czuby , Czechów, Felin itd . tych linni bedą miały więcej jednak każda inna dzielnica powinna być skomunikowana w taki sposób jak wspomniałem . Wedłóg tej podstawy należy dalej przebudowywać siatkę połączeń.
Pisałem juz na różnych forach.... trzeba gruntownie przebudować siatke komunikacyjną. Trolejbusów jest w nadmiarze więc należy zelektryfikować linie które się do tego nadają. np. 57,45, 10 (już to zrobiono) może jeszcze coś się znajdzie 34 może da radę. Pozmieniać trasy uprościć tak aby do każdej dzielnicy np. Zemborzyce, Głusk, Długie itd była przynajmniej jedna linia podstawowa z częstotliwością 15 min  jeżdżąca do centrum (i to niekoniecznie tylko w godzinach szczytu lecz przez wiekszośc dnia), oraz dwie linie z mniejszą częstotliwością  ... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2019 o 22:11
-4
Ludzie chcieli zmienić numer to zmienili. Sądzę jednak, że ten numer 150 będzie widniał tylko przez okres załatania dziury po Warbusie, jak przegubowe autobusy dzięki sprowadzeniu nowego przewoźnika dotrą do Lublina wówczas roszady, które nastąpiły w trasach linii 10 i 26 z powrotem wrócą do starego ładu. 10 po staremu się stanie 10 a 26 linią 26. Ot i cała filozofia.
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kraśnik: UE dopłaca do przebudowy zabytkowej kamienicy

Kraśnik: UE dopłaca do przebudowy zabytkowej kamienicy 0 0

Do środy mogą się zgłaszać firmy, które chciałyby zająć się przebudową zespołu budynków przy ul. Kościuszki 26

Wisła II Puławy – POM Iskra Piotrowice 0:3. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej

Wisła II Puławy – POM Iskra Piotrowice 0:3. Pozostałe wyniki lubelskiej klasy okręgowej 0 0

POM Iskra Piotrowice pewnie pokonał młody zespół z Puław i umocnił się w czołówce tabeli. W ekipie Jarosława Stępnia zadebiutował Władysław Palamar

Zmarł Mirosław Grzęda. Prezes Biowet, były radny sejmiku. Twórca 16 leków

Zmarł Mirosław Grzęda. Prezes Biowet, były radny sejmiku. Twórca 16 leków 1 0

W wieku 78 lat odszedł jeden z najbardziej zasłużonych polskich weterynarzy, twórca kilkunastu leków, wieloletni prezes spółki Biowet, Miroław Grzęda. To również były przewodniczący sejmiku województwa lubelskiego związany z Ligą Polskich Rodzin. Jego pogrzeb odbędzie się we wtorek w Puławach.

Właściciel chciał odebrać motocykl z warsztatu. Zrobił to za niego ktoś inny

Właściciel chciał odebrać motocykl z warsztatu. Zrobił to za niego ktoś inny 0 0

Do 5 lat pozbawienia wolności grozi 36-letniemu mieszkańcowi gminy Tomaszów Lubelski, który odebrał z warsztatu nie swój motocykl.

Dwa promile i dachowanie. 21-latek szalał audi

Dwa promile i dachowanie. 21-latek szalał audi 0 3

21-letni kierowca audi trafił do szpitala w wyniku wypadku w miejscowości Kawęczyn w gminie Kłoczew

"Zmysły Ogrodu Saskiego" - warsztaty, spacery i wystawy
6 października 2019, 0:00

"Zmysły Ogrodu Saskiego" - warsztaty, spacery i wystawy 0 0

Już po raz drugi Fundacja Krajobrazy zorganizuje szereg kulturalnych inicjatyw w Ogrodzie Saskim w ramach wydarzenia "Zmysły Ogrodu Saskiego". Tym razem projekt zostanie zrealizowany 6 października.

Małgorzata Kidawa-Błońska dziś na pl. Litewskim w Lublinie
film

Małgorzata Kidawa-Błońska dziś na pl. Litewskim w Lublinie 0 21

Małgorzata Kidawa-Błońska (KO) spotka się w poniedziałek z mieszkańcami woj. lubelskiego

Koncert Sławka Uniatowskiego w Centrum Spotkania Kultur
4 listopada 2019, 19:00

Koncert Sławka Uniatowskiego w Centrum Spotkania Kultur 0 0

Album "Metamorphosis" będzie promował popularny Sławek Uniatowski podczas koncertu w Lublinie, który odbędzie się 4 listopada o godz. 19 w Centrum Spotkania Kultur.

LKS Rolnik B. Głogówek - GKS Górnik Łęczna 0:13. Nie ma mocnych na mistrza

LKS Rolnik B. Głogówek - GKS Górnik Łęczna 0:13. Nie ma mocnych na mistrza 0 0

Górnik Łęczna wygrał aż 13:0 z LKS Rolnika B. Głogówek. Cztery bramki w tym spotkaniu zdobyła Nikol Karczewska

Ceny jabłek spadają. Apele, by nie dostarczać ich do skupów i zarzuty zmowy cenowej

Ceny jabłek spadają. Apele, by nie dostarczać ich do skupów i zarzuty zmowy cenowej 10 10

Spadły ceny jabłek przemysłowych, mimo że owoców jest w tym roku mniej. Lubelska Izba Rolnicza podejrzewa, że mogło dojść do zmowy cenowej. LIR zamierza złożyć w tej sprawie zawiadomienie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a być może również do Centralnego Biura Śledczego Policji

Photo day w Grupie Azoty PUŁAWY

Photo day w Grupie Azoty PUŁAWY 0

Marsz Równości przeszedł ulicami Kalisza
film

Marsz Równości przeszedł ulicami Kalisza 0 6

Tłum z tęczowymi flagami i transparentami z hasłem: "Nie dla homofobii" przeszedł przez Kalisz. To pierwszy Marsz Równości, który zorganizowano w tym mieście.

Garażówki wracają, używane rzeczy kupujemy coraz chętniej. Z zyskiem dla portfela i planety
galeria

Garażówki wracają, używane rzeczy kupujemy coraz chętniej. Z zyskiem dla portfela i planety 29 5

Nie wstyd jest się ubierać w ciucholandzie ani mieć własne stoisko na garażowej wyprzedaży. Coraz więcej rzeczy oddajemy innym, przyjmujemy używane i naprawiamy zepsute zamiast kupować nowe

Spotkanie z podróżnikiem Robertem Czerniakiem w Puławach
25 września 2019, 18:00

Spotkanie z podróżnikiem Robertem Czerniakiem w Puławach 0 0

Biblioteka Miejska w Puławach (ul. Głęboka) zaprasza na spotkanie z podróżnikiem Robertem Czerniakiem, które odbędzie się 25 września o godz. 18.

Kinga Wojtasik (AZS UMCS TPS Lublin) i Katarzyna Kociołek wciąż bez kwalifikacji olimpijskiej

Kinga Wojtasik (AZS UMCS TPS Lublin) i Katarzyna Kociołek wciąż bez kwalifikacji olimpijskiej 0 0

W Haiyang Polki odpadły w trzeciej fazie grupowej

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.