Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

9 listopada 2009 r.
17:19
Edytuj ten wpis

Wielka ucieczka 13-latka z Lublina do znajomej z sieci

0 11 A A

Trzynastoletni Piotrek z Lublina uciekł z domu. Policja odnalazła go w Poznaniu, w… mieszkaniu 22-letniej poznanianki. To ona opłaciła mu bilet. Ale czy wiedziała, ile lat ma chłopiec?

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Tajemnicze zniknięcie 13-letniego Piotrka w sobotę w nocy postawiło na nogi kilkudziesięciu policjantów. Około godz. 18. wyszedł z domu. Rodzicom powiedział tylko, że idzie do kolegi. Godziny mijały, chłopak nie wracał. Jego matka zawiadomiła policję.

Rysopis gimnazjalisty otrzymały patrole, które sprawdzały w Lublinie dworce, knajpy i parki. Policjanci przeglądali zapisy z ulicznych kamer. Przełom przyniosło przepytanie kolegów Piotrka.

– Mówili, że pasjonował się Internetem i większość czasu spędzał na rozmowach w sieci – mówi Anna Smarzak z lubelskiej policji.

Ślad wiódł do Wielkopolski. Dzięki zapisom z komputera nastolatka policjanci ustalili, że poznał 22-letnią poznaniankę. Jego inna znajoma ze Śląska twierdziła, że właśnie skontaktował się z nią przez Internet. Logował się z Poznania.

Resztki wątpliwości rozwiał 17-letni kolega Piotrka. Wyznał, że mają w Poznaniu wspólną znajomą, rozmawiają z nią od ponad roku. I to ona opłaciła Piotrkowi podróż do swojego miasta. Pieniądze przysłała na adres 17-latka, bo bała się, że o wszystkim dowiedzą się rodzice młodszego kolegi.

Piotrek dojechał do Poznania pociągiem. 22-letnia przyjaciółka wyszła po niego na dworzec. W niedzielę nad ranem przywiozła go do swego mieszkania. Jej rodzice jeszcze spali. Potem powiedziała im, że odwiedził ją 18-letni kumpel z Lublina.

W południe lubelska policja znała już adres poznanianki. Przekazała go tamtejszym funkcjonariuszom. W mieszkaniu kobiety na osiedlu Bolesława Śmiałego odnaleźli uciekiniera i zabrali do komisariatu. Jeszcze tego samego dnia Piotrek wrócił z ojcem do Lublina.

Nie wiadomo jeszcze, jaki dalszy ciąg będzie miała ta sprawa. Prawdopodobnie o ucieczce chłopaka zostanie zawiadomiony sąd rodzinny. Wiele zależy od tego, co gimnazjalista powie podczas przesłuchania. Nie wiadomo bowiem, czy kobieta z Poznania znała prawdziwy wiek chłopaka. Może skłamał jej, że jest pełnoletni. Wyrośnięty chłopak rzeczywiście wygląda na dużo starszego.



Komentarze 11

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
mala / 10 listopada 2009 o 19:59
0
A to znowu ja...Gizmo, ty się wcale nie tłumacz;) Napisałeś świetny komentarz, podpisuje się pod nim obiema rękoma. A ten dopisek o wieku.. tak sobie zażartowałam.
Acha, i spoko, wieszać się nie zamierzam
Pozdrawiam
Avatar
gizmo / 10 listopada 2009 o 16:07
0
mala napisał:
A co do starych bab, jak ktoś tu wyżej wspomniał...skoro 22-latka jest stara...to ja ze swoim wiekiem..no cóż, tylko się powiesić )
Pozdrowionka


To ja, "gizmo". Sorry, pisząc "stara baba" miałem na myśli tylko i wyłącznie kolosalną różnicę wieku między tą kobietą (lat 22), a tym dzieciakiem (lat 13). Rozmowa dwojga ludzi prowadzona ponad rok czasu (przez internet) musi wyjawić w końcu różnicę wieku. Przecież ona zaczęła swoje gadki-szmatki z niespełna 12 - latkiem. Czy to nie zboczenie ? Jestem mężczyzną, mam więcej lat niż 22 i chyba KAŻDY kto z kimś kiedyś rozmawiał przez internet umie określić poziom umysłu oraz pełnoletność danej osoby. No chyba, że tej 22 - latce imponowała kolekcja gier oraz figurek robotów "Transformers" tego 12 - 13 latka z podstawówki.
Dobrze ktoś tu rzekł : Gdyby on miał 22 lata, a ona 13 lat, to już media by pisały o uwiedzeniu i ewentualnej pedofilii.
i wyłącznie kolosalną różnicę wieku między tą kobietą (lat 22), a tym dzieciakiem (lat 13). Rozmowa dwojga ludzi prowadzona ponad rok czasu (przez internet) musi wyjawić w końcu różnicę wieku. Przecież ona zaczęła swoje gadki-szmatki z niespełna 12 - latkiem. Czy to nie zboczenie ? Jestem mężczyzną, mam więcej lat niż 22 i chyba KAŻDY kto z kimś kiedyś rozmawiał przez internet umie określić poziom umysłu oraz pełnoletność danej osoby. No chyba, że tej 22 - latce imponowała kolekcja gier oraz figurek robotów "Transform... rozwiń
Avatar
hahaha / 10 listopada 2009 o 10:10
0
Pedofilka !!! Ukamienować . Jak bym ja zaprosił 13 letnią koleżankę to bym już w więźniu siedział a policja odtrąbiła by wielki sukces schwytania pedofila. Czekał by mnie 40 lat ukrywania się i nawet w Szwajcarii nie czuł bym się bezpieczny.
Avatar
mala / 10 listopada 2009 o 09:24
0
jola napisał:
Tak, jak powiedziała Pani psycholog, rodzice nie znają naprawdę swoich dzieci ale też jest wielu rodziców (chociaż to dziwne w dzisiejszych czasach) , dla których komputer a już na pewno internet to czarna magia. Dzieciak może wtedy wcisnąć rodzicom kit a oni jeszcze się cieszą. Znam dziewczynę, która totalnie olewa naukę spędzając czas w internecie a rodzice są dumni, że ona tyle się uczy! Nie są w stanie, nie potrafią sprawdzić, co ona robi z tym komputerem. Jeśli rodzic ma jako takie pojęcie, sam może rozsądnie wprowadzać dziecko w świat internetu, korzystać z neta razem z dzieckiem i od czasu do czasu rzucić okiem, co malec robi. Dziecko traktuje wtedy rodzica poważniej i nie wciąga się w głupoty bo wie, że rodzic nie jest głupi.

dobrze mówisz mądry człowieku, ale co zrobić jak rodzice po prostu SA GŁUPI???
Oto dawna sytuacja moich znajomych..Dzieciatko dostało kompa i internet. Siedzi sobie do woli - oczywiscie w celach naukkowych. Gdzy rodzice sie interesowali/niestety to laicy kompletni w tych sprawach/ byla wojna.Na prosby - pokaz mi jak to dziala - pokaz jak mam włączyć, to sobie film obejrze - 100 roznych wykrętów i powodów na NIE. Wiec "MADRZY" rodzice polozyli uszy po sobie.
Do czasu kiedy weszli bez pukania do pokoju, a tu dzieciatko oglada sobie ostre porno..oczywiscie w celach naukowych )

dobrze mówisz mądry człowieku, ale co zrobić jak rodzice po prostu SA GŁUPI???
Oto dawna sytuacja moich znajomych..Dzieciatko dostało kompa i internet. Siedzi sobie do woli - oczywiscie w celach naukkowych. Gdzy rodzice sie interesowali/niestety to laicy kompletni w tych sprawach/ byla wojna.Na prosby - pokaz mi jak to dziala - pokaz jak mam włączyć, to sobie film obejrze - 100 roznych wykrętów i powodów na NIE. Wiec "MADRZY" rodzice polozyli uszy po sobie.
Do czasu kiedy weszli bez pukania do poko... rozwiń
Avatar
mala / 10 listopada 2009 o 09:12
0
gizmo napisał:
Jeśli 22-letnia stara baba opłaca podróż pociągiem 13-letniemu szczylowi (żeby przyjechał do niej do miasta oddalonego o 500 km) to musi mieć świadomość że jest NIELETNI, bo jaka kobieta poszłaby na coś takiego ? Opłacać pociąg dorosłemu frajerowi ? To robią tylko desperatki, he he. A swoją drogą to jest dziwne, że gadali sobie rok czasu przez internet i ona nie skojarzyła po dialogach, że on jest od niej młodszy o całą epokę.

Popieram w całości. Nie mogę uwierzyć ze przez taki długi czas nie zorientowała się z kim rozmawia. Sama czasem wpadam na rożne czaty i wiem, ze po poziomie rozmowy, czasem nawet to pisowni - czyli tragicznych ortografach łatwo wyczuć ze to dzieciak.
No chyba ze chłopak był wybitnie rozwinięty i dojrzały, natomiast ta "stara baba";')) wybitnie infantylna i durna.
Zastanawia mnie, dlaczego wysyłała pieniądze na konto kumpla tego dzieciaka.Skoro był pełnoletni to w czym problem???
Śmieszna i głupia historia.
Ps. A co do starych bab, jak ktoś tu wyżej wspomniał...skoro 22-latka jest stara...to ja ze swoim wiekiem..no cóż, tylko się powiesić )
Pozdrowionka
ia. Sama czasem wpadam na rożne czaty i wiem, ze po poziomie rozmowy, czasem nawet to pisowni - czyli tragicznych ortografach łatwo wyczuć ze to dzieciak.
No chyba ze chłopak był wybitnie rozwinięty i dojrzały, natomiast ta "stara baba";')) wybitnie infantylna i durna.
Zastanawia mnie, dlaczego wysyłała pieniądze na konto kumpla tego dzieciaka.Skoro był pełnoletni to w czym problem???
Śmieszna i głupia historia.
Ps. A co do starych bab, jak ktoś tu wyżej wspomniał...skoro 22-latka jest stara...to ja ze ... rozwiń
Avatar
Gość / 10 listopada 2009 o 08:51
0
gizmo napisał:
Jeśli 22-letnia stara baba opłaca podróż pociągiem 13-letniemu szczylowi (żeby przyjechał do niej do miasta oddalonego o 500 km) to musi mieć świadomość że jest NIELETNI, bo jaka kobieta poszłaby na coś takiego ? Opłacać pociąg dorosłemu frajerowi ? To robią tylko desperatki, he he. A swoją drogą to jest dziwne, że gadali sobie rok czasu przez internet i ona nie skojarzyła po dialogach, że on jest od niej młodszy o całą epokę.



Ciekawe, 22 letnie stara baba? To co mają powiedzieć te 50 letnie, czas umierać?
rozwiń
Avatar
vidi / 10 listopada 2009 o 07:15
0
Redaktor /???/, dający tytuł "Wielka ucieczka..." moim zdaniem jest tak samo niedorozwinięty jak ten 13 letni gnojek. Bawcie się takimi sensacjami dalej zapyziałe pismaki!!!
Avatar
~USER~ / 9 listopada 2009 o 21:10
0
Z tej mieściny to nawet dzieci już uciekają ....
Avatar
__ / 9 listopada 2009 o 20:37
0
Niezły wariat
Avatar
gizmo / 9 listopada 2009 o 20:20
0
Jeśli 22-letnia stara baba opłaca podróż pociągiem 13-letniemu szczylowi (żeby przyjechał do niej do miasta oddalonego o 500 km) to musi mieć świadomość że jest NIELETNI, bo jaka kobieta poszłaby na coś takiego ? Opłacać pociąg dorosłemu frajerowi ? To robią tylko desperatki, he he. A swoją drogą to jest dziwne, że gadali sobie rok czasu przez internet i ona nie skojarzyła po dialogach, że on jest od niej młodszy o całą epokę.
Avatar
mala / 10 listopada 2009 o 19:59
0
A to znowu ja...Gizmo, ty się wcale nie tłumacz;) Napisałeś świetny komentarz, podpisuje się pod nim obiema rękoma. A ten dopisek o wieku.. tak sobie zażartowałam.
Acha, i spoko, wieszać się nie zamierzam
Pozdrawiam
Avatar
gizmo / 10 listopada 2009 o 16:07
0
mala napisał:
A co do starych bab, jak ktoś tu wyżej wspomniał...skoro 22-latka jest stara...to ja ze swoim wiekiem..no cóż, tylko się powiesić )
Pozdrowionka


To ja, "gizmo". Sorry, pisząc "stara baba" miałem na myśli tylko i wyłącznie kolosalną różnicę wieku między tą kobietą (lat 22), a tym dzieciakiem (lat 13). Rozmowa dwojga ludzi prowadzona ponad rok czasu (przez internet) musi wyjawić w końcu różnicę wieku. Przecież ona zaczęła swoje gadki-szmatki z niespełna 12 - latkiem. Czy to nie zboczenie ? Jestem mężczyzną, mam więcej lat niż 22 i chyba KAŻDY kto z kimś kiedyś rozmawiał przez internet umie określić poziom umysłu oraz pełnoletność danej osoby. No chyba, że tej 22 - latce imponowała kolekcja gier oraz figurek robotów "Transformers" tego 12 - 13 latka z podstawówki.
Dobrze ktoś tu rzekł : Gdyby on miał 22 lata, a ona 13 lat, to już media by pisały o uwiedzeniu i ewentualnej pedofilii.
i wyłącznie kolosalną różnicę wieku między tą kobietą (lat 22), a tym dzieciakiem (lat 13). Rozmowa dwojga ludzi prowadzona ponad rok czasu (przez internet) musi wyjawić w końcu różnicę wieku. Przecież ona zaczęła swoje gadki-szmatki z niespełna 12 - latkiem. Czy to nie zboczenie ? Jestem mężczyzną, mam więcej lat niż 22 i chyba KAŻDY kto z kimś kiedyś rozmawiał przez internet umie określić poziom umysłu oraz pełnoletność danej osoby. No chyba, że tej 22 - latce imponowała kolekcja gier oraz figurek robotów "Transform... rozwiń
Avatar
hahaha / 10 listopada 2009 o 10:10
0
Pedofilka !!! Ukamienować . Jak bym ja zaprosił 13 letnią koleżankę to bym już w więźniu siedział a policja odtrąbiła by wielki sukces schwytania pedofila. Czekał by mnie 40 lat ukrywania się i nawet w Szwajcarii nie czuł bym się bezpieczny.
Avatar
mala / 10 listopada 2009 o 09:24
0
jola napisał:
Tak, jak powiedziała Pani psycholog, rodzice nie znają naprawdę swoich dzieci ale też jest wielu rodziców (chociaż to dziwne w dzisiejszych czasach) , dla których komputer a już na pewno internet to czarna magia. Dzieciak może wtedy wcisnąć rodzicom kit a oni jeszcze się cieszą. Znam dziewczynę, która totalnie olewa naukę spędzając czas w internecie a rodzice są dumni, że ona tyle się uczy! Nie są w stanie, nie potrafią sprawdzić, co ona robi z tym komputerem. Jeśli rodzic ma jako takie pojęcie, sam może rozsądnie wprowadzać dziecko w świat internetu, korzystać z neta razem z dzieckiem i od czasu do czasu rzucić okiem, co malec robi. Dziecko traktuje wtedy rodzica poważniej i nie wciąga się w głupoty bo wie, że rodzic nie jest głupi.

dobrze mówisz mądry człowieku, ale co zrobić jak rodzice po prostu SA GŁUPI???
Oto dawna sytuacja moich znajomych..Dzieciatko dostało kompa i internet. Siedzi sobie do woli - oczywiscie w celach naukkowych. Gdzy rodzice sie interesowali/niestety to laicy kompletni w tych sprawach/ byla wojna.Na prosby - pokaz mi jak to dziala - pokaz jak mam włączyć, to sobie film obejrze - 100 roznych wykrętów i powodów na NIE. Wiec "MADRZY" rodzice polozyli uszy po sobie.
Do czasu kiedy weszli bez pukania do pokoju, a tu dzieciatko oglada sobie ostre porno..oczywiscie w celach naukowych )

dobrze mówisz mądry człowieku, ale co zrobić jak rodzice po prostu SA GŁUPI???
Oto dawna sytuacja moich znajomych..Dzieciatko dostało kompa i internet. Siedzi sobie do woli - oczywiscie w celach naukkowych. Gdzy rodzice sie interesowali/niestety to laicy kompletni w tych sprawach/ byla wojna.Na prosby - pokaz mi jak to dziala - pokaz jak mam włączyć, to sobie film obejrze - 100 roznych wykrętów i powodów na NIE. Wiec "MADRZY" rodzice polozyli uszy po sobie.
Do czasu kiedy weszli bez pukania do poko... rozwiń
Avatar
mala / 10 listopada 2009 o 09:12
0
gizmo napisał:
Jeśli 22-letnia stara baba opłaca podróż pociągiem 13-letniemu szczylowi (żeby przyjechał do niej do miasta oddalonego o 500 km) to musi mieć świadomość że jest NIELETNI, bo jaka kobieta poszłaby na coś takiego ? Opłacać pociąg dorosłemu frajerowi ? To robią tylko desperatki, he he. A swoją drogą to jest dziwne, że gadali sobie rok czasu przez internet i ona nie skojarzyła po dialogach, że on jest od niej młodszy o całą epokę.

Popieram w całości. Nie mogę uwierzyć ze przez taki długi czas nie zorientowała się z kim rozmawia. Sama czasem wpadam na rożne czaty i wiem, ze po poziomie rozmowy, czasem nawet to pisowni - czyli tragicznych ortografach łatwo wyczuć ze to dzieciak.
No chyba ze chłopak był wybitnie rozwinięty i dojrzały, natomiast ta "stara baba";')) wybitnie infantylna i durna.
Zastanawia mnie, dlaczego wysyłała pieniądze na konto kumpla tego dzieciaka.Skoro był pełnoletni to w czym problem???
Śmieszna i głupia historia.
Ps. A co do starych bab, jak ktoś tu wyżej wspomniał...skoro 22-latka jest stara...to ja ze swoim wiekiem..no cóż, tylko się powiesić )
Pozdrowionka
ia. Sama czasem wpadam na rożne czaty i wiem, ze po poziomie rozmowy, czasem nawet to pisowni - czyli tragicznych ortografach łatwo wyczuć ze to dzieciak.
No chyba ze chłopak był wybitnie rozwinięty i dojrzały, natomiast ta "stara baba";')) wybitnie infantylna i durna.
Zastanawia mnie, dlaczego wysyłała pieniądze na konto kumpla tego dzieciaka.Skoro był pełnoletni to w czym problem???
Śmieszna i głupia historia.
Ps. A co do starych bab, jak ktoś tu wyżej wspomniał...skoro 22-latka jest stara...to ja ze ... rozwiń
Avatar
Gość / 10 listopada 2009 o 08:51
0
gizmo napisał:
Jeśli 22-letnia stara baba opłaca podróż pociągiem 13-letniemu szczylowi (żeby przyjechał do niej do miasta oddalonego o 500 km) to musi mieć świadomość że jest NIELETNI, bo jaka kobieta poszłaby na coś takiego ? Opłacać pociąg dorosłemu frajerowi ? To robią tylko desperatki, he he. A swoją drogą to jest dziwne, że gadali sobie rok czasu przez internet i ona nie skojarzyła po dialogach, że on jest od niej młodszy o całą epokę.



Ciekawe, 22 letnie stara baba? To co mają powiedzieć te 50 letnie, czas umierać?
rozwiń
Avatar
vidi / 10 listopada 2009 o 07:15
0
Redaktor /???/, dający tytuł "Wielka ucieczka..." moim zdaniem jest tak samo niedorozwinięty jak ten 13 letni gnojek. Bawcie się takimi sensacjami dalej zapyziałe pismaki!!!
Avatar
~USER~ / 9 listopada 2009 o 21:10
0
Z tej mieściny to nawet dzieci już uciekają ....
Avatar
__ / 9 listopada 2009 o 20:37
0
Niezły wariat
Avatar
gizmo / 9 listopada 2009 o 20:20
0
Jeśli 22-letnia stara baba opłaca podróż pociągiem 13-letniemu szczylowi (żeby przyjechał do niej do miasta oddalonego o 500 km) to musi mieć świadomość że jest NIELETNI, bo jaka kobieta poszłaby na coś takiego ? Opłacać pociąg dorosłemu frajerowi ? To robią tylko desperatki, he he. A swoją drogą to jest dziwne, że gadali sobie rok czasu przez internet i ona nie skojarzyła po dialogach, że on jest od niej młodszy o całą epokę.
Zobacz wszystkie komentarze 11

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Katastrofa w biało-czerwonych barwach. Polska przegrała z Argentyną

Katastrofa w biało-czerwonych barwach. Polska przegrała z Argentyną 1 0

To był jeden z najgorszych meczów w wykonaniu reprezentacji Polski od lat. Zespół prowadzony przez Vitala Heynena zaprezentował się fatalnie i przegrał 2:3 z Argentyńczykami. Polacy musieli sobie radzić w tym spotkaniu bez przeziębionego Michała Kubiaka, ale to nie usprawiedliwia tak koszmarnej gry.

Greg Gold: "Kocham to miasto". Słoneczny Lublin w jego najnowszym teledysku [wideo]
film

Greg Gold: "Kocham to miasto". Słoneczny Lublin w jego najnowszym teledysku [wideo] 59 2

Greg Gold, czyli Grzegorz Gołębiowski mówi o swoich muzycznych początkach i najnowszym teledysku, który był kręcony w rodzinnym Lublinie.

20 lat WORD w Lublinie. W planach otwarcie nowej filii w woj. lubelskim
galeria

20 lat WORD w Lublinie. W planach otwarcie nowej filii w woj. lubelskim 12 4

Czy może pani skręcić w lewo – prosi egzaminator. W moje, czy w pana – pyta egzaminowana – to tylko jedna z anegdot krążących wśród pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Lublinie. Przez 20 lat działalności podobnych sytuacji było wiele.

Gołąb: Teraz to już Skwer Niepodległej

Gołąb: Teraz to już Skwer Niepodległej 5 1

Niewielki plac z obeliskiem przed kościołem w Gołębiu otrzymał nową, oficjalną nazwę.

Otwierają pierwszą fabrykę w Polsce. Na siedzibę wybrali Lublin, będzie praca dla 220 osób
galeria

Otwierają pierwszą fabrykę w Polsce. Na siedzibę wybrali Lublin, będzie praca dla 220 osób 36 12

Około 220 osób znajdzie pracę w pierwszej w Polsce fabryce Turck. Powstanie ona w przyszłym roku w Lublinie. Na taką lokalizację zdecydowano się m.in. ze względu na mieszkających tu wysoko wykwalifikowanych pracowników.

Wyścig po władzę w powiecie puławskim. Kto kandyduje?

Wyścig po władzę w powiecie puławskim. Kto kandyduje? 2 5

O miejsca w Radzie Powiatu Puławskiego w tym roku zawalczą m.in. Zbigniew Śliwiński, Teresa Gutowska, Tomasz Szymajda, Stanisław Wójcicki, a także Michał Godliński i Witold Popiołek. Swoje listy zarejestrowały: PiS, PSL, „Koalicja Samorządowa” oraz „Samorządowcy Janusza Grobla”.

Pomysły mieszkańców Lublina walczą o pieniądze. Sprawdź na co możesz zagłosować

Pomysły mieszkańców Lublina walczą o pieniądze. Sprawdź na co możesz zagłosować 8 4

Już w niedzielę zacznie się głosowanie na pomysły zgłoszone do budżetu obywatelskiego. Potrwa do 10 października. Głosować mogą mieszkańcy Lublina bez względu na wiek. Każdy ma prawo poprzeć jeden projekt „duży” oraz dwa „małe”. W tym roku do podziału jest 15 mln zł.

Zamość: Będą remonty ulic

Zamość: Będą remonty ulic 1 0

Nadchodzi jesień, ale remonty na niektórych zamojskich drogach dopiero się zaczynają. Wkrótce rozpocznie się przebudowa ul. Gęsiej i remont placu przy ul. Kościuszki.

Wiadomo dlaczego zmarł Konrad Gaca. Są wyniki sekcji zwłok
galeria

Wiadomo dlaczego zmarł Konrad Gaca. Są wyniki sekcji zwłok 19 6

Prokuratorzy znają już wyniki sekcji zwłok Konrada Gacy. 

Eurojackpot 21.09.2018. Wyniki losowania, zwycięskie liczby: 5, 8, 16, 42, 46 oraz 2 i 10

Eurojackpot 21.09.2018. Wyniki losowania, zwycięskie liczby: 5, 8, 16, 42, 46 oraz 2 i 10 0 0

Eurojackpot 21.09.2018. Sprawdź liczby wylosowane 21 września 2018 roku. Oto zwycięskie liczby: 5, 8, 16, 42, 46 oraz 2 i 10

Kataklizm w Orlętach Spomlek, Avia spróbuje zmazać plamę

Kataklizm w Orlętach Spomlek, Avia spróbuje zmazać plamę 0 3

Pech nie opuszcza Orląt Spomlek. Zespół Rafała Borysiuka w sobotę zagra u siebie z Avią Świdnik (godz. 16). Gospodarze będą jednak jeszcze bardziej osłabieni. – Policzyliśmy, że w sumie z powodu kontuzji wypadnie nam sześciu chłopaków. A jeden pauzuje jeszcze za kartki – mówi popularny „Borys”

Radni sprawdzali, kto wyszedł z urzędu wesprzeć marszałka. Naruszyli ochronę danych osobowych?
film

Radni sprawdzali, kto wyszedł z urzędu wesprzeć marszałka. Naruszyli ochronę danych osobowych? 0 36

Inspektor ochrony danych osobowych w urzędzie marszałkowskim oczekuje wyjaśnień od radnych Prawa i Sprawiedliwości. Chodzi o Michała Mulawę i Marka Wojciechowskiego, którzy w czwartek próbowali wyjaśnić szczegóły obecności ponad stuosobowej grupy urzędników na konferencji prasowej z udziałem ministra.

Wiceminister przyjechał uroczyście otworzyć żłobek, który działa już od 3 września
galeria

Wiceminister przyjechał uroczyście otworzyć żłobek, który działa już od 3 września 1 7

Wiceminister rodziny przyjechał wczoraj uroczyście otworzyć żłobek w Białej Podlaskiej. A placówka działa już od 3 września.

Chełmianka gra z Wisłą Puławy. Podtrzymają passę u siebie?

Chełmianka gra z Wisłą Puławy. Podtrzymają passę u siebie? 7 3

Emocji nie powinno zabraknąć w niedzielę na stadionie w Chełmie. Tamtejsza Chełmianka zmierzy się z Wisłą Puławy (godz. 15.30). To będzie pojedynek trzeciej drużyny w tabeli z czwartą

Komitet Krzysztofa Żuka skarży się na TVP Lublin. Wytyka nieobecność na konferencjach

Komitet Krzysztofa Żuka skarży się na TVP Lublin. Wytyka nieobecność na konferencjach 26 33

Dlaczego nas nie pokazujecie – pytają Telewizję Polską działacze komitetu Krzysztofa Żuka i składają oficjalną skargę do TVP.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.