Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

21 lutego 2016 r.
17:47

Ekolodzy doprowadzą do odwołania wójta? Nie chcą zakładu utylizującego odpady

0 27 A A
Prezes stowarzyszenia Radosław Barzenc
Prezes stowarzyszenia Radosław Barzenc

Stanisław Gołębiowski, wójt gminy Końskowola może zostać odwołany ze stanowiska. Zorganizowanie referendum w tej sprawie planuje stowarzyszenie „Zielone Powiśle”

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Gdy w ubiegłym roku „Zielone Powiśle” doprowadziło do organizacji, a następnie przeforsowania na drodze referendum zmian w miejscowym planie, które zablokowały inwestycje zakładów mięsnych, mieszkańcy gminy odetchnęli z ulgą. Dzisiaj już wiedzą, że ich zwycięstwo nie oznacza jeszcze końca batalii. Co prawda rada gminy przyjęła uchwałę o przystąpieniu do zmiany planu (który zakazuje budowy biogazowni i zakładów utylizujących odpady zwierzęce), ale do wprowadzenia tych zapisów w życie droga jeszcze daleka. Zdaniem członków stowarzyszenia, władze gminy są w tej sprawie zbyt opieszałe.

– Przez ostatnie miesiące nie zrobiono w tej sprawie nic. Teraz okazuje się, że zmiany w planie zagospodarowania mogą potrwać nie 9 czy 12 miesięcy jak zapowiadał wójt, ale nawet 2-3 lata. Czas premiuje inwestora, a ja mam obawy, że wójt Gołębiowski nieprzypadkowo opóźnia ten proces – mówi Radosław Barzenc, prezes stowarzyszenia.

Urzędnicy tłumaczą, że zmian w planie nie da się przeprowadzić wcześniej, a dołączenie poprawek związanych z postanowieniami referendum do toczącej się procedury ma swoje uzasadnienie, to ekologów to nie przekonuje. Są zdeterminowani, by zakończyć rozpoczętą w ubiegłym roku batalię. Ich celem jest niedopuszczenie do budowy zakładu utylizującego odpady, który chce stawiać Pini Beef. Nie wykluczają nawet odwołania wójta.

– Decyzję w tej sprawie podejmiemy w ciągu najbliższych tygodni. Planujemy także organizację zebrania z mieszkańcami gminy. Chcemy, by mieli pełną wiedzę o tym, co dzieje się w ich gminie. Sądzę, że nie pozwolą sobie grać na nosie – dodaje Barzenc.

Organizacja nowego referendum może być jednak o wiele trudniejsza niż tego jesiennego. Wtedy jedną z przyczyn wysokiej frekwencji było nałożenie jego terminu na dzień wyborów parlamentarnych. W tym roku żadne wybory powszechne nie są planowane.

Czytaj więcej o:

Komentarze 27

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
lol / 24 lutego 2016 o 15:12
0

A odnośnie czego ten komentarz?

masz neta to szukaj.

Avatar
Gość / 24 lutego 2016 o 14:44
0

I dlatego gość z UMCS-u zarobił na gminie 200 tysia.

A odnośnie czego ten komentarz?

Avatar
lol / 24 lutego 2016 o 14:41
0

Ups, pudło, pan wójt ani mi brat ani swat, a nawet mój wójt. I całe szczęście, tak jak i pan na zdjęciu. Nie kandyduje ten pan na wójta z prostego powodu bo nie ma póki co wybór. A jak będzie to się jeszcze zobaczy. Poczekamy zobaczymy, wtedy pogadamy. Swoje opinie wdaję czytając artykuły i słuchając ludzi których to bezpośrednio dotyczy. I jakoś nie słyszę aby tak jak ten ten pan ze stowarzyszenia na wójta narzekali. Ot taka dziwna historia.

I dlatego gość z UMCS-u zarobił na gminie 200 tysia.

I dlatego gość z UMCS-u zarobił na gminie 200 tysia.

rozwiń
Avatar
Gość / 24 lutego 2016 o 12:28
0

Ogłoszenie wyników referendum rozstrzygających o odwołaniu organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego przed upływem kadencji oznacza zakończenie działalności organu stanowiącego i z mocy prawa – zarządu jednostki samorządu terytorialnego. W przypadku określonym powyżej, premier niezwłocznie wyznacza osobę, która pełni funkcję organów jednostki samorządu terytorialnego do czasu wyboru nowych organów jednostki samorządu terytorialnego oraz zarządza, wybory przedterminowe do organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego.

Potwierdzasz że premier wyznacza osobę zarządzającą, czyli jest to nadanie polityczne. Co dzieje się dalej to już inna bajka.

Potwierdzasz że premier wyznacza osobę zarządzającą, czyli jest to nadanie polityczne. Co dzieje się dalej to już inna bajka.

rozwiń
Avatar
level111 / 24 lutego 2016 o 07:52
0

Jak to nikt z nich. Jak premier powołuje to wiadomo z jakiej partii ktoś już się szykuje na stołeczek.

Ogłoszenie wyników referendum rozstrzygających o odwołaniu organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego przed upływem kadencji oznacza zakończenie działalności organu stanowiącego i z mocy prawa – zarządu jednostki samorządu terytorialnego. W przypadku określonym powyżej, premier niezwłocznie wyznacza osobę, która pełni funkcję organów jednostki samorządu terytorialnego do czasu wyboru nowych organów jednostki samorządu terytorialnego oraz zarządza, wybory przedterminowe do organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego.

Ogłoszenie wyników referendum rozstrzygających o odwołaniu organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego przed upływem kadencji oznacza zakończenie działalności organu stanowiącego i z mocy prawa – zarządu jednostki samorządu terytorialnego. W przypadku określonym powyżej, premier niezwłocznie wyznacza osobę, która pełni funkcję organów jednostki samorządu terytorialnego do czasu wyboru nowych organów jednostki samorządu terytorialnego oraz zarządza, wybory p... rozwiń

Avatar
Gość / 23 lutego 2016 o 22:55
0

" A w argument o przejęciu władzy jest bezzasadny, ponieważ premier powołuje komisarza po ewentualnym odwołaniu, dlatego tu nikt nich się nie załapie na stołek. "

Jak to nikt z nich. Jak premier powołuje to wiadomo z jakiej partii ktoś już się szykuje na stołeczek.

Avatar
gggg / 23 lutego 2016 o 22:18
0

Szanowni Państwo z Zielonego Powiśla, przy całej sympatii dla waszych działań jedna ważna sprawa: ze stasiem cwaniakiem nie wygracie, te instalacje utylizacyjne i biogazownia powstaną to jest już przesądzone. Zauważcie jak wasz "przeciwnik" jest dobrze przygotowany i ładnie was rozgrywa, choćby takimi pseudo-argumentami które autentycznie trafiają do ludzi:1-że chcecie przejąć władzę w gminie,2- że gmina będzie płacić inwestorowi horrendalne odszkodowania i ten który osobiście najbardziej mi się podoba to ten w którym jest mowa o tym że wprowadzenie zakazów wynikających z referendum wymaga stworzenia zupełnie nowego planu zagospodarowania przestrzennego co będzie trwało co najmniej 2 lata! pozdrawiam i mimo wszystko powodzenia w tej nierównej walce. życzliwy zdzich.

O odszkodowaniach może być mowa pod warunkiem faktycznej możliwości utraty ograniczenia użytkowania gruntów w związku ze zmianami planu, a tu nie może być o tym mowy, ponieważ dotychczasowe tereny Piniego nie posiadają wolnych powierzchni do rozbudowy tych inwestycji. W związku z tym wójt rozsiewa celowo panikę zastraszając ludzi.Liczyli że kupią grunty przy obwodnicy, bo mają powstać tam tereny przemysłowe.Zgadzam się z tobą cwaniak jest i to w dodatku po ciemnej stronie mocy. A w argument o przejęciu władzy jest bezzasadny, ponieważ premier powołuje komisarza po ewentualnym odwołaniu, dlatego tu nikt nich się nie załapie na stołek. Opowiada takie głupoty bo jakoś bronić się trzeba.Poza tym chyba go tylko straszą i tyle im tylko pozostało.

O odszkodowaniach może być mowa pod warunkiem faktycznej możliwości utraty ograniczenia użytkowania gruntów w związku ze zmianami planu, a tu nie może być o tym mowy, ponieważ dotychczasowe tereny Piniego nie posiadają wolnych powierzchni do rozbudowy tych inwestycji. W związku z tym wójt rozsiewa celowo panikę zastraszając ludzi.Liczyli że kupią grunty przy obwodnicy, bo mają powstać tam tereny przemysłowe.Zgadzam się z tobą cwaniak jest i to w dodatku po ciemnej stronie mocy. A w argument o przejęciu władzy jest bezzasadny... rozwiń

Avatar
Gość / 23 lutego 2016 o 21:17
0
Szanowni Państwo z Zielonego Powiśla, przy całej sympatii dla waszych działań jedna ważna sprawa: ze stasiem cwaniakiem nie wygracie, te instalacje utylizacyjne i biogazownia powstaną to jest już przesądzone. Zauważcie jak wasz "przeciwnik" jest dobrze przygotowany i ładnie was rozgrywa, choćby takimi pseudo-argumentami które autentycznie trafiają do ludzi:1-że chcecie przejąć władzę w gminie,2- że gmina będzie płacić inwestorowi horrendalne odszkodowania i ten który osobiście najbardziej mi się podoba to ten w którym jest mowa o tym że wprowadzenie zakazów wynikających z referendum wymaga stworzenia zupełnie nowego planu zagospodarowania przestrzennego co będzie trwało co najmniej 2 lata! pozdrawiam i mimo wszystko powodzenia w tej nierównej walce. życzliwy zdzich.
Szanowni Państwo z Zielonego Powiśla, przy całej sympatii dla waszych działań jedna ważna sprawa: ze stasiem cwaniakiem nie wygracie, te instalacje utylizacyjne i biogazownia powstaną to jest już przesądzone. Zauważcie jak wasz "przeciwnik" jest dobrze przygotowany i ładnie was rozgrywa, choćby takimi pseudo-argumentami które autentycznie trafiają do ludzi:1-że chcecie przejąć władzę w gminie,2- że gmina będzie płacić inwestorowi horrendalne odszkodowania i ten który osobiście najbardziej mi się podoba to ten w którym jest mowa o ... rozwiń
Avatar
Gość / 23 lutego 2016 o 20:54
0

Złośniku.A kto zajmował się w Puławach problemem spalarni plastiku? mają w swoim statucie problematykę ochrony środowiska.Poza tym nie obrażaj mieszkańców nazywając ich ,,ciemnym ludem''.Ponieważ intelektualnie nie dorastasz im do pięt i jak widać z kulturą jesteś również na bakier.

No tak i park sprzątali, faktycznie wszechstronne stowarzyszenie. Robią wszystko czyli nic dobrze. Jak zauważyłeś stwierdzenie "ciemny lud" to cytat i to z najbardziej fachowego i uwielbianego przez najwyższego wodza prezesa telewizji publicznej. Całe szczęście ja sam na takie niziny intelektualne nie potrafię zejść. Tak więc to nie ja tylko twoi polityczni i partyjni koledzy, więc i ty jak rozumiem, nie są zbyt lotni i kulturalni.

Ps. Nie piszę tu nic złośliwie, jedynie stwierdzam fakty. I co, to pewnie boli, bo niestety ty potrafisz poruszać się jedynie w sferze propagandy.

No tak i park sprzątali, faktycznie wszechstronne stowarzyszenie. Robią wszystko czyli nic dobrze. Jak zauważyłeś stwierdzenie "ciemny lud" to cytat i to z najbardziej fachowego i uwielbianego przez najwyższego wodza prezesa telewizji publicznej. Całe szczęście ja sam na takie niziny intelektualne nie potrafię zejść. Tak więc to nie ja tylko twoi polityczni i partyjni koledzy, więc i ty jak rozumiem, nie są zbyt lotni i kulturalni.

Ps. Nie piszę tu nic złośliwie, jedynie stwierdzam fakty. I co, to pew... rozwiń

Avatar
Gość / 23 lutego 2016 o 19:55
0

Ciekawe żołnierze wyklęci i ścieki w Końskowoli to bliźniacze problemy.

Ciekawe dlaczego czasowo nie podłączyło się pod inne stowarzyszenie nie powiązane politycznie? Prezydenta proszę w to nie mieszać bo już sam wystarczająco dużo w tak krótkim czasie popsuł w Polsce. A jak coś "wy' wiecie to powiedźcie "innym" "onym" a nie róbcie polityczną grę mieszając w nią ten "ciemny lud" dążąc do osiągnięcia własnych politycznych niestety mało czystych celów.

Złośniku.A kto zajmował się w Puławach problemem spalarni plastiku? mają w swoim statucie problematykę ochrony środowiska.Poza tym nie obrażaj mieszkańców nazywając ich ,,ciemnym ludem''.Ponieważ intelektualnie nie dorastasz im do pięt i jak widać z kulturą jesteś również na bakier.

Złośniku.A kto zajmował się w Puławach problemem spalarni plastiku? mają w swoim statucie problematykę ochrony środowiska.Poza tym nie obrażaj mieszkańców nazywając ich ,,ciemnym ludem''.Ponieważ intelektualnie nie dorastasz im do pięt i jak widać z kulturą jesteś również na bakier.

rozwiń
Avatar
lol / 24 lutego 2016 o 15:12
0

A odnośnie czego ten komentarz?

masz neta to szukaj.

Avatar
Gość / 24 lutego 2016 o 14:44
0

I dlatego gość z UMCS-u zarobił na gminie 200 tysia.

A odnośnie czego ten komentarz?

Avatar
lol / 24 lutego 2016 o 14:41
0

Ups, pudło, pan wójt ani mi brat ani swat, a nawet mój wójt. I całe szczęście, tak jak i pan na zdjęciu. Nie kandyduje ten pan na wójta z prostego powodu bo nie ma póki co wybór. A jak będzie to się jeszcze zobaczy. Poczekamy zobaczymy, wtedy pogadamy. Swoje opinie wdaję czytając artykuły i słuchając ludzi których to bezpośrednio dotyczy. I jakoś nie słyszę aby tak jak ten ten pan ze stowarzyszenia na wójta narzekali. Ot taka dziwna historia.

I dlatego gość z UMCS-u zarobił na gminie 200 tysia.

I dlatego gość z UMCS-u zarobił na gminie 200 tysia.

rozwiń
Avatar
Gość / 24 lutego 2016 o 12:28
0

Ogłoszenie wyników referendum rozstrzygających o odwołaniu organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego przed upływem kadencji oznacza zakończenie działalności organu stanowiącego i z mocy prawa – zarządu jednostki samorządu terytorialnego. W przypadku określonym powyżej, premier niezwłocznie wyznacza osobę, która pełni funkcję organów jednostki samorządu terytorialnego do czasu wyboru nowych organów jednostki samorządu terytorialnego oraz zarządza, wybory przedterminowe do organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego.

Potwierdzasz że premier wyznacza osobę zarządzającą, czyli jest to nadanie polityczne. Co dzieje się dalej to już inna bajka.

Potwierdzasz że premier wyznacza osobę zarządzającą, czyli jest to nadanie polityczne. Co dzieje się dalej to już inna bajka.

rozwiń
Avatar
level111 / 24 lutego 2016 o 07:52
0

Jak to nikt z nich. Jak premier powołuje to wiadomo z jakiej partii ktoś już się szykuje na stołeczek.

Ogłoszenie wyników referendum rozstrzygających o odwołaniu organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego przed upływem kadencji oznacza zakończenie działalności organu stanowiącego i z mocy prawa – zarządu jednostki samorządu terytorialnego. W przypadku określonym powyżej, premier niezwłocznie wyznacza osobę, która pełni funkcję organów jednostki samorządu terytorialnego do czasu wyboru nowych organów jednostki samorządu terytorialnego oraz zarządza, wybory przedterminowe do organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego.

Ogłoszenie wyników referendum rozstrzygających o odwołaniu organu stanowiącego jednostki samorządu terytorialnego przed upływem kadencji oznacza zakończenie działalności organu stanowiącego i z mocy prawa – zarządu jednostki samorządu terytorialnego. W przypadku określonym powyżej, premier niezwłocznie wyznacza osobę, która pełni funkcję organów jednostki samorządu terytorialnego do czasu wyboru nowych organów jednostki samorządu terytorialnego oraz zarządza, wybory p... rozwiń

Avatar
Gość / 23 lutego 2016 o 22:55
0

" A w argument o przejęciu władzy jest bezzasadny, ponieważ premier powołuje komisarza po ewentualnym odwołaniu, dlatego tu nikt nich się nie załapie na stołek. "

Jak to nikt z nich. Jak premier powołuje to wiadomo z jakiej partii ktoś już się szykuje na stołeczek.

Avatar
gggg / 23 lutego 2016 o 22:18
0

Szanowni Państwo z Zielonego Powiśla, przy całej sympatii dla waszych działań jedna ważna sprawa: ze stasiem cwaniakiem nie wygracie, te instalacje utylizacyjne i biogazownia powstaną to jest już przesądzone. Zauważcie jak wasz "przeciwnik" jest dobrze przygotowany i ładnie was rozgrywa, choćby takimi pseudo-argumentami które autentycznie trafiają do ludzi:1-że chcecie przejąć władzę w gminie,2- że gmina będzie płacić inwestorowi horrendalne odszkodowania i ten który osobiście najbardziej mi się podoba to ten w którym jest mowa o tym że wprowadzenie zakazów wynikających z referendum wymaga stworzenia zupełnie nowego planu zagospodarowania przestrzennego co będzie trwało co najmniej 2 lata! pozdrawiam i mimo wszystko powodzenia w tej nierównej walce. życzliwy zdzich.

O odszkodowaniach może być mowa pod warunkiem faktycznej możliwości utraty ograniczenia użytkowania gruntów w związku ze zmianami planu, a tu nie może być o tym mowy, ponieważ dotychczasowe tereny Piniego nie posiadają wolnych powierzchni do rozbudowy tych inwestycji. W związku z tym wójt rozsiewa celowo panikę zastraszając ludzi.Liczyli że kupią grunty przy obwodnicy, bo mają powstać tam tereny przemysłowe.Zgadzam się z tobą cwaniak jest i to w dodatku po ciemnej stronie mocy. A w argument o przejęciu władzy jest bezzasadny, ponieważ premier powołuje komisarza po ewentualnym odwołaniu, dlatego tu nikt nich się nie załapie na stołek. Opowiada takie głupoty bo jakoś bronić się trzeba.Poza tym chyba go tylko straszą i tyle im tylko pozostało.

O odszkodowaniach może być mowa pod warunkiem faktycznej możliwości utraty ograniczenia użytkowania gruntów w związku ze zmianami planu, a tu nie może być o tym mowy, ponieważ dotychczasowe tereny Piniego nie posiadają wolnych powierzchni do rozbudowy tych inwestycji. W związku z tym wójt rozsiewa celowo panikę zastraszając ludzi.Liczyli że kupią grunty przy obwodnicy, bo mają powstać tam tereny przemysłowe.Zgadzam się z tobą cwaniak jest i to w dodatku po ciemnej stronie mocy. A w argument o przejęciu władzy jest bezzasadny... rozwiń

Avatar
Gość / 23 lutego 2016 o 21:17
0
Szanowni Państwo z Zielonego Powiśla, przy całej sympatii dla waszych działań jedna ważna sprawa: ze stasiem cwaniakiem nie wygracie, te instalacje utylizacyjne i biogazownia powstaną to jest już przesądzone. Zauważcie jak wasz "przeciwnik" jest dobrze przygotowany i ładnie was rozgrywa, choćby takimi pseudo-argumentami które autentycznie trafiają do ludzi:1-że chcecie przejąć władzę w gminie,2- że gmina będzie płacić inwestorowi horrendalne odszkodowania i ten który osobiście najbardziej mi się podoba to ten w którym jest mowa o tym że wprowadzenie zakazów wynikających z referendum wymaga stworzenia zupełnie nowego planu zagospodarowania przestrzennego co będzie trwało co najmniej 2 lata! pozdrawiam i mimo wszystko powodzenia w tej nierównej walce. życzliwy zdzich.
Szanowni Państwo z Zielonego Powiśla, przy całej sympatii dla waszych działań jedna ważna sprawa: ze stasiem cwaniakiem nie wygracie, te instalacje utylizacyjne i biogazownia powstaną to jest już przesądzone. Zauważcie jak wasz "przeciwnik" jest dobrze przygotowany i ładnie was rozgrywa, choćby takimi pseudo-argumentami które autentycznie trafiają do ludzi:1-że chcecie przejąć władzę w gminie,2- że gmina będzie płacić inwestorowi horrendalne odszkodowania i ten który osobiście najbardziej mi się podoba to ten w którym jest mowa o ... rozwiń
Avatar
Gość / 23 lutego 2016 o 20:54
0

Złośniku.A kto zajmował się w Puławach problemem spalarni plastiku? mają w swoim statucie problematykę ochrony środowiska.Poza tym nie obrażaj mieszkańców nazywając ich ,,ciemnym ludem''.Ponieważ intelektualnie nie dorastasz im do pięt i jak widać z kulturą jesteś również na bakier.

No tak i park sprzątali, faktycznie wszechstronne stowarzyszenie. Robią wszystko czyli nic dobrze. Jak zauważyłeś stwierdzenie "ciemny lud" to cytat i to z najbardziej fachowego i uwielbianego przez najwyższego wodza prezesa telewizji publicznej. Całe szczęście ja sam na takie niziny intelektualne nie potrafię zejść. Tak więc to nie ja tylko twoi polityczni i partyjni koledzy, więc i ty jak rozumiem, nie są zbyt lotni i kulturalni.

Ps. Nie piszę tu nic złośliwie, jedynie stwierdzam fakty. I co, to pewnie boli, bo niestety ty potrafisz poruszać się jedynie w sferze propagandy.

No tak i park sprzątali, faktycznie wszechstronne stowarzyszenie. Robią wszystko czyli nic dobrze. Jak zauważyłeś stwierdzenie "ciemny lud" to cytat i to z najbardziej fachowego i uwielbianego przez najwyższego wodza prezesa telewizji publicznej. Całe szczęście ja sam na takie niziny intelektualne nie potrafię zejść. Tak więc to nie ja tylko twoi polityczni i partyjni koledzy, więc i ty jak rozumiem, nie są zbyt lotni i kulturalni.

Ps. Nie piszę tu nic złośliwie, jedynie stwierdzam fakty. I co, to pew... rozwiń

Avatar
Gość / 23 lutego 2016 o 19:55
0

Ciekawe żołnierze wyklęci i ścieki w Końskowoli to bliźniacze problemy.

Ciekawe dlaczego czasowo nie podłączyło się pod inne stowarzyszenie nie powiązane politycznie? Prezydenta proszę w to nie mieszać bo już sam wystarczająco dużo w tak krótkim czasie popsuł w Polsce. A jak coś "wy' wiecie to powiedźcie "innym" "onym" a nie róbcie polityczną grę mieszając w nią ten "ciemny lud" dążąc do osiągnięcia własnych politycznych niestety mało czystych celów.

Złośniku.A kto zajmował się w Puławach problemem spalarni plastiku? mają w swoim statucie problematykę ochrony środowiska.Poza tym nie obrażaj mieszkańców nazywając ich ,,ciemnym ludem''.Ponieważ intelektualnie nie dorastasz im do pięt i jak widać z kulturą jesteś również na bakier.

Złośniku.A kto zajmował się w Puławach problemem spalarni plastiku? mają w swoim statucie problematykę ochrony środowiska.Poza tym nie obrażaj mieszkańców nazywając ich ,,ciemnym ludem''.Ponieważ intelektualnie nie dorastasz im do pięt i jak widać z kulturą jesteś również na bakier.

rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 27

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018 0 0

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie 13 8

Do dziś na lubelskich osiedlach powinny się pojawić kolorowe pojemniki do segregacji śmieci, ale mało gdzie je widać. Tylko właśnie do niedzieli miał trwać „okres przejściowy” w dzielnicach, które przechodzą na nowy system segregacji odpadów, ale okazuje się, że zamieszanie jeszcze może potrwać.

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia]
galeria

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia] 13 0

Miłośnicy kwiatów z całego województwa lubelskiego w niedzielę przybyli do Końskowoli, żeby zrobić zakupy podczas Święta Róż. To jedna z najlepszych okazji do zaopatrzenia się w sadzonki, kwiaty, a także lokalne, zdrowe produkty żywnościowe. Na scenie zagrały m.in. zespoły taneczne.

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje"

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje" 0 4

Mieszkańcy coraz częściej odwiedzają folwark w łęczyńskim Podzamczu. Kibicują inwestycji, która odmienia ten dawniej zapuszczony fragment Łęcznej.

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach
16 lipca 2018, 19:00

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach 0 0

Przed nami trzeci koncert w ramach tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach. W poniedziałek, 16 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta wystąpi Wacław Golonka.

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego 0 2

W poniedziałek zacznie się kolejny etap przebudowy sieci gazowej w rejonie powstającej drogi, która pobiegnie od Kunickiego do Wrotkowskiej.

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim
Wideo, zdjęcia
galeria
film

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim 452 40

Przy dźwiękach syren i okrzykach wściekłych rolników przemawiał w niedzielę w Kraśniku premier Mateusz Morawiecki. Uroczystość odsłonięcia pomnika smoleńskiego zamieniła się w antyrządowy protest przeciwko niskim cenom malin, agrestu, porzeczek i wiśni.

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018!
film

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018! 2 0

MUNDIAL 2018 Trójkolorowi wygrali w finale z Chorwacją 4:2 po kapitalnym spotkaniu na moskiewskich Łużnikach i zdobyli drugi w historii Puchar Świata. To ogromny sukces dla selekcjonera Didiera Deschampsa, który zdobył to trofeum zarówno jako piłkarz jak i trener

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków 7 0

Lubelscy policjanci szukają świadków dwóch wypadków drogowych, do których doszło na początku lipca.

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika
film

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika 17 9

Co znajdowało się na niewielkim wzgórzu zalanym podczas budowy Zalewu Zemborzyckiego?

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery 3 0

W piątkowe południe dyżurny łukowskiej komendy policji otrzymał telefoniczną informację o młodym mężczyźnie, którego zachowanie wskazywało, że chce ukraść rower. Zawiadamiający opisując jego wygląd, informował dyżurnego o trasie ucieczki młodzieńca.

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje 19 6

Rozpoczęła się przebudowa drogi Krężnica Jara - Strzeszkowice w powiecie lubelskim. To jedna z dwóch inwestycji, realizowanych przez samorząd powiatowy w ramach megaprojektu drogowego, w którym biorą udział także pozostałe powiaty ziemskie województwa lubelskiego.

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program]
16 lipca 2018, 17:30

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program] 2 0

Co Gdzie Kiedy. W poniedziałek w podróż po Lubelszczyźnie wyrusza Festiwal "Śladami Singera". W tym roku artyści zawitają do 12 miast i miejscowości. – Chcemy bawić, zachwycać, ale też skłaniać do refleksji – mówią organizatorzy. Słowo-klucz to pamięć lokalna.

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO]
film

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO] 6 4

W ostatnim meczu mistrzostw świata w Rosji Francja gra na Łużnikach z Moskwie z Chorwacją. Czy powtórzy wynik sprzed 20 lat, czy po raz pierwszy złoto zdobędzie zespół z Bałkanów?

Wyjeżdżasz za granicę? Ile trzeba poczekać na nowy paszport?

Wyjeżdżasz za granicę? Ile trzeba poczekać na nowy paszport? 0 5

Tradycyjnie już okres wakacyjny to czas wzmożonego ruchu w punktach paszportowych. Wiele osób dopiero tuż przed planowanym urlopem zdaje sobie sprawę, że ma nieważny paszport. Dlatego warto sprawdzić termin ważności naszego paszportu. Tylko w czerwcu br. wydano prawie 215 tys. nowych paszportów, a w całym pierwszym półroczu 2018 r. aż 977 tys. dokumentów.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.