Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

18 października 2009 r.
15:51
Edytuj ten wpis

Kazimierska i Włostowicka już otwarte. Jeździ się powoli

Autor: Zdjęcie autora (pab)
0 15 A A

Jeśli przed twoim autem będzie jechać ciężarówka, to ulicę Kazimierską i Włostowicką pokonasz ze średnią prędkością 15-20 km/godz. Drogowcy otworzyli właśnie drogę po remoncie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– W czwartek ulica Włostowicka została otwarta dla ruchu – informuje Andrzej Chmielowski, kierownik puławskiego Rejonu Dróg Wojewódzkich. – Robotnicy na niektórych odcinkach wykonują jeszcze chodniki, dlatego w najbliższych dniach mogą się pojawić utrudnienia i ruch wahadłowy w tych miejscach. Ale objazdy już nie funkcjonują, w kierunku Kazimierza Dolnego jeździmy Kazimierską i Włostowicką.

A my już następnego dnia sprawdziliśmy jak się jeździ po słynnym "miasteczku holenderskim”. W piątkowe południe dużego ruchu na Kazimierskiej i Włostowickiej nie było. Jechało się płynnie ale powoli. Każdy większy pojazd, nie tylko tir, ale nawet niewielka ciężarówka, spowalnia ruch wszystkich samochodów za nią do prędkości ok. 20 km/godz. Z powodu wyniesionego pasa po środku obu jezdni, ciężko taki pojazd wyprzedzić. Efekt – przejazd drogą zajmuje z pewnością więcej czasu niż przed remontem.

– Tak właśnie miało być – chwali mieszkaniec ul. Włostowickiej. – Wcześniej zdarzało się, że szaleli tu nawet 100 km/godz. Teraz będzie na pewno bezpieczniej, bo przed każdym wyniesieniem, czy wysepką trzeba zwolnić.

Mężczyźnie podoba się również zmiana wyglądu samej ulicy. – Jak jeszcze dokończą tu chodniki i posieją trawę, to będzie naprawdę ładnie – dodaje.

Budowa miasteczka holenderskiego będzie kosztowała w sumie ok. 35 mln zł. Pieniądze pochodzą w większości z Ministerstwa Infrastruktury oraz Zarządu Dróg Wojewódzkich i Urzędu Miasta Puławy.

Robotnicy kończą jeszcze budowę chodników. Ale ulicami Kazimierską i Włostowicką przejedziemy już bez objazdów.

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
kaprys / 21 października 2009 o 19:02
0
ja też tamtędy jeżdżę kilka razy w miesiącu, i za każdym razem kiedy stoję w korku (czyli zawsze), zastanawiam się jak będzie wyglądała jazda karetki lub straży tamtym kawalkiem drogi. A szczególnie w godzinach szczytu np. w piątek kiedy w korku stoją i tiry i autobusy. A w razie jakiejś większej katastrofy???? czy bezpiecznie, szybko i sprawnie przejadą tamtędy służby ratunkowe???
Avatar
jola / 21 października 2009 o 13:48
0
Wystarczyło tylko wyremontować niektóre fragmenty drogi, wprowadzić więcej znaków i zrobić ścieżkę dla rowerzystów wzdłuż jezdni (ta, która powstaje na wale przeciwpowodziowym jest tak naprawdę używana tylko rekreacyjnie i tak większość rowerów jeździ ulicą!). A już mnie trafia, jak patrzę ile kostki zmarnowanej zostało na te wysepki, ile metrów chodnika powstałoby w tych miejscach, gdzie ludzie zmuszeni są poruszać się poboczem ruchliwej drogi bo nie ma kasy na chodniki?!
Avatar
kazimierzak. / 20 października 2009 o 18:46
0
Szanowni Państwo.
Wybudowanie drogi w takim stanie jak obecnie miałoby sens gdyby już była czynna obwodnica do Puław,lub omijająca Puławy od strony Kazimierza. Obecnie należało najpierw połączyć część drogi biegnącej koło Kerfura z drogą w Parchatce i dopiero robić miasteczko holenderskie na Włostowicach. Zobaczymy w jakim stanie będzie ta droga po zimie- eksploatowana przez samochody ciężarowe wysokotonażowe- czy w tych wykonanych z kostki jezdniach nie porobią się podłużne wyżłobienia??
W tej chwili wszyscy my- którzy korzystali z tego dotychczasowego objazdu"przez mękę"- na razie zachłysnęliśmy się że możemy już jechać prosto przez Włostowice nie czekając godzinami na światłach.
W tej chwili należałoby jak najszybciej wykonać właśnie ten odcinek obwodnicy bo inaczej te miliony będą częściowo "wyrzucone w błoto"
Szanowni Państwo.
Wybudowanie drogi w takim stanie jak obecnie miałoby sens gdyby już była czynna obwodnica do Puław,lub omijająca Puławy od strony Kazimierza. Obecnie należało najpierw połączyć część drogi biegnącej koło Kerfura z drogą w Parchatce i dopiero robić miasteczko holenderskie na Włostowicach. Zobaczymy w jakim stanie będzie ta droga po zimie- eksploatowana przez samochody ciężarowe wysokotonażowe- czy w tych wykonanych z kostki jezdniach nie porobią się podłużne wyżłobienia??
W tej chwili wszyscy my- którzy korzysta... rozwiń
Avatar
krynia / 20 października 2009 o 07:10
0
Jeżdżę Włostowicką i samochodu nie uszkodziłam, uszkadzają ci którzy mimo wysepek nie zwalniają, sama byłam kilka razy świadkiem takiego wariactwa. Bardzo dobrze że powstał taki projekt bo wcześniej piesi nie mieli szans przejść Włostowicką a z kulturą naszych kierowców, a szczególnie warszawiaków , to jak pieszy na siłę nie wejdzie (chociaż jest na pasach ) to nikt się nie zatrzyma. Bardzo dobrze, że bezpieczeństwo jest na ulicy i o to chodzi. Korków nie powinno być gdyż ruch pojazdów jest wolniejszy , ale płynny. Jest super.
Avatar
uNITEDsREBRENICA / 19 października 2009 o 23:01
0
A mi ta droga pasi. Jest git. Latem będzie można dziewczynyny na spokojnie z fury oblukać. Jest git.
Avatar
fakt / 19 października 2009 o 22:39
0
w tym wszystkim to chodzi o poprawe bezpieczenstwa, a nie wygodny i szybki przejazd, niech mi ktos wytlumaczy jak sie moga robic korki skoro nie ma tam zadnych swiatel a rowerzyste mozna ominac srodkowa wysepka zachowujac 1m odstep (wysepka ma 2m szerokosci) nie wspomne o furmankach itp. tez jezdze tamtedy codziennie i niejednokrotnie wymijalem nawet wolnojadadze tiry.... zgadzam sie ze sa pewne bledy np wystajace krawezniki, na kaziemireskiej okropne najazd na wlostowickiej sa lagodniejsze..., ale zobaczmy jakie beda opinie za rok...
Avatar
fakt / 19 października 2009 o 22:33
0
w tym wszystkim to chodzi o poprawe bezpieczenstwa, a nie wygodny i szybki przejazd, niech mi ktos wytlumaczy jak sie moga robic korki skoro nie ma tam zadnych swiatel a rowerzyste mozna ominac srodkowa wysepka zachowujac 1m odstep (wysepka ma 2m szerokosci) nie wspomne o furmankach itp. tez jezdze tamtedy codziennie i niejednokrotnie wymijalem nawet wolnojadadze tiry.... zgadzam sie ze sa pewne bledy np wystajace krawezniki, na kaziemireskiej okropne najazd na wlostowickiej sa lagodniejsze..., ale zobaczmy jakie beda opinie za rok...
Avatar
~ela~ / 19 października 2009 o 19:01
0
Kilka lat temu w Garwolinie jakiś mądry wymyślił sposób na uspokojenie ruchu, wybudowano kilka wysepek, namalowano pasy, strzałki i przejazd przez to miasto na drodze około 1 km trwał nie mniej niż 30 - 40 minut, prawdziwy horror, jeździłam tamtędy raz w tygodniu w obie strony! Gdy teraz z jakichś powodów zamknięta jest obwodnica np z powodu wypadku to do miasta powraca czarny scenariusz. Dokładnie to samo zaczyna się robić w Puławach. Godzinę temu jechałam do Parchatki i mimo, że Warszawka nie jechała na weekend do Kazimierza, to sznur samochodów nie rozwijał prędkości większej niz 30 km/h. Z tego co wiem, to na tej drodze, w terenie zabudowanym nie ma żadnych podstaw prawnych, technicznych, funkcjonalnych do tego aby spowalniano ruch do 20 góra 30 km/h. Wystarczyłoby tak to zorganizować, żeby ruch był płynny w granicach do 50 km/h, a w nocy do kodeksowych 60 km/h, czy nie prawda autorze opracowania na temat infrastruktury miasteczek holenderskich? Z pisania rozpraw nie będziesz miał dzieci, więc jeśli chcesz wiedzieć jak się jeździ przez Włostowice, zapraszam na przejażdżkę w te i nazad...
Kilka lat temu w Garwolinie jakiś mądry wymyślił sposób na uspokojenie ruchu, wybudowano kilka wysepek, namalowano pasy, strzałki i przejazd przez to miasto na drodze około 1 km trwał nie mniej niż 30 - 40 minut, prawdziwy horror, jeździłam tamtędy raz w tygodniu w obie strony! Gdy teraz z jakichś powodów zamknięta jest obwodnica np z powodu wypadku to do miasta powraca czarny scenariusz. Dokładnie to samo zaczyna się robić w Puławach. Godzinę temu jechałam do Parchatki i mimo, że Warszawka nie jechała na weekend do Kazimierza, to sznur ... rozwiń
Avatar
kkkk / 19 października 2009 o 17:16
0
sam jesteś deb***!!!! i ci którzy planów nie potrafią czytać budując wysepki 1,5km zamiast 150m od skrzowania!!!!!!! mówisz pisałem, czytałem to i tamto. ale to ja muszę tamtędy codziennie jeździć, już 2 znajomych pouszkadzało samochody!!! chyba nie tedy droga.............co??
Avatar
~Max~ / 19 października 2009 o 15:52
0
JEDNAK POLACY TO deb***E, WSZYSTKO GŁUPIE itd. Pisałem pracę na temat holenderskiego projektu infrastruktury spowolniającego ruch tzw. DUTCH TOWN. W całej Europie ludzie szanujacy życie swoje i swoich bliskich są zadowoleni z ich funkcjonowania a w Polsce zawsze to samo, DZIECI NEOSTRADY przeczytajcie proszę najpierw na temat tego projektu i CO ON DAJE a dopiero potem się wypowiadajcie.
Avatar
kaprys / 21 października 2009 o 19:02
0
ja też tamtędy jeżdżę kilka razy w miesiącu, i za każdym razem kiedy stoję w korku (czyli zawsze), zastanawiam się jak będzie wyglądała jazda karetki lub straży tamtym kawalkiem drogi. A szczególnie w godzinach szczytu np. w piątek kiedy w korku stoją i tiry i autobusy. A w razie jakiejś większej katastrofy???? czy bezpiecznie, szybko i sprawnie przejadą tamtędy służby ratunkowe???
Avatar
jola / 21 października 2009 o 13:48
0
Wystarczyło tylko wyremontować niektóre fragmenty drogi, wprowadzić więcej znaków i zrobić ścieżkę dla rowerzystów wzdłuż jezdni (ta, która powstaje na wale przeciwpowodziowym jest tak naprawdę używana tylko rekreacyjnie i tak większość rowerów jeździ ulicą!). A już mnie trafia, jak patrzę ile kostki zmarnowanej zostało na te wysepki, ile metrów chodnika powstałoby w tych miejscach, gdzie ludzie zmuszeni są poruszać się poboczem ruchliwej drogi bo nie ma kasy na chodniki?!
Avatar
kazimierzak. / 20 października 2009 o 18:46
0
Szanowni Państwo.
Wybudowanie drogi w takim stanie jak obecnie miałoby sens gdyby już była czynna obwodnica do Puław,lub omijająca Puławy od strony Kazimierza. Obecnie należało najpierw połączyć część drogi biegnącej koło Kerfura z drogą w Parchatce i dopiero robić miasteczko holenderskie na Włostowicach. Zobaczymy w jakim stanie będzie ta droga po zimie- eksploatowana przez samochody ciężarowe wysokotonażowe- czy w tych wykonanych z kostki jezdniach nie porobią się podłużne wyżłobienia??
W tej chwili wszyscy my- którzy korzystali z tego dotychczasowego objazdu"przez mękę"- na razie zachłysnęliśmy się że możemy już jechać prosto przez Włostowice nie czekając godzinami na światłach.
W tej chwili należałoby jak najszybciej wykonać właśnie ten odcinek obwodnicy bo inaczej te miliony będą częściowo "wyrzucone w błoto"
Szanowni Państwo.
Wybudowanie drogi w takim stanie jak obecnie miałoby sens gdyby już była czynna obwodnica do Puław,lub omijająca Puławy od strony Kazimierza. Obecnie należało najpierw połączyć część drogi biegnącej koło Kerfura z drogą w Parchatce i dopiero robić miasteczko holenderskie na Włostowicach. Zobaczymy w jakim stanie będzie ta droga po zimie- eksploatowana przez samochody ciężarowe wysokotonażowe- czy w tych wykonanych z kostki jezdniach nie porobią się podłużne wyżłobienia??
W tej chwili wszyscy my- którzy korzysta... rozwiń
Avatar
krynia / 20 października 2009 o 07:10
0
Jeżdżę Włostowicką i samochodu nie uszkodziłam, uszkadzają ci którzy mimo wysepek nie zwalniają, sama byłam kilka razy świadkiem takiego wariactwa. Bardzo dobrze że powstał taki projekt bo wcześniej piesi nie mieli szans przejść Włostowicką a z kulturą naszych kierowców, a szczególnie warszawiaków , to jak pieszy na siłę nie wejdzie (chociaż jest na pasach ) to nikt się nie zatrzyma. Bardzo dobrze, że bezpieczeństwo jest na ulicy i o to chodzi. Korków nie powinno być gdyż ruch pojazdów jest wolniejszy , ale płynny. Jest super.
Avatar
uNITEDsREBRENICA / 19 października 2009 o 23:01
0
A mi ta droga pasi. Jest git. Latem będzie można dziewczynyny na spokojnie z fury oblukać. Jest git.
Avatar
fakt / 19 października 2009 o 22:39
0
w tym wszystkim to chodzi o poprawe bezpieczenstwa, a nie wygodny i szybki przejazd, niech mi ktos wytlumaczy jak sie moga robic korki skoro nie ma tam zadnych swiatel a rowerzyste mozna ominac srodkowa wysepka zachowujac 1m odstep (wysepka ma 2m szerokosci) nie wspomne o furmankach itp. tez jezdze tamtedy codziennie i niejednokrotnie wymijalem nawet wolnojadadze tiry.... zgadzam sie ze sa pewne bledy np wystajace krawezniki, na kaziemireskiej okropne najazd na wlostowickiej sa lagodniejsze..., ale zobaczmy jakie beda opinie za rok...
Avatar
fakt / 19 października 2009 o 22:33
0
w tym wszystkim to chodzi o poprawe bezpieczenstwa, a nie wygodny i szybki przejazd, niech mi ktos wytlumaczy jak sie moga robic korki skoro nie ma tam zadnych swiatel a rowerzyste mozna ominac srodkowa wysepka zachowujac 1m odstep (wysepka ma 2m szerokosci) nie wspomne o furmankach itp. tez jezdze tamtedy codziennie i niejednokrotnie wymijalem nawet wolnojadadze tiry.... zgadzam sie ze sa pewne bledy np wystajace krawezniki, na kaziemireskiej okropne najazd na wlostowickiej sa lagodniejsze..., ale zobaczmy jakie beda opinie za rok...
Avatar
~ela~ / 19 października 2009 o 19:01
0
Kilka lat temu w Garwolinie jakiś mądry wymyślił sposób na uspokojenie ruchu, wybudowano kilka wysepek, namalowano pasy, strzałki i przejazd przez to miasto na drodze około 1 km trwał nie mniej niż 30 - 40 minut, prawdziwy horror, jeździłam tamtędy raz w tygodniu w obie strony! Gdy teraz z jakichś powodów zamknięta jest obwodnica np z powodu wypadku to do miasta powraca czarny scenariusz. Dokładnie to samo zaczyna się robić w Puławach. Godzinę temu jechałam do Parchatki i mimo, że Warszawka nie jechała na weekend do Kazimierza, to sznur samochodów nie rozwijał prędkości większej niz 30 km/h. Z tego co wiem, to na tej drodze, w terenie zabudowanym nie ma żadnych podstaw prawnych, technicznych, funkcjonalnych do tego aby spowalniano ruch do 20 góra 30 km/h. Wystarczyłoby tak to zorganizować, żeby ruch był płynny w granicach do 50 km/h, a w nocy do kodeksowych 60 km/h, czy nie prawda autorze opracowania na temat infrastruktury miasteczek holenderskich? Z pisania rozpraw nie będziesz miał dzieci, więc jeśli chcesz wiedzieć jak się jeździ przez Włostowice, zapraszam na przejażdżkę w te i nazad...
Kilka lat temu w Garwolinie jakiś mądry wymyślił sposób na uspokojenie ruchu, wybudowano kilka wysepek, namalowano pasy, strzałki i przejazd przez to miasto na drodze około 1 km trwał nie mniej niż 30 - 40 minut, prawdziwy horror, jeździłam tamtędy raz w tygodniu w obie strony! Gdy teraz z jakichś powodów zamknięta jest obwodnica np z powodu wypadku to do miasta powraca czarny scenariusz. Dokładnie to samo zaczyna się robić w Puławach. Godzinę temu jechałam do Parchatki i mimo, że Warszawka nie jechała na weekend do Kazimierza, to sznur ... rozwiń
Avatar
kkkk / 19 października 2009 o 17:16
0
sam jesteś deb***!!!! i ci którzy planów nie potrafią czytać budując wysepki 1,5km zamiast 150m od skrzowania!!!!!!! mówisz pisałem, czytałem to i tamto. ale to ja muszę tamtędy codziennie jeździć, już 2 znajomych pouszkadzało samochody!!! chyba nie tedy droga.............co??
Avatar
~Max~ / 19 października 2009 o 15:52
0
JEDNAK POLACY TO deb***E, WSZYSTKO GŁUPIE itd. Pisałem pracę na temat holenderskiego projektu infrastruktury spowolniającego ruch tzw. DUTCH TOWN. W całej Europie ludzie szanujacy życie swoje i swoich bliskich są zadowoleni z ich funkcjonowania a w Polsce zawsze to samo, DZIECI NEOSTRADY przeczytajcie proszę najpierw na temat tego projektu i CO ON DAJE a dopiero potem się wypowiadajcie.
Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Burmistrz Wilk złożył ślubowanie. Po raz pierwszy w historii Kraśnika kobieta stanęła na czele Rady Miasta
galeria

Burmistrz Wilk złożył ślubowanie. Po raz pierwszy w historii Kraśnika kobieta stanęła na czele Rady Miasta 0 0

Nową przewodniczącą rady jest bowiem Dorota Posyniak. Wiceprzewodniczącymi zostali niedawni kandydaci na fotel burmistrza – Kazimierz Choma i Marzena Pomykalska, którą radni wybrali na tę funkcje dopiero za… drugim razem.

Zamość: Prezydent ślubował, radni wybrali nowego przewodniczącego [zdjęcia]
galeria

Zamość: Prezydent ślubował, radni wybrali nowego przewodniczącego [zdjęcia] 3 1

Na pierwszej sesji radni Rady Miasta Zamość wybrali przewodniczącego oraz dwóch zastępców.

Nikki Greene (Pszczółka Polski Cukier): Skupiam się na dopasowaniu do drużyny

Nikki Greene (Pszczółka Polski Cukier): Skupiam się na dopasowaniu do drużyny 0 0

ROZMOWA Z Nikki Greene, nową środkową Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin

Były zastępca prezydenta Lublina Krzysztof Komorski ma już nową pracę

Były zastępca prezydenta Lublina Krzysztof Komorski ma już nową pracę 14 17

Prezydent Lublina odwołał dwóch swoich zastępców: Mariusza Banacha zajmującego się oświatą oraz Krzysztofa Komorskiego odpowiedzialnego za kulturę i sport.

Kto będzie nowym starostą łęczyńskim? "Wiem, kto nim będzie, ale nie mogę powiedzieć"

Kto będzie nowym starostą łęczyńskim? "Wiem, kto nim będzie, ale nie mogę powiedzieć" 4 3

Już w czwartek, podczas pierwszej sesji nowej Rady Powiatu Łęczyńskiego zostanie wybrany nowy starosta. W grę wchodzą dwie kandydatury. Również w czwartek poznamy nowego starostę powiatu lubelskiego.

Wystawa "Six Memos" w Galerii Labirynt
23 listopada 2018, 0:00

Wystawa "Six Memos" w Galerii Labirynt 1 0

Co Gdzie Kiedy. Już 23 listopada w Galerii Labirynt odbędzie się wernisaż wystawy Six Memos / Sześć Przypomnień, w ramach projektu CreArt, jaki Miasto Lublin współrealizuje w programie Kreatywna Europa.

Radni z komisji rewizyjnej byli jednomyślni. Dyrektor I LO w Puławach może mieć kłopoty

Radni z komisji rewizyjnej byli jednomyślni. Dyrektor I LO w Puławach może mieć kłopoty 35 10

Dyrektor I LO im. ks. A. J. Czartoryskiego w Puławach może mieć kłopoty. Komisja rewizyjna kończącej się kadencji rady powiatu uznała, że złożona przez nauczycieli placówki skarga, jest zasadna. Samorządowcy przyznają, że w trakcie kontroli część zarzutów potwierdziła się.

Civilization VI: Gathering Storm. Wulkany, burze i powodzie (wideo)
film

Civilization VI: Gathering Storm. Wulkany, burze i powodzie (wideo) 0 0

Globalne ocieplenie i epoka lodowcowa w jednym. W dodatku Civilization VI: Gathering Storm zmierzymy się nie tylko z innymi cywilizacjami, ale przede wszystkim z klimatem.

Dawniej byli związani z PO. Teraz rządzą z PiS powiatem kraśnickim [zdjęcia radnych]
galeria

Dawniej byli związani z PO. Teraz rządzą z PiS powiatem kraśnickim [zdjęcia radnych] 1 10

Krzysztof Staruch jest nowym starostą powiatu kraśnickiego. W dzisiejszym głosowaniu kandydat Prawa i Sprawiedliwości otrzymał o jeden głos więcej od dotychczasowego starosty Andrzeja Maja (PSL). Wicestarostą został zaś Karol Rychlewski.

Chełm: Kolejarze uziemili zabytkowy parowóz. Miasto szuka dla niego nowego miejsca

Chełm: Kolejarze uziemili zabytkowy parowóz. Miasto szuka dla niego nowego miejsca 9 2

Rozpoczęła się długo oczekiwana przebudowa pl. Dworcowego. Wisienką na torcie miał być parowóz przeniesiony na plac z drugiej strony dworca. Chociaż jego lokalizacja była już uzgodniona, to kolejarze niespodziewanie postawili weto

Przetarg na sprzedaż nieruchomości Hotel Europa w Lublinie

Przetarg na sprzedaż nieruchomości Hotel Europa w Lublinie 0 0

Przetarg na sprzedaż nieruchomości Hotel Europa w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 29

Pod koszami Dziennika Wschodniego. Hit dla Symbitu

Pod koszami Dziennika Wschodniego. Hit dla Symbitu 0 0

Ruszyła najstarsza liga amatorskiej koszykówki w województwie lubelskim. W czterdziestym, jubileuszowym sezonie, bierze udział sześć drużyn

Unijne wsparcie dla bezrobotnych

Unijne wsparcie dla bezrobotnych 0 1

Dla podopiecznych lubelskich ośrodków pomocy społecznej unijne fundusze to szansa na lepszą przyszłość. W ramach Aktywnego włączenia wsparcie uzyskało już ponad 5 tysięcy osób zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym, w tym osoby z niepełnosprawnościami, bezdomne i posiadające niskie kwalifikacje.

Robert Kubica podstawowym kierowcą Williamsa! Zespół ma potwierdzić te informacje [wideo]
film

Robert Kubica podstawowym kierowcą Williamsa! Zespół ma potwierdzić te informacje [wideo] 0 2

W przyszłym sezonie Robert Kubica ma być podstawowym kierowcą Williamsa! "La Gazzetta dello Sport" podaje, że jest to jeden z największych powrotów w historii sportu.

Awaria sieci ciepłowniczej w Puławach. Rozkopali al. Partyzantów
galeria

Awaria sieci ciepłowniczej w Puławach. Rozkopali al. Partyzantów 3 1

W tym tygodniu doszło do rozszczelnienia starych rur ciepłowniczych pod al. Partyzantów w Puławach. Obecnie trwa ich wymiana. OPEC nie planuje przerw w dostawach ciepła dla mieszkańców miasta. Utrudnienia w ruchu mają potrwać do końca miesiąca.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.