Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Puławy

1 lutego 2010 r.
20:26
Edytuj ten wpis

Klientka: Potraktowali mnie w Tesco jak intruza. Dyrekcja marketu przeprasza

0 82 A A

Ostatni raz byłam w Tesco po zakupy. Z takim zachowaniem personelu jeszcze się nie spotkałam – oznajmia mieszkanka Puław.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Pani Grażyna kilkakrotnie robiła zakupy w puławskim Tesco. I za każdym razem wychodziła z niego zdenerwowana i niezadowolona. Jednak w minioną środę czara goryczy się przelała.

– Zajechaliśmy z mężem do Tesco w drodze powrotnej z Dęblina. Obiecałam dzieciom, że kupię im tortillę. Szukaliśmy jej kilka dobrych minut. Mimo napisów pomiędzy poszczególnymi regałami nigdzie nie mogliśmy jej znaleźć – mówi kobieta. Postanowiła poprosić o pomoc kogoś z obsługi.

– Ale osoba, do której się zwróciłam zignorowała mnie – twierdzi klientka. Sytuacja powtórzyła się, gdy o to samo zagadnęła drugiego pracownika.

– Zostałam zlekceważona, a na to sobie nie pozwolę. Zrezygnowałam z zakupu tortilli, ale mimo wszystko jeszcze w kasie zapytałam kasjera, na którym regale znajdę ten nieszczęsny produkt. Kasjer był o wiele milszy i odesłał mnie do punktu obsługi klienta – dodaje pani Grażyna.

Kobieta zapłaciła za zakupy, po czym za radą kasjera udała się do punktu obsługi klienta. Tam znowu została źle potraktowana.

– Byli zdziwieni, jakbym nie wiem o co pytała. Z taką ironią, ignorancją oraz bezczelnością w życiu się nie spotkałam. Obsługa w Tesco jest okropna, są niemili w stosunku do klienta. Młodzi i bezczelni, a niektórzy z tych pracowników mogliby być moimi dziećmi. Ja mam syna w ich wieku. Wszystkich znajomych poinformuję o tym, jaką to obsługę ma puławskie Tesco, a sama już tam więcej nie pójdę – kończy Grażyna Kowalska.

Skontaktowaliśmy się z rzecznikiem prasowym Tesco. Opowiedzieliśmy historię, jaka przydarzyła się naszej Czytelniczce.

– Taka sytuacja jest niedopuszczalna. Każdy pracownik naszej firmy, bez względu na zajmowane stanowisko, powinien robić wszystko, aby pomóc klientowi i poświęcić mu tyle czasu, ile klient potrzebuje – odpowiada Michał Kubajek, rzecznik Tesco.

– Wspólnie z dyrektorem sklepu ustaliliśmy, że odpowiedzialne za ten incydent osoby dostaną upomnienie i przejdą ponownie szkolenie z zakresu standardów obsługi klienta obowiązujących w naszej firmie. Zrobimy wszystko, żeby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła. W imieniu dyrektora i całej załogi sklepu przepraszam klientkę za zaistniałą sytuację – dodaje rzecznik.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 82

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 r. o 14:16
+1
nie polecam Tesco, Młyńska 7 A, 43-190 Mikołów, Polska w kasie jedna kasjerka albo 2 a ludzi 20 w kolejce !!! nie miłe pracownice w kasie oraz po dacie produkty mam fotki co pośle do sanepidu śmietana pogniecione opakowania i brudno nie polecam nikomu kierownik nie miły masakra kto to kontroluje ??? syf nic więcej opinie z google nizej ja będe robił fotki i słał do sanepidu do głównego Teresa Nadzieja 2 miesiące temu Po co podajecie numery telefonó skoro ich nie odbierają.Dzwoniłam do Tesco w Mikołowie na nr 32 226 71 56 i nikt nie raczył odebrać i to kilka krotnie. Pozdrawiam. Artur Szafrański Artur Szafrański 8 miesięcy temu- Mały asortyment oraz długie kolejki. Jedyny plus to miejsce jest otwarte 24h przez 7 dni w tygodniu.
nie polecam Tesco, Młyńska 7 A, 43-190 Mikołów, Polska w kasie jedna kasjerka albo 2 a ludzi 20 w kolejce !!! nie miłe pracownice w kasie oraz po dacie produkty mam fotki co pośle do sanepidu śmietana pogniecione opakowania i brudno nie polecam nikomu kierownik nie miły masakra kto to kontroluje ??? syf nic więcej opinie z google nizej ja będe robił fotki i słał do sanepidu do głównego Teresa Nadzieja 2 miesiące temu Po co podajecie numery telefonó skoro ich nie odbierają.Dzwoniłam do Tesco w Mikołowie na nr 32 226 71 56 i nikt nie raczył od... rozwiń
Avatar
Gość / 24 czerwca 2018 r. o 19:35
0
W sklepach Tesco w Opolu oszukują na produktach nabijanych na paragon (radzę dokładnie sprawdzać), a jak klient zwróci uwagę, to jego potraktują jak oszusta, a do tego kłamią w żywe oczy. Tragedia.
Avatar
Aga / 11 listopada 2014 r. o 19:00
0
W puławskim tesco jest brud,smród i jeden WIELKI BURDEL!! Kupisz albo za cene wyższą niż podana albo wogóle,bo nie mogą zeskanować kodu. Owszem,są czytniki,ale z każdą pierdołą latać by sprawdzić zgodność cen to przesada. Nie jedną osobę w trąbe robią,dlatego sprawdzajmy paragony z tego sklepu. A personel? Kompletna niewiedza!!! O dziale AGD to już nie wspomnę. Tam albo nikogo nie ma,albo mają cie w ... i dają do zrozumienia,że aby im tyłki się zawraca jak mają tyle pracy. Gdzie owoc ich pracy,jak na półkach sajgon. Towar niezgodny z ceną na porządku dziennym. Ludzie,weźcie tych pracowników przywołajcie do porządku!!! Ochrona? Tylko na pierwszy rzut oka,a tak naprawde gówni ich obchodzi czy kradną.
W puławskim tesco jest brud,smród i jeden WIELKI BURDEL!! Kupisz albo za cene wyższą niż podana albo wogóle,bo nie mogą zeskanować kodu. Owszem,są czytniki,ale z każdą pierdołą latać by sprawdzić zgodność cen to przesada. Nie jedną osobę w trąbe robią,dlatego sprawdzajmy paragony z tego sklepu. A personel? Kompletna niewiedza!!! O dziale AGD to już nie wspomnę. Tam albo nikogo nie ma,albo mają cie w ... i dają do zrozumienia,że aby im tyłki się zawraca jak mają tyle pracy. Gdzie owoc ich pracy,jak na półkach sajgon. Towar niezgodny z ceną na... rozwiń
Avatar
klient od czasu do czasu / 7 maja 2013 r. o 13:16
0
Co się dziwicie jak na promocjach prz y wejściu stoi towar i napisano na nim "saładka".Na zwróconą uwagę pani z punktu informacyjnego odpowiedziała ,że to wina drukarki.Takie kwiatki można spotkać co tydzień przy wielu towarach.Personel nieszczególnie wyuczony .
Avatar
Joanna / 30 kwietnia 2013 r. o 22:32
0
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 tak po 20ej w TESCO PUŁAWY mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podobało jej zachowanie. Zapytałam grzecznie a ona do mnie z mordą. Gdybym nie zainterweniowała pewnie dalej by ją mało interesowało, że ma innych interesantów.
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 tak po 20ej w TESCO PUŁAWY mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podo... rozwiń
Avatar
Joanna / 30 kwietnia 2013 r. o 22:19
0
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podobało jej zachowanie. Zapytałam grzecznie a ona do mnie z mordą. Gdybym nie zainterweniowała pewnie dalej by ją mało interesowało, że ma innych interesantów.
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podobało jej zachowanie. Zapyta... rozwiń
Avatar
SIR dedispan / 16 maja 2012 r. o 12:17
0
[quote name='*?*?' timestamp='1265092128' post='227192']
NIE TYLKO TĄ PANIĄ TAK POTRAKTOWANO, WYDAJE MI SIĘ ŻE JEST TO NOTORYCZNE W TYM MARKECIE....
[/quote]


ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ U NICH TO JUŻ CHYBA NA PORZĄDKU DZIENNYM TAKIE TRAKTOWANIE LUDZI :/
MOJA SYTUACJA: (NIKOMU JEJ NIE ŻYCZĘ :/)
witam.opiszę bulwersującą i skandaliczną sytuację ,która miała miejsce w Waszym sklepie (dotycząca zachowania ochrony)
Jestem pracownikiem innej firmy.30-04,2012 pracowałam na zastępstwie w Waszej galerii. O 20,30 przyszedł po mnie mąż i czekał przy stoisku ,aż skończę pracę. W miedzy czasie zapytał mnie gdzie jest toaleta,więc wskazałam mu miejsce. Wrócił po chwili, a zaraz za nim dwóch Panów z ochrony. Podniesionym głosem 1 z nich zaczął się pytać :kim jest ten mężczyzna ,co on tu robi i co robił w toalecie. Zbulwersowały mnie te pytania ,więc zażądałam wyjaśnień.1 raz po mnie przyjechał do pracy a tu taki skandaliczny incydent.Pan z wielkim przekonaniem twierdził, że mój mąż był tu już wiele razy widziany i że jest im znany.Poprosiłam o pokazanie monitoringu i wyjaśnienie sytuacji o co jest posądzany.Powiedziano mi ,że oni mi nie będą pokazywać monitoringu,więc stwierdziłam ,że wezwę policję bo jest to pomówienie.Poza tym narobiono mi wstydu w miejscu pracy.Z cynicznym uśmiechem Pan który nie chciał się przedstawić ,zapytał uśmiechając się czy wzywam tą policję, uświadomiłam Pana ,że wezwę ,ale ja pracuję jeszcze ok pół godz ,więc nie zostawię miejsca pracy w tej chwili. Powiedziałam ,że z chwilą kiedy zakończę pracę podejdę do nich i wezwiemy policję i zapytałam gdzie będą .Powiedziano mi ,że koło toalet.Po zakończonej pracy poszłam z mężem i poprosiłam o wezwanie tych 3 panów.ze względu ,że nie chcieli się przedstawić nie wiedziałam kogo wołać. Poprosiłam szefa ochrony. po 20 minutach oczekiwania,łaskawie pojawił się 1 pan ,więc zapytałam gdzie 2 pozostałych,stwierdził, że już wyszli. Więc zapytałam dlaczego? przecież zapewniali mnie ,że będą czekać ,aż skończę pracę i wtedy wezwie się policję i wyjaśni się zaistniałą sytuację. I tu nagle pojawiły się słowa "przepraszam" zaufałem swojemu pracownikowi!! to skandal,jak można z takim przekonaniem posądzać kogoś o coś nie mając dowodów lub zaufać komuś na słowo?? kogo Wy tam zatrudniacie w tej ochronie? Nie dość ,że mnie zdenerwowali w miejscu pracy,narobili mi wstydu to jeszcze nie mieli odwagi 2 pozostali podejść i przeprosić?!tylko to opisać w gazecie ,bo w głowie się nie mieści normalnemu człowiekowi taka sytuacja. Po ok 20 minutach pojawił się niespodziewanie 2 z panów, który rzekomo już wyszedł. praktycznie na nim wymusiłam przeprosiny co i tak nie naprawia tego co przez tą godzinę przeżyłam. nikt nie chciał mi podać swoich danych.powiedziałam ,że złożę skargę na ich skandaliczne zachowanie,a oni na to ,że mam do tego prawo,więc mówię dalej,proszę mi podać Wasze numery ,żebym to mogła zrobić. Nie bardzo chcieli,ale w końcu jeden z nich podał numer nie wiem na ile prawdziwy ,ale to ten numer 34300 ,dodam ,że zaistniała sytuacja miała miejsce 30.04.2012 roku w Tesco Warszawa Gocław, ul. Fieldorfa 41 - Centrum Handlowe Gocław. na pewno już nie zrobię więcej zakupów w Waszej sieci i nie polecę nikomu. Informację o zaistniałej sytuacji wysyłam do dyrekcji tesco, mam nadzieję ,że konsekwencje zastaną wyciągnięte i nie będziecie z założenia lub na słowo robić więcej z ludzi przestępców i bandytów. ta sprawa powinna zakończyć się w sądzie bo pomówienia też są karalne.
z powazaniem
[quote name='*?*?' timestamp='1265092128' post='227192']
NIE TYLKO TĄ PANIĄ TAK POTRAKTOWANO, WYDAJE MI SIĘ ŻE JEST TO NOTORYCZNE W TYM MARKECIE....
[/quote]


ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ U NICH TO JUŻ CHYBA NA PORZĄDKU DZIENNYM TAKIE TRAKTOWANIE LUDZI :/
MOJA SYTUACJA: (NIKOMU JEJ NIE ŻYCZĘ :/)
witam.opiszę bulwersującą i skandaliczną sytuację ,która miała miejsce w Waszym sklepie (dotycząca zachowania ochrony)
Jestem pracownikiem innej firmy.30-04,2012 pracowałam na zastę... rozwiń
Avatar
dorota / 16 maja 2012 r. o 12:12
0
witam.opiszę bulwersującą i skandaliczną sytuację ,która miała miejsce w Waszym sklepie (dotycząca zachowania ochrony)
Jestem pracownikiem innej firmy.30-04,2012 pracowałam na zastępstwie w Waszej galerii. O 20,30 przyszedł po mnie mąż i czekał przy stoisku ,aż skończę pracę. W miedzy czasie zapytał mnie gdzie jest toaleta,więc wskazałam mu miejsce. Wrócił po chwili, a zaraz za nim dwóch Panów z ochrony. Podniesionym głosem 1 z nich zaczął się pytać :kim jest ten mężczyzna ,co on tu robi i co robił w toalecie. Zbulwersowały mnie te pytania ,więc zażądałam wyjaśnień.1 raz po mnie przyjechał do pracy a tu taki skandaliczny incydent.Pan z wielkim przekonaniem twierdził, że mój mąż był tu już wiele razy widziany i że jest im znany.Poprosiłam o pokazanie monitoringu i wyjaśnienie sytuacji o co jest posądzany.Powiedziano mi ,że oni mi nie będą pokazywać monitoringu,więc stwierdziłam ,że wezwę policję bo jest to pomówienie.Poza tym narobiono mi wstydu w miejscu pracy.Z cynicznym uśmiechem Pan który nie chciał się przedstawić ,zapytał uśmiechając się czy wzywam tą policję, uświadomiłam Pana ,że wezwę ,ale ja pracuję jeszcze ok pół godz ,więc nie zostawię miejsca pracy w tej chwili. Powiedziałam ,że z chwilą kiedy zakończę pracę podejdę do nich i wezwiemy policję i zapytałam gdzie będą .Powiedziano mi ,że koło toalet.Po zakończonej pracy poszłam z mężem i poprosiłam o wezwanie tych 3 panów.ze względu ,że nie chcieli się przedstawić nie wiedziałam kogo wołać. Poprosiłam szefa ochrony. po 20 minutach oczekiwania,łaskawie pojawił się 1 pan ,więc zapytałam gdzie 2 pozostałych,stwierdził, że już wyszli. Więc zapytałam dlaczego? przecież zapewniali mnie ,że będą czekać ,aż skończę pracę i wtedy wezwie się policję i wyjaśni się zaistniałą sytuację. I tu nagle pojawiły się słowa "przepraszam" zaufałem swojemu pracownikowi!! to skandal,jak można z takim przekonaniem posądzać kogoś o coś nie mając dowodów lub zaufać komuś na słowo?? kogo Wy tam zatrudniacie w tej ochronie? Nie dość ,że mnie zdenerwowali w miejscu pracy,narobili mi wstydu to jeszcze nie mieli odwagi 2 pozostali podejść i przeprosić?!tylko to opisać w gazecie ,bo w głowie się nie mieści normalnemu człowiekowi taka sytuacja. Po ok 20 minutach pojawił się niespodziewanie 2 z panów, który rzekomo już wyszedł. praktycznie na nim wymusiłam przeprosiny co i tak nie naprawia tego co przez tą godzinę przeżyłam. nikt nie chciał mi podać swoich danych.powiedziałam ,że złożę skargę na ich skandaliczne zachowanie,a oni na to ,że mam do tego prawo,więc mówię dalej,proszę mi podać Wasze numery ,żebym to mogła zrobić. Nie bardzo chcieli,ale w końcu jeden z nich podał numer nie wiem na ile prawdziwy ,ale to ten numer 34300 ,dodam ,że zaistniała sytuacja miała miejsce 30.04.2012 roku w Tesco Warszawa Gocław, ul. Fieldorfa 41 - Centrum Handlowe Gocław. na pewno już nie zrobię więcej zakupów w Waszej sieci i nie polecę nikomu. Informację o zaistniałej sytuacji wysyłam do dyrekcji tesco, mam nadzieję ,że konsekwencje zastaną wyciągnięte i nie będziecie z założenia lub na słowo robić więcej z ludzi przestępców i bandytów. ta sprawa powinna zakończyć się w sądzie bo pomówienia też są karalne ...
jak widać nie jestem jedyną osobą źle potraktowaną w sieci tesco :////
witam.opiszę bulwersującą i skandaliczną sytuację ,która miała miejsce w Waszym sklepie (dotycząca zachowania ochrony)
Jestem pracownikiem innej firmy.30-04,2012 pracowałam na zastępstwie w Waszej galerii. O 20,30 przyszedł po mnie mąż i czekał przy stoisku ,aż skończę pracę. W miedzy czasie zapytał mnie gdzie jest toaleta,więc wskazałam mu miejsce. Wrócił po chwili, a zaraz za nim dwóch Panów z ochrony. Podniesionym głosem 1 z nich zaczął się pytać :kim jest ten mężczyzna ,co on tu robi i co robił w toalecie. Zbulwersowały mnie te pyt... rozwiń
Avatar
WIKTOR / 23 marca 2011 r. o 12:40
0
FAŁSZOWANIE PODPISÓW W PUŁAWACH

W Puławach w latach 1990-2010 działała zorganizowana grupa przestępcza która zajmowała się wykradaniem na skalę masową danych osobowych z ewidencji ludności i fałszowaniem podpisów na listach wyborczych.

Grupą przestępczą kierowało małżeństwo: Jerzy Lenartowicz- były działacz PZPR oraz Małgorzata Górska- Lenartowicz. W fałszowaniu podpisów uczestniczył także ich współpracownik Józef Sidoruk z Puław.

Grupa przestępcza fałszowała podpisy dla różnych komitetów wyborczych, zarówno prawicowych jak i lewicowych. Z tytułu fałszowania podpisów na listach poparcia przestępcy czerpali korzyści materialne.

Jako lokal do fałszowania podpisów wykorzystywano Miejskie Przedszkole Nr 10 w Puławach oraz Biuro Poselskie Jarosława Żaczka w Puławach. Dyrektorką tego przedszkola jest pani Małgorzata Górska- Lenartowicz, pełniąca również funkcję asystenta społecznego w Biurze Poselskim Jarosława Żaczka w Puławach. Grupa przestępcza w latach 1990-2010 sfałszowała od 50 tysięcy do 100 tysięcy podpisów.

W mieszkaniu Małgorzaty Górskiej Lenartowicz policja przeprowadziła rewizję i skonfiskowała dowody przestępstwa. Sprawą przeciwko zorganizowanej grupie przestępczej z Puław zajmuje się Wydział ds. Walki z Korupcją i Przestępczością Zorganizowaną w Lublinie- sprawa karna V Ds. 61/06/S. Każdy obywatel Puław który spotkał się z przestępstwami tego rodzaju ma obowiązek zawiadomienia Policji i Prokuratury.
FAŁSZOWANIE PODPISÓW W PUŁAWACH

W Puławach w latach 1990-2010 działała zorganizowana grupa przestępcza która zajmowała się wykradaniem na skalę masową danych osobowych z ewidencji ludności i fałszowaniem podpisów na listach wyborczych.

Grupą przestępczą kierowało małżeństwo: Jerzy Lenartowicz- były działacz PZPR oraz Małgorzata Górska- Lenartowicz. W fałszowaniu podpisów uczestniczył także ich współpracownik Józef Sidoruk z Puław.

Grupa przestępcza fałszowała podpisy dla różnych komitetów wyborczych,... rozwiń
Avatar
marek / 5 marca 2011 r. o 14:54
0
w tesko w brzegu dolnym kolo wroclawia przy al jerozolimskich tel 71 3843817 obsluga stojaca jako wartownicy tzw service pilnujacy wchodzacych i wychodzacych klijentow jest arogan dzka i sobie pozwala glosno plotkowac na temat wchodzacego klijenta amnie nawet mlodzi chlop[cy z tego servis.y ublizali od pedala i dogadywali o tym coo ja intymnie niby robie homoseksualnie co bylo dla mnie frustujace i bardzo nieprzyjemne widocznie tak wyzywali swoj homoseksualizm.Czy tesci nie moze przeszkolic takich wartujacych i powiedziec im jakie sa podstawy kultury obslugi klijenta a nie bierze facetow z pod budki z piwem i oni ublizaja klijen teli tesco.Kupilem tam kiedys tez smierdzace mieso z uda indyka ekspedientka zapewniala mnie ze jest swieze a ja jak powachelm w domu to mi sie od smordu rozkladajacego sie miesa niedobrze sie zrobilo.Wracajac to pilnujacych niech tesco powiesi sobie tablice ze dla osob homoseksualnych wstep do tesco wzbroniony i takim osobom sie nie sprzedaje w tesco bo jak inaczej zrozumiec ublizanie pil;nujacych na bramce od pedala klijentom,choc w angli preferencje seksualne sa szanowane i maja pierwszenstwo przed religijnymi powodujacymi ublizanie z tego powodu ludziom.Pilnujacy nie maja identyfikatorow wiec trudno wimienic chocby takiego po imieniu ale tak sie zachowuja wszyscy w tesco w brzegu dolnym pilnujacy i tez taka gruba starsza kasjerka zcieta mna mesko szatynka tez bez identyfikatora straszna plotkara pozwalajaca sob ie przy klijentach bedac bardzo arogadzka.
w tesko w brzegu dolnym kolo wroclawia przy al jerozolimskich tel 71 3843817 obsluga stojaca jako wartownicy tzw service pilnujacy wchodzacych i wychodzacych klijentow jest arogan dzka i sobie pozwala glosno plotkowac na temat wchodzacego klijenta amnie nawet mlodzi chlop[cy z tego servis.y ublizali od pedala i dogadywali o tym coo ja intymnie niby robie homoseksualnie co bylo dla mnie frustujace i bardzo nieprzyjemne widocznie tak wyzywali swoj homoseksualizm.Czy tesci nie moze przeszkolic takich wartujacych i powiedziec im jakie sa podstaw... rozwiń
Avatar
Gość / 24 czerwca 2018 r. o 19:35
0
W sklepach Tesco w Opolu oszukują na produktach nabijanych na paragon (radzę dokładnie sprawdzać), a jak klient zwróci uwagę, to jego potraktują jak oszusta, a do tego kłamią w żywe oczy. Tragedia.
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 r. o 14:16
+1
nie polecam Tesco, Młyńska 7 A, 43-190 Mikołów, Polska w kasie jedna kasjerka albo 2 a ludzi 20 w kolejce !!! nie miłe pracownice w kasie oraz po dacie produkty mam fotki co pośle do sanepidu śmietana pogniecione opakowania i brudno nie polecam nikomu kierownik nie miły masakra kto to kontroluje ??? syf nic więcej opinie z google nizej ja będe robił fotki i słał do sanepidu do głównego Teresa Nadzieja 2 miesiące temu Po co podajecie numery telefonó skoro ich nie odbierają.Dzwoniłam do Tesco w Mikołowie na nr 32 226 71 56 i nikt nie raczył odebrać i to kilka krotnie. Pozdrawiam. Artur Szafrański Artur Szafrański 8 miesięcy temu- Mały asortyment oraz długie kolejki. Jedyny plus to miejsce jest otwarte 24h przez 7 dni w tygodniu.
nie polecam Tesco, Młyńska 7 A, 43-190 Mikołów, Polska w kasie jedna kasjerka albo 2 a ludzi 20 w kolejce !!! nie miłe pracownice w kasie oraz po dacie produkty mam fotki co pośle do sanepidu śmietana pogniecione opakowania i brudno nie polecam nikomu kierownik nie miły masakra kto to kontroluje ??? syf nic więcej opinie z google nizej ja będe robił fotki i słał do sanepidu do głównego Teresa Nadzieja 2 miesiące temu Po co podajecie numery telefonó skoro ich nie odbierają.Dzwoniłam do Tesco w Mikołowie na nr 32 226 71 56 i nikt nie raczył od... rozwiń
Avatar
Aga / 11 listopada 2014 r. o 19:00
0
W puławskim tesco jest brud,smród i jeden WIELKI BURDEL!! Kupisz albo za cene wyższą niż podana albo wogóle,bo nie mogą zeskanować kodu. Owszem,są czytniki,ale z każdą pierdołą latać by sprawdzić zgodność cen to przesada. Nie jedną osobę w trąbe robią,dlatego sprawdzajmy paragony z tego sklepu. A personel? Kompletna niewiedza!!! O dziale AGD to już nie wspomnę. Tam albo nikogo nie ma,albo mają cie w ... i dają do zrozumienia,że aby im tyłki się zawraca jak mają tyle pracy. Gdzie owoc ich pracy,jak na półkach sajgon. Towar niezgodny z ceną na porządku dziennym. Ludzie,weźcie tych pracowników przywołajcie do porządku!!! Ochrona? Tylko na pierwszy rzut oka,a tak naprawde gówni ich obchodzi czy kradną.
W puławskim tesco jest brud,smród i jeden WIELKI BURDEL!! Kupisz albo za cene wyższą niż podana albo wogóle,bo nie mogą zeskanować kodu. Owszem,są czytniki,ale z każdą pierdołą latać by sprawdzić zgodność cen to przesada. Nie jedną osobę w trąbe robią,dlatego sprawdzajmy paragony z tego sklepu. A personel? Kompletna niewiedza!!! O dziale AGD to już nie wspomnę. Tam albo nikogo nie ma,albo mają cie w ... i dają do zrozumienia,że aby im tyłki się zawraca jak mają tyle pracy. Gdzie owoc ich pracy,jak na półkach sajgon. Towar niezgodny z ceną na... rozwiń
Avatar
klient od czasu do czasu / 7 maja 2013 r. o 13:16
0
Co się dziwicie jak na promocjach prz y wejściu stoi towar i napisano na nim "saładka".Na zwróconą uwagę pani z punktu informacyjnego odpowiedziała ,że to wina drukarki.Takie kwiatki można spotkać co tydzień przy wielu towarach.Personel nieszczególnie wyuczony .
Avatar
Joanna / 30 kwietnia 2013 r. o 22:32
0
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 tak po 20ej w TESCO PUŁAWY mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podobało jej zachowanie. Zapytałam grzecznie a ona do mnie z mordą. Gdybym nie zainterweniowała pewnie dalej by ją mało interesowało, że ma innych interesantów.
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 tak po 20ej w TESCO PUŁAWY mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podo... rozwiń
Avatar
Joanna / 30 kwietnia 2013 r. o 22:19
0
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podobało jej zachowanie. Zapytałam grzecznie a ona do mnie z mordą. Gdybym nie zainterweniowała pewnie dalej by ją mało interesowało, że ma innych interesantów.
Witam. Dzisiaj znaczy 30.04.2013 mnie też potraktowali podobnie jak w artykule. Na dziale Obsługa Klienta pani Edyta obsługiwała małżeństwo które zgłaszało reklamację roweru dzieciecego. Nie dośc że się grzebała jak mucha w mazi z nimi to tworzyła się coraz większa kolejka. Czekałam 20 minut i pozstanowiłam więc zapytac grzecznie. Na to Pani Edyta mi odpowiedziała z krzykiem wręcz, że "kultura tego wymaga!!". Jakby jej to było oceniac. Tak więc stuliłam uszy i poczekałam. Strasznie mi sie nie podobało jej zachowanie. Zapyta... rozwiń
Avatar
SIR dedispan / 16 maja 2012 r. o 12:17
0
[quote name='*?*?' timestamp='1265092128' post='227192']
NIE TYLKO TĄ PANIĄ TAK POTRAKTOWANO, WYDAJE MI SIĘ ŻE JEST TO NOTORYCZNE W TYM MARKECIE....
[/quote]


ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ U NICH TO JUŻ CHYBA NA PORZĄDKU DZIENNYM TAKIE TRAKTOWANIE LUDZI :/
MOJA SYTUACJA: (NIKOMU JEJ NIE ŻYCZĘ :/)
witam.opiszę bulwersującą i skandaliczną sytuację ,która miała miejsce w Waszym sklepie (dotycząca zachowania ochrony)
Jestem pracownikiem innej firmy.30-04,2012 pracowałam na zastępstwie w Waszej galerii. O 20,30 przyszedł po mnie mąż i czekał przy stoisku ,aż skończę pracę. W miedzy czasie zapytał mnie gdzie jest toaleta,więc wskazałam mu miejsce. Wrócił po chwili, a zaraz za nim dwóch Panów z ochrony. Podniesionym głosem 1 z nich zaczął się pytać :kim jest ten mężczyzna ,co on tu robi i co robił w toalecie. Zbulwersowały mnie te pytania ,więc zażądałam wyjaśnień.1 raz po mnie przyjechał do pracy a tu taki skandaliczny incydent.Pan z wielkim przekonaniem twierdził, że mój mąż był tu już wiele razy widziany i że jest im znany.Poprosiłam o pokazanie monitoringu i wyjaśnienie sytuacji o co jest posądzany.Powiedziano mi ,że oni mi nie będą pokazywać monitoringu,więc stwierdziłam ,że wezwę policję bo jest to pomówienie.Poza tym narobiono mi wstydu w miejscu pracy.Z cynicznym uśmiechem Pan który nie chciał się przedstawić ,zapytał uśmiechając się czy wzywam tą policję, uświadomiłam Pana ,że wezwę ,ale ja pracuję jeszcze ok pół godz ,więc nie zostawię miejsca pracy w tej chwili. Powiedziałam ,że z chwilą kiedy zakończę pracę podejdę do nich i wezwiemy policję i zapytałam gdzie będą .Powiedziano mi ,że koło toalet.Po zakończonej pracy poszłam z mężem i poprosiłam o wezwanie tych 3 panów.ze względu ,że nie chcieli się przedstawić nie wiedziałam kogo wołać. Poprosiłam szefa ochrony. po 20 minutach oczekiwania,łaskawie pojawił się 1 pan ,więc zapytałam gdzie 2 pozostałych,stwierdził, że już wyszli. Więc zapytałam dlaczego? przecież zapewniali mnie ,że będą czekać ,aż skończę pracę i wtedy wezwie się policję i wyjaśni się zaistniałą sytuację. I tu nagle pojawiły się słowa "przepraszam" zaufałem swojemu pracownikowi!! to skandal,jak można z takim przekonaniem posądzać kogoś o coś nie mając dowodów lub zaufać komuś na słowo?? kogo Wy tam zatrudniacie w tej ochronie? Nie dość ,że mnie zdenerwowali w miejscu pracy,narobili mi wstydu to jeszcze nie mieli odwagi 2 pozostali podejść i przeprosić?!tylko to opisać w gazecie ,bo w głowie się nie mieści normalnemu człowiekowi taka sytuacja. Po ok 20 minutach pojawił się niespodziewanie 2 z panów, który rzekomo już wyszedł. praktycznie na nim wymusiłam przeprosiny co i tak nie naprawia tego co przez tą godzinę przeżyłam. nikt nie chciał mi podać swoich danych.powiedziałam ,że złożę skargę na ich skandaliczne zachowanie,a oni na to ,że mam do tego prawo,więc mówię dalej,proszę mi podać Wasze numery ,żebym to mogła zrobić. Nie bardzo chcieli,ale w końcu jeden z nich podał numer nie wiem na ile prawdziwy ,ale to ten numer 34300 ,dodam ,że zaistniała sytuacja miała miejsce 30.04.2012 roku w Tesco Warszawa Gocław, ul. Fieldorfa 41 - Centrum Handlowe Gocław. na pewno już nie zrobię więcej zakupów w Waszej sieci i nie polecę nikomu. Informację o zaistniałej sytuacji wysyłam do dyrekcji tesco, mam nadzieję ,że konsekwencje zastaną wyciągnięte i nie będziecie z założenia lub na słowo robić więcej z ludzi przestępców i bandytów. ta sprawa powinna zakończyć się w sądzie bo pomówienia też są karalne.
z powazaniem
[quote name='*?*?' timestamp='1265092128' post='227192']
NIE TYLKO TĄ PANIĄ TAK POTRAKTOWANO, WYDAJE MI SIĘ ŻE JEST TO NOTORYCZNE W TYM MARKECIE....
[/quote]


ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ U NICH TO JUŻ CHYBA NA PORZĄDKU DZIENNYM TAKIE TRAKTOWANIE LUDZI :/
MOJA SYTUACJA: (NIKOMU JEJ NIE ŻYCZĘ :/)
witam.opiszę bulwersującą i skandaliczną sytuację ,która miała miejsce w Waszym sklepie (dotycząca zachowania ochrony)
Jestem pracownikiem innej firmy.30-04,2012 pracowałam na zastę... rozwiń
Avatar
dorota / 16 maja 2012 r. o 12:12
0
witam.opiszę bulwersującą i skandaliczną sytuację ,która miała miejsce w Waszym sklepie (dotycząca zachowania ochrony)
Jestem pracownikiem innej firmy.30-04,2012 pracowałam na zastępstwie w Waszej galerii. O 20,30 przyszedł po mnie mąż i czekał przy stoisku ,aż skończę pracę. W miedzy czasie zapytał mnie gdzie jest toaleta,więc wskazałam mu miejsce. Wrócił po chwili, a zaraz za nim dwóch Panów z ochrony. Podniesionym głosem 1 z nich zaczął się pytać :kim jest ten mężczyzna ,co on tu robi i co robił w toalecie. Zbulwersowały mnie te pytania ,więc zażądałam wyjaśnień.1 raz po mnie przyjechał do pracy a tu taki skandaliczny incydent.Pan z wielkim przekonaniem twierdził, że mój mąż był tu już wiele razy widziany i że jest im znany.Poprosiłam o pokazanie monitoringu i wyjaśnienie sytuacji o co jest posądzany.Powiedziano mi ,że oni mi nie będą pokazywać monitoringu,więc stwierdziłam ,że wezwę policję bo jest to pomówienie.Poza tym narobiono mi wstydu w miejscu pracy.Z cynicznym uśmiechem Pan który nie chciał się przedstawić ,zapytał uśmiechając się czy wzywam tą policję, uświadomiłam Pana ,że wezwę ,ale ja pracuję jeszcze ok pół godz ,więc nie zostawię miejsca pracy w tej chwili. Powiedziałam ,że z chwilą kiedy zakończę pracę podejdę do nich i wezwiemy policję i zapytałam gdzie będą .Powiedziano mi ,że koło toalet.Po zakończonej pracy poszłam z mężem i poprosiłam o wezwanie tych 3 panów.ze względu ,że nie chcieli się przedstawić nie wiedziałam kogo wołać. Poprosiłam szefa ochrony. po 20 minutach oczekiwania,łaskawie pojawił się 1 pan ,więc zapytałam gdzie 2 pozostałych,stwierdził, że już wyszli. Więc zapytałam dlaczego? przecież zapewniali mnie ,że będą czekać ,aż skończę pracę i wtedy wezwie się policję i wyjaśni się zaistniałą sytuację. I tu nagle pojawiły się słowa "przepraszam" zaufałem swojemu pracownikowi!! to skandal,jak można z takim przekonaniem posądzać kogoś o coś nie mając dowodów lub zaufać komuś na słowo?? kogo Wy tam zatrudniacie w tej ochronie? Nie dość ,że mnie zdenerwowali w miejscu pracy,narobili mi wstydu to jeszcze nie mieli odwagi 2 pozostali podejść i przeprosić?!tylko to opisać w gazecie ,bo w głowie się nie mieści normalnemu człowiekowi taka sytuacja. Po ok 20 minutach pojawił się niespodziewanie 2 z panów, który rzekomo już wyszedł. praktycznie na nim wymusiłam przeprosiny co i tak nie naprawia tego co przez tą godzinę przeżyłam. nikt nie chciał mi podać swoich danych.powiedziałam ,że złożę skargę na ich skandaliczne zachowanie,a oni na to ,że mam do tego prawo,więc mówię dalej,proszę mi podać Wasze numery ,żebym to mogła zrobić. Nie bardzo chcieli,ale w końcu jeden z nich podał numer nie wiem na ile prawdziwy ,ale to ten numer 34300 ,dodam ,że zaistniała sytuacja miała miejsce 30.04.2012 roku w Tesco Warszawa Gocław, ul. Fieldorfa 41 - Centrum Handlowe Gocław. na pewno już nie zrobię więcej zakupów w Waszej sieci i nie polecę nikomu. Informację o zaistniałej sytuacji wysyłam do dyrekcji tesco, mam nadzieję ,że konsekwencje zastaną wyciągnięte i nie będziecie z założenia lub na słowo robić więcej z ludzi przestępców i bandytów. ta sprawa powinna zakończyć się w sądzie bo pomówienia też są karalne ...
jak widać nie jestem jedyną osobą źle potraktowaną w sieci tesco :////
witam.opiszę bulwersującą i skandaliczną sytuację ,która miała miejsce w Waszym sklepie (dotycząca zachowania ochrony)
Jestem pracownikiem innej firmy.30-04,2012 pracowałam na zastępstwie w Waszej galerii. O 20,30 przyszedł po mnie mąż i czekał przy stoisku ,aż skończę pracę. W miedzy czasie zapytał mnie gdzie jest toaleta,więc wskazałam mu miejsce. Wrócił po chwili, a zaraz za nim dwóch Panów z ochrony. Podniesionym głosem 1 z nich zaczął się pytać :kim jest ten mężczyzna ,co on tu robi i co robił w toalecie. Zbulwersowały mnie te pyt... rozwiń
Avatar
WIKTOR / 23 marca 2011 r. o 12:40
0
FAŁSZOWANIE PODPISÓW W PUŁAWACH

W Puławach w latach 1990-2010 działała zorganizowana grupa przestępcza która zajmowała się wykradaniem na skalę masową danych osobowych z ewidencji ludności i fałszowaniem podpisów na listach wyborczych.

Grupą przestępczą kierowało małżeństwo: Jerzy Lenartowicz- były działacz PZPR oraz Małgorzata Górska- Lenartowicz. W fałszowaniu podpisów uczestniczył także ich współpracownik Józef Sidoruk z Puław.

Grupa przestępcza fałszowała podpisy dla różnych komitetów wyborczych, zarówno prawicowych jak i lewicowych. Z tytułu fałszowania podpisów na listach poparcia przestępcy czerpali korzyści materialne.

Jako lokal do fałszowania podpisów wykorzystywano Miejskie Przedszkole Nr 10 w Puławach oraz Biuro Poselskie Jarosława Żaczka w Puławach. Dyrektorką tego przedszkola jest pani Małgorzata Górska- Lenartowicz, pełniąca również funkcję asystenta społecznego w Biurze Poselskim Jarosława Żaczka w Puławach. Grupa przestępcza w latach 1990-2010 sfałszowała od 50 tysięcy do 100 tysięcy podpisów.

W mieszkaniu Małgorzaty Górskiej Lenartowicz policja przeprowadziła rewizję i skonfiskowała dowody przestępstwa. Sprawą przeciwko zorganizowanej grupie przestępczej z Puław zajmuje się Wydział ds. Walki z Korupcją i Przestępczością Zorganizowaną w Lublinie- sprawa karna V Ds. 61/06/S. Każdy obywatel Puław który spotkał się z przestępstwami tego rodzaju ma obowiązek zawiadomienia Policji i Prokuratury.
FAŁSZOWANIE PODPISÓW W PUŁAWACH

W Puławach w latach 1990-2010 działała zorganizowana grupa przestępcza która zajmowała się wykradaniem na skalę masową danych osobowych z ewidencji ludności i fałszowaniem podpisów na listach wyborczych.

Grupą przestępczą kierowało małżeństwo: Jerzy Lenartowicz- były działacz PZPR oraz Małgorzata Górska- Lenartowicz. W fałszowaniu podpisów uczestniczył także ich współpracownik Józef Sidoruk z Puław.

Grupa przestępcza fałszowała podpisy dla różnych komitetów wyborczych,... rozwiń
Avatar
marek / 5 marca 2011 r. o 14:54
0
w tesko w brzegu dolnym kolo wroclawia przy al jerozolimskich tel 71 3843817 obsluga stojaca jako wartownicy tzw service pilnujacy wchodzacych i wychodzacych klijentow jest arogan dzka i sobie pozwala glosno plotkowac na temat wchodzacego klijenta amnie nawet mlodzi chlop[cy z tego servis.y ublizali od pedala i dogadywali o tym coo ja intymnie niby robie homoseksualnie co bylo dla mnie frustujace i bardzo nieprzyjemne widocznie tak wyzywali swoj homoseksualizm.Czy tesci nie moze przeszkolic takich wartujacych i powiedziec im jakie sa podstawy kultury obslugi klijenta a nie bierze facetow z pod budki z piwem i oni ublizaja klijen teli tesco.Kupilem tam kiedys tez smierdzace mieso z uda indyka ekspedientka zapewniala mnie ze jest swieze a ja jak powachelm w domu to mi sie od smordu rozkladajacego sie miesa niedobrze sie zrobilo.Wracajac to pilnujacych niech tesco powiesi sobie tablice ze dla osob homoseksualnych wstep do tesco wzbroniony i takim osobom sie nie sprzedaje w tesco bo jak inaczej zrozumiec ublizanie pil;nujacych na bramce od pedala klijentom,choc w angli preferencje seksualne sa szanowane i maja pierwszenstwo przed religijnymi powodujacymi ublizanie z tego powodu ludziom.Pilnujacy nie maja identyfikatorow wiec trudno wimienic chocby takiego po imieniu ale tak sie zachowuja wszyscy w tesco w brzegu dolnym pilnujacy i tez taka gruba starsza kasjerka zcieta mna mesko szatynka tez bez identyfikatora straszna plotkara pozwalajaca sob ie przy klijentach bedac bardzo arogadzka.
w tesko w brzegu dolnym kolo wroclawia przy al jerozolimskich tel 71 3843817 obsluga stojaca jako wartownicy tzw service pilnujacy wchodzacych i wychodzacych klijentow jest arogan dzka i sobie pozwala glosno plotkowac na temat wchodzacego klijenta amnie nawet mlodzi chlop[cy z tego servis.y ublizali od pedala i dogadywali o tym coo ja intymnie niby robie homoseksualnie co bylo dla mnie frustujace i bardzo nieprzyjemne widocznie tak wyzywali swoj homoseksualizm.Czy tesci nie moze przeszkolic takich wartujacych i powiedziec im jakie sa podstaw... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 82

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 stycznia 2021 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 stycznia 2021 r.

Casademont Saragossa – Pszczółka Start 94:82. Pożegnanie z Ligą Mistrzów w dobrym stylu

Casademont Saragossa – Pszczółka Start 94:82. Pożegnanie z Ligą Mistrzów w dobrym stylu

Pszczółka Start Lublin zakończyła swoją europejską przygodę bez zwycięstwa. Podopieczni Davida Dedka z Saragossy mogli jednak wyjeżdżać z podniesionym czołem.

MŚ piłkarzy ręcznych: Polska – Brazylia 33:23 i awans w dobrym stylu

MŚ piłkarzy ręcznych: Polska – Brazylia 33:23 i awans w dobrym stylu

W ostatnim meczu grupowym pierwszej fazy turnieju Polska pokonała Brazylię 33:23. Oba zespoły, podobnie jak zwycięzca grupy B Hiszpania, zameldowały się w drugiej fazie mundialu. Na tym etapie Biało-Czerwoni zagrają z Niemcami, Węgrami i Urugwajem.

Wędrówka z sankami i ogniskiem w Kazimierzu Dolnym. ZIMIErnikejszyn 2021
19 stycznia 2021, 12:00

Wędrówka z sankami i ogniskiem w Kazimierzu Dolnym. ZIMIErnikejszyn 2021

W sobotę, 23 stycznia o godz. 12 na Rynku przy studni w Kazimierzu Dolnym odbędzie się spotkanie uczestników pieszej wędrówki z Paprodziadem.

Prokuratura Krajowa włączyła się do sporu o górki czechowskie. "Tutaj powinna być zieleń"
TYLKO U NAS

Prokuratura Krajowa włączyła się do sporu o górki czechowskie. "Tutaj powinna być zieleń"

Tutaj powinna być zieleń – twierdzi Prokuratura Krajowa, która włączyła się do sądowego sporu o przyszłość górek czechowskich i otwarcie wystąpiła przeciw władzom Lublina. Złożyła oficjalny wniosek o utrzymanie w mocy wyroku, który stwierdził częściową nieważność uchwały pozwalającej budować tu bloki

Biała Podlaska: Mieszkańcy zgłosili już uwagi. „Mieszczańska” będzie wolna od ograniczeń?

Biała Podlaska: Mieszkańcy zgłosili już uwagi. „Mieszczańska” będzie wolna od ograniczeń?

Jest już pierwszy krok w stronę zmiany kuriozalnych ograniczeń obowiązujących od 2011 roku w pobliżu byłego lotniska w Białej Podlaskiej. Ale procedura może potrwać kilka lat.

Lubelskie: Od kominka zapaliło się poddasze domu. Ogień szybko się rozprzestrzeniał

Lubelskie: Od kominka zapaliło się poddasze domu. Ogień szybko się rozprzestrzeniał

Cztery jednostki straży pożarnej walczyły z ogniem, który ogarnął poddasze domu w Ostrowie w powiecie chełmskim. Przyczyną zaprószenia był kominek, z którego płomienie szybko się rozprzestrzeniły. Ogień szybko ugaszono, żaden z mieszkańców nie ucierpiał.

Dla dzieci: "Bajka o Jeżu Bolesławie"

Dla dzieci: "Bajka o Jeżu Bolesławie"

Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie zaprasza do wysłuchania "Bajki o Jeżu Bolesławie" w interpretacji Tomasza Bielawca. Wideo zostało opublikowane na Facebooku.

Szpital tymczasowy w Targach Lublin ma sześciu pacjentów. Będzie też szczepił, ale w innym miejscu

Szpital tymczasowy w Targach Lublin ma sześciu pacjentów. Będzie też szczepił, ale w innym miejscu

Przy szpitalu tymczasowym w Lublinie będzie działał punkt szczepień przeciwko Covid-19. Jednak nie fizycznie w samym budynku Targów Lublin, ale przy oddalonej o kilka kilometrów ul. Radziwiłłowskiej 13. A w samym szpitalu dzisiaj było zaledwie sześciu chorych.

39-letni chełmianin dotkliwie pobił swoją babcię w jej mieszkaniu

39-letni chełmianin dotkliwie pobił swoją babcię w jej mieszkaniu

83-letnia kobieta została pobita we własnym mieszkaniu przy ul. Mickiewicza w Chełmie. Policjanci zatrzymali sprawcę, wnuka pokrzywdzonej. 39-latek był pijany.

Smog znów dusi polskie miasta. "Jeśli nie ma wiatru, ludzie zaczynają palić w piecach i robi się Mordor"
film

Smog znów dusi polskie miasta. "Jeśli nie ma wiatru, ludzie zaczynają palić w piecach i robi się Mordor"

Wrocław, Katowice. Zimą, w okresie grzewczym, polskie miasta praktycznie codziennie pojawiają się w rankingach najbardziej zanieczyszczonych miejsc na świecie. Wrocław znalazł się nawet na czele niechlubnej listy, wyprzedzając między innymi metropolie Indii czy Pakistanu.

Premier: Na kolejną odsłonę Tarczy chcemy przeznaczyć około 40 mld zł

Premier: Na kolejną odsłonę Tarczy chcemy przeznaczyć około 40 mld zł

Na kolejną odsłonę Tarczy chcemy przeznaczyć około 40 miliardów złotych jako dodatkową pulę do ponad 150 miliardów złotych, którą już otrzymali polscy przedsiębiorcy - napisał we wtorek na Facebooku premier Mateusz Morawiecki.

Jedziesz samochodem nad Białe? Czeka na ciebie kolejny fotoradar

Jedziesz samochodem nad Białe? Czeka na ciebie kolejny fotoradar

31. fotoradar w naszym regionie stanął w miejscowości Brzeziny w gminie Puchaczów. Po fazie testów, 5 stycznia, został włączony do „służby”. Kolejny, 32., zacznie działać prawdopodobnie już w maju, w Wandzinie, koło Kozłowieckiego Parku Krajobrazowego.

Pieniądze do wzięcia. Można wnioskować o dofinansowanie z PFRON

Pieniądze do wzięcia. Można wnioskować o dofinansowanie z PFRON

Można już składać wnioski o dofinansowanie z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Można je dostać m.in. na turnus lub sprzęt rehabilitacyjny, czy likwidację schodów.

Spotkanie online wokół książki Pawła Próchniaka "Promieniowanie tła"
19 stycznia 2021, 18:00

Spotkanie online wokół książki Pawła Próchniaka "Promieniowanie tła"

Ośrodek Brama Grodzka Teatr NN i Wydawnictwo Czarne zapraszają 19 stycznia o godz. 18 na rozmowę online wokół książki Pawła Próchniaka "Promieniowanie tła. Szkice o wierszach i czytaniu".

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.