Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Rozrywka

10 czerwca 2010 r.
15:27
Edytuj ten wpis

Hołdys o Kaczyńskim: "Ponury średniowieczny ch***"

Autor: Zdjęcie autora łm fejsik.pl
0 72 A A

Znany polski muzyk Zbigniew Hołdys umieścił kontrowersyjny komentarz na portalu społecznym Facebook. Nazwał Jarosława Kaczyńskiego, kandydata PiS na prezydenta, "ponurym średniowiecznym ch***"

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ostre sformułowanie Hołdysa zauważył serwis poświęcony Facebookowi fejsik.pl. Zdjęcie wieszaków na ubrania, umieszczone na profilu muzyka, podpisane jest: "Widok z szafy Jarosława Kaczyńskiego. Ponurego średniowiecznego chu**".

Hołdys pisze także w komentarzach pod fotografią, że "Żaden ubek znany mi z imienia i nazwiska nie narobił tyle gnoju w relacjach między Polakami, co ten posraniec. Najbardziej parszywa postać, jaką pamiętam, a pamiętam nawet Władka Gomułkę dobrze. Powinno się go wpakować do Wastoka i wystrzelić w kosmos bez możliwości powrotu kiedykolwiek".

Znajomi poparli jego wpis.

Komentarze 72

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
bgk / 4 lipca 2010 o 21:20
+1
Super trafna opinia. 1000000000000000000000000% racji. To jest potwór w ludzkiej skórze ! Bardzo współczuje tez i sobie, że zyje w państwie, gdzie ten potwór ma aą takie poparcie.
Avatar
Gośćfamoso / 14 czerwca 2010 o 21:07
+1
Popieram - brawo za odwagę.
Avatar
Gość / 24 maja 2019 o 12:57
0
Panie Hołdys, co Pan stracił, że tak zionie nienawiścią?
Avatar
Gość / 8 grudnia 2016 o 20:37
0
Nie głosowałem na pisuarów...ale Taki z niego autorytet....jak z koziej dupy trąba..
Avatar
ada / 6 marca 2011 o 14:33
0
[quote name='kolaska' timestamp='1276183716' post='300883']
To prawda, że Kaczyński ma dar skłócania i dzielenia. To prawdziwy wilk w owczej skórze, sam fałsz i przewrotność.Do tego tak manipuluje ludźmi, że nic nie widza i obudzą sie z ręką w nocniku. Sam mówi, żę u niego najważniejsze jest państwo, a nie ludzie. Ludzi poświęci dla swoich celów.
[/quote]
Hej ty - nie szwagier...kolaska...
Prawne kryteria państwowości, przyjęte na mocy konwencji w Montevideo z 1933, określane są następująco: (artykuł 1.) "Państwo jako podmiot prawa międzynarodowego powinno posiadać następujące elementy:

* stałą ludność,
* suwerenną władzę,
* określone terytorium (wielkość państwa nie wpływa na jego podmiotowość) oddzielone od innych granicą,
* zdolność wchodzenia w relacje międzynarodowe.
[quote name='kolaska' timestamp='1276183716' post='300883']
To prawda, że Kaczyński ma dar skłócania i dzielenia. To prawdziwy wilk w owczej skórze, sam fałsz i przewrotność.Do tego tak manipuluje ludźmi, że nic nie widza i obudzą sie z ręką w nocniku. Sam mówi, żę u niego najważniejsze jest państwo, a nie ludzie. Ludzi poświęci dla swoich celów.
[/quote]
Hej ty - nie szwagier...kolaska...
Prawne kryteria państwowości, przyjęte na mocy konwencji w Montevideo z 1933, określane są następująco: (a... rozwiń
Avatar
Przechodzień / 26 lutego 2011 o 21:38
0
Było tak. Zbigniew Hołdys ogłosił publicznie, że nie będzie więcej pisał do tygodnika „Wprost”. Rozesłał informację: „Właśnie zrezygnowałem z dalszego pisania felietonów do ‘Wprost’. Nie umiem myśleć inaczej, niż myślę”.

W tak sformułowanym tekście dopatrzono się wyznania, że „Wprost” cenzurował Hołdysowi teksty, na co on wykazał się posiadaniem tzw. cojones i w proteście zerwał współpracę. I w tym duchu zinterpretowano jego oświadczenie na portalach internetowych. Branżowy „Pressserwis” podał, że powodem zerwania współpracy był felieton pt. „Piramida zwierząt”, w którym padały szydercze określenia pod adresem Stefana Niesiołowskiego i samego Donalda Tuska. Portal „wpolityce.pl” podjął ten wątek i opublikował co ostrzejsze fragmenty. Ja to przeczytałem, a że akurat pisałem felieton, wspomniałem tam o wyrzuceniu Hołdysa z „Wprost” w tonie, jak mi się w moim prawicowym oszołomstwie zdawało, życzliwym dla niego.

Jeszcze tego samego dnia Hołdys w odpowiedzi rzygnął na mnie i innych oburzeniem w agorowym radiu Tok FM. Okazałem się „obesranym pismakiem”, a takoż „obesranym pudelkiem”, który „powielił syf” i zwyczajnie „kłamie”. Przepraszam, że cytuję dosłownie, ale przecież nie będę kropkował wybitnego intelektualisty. Nadmienię jeszcze, że Hołdys wskazał mi także miejsce w rynsztoku, ale to już drobiazg.

Bluzgając niczym pijany monter na moście, Hołdys wszystko stanowczo zdementował. To znaczy, owszem, odszedł z „odzyskanego” niedawno przez Salon tygodnika, ale nie w atmosferze konfliktu. I nie szło tu o felieton zawierający złośliwości wobec marszałka Sejmu, ale inny, w którym Hołdys krytykował, ale bardzo delikatnie, Wałęsę i Tuska za niewystarczające wspieranie rewolucji w Egipcie. Zresztą ten felieton też się ukazał. I w ogóle, co najważniejsze, i co uświadomiło mi ogrom mojego błędu: Hołdys usilnie zapewnił, że lubi i popiera Tomasza Lisa, że dobrze życzy tygodnikowi i trzyma za niego kciuki, i że ingerencje w jego teksty absolutnie nie były powodem zerwania współpracy, bo takie ingerencje już się kilkakrotnie zdarzały, dwukrotnie jego teksty nie poszły, i on, Hołdys, „jest w stanie to zrozumieć”, bo Lis ma prawo, bo jest „kapitanem” na tym statku, a on, Hołdys, tylko marynarzem.

No, to jak tak, to ja rzeczywiście gorąco Hołdysa przepraszam. Jak mogłem go mierzyć miarą własną i innych prawicowych oszołomów? Jak mogłem go wziąć za człowieka, który, gdy mu się grzebie w tekstach albo je zdejmuje, przekłada honor ponad honorarium i odchodzi? Jak mogłem mu przypisywać, że ma wspomniane cojones większe od łowickiego groszku? Nie wiem doprawdy, co mi odbiło. Niniejszym więc uroczyście odszczekuję i ogłaszam publicznie: wbrew moim nieuprawnionym insynuacjom, Zbigniew Hołdys nie jest człowiekiem zdolnym do postawienia się Salonowi, Zbigniew Hołdys nie oburza się i nie trzaska drzwiami, kiedy mu się kreśli albo zdejmuje teksty, jeśli robi to ten, kto wie lepiej, Zbigniew Hołdys szanuje autorytety i ani mu w głowie ich podważanie.

Pozostaje jedna niejasność, choć, przyznam, mnie to już niespecjalnie ciekawi − po co w takim razie Hołdys ogłosił rozstanie z „Wprost”, by nazajutrz zapewniać, że gorąco Lisa popiera i nie gniewa się za ingerencje i zdejmowanie mu tekstów? W ferworze ubliżania „obesranym pismakom z ‘Uważam Rze’” jakoś nie próbował tego Hołdys wyjaśnić, ograniczając się do stwierdzeń, że powód był „standardowy”, bo „nie zgadzają się z moim punktem widzenia, to co się będę męczył”.

To może ja zaryzykuję wyjaśnienie? Bo tak się składa, że zachowanie Hołdysa przypomina mi przypadki, które obserwowałem w dawnych, dawnych czasach, kiedy dzisiejsze SLD nie musiało się dzielić władzą z żadnymi koalicjantami. Przypadki ludzi, którzy występowali z odważną krytyką władzy za jakieś zaniedbania czy tolerowanie patologii, a potem władza ich wzywała na dzielnicę i po krótkiej rozmowie odważny jeszcze przed chwilą krytyk zaczynał zapewniać, że on, wprawdzie, widzi pewne bolączki i zaniedbania i chce o nich rozmawiać, na co władza jest naprawdę otwarta, ale on absolutnie nie kwestionuje przewodniej roli Partii, odcina się stanowczo od antypolskiej imperialistycznej dywersji. I żeby mu tego nie przypisywać, dosadnie owe antypolskie siły atakował za próby wykorzystania go do swych brudnych rozgrywek. Tak bywało, i, okazuje się, bywa nadal.

No cóż, może artysta patrzył z zazdrością na Marcina Mellera, który po swoim oświadczeniu tak szeroko był cytowany i przywoływany, i sam też zapragnął oświadczyć coś, co by zwróciło na niego powszechną uwagę? No bo czym mógłby innym ją na siebie zwrócić − muzyką? Dawno i nieprawda. A kiedy faktycznie jego oświadczenie podchwycono, uświadomił sobie, jak bardzo może mu taka sława zaszkodzić, i rzucił się odkręcać i odcinać się − dla podkreślenia, jak bardzo nie zgadza się na wykorzystywanie jego bolączek przez złe siły, sięgając po słownictwo niczym z dotowanego przez ministerstwo komiksu o Chopinie?

A ja głupi pomyślałem przez chwilę, że Hołdys, kiedy publicznie używa wobec Kaczyńskiego swoich inteligentnych syntez, w rodzaju „posr… ch…” (tym razem jednak wybitnego intelektualistę wykropkuję), to robi to nie dlatego, że jest do takiego plucia najęty, tylko że potrafi tak w obie strony. To krzywdzące posądzenie. Hołdys nie jest idiotą, który nie wie, z której strony chleb jest posmarowany. Hołdys nie bluzga i nie ujada bezmyślnie na prawo i lewo − wyłącznie na prawo i nie bez przemyślenia. Hołdys nie jest żadnym oszołomem. Wziąłem go za takowego omyłkowo, a jeśli go to tak bardzo dotknęło − a bardzo dotknęło, jak świadczy używany przezeń język − to jeszcze raz szczerze przepraszam.

Rafał Ziemkiewicz
Było tak. Zbigniew Hołdys ogłosił publicznie, że nie będzie więcej pisał do tygodnika „Wprost”. Rozesłał informację: „Właśnie zrezygnowałem z dalszego pisania felietonów do ‘Wprost’. Nie umiem myśleć inaczej, niż myślę”.

W tak sformułowanym tekście dopatrzono się wyznania, że „Wprost” cenzurował Hołdysowi teksty, na co on wykazał się posiadaniem tzw. cojones i w proteście zerwał współpracę. I w tym duchu zinterpretowano jego oświadczenie na portalach internetowych. Branżowy „Pressserwis” podał, że powodem zerwania współpracy był... rozwiń
Avatar
Ignas / 8 sierpnia 2010 o 21:53
0
Chołdys wygląda jak d*** i to murzyna bo u niego nie widać gdzie przód a gdzie tył. Taki idiota niech się weźmie za swój łeb bo ma zakuty i deb***ski. Chołdys ty chamie jesteś zero....
Avatar
bgk / 4 lipca 2010 o 21:23
0
topola napisał:
Taaaaaa? A niby jak ich zamordowali?Podcieli im skrzydla?Czy zaplacili ufoludkom, zeby to zrobily? Przestan gadac glupoty czlowieku. Przerazajace jest to, ze w XXI wieku, istnieja jeszcze ludzie, ktorzy myla katastrofe lotnicza z morderstwem. Sprzedasz im gowno,a powiedza, ze to nutella! Mniej telewizji, a wiecej gimnastyki szarych komorek!!



Był na przepustce z psychiatryka, stad ten wpis.

Ps. jeszcze sie okaże, kto kazał lądować, jak na razie wszystko wskazuje na jedna osobę.



Był na przepustce z psychiatryka, stad ten wpis.

Ps. jeszcze sie okaże, kto kazał lądować, jak na razie wszystko wskazuje na jedna osobę. rozwiń
Avatar
pokolenieJ23 / 27 czerwca 2010 o 11:26
0
Nie lubię specjalnie Hołdysa, ale trudno odmówić mu racji ...
Avatar
topola / 14 czerwca 2010 o 18:16
0
PO-MORDERCY ! napisał:
[size=5]platforma obywatelska = MORDERCY ![/size]

To wy MORDERCY platforma obywatelska jesteście WINNI w 100% odpowiedzialni za ZBRODNIE z 10 kwietnia 2010 roku czyli brutalne ZAMORDOWALISCIE w zmowie z ruskimi nastepujace najważniejsze osóby w Panstwie Polskim:

Polskiego Prezydenta – Zwierzchnika Polskich Sił Zbrojnych

Najważniejszych Dowódców Polskich Sił Zbrojnych tzn.:
Dowódcę Wojsk Ladowych
Dowódcę Wojsk Powietrznych
Dowódcę Marynarki WojennejByłego Prezydenta RP na uchodzctwe prześl
Naczelnego Kapelana Wojska Polskiego
Dowódcę Garnizonu Wojska Polskiego Warszawa

adowanego przez ruskich

Prezesa Narodowego Banku Polskiego

Prezesa Instytutu Pamieci Narodowej

Rzecznika Praw Obywatelskich

Wice-Marszałków Sejmu Polskiego

Dwóch kandydatów na Prezydenta Polski

Wielu Posłow i Senatorów RP

Wielu najbardziej Zasłużonych i najbardziej oddanych Synów i Córek interesom Narodu Polskiego jak Anna Walentynowicz oraz wielu innych . . . - czyli MORDERCY z pod szyldu "platforma obywatelska" bestalsko ZABILI 96 najwibitniejszych osób w Panstwe Polskim !


[size=5]Oraganizacja BANDYTÓW to PRZESTĘPCZA platforma obywateska = NAJWIEKSI bezkarni MORDERCY od czasów II wojny światowej w Polsce ![/size]


Taaaaaa? A niby jak ich zamordowali?Podcieli im skrzydla?Czy zaplacili ufoludkom, zeby to zrobily? Przestan gadac glupoty czlowieku. Przerazajace jest to, ze w XXI wieku, istnieja jeszcze ludzie, ktorzy myla katastrofe lotnicza z morderstwem. Sprzedasz im gowno,a powiedza, ze to nutella! Mniej telewizji, a wiecej gimnastyki szarych komorek!!


Taaaaaa? A niby jak ich zamordowali?Podcieli im skrzydla?Czy zaplacili ufoludkom, zeby to zrobily? Przestan gadac glupoty czlowieku. Przerazajace jest to, ze w XXI wieku, istnieja jeszcze ludzie, ktorzy myla katastrofe lotnicza z morderstwem. Sprzedasz im gowno,a powiedza, ze to nutella! Mniej telewizji, a wiecej gimnastyki szarych komorek!! rozwiń
Avatar
Gość / 24 maja 2019 o 12:57
0
Panie Hołdys, co Pan stracił, że tak zionie nienawiścią?
Avatar
Gość / 8 grudnia 2016 o 20:37
0
Nie głosowałem na pisuarów...ale Taki z niego autorytet....jak z koziej dupy trąba..
Avatar
ada / 6 marca 2011 o 14:33
0
[quote name='kolaska' timestamp='1276183716' post='300883']
To prawda, że Kaczyński ma dar skłócania i dzielenia. To prawdziwy wilk w owczej skórze, sam fałsz i przewrotność.Do tego tak manipuluje ludźmi, że nic nie widza i obudzą sie z ręką w nocniku. Sam mówi, żę u niego najważniejsze jest państwo, a nie ludzie. Ludzi poświęci dla swoich celów.
[/quote]
Hej ty - nie szwagier...kolaska...
Prawne kryteria państwowości, przyjęte na mocy konwencji w Montevideo z 1933, określane są następująco: (artykuł 1.) "Państwo jako podmiot prawa międzynarodowego powinno posiadać następujące elementy:

* stałą ludność,
* suwerenną władzę,
* określone terytorium (wielkość państwa nie wpływa na jego podmiotowość) oddzielone od innych granicą,
* zdolność wchodzenia w relacje międzynarodowe.
[quote name='kolaska' timestamp='1276183716' post='300883']
To prawda, że Kaczyński ma dar skłócania i dzielenia. To prawdziwy wilk w owczej skórze, sam fałsz i przewrotność.Do tego tak manipuluje ludźmi, że nic nie widza i obudzą sie z ręką w nocniku. Sam mówi, żę u niego najważniejsze jest państwo, a nie ludzie. Ludzi poświęci dla swoich celów.
[/quote]
Hej ty - nie szwagier...kolaska...
Prawne kryteria państwowości, przyjęte na mocy konwencji w Montevideo z 1933, określane są następująco: (a... rozwiń
Avatar
Przechodzień / 26 lutego 2011 o 21:38
0
Było tak. Zbigniew Hołdys ogłosił publicznie, że nie będzie więcej pisał do tygodnika „Wprost”. Rozesłał informację: „Właśnie zrezygnowałem z dalszego pisania felietonów do ‘Wprost’. Nie umiem myśleć inaczej, niż myślę”.

W tak sformułowanym tekście dopatrzono się wyznania, że „Wprost” cenzurował Hołdysowi teksty, na co on wykazał się posiadaniem tzw. cojones i w proteście zerwał współpracę. I w tym duchu zinterpretowano jego oświadczenie na portalach internetowych. Branżowy „Pressserwis” podał, że powodem zerwania współpracy był felieton pt. „Piramida zwierząt”, w którym padały szydercze określenia pod adresem Stefana Niesiołowskiego i samego Donalda Tuska. Portal „wpolityce.pl” podjął ten wątek i opublikował co ostrzejsze fragmenty. Ja to przeczytałem, a że akurat pisałem felieton, wspomniałem tam o wyrzuceniu Hołdysa z „Wprost” w tonie, jak mi się w moim prawicowym oszołomstwie zdawało, życzliwym dla niego.

Jeszcze tego samego dnia Hołdys w odpowiedzi rzygnął na mnie i innych oburzeniem w agorowym radiu Tok FM. Okazałem się „obesranym pismakiem”, a takoż „obesranym pudelkiem”, który „powielił syf” i zwyczajnie „kłamie”. Przepraszam, że cytuję dosłownie, ale przecież nie będę kropkował wybitnego intelektualisty. Nadmienię jeszcze, że Hołdys wskazał mi także miejsce w rynsztoku, ale to już drobiazg.

Bluzgając niczym pijany monter na moście, Hołdys wszystko stanowczo zdementował. To znaczy, owszem, odszedł z „odzyskanego” niedawno przez Salon tygodnika, ale nie w atmosferze konfliktu. I nie szło tu o felieton zawierający złośliwości wobec marszałka Sejmu, ale inny, w którym Hołdys krytykował, ale bardzo delikatnie, Wałęsę i Tuska za niewystarczające wspieranie rewolucji w Egipcie. Zresztą ten felieton też się ukazał. I w ogóle, co najważniejsze, i co uświadomiło mi ogrom mojego błędu: Hołdys usilnie zapewnił, że lubi i popiera Tomasza Lisa, że dobrze życzy tygodnikowi i trzyma za niego kciuki, i że ingerencje w jego teksty absolutnie nie były powodem zerwania współpracy, bo takie ingerencje już się kilkakrotnie zdarzały, dwukrotnie jego teksty nie poszły, i on, Hołdys, „jest w stanie to zrozumieć”, bo Lis ma prawo, bo jest „kapitanem” na tym statku, a on, Hołdys, tylko marynarzem.

No, to jak tak, to ja rzeczywiście gorąco Hołdysa przepraszam. Jak mogłem go mierzyć miarą własną i innych prawicowych oszołomów? Jak mogłem go wziąć za człowieka, który, gdy mu się grzebie w tekstach albo je zdejmuje, przekłada honor ponad honorarium i odchodzi? Jak mogłem mu przypisywać, że ma wspomniane cojones większe od łowickiego groszku? Nie wiem doprawdy, co mi odbiło. Niniejszym więc uroczyście odszczekuję i ogłaszam publicznie: wbrew moim nieuprawnionym insynuacjom, Zbigniew Hołdys nie jest człowiekiem zdolnym do postawienia się Salonowi, Zbigniew Hołdys nie oburza się i nie trzaska drzwiami, kiedy mu się kreśli albo zdejmuje teksty, jeśli robi to ten, kto wie lepiej, Zbigniew Hołdys szanuje autorytety i ani mu w głowie ich podważanie.

Pozostaje jedna niejasność, choć, przyznam, mnie to już niespecjalnie ciekawi − po co w takim razie Hołdys ogłosił rozstanie z „Wprost”, by nazajutrz zapewniać, że gorąco Lisa popiera i nie gniewa się za ingerencje i zdejmowanie mu tekstów? W ferworze ubliżania „obesranym pismakom z ‘Uważam Rze’” jakoś nie próbował tego Hołdys wyjaśnić, ograniczając się do stwierdzeń, że powód był „standardowy”, bo „nie zgadzają się z moim punktem widzenia, to co się będę męczył”.

To może ja zaryzykuję wyjaśnienie? Bo tak się składa, że zachowanie Hołdysa przypomina mi przypadki, które obserwowałem w dawnych, dawnych czasach, kiedy dzisiejsze SLD nie musiało się dzielić władzą z żadnymi koalicjantami. Przypadki ludzi, którzy występowali z odważną krytyką władzy za jakieś zaniedbania czy tolerowanie patologii, a potem władza ich wzywała na dzielnicę i po krótkiej rozmowie odważny jeszcze przed chwilą krytyk zaczynał zapewniać, że on, wprawdzie, widzi pewne bolączki i zaniedbania i chce o nich rozmawiać, na co władza jest naprawdę otwarta, ale on absolutnie nie kwestionuje przewodniej roli Partii, odcina się stanowczo od antypolskiej imperialistycznej dywersji. I żeby mu tego nie przypisywać, dosadnie owe antypolskie siły atakował za próby wykorzystania go do swych brudnych rozgrywek. Tak bywało, i, okazuje się, bywa nadal.

No cóż, może artysta patrzył z zazdrością na Marcina Mellera, który po swoim oświadczeniu tak szeroko był cytowany i przywoływany, i sam też zapragnął oświadczyć coś, co by zwróciło na niego powszechną uwagę? No bo czym mógłby innym ją na siebie zwrócić − muzyką? Dawno i nieprawda. A kiedy faktycznie jego oświadczenie podchwycono, uświadomił sobie, jak bardzo może mu taka sława zaszkodzić, i rzucił się odkręcać i odcinać się − dla podkreślenia, jak bardzo nie zgadza się na wykorzystywanie jego bolączek przez złe siły, sięgając po słownictwo niczym z dotowanego przez ministerstwo komiksu o Chopinie?

A ja głupi pomyślałem przez chwilę, że Hołdys, kiedy publicznie używa wobec Kaczyńskiego swoich inteligentnych syntez, w rodzaju „posr… ch…” (tym razem jednak wybitnego intelektualistę wykropkuję), to robi to nie dlatego, że jest do takiego plucia najęty, tylko że potrafi tak w obie strony. To krzywdzące posądzenie. Hołdys nie jest idiotą, który nie wie, z której strony chleb jest posmarowany. Hołdys nie bluzga i nie ujada bezmyślnie na prawo i lewo − wyłącznie na prawo i nie bez przemyślenia. Hołdys nie jest żadnym oszołomem. Wziąłem go za takowego omyłkowo, a jeśli go to tak bardzo dotknęło − a bardzo dotknęło, jak świadczy używany przezeń język − to jeszcze raz szczerze przepraszam.

Rafał Ziemkiewicz
Było tak. Zbigniew Hołdys ogłosił publicznie, że nie będzie więcej pisał do tygodnika „Wprost”. Rozesłał informację: „Właśnie zrezygnowałem z dalszego pisania felietonów do ‘Wprost’. Nie umiem myśleć inaczej, niż myślę”.

W tak sformułowanym tekście dopatrzono się wyznania, że „Wprost” cenzurował Hołdysowi teksty, na co on wykazał się posiadaniem tzw. cojones i w proteście zerwał współpracę. I w tym duchu zinterpretowano jego oświadczenie na portalach internetowych. Branżowy „Pressserwis” podał, że powodem zerwania współpracy był... rozwiń
Avatar
Ignas / 8 sierpnia 2010 o 21:53
0
Chołdys wygląda jak d*** i to murzyna bo u niego nie widać gdzie przód a gdzie tył. Taki idiota niech się weźmie za swój łeb bo ma zakuty i deb***ski. Chołdys ty chamie jesteś zero....
Avatar
bgk / 4 lipca 2010 o 21:23
0
topola napisał:
Taaaaaa? A niby jak ich zamordowali?Podcieli im skrzydla?Czy zaplacili ufoludkom, zeby to zrobily? Przestan gadac glupoty czlowieku. Przerazajace jest to, ze w XXI wieku, istnieja jeszcze ludzie, ktorzy myla katastrofe lotnicza z morderstwem. Sprzedasz im gowno,a powiedza, ze to nutella! Mniej telewizji, a wiecej gimnastyki szarych komorek!!



Był na przepustce z psychiatryka, stad ten wpis.

Ps. jeszcze sie okaże, kto kazał lądować, jak na razie wszystko wskazuje na jedna osobę.



Był na przepustce z psychiatryka, stad ten wpis.

Ps. jeszcze sie okaże, kto kazał lądować, jak na razie wszystko wskazuje na jedna osobę. rozwiń
Avatar
bgk / 4 lipca 2010 o 21:20
+1
Super trafna opinia. 1000000000000000000000000% racji. To jest potwór w ludzkiej skórze ! Bardzo współczuje tez i sobie, że zyje w państwie, gdzie ten potwór ma aą takie poparcie.
Avatar
pokolenieJ23 / 27 czerwca 2010 o 11:26
0
Nie lubię specjalnie Hołdysa, ale trudno odmówić mu racji ...
Avatar
Gośćfamoso / 14 czerwca 2010 o 21:07
+1
Popieram - brawo za odwagę.
Avatar
topola / 14 czerwca 2010 o 18:16
0
PO-MORDERCY ! napisał:
[size=5]platforma obywatelska = MORDERCY ![/size]

To wy MORDERCY platforma obywatelska jesteście WINNI w 100% odpowiedzialni za ZBRODNIE z 10 kwietnia 2010 roku czyli brutalne ZAMORDOWALISCIE w zmowie z ruskimi nastepujace najważniejsze osóby w Panstwie Polskim:

Polskiego Prezydenta – Zwierzchnika Polskich Sił Zbrojnych

Najważniejszych Dowódców Polskich Sił Zbrojnych tzn.:
Dowódcę Wojsk Ladowych
Dowódcę Wojsk Powietrznych
Dowódcę Marynarki WojennejByłego Prezydenta RP na uchodzctwe prześl
Naczelnego Kapelana Wojska Polskiego
Dowódcę Garnizonu Wojska Polskiego Warszawa

adowanego przez ruskich

Prezesa Narodowego Banku Polskiego

Prezesa Instytutu Pamieci Narodowej

Rzecznika Praw Obywatelskich

Wice-Marszałków Sejmu Polskiego

Dwóch kandydatów na Prezydenta Polski

Wielu Posłow i Senatorów RP

Wielu najbardziej Zasłużonych i najbardziej oddanych Synów i Córek interesom Narodu Polskiego jak Anna Walentynowicz oraz wielu innych . . . - czyli MORDERCY z pod szyldu "platforma obywatelska" bestalsko ZABILI 96 najwibitniejszych osób w Panstwe Polskim !


[size=5]Oraganizacja BANDYTÓW to PRZESTĘPCZA platforma obywateska = NAJWIEKSI bezkarni MORDERCY od czasów II wojny światowej w Polsce ![/size]


Taaaaaa? A niby jak ich zamordowali?Podcieli im skrzydla?Czy zaplacili ufoludkom, zeby to zrobily? Przestan gadac glupoty czlowieku. Przerazajace jest to, ze w XXI wieku, istnieja jeszcze ludzie, ktorzy myla katastrofe lotnicza z morderstwem. Sprzedasz im gowno,a powiedza, ze to nutella! Mniej telewizji, a wiecej gimnastyki szarych komorek!!


Taaaaaa? A niby jak ich zamordowali?Podcieli im skrzydla?Czy zaplacili ufoludkom, zeby to zrobily? Przestan gadac glupoty czlowieku. Przerazajace jest to, ze w XXI wieku, istnieja jeszcze ludzie, ktorzy myla katastrofe lotnicza z morderstwem. Sprzedasz im gowno,a powiedza, ze to nutella! Mniej telewizji, a wiecej gimnastyki szarych komorek!! rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 72

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 czerwca 2019 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 czerwca 2019 r. 0 0

Powodzie, susze i pyły, a grad cztery razy częściej. Klimat już się zmienił, w Polsce też

Powodzie, susze i pyły, a grad cztery razy częściej. Klimat już się zmienił, w Polsce też 0 4

Oprócz nasilenia ekstremalnych zjawisk pogodowych, np. huraganów i powodzi, coraz częściej - także w Polsce - odczuwamy negatywny wpływ zmian klimatu na zdrowie – mówi dr hab. inż. Zbigniew M. Karaczun ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego.

Lubelscy Terytorialsi na ćwiczeniach DRAGON-19 [zdjęcia]
galeria

Lubelscy Terytorialsi na ćwiczeniach DRAGON-19 [zdjęcia] 0 0

W Borowej koło Dęblina Terytorialsi z Lubelszczyzny i Mazowsza ramię w ramię ćwiczyli z wojskami operacyjnymi pokonywanie przeprawy wodnej na Wiśle. To pierwszy epizod w ramach ćwiczenia pod kryptonimem DRAGON-19.

Przed wyjazdem na wycieczkę chcieli zbadać stan trzeźwości opiekunów. Po tym co zrobiła dyrektorka żądają jej odwołania
Alarm 24

Przed wyjazdem na wycieczkę chcieli zbadać stan trzeźwości opiekunów. Po tym co zrobiła dyrektorka żądają jej odwołania 69 12

Nietypowa sytuacja w Szkole Podstawowej w Zarzeczu (gm. Puławy). Przed wyjazdem na wycieczkę rodzice chcieli zbadać stan trzeźwości opiekunów. Ale gdy przyjechała policja, dyrektorka szkoły zniknęła.

Kontrabanda za 2 miliony, zatrzymano 5 osób

Kontrabanda za 2 miliony, zatrzymano 5 osób 0 0

Pięć zatrzymanych osób oraz zabezpieczone nielegalne papierosy o wartości ponad 2 mln zł - to efekty wspólnych działań funkcjonariuszy z Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej oraz Krajowej Administracji Skarbowej z Białej Podlaskiej.

Andryj z Ukrainy ratował ludzi z płonących samochodów na A6. Chcą mu pomóc w uzyskaniu polskiego obywatelstwa
film

Andryj z Ukrainy ratował ludzi z płonących samochodów na A6. Chcą mu pomóc w uzyskaniu polskiego obywatelstwa 168 6

W zderzeniu siedmiu pojazdów zginęło sześć osób. Ofiar mogłoby być więcej, gdyby nie Andryj Sirowatski, który ryzykując własnym życiem wyciągnął z płonących samochodów inne osoby.

Były prezydent Egiptu Mohammed Mursi zmarł w sądzie
film

Były prezydent Egiptu Mohammed Mursi zmarł w sądzie 0 0

Egipska telewizja państwowa podała, że były prezydent Egiptu Mohammed Mursi zmarł po zasłabnięciu w trakcie rozprawy sądowej. Był oskarżony o szpiegostwo na rzecz Kataru.

500 plus na każde dziecko. Od kiedy można składać wnioski?
film

500 plus na każde dziecko. Od kiedy można składać wnioski? 3 7

Ponad 150 tys. dzieci z województwa lubelskiego skorzysta na rozszerzeniu rządowego programu „500 Plus” – wynika z szacunków Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Wnioski w formie elektronicznej będzie można składać od 1 lipca.

Studenci KUL znikają z kampusu na Majdanku. Wróci tu wojsko
film

Studenci KUL znikają z kampusu na Majdanku. Wróci tu wojsko 22 9

Był grill i występy artystyczne. W tej piknikowej atmosferze odbył się ostatni dzień zajęć w Kampusie Wschodnim KUL na Majdanku.

Prezydent Lublina Krzysztof Żuk: Mamy dosyć sytuacji w Motorze

Prezydent Lublina Krzysztof Żuk: Mamy dosyć sytuacji w Motorze 101 59

Prezydent Lublina zapowiada, że miasto bardziej zaangażuje się w działalność Motoru. Do końca czerwca ma być wiadomo, jak będzie wyglądała najbliższa przyszłość klubu z Lublina.

Fałszywy dowód, nowa karta SIM i pieniądze zaczęły znikać z konta. Tak mieszkaniec Lublina stracił 240 tys. zł

Fałszywy dowód, nowa karta SIM i pieniądze zaczęły znikać z konta. Tak mieszkaniec Lublina stracił 240 tys. zł 3 7

Mieszkaniec Lublina stracił blisko ćwierć miliona złotych. Padł ofiarą przestępców, którzy wykradli jego dane, a następnie wyczyścili konto w banku internetowym. Trzech z nich stanie niebawem przed sądem.

W jeziorze Firlej znaleziono ciało mężczyzny

W jeziorze Firlej znaleziono ciało mężczyzny 5 4

Zespół strażackich płetwonurków odnalazł w poniedziałek zwłoki 33-latka. Mieszkaniec gminy Niemce utonął w jeziorze Firlej.

Lublin Lublinowi 2019. Kaniorowcy na scenie muszli koncertowej [zdjęcia]
galeria

Lublin Lublinowi 2019. Kaniorowcy na scenie muszli koncertowej [zdjęcia] 5 2

W weekend na trzy koncerty z cyklu „Lublin-Lublinowi” zaprosił ZPiT „Lublin” im. Wandy Kaniorowej.

Łukowska Karta Mieszkańca. Gdzie można dostać zniżki?

Łukowska Karta Mieszkańca. Gdzie można dostać zniżki? 0 1

W Łukowie rusza program Łukowskiej Karty Mieszkańca. Jej posiadacze będą mogli liczyć na różne zniżki, na przykład na pływalnię.

Spektakle "To ja, Telimena" i "Wieszcz, Wicia, wieszcz" w DDK Węglin
27 czerwca 2019, 19:00

Spektakle "To ja, Telimena" i "Wieszcz, Wicia, wieszcz" w DDK Węglin 0 0

27 czerwca o godz. 19 w Dzielnicowym Domu Kultury Węglin zobaczymy premierowo pokazy spektakli "To ja, Telimena" i "Wieszcz, Wicia, wieszcz" na podstawie klasyków polskiej literatury klasycznej.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.