Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

5 listopada 2009 r.
17:51
Edytuj ten wpis

Czesław W. walczył z policjantami parasolem. I przegrał (wideo)

0 47 A A

Funkcjonariusz biłgorajskiej "drogówki”, który wraz z kolegą nie mógł poradzić sobie z łamiącym przepisy pieszym, nie przekroczył swoich uprawnień. Tak uznał sąd i uniewinnił policjanta. Wyrok dostał pieszy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 47

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
kuppancos / 16 maja 2010 o 19:06
0
BRAWO DLA PANA STRONGMENA:))))NIEZLE SIE SPOCILI
Avatar
kuppancos / 16 maja 2010 o 19:04
0
A GDZIE TU TA TYTULOWA I OSLAWIONA PARASOLKA?BO ZE POLICJA TO CIENIASY TO WIEMY I BEZ TEGO FILMIKU ALE CO Z TA PARASOLKA?))))
Avatar
Gość / 9 listopada 2009 o 17:04
0
Pewnie chłop ze wsi, twardy,panowie władza to pewnie miastowi.Dwu byków na takigo chłopine i tak się zmachali,najlepiej to się wali pała jak ręce w kajdankach.pewnie premię dostaną. Chciej człowieku żeby zrobili pożądek z dresiażami jak tu chłopinie rady niedają.
Avatar
qwerty / 9 listopada 2009 o 10:29
0
starykon napisał:
Witam,
Pan Czeslaw w istocie przesadzil z ta parasolka, ale dla mnie najgorsza jest bezmyslnosc policjantow. To jest nagminne w tym kraju, ze liczy sie tylko litera prawa, a nie zdrowy rozsadek. Przechodzenie w niedozwolonym miejscu czy na czerwonym swietle nie zawsze znaczy zagrozenie. Jesli czlowiek jest uwazny i zna przepisy a do tego jest sprawny to niewiele mu grozi. A tak naprawde chodzi przeciez o to bezpieczenstwo, prawda?
Mieszkalem pare lat w UK i nasza policja powinna sie uczyc. Tamci sa skuteczni ale bardzo grzeczni. Każą tych ktorzy robia cos zlego, a nie to co jest napisane. Czy u nas to spadek po Rosji? Czy moze nalezy uczyc troche myslenia?
Pozdrawiam wszystkich ktorzy mysla niezaleznie. I pana Czeslawa W. rowniez.

a na to jest proste wytlumaczeniu gosciu, bo w UK to jeden z drugim jak wobec niego policja podejmuje czynnosci to jest grzeczny a przyjedzie do Polski jeden z drugim i wlacza mu sie madrzenie tak jak wlasnie tobie - bo w UK, czlowieku zastanow sie zanim cos napiszesz. Masz racje pozwolic wszystkim lazic jak im sie podoba 10 nie spowoduje zagrozenia a 11 cos rozjedzie albo kierowca chcac uniknac zrobi sobie krzywde, samochod rozbije a pieszy co zapewne ucieknie a jak nie ucieknie to bedzie placil do konca zycia kierowcy a pozniej bedziesz pisal gdzie ta policja co oni robia. A na koniec tobie zycze z calego serca zebys z takim pieszym wlasnie mial do czyniena wtedy nauczy cie to czegos.

a na to jest proste wytlumaczeniu gosciu, bo w UK to jeden z drugim jak wobec niego policja podejmuje czynnosci to jest grzeczny a przyjedzie do Polski jeden z drugim i wlacza mu sie madrzenie tak jak wlasnie tobie - bo w UK, czlowieku zastanow sie zanim cos napiszesz. Masz racje pozwolic wszystkim lazic jak im sie podoba 10 nie spowoduje zagrozenia a 11 cos rozjedzie albo kierowca chcac uniknac zrobi sobie krzywde, samochod rozbije a pieszy co zapewne ucieknie a jak nie ucieknie to bedzie placil do konca zycia kierowcy a... rozwiń
Avatar
Gość / 8 listopada 2009 o 14:40
0
starykon2 napisał:
Czytajac Panstwa komentarze jestem przerazony. Przeciez Wy (prawie) wszyscy marzycie o panstwie policyjnym!!!
Ja jestem za przestrzeganiem prawa ale nie za zamordyzmem. Moze wyjedzcie do Rosji, tam za podniesienie reki na milicjanta mozna pojechac na wycieczke do lasu i tylko w jedna strone. To jest owszem skrajne spojrzenie, ale do tego dazycie.
Jestem za poszanowaniem prawa a nie za strachem! Przeciez ten kraj przerabial to przez lata i jeszcze Wam malo???


....Panie Starykoniu, jeżeli jest pan za poszanowaniem prawa to nie rozumiem pańskich słów krytyki - skoro p. Czesław nie zgadzał się z decyzja policjanta to mógł odmówić przyjęcia mandatu a nie działać jak kryminalista podając fałszywe dane, później uciekając a na koniec szarpiąc się z policjantami i akatować ich parasolką... W moim przekonaniu zachowanie p. Czesława nie ma nic wspólnego z poszanowaniem prawa
....Co do chęci niektórych osób życia w państwie policyjnym to sądzę, że ludzie mają już dość życia w strachu i dlatego domagają się tak radykalnych działań policji...
niech Pan sobie odpowie sam jak wyglądało bezpieczeństwo 30 lat temu a jak to wygląda dziś....
....poza tym zapewniam, że na zachodzie policja wacale nie jest tak liberalna jak u nas, bo tam jak ktoś podniesie rękę na policjanta to zosatje surowo ukarany....


....Panie Starykoniu, jeżeli jest pan za poszanowaniem prawa to nie rozumiem pańskich słów krytyki - skoro p. Czesław nie zgadzał się z decyzja policjanta to mógł odmówić przyjęcia mandatu a nie działać jak kryminalista podając fałszywe dane, później uciekając a na koniec szarpiąc się z policjantami i akatować ich parasolką... W moim przekonaniu zachowanie p. Czesława nie ma nic wspólnego z poszanowaniem prawa
....Co do chęci niektórych osób życia w państwie policyjnym to sądzę, że ludzie mają już dość życia ... rozwiń
Avatar
Mondeo / 8 listopada 2009 o 07:58
0
bla bla bla bla bla bla bla..........
Avatar
Jozio / 7 listopada 2009 o 09:58
0
Jacek napisał:
Panowie policjanci byli za delikatni i dlatego cała interwencja tak długo trwała. Zatrzymany powinien dostać kilka ciosów pałką po udach i po plecach. I już nie stawiał by więcej oporu. Ale niestety nasze prawo jest zbyt słabe i policjanci nie chcą stosować środków przymusu w taki sposób. Niech ktoś spróbuje ze złamanym palcem obezwładnić drugą osobę stawiającą opór. Druga sprawa to postawa naszego społeczeństwa.Nikt nie pomógł funkcjonariuszom policji,a gapiów było sporo. Wyrok sądu jest sprawiedliwy,ale kara grzywny zbyt mała.


Panie Jacku zapisz sie Pan do milicji bo ORMO juz nie ma...


Panie Jacku zapisz sie Pan do milicji bo ORMO juz nie ma... rozwiń
Avatar
starykon2 / 7 listopada 2009 o 09:49
0
Czytajac Panstwa komentarze jestem przerazony. Przeciez Wy (prawie) wszyscy marzycie o panstwie policyjnym!!!
Ja jestem za przestrzeganiem prawa ale nie za zamordyzmem. Moze wyjedzcie do Rosji, tam za podniesienie reki na milicjanta mozna pojechac na wycieczke do lasu i tylko w jedna strone. To jest owszem skrajne spojrzenie, ale do tego dazycie.
Jestem za poszanowaniem prawa a nie za strachem! Przeciez ten kraj przerabial to przez lata i jeszcze Wam malo???
Avatar
starykon / 7 listopada 2009 o 09:42
0
Witam,
Pan Czeslaw w istocie przesadzil z ta parasolka, ale dla mnie najgorsza jest bezmyslnosc policjantow. To jest nagminne w tym kraju, ze liczy sie tylko litera prawa, a nie zdrowy rozsadek. Przechodzenie w niedozwolonym miejscu czy na czerwonym swietle nie zawsze znaczy zagrozenie. Jesli czlowiek jest uwazny i zna przepisy a do tego jest sprawny to niewiele mu grozi. A tak naprawde chodzi przeciez o to bezpieczenstwo, prawda?
Mieszkalem pare lat w UK i nasza policja powinna sie uczyc. Tamci sa skuteczni ale bardzo grzeczni. Każą tych ktorzy robia cos zlego, a nie to co jest napisane. Czy u nas to spadek po Rosji? Czy moze nalezy uczyc troche myslenia?
Pozdrawiam wszystkich ktorzy mysla niezaleznie. I pana Czeslawa W. rowniez.
Witam,
Pan Czeslaw w istocie przesadzil z ta parasolka, ale dla mnie najgorsza jest bezmyslnosc policjantow. To jest nagminne w tym kraju, ze liczy sie tylko litera prawa, a nie zdrowy rozsadek. Przechodzenie w niedozwolonym miejscu czy na czerwonym swietle nie zawsze znaczy zagrozenie. Jesli czlowiek jest uwazny i zna przepisy a do tego jest sprawny to niewiele mu grozi. A tak naprawde chodzi przeciez o to bezpieczenstwo, prawda?
Mieszkalem pare lat w UK i nasza policja powinna sie uczyc. Tamci sa skuteczni ale bardzo grzeczni. ... rozwiń
Avatar
policjant / 6 listopada 2009 o 20:28
0
zaatakował parasolką?? jak dla mnie jest to czynna napaść a nie naruszenie nietykalności
Avatar
kuppancos / 16 maja 2010 o 19:06
0
BRAWO DLA PANA STRONGMENA:))))NIEZLE SIE SPOCILI
Avatar
kuppancos / 16 maja 2010 o 19:04
0
A GDZIE TU TA TYTULOWA I OSLAWIONA PARASOLKA?BO ZE POLICJA TO CIENIASY TO WIEMY I BEZ TEGO FILMIKU ALE CO Z TA PARASOLKA?))))
Avatar
Gość / 9 listopada 2009 o 17:04
0
Pewnie chłop ze wsi, twardy,panowie władza to pewnie miastowi.Dwu byków na takigo chłopine i tak się zmachali,najlepiej to się wali pała jak ręce w kajdankach.pewnie premię dostaną. Chciej człowieku żeby zrobili pożądek z dresiażami jak tu chłopinie rady niedają.
Avatar
qwerty / 9 listopada 2009 o 10:29
0
starykon napisał:
Witam,
Pan Czeslaw w istocie przesadzil z ta parasolka, ale dla mnie najgorsza jest bezmyslnosc policjantow. To jest nagminne w tym kraju, ze liczy sie tylko litera prawa, a nie zdrowy rozsadek. Przechodzenie w niedozwolonym miejscu czy na czerwonym swietle nie zawsze znaczy zagrozenie. Jesli czlowiek jest uwazny i zna przepisy a do tego jest sprawny to niewiele mu grozi. A tak naprawde chodzi przeciez o to bezpieczenstwo, prawda?
Mieszkalem pare lat w UK i nasza policja powinna sie uczyc. Tamci sa skuteczni ale bardzo grzeczni. Każą tych ktorzy robia cos zlego, a nie to co jest napisane. Czy u nas to spadek po Rosji? Czy moze nalezy uczyc troche myslenia?
Pozdrawiam wszystkich ktorzy mysla niezaleznie. I pana Czeslawa W. rowniez.

a na to jest proste wytlumaczeniu gosciu, bo w UK to jeden z drugim jak wobec niego policja podejmuje czynnosci to jest grzeczny a przyjedzie do Polski jeden z drugim i wlacza mu sie madrzenie tak jak wlasnie tobie - bo w UK, czlowieku zastanow sie zanim cos napiszesz. Masz racje pozwolic wszystkim lazic jak im sie podoba 10 nie spowoduje zagrozenia a 11 cos rozjedzie albo kierowca chcac uniknac zrobi sobie krzywde, samochod rozbije a pieszy co zapewne ucieknie a jak nie ucieknie to bedzie placil do konca zycia kierowcy a pozniej bedziesz pisal gdzie ta policja co oni robia. A na koniec tobie zycze z calego serca zebys z takim pieszym wlasnie mial do czyniena wtedy nauczy cie to czegos.

a na to jest proste wytlumaczeniu gosciu, bo w UK to jeden z drugim jak wobec niego policja podejmuje czynnosci to jest grzeczny a przyjedzie do Polski jeden z drugim i wlacza mu sie madrzenie tak jak wlasnie tobie - bo w UK, czlowieku zastanow sie zanim cos napiszesz. Masz racje pozwolic wszystkim lazic jak im sie podoba 10 nie spowoduje zagrozenia a 11 cos rozjedzie albo kierowca chcac uniknac zrobi sobie krzywde, samochod rozbije a pieszy co zapewne ucieknie a jak nie ucieknie to bedzie placil do konca zycia kierowcy a... rozwiń
Avatar
Gość / 8 listopada 2009 o 14:40
0
starykon2 napisał:
Czytajac Panstwa komentarze jestem przerazony. Przeciez Wy (prawie) wszyscy marzycie o panstwie policyjnym!!!
Ja jestem za przestrzeganiem prawa ale nie za zamordyzmem. Moze wyjedzcie do Rosji, tam za podniesienie reki na milicjanta mozna pojechac na wycieczke do lasu i tylko w jedna strone. To jest owszem skrajne spojrzenie, ale do tego dazycie.
Jestem za poszanowaniem prawa a nie za strachem! Przeciez ten kraj przerabial to przez lata i jeszcze Wam malo???


....Panie Starykoniu, jeżeli jest pan za poszanowaniem prawa to nie rozumiem pańskich słów krytyki - skoro p. Czesław nie zgadzał się z decyzja policjanta to mógł odmówić przyjęcia mandatu a nie działać jak kryminalista podając fałszywe dane, później uciekając a na koniec szarpiąc się z policjantami i akatować ich parasolką... W moim przekonaniu zachowanie p. Czesława nie ma nic wspólnego z poszanowaniem prawa
....Co do chęci niektórych osób życia w państwie policyjnym to sądzę, że ludzie mają już dość życia w strachu i dlatego domagają się tak radykalnych działań policji...
niech Pan sobie odpowie sam jak wyglądało bezpieczeństwo 30 lat temu a jak to wygląda dziś....
....poza tym zapewniam, że na zachodzie policja wacale nie jest tak liberalna jak u nas, bo tam jak ktoś podniesie rękę na policjanta to zosatje surowo ukarany....


....Panie Starykoniu, jeżeli jest pan za poszanowaniem prawa to nie rozumiem pańskich słów krytyki - skoro p. Czesław nie zgadzał się z decyzja policjanta to mógł odmówić przyjęcia mandatu a nie działać jak kryminalista podając fałszywe dane, później uciekając a na koniec szarpiąc się z policjantami i akatować ich parasolką... W moim przekonaniu zachowanie p. Czesława nie ma nic wspólnego z poszanowaniem prawa
....Co do chęci niektórych osób życia w państwie policyjnym to sądzę, że ludzie mają już dość życia ... rozwiń
Avatar
Mondeo / 8 listopada 2009 o 07:58
0
bla bla bla bla bla bla bla..........
Avatar
Jozio / 7 listopada 2009 o 09:58
0
Jacek napisał:
Panowie policjanci byli za delikatni i dlatego cała interwencja tak długo trwała. Zatrzymany powinien dostać kilka ciosów pałką po udach i po plecach. I już nie stawiał by więcej oporu. Ale niestety nasze prawo jest zbyt słabe i policjanci nie chcą stosować środków przymusu w taki sposób. Niech ktoś spróbuje ze złamanym palcem obezwładnić drugą osobę stawiającą opór. Druga sprawa to postawa naszego społeczeństwa.Nikt nie pomógł funkcjonariuszom policji,a gapiów było sporo. Wyrok sądu jest sprawiedliwy,ale kara grzywny zbyt mała.


Panie Jacku zapisz sie Pan do milicji bo ORMO juz nie ma...


Panie Jacku zapisz sie Pan do milicji bo ORMO juz nie ma... rozwiń
Avatar
starykon2 / 7 listopada 2009 o 09:49
0
Czytajac Panstwa komentarze jestem przerazony. Przeciez Wy (prawie) wszyscy marzycie o panstwie policyjnym!!!
Ja jestem za przestrzeganiem prawa ale nie za zamordyzmem. Moze wyjedzcie do Rosji, tam za podniesienie reki na milicjanta mozna pojechac na wycieczke do lasu i tylko w jedna strone. To jest owszem skrajne spojrzenie, ale do tego dazycie.
Jestem za poszanowaniem prawa a nie za strachem! Przeciez ten kraj przerabial to przez lata i jeszcze Wam malo???
Avatar
starykon / 7 listopada 2009 o 09:42
0
Witam,
Pan Czeslaw w istocie przesadzil z ta parasolka, ale dla mnie najgorsza jest bezmyslnosc policjantow. To jest nagminne w tym kraju, ze liczy sie tylko litera prawa, a nie zdrowy rozsadek. Przechodzenie w niedozwolonym miejscu czy na czerwonym swietle nie zawsze znaczy zagrozenie. Jesli czlowiek jest uwazny i zna przepisy a do tego jest sprawny to niewiele mu grozi. A tak naprawde chodzi przeciez o to bezpieczenstwo, prawda?
Mieszkalem pare lat w UK i nasza policja powinna sie uczyc. Tamci sa skuteczni ale bardzo grzeczni. Każą tych ktorzy robia cos zlego, a nie to co jest napisane. Czy u nas to spadek po Rosji? Czy moze nalezy uczyc troche myslenia?
Pozdrawiam wszystkich ktorzy mysla niezaleznie. I pana Czeslawa W. rowniez.
Witam,
Pan Czeslaw w istocie przesadzil z ta parasolka, ale dla mnie najgorsza jest bezmyslnosc policjantow. To jest nagminne w tym kraju, ze liczy sie tylko litera prawa, a nie zdrowy rozsadek. Przechodzenie w niedozwolonym miejscu czy na czerwonym swietle nie zawsze znaczy zagrozenie. Jesli czlowiek jest uwazny i zna przepisy a do tego jest sprawny to niewiele mu grozi. A tak naprawde chodzi przeciez o to bezpieczenstwo, prawda?
Mieszkalem pare lat w UK i nasza policja powinna sie uczyc. Tamci sa skuteczni ale bardzo grzeczni. ... rozwiń
Avatar
policjant / 6 listopada 2009 o 20:28
0
zaatakował parasolką?? jak dla mnie jest to czynna napaść a nie naruszenie nietykalności
Zobacz wszystkie komentarze 47

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Motor gra w środę z Granitem Bychawa w Pucharze Polski i szuka nowego trenera

Motor gra w środę z Granitem Bychawa w Pucharze Polski i szuka nowego trenera 3 1

W poniedziałek trzęsienie ziemi, a w środę trzeba grać kolejny mecz. W ramach trzeciej rundy Pucharu Polski LZPN Motor zmierzy się na wyjeździe z Granitem Bychawa. Początek spotkania zaplanowano na godz. 16.15

Prezydent Duda w USA. Zaproponował stworzenie Fort Trump
film

Prezydent Duda w USA. Zaproponował stworzenie Fort Trump 0 3

Waszyngton, USA. - Uśmiechałem się do pana prezydenta, że chciałbym, aby udało nas się wspólnie utworzyć stałą bazę amerykańską w Polsce, którą nazwiemy „Fort Trump” - żartował Andrzej Duda po spotkaniu z prezydentem USA. - Mam nadzieję, że pan prezydent podejmie decyzję o skierowaniu do Polski kolejnych oddziałów amerykańskich. Jestem przekonany, że taka decyzja jest zarówno w interesie Polski, jak i Stanów Zjednoczonych – dodał prezydent Polski.

Chuda zima lotniska Lublin. Loty na tej trasie są popularne, ale rejsów już nie będzie

Chuda zima lotniska Lublin. Loty na tej trasie są popularne, ale rejsów już nie będzie 1 9

Wizz Air zawiesza kolejną trasę z lubelskiego lotniska. Od listopada nie będzie już latać do Sztokholmu Skavsta. W tym roku z rozkładu portu w Świdniku zniknęły już połączenia do Liverpoolu, Doncaster Sheffield, Tel Awiwu. Zimą nie polecimy też do Kijowa i Mediolanu, a wiosną do Londynu Stansted.

Znika popularna sieć sklepów w Lublinie. Jaka marka ją zastąpi?

Znika popularna sieć sklepów w Lublinie. Jaka marka ją zastąpi? 7 4

Trwa zmiana marki w popularnych Aldikach. Już wkrótce wszystkie zastąpią Stokrotki.

Eddie/Hai na Trzecim Księżycu w Kazimierzu
22 września 2018, 20:00

Eddie/Hai na Trzecim Księżycu w Kazimierzu 2 0

Co Gdzie Kiedy. Restauracja Trzeci Księżyc w Kazimierzu Dolnym zaprasza na koncert lubelskiego duetu Eddie/Hai. Artyści wystąpią w sobotę, 22 września o godz. 20.

Radna PO pozwie do sądu Sylwestra Tułajewa za hasło wyborcze?

Radna PO pozwie do sądu Sylwestra Tułajewa za hasło wyborcze? 25 13

"Łączy nas Lublin" – pod takim szyldem o fotel prezydenta miasta walczy poseł PiS Sylwester Tułajew. – To moje hasło – przekonuje tymczasem radna wojewódzka PO Celina Stasiak, która zastanawia się nad skierowaniem sprawy do sądu

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 września 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 września 2018 r. 0 1

Liga Mistrzów. Hattrick i kolejny rekord Leo Messiego

Liga Mistrzów. Hattrick i kolejny rekord Leo Messiego 2 0

FC Barcelona w pierwszym meczu tegorocznej edycji nie dała żadnych szans PSV Eindhoven i zwyciężyła 4:0, a trzy bramki zapisał na swoim koncie Argentyńczyk. Z kolei w najciekawszym wtorkowym meczu Liverpool wygrał po świetnym widowisku z Paris Saint Germain 3:2 zdobywając decydującą bramkę w doliczonym czasie gry

Militaria XX wieku. Wystawa historyczna w Targach Lublin
26 października 2018, 10:00

Militaria XX wieku. Wystawa historyczna w Targach Lublin 3 0

Co Gdzie Kiedy. Modele pojazdów militarnych z całej Polski, repliki samolotów, pokazy broni i sprzętu wojskowego - to wszystko i wiele innych atrakcji czeka na odwiedzających Targi Lublin (ul. Dworcowa 11) w dniach 26-28 października podczas III edycji projektu Militaria XX wieku – Wystawa historyczna.

Bułgarzy na kolanach. Polska z piątym zwycięstwem w Warnie

Bułgarzy na kolanach. Polska z piątym zwycięstwem w Warnie 0 1

Polscy siatkarze zakończyli pierwszą fazę Mistrzostw Świata z kompletem zwycięstw. Podopieczni Vitala Heynena nie dali się Bułgarom, z którymi wygrali 3:1. Było to jednak niezwykle wymagające spotkanie.

Wybory samorządowe 2018 - Zamość. Kandydaci do Rady Miasta

Wybory samorządowe 2018 - Zamość. Kandydaci do Rady Miasta 1 1

Wybory samorządowe 2018 Zamość. Oto zarejestrowane listy kandydatów do Rady Miasta.

700 badaczy przyjechało do Lublina na Ogólnopolski Kongres Politologii [zdjęcia]
galeria

700 badaczy przyjechało do Lublina na Ogólnopolski Kongres Politologii [zdjęcia] 0 5

Z okazji IV Ogólnopolskiego Kongresu Politologii przyjechało ponad 700 badaczy z polskich oraz zagranicznych ośrodków naukowych. W programie ponad setka różnorodnych spotkań panelowych. Wydarzenie potrwa do czwartku.

Przekręcony licznik w samochodzie? Teraz będą za to wysokie kary

Przekręcony licznik w samochodzie? Teraz będą za to wysokie kary 20 5

Rada Ministrów przyjęła we wtorek przygotowane w Ministerstwie Sprawiedliwości zmiany w prawie, które pozwolą ukrócić oszukańczy proceder „przekręcania” liczników w używanych autach.

Starosta puławski nagrodzony tytułem „Samorządowca XX-lecia”

Starosta puławski nagrodzony tytułem „Samorządowca XX-lecia” 6 9

Starosta puławski, Witold Popiołek (PSL) w październiku dostanie statuetkę z tytułem „Samorządowca XX-lecia”. To nagroda przyznawana przez Zarząd Związku Powiatów Polskich, organizację tworzoną przez innych starostów z całego kraju. W jego zarządzie dominują działacze PSL-u.

Wymienią tablicę na cmentarzu jeńców włoskich w Białej Podlaskiej

Wymienią tablicę na cmentarzu jeńców włoskich w Białej Podlaskiej 6 2

Mieszkaniec Białej Podlaskiej zwrócił się do władz miasta o wymianę tablicy informacyjnej na cmentarzu jeńców włoskich. Samorząd chce to naprawić, ale nie w tym roku.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.