Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

20 kwietnia 2008 r.
18:47
Edytuj ten wpis

Schodziński pogrozi pismakom palcem

0 10 A A

Wicestarosta biłgorajski wykrył, że media walczą z chrześcijaństwem. Zbiera na ten temat informacje i wszystko zdemaskuje

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ogólnopolskie są żądne sensacji i dbają tylko o polityczną poprawność. To się przekłada na lokalne gazety i telewizję. Tak uważa Stanisław Schodziński, wicestarosta biłgorajski. W specjalnym wykładzie wskaże właściwą drogę.

- Omówię lokalne media, ze szczególnym uwzględnieniem tych, działających na terenie naszego powiatu - zapowiada Schodziński. Zapewnia, że jest do tego kompetentny. - Czytam, oglądam i jestem samorządowcem. W latach 90. pracowałem też w lokalnej gazecie "Tanew”. Uczestniczyłem tam w szkoleniach...

Więc wie, że nierzetelności wśród dziennikarzy nie brakuje. Przykładem jest medialna burza, która rozpętała się po tym, jak trzy lata temu w ścianę budynku biłgorajskiego starostwa wmurowano tablice z dekalogiem. Na pomysł wpadł Marian Jagusiewicz, szef Rejonowego Komitetu Obywatelskiego Ziemi Biłgorajskiej (zasłynął m.in. jako i demaskator prozy I.B. Singera). Schodziński był wtedy starostą i inicjatywę poparł. Ale media nie pozostawiły na tym wydarzeniu suchej nitki.

Dziennikarze (zwłaszcza ci nierzetelni) sugerowali np., że do biłgorajskiego starostwa mogą przyjść nawet... ateiści lub wyznawcy innych religii, a kamienny dekalog (tablice mają ok. 1,3 m wysokości) może ich zaskoczyć.

- To właśnie wynik walki mediów z chrześcijaństwem - kwituje Schodziński. - W sprawie tablic rozpętała się burza negatywnych komentarzy. W imię jakiejś źle pojętej politycznej poprawności... A naszych sprostowań gazety nie chciały potem drukować.

Schodziński zarzuca też lokalnym mediom m.in. brak pogłębionych analiz. Jego "analizy” będzie można wysłuchać podczas konferencji pt. "Środki masowego przekazu - informacja czy manipulacja” organizowanej m.in. przez Wydział Zamiejscowy KUL w Tomaszowie Lub. i biłgorajskie starostwo. Odbędzie się 29 kwietnia w Biłgoraju. Lokalni dziennikarze już sobie ostrzą na nią długopisy.

- Zarzuty wobec naszej gazety są na pewno bezpodstawne - dziwi się Tomasz Winiarski, redaktor naczelny "Nowej Gazety Biłgorajskiej”. - Nigdy z żadną religią nie walczyliśmy. Jesteśmy jedynie przeciwko umieszczaniu symboli religijnych w miejscach do tego niestosownych. Ten wykład to będzie chybiony strzał. Będziemy się mu z uwagą przyglądać.

- Pan Schodziński często robi aluzje do naszej pracy - mówi jeden z dziennikarzy biłgorajskiej "kablówki”. - Zwykle chodzi o to, że jego wypowiedzi są skracane. Ale takie są reguły telewizji. Pan wicestarosta jakoś nie chce tego sobie przetłumaczyć.

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 2 czerwca 2009 o 09:31
0
pepe napisał:
Bardzo dobrze panie Starosto, bo tych łobuzów dziennikarzy, którzy we wszystkich widzą zło tylko nie u siebie, trzeba demaskować. Są stronniczy piszą co im się podoba niszczą ludzi, a kiedy udowodni im się że popełnili błąd to nawet nie napiszą sprostowania. Trzeba wreszcie by zrozumieli że mają służyć prawdzie, a nie tworzyć swoją pseudo-prawdę.

Przez tyle lat ludzie walczyli z cenzurą a teraz proszę Pan Schodziński i jego "moherowe berety" chcą wprowadzić cenzurę. Po co demokracja kiedy można rządzić tak jak za komuny. Po co ludziom prawda, kiedy można ja naginać dla własnych potrzeb. To co media maja pisać, że Biłgoraj za czasów Schodzińskiego kiedy jest u władzy się rozwija a przecież jest nieprawda, gdyż tak zacofanego rozwojowo powiatu nie ma chyba w całej Polsce. Wychodzę z założenia, że polityka naszych "władców" opiera się na tym, że lepiej jest rządzić ciemnym narodem niż oświeconym.

Przez tyle lat ludzie walczyli z cenzurą a teraz proszę Pan Schodziński i jego "moherowe berety" chcą wprowadzić cenzurę. Po co demokracja kiedy można rządzić tak jak za komuny. Po co ludziom prawda, kiedy można ja naginać dla własnych potrzeb. To co media maja pisać, że Biłgoraj za czasów Schodzińskiego kiedy jest u władzy się rozwija a przecież jest nieprawda, gdyż tak zacofanego rozwojowo powiatu nie ma chyba w całej Polsce. Wychodzę z założenia, że polityka naszych "władców" opiera się na tym, że l... rozwiń
Avatar
Fizjolog / 15 września 2008 o 19:45
0
Teraz ruskim grozi. Ma defekt w móżdżku.
Avatar
Demokrata z Woli / 6 maja 2008 o 20:58
0
klos napisał:
Tylko w Biłgoraju mogą dziać się takie cuda. Panie wicestrosto nie ma pan nic innego do roboty?

Proszę o sprawdzenie czy ten co ukradł lody w Bilgoraju to Wasz podopieczny, czy wolny człowiek ?
Avatar
mieszkaniec / 25 kwietnia 2008 o 19:00
0
Panie wicestarosto a co pan masz w zakresie czynności? Czy tylko dyrdymały? Zrób coś pożytecznego dla społeczności ziemi biłgorajskiej,bo tylko za to ci płacą naszymi (podatników) pieniędzmi.
Avatar
klos / 23 kwietnia 2008 o 22:08
0
Tylko w Biłgoraju mogą dziać się takie cuda. Panie wicestrosto nie ma pan nic innego do roboty?
Avatar
Bolo / 22 kwietnia 2008 o 00:28
0
gdzie my mieszkamy czy to jest jeszcze Polska czy parafiańszczyzna wschodnia oddzielona szeroko zaoranym pasem od Polski
Avatar
jk / 21 kwietnia 2008 o 17:55
0
A co na to główny starosta.
Avatar
Pomorzanin / 21 kwietnia 2008 o 13:02
0
Gdy uczyłem się w Ogólniaku w Biłgoraju tego Pana o ktorym piszecie chyba jeszcze nie było na świecie. Opowiem mu więc coś czego może nie wie. Wówczas po wojnie jednym z języków nauczanych był język łaciński, mnie uczyła Pani Dyrka, małżonka byłego dyrektora i bardzo dobry nauczyciel. Żeby starannie nas nauczać, a zarazem szanować nasze prawa i cześć, stosowała bardzo dobrą metodę odpytwania na stopień. Podchodziła do pytanego, ten wstawał, brał książkę do ręki, pokazywał jej z szacunku ( i ze strachu też), że nie ma w książce jakichś ukrytych pomocniczych zapisków, odczytywał tekst, tłumaczył go na język polski i odpowiadał na dodatkowe pytania dotyczace gramatyki z odmianą włącznie. Tym dość prostym sposobem dobrego nauczania znam do dzisiaj język łacinski, który dodatkowo doszlifowałem służąc do mszy w mojej rodzinnej parafii przez kilkanaście lat. Z podobnym szacunkiem odnoszę się do innych profesorów, którzy równie starannie i dobrze mnie uczyli tego co wymaga się od maturzysty. Otóż przebywając w oddali czytałem, że w Biłgoraju wrze od żądań osób starszych (może i moich koleżanek i kolegów) by młodszy, ale sprawniejszy od nich organizacyjnie, ekonomicznie i technologicznie Pan Poseł Janusz Palikot przeprosił kogoś z Torunia, kto opowiada codziennie dyrdymały (też o urzędzie prezydenta i pani prezydentowej że to jest szambo, a nie perfumeria) ukazując tym swoje niedostatki w wykształceniu, ogładzie i kulturze. Na użytek tego konfliktu przypomniałem sobie, że w powszechnym użyciu po 1990 roku są terminy " komunista " i " postkomunista " (ten drugi pisany razem i oddzielnie). Terminy te są przywoływane nieprawidłowo co do kręgu osób i grup społecznych mających poglądy zbliżone do doktryny socjalistycznej. Przypominam tym co wiedzą i donoszę wszem i wobec tym co tego nie wiedzą, że " komuniści " przybyli do Polski już w roku 1683, a byli to klerycy regularni, tak duchowni ( " Clerici saeculares in communi viventes " ), zakon wówczas nowego typu nastawiony na duszpasterstwo. A więc już wiadomo kto to komunista i od kiedy . Pytam się więc teraz, kto to jest postkomunista ???. Pytanie pozostawiam otwarte, a polecam szczególnie grupie starszych moich rowieśników i młodszych z Biłgoraja. Jak odpiszecie i będzie to dostępne w internecie to przeczytam, a wtedy może i wezmę udział w twórczej polemice, także co do innych terminów znanych potocznie, a niewłaściwie używanych.
Gdy uczyłem się w Ogólniaku w Biłgoraju tego Pana o ktorym piszecie chyba jeszcze nie było na świecie. Opowiem mu więc coś czego może nie wie. Wówczas po wojnie jednym z języków nauczanych był język łaciński, mnie uczyła Pani Dyrka, małżonka byłego dyrektora i bardzo dobry nauczyciel. Żeby starannie nas nauczać, a zarazem szanować nasze prawa i cześć, stosowała bardzo dobrą metodę odpytwania na stopień. Podchodziła do pytanego, ten wstawał, brał książkę do ręki, pokazywał jej z szacunku ( i ze strachu też), że nie ma w książce jakichś ukryty... rozwiń
Avatar
Gość / 21 kwietnia 2008 o 12:41
0
To, że taka konferencja się odbędzie to bardzo dobrze.
Dobrze by też było, aby wszelkie komentarze na ten temat zostawić post factum.
Mam wrażenie, że artykuł miał "odstraszyć" Schodzińskiego od jego zamiarów.
Popieram inicjatywę. Niby dlaczego mam się nie dowiedzieć czegoś o lokalnych mediach czego nie wiem a co wie wicestarosta.
A pismaki niech założą sobie na swoje pióra radiatory do schładzania coby im notesy nie zhorieły.
Tak trzymać w Biłgoraju!
(krótko i za pysk)
Avatar
pepe / 21 kwietnia 2008 o 08:33
0
Bardzo dobrze panie Starosto, bo tych łobuzów dziennikarzy, którzy we wszystkich widzą zło tylko nie u siebie, trzeba demaskować. Są stronniczy piszą co im się podoba niszczą ludzi, a kiedy udowodni im się że popełnili błąd to nawet nie napiszą sprostowania. Trzeba wreszcie by zrozumieli że mają służyć prawdzie, a nie tworzyć swoją pseudo-prawdę.
Avatar
Gość / 2 czerwca 2009 o 09:31
0
pepe napisał:
Bardzo dobrze panie Starosto, bo tych łobuzów dziennikarzy, którzy we wszystkich widzą zło tylko nie u siebie, trzeba demaskować. Są stronniczy piszą co im się podoba niszczą ludzi, a kiedy udowodni im się że popełnili błąd to nawet nie napiszą sprostowania. Trzeba wreszcie by zrozumieli że mają służyć prawdzie, a nie tworzyć swoją pseudo-prawdę.

Przez tyle lat ludzie walczyli z cenzurą a teraz proszę Pan Schodziński i jego "moherowe berety" chcą wprowadzić cenzurę. Po co demokracja kiedy można rządzić tak jak za komuny. Po co ludziom prawda, kiedy można ja naginać dla własnych potrzeb. To co media maja pisać, że Biłgoraj za czasów Schodzińskiego kiedy jest u władzy się rozwija a przecież jest nieprawda, gdyż tak zacofanego rozwojowo powiatu nie ma chyba w całej Polsce. Wychodzę z założenia, że polityka naszych "władców" opiera się na tym, że lepiej jest rządzić ciemnym narodem niż oświeconym.

Przez tyle lat ludzie walczyli z cenzurą a teraz proszę Pan Schodziński i jego "moherowe berety" chcą wprowadzić cenzurę. Po co demokracja kiedy można rządzić tak jak za komuny. Po co ludziom prawda, kiedy można ja naginać dla własnych potrzeb. To co media maja pisać, że Biłgoraj za czasów Schodzińskiego kiedy jest u władzy się rozwija a przecież jest nieprawda, gdyż tak zacofanego rozwojowo powiatu nie ma chyba w całej Polsce. Wychodzę z założenia, że polityka naszych "władców" opiera się na tym, że l... rozwiń
Avatar
Fizjolog / 15 września 2008 o 19:45
0
Teraz ruskim grozi. Ma defekt w móżdżku.
Avatar
Demokrata z Woli / 6 maja 2008 o 20:58
0
klos napisał:
Tylko w Biłgoraju mogą dziać się takie cuda. Panie wicestrosto nie ma pan nic innego do roboty?

Proszę o sprawdzenie czy ten co ukradł lody w Bilgoraju to Wasz podopieczny, czy wolny człowiek ?
Avatar
mieszkaniec / 25 kwietnia 2008 o 19:00
0
Panie wicestarosto a co pan masz w zakresie czynności? Czy tylko dyrdymały? Zrób coś pożytecznego dla społeczności ziemi biłgorajskiej,bo tylko za to ci płacą naszymi (podatników) pieniędzmi.
Avatar
klos / 23 kwietnia 2008 o 22:08
0
Tylko w Biłgoraju mogą dziać się takie cuda. Panie wicestrosto nie ma pan nic innego do roboty?
Avatar
Bolo / 22 kwietnia 2008 o 00:28
0
gdzie my mieszkamy czy to jest jeszcze Polska czy parafiańszczyzna wschodnia oddzielona szeroko zaoranym pasem od Polski
Avatar
jk / 21 kwietnia 2008 o 17:55
0
A co na to główny starosta.
Avatar
Pomorzanin / 21 kwietnia 2008 o 13:02
0
Gdy uczyłem się w Ogólniaku w Biłgoraju tego Pana o ktorym piszecie chyba jeszcze nie było na świecie. Opowiem mu więc coś czego może nie wie. Wówczas po wojnie jednym z języków nauczanych był język łaciński, mnie uczyła Pani Dyrka, małżonka byłego dyrektora i bardzo dobry nauczyciel. Żeby starannie nas nauczać, a zarazem szanować nasze prawa i cześć, stosowała bardzo dobrą metodę odpytwania na stopień. Podchodziła do pytanego, ten wstawał, brał książkę do ręki, pokazywał jej z szacunku ( i ze strachu też), że nie ma w książce jakichś ukrytych pomocniczych zapisków, odczytywał tekst, tłumaczył go na język polski i odpowiadał na dodatkowe pytania dotyczace gramatyki z odmianą włącznie. Tym dość prostym sposobem dobrego nauczania znam do dzisiaj język łacinski, który dodatkowo doszlifowałem służąc do mszy w mojej rodzinnej parafii przez kilkanaście lat. Z podobnym szacunkiem odnoszę się do innych profesorów, którzy równie starannie i dobrze mnie uczyli tego co wymaga się od maturzysty. Otóż przebywając w oddali czytałem, że w Biłgoraju wrze od żądań osób starszych (może i moich koleżanek i kolegów) by młodszy, ale sprawniejszy od nich organizacyjnie, ekonomicznie i technologicznie Pan Poseł Janusz Palikot przeprosił kogoś z Torunia, kto opowiada codziennie dyrdymały (też o urzędzie prezydenta i pani prezydentowej że to jest szambo, a nie perfumeria) ukazując tym swoje niedostatki w wykształceniu, ogładzie i kulturze. Na użytek tego konfliktu przypomniałem sobie, że w powszechnym użyciu po 1990 roku są terminy " komunista " i " postkomunista " (ten drugi pisany razem i oddzielnie). Terminy te są przywoływane nieprawidłowo co do kręgu osób i grup społecznych mających poglądy zbliżone do doktryny socjalistycznej. Przypominam tym co wiedzą i donoszę wszem i wobec tym co tego nie wiedzą, że " komuniści " przybyli do Polski już w roku 1683, a byli to klerycy regularni, tak duchowni ( " Clerici saeculares in communi viventes " ), zakon wówczas nowego typu nastawiony na duszpasterstwo. A więc już wiadomo kto to komunista i od kiedy . Pytam się więc teraz, kto to jest postkomunista ???. Pytanie pozostawiam otwarte, a polecam szczególnie grupie starszych moich rowieśników i młodszych z Biłgoraja. Jak odpiszecie i będzie to dostępne w internecie to przeczytam, a wtedy może i wezmę udział w twórczej polemice, także co do innych terminów znanych potocznie, a niewłaściwie używanych.
Gdy uczyłem się w Ogólniaku w Biłgoraju tego Pana o ktorym piszecie chyba jeszcze nie było na świecie. Opowiem mu więc coś czego może nie wie. Wówczas po wojnie jednym z języków nauczanych był język łaciński, mnie uczyła Pani Dyrka, małżonka byłego dyrektora i bardzo dobry nauczyciel. Żeby starannie nas nauczać, a zarazem szanować nasze prawa i cześć, stosowała bardzo dobrą metodę odpytwania na stopień. Podchodziła do pytanego, ten wstawał, brał książkę do ręki, pokazywał jej z szacunku ( i ze strachu też), że nie ma w książce jakichś ukryty... rozwiń
Avatar
Gość / 21 kwietnia 2008 o 12:41
0
To, że taka konferencja się odbędzie to bardzo dobrze.
Dobrze by też było, aby wszelkie komentarze na ten temat zostawić post factum.
Mam wrażenie, że artykuł miał "odstraszyć" Schodzińskiego od jego zamiarów.
Popieram inicjatywę. Niby dlaczego mam się nie dowiedzieć czegoś o lokalnych mediach czego nie wiem a co wie wicestarosta.
A pismaki niech założą sobie na swoje pióra radiatory do schładzania coby im notesy nie zhorieły.
Tak trzymać w Biłgoraju!
(krótko i za pysk)
Avatar
pepe / 21 kwietnia 2008 o 08:33
0
Bardzo dobrze panie Starosto, bo tych łobuzów dziennikarzy, którzy we wszystkich widzą zło tylko nie u siebie, trzeba demaskować. Są stronniczy piszą co im się podoba niszczą ludzi, a kiedy udowodni im się że popełnili błąd to nawet nie napiszą sprostowania. Trzeba wreszcie by zrozumieli że mają służyć prawdzie, a nie tworzyć swoją pseudo-prawdę.
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Zniszczył autobusy na dworcu. Poszukuje go policja [wideo]
film

Zniszczył autobusy na dworcu. Poszukuje go policja [wideo] 0 0

Nieznany mężczyzna zniszczył dwa zaparkowane na dworcu w Lublinie autobusy rejsowe. Straty wyceniono na ponad 22 tysiące złotych. Sprawcy poszukuje policja

22. Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca

22. Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca 0 0

Co Gdzie Kiedy. Jeśli publiczność wychodzi tanecznym krokiem to znak, że było super. Bo było. Zapowiadany jako gwiazda Ailey II gwiazdorstwo potwierdził

Zderzenie samochodów w miejscowości Przytoczno. Są problemy z przejazdem

Zderzenie samochodów w miejscowości Przytoczno. Są problemy z przejazdem 6 1

Dwa auta zderzyły się ze sobą w miejscowości Przytoczno, koło Lubartowa. Nikt nie został ranny, ale przejazd drogą krajową numer 48 w kierunku Dęblina jest utrudniony

Wystawa pokonkursowa "Geniusz Kresów" w Zamościu
22 listopada 2018, 12:00

Wystawa pokonkursowa "Geniusz Kresów" w Zamościu 0 2

Co Gdzie Kiedy. Centrum Synagoga Fundacji Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego w Zamościu (ul. Pereca 14) zaprasza na wernisaż wystawy pokonkursowej "Geniusz Kresów", który odbędzie się w czwartek, 22 listopada o godz. 12.

Aplikacja ma pomóc uszczelnić system opłat za śmieci. Urzędnicy ogłaszają konkurs

Aplikacja ma pomóc uszczelnić system opłat za śmieci. Urzędnicy ogłaszają konkurs 0 0

Aplikacja poszukiwana. Ma to być takie rozwiązanie, które pomoże w uszczelnieniu systemu opłat za wywóz i zagospodarowanie śmieci w Świdniku. Wniosek o dopuszczenie do pilotażowego konkursu w ramach programu GovTech Polska można składać do końca listopada.

Jeden numer telefonu ułatwi pacjentom korzystanie z systemu ochrony zdrowia

Jeden numer telefonu ułatwi pacjentom korzystanie z systemu ochrony zdrowia 9 2

W oddziałach NFZ w całej Polsce działa już Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) – wspólny numer telefonu dla Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Tłumy fanów na spotkaniu z Naruciakiem w Tarasach Zamkowych [zdjęcia]
galeria

Tłumy fanów na spotkaniu z Naruciakiem w Tarasach Zamkowych [zdjęcia] 183 21

Znany YouTuber - Naruciak - spotkał się w sobotę ze swoimi fanami z Lublina w Tarasach Zamkowych. Tłumy chętnych chciały sobie zrobić zdjęcie i porozmawiać ze swoim idolem.

Polscy piłkarze przygotowują się do meczu z Portugalią w Lidze Narodów
film

Polscy piłkarze przygotowują się do meczu z Portugalią w Lidze Narodów 0 1

Reprezentacja Polski we wtorek (20.11) rozegra ostatni mecz w Lidze Narodów. Biało-czerwoni zmierzą się na wyjeździe z Portugalią. Kadra Jerzego Brzęczka przygotowuje się do tego meczu w Gdańsku.

Nie będą mieć fermy drobiu za płotem. Mieszkańcy sprzeciwiają się inwestycji

Nie będą mieć fermy drobiu za płotem. Mieszkańcy sprzeciwiają się inwestycji 17 10

Gmina Baranów Maleją szanse na powstanie oprotestowanej przez mieszkańców Śniadówki dużej fermy drobiu. Odmowę wydania decyzji środowiskowej dla inwestycji w mocy utrzymało Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Lublinie

E.S Besancon Feminin – MKS Perła Lublin 31:28. Zabrakło niewiele

E.S Besancon Feminin – MKS Perła Lublin 31:28. Zabrakło niewiele 1 6

Lubelskie szczypiornistki kończą przygodę w europejskich pucharach. Zespół trenera Roberta Lisa uległ na wyjeździe E.S Besancon Feminin i nie zakwalifikował się do fazy grupowej Pucharu EHF

Nowy wójt gminy Kurów: Na początek reorganizacja urzędu

Nowy wójt gminy Kurów: Na początek reorganizacja urzędu 0 12

Rozmowa z Arkadiuszem Małeckim, wójtem-elektem gminy Kurów.

Zamojskie czytanie sztuki Icchoka Lejba Pereca "W nocy na Starym Rynku"
22 listopada 2018, 18:00

Zamojskie czytanie sztuki Icchoka Lejba Pereca "W nocy na Starym Rynku" 1 0

W czwartek, 22 listopada o godz. 18 w Centrum Synagoga w Zamościu (ul. Pereca 14) odbędzie się czytanie dramatu Icchoka Lejba Pereca W nocy na Starym Rynku.

Właściciele lokalnych sklepów zgłaszali inicjatywy. Pieniądze dla pięciu z woj. lubelskiego

Właściciele lokalnych sklepów zgłaszali inicjatywy. Pieniądze dla pięciu z woj. lubelskiego 2 0

Pięć inicjatyw społecznych, które wyłonione zostały w ogólnopolskim głosowaniu w ramach akcji „Lokalni Herosi – 100 inicjatyw Przedsiębiorców na 100-lecie Niepodległości”, zostanie zrealizowanych na terenie województwa lubelskiego.

Azoty Puławy – Selfoss 33:26. Obiecująca zaliczka przed rewanżem

Azoty Puławy – Selfoss 33:26. Obiecująca zaliczka przed rewanżem 31 1

W pierwszym meczu trzeciej rundy kwalifikacyjnej Pucharu EHF zespół trenera Bartosza Jureckiego pokonał we własnej hali Islandczyków różnicą siedmiu bramek i jest bliski awansu do fazy grupowej tych rozgrywek

W powiecie włodawskim wygrało PiS. Ale rządzić raczej nie będzie

W powiecie włodawskim wygrało PiS. Ale rządzić raczej nie będzie 16 10

W Radzie Powiatu Włodawskiego siedem mandatów zdobyło PiS, pięć PSL i trzy kandydaci związanego z lewicą KWW „Łączy nas Samorząd”. Wszystko wskazuje na to, że koalicję zawiążą ludowcy z włodawską lewicą.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.