Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraj Świat

29 kwietnia 2020 r.
11:26

Hotele, galerie handlowe, żłobki i przedszkola zostaną ponownie otwarte. Są daty

51 14 A A
(fot. Screen z Twittera)

Rząd ogłosił kolejny etap łagodzenia obostrzeń związanych z trwającą epidemią. Od najbliższego poniedziałku mają zostać otwarte m.in. hotele, galerie handlowe, instytucje kultury czy gabinety rehabilitacji. W przyszłym tygodniu mogłyby też zacząć działać żłobki i przedszkola.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

- Działamy szybciej, by życie gospodarcze nabrało tempa, ponieważ jesteśmy przekonani, że pewną kontrolę nad koronawirusem przejęliśmy. Ale nie możemy być pewni tego, że przejęliśmy ją w zupełności i wiemy, co stanie się za miesiąc, za dwa lub trzy. Musimy działać ostrożnie i elastycznie, dlatego czasami przyspieszamy luzowanie obostrzeń, ale czasami być może będzie potrzebny krok wstecz – zapowiedział podczas środowej konferencji prasowej premier Mateusz Morawiecki. I zaznaczył: - Konsekwentnie otwieramy gospodarkę, ale nawet o centymetr nie luzujemy reguł dystansowania społecznego.

Od 4 maja będą mogły zacząć działać hotele i obiekty noclegowe. Także od poniedziałku miałyby zostać otwarte również galerie handlowe, biblioteki, galerie sztuki, muzea oraz gabinety rehabilitacyjne. Od 6 maja będą mogły funkcjonować żłobki i przedszkola. Decyzje w kwestii ponownego otwarcia tych miejsc będą jednak należały do prowadzących je organów, które będą musiały zadbać o spełnienie wymogów sanitarnych. Szczegółów w tym zakresie podczas rządowej konferencji jednak nie przedstawiono.

Rządzący zaapelowali za to o dyscyplinę i o pamiętanie o zasłanianiu ust i nosa oraz o rozwagę podczas majowego weekendu. Jak tłumaczyli, właśnie z tego powodu termin ponownego otwarcia hoteli wyznaczono na 4 maja.

- Dotychczasowe zakazy nie wynikają z chęci ograniczenia wolności, ale są podyktowane troską o to, by nie było wzrostu zachorowań. Nie możemy ingerować w to, co dzieje się w przestrzeni prywatnej, ale zachęcamy do pamiętania o dystansie społecznym – mówił minister zdrowia Łukasz Szumowski. 

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
TECZOWY_ZSL / 29 kwietnia 2020 r. o 14:57
+6
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
  Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII  (które sam przywołałeś)  ?
  Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII  (które sam przywołałeś)  ? rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 29 kwietnia 2020 r. o 13:55
+5
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
    Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
    Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych? rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 30 kwietnia 2020 r. o 09:07
+3
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII (które sam przywołałeś)  ?
Nie zamierzałem podać żadnych wartości. Wystarczy fakt, że handel płaci podatki i to na te podatki czeka PiSowski rząd.
"Drobna zmiana w DzU zrobiona w ... Wigilię :). Prezent dla wielkopowierzchniowych sieci handlowych, że darowane jest im jeszcze sześć miesięcy zwolnienia z podatku, który wcześniej  stał się powodem sporu z Komisją Europejską." - drenaż miliardów za granicę  trwa ?
"Drobna zmiana w DzU zrobiona w ... Wigilię :). Prezent dla wielkopowierzchniowych sieci handlowych, że darowane jest im jeszcze sześć miesięcy zwolnienia z podatku, który wcześniej  stał się powodem sporu z Komisją Europejską." - drenaż miliardów za granicę  trwa ? rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 29 kwietnia 2020 r. o 13:29
+3
Dla myślących samodzielnie - "W niektórych regionach kraju branża pogrzebowa notuje spadek ilości pogrzebów nawet o 40 proc..... " - dorzeczy.pl
Avatar
beast / 29 kwietnia 2020 r. o 11:38
+3
"Wyplaszczania krzywej" i "nowa normalnosc" ministra zdrowia i premiera oraz wywiad z doktorem (ten pisowski troll, ktory udziela codziennie rad dzwoniacym ciemniakom) po konferencji i jego "plaskowyze" i "sinusoidy" doprawdy wzruszyly mnie do lez;p Wciskanie ciemnocie ciemnoty i sciema totalna; eufemizm "nowa normalnosc" to policyjne panstwo totalitarne, pelna inwigilacja, zwykla jednostka nie ma nic do powiedzenia i jest niewolnikiem - czesto, o zgrozo, na wlasne zyczenie...Teraz pozwola cos otworzyc a pozniej znow moga zamknac tlumaczac sie sfabrykowanymi danymi i absurdalnymi wykresami skorumpowanych "naukowcow".
"Wyplaszczania krzywej" i "nowa normalnosc" ministra zdrowia i premiera oraz wywiad z doktorem (ten pisowski troll, ktory udziela codziennie rad dzwoniacym ciemniakom) po konferencji i jego "plaskowyze" i "sinusoidy" doprawdy wzruszyly mnie do lez;p Wciskanie ciemnocie ciemnoty i sciema totalna; eufemizm "nowa normalnosc" to policyjne panstwo totalitarne, pelna inwigilacja, zwykla jednostka nie ma nic do powiedzenia i jest niewolnikiem - czesto, o zgrozo, na wlasne zyczenie...Teraz pozwola co... rozwiń
Avatar
___K___ / 30 kwietnia 2020 r. o 14:45
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII (które sam przywołałeś)  ?
Nie zamierzałem podać żadnych wartości. Wystarczy fakt, że handel płaci podatki i to na te podatki czeka PiSowski rząd.
"Drobna zmiana w DzU zrobiona w ... Wigilię :). Prezent dla wielkopowierzchniowych sieci handlowych, że darowane jest im jeszcze sześć miesięcy zwolnienia z podatku, który wcześniej  stał się powodem sporu z Komisją Europejską." - drenaż miliardów za granicę  trwa ?
Sprawdź najpierw, o jakie podatki chodzi. Podatków jest mnóstwo, za PiSu wprowadzono nowe, więc "darowanie" jednego nie sprawia, że jako całość podatki do budżetu wpływają. A skoro piszesz o podatku zakewstionowanym przez KE, to z pewnością chodzi o ten NOWY podatek wprowadzony przez PiS, w dodatku z naruszeniem prawa w zakresie równości gospodarczej. Czyli albo nie rozumiesz, o co chodzi, albo zwyczajnie kłamiesz uogólniając i manipulując danymi i informacjami.
Sprawdź najpierw, o jakie podatki chodzi. Podatków jest mnóstwo, za PiSu wprowadzono nowe, więc "darowanie" jednego nie sprawia, że jako całość podatki do budżetu wpływają. A skoro piszesz o podatku zakewstionowanym przez KE, to z pewnością chodzi o ten NOWY podatek wprowadzony przez PiS, w dodatku z naruszeniem prawa w zakresie równości gospodarczej. Czyli albo nie rozumiesz, o co chodzi, albo zwyczajnie kłamiesz uogólniając i manipulując danymi i informacjami. rozwiń
Avatar
Motormaxx / 29 kwietnia 2020 r. o 19:10
+1
Teraz tylko czekać kiedy rządzący zabiorą się za temat gotówki, która jak mniemam stanie jednym z głównych "nosicieli" koronawirusa albo innego wyimaginowanego wirusa. Dozwolone będą tylko karty płatnicze lub aplikacje w telefonie do płacenia. Wszystko po to by mieć pełną kontrolę nad finansami ludzi. Nowy porządek świata...? Nowa normalność? Czym jeszcze będą nas straszyć? Szumowski się śmiał z maseczek a po dwóch tygodniach nakazał je nosić. Kto tu z kogo robi i.d.i.o.t.ó.w?
Avatar
___K___ / 29 kwietnia 2020 r. o 15:18
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII (które sam przywołałeś)  ?
Nie zamierzałem podać żadnych wartości. Wystarczy fakt, że handel płaci podatki i to na te podatki czeka PiSowski rząd.
Nie zamierzałem podać żadnych wartości. Wystarczy fakt, że handel płaci podatki i to na te podatki czeka PiSowski rząd. rozwiń
Avatar
___K___ / 29 kwietnia 2020 r. o 14:34
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ?
  Dobrze, że twoja propaganda nie jest jednostronna i wprost ocieka liczbami i faktami... Szkoda tylko, że w postaci TVPiSowej, czyli wyrwanymi z kontekstu, albo wręcz kłamliwymi.
  Dobrze, że twoja propaganda nie jest jednostronna i wprost ocieka liczbami i faktami... Szkoda tylko, że w postaci TVPiSowej, czyli wyrwanymi z kontekstu, albo wręcz kłamliwymi. rozwiń
Avatar
___K___ / 29 kwietnia 2020 r. o 14:31
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez os... rozwiń
Avatar
___K___ / 30 kwietnia 2020 r. o 14:45
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII (które sam przywołałeś)  ?
Nie zamierzałem podać żadnych wartości. Wystarczy fakt, że handel płaci podatki i to na te podatki czeka PiSowski rząd.
"Drobna zmiana w DzU zrobiona w ... Wigilię :). Prezent dla wielkopowierzchniowych sieci handlowych, że darowane jest im jeszcze sześć miesięcy zwolnienia z podatku, który wcześniej  stał się powodem sporu z Komisją Europejską." - drenaż miliardów za granicę  trwa ?
Sprawdź najpierw, o jakie podatki chodzi. Podatków jest mnóstwo, za PiSu wprowadzono nowe, więc "darowanie" jednego nie sprawia, że jako całość podatki do budżetu wpływają. A skoro piszesz o podatku zakewstionowanym przez KE, to z pewnością chodzi o ten NOWY podatek wprowadzony przez PiS, w dodatku z naruszeniem prawa w zakresie równości gospodarczej. Czyli albo nie rozumiesz, o co chodzi, albo zwyczajnie kłamiesz uogólniając i manipulując danymi i informacjami.
Sprawdź najpierw, o jakie podatki chodzi. Podatków jest mnóstwo, za PiSu wprowadzono nowe, więc "darowanie" jednego nie sprawia, że jako całość podatki do budżetu wpływają. A skoro piszesz o podatku zakewstionowanym przez KE, to z pewnością chodzi o ten NOWY podatek wprowadzony przez PiS, w dodatku z naruszeniem prawa w zakresie równości gospodarczej. Czyli albo nie rozumiesz, o co chodzi, albo zwyczajnie kłamiesz uogólniając i manipulując danymi i informacjami. rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 30 kwietnia 2020 r. o 09:07
+3
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII (które sam przywołałeś)  ?
Nie zamierzałem podać żadnych wartości. Wystarczy fakt, że handel płaci podatki i to na te podatki czeka PiSowski rząd.
"Drobna zmiana w DzU zrobiona w ... Wigilię :). Prezent dla wielkopowierzchniowych sieci handlowych, że darowane jest im jeszcze sześć miesięcy zwolnienia z podatku, który wcześniej  stał się powodem sporu z Komisją Europejską." - drenaż miliardów za granicę  trwa ?
"Drobna zmiana w DzU zrobiona w ... Wigilię :). Prezent dla wielkopowierzchniowych sieci handlowych, że darowane jest im jeszcze sześć miesięcy zwolnienia z podatku, który wcześniej  stał się powodem sporu z Komisją Europejską." - drenaż miliardów za granicę  trwa ? rozwiń
Avatar
Motormaxx / 29 kwietnia 2020 r. o 19:10
+1
Teraz tylko czekać kiedy rządzący zabiorą się za temat gotówki, która jak mniemam stanie jednym z głównych "nosicieli" koronawirusa albo innego wyimaginowanego wirusa. Dozwolone będą tylko karty płatnicze lub aplikacje w telefonie do płacenia. Wszystko po to by mieć pełną kontrolę nad finansami ludzi. Nowy porządek świata...? Nowa normalność? Czym jeszcze będą nas straszyć? Szumowski się śmiał z maseczek a po dwóch tygodniach nakazał je nosić. Kto tu z kogo robi i.d.i.o.t.ó.w?
Avatar
___K___ / 29 kwietnia 2020 r. o 15:18
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII (które sam przywołałeś)  ?
Nie zamierzałem podać żadnych wartości. Wystarczy fakt, że handel płaci podatki i to na te podatki czeka PiSowski rząd.
Nie zamierzałem podać żadnych wartości. Wystarczy fakt, że handel płaci podatki i to na te podatki czeka PiSowski rząd. rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 29 kwietnia 2020 r. o 14:57
+6
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
  Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII  (które sam przywołałeś)  ?
  Nadal nie podałeś ŻADNYCH LICZB - jaki udział w PKB stanowią podatki z GALERII  (które sam przywołałeś)  ? rozwiń
Avatar
___K___ / 29 kwietnia 2020 r. o 14:34
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ?
  Dobrze, że twoja propaganda nie jest jednostronna i wprost ocieka liczbami i faktami... Szkoda tylko, że w postaci TVPiSowej, czyli wyrwanymi z kontekstu, albo wręcz kłamliwymi.
  Dobrze, że twoja propaganda nie jest jednostronna i wprost ocieka liczbami i faktami... Szkoda tylko, że w postaci TVPiSowej, czyli wyrwanymi z kontekstu, albo wręcz kłamliwymi. rozwiń
Avatar
___K___ / 29 kwietnia 2020 r. o 14:31
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
 Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez osoby zatrudnione przez galerie, nawet niebezpośrednio, a poprzez agencje (personel sprzątający; ochrona itp.); - podatków od nieruchomości; - szerrgu innych podatków i danin na rzecz państwa. Podnoszenie jedynie kwestii CITu jest nawetnie krótkowzrocznością, ale wręcz manipulanctwem.
A ty jak zwykle wybiórczo do tematu podchodzisz. Podatki, to makroekonomia. CIT jest tylko jednym z podatków. Galerie umożliwiają prowadzenie działności wielu podmiotom. Przychody państwa z podatków biorą się m.in. z: - podatków od osób fizycznych (np. pracowników zatrudnionych przez te podmioty gospodarcze); - podatków od osób fizycznych (niektóre podmioty gospodarcze); - podatków zawartych w mediach (prąd, woda, ścieki itd.); - podatków od transportu towarów do tych podmiotów gospodarczych; - podatków płaconych przez os... rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 29 kwietnia 2020 r. o 13:55
+5
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
    Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych?
    Zamiast jednostronnej  propagandowej narracji podasz jakieś liczby ? Może np. podasz ile CIT'u płaciły do tej pory galerie i sieci handlowe? Kto i kiedy urealnił (za zgodą "jeśniewielmoznej KE") :) opodatkowanie galerii handlowych? rozwiń
Avatar
TECZOWY_ZSL / 29 kwietnia 2020 r. o 13:29
+3
Dla myślących samodzielnie - "W niektórych regionach kraju branża pogrzebowa notuje spadek ilości pogrzebów nawet o 40 proc..... " - dorzeczy.pl
Avatar
___K___ / 29 kwietnia 2020 r. o 12:33
+1
Nie, oni to robią także po to, żeby podatki zaczęły płynąć do budżetu. Galerie, wbrew temu, co pierdaczą politycy PiSu, przynoszą (jako sklepy i jako galerie) pieniądze w postaci podatków. Potrzebują prądu, a zależne od państwa spółki energetyczne robią ostatnio bokami. Budżet na gwałt potrzebuje kasy, bo nie jest tak, jak mówi rząd poprzez swoją tubę propagandową (TVPiS) i w rzeczywistości budżet jest pusty, a do tego potężnie zadłużony.
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wojna o krew lublinian zacznie się dziś

Wojna o krew lublinian zacznie się dziś

Od parku Bronowickiego rozpocznie się dzisiaj akcja oprysków przeciw komarom, meszkom i kleszczom, która będzie prowadzona na zlecenie Urzędu Miasta. Znamy już dokładną listę miejsc, w których rozpylany ma być preparat.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 15 czerwca 2021 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 15 czerwca 2021 r.

Dzikie cmentarzysko zwierząt pod Lublinem
zdjęcia
galeria

Dzikie cmentarzysko zwierząt pod Lublinem

Odór nie do zniesienia, a pod wiatą wywieszonych kilkaset martwych zwierząt bez głów i skór. – Widok rodem z filmów Hitchcocka – obrońcy zwierząt tak opisują wizytę na terenie jednego z pól w Stasinie pod Lublinem.

Euro 2020. Polska - Słowacja 1:2. Fatalne otwarcie Biało-Czerwonych
Zdjęcia ze Strefy Kibica w Lublinie
galeria

Euro 2020. Polska - Słowacja 1:2. Fatalne otwarcie Biało-Czerwonych

Reprezentacja Polski w swoim pierwszym meczu na Euro 2020 przegrała ze Słowacją i mocno skomplikowała sobie szansę na wyjście z grupy

Studenci interweniują na osiedlu Błonie w Lublinie. Znajdź ich prace
galeria

Studenci interweniują na osiedlu Błonie w Lublinie. Znajdź ich prace

To jedne z najbardziej ulotnych działań w miejskiej przestrzeni. Tym razem studentów Architektury Krajobrazu KUL można spotkać na lubelskim osiedlu Błonie. Część prac już jest, kolejne w środę

Umowa na obwodnicę Chełma podpisana, a lada dzień otwarcie nowej części S19

Umowa na obwodnicę Chełma podpisana, a lada dzień otwarcie nowej części S19

Za cztery lata kierowcy ominą Chełm nową obwodnicą. Podpisano umowę na realizację inwestycji. W ciągu kilku najbliższych dni kierowcy powinni też pojechać nowym odcinkiem S19 od Janowa Lubelskiego do Lasów Janowskich. Ta droga zostanie przekazana kierowcom na zasadzie tymczasowej organizacji ruchu.

Świdnik. Baseny pod chmurką czynne od wtorku. Są nowe atrakcje
zdjęcia
galeria

Świdnik. Baseny pod chmurką czynne od wtorku. Są nowe atrakcje

We wtorek ruszają baseny na świeżym powietrzu. Park Avia w Świdniku szykuje też kolejną atrakcję – park linowy. Prawdopodobnie ruszy z początkiem lata. – Zaczyny drugi sezon i serdecznie wszystkich zapraszamy – mówi Marcin Dmowski, zastępca burmistrza Świdnika.

Euro 2020. Szkocja – Czechy 0:2
film

Euro 2020. Szkocja – Czechy 0:2

Reprezentacja Czech niczym wytrawny bokser pokonała w Glasgow Szkotów po dwóch golach swojego snajpera Patricka Shicka. A drugą bramkę z tego spotkania czescy kibice będą wspominać latami

Gigant z Zalewu Zemborzyckiego. Wyłowili go i wrócił do wody
wideo
film

Gigant z Zalewu Zemborzyckiego. Wyłowili go i wrócił do wody

Ponad 2-metrowy sum w lubelskim zalewie? Tak, wędkarze udowodnili, że takie połowy są możliwe.

Lubelski sąd skazał syna za zabójstwo ojca. Prokurator chce surowszej kary

Lubelski sąd skazał syna za zabójstwo ojca. Prokurator chce surowszej kary

Prokuratura zapowiada apelację w sprawie Artura P. Mężczyzna zamordował swojego ojca, zadając mu serię ciosów nożem. Sąd skazał go za to na 18 lat więzienia.

W Chełmie mogą już myśleć na co wydać 2,5 miliona złotych

W Chełmie mogą już myśleć na co wydać 2,5 miliona złotych

Do 9 lipca mieszkańcy mogą zgłaszać swoje projekty do Budżetu Obywatelskiego Miasta Chełm. Po ich zweryfikowaniu i zaopiniowaniu zostaną poddane głosowaniu w dniach 6-10 września.

Piotr Roszkowski: W pumptracku ciężko określić, co to jest profesjonalizm

Piotr Roszkowski: W pumptracku ciężko określić, co to jest profesjonalizm

Rozmowa z Piotrem Roszkowskim, zwycięzcą Pucharu Polski w pumptracku

Mężczyzna wypchnięty z okna wieżowca w Lublinie. Chciał spać, a oni szli do pracy

Mężczyzna wypchnięty z okna wieżowca w Lublinie. Chciał spać, a oni szli do pracy

Jest wyrok w sprawie zabójstwa młodego mężczyzny na lubelskim Czechowie. Piotr B. został pobity i wypchnięty z okna na 10 piętrze przez kolegów, z którymi pił alkohol. Chciał spać, a oni spieszyli się do pracy.

Weekend w Kinie Perła: Greenland, Sługi Boże, Ambassada
18 czerwca 2021, 21:00

Weekend w Kinie Perła: Greenland, Sługi Boże, Ambassada

W miniony weekend została zainaugurowana tegoroczna odsłona plenerowego Kina Berła (ul. Bernardyńska 15). Przed nami kolejne czerwcowe projekcje. 18 czerwca ok. godz. 21 zobaczymy film "Greenland".

Assassin's Creed: Valhalla. Era wikingów i oblężenie Paryża (wideo)
film

Assassin's Creed: Valhalla. Era wikingów i oblężenie Paryża (wideo)

Nowa wyprawa i lekcja historii o IX-wiecznej Norwegii i Anglii, czyli najbliższe dodatki do gry Assassin's Creed: Valhalla.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.