Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

19 stycznia 2010 r.
18:17
Edytuj ten wpis

Kontrowersyjna reklama dźwignią ubojni

0 14 A A

Zaufało nam już miliony kurczaków – tak brzmi promocyjny slogan firmy specjalizującej się w... uboju drobiu. Reklama znalazła się nawet na oficjalnej tablicy informacyjnej Świdnika w centrum miasta.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Jest śmieszna i poprawia humor – ocenia pani Magda. Nie wszystkim jednak slogan przypadł do gustu. – Autorowi brakuje dobrego smaku i jeszcze paru innych drobiazgów – napisał do nas Czytelnik ze Świdnika.

O zaufaniu kurczaków do ubojni można się także dowiedzieć z samochodów-chłodni, na których umieszczono reklamę. Dzięki nim nazwa firmy szybko stała się znana w całym kraju, a sama reklama zaczęła żyć swoim życiem w Internecie na stronach ze śmiesznymi zdjęciami.

Mirosław Badurowicz, szef reklamującego się w ten sposób Świd-Hurtu nie kryje zadowolenia. – Jeśli reklama budzi emocje, to właśnie o to chodzi – mówi. – Długo szukaliśmy formy, która wywołałaby jakieś reakcje. I wybraliśmy właśnie taki pomysł. Przyznam, że w zdecydowanej większości odzew jest pozytywny, choć wiem, że niektórym nasz banner nie przypadł do gustu.
Mniej entuzjazmu wykazuje burmistrz Świdnika.

– Reklama zupełnie nie przypadła mi do gustu. Choć zdaję sobie sprawę, że ma przyciągać uwagę, między innymi kontrowersyjnymi treściami – uważa burmistrz Waldemar Jakson.

Twierdzi, że jako urzędnik nie ma wpływu na treść reklam. – Nie jestem jednak obłudny, bo przecież kurczaki nie rosną na drzewach i skądś się biorą na naszych stołach – dodaje.

Co ciekawe, m.in. dzięki reklamie ubojni, w centrum Świdnika zamontowano tablicę z planem miasta.

– Takie rozwiązanie zaproponowała nam jedna z firm reklamowych. My przekazaliśmy plan Świdnika, a oni wykonali tablicę i zebrali ogłoszenia. W umowie zastrzegliśmy, że reklamy nie mogą być obsceniczne czy zwracające uwagę golizną – mówi Piotr Jankowski, naczelnik Wydziału Obsługi Klienta Urzędu Miasta w Świdniku.

Czy reklama ubojni nie koliduje z promocją miasta? – Nie sądzę. Jest trafiona i intrygująca, ale nie kontrowersyjna – uważa Jankowski.


Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
jut / 21 stycznia 2010 o 17:34
0
Mi reklama się bardzo podoba, jak wszyscy zauważyli przyciąga wzrok. Zastanówcie się czy treść reklamy ma wpływ na smak kurczaka? Z pewnością nie, dlatego to śmieszne, że niektórzy chcą teraz rezygnować z usług Świd-hurtu. Jeśli ktoś jadł do tej pory kurczaki z tej firmy, a teraz przyjdzie do konkurencji, to za pewien czas może przeczytać tam inne hasło, które mu się nie spodoba, i co wtedy? Najwyraźniej zrezygnuje z jedzenia drobiu, i przeżuci się np na ryby Jeśli oczywiście dostawcy nie wymyślą kontrowersyjnej reklamy
Morał dla niektórych: nie jedzcie nic, czego reklama Wam się nie podoba! he he
Mi reklama się bardzo podoba, jak wszyscy zauważyli przyciąga wzrok. Zastanówcie się czy treść reklamy ma wpływ na smak kurczaka? Z pewnością nie, dlatego to śmieszne, że niektórzy chcą teraz rezygnować z usług Świd-hurtu. Jeśli ktoś jadł do tej pory kurczaki z tej firmy, a teraz przyjdzie do konkurencji, to za pewien czas może przeczytać tam inne hasło, które mu się nie spodoba, i co wtedy? Najwyraźniej zrezygnuje z jedzenia drobiu, i przeżuci się np na ryby Jeśli oczywiście dostawcy nie wymyślą kontrowersyjnej reklamy
Morał dla ni... rozwiń
Avatar
diidii / 20 stycznia 2010 o 17:22
0
reklama jest wieśniacka a ja na pewno od tej pory będę kupować kury z innych miejsc.
choćby z tego względu warto przemyśleć czy takie teksty mogą się realnie przekładać na sprzedaż

natomiast ciekawi mnie ile kosztował ten pożal sie boże artykuł, bo nie wmówicie mi że jakiś dziennikarz zauważył plakacik i postanowil napisać o tym w gazecie
reklama jest wieśniacka a ja na pewno od tej pory będę kupować kury z innych miejsc.
choćby z tego względu warto przemyśleć czy takie teksty mogą się realnie przekładać na sprzedaż

natomiast ciekawi mnie ile kosztował ten pożal sie boże artykuł, bo nie wmówicie mi że jakiś dziennikarz zauważył plakacik i postanowil napisać o tym w gazecie rozwiń
Avatar
specjalista d.s. marketing / 20 stycznia 2010 o 15:47
0
ŚWD napisał:
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów


Nie jest to głównie hurtowania, firma należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny, ale też zajmuje się robiorem drobiu, co widać w nazwie Zakład rozbioru Drobiu. Reklama bardzo profesjonalnie wykonana. Świadczy chociażby fakt, że została zauważona i jest na forum publicznym. A oto chodzi. Ktokolwiek w przyszłości będzie chciał otworzyć swój sklep, bar, restaurację czy kebaba przypomni sobie, że może zapoznać i skorzystać z oferty tej firmy. Została zauwarzona przez szersze grono, w który znajdą się osoby zainteresowane produktami tej firmy.
wiadczy chociażby fakt, że została zauważona i jest na forum publicznym. A oto chodzi. Ktokolwiek w przyszłości będzie chciał otworzyć swój sklep, bar, restaurację czy kebaba przypomni sobie, że może zapoznać i skorzystać z oferty tej firmy. Została zauwarzona przez szersze grono, w który znajdą się osoby zainteresowane produktami tej firmy. rozwiń
Avatar
ŚWD / 20 stycznia 2010 o 12:01
0
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów rozwiń
Avatar
jon / 20 stycznia 2010 o 11:44
0
czytelnik napisał:
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać!
P. S. Uważam, że wielu łącznie z gburmistrzem Świdnika po prostu nie posiada elementarnego poczucia humoru, sądząc, że ... kurczaki umieją czytać.


no niektórym to naprawdę dużo nie potrzeba, żeby się uśmiać !


no niektórym to naprawdę dużo nie potrzeba, żeby się uśmiać ! rozwiń
Avatar
czytelnik / 20 stycznia 2010 o 09:24
0
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać!
P. S. Uważam, że wielu łącznie z gburmistrzem Świdnika po prostu nie posiada elementarnego poczucia humoru, sądząc, że ... kurczaki umieją czytać.
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać&#... rozwiń
Avatar
Gość / 20 stycznia 2010 o 08:44
0
kuzyn prof. Miodka napisał:
ZAUFAŁO ONO, ALE ZAUFAŁY ONE - KURCZAKI. NIE DOŚĆ, ŻE BEZNADZIEJNA REKLAMA, TO JESZCZE Z BŁĘDEM.

to nie jest błąd
Avatar
s / 20 stycznia 2010 o 08:38
0
Sami fachowcy.. Przecież ta reklama nikogo nie obraża, ani nie robi nikomu krzywdy.
Jakby było coś innego to by wszyscy mówili, że jest nudna (i wtedy nikt by na nią uwagi nie zwrócił), a tak jest coś żartobliwego. Oczywiście wszystkim gburom bez poczucia humoru się nie podoba, na szczęście nic Wam do tego jak się firmy reklamują.
Reklama jest zapamiętywalna i skuteczna, więc jest dobra.
Avatar
kuzyn prof. Miodka / 20 stycznia 2010 o 08:34
0
ZAUFAŁO ONO, ALE ZAUFAŁY ONE - KURCZAKI. NIE DOŚĆ, ŻE BEZNADZIEJNA REKLAMA, TO JESZCZE Z BŁĘDEM.
Avatar
jon / 20 stycznia 2010 o 08:33
0
temat nie jest wydumany, reklama nas otacza wszędzie, wpycha się do domów. w większości przypadków o głupiej zawartości i treści.
niektórym się to jednak podoba
Avatar
jut / 21 stycznia 2010 o 17:34
0
Mi reklama się bardzo podoba, jak wszyscy zauważyli przyciąga wzrok. Zastanówcie się czy treść reklamy ma wpływ na smak kurczaka? Z pewnością nie, dlatego to śmieszne, że niektórzy chcą teraz rezygnować z usług Świd-hurtu. Jeśli ktoś jadł do tej pory kurczaki z tej firmy, a teraz przyjdzie do konkurencji, to za pewien czas może przeczytać tam inne hasło, które mu się nie spodoba, i co wtedy? Najwyraźniej zrezygnuje z jedzenia drobiu, i przeżuci się np na ryby Jeśli oczywiście dostawcy nie wymyślą kontrowersyjnej reklamy
Morał dla niektórych: nie jedzcie nic, czego reklama Wam się nie podoba! he he
Mi reklama się bardzo podoba, jak wszyscy zauważyli przyciąga wzrok. Zastanówcie się czy treść reklamy ma wpływ na smak kurczaka? Z pewnością nie, dlatego to śmieszne, że niektórzy chcą teraz rezygnować z usług Świd-hurtu. Jeśli ktoś jadł do tej pory kurczaki z tej firmy, a teraz przyjdzie do konkurencji, to za pewien czas może przeczytać tam inne hasło, które mu się nie spodoba, i co wtedy? Najwyraźniej zrezygnuje z jedzenia drobiu, i przeżuci się np na ryby Jeśli oczywiście dostawcy nie wymyślą kontrowersyjnej reklamy
Morał dla ni... rozwiń
Avatar
diidii / 20 stycznia 2010 o 17:22
0
reklama jest wieśniacka a ja na pewno od tej pory będę kupować kury z innych miejsc.
choćby z tego względu warto przemyśleć czy takie teksty mogą się realnie przekładać na sprzedaż

natomiast ciekawi mnie ile kosztował ten pożal sie boże artykuł, bo nie wmówicie mi że jakiś dziennikarz zauważył plakacik i postanowil napisać o tym w gazecie
reklama jest wieśniacka a ja na pewno od tej pory będę kupować kury z innych miejsc.
choćby z tego względu warto przemyśleć czy takie teksty mogą się realnie przekładać na sprzedaż

natomiast ciekawi mnie ile kosztował ten pożal sie boże artykuł, bo nie wmówicie mi że jakiś dziennikarz zauważył plakacik i postanowil napisać o tym w gazecie rozwiń
Avatar
specjalista d.s. marketing / 20 stycznia 2010 o 15:47
0
ŚWD napisał:
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów


Nie jest to głównie hurtowania, firma należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny, ale też zajmuje się robiorem drobiu, co widać w nazwie Zakład rozbioru Drobiu. Reklama bardzo profesjonalnie wykonana. Świadczy chociażby fakt, że została zauważona i jest na forum publicznym. A oto chodzi. Ktokolwiek w przyszłości będzie chciał otworzyć swój sklep, bar, restaurację czy kebaba przypomni sobie, że może zapoznać i skorzystać z oferty tej firmy. Została zauwarzona przez szersze grono, w który znajdą się osoby zainteresowane produktami tej firmy.
wiadczy chociażby fakt, że została zauważona i jest na forum publicznym. A oto chodzi. Ktokolwiek w przyszłości będzie chciał otworzyć swój sklep, bar, restaurację czy kebaba przypomni sobie, że może zapoznać i skorzystać z oferty tej firmy. Została zauwarzona przez szersze grono, w który znajdą się osoby zainteresowane produktami tej firmy. rozwiń
Avatar
ŚWD / 20 stycznia 2010 o 12:01
0
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów
Panie Pawle muszę stwierdzić u Pana kompletny brak profesjonalizmu dziennikasrskiego, bo z przykrością stwierdzę fakt, że to nie jest żadna ubojnia, lecz jak sama nazwa mówi HURTOWNIA (a dokładniaj Hurtownia należy do Grupy Handlowej Staropolskie Wędliny), więc bardzo prosze o sprostowanie tego tematu. Przyznam że reklama jest debeściacka, a dzięki temu artykułowi Dziennik wschodni zrobił tej hurtowni jeszcze większą reklame . Pozdrawiam i życze Panu więcej porywających tematów rozwiń
Avatar
jon / 20 stycznia 2010 o 11:44
0
czytelnik napisał:
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać!
P. S. Uważam, że wielu łącznie z gburmistrzem Świdnika po prostu nie posiada elementarnego poczucia humoru, sądząc, że ... kurczaki umieją czytać.


no niektórym to naprawdę dużo nie potrzeba, żeby się uśmiać !


no niektórym to naprawdę dużo nie potrzeba, żeby się uśmiać ! rozwiń
Avatar
czytelnik / 20 stycznia 2010 o 09:24
0
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać!
P. S. Uważam, że wielu łącznie z gburmistrzem Świdnika po prostu nie posiada elementarnego poczucia humoru, sądząc, że ... kurczaki umieją czytać.
Jestem mieszkańcem Włodawy i w sierpniu ub. roku korzystając z usługi firmy Świdhurt po raz pierwszy spotkałem się z tą reklamą, umieszczoną na samochodzie chłodni. Jest fantastyczna i uśmiałem się z niej niesamowicie. Ponad to życzę każdemu i sobie takiej wspaniałej obsługi i uprzejmości, jaka spotkała mnie od pracownika tej firmy p. Andrzeja, którego serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz DZIEKUJĘ. Pozdrawiam i gratuluję takiej reklamy szefowi firmy i życzę wszystkim jej pracownikom samych sukcesów w życiu osobistym i zawodowym. Tak trzymać&#... rozwiń
Avatar
Gość / 20 stycznia 2010 o 08:44
0
kuzyn prof. Miodka napisał:
ZAUFAŁO ONO, ALE ZAUFAŁY ONE - KURCZAKI. NIE DOŚĆ, ŻE BEZNADZIEJNA REKLAMA, TO JESZCZE Z BŁĘDEM.

to nie jest błąd
Avatar
s / 20 stycznia 2010 o 08:38
0
Sami fachowcy.. Przecież ta reklama nikogo nie obraża, ani nie robi nikomu krzywdy.
Jakby było coś innego to by wszyscy mówili, że jest nudna (i wtedy nikt by na nią uwagi nie zwrócił), a tak jest coś żartobliwego. Oczywiście wszystkim gburom bez poczucia humoru się nie podoba, na szczęście nic Wam do tego jak się firmy reklamują.
Reklama jest zapamiętywalna i skuteczna, więc jest dobra.
Avatar
kuzyn prof. Miodka / 20 stycznia 2010 o 08:34
0
ZAUFAŁO ONO, ALE ZAUFAŁY ONE - KURCZAKI. NIE DOŚĆ, ŻE BEZNADZIEJNA REKLAMA, TO JESZCZE Z BŁĘDEM.
Avatar
jon / 20 stycznia 2010 o 08:33
0
temat nie jest wydumany, reklama nas otacza wszędzie, wpycha się do domów. w większości przypadków o głupiej zawartości i treści.
niektórym się to jednak podoba
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Spółka komunalna zapłaci 1,6 mln zł kary? Nikt się nie zorientował, że zmieniły się przepisy

Spółka komunalna zapłaci 1,6 mln zł kary? Nikt się nie zorientował, że zmieniły się przepisy 0 5

Prezes Kraśnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji obawia się, że spółka którą kieruje będzie musiała zapłacić wysoką karę: ponad 1,6 miliona złotych. Wszystko przez to, że KPWiK w 2018 r. nie wykonywał badań ścieków w akredytowanym laboratorium.

Wypadek w Piaskach na S12. Zderzyły się dwa samochody osobowe

Wypadek w Piaskach na S12. Zderzyły się dwa samochody osobowe 0 0

Dwa samochody osobowe zderzyły się w Piaskach na drodze ekspresowej S12.

Koncert Kasi Kowalskiej w Lublinie
31 stycznia 2020, 19:00

Koncert Kasi Kowalskiej w Lublinie 0 0

W piątek, 31 stycznia o godz. 19 w Centrum Spotkania Kultur wystąpi Kasia Kowalska. Artystka zaśpiewa w ramach trasy na 25-lecie działalności.

Stoczek Łukowski: Zderzenie samochodu z rowerem, jedna osoba ranna

Stoczek Łukowski: Zderzenie samochodu z rowerem, jedna osoba ranna 0 0

Wypadek na ul. Partyzantów w Stoczku Łukowskim na drodze krajowej nr 76.

Bug Hanna już trenuje

Bug Hanna już trenuje 0 0

Trener Andrzej Łągwa na pierwszym treningu w nowym roku miał 13 zawodników

Znany lubelski sportowiec aresztowany. Groził nożem dziecku i porąbał siekierą drzwi dziewczyny

Znany lubelski sportowiec aresztowany. Groził nożem dziecku i porąbał siekierą drzwi dziewczyny 16 12

Łukasz M. – sportowiec z Lublina odpowie za brutalną napaść. Groził nożem 14-letniemu chłopcu i porąbał siekierą drzwi w mieszkaniu swojej dziewczyny – ustalili śledczy.

"Zawsze przyjazny, pomocny i otwarty". Pogrzeb radnego z gminy Terespol

"Zawsze przyjazny, pomocny i otwarty". Pogrzeb radnego z gminy Terespol 0 4

We wtorek 21 stycznia odbędzie się pogrzeb Tomasza Sylwesiuka, radnego z gminy Terespol. Jego ciało wyłowiono z Krzny po kilku dniach poszukiwań.

Motor Lublin ma nowego bramkarza

Motor Lublin ma nowego bramkarza 0 8

Żółto-biało-niebiescy potwierdzili kolejny transfer, o którym mówiło się już od dłuższego czasu. W poniedziałek oficjalnie nowym zawodnikiem klubu z Lublina został Krystian Kalinowski.

Prokuratura ujawnia zarzuty dla Piotra Kowalczyka. A on wyjechał z Polski

Prokuratura ujawnia zarzuty dla Piotra Kowalczyka. A on wyjechał z Polski 13 135

Zarzuty powoływania się na wpływy usłyszał Piotr Kowalczyk i trzej zatrzymani wraz z nim mężczyźni. Informację CBA prokuratura potwierdziła, choć wciąż nie ujawnia treści zarzutów. Tymczasem były szef Rady Miasta obecnie przebywa za granicą. Zgody na wyjazd udzielili mu śledczy

Koncert Ero w Domu Kultury
31 stycznia 2020, 20:00

Koncert Ero w Domu Kultury 0 0

Już 31 stycznia o godz. 20 w klubie Dom Kultury (Krakowskie Przedmieście 19) wystąpi raper Ero z promocją długo wyczekiwanego krążka "Elwis Picasso".

Lublin: Chcą wycinki drzew na górkach czechowskich. W czwartek ostatnia wizja lokalna

Lublin: Chcą wycinki drzew na górkach czechowskich. W czwartek ostatnia wizja lokalna 138 60

Na czwartek zaplanowana jest ostatnia wizja lokalna przy drzewach, które zamierza usunąć z górek czechowskich spółka TBV Investment. Firma złożyła do Urzędu Miasta trzy wnioski o zgodę na usunięcie 220 drzew i niemal 500 mkw. krzewów.

Lublin: Miał 4 promile alkoholu i chciał jechać dalej. Powstrzymał go świadek

Lublin: Miał 4 promile alkoholu i chciał jechać dalej. Powstrzymał go świadek 0 3

Kierowca seicento miał jechać całą szerokością jezdni. Kiedy w końcu się zatrzymał, okazało się, że z trudem utrzymuje się za kierownicą pojazdu. Mimo to chciał jechać dalej. Wtedy interweniował świadek, który zabrał mu kluczyki.

"Przelot samolotów wojskowych i cywilnych" nad Puławami. Pogrzeb zasłużonego pracownika PAŻP

"Przelot samolotów wojskowych i cywilnych" nad Puławami. Pogrzeb zasłużonego pracownika PAŻP 15 2

W najbliższy czwartek puławianie mogą spodziewać się niskiego przelotu samolotu Beechcraft Air 350, zwanego "Papugą". Jak informuje Urząd Miasta, maszyna ma przelecieć nad cmentarzem przy ul. Piaskowej w ramach uroczystości pogrzebowych zasłużonego pracownika PAŻP.

W Białej Podlaskiej rozegrany został Międzynarodowy Turniej 50-lecia tamtejszego AZS AWF

W Białej Podlaskiej rozegrany został Międzynarodowy Turniej 50-lecia tamtejszego AZS AWF 0 0

Na drugim stopniu podium rywalizację zakończyły Azoty Puławy, a na trzecim jubilat AZS AWF

Paweł Markiewicz (AZS Lublin): Sport akademicki cały czas zyskuje

Paweł Markiewicz (AZS Lublin): Sport akademicki cały czas zyskuje 0 2

ROZMOWA z Pawłem Markiewiczem, wiceprezesem Organizacji Środowiskowej Akademickiego Związku Sportowego Województwa Lubelskiego

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.