Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

16 września 2011 r.
19:06
Edytuj ten wpis

Poniatowa: Sprzedali dług Domu Samotnej Matki firmie windykacyjnej

0 30 A A
Gmina, która nie ma pieniędzy na remont nieruchomości przekazała budynek PGK. Co z nim się stanie bę
Gmina, która nie ma pieniędzy na remont nieruchomości przekazała budynek PGK. Co z nim się stanie bę

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Poniatowej sprzedało dług za ogrzewanie Domu Samotnej Matki firmie windykacyjnej. Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta w Lublinie, które prowadzi placówkę dowiedziało się o tym po dwóch miesiącach.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W Domu Samotnej Matki mieszka 27 osób. To matki z dziećmi oraz starsze samotne kobiety. Placówka działa na mocy umowy między gminą a towarzystwem, która obowiązuje do 2014 r. A dług, to 28 tys. zł.

Małgorzata Jocek, prezes Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta w Lublinie prosiła o rozłożenie długu na raty.

– Byłam u prezesa Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Poniatowej. Powiedział, że nie mamy, o czym rozmawiać. Mam to nawet na piśmie – zaznacza Jocek. – Sprzedał dług, bo chciał po prostu na nas zarobić – dodaje.

Piotr Kowalski, prezes PGK zaprzecza. – To ewidentne kłamstwo. Sprzedałem dług firmie windykacyjnej, bo nikt z towarzystwa nie podjął żadnych rozmów o spłacie ratalnej – zapewnia Kowalski. – Ile jeszcze miałem czekać na pieniądze?

Małgorzata Jocek przyznaje, że wpłaty nie były regularne.

– Płacimy wtedy, kiedy mamy. Raz kilkaset złotych, innym razem kilka tysięcy. W tym roku było kilka wpłat, ale większą sumę wpłaciliśmy dopiero w sierpniu. Wtedy wpływają pieniądze z "jednego procenta”, który przekazują ludzie rozliczając PIT–y – tłumaczy Jocek.

– Nie mieliśmy pojęcia, że dług został sprzedany i wpłacaliśmy pieniądze na konto PGK. A we wrześniu przyszło pismo od firmy windykacyjnej, która od lipca naliczała nam odsetki.

Do spłaty zostało jeszcze ok. 5 tys. zł plus odsetki, ok. 800 zł. – A przecież te pieniądze na odsetki można było przeznaczyć na jedzenie dla podopiecznych – dodaje Jocek.

– Jak tak można postępować? Najbardziej ucierpią na tym dzieci. Czujemy się tu bezpiecznie jak w prawdziwym domu – podkreśla pani Anna, która mieszka w ośrodku od 4 lat.

– Gdyby nie ten dom wylądowałabym na ulicy. Mam małe dziecko, a na razie nie mam szans na inne lokum, muszę tu zostać. Jeśli zamkną dom nie wiem co zrobię – dodaje Agnieszka Czerniak, która mieszka w placówce od roku.

Lilla Stefanek, burmistrz Poniatowej nie widzi w sprawie nic złego. Przyznaje, że sama namawiała prezesa PGK, żeby egzekwował jak największe należności.

– Nie ma znaczenia, jaka to jednostka, dłużnikom nie można pobłażać – podkreśla Stefanek.

Komentarze 30

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
gosc / 5 października 2011 o 22:02
0
[quote name='gość obiektywny' timestamp='1317842314' post='544491']
Odezwał się nauczyciel,któremu jeszcze mało. Tak- budować orliki trzeba dla dzieci a nie dla nauczycieli ,a nauczyciele jak pępki świata tylko im dawać i dawać.
Ciągle dostajecie podwyżki a w innych zakładach ich nie ma.Jak ci mało to idż do Biedronki na kasę lub tesco do Opola i nie wkurzaj narodu, który pracuje nie 18 jak ty tylko 40 godzin tygodniowo za 1/3 twojej pensji.
[/quote]
Popieram.Nauczyciele sa najlepiej oplacana grupa w Polsce a najmniej pracuja. To juz bezczelnosc utyskiwac, ze nie ma nagrod i 13-tek. Zmien zawod a dowiesz sie ile sie zarabia. Panstwo scedowalo na samorzdy koszty utrzymywania szkol a skad one maja brac.Zastanow sie zanim cos napiszesz.Dojdzie do tego, ze polowa szkol bedzie zamknieta bo coraz mniej dzieci i oczywiscie nauczycieli tez nie bedzie tylu potrzeba.Miejmy nadzieje, ze bedziesz w tej zwolnionej grupie, zobaczymy co bedziesz mowila.
[quote name='gość obiektywny' timestamp='1317842314' post='544491']
Odezwał się nauczyciel,któremu jeszcze mało. Tak- budować orliki trzeba dla dzieci a nie dla nauczycieli ,a nauczyciele jak pępki świata tylko im dawać i dawać.
Ciągle dostajecie podwyżki a w innych zakładach ich nie ma.Jak ci mało to idż do Biedronki na kasę lub tesco do Opola i nie wkurzaj narodu, który pracuje nie 18 jak ty tylko 40 godzin tygodniowo za 1/3 twojej pensji.
[/quote]
Popieram.Nauczyciele sa najlepiej oplacan... rozwiń
Avatar
gość obiektywny / 5 października 2011 o 21:18
0
[quote name='belfer' timestamp='1317799351' post='544175']
Budujmy orliki a na nagrody z okazji Dnia Nauczyciela i na XIII pensje podobno nie ma w budżecie pieniędzy! PROTESTUJĘ! Dlaczego kosztem naszych rodzin robi się kampanię wyborczą?
[/quote]

Odezwał się nauczyciel,któremu jeszcze mało. Tak- budować orliki trzeba dla dzieci a nie dla nauczycieli ,a nauczyciele jak pępki świata tylko im dawać i dawać.
Ciągle dostajecie podwyżki a w innych zakładach ich nie ma.Jak ci mało to idż do Biedronki na kasę lub tesco do Opola i nie wkurzaj narodu, który pracuje nie 18 jak ty tylko 40 godzin tygodniowo za 1/3 twojej pensji.
[quote name='belfer' timestamp='1317799351' post='544175']
Budujmy orliki a na nagrody z okazji Dnia Nauczyciela i na XIII pensje podobno nie ma w budżecie pieniędzy! PROTESTUJĘ! Dlaczego kosztem naszych rodzin robi się kampanię wyborczą?
[/quote]

Odezwał się nauczyciel,któremu jeszcze mało. Tak- budować orliki trzeba dla dzieci a nie dla nauczycieli ,a nauczyciele jak pępki świata tylko im dawać i dawać.
Ciągle dostajecie podwyżki a w innych zakładach ich nie ma.Jak ci mało to... rozwiń
Avatar
belfer / 5 października 2011 o 09:22
0
[quote name='smerf' timestamp='1317205216' post='541271']
Masz słuszną rację przecież Pani Burmistrz tak wiele zrobiła dla naszego miasta i ludzi , że zasłużyła na wielką podwyżkę i dziś już nie musi ludzi rozumieć - nie wie co to pusta lodówka i brak domu .
Syty głodnego nie zrozumie .
"A oprócz tego czy nie trzeba być jeszcze człowiekiem" ??
Dobudujmy jeszcze z 5 orlików - i będziemy ich zza ogrodzenia oglądać bo na utrzymanie już nie będzie .
[/quote]
Budujmy orliki a na nagrody z okazji Dnia Nauczyciela i na XIII pensje podobno nie ma w budżecie pieniędzy! PROTESTUJĘ! Dlaczego kosztem naszych rodzin robi się kampanię wyborczą?
[quote name='smerf' timestamp='1317205216' post='541271']
Masz słuszną rację przecież Pani Burmistrz tak wiele zrobiła dla naszego miasta i ludzi , że zasłużyła na wielką podwyżkę i dziś już nie musi ludzi rozumieć - nie wie co to pusta lodówka i brak domu .
Syty głodnego nie zrozumie .
"A oprócz tego czy nie trzeba być jeszcze człowiekiem" ??
Dobudujmy jeszcze z 5 orlików - i będziemy ich zza ogrodzenia oglądać bo na utrzymanie już nie będzie .
[/quote]
Budujmy orliki a ... rozwiń
Avatar
GOSC / 1 października 2011 o 08:04
0
[quote name='gosc' timestamp='1317412970' post='542370']
Tak jak za komuny tylko dawac i dawac a brac sie za robote nieroby. Niby skad ma brac te mieszkania i te prace.Uwazam ja za bardzo madrego i dobrego gospodarza miasta. Te kobiety zyja przez tyle lat na cudzym garnuszku a nie mysla zeby sie jakos w zyciu urzadzic.To po prostu lenistwo.
[/quote]
SLAWCIU, JUZ WROCILES Z DALEKICH WOJAZY I ZACZYNASZ ZNOWU WSZYSTKICH POUCZAC I LAJAC? WZIOLBYS SIE ZA LECZENIE ODWYKOWE!
Avatar
gosc / 30 września 2011 o 22:02
0
[quote name='luiza' timestamp='1316331612' post='534789']
Nie nie powinna dawać ... natomiast powinna W RAMACH SWOICH OBOWIĄZKÓW przydzielić im mieszkanie socjalne , dzieciom przedszkola , matce pomóc znaleźć pracę !!! Tak to być powinno !!!
Ciekawe ilu matkom z tego środowiska w ten właśnie sposób pomogła ????
[/quote]
Tak jak za komuny tylko dawac i dawac a brac sie za robote nieroby. Niby skad ma brac te mieszkania i te prace.Uwazam ja za bardzo madrego i dobrego gospodarza miasta. Te kobiety zyja przez tyle lat na cudzym garnuszku a nie mysla zeby sie jakos w zyciu urzadzic.To po prostu lenistwo.
[quote name='luiza' timestamp='1316331612' post='534789']
Nie nie powinna dawać ... natomiast powinna W RAMACH SWOICH OBOWIĄZKÓW przydzielić im mieszkanie socjalne , dzieciom przedszkola , matce pomóc znaleźć pracę !!! Tak to być powinno !!!
Ciekawe ilu matkom z tego środowiska w ten właśnie sposób pomogła ????
[/quote]
Tak jak za komuny tylko dawac i dawac a brac sie za robote nieroby. Niby skad ma brac te mieszkania i te prace.Uwazam ja za bardzo madrego i dobrego g... rozwiń
Avatar
Gość / 30 września 2011 o 15:14
0
Podobno ten Dom Samotnej Matki ma zostac przeniesiony do gminy a powiecie lubartowskim, już nawet wójt o tym fakcie informował Rade Gminy
Avatar
gość / 30 września 2011 o 14:52
0
[quote name='luiza' timestamp='1316331612' post='534789']
Nie nie powinna dawać ... natomiast powinna W RAMACH SWOICH OBOWIĄZKÓW przydzielić im mieszkanie socjalne , dzieciom przedszkola , matce pomóc znaleźć pracę !!! Tak to być powinno !!!
Ciekawe ilu matkom z tego środowiska w ten właśnie sposób pomogła ????
[/quote]

Przepraszam ale dlaczego ma im szukać pracy .Przecież te osoby nawet nie mają meldunku w Poniatowej, te kobiety nawet nie są z rejonu gminy Poniatowa , to o co chodzi w tym temacie .
[quote name='luiza' timestamp='1316331612' post='534789']
Nie nie powinna dawać ... natomiast powinna W RAMACH SWOICH OBOWIĄZKÓW przydzielić im mieszkanie socjalne , dzieciom przedszkola , matce pomóc znaleźć pracę !!! Tak to być powinno !!!
Ciekawe ilu matkom z tego środowiska w ten właśnie sposób pomogła ????
[/quote]

Przepraszam ale dlaczego ma im szukać pracy .Przecież te osoby nawet nie mają meldunku w Poniatowej, te kobiety nawet nie są z rejonu gminy Pon... rozwiń
Avatar
mieszkanaka Poniatowej / 30 września 2011 o 14:47
0
[quote name='karolina' timestamp='1316239366' post='534420']
Panie mieszkające w Domu Samotnej Matki mogłyby wreszcie zacząć pracować, bo do tej pory jakoś im się
nie chce.
[/quote]

Ja jestem przeciwna temu domowi samotnej matki w Poniatowej. Nasze dzieci nie mają miejsca w żłobku i przedszkolach bo brak miejsc.Do władz Poniatowej apeluję o przywrócenie w tym budynku żłobka lub przedszkola, tak aby matki mogły wrócić do pracy , bo nie stać nas na prywatne lub drogie nianie.
Avatar
gość / 30 września 2011 o 12:05
0
[quote name='Gość' timestamp='1317370811' post='541965']
Nie jest tak żle z budżetem gminy - wystarczy na utrzymanie pływalni, orlików, Klubu Stal itp. Macie doskonałą Panią Burmistrz, ma lekarstwo na wszystko! Pozazdrościć takiego gospodarza!
[/quote]ALE KTOŚ TU KADZI !
Avatar
Gość / 30 września 2011 o 10:20
0
[quote name='smerf' timestamp='1317205216' post='541271']
Masz słuszną rację przecież Pani Burmistrz tak wiele zrobiła dla naszego miasta i ludzi , że zasłużyła na wielką podwyżkę i dziś już nie musi ludzi rozumieć - nie wie co to pusta lodówka i brak domu .
Syty głodnego nie zrozumie .
"A oprócz tego czy nie trzeba być jeszcze człowiekiem" ??
Dobudujmy jeszcze z 5 orlików - i będziemy ich zza ogrodzenia oglądać bo na utrzymanie już nie będzie .
[/quote]
Nie jest tak żle z budżetem gminy - wystarczy na utrzymanie pływalni, orlików, Klubu Stal itp. Macie doskonałą Panią Burmistrz, ma lekarstwo na wszystko! Pozazdrościć takiego gospodarza!
[quote name='smerf' timestamp='1317205216' post='541271']
Masz słuszną rację przecież Pani Burmistrz tak wiele zrobiła dla naszego miasta i ludzi , że zasłużyła na wielką podwyżkę i dziś już nie musi ludzi rozumieć - nie wie co to pusta lodówka i brak domu .
Syty głodnego nie zrozumie .
"A oprócz tego czy nie trzeba być jeszcze człowiekiem" ??
Dobudujmy jeszcze z 5 orlików - i będziemy ich zza ogrodzenia oglądać bo na utrzymanie już nie będzie .
[/quote]
Nie jest tak żle ... rozwiń
Avatar
gosc / 5 października 2011 o 22:02
0
[quote name='gość obiektywny' timestamp='1317842314' post='544491']
Odezwał się nauczyciel,któremu jeszcze mało. Tak- budować orliki trzeba dla dzieci a nie dla nauczycieli ,a nauczyciele jak pępki świata tylko im dawać i dawać.
Ciągle dostajecie podwyżki a w innych zakładach ich nie ma.Jak ci mało to idż do Biedronki na kasę lub tesco do Opola i nie wkurzaj narodu, który pracuje nie 18 jak ty tylko 40 godzin tygodniowo za 1/3 twojej pensji.
[/quote]
Popieram.Nauczyciele sa najlepiej oplacana grupa w Polsce a najmniej pracuja. To juz bezczelnosc utyskiwac, ze nie ma nagrod i 13-tek. Zmien zawod a dowiesz sie ile sie zarabia. Panstwo scedowalo na samorzdy koszty utrzymywania szkol a skad one maja brac.Zastanow sie zanim cos napiszesz.Dojdzie do tego, ze polowa szkol bedzie zamknieta bo coraz mniej dzieci i oczywiscie nauczycieli tez nie bedzie tylu potrzeba.Miejmy nadzieje, ze bedziesz w tej zwolnionej grupie, zobaczymy co bedziesz mowila.
[quote name='gość obiektywny' timestamp='1317842314' post='544491']
Odezwał się nauczyciel,któremu jeszcze mało. Tak- budować orliki trzeba dla dzieci a nie dla nauczycieli ,a nauczyciele jak pępki świata tylko im dawać i dawać.
Ciągle dostajecie podwyżki a w innych zakładach ich nie ma.Jak ci mało to idż do Biedronki na kasę lub tesco do Opola i nie wkurzaj narodu, który pracuje nie 18 jak ty tylko 40 godzin tygodniowo za 1/3 twojej pensji.
[/quote]
Popieram.Nauczyciele sa najlepiej oplacan... rozwiń
Avatar
gość obiektywny / 5 października 2011 o 21:18
0
[quote name='belfer' timestamp='1317799351' post='544175']
Budujmy orliki a na nagrody z okazji Dnia Nauczyciela i na XIII pensje podobno nie ma w budżecie pieniędzy! PROTESTUJĘ! Dlaczego kosztem naszych rodzin robi się kampanię wyborczą?
[/quote]

Odezwał się nauczyciel,któremu jeszcze mało. Tak- budować orliki trzeba dla dzieci a nie dla nauczycieli ,a nauczyciele jak pępki świata tylko im dawać i dawać.
Ciągle dostajecie podwyżki a w innych zakładach ich nie ma.Jak ci mało to idż do Biedronki na kasę lub tesco do Opola i nie wkurzaj narodu, który pracuje nie 18 jak ty tylko 40 godzin tygodniowo za 1/3 twojej pensji.
[quote name='belfer' timestamp='1317799351' post='544175']
Budujmy orliki a na nagrody z okazji Dnia Nauczyciela i na XIII pensje podobno nie ma w budżecie pieniędzy! PROTESTUJĘ! Dlaczego kosztem naszych rodzin robi się kampanię wyborczą?
[/quote]

Odezwał się nauczyciel,któremu jeszcze mało. Tak- budować orliki trzeba dla dzieci a nie dla nauczycieli ,a nauczyciele jak pępki świata tylko im dawać i dawać.
Ciągle dostajecie podwyżki a w innych zakładach ich nie ma.Jak ci mało to... rozwiń
Avatar
belfer / 5 października 2011 o 09:22
0
[quote name='smerf' timestamp='1317205216' post='541271']
Masz słuszną rację przecież Pani Burmistrz tak wiele zrobiła dla naszego miasta i ludzi , że zasłużyła na wielką podwyżkę i dziś już nie musi ludzi rozumieć - nie wie co to pusta lodówka i brak domu .
Syty głodnego nie zrozumie .
"A oprócz tego czy nie trzeba być jeszcze człowiekiem" ??
Dobudujmy jeszcze z 5 orlików - i będziemy ich zza ogrodzenia oglądać bo na utrzymanie już nie będzie .
[/quote]
Budujmy orliki a na nagrody z okazji Dnia Nauczyciela i na XIII pensje podobno nie ma w budżecie pieniędzy! PROTESTUJĘ! Dlaczego kosztem naszych rodzin robi się kampanię wyborczą?
[quote name='smerf' timestamp='1317205216' post='541271']
Masz słuszną rację przecież Pani Burmistrz tak wiele zrobiła dla naszego miasta i ludzi , że zasłużyła na wielką podwyżkę i dziś już nie musi ludzi rozumieć - nie wie co to pusta lodówka i brak domu .
Syty głodnego nie zrozumie .
"A oprócz tego czy nie trzeba być jeszcze człowiekiem" ??
Dobudujmy jeszcze z 5 orlików - i będziemy ich zza ogrodzenia oglądać bo na utrzymanie już nie będzie .
[/quote]
Budujmy orliki a ... rozwiń
Avatar
GOSC / 1 października 2011 o 08:04
0
[quote name='gosc' timestamp='1317412970' post='542370']
Tak jak za komuny tylko dawac i dawac a brac sie za robote nieroby. Niby skad ma brac te mieszkania i te prace.Uwazam ja za bardzo madrego i dobrego gospodarza miasta. Te kobiety zyja przez tyle lat na cudzym garnuszku a nie mysla zeby sie jakos w zyciu urzadzic.To po prostu lenistwo.
[/quote]
SLAWCIU, JUZ WROCILES Z DALEKICH WOJAZY I ZACZYNASZ ZNOWU WSZYSTKICH POUCZAC I LAJAC? WZIOLBYS SIE ZA LECZENIE ODWYKOWE!
Avatar
gosc / 30 września 2011 o 22:02
0
[quote name='luiza' timestamp='1316331612' post='534789']
Nie nie powinna dawać ... natomiast powinna W RAMACH SWOICH OBOWIĄZKÓW przydzielić im mieszkanie socjalne , dzieciom przedszkola , matce pomóc znaleźć pracę !!! Tak to być powinno !!!
Ciekawe ilu matkom z tego środowiska w ten właśnie sposób pomogła ????
[/quote]
Tak jak za komuny tylko dawac i dawac a brac sie za robote nieroby. Niby skad ma brac te mieszkania i te prace.Uwazam ja za bardzo madrego i dobrego gospodarza miasta. Te kobiety zyja przez tyle lat na cudzym garnuszku a nie mysla zeby sie jakos w zyciu urzadzic.To po prostu lenistwo.
[quote name='luiza' timestamp='1316331612' post='534789']
Nie nie powinna dawać ... natomiast powinna W RAMACH SWOICH OBOWIĄZKÓW przydzielić im mieszkanie socjalne , dzieciom przedszkola , matce pomóc znaleźć pracę !!! Tak to być powinno !!!
Ciekawe ilu matkom z tego środowiska w ten właśnie sposób pomogła ????
[/quote]
Tak jak za komuny tylko dawac i dawac a brac sie za robote nieroby. Niby skad ma brac te mieszkania i te prace.Uwazam ja za bardzo madrego i dobrego g... rozwiń
Avatar
Gość / 30 września 2011 o 15:14
0
Podobno ten Dom Samotnej Matki ma zostac przeniesiony do gminy a powiecie lubartowskim, już nawet wójt o tym fakcie informował Rade Gminy
Avatar
gość / 30 września 2011 o 14:52
0
[quote name='luiza' timestamp='1316331612' post='534789']
Nie nie powinna dawać ... natomiast powinna W RAMACH SWOICH OBOWIĄZKÓW przydzielić im mieszkanie socjalne , dzieciom przedszkola , matce pomóc znaleźć pracę !!! Tak to być powinno !!!
Ciekawe ilu matkom z tego środowiska w ten właśnie sposób pomogła ????
[/quote]

Przepraszam ale dlaczego ma im szukać pracy .Przecież te osoby nawet nie mają meldunku w Poniatowej, te kobiety nawet nie są z rejonu gminy Poniatowa , to o co chodzi w tym temacie .
[quote name='luiza' timestamp='1316331612' post='534789']
Nie nie powinna dawać ... natomiast powinna W RAMACH SWOICH OBOWIĄZKÓW przydzielić im mieszkanie socjalne , dzieciom przedszkola , matce pomóc znaleźć pracę !!! Tak to być powinno !!!
Ciekawe ilu matkom z tego środowiska w ten właśnie sposób pomogła ????
[/quote]

Przepraszam ale dlaczego ma im szukać pracy .Przecież te osoby nawet nie mają meldunku w Poniatowej, te kobiety nawet nie są z rejonu gminy Pon... rozwiń
Avatar
mieszkanaka Poniatowej / 30 września 2011 o 14:47
0
[quote name='karolina' timestamp='1316239366' post='534420']
Panie mieszkające w Domu Samotnej Matki mogłyby wreszcie zacząć pracować, bo do tej pory jakoś im się
nie chce.
[/quote]

Ja jestem przeciwna temu domowi samotnej matki w Poniatowej. Nasze dzieci nie mają miejsca w żłobku i przedszkolach bo brak miejsc.Do władz Poniatowej apeluję o przywrócenie w tym budynku żłobka lub przedszkola, tak aby matki mogły wrócić do pracy , bo nie stać nas na prywatne lub drogie nianie.
Avatar
gość / 30 września 2011 o 12:05
0
[quote name='Gość' timestamp='1317370811' post='541965']
Nie jest tak żle z budżetem gminy - wystarczy na utrzymanie pływalni, orlików, Klubu Stal itp. Macie doskonałą Panią Burmistrz, ma lekarstwo na wszystko! Pozazdrościć takiego gospodarza!
[/quote]ALE KTOŚ TU KADZI !
Avatar
Gość / 30 września 2011 o 10:20
0
[quote name='smerf' timestamp='1317205216' post='541271']
Masz słuszną rację przecież Pani Burmistrz tak wiele zrobiła dla naszego miasta i ludzi , że zasłużyła na wielką podwyżkę i dziś już nie musi ludzi rozumieć - nie wie co to pusta lodówka i brak domu .
Syty głodnego nie zrozumie .
"A oprócz tego czy nie trzeba być jeszcze człowiekiem" ??
Dobudujmy jeszcze z 5 orlików - i będziemy ich zza ogrodzenia oglądać bo na utrzymanie już nie będzie .
[/quote]
Nie jest tak żle z budżetem gminy - wystarczy na utrzymanie pływalni, orlików, Klubu Stal itp. Macie doskonałą Panią Burmistrz, ma lekarstwo na wszystko! Pozazdrościć takiego gospodarza!
[quote name='smerf' timestamp='1317205216' post='541271']
Masz słuszną rację przecież Pani Burmistrz tak wiele zrobiła dla naszego miasta i ludzi , że zasłużyła na wielką podwyżkę i dziś już nie musi ludzi rozumieć - nie wie co to pusta lodówka i brak domu .
Syty głodnego nie zrozumie .
"A oprócz tego czy nie trzeba być jeszcze człowiekiem" ??
Dobudujmy jeszcze z 5 orlików - i będziemy ich zza ogrodzenia oglądać bo na utrzymanie już nie będzie .
[/quote]
Nie jest tak żle ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 30

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Rzucił się z nożem na swoją matkę. Bo nie zostawili mu kotletów na kolację

Rzucił się z nożem na swoją matkę. Bo nie zostawili mu kotletów na kolację 6 3

Cztery lata więzienia i przymusowa terapia odwykowa. To kara dla 26-latka z okolic Puław, który ugodził nożem własną matkę. Wcześniej latami znęcał się nad rodziną.

Do ostatniego rzutu. Rozmowa z Pawłem Fajdkiem, zawodnikiem Agrosu Zamość
Magazyn

Do ostatniego rzutu. Rozmowa z Pawłem Fajdkiem, zawodnikiem Agrosu Zamość 2 0

Rozmowa z Pawłem Fajdkiem, zawodnikiem Agrosu Zamość

O ziołach, wirusie i drogach dla Niepodległej. Rozmowa ze Sławomirem Sosnowskim, Marszałkiem Województwa Lubelskiego

O ziołach, wirusie i drogach dla Niepodległej. Rozmowa ze Sławomirem Sosnowskim, Marszałkiem Województwa Lubelskiego 0

Rozmowa ze Sławomirem Sosnowskim, Marszałkiem Województwa Lubelskiego.

94 PZLA Mistrzostwa Polski: Złota niedziela AZS UMCS Lublin?

94 PZLA Mistrzostwa Polski: Złota niedziela AZS UMCS Lublin? 2 0

Organizatorzy mistrzostw Polski zadbali o to, żeby kibice każdego dnia zawodów mieli co oglądać. Dlatego już w piątek w akcji będzie można zobaczyć Pawła Fajdka

Cyrk Podwórkowy w Lublinie przed Carnavalem Sztukmistrzów [harmonogram]
22 lipca 2018, 17:00

Cyrk Podwórkowy w Lublinie przed Carnavalem Sztukmistrzów [harmonogram] 1 0

Co Gdzie Kiedy. Od najbliższej niedzieli po Lublinie będzie krążyć Cyrk Podwórkowy, który co rok jest oznaką zbliżającego się Carnavalu Sztukmistrzów. Artyści będą występować na terenie lubelskich dzielnic. Wszystkie występy są darmowe.

Napadli na bezdomnego koło dworca w Lublinie. Nie miał pieniędzy, wtedy zrobili coś jeszcze gorszego

Napadli na bezdomnego koło dworca w Lublinie. Nie miał pieniędzy, wtedy zrobili coś jeszcze gorszego 15 3

Bezdomny został pobity przez dwóch mężczyzn w okolicach dworca autobusowego przy al. Tysiąclecia w Lublinie.

Lublin: Dwie linie autobusowe w sobotę zmienią trasę

Lublin: Dwie linie autobusowe w sobotę zmienią trasę 0 0

Dodatkowy objazd wprowadzony będzie w sobotę na liniach autobusowych nr 7 oraz 50. Powodem są prace drogowe.

Program TV na weekend 20-22 lipca. Jakie filmu warto zobaczyć?
20 lipca 2018, 0:00

Program TV na weekend 20-22 lipca. Jakie filmu warto zobaczyć? 0 0

Stacje telewizyjne kontynuują zapoczątkowane filmowe serie. Miłośnicy fantasy będą mogli obejrzeć w ten weekend kolejne części cyklów Władca Pierścieni i Gwiezdne Wojny, z kolei fani kina superbohaterskiego zobaczą Człowieka ze stali. Sprawdźcie, jakie filmy będzie można zobaczyć w ten weekend w telewizji.

Szpital tonie w długach, kolejne grupy zawodowe walczą o podwyżki. Będzie nagroda dla dyrektora?

Szpital tonie w długach, kolejne grupy zawodowe walczą o podwyżki. Będzie nagroda dla dyrektora? 0 4

12 tys. zł nagrody rocznej może dostać dyrektor szpitala przy al. Kraśnickiej w Lublinie. Zdaniem jednego z członków rady społecznej lecznicy w obecnej napiętej sytuacji to nieetyczne, a związkowcy pytają o uczciwość.

Zostawił auto na parkingu. W nocy stanęło w ogniu
galeria

Zostawił auto na parkingu. W nocy stanęło w ogniu 4 6

Pożar samochodu wybuchł wczoraj w nocy na parkingu przy ul. Wiejskiej w Zamościu.

Górnik Łęczna rozpoczyna nowy sezon od meczu z Gryfem Wejherowo

Górnik Łęczna rozpoczyna nowy sezon od meczu z Gryfem Wejherowo 3 5

Po dwóch kompletnie nieudanych sezonach zielono-czarni rozpoczynają zmagania w II lidze. W sobotę podopieczni trenera Rafała Wójcika zmierzą się na wyjeździe z Gryfem Wejherowo. Początek spotkania zaplanowano na godz. 17

Najpierw pożar ciężarówki, potem zniszczony ładunek. Przedsiębiorca z Lublina daje 50 tys. zł za złapanie wandali [zdjęcia]
Alarm 24
galeria

Najpierw pożar ciężarówki, potem zniszczony ładunek. Przedsiębiorca z Lublina daje 50 tys. zł za złapanie wandali [zdjęcia] 28 13

Przedsiębiorcę z Lublina spotkał ogromny pech. Należąca do niego ciężarówka zapaliła się w trakcie jazdy. Co gorsza, wandale nie oszczędzili ładunku jaki znajdował się na naczepie. Teraz pan Michał chce złapać grafficiarzy dzięki zaoferowanym informatorom pieniądzom.

Matura 2018: Oto najlepsze szkoły w Lublinie i w każdym powiecie [szczegółowe wyniki]
galeria

Matura 2018: Oto najlepsze szkoły w Lublinie i w każdym powiecie [szczegółowe wyniki] 11 2

W oparciu o wyniki tegorocznych egzaminów maturalnych sprawdziliśmy, które szkoły uczą najlepiej. Na naszej liście znalazły się placówki z poszczególnych powiatów i miast regionu.

Lewart ciągle szuka wzmocnień

Lewart ciągle szuka wzmocnień 1 0

Łukasz Mierzejewski musi w lecie porządnie przebudować swoją drużynę. Lewart stracił wielu ważnych zawodników. Z klubem pożegnali się chociażby: Michał Zuber, Arkadiusz Adamczuk, czy Kamil Piasek

13-latek umierał. Ratownicy stwierdzili, że udaje nieprzytomnego. Zniszczenia w mózgu dziecka są dramatyczne
film

13-latek umierał. Ratownicy stwierdzili, że udaje nieprzytomnego. Zniszczenia w mózgu dziecka są dramatyczne 108 10

Podczas wycieczki szkolnej Paweł poczuł się źle. Jego poważny stan zlekceważyła wychowawczyni klasy, a potem dwukrotnie załoga karetki pogotowia. Matka wzywająca pomoc, usłyszała, że jest „panikarą”, a lekarz wpisał w kartę pacjenta, że dziecko „udaje nieprzytomnego”.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.