Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 kwietnia 2012 r.
19:27
Edytuj ten wpis

Inwestycje w Lublinie: Komu Echo odpowiada (wideo)

0 13 A A
 (Echo Investment)
(Echo Investment)

Dwa hipermarkety, 200 butików, multipleks, kręgielnia, gigantyczny parking i praca dla 1200 osób. Spółka Echo Investment przedstawiła w środę szczegóły planowanej na górkach czechowskich w Lublinie inwestycji.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Projekt planu już powstał. A jutro w Ratuszu o godz. 13 początek otwartej debaty nad tym dokumentem. Kontrowersji nie brakuje. Przeciwna jest m.in. działająca przy prezydencie jako organ doradczy Rada Kultury Przestrzeni. Wytyka za duży jej zdaniem teren zabudowy, proponowaną zgodę na wysokie na 20 m reklamy. I twierdzi, że zmiany zaburzą wentylację tej części miasta, skazując mieszkańców os. Botanik na życie w spalinach.

RKP sprawę stawia ostro: jeśli plan ma tak wyglądać, to lepiej nie zmieniać go wcale. – Na razie tego nie komentujemy, do piątku mamy czas na zbieranie opinii. Stanowisko przedstawimy w przyszłym tygodniu – mówi Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzecznik prezydenta Lublina. Zmiany w projekcie formalnie są jeszcze możliwe.

Echo kupiło teren od wojska po okazyjnej cenie i przez długi czas zabiegało o zmianę planu. Taką procedurę uruchomili dopiero radni obecnej kadencji. W zamian inwestor ma kosztem ponad 70 mln zł przebudować skrzyżowanie al. Solidarności, al. Sikorskiego, Ducha i Północnej.

•Więcej w piątkowym Magazynie

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
żorż / 19 kwietnia 2012 o 13:34
0
dlaczego w ciągu ostatnich 5 lat nie widziałem nikogo z Rady Kultury Przestrzeni korzystającego z walorów tego pięknego terenu ? Odp. bo są tam chaszcze większe od członków Rady, śmietnik dla całej dzielnicy i mnóstwo towarzystwa popijającego wysokogatunkowe wina typu "mózg". Więc Panie Prezydencie i Szanowni Radni, zdelegalizujmy ten wrzód na tyłku naszego miasta i działajmy dalej w kierunku stworzenia czegoś a nie tkwienia w tym trzecim świecie.
Avatar
obserwator / 19 kwietnia 2012 o 11:01
0
Dlazcego Kwapisz nie zrobił interesu w Poznaniu Pyta to mieszkaniec Poznania????.a teraz czs na Lublin 1Najpier przebudowa KASA póżniej zgoda na inwestycje 2.Dlaczego brak parkingów podziemnych ponoć 12oo osób będzie pracowało to niech podziemny wybuduje dla pracowników 3.na zakręcie przejscia a nie dlaczego kładka ..4 Pozytyw ładna galeria na makiecie?.5.Kwapisz buduje a sklepy Lubelskich mieszkanców upadają ,czyli tworzymy de fakto Bezrobocie tej dzielnicy w handlu ?.Infrastruktóra słaba Galeria na plus .
Avatar
obserwator / 19 kwietnia 2012 o 11:01
0
Dlazcego Kwapisz nie zrobił interesu w Poznaniu Pyta to mieszkaniec Poznania????.a teraz czs na Lublin 1Najpier przebudowa KASA póżniej zgoda na inwestycje 2.Dlaczego brak parkingów podziemnych ponoć 12oo osób będzie pracowało to niech podziemny wybuduje dla pracowników 3.na zakręcie przejscia a nie dlaczego kładka ..4 Pozytyw ładna galeria na makiecie?.5.Kwapisz buduje a sklepy Lubelskich mieszkanców upadają ,czyli tworzymy de fakto Bezrobocie tej dzielnicy w handlu ?.Infrastruktóra słaba Galeria na plus .
Avatar
BACERO / 19 kwietnia 2012 o 10:12
0
na miejscu naszych radnych radzilbym im ,niech przebuduje skrzyzowanie a pozniej zmiana planu bo moze bedzie jak z Leclerkiem na Zana zaplacil kare umowno i nie wywiazal sie a kara zwrocila mu sie w rok na wynajmie lokoli hahahahahah
Avatar
gość / 19 kwietnia 2012 o 07:45
0
[quote name='allmighty' timestamp='1334776149' post='622759']
zgaduje ze inwestor w umowie ma wpisane tak smieszne kary za niewywiazanie sie z budowy skrzyzowania ze nie dotrzyma tej obietnicy? kto sie ze mna zaklada? stawiam stowe!
[/quote]

Błagam.... dowiedz się na jakich warunkach zostanie przeprowadzona ta inwestycja zanim napiszesz więcej bzdur... i nie zgaduj tylko pisz o faktach - bardzo Cię proszę!
Inwestor po zmianie zagospodarowania przestrzennego czyli praktycznie rzecz ujmując po zielonym świetle na budowę galerii przekaże 60 mln zł na przebudowę skrzyżowania, wtedy dostaje pozwolenie na budowę. Więc o jakich ty karach piszesz skoro wszystko ma się odbyć w przysłowiowy sposób "z ręki do ręki"
[quote name='allmighty' timestamp='1334776149' post='622759']
zgaduje ze inwestor w umowie ma wpisane tak smieszne kary za niewywiazanie sie z budowy skrzyzowania ze nie dotrzyma tej obietnicy? kto sie ze mna zaklada? stawiam stowe!
[/quote]

Błagam.... dowiedz się na jakich warunkach zostanie przeprowadzona ta inwestycja zanim napiszesz więcej bzdur... i nie zgaduj tylko pisz o faktach - bardzo Cię proszę!
Inwestor po zmianie zagospodarowania przestrzennego czyli praktycznie rz... rozwiń
Avatar
gość / 19 kwietnia 2012 o 07:39
0
[quote name='kola' timestamp='1334779499' post='622775']
1. Pracę dadza studentom najemcy po ok. 1 tys na rękę na umowach smieciowych a nie echo, oni tylko bedą doić czynsz wg aktualnego kursu euro.
2. Po co nam kolejne miejsce do wydawania kasy, a może by ktos pokusił sie aby zbudować w lublinie zakład pracy z zarobkami 2-3 tys na ręke, który to zakład by cos konkretnego produkował?
3. trzeba być pewnym siebie aby wynajmowac metry nie majac zgody na zmiany w planie. Czyzby juz ktoś to przyklepał, a teraz odędzie się przedstawienie na poziomie władzy?
Sprzedajemy sie i rozmieniamy na drobne
[/quote]

Ad. pkt 2 - wszyscy z niecierpliwością czekamy kiedy pokusisz się na budowę zakładu pracy z zarobkami 2-3 tys na rękę. Bo jeśli chodzi o firmy zewnętrzne to jakoś kolejek chętnych nie widzę, a skoro ich nie ma to kto ma to zrobić??? Zastanów się co piszesz frustracie bo się tylko ośmieszasz.
[quote name='kola' timestamp='1334779499' post='622775']
1. Pracę dadza studentom najemcy po ok. 1 tys na rękę na umowach smieciowych a nie echo, oni tylko bedą doić czynsz wg aktualnego kursu euro.
2. Po co nam kolejne miejsce do wydawania kasy, a może by ktos pokusił sie aby zbudować w lublinie zakład pracy z zarobkami 2-3 tys na ręke, który to zakład by cos konkretnego produkował?
3. trzeba być pewnym siebie aby wynajmowac metry nie majac zgody na zmiany w planie. Czyzby juz ktoś to przyklepał, a ... rozwiń
Avatar
gość / 19 kwietnia 2012 o 07:32
0
[quote name='Marcel' timestamp='1334811842' post='622816']
Mam nadzieję że ta galeria powstanie i to jak najszybciej. Do ludzi którzy krzyczą coś o tym, że to nie miejsce na galerie i że tam rosną jakieś super chronione i nie wiem jak cenne gatunki roślin mam jedno podstawowe pytanie: kiedy i czy wogóle byliście na tym poligonie ????!!!! Ja byłem, wczoraj !! Jest to teren TOTALNIE ZDEGRADOWANY !! Ilością śmieci, butelek, rozbitych telewizorów,szkła z porozbijanych butelek i psich oraz ludzkich odchodów mogący spokojnie konkurować z niejednym wysypiskiem śmieci !! Teren po dawnej strzelnicy jest ROZRYTY (tak rozryty, a to i tak delikatnie powiedziane) przez motoyckle corssowe. Teren na którym stanąć ma ta geleria jest wypalonym śmietnisko-ścierniskiem, bo okoliczna gówniażeria spędza tam czas na piciu alkoholu oraz podpalania traw, a okoliczni mieszkańcy zrobili sobie a tego terenu dzikie wysypisko śmieci. Patrząc na takie stan rzeczy jakoś nikt z wrzeszczących pseudoekologów nie interweniuje i mu to nie przeszkadza. Jedyne co można zrobić dla tego terenu i dla jego sąsiadów to własnie postawić tam taką galerie. Bo jest to miejsce najlepsze z możliwych dla tekiej inwestycji !! Nie ma tam nic cennego co neleży chronić jeśli chodzi o przyrodę - no chyba, że za takie cenne okazy uznamy pasie i ludzki odchody, ale myslę że pseudoekolodzy mogą przecież nasr... w innym miejsu i będzie to wtedy tak samo cenne jak na poligonie.
Tak więc dajcie się temu miastu rozwijać i jeśli jest inwestor który chce zrewitalizować ten zaniedbany śmietnik, to dajmy mu to zrobić, bo samo miasto NIGDY nic z tym terenem nie zrobi, bo po prostu nie ma na to kasy !!! Niech ta galeria jak najszybciej w tym miejscu powstanie !!! Jedyne czego należy dopilnować to tylko tego aby nie była to kolejna Alchemia czy hala na Czubach, czyli papierowe inwestycje które istnieja tylko na wizualizacjach.
Tak więc galeria echo - TAK !!! ale w przypadku zwlekaniem z oddaniem gotowego obiektu gigantyczne kary, takie aby inwestor poszedł z torbami.
[/quote]


Popieram w 100% - ale jak to mówią: "Mądremu nie trzeba tłumaczyć a głupi i tak nie zrozumie"
[quote name='Marcel' timestamp='1334811842' post='622816']
Mam nadzieję że ta galeria powstanie i to jak najszybciej. Do ludzi którzy krzyczą coś o tym, że to nie miejsce na galerie i że tam rosną jakieś super chronione i nie wiem jak cenne gatunki roślin mam jedno podstawowe pytanie: kiedy i czy wogóle byliście na tym poligonie ????!!!! Ja byłem, wczoraj !! Jest to teren TOTALNIE ZDEGRADOWANY !! Ilością śmieci, butelek, rozbitych telewizorów,szkła z porozbijanych butelek i psich ... rozwiń
Avatar
Marcel / 19 kwietnia 2012 o 07:04
0
Mam nadzieję że ta galeria powstanie i to jak najszybciej. Do ludzi którzy krzyczą coś o tym, że to nie miejsce na galerie i że tam rosną jakieś super chronione i nie wiem jak cenne gatunki roślin mam jedno podstawowe pytanie: kiedy i czy wogóle byliście na tym poligonie ????!!!! Ja byłem, wczoraj !! Jest to teren TOTALNIE ZDEGRADOWANY !! Ilością śmieci, butelek, rozbitych telewizorów,szkła z porozbijanych butelek i psich oraz ludzkich odchodów mogący spokojnie konkurować z niejednym wysypiskiem śmieci !! Teren po dawnej strzelnicy jest ROZRYTY (tak rozryty, a to i tak delikatnie powiedziane) przez motoyckle corssowe. Teren na którym stanąć ma ta geleria jest wypalonym śmietnisko-ścierniskiem, bo okoliczna gówniażeria spędza tam czas na piciu alkoholu oraz podpalania traw, a okoliczni mieszkańcy zrobili sobie a tego terenu dzikie wysypisko śmieci. Patrząc na takie stan rzeczy jakoś nikt z wrzeszczących pseudoekologów nie interweniuje i mu to nie przeszkadza. Jedyne co można zrobić dla tego terenu i dla jego sąsiadów to własnie postawić tam taką galerie. Bo jest to miejsce najlepsze z możliwych dla tekiej inwestycji !! Nie ma tam nic cennego co neleży chronić jeśli chodzi o przyrodę - no chyba, że za takie cenne okazy uznamy pasie i ludzki odchody, ale myslę że pseudoekolodzy mogą przecież nasr... w innym miejsu i będzie to wtedy tak samo cenne jak na poligonie.
Tak więc dajcie się temu miastu rozwijać i jeśli jest inwestor który chce zrewitalizować ten zaniedbany śmietnik, to dajmy mu to zrobić, bo samo miasto NIGDY nic z tym terenem nie zrobi, bo po prostu nie ma na to kasy !!! Niech ta galeria jak najszybciej w tym miejscu powstanie !!! Jedyne czego należy dopilnować to tylko tego aby nie była to kolejna Alchemia czy hala na Czubach, czyli papierowe inwestycje które istnieja tylko na wizualizacjach.
Tak więc galeria echo - TAK !!! ale w przypadku zwlekaniem z oddaniem gotowego obiektu gigantyczne kary, takie aby inwestor poszedł z torbami.
Mam nadzieję że ta galeria powstanie i to jak najszybciej. Do ludzi którzy krzyczą coś o tym, że to nie miejsce na galerie i że tam rosną jakieś super chronione i nie wiem jak cenne gatunki roślin mam jedno podstawowe pytanie: kiedy i czy wogóle byliście na tym poligonie ????!!!! Ja byłem, wczoraj !! Jest to teren TOTALNIE ZDEGRADOWANY !! Ilością śmieci, butelek, rozbitych telewizorów,szkła z porozbijanych butelek i psich oraz ludzkich odchodów mogący spokojnie konkurować z niejednym wysypiskiem śmieci !&#... rozwiń
Avatar
m / 19 kwietnia 2012 o 06:27
0
a myslicie że kto będzie do ich centrum jechał jesli nie będzie dobrego dojazdu. Nikt w korkach nie ma czasu stać. Dziś jest tam dramtat a będzie coraz większy.Echo nie ma alternatywy albo zdubuje albo straci.
Druga kwestia to gadanie a po co a dlaczego.Niech narzekacze wyłozą prywatną kase zapłacom ludziom po 5 tys na rękę i nie będzie narzekania. Dla grupy osób słabiej wykształconych to jedyna szansa na prace. Poza tym nikt nie musi brac niskich stawek, nikt nikomu nie trzyma broni przy głowie i nie zmusza.Nie podoba się kasa odejdz, nie przyjmuj taiej umowy.
PRYWATNA FIRMA JEST OD ZARABIANIA A NIE OD FINANSOWANIA, w polsce wiele osób nie może ten zrozumieć
a myslicie że kto będzie do ich centrum jechał jesli nie będzie dobrego dojazdu. Nikt w korkach nie ma czasu stać. Dziś jest tam dramtat a będzie coraz większy.Echo nie ma alternatywy albo zdubuje albo straci.
Druga kwestia to gadanie a po co a dlaczego.Niech narzekacze wyłozą prywatną kase zapłacom ludziom po 5 tys na rękę i nie będzie narzekania. Dla grupy osób słabiej wykształconych to jedyna szansa na prace. Poza tym nikt nie musi brac niskich stawek, nikt nikomu nie trzyma broni przy głowie i nie zmusza.Nie podoba się kasa odejdz... rozwiń
Avatar
hak / 19 kwietnia 2012 o 04:05
0
Jeżeli od Poligonowej nie bedzie bezkolizyjnego wjazdu to ch*** a nie inwestycja.
Władze zadbajcie o to w SWIZ.
Avatar
żorż / 19 kwietnia 2012 o 13:34
0
dlaczego w ciągu ostatnich 5 lat nie widziałem nikogo z Rady Kultury Przestrzeni korzystającego z walorów tego pięknego terenu ? Odp. bo są tam chaszcze większe od członków Rady, śmietnik dla całej dzielnicy i mnóstwo towarzystwa popijającego wysokogatunkowe wina typu "mózg". Więc Panie Prezydencie i Szanowni Radni, zdelegalizujmy ten wrzód na tyłku naszego miasta i działajmy dalej w kierunku stworzenia czegoś a nie tkwienia w tym trzecim świecie.
Avatar
obserwator / 19 kwietnia 2012 o 11:01
0
Dlazcego Kwapisz nie zrobił interesu w Poznaniu Pyta to mieszkaniec Poznania????.a teraz czs na Lublin 1Najpier przebudowa KASA póżniej zgoda na inwestycje 2.Dlaczego brak parkingów podziemnych ponoć 12oo osób będzie pracowało to niech podziemny wybuduje dla pracowników 3.na zakręcie przejscia a nie dlaczego kładka ..4 Pozytyw ładna galeria na makiecie?.5.Kwapisz buduje a sklepy Lubelskich mieszkanców upadają ,czyli tworzymy de fakto Bezrobocie tej dzielnicy w handlu ?.Infrastruktóra słaba Galeria na plus .
Avatar
obserwator / 19 kwietnia 2012 o 11:01
0
Dlazcego Kwapisz nie zrobił interesu w Poznaniu Pyta to mieszkaniec Poznania????.a teraz czs na Lublin 1Najpier przebudowa KASA póżniej zgoda na inwestycje 2.Dlaczego brak parkingów podziemnych ponoć 12oo osób będzie pracowało to niech podziemny wybuduje dla pracowników 3.na zakręcie przejscia a nie dlaczego kładka ..4 Pozytyw ładna galeria na makiecie?.5.Kwapisz buduje a sklepy Lubelskich mieszkanców upadają ,czyli tworzymy de fakto Bezrobocie tej dzielnicy w handlu ?.Infrastruktóra słaba Galeria na plus .
Avatar
BACERO / 19 kwietnia 2012 o 10:12
0
na miejscu naszych radnych radzilbym im ,niech przebuduje skrzyzowanie a pozniej zmiana planu bo moze bedzie jak z Leclerkiem na Zana zaplacil kare umowno i nie wywiazal sie a kara zwrocila mu sie w rok na wynajmie lokoli hahahahahah
Avatar
gość / 19 kwietnia 2012 o 07:45
0
[quote name='allmighty' timestamp='1334776149' post='622759']
zgaduje ze inwestor w umowie ma wpisane tak smieszne kary za niewywiazanie sie z budowy skrzyzowania ze nie dotrzyma tej obietnicy? kto sie ze mna zaklada? stawiam stowe!
[/quote]

Błagam.... dowiedz się na jakich warunkach zostanie przeprowadzona ta inwestycja zanim napiszesz więcej bzdur... i nie zgaduj tylko pisz o faktach - bardzo Cię proszę!
Inwestor po zmianie zagospodarowania przestrzennego czyli praktycznie rzecz ujmując po zielonym świetle na budowę galerii przekaże 60 mln zł na przebudowę skrzyżowania, wtedy dostaje pozwolenie na budowę. Więc o jakich ty karach piszesz skoro wszystko ma się odbyć w przysłowiowy sposób "z ręki do ręki"
[quote name='allmighty' timestamp='1334776149' post='622759']
zgaduje ze inwestor w umowie ma wpisane tak smieszne kary za niewywiazanie sie z budowy skrzyzowania ze nie dotrzyma tej obietnicy? kto sie ze mna zaklada? stawiam stowe!
[/quote]

Błagam.... dowiedz się na jakich warunkach zostanie przeprowadzona ta inwestycja zanim napiszesz więcej bzdur... i nie zgaduj tylko pisz o faktach - bardzo Cię proszę!
Inwestor po zmianie zagospodarowania przestrzennego czyli praktycznie rz... rozwiń
Avatar
gość / 19 kwietnia 2012 o 07:39
0
[quote name='kola' timestamp='1334779499' post='622775']
1. Pracę dadza studentom najemcy po ok. 1 tys na rękę na umowach smieciowych a nie echo, oni tylko bedą doić czynsz wg aktualnego kursu euro.
2. Po co nam kolejne miejsce do wydawania kasy, a może by ktos pokusił sie aby zbudować w lublinie zakład pracy z zarobkami 2-3 tys na ręke, który to zakład by cos konkretnego produkował?
3. trzeba być pewnym siebie aby wynajmowac metry nie majac zgody na zmiany w planie. Czyzby juz ktoś to przyklepał, a teraz odędzie się przedstawienie na poziomie władzy?
Sprzedajemy sie i rozmieniamy na drobne
[/quote]

Ad. pkt 2 - wszyscy z niecierpliwością czekamy kiedy pokusisz się na budowę zakładu pracy z zarobkami 2-3 tys na rękę. Bo jeśli chodzi o firmy zewnętrzne to jakoś kolejek chętnych nie widzę, a skoro ich nie ma to kto ma to zrobić??? Zastanów się co piszesz frustracie bo się tylko ośmieszasz.
[quote name='kola' timestamp='1334779499' post='622775']
1. Pracę dadza studentom najemcy po ok. 1 tys na rękę na umowach smieciowych a nie echo, oni tylko bedą doić czynsz wg aktualnego kursu euro.
2. Po co nam kolejne miejsce do wydawania kasy, a może by ktos pokusił sie aby zbudować w lublinie zakład pracy z zarobkami 2-3 tys na ręke, który to zakład by cos konkretnego produkował?
3. trzeba być pewnym siebie aby wynajmowac metry nie majac zgody na zmiany w planie. Czyzby juz ktoś to przyklepał, a ... rozwiń
Avatar
gość / 19 kwietnia 2012 o 07:32
0
[quote name='Marcel' timestamp='1334811842' post='622816']
Mam nadzieję że ta galeria powstanie i to jak najszybciej. Do ludzi którzy krzyczą coś o tym, że to nie miejsce na galerie i że tam rosną jakieś super chronione i nie wiem jak cenne gatunki roślin mam jedno podstawowe pytanie: kiedy i czy wogóle byliście na tym poligonie ????!!!! Ja byłem, wczoraj !! Jest to teren TOTALNIE ZDEGRADOWANY !! Ilością śmieci, butelek, rozbitych telewizorów,szkła z porozbijanych butelek i psich oraz ludzkich odchodów mogący spokojnie konkurować z niejednym wysypiskiem śmieci !! Teren po dawnej strzelnicy jest ROZRYTY (tak rozryty, a to i tak delikatnie powiedziane) przez motoyckle corssowe. Teren na którym stanąć ma ta geleria jest wypalonym śmietnisko-ścierniskiem, bo okoliczna gówniażeria spędza tam czas na piciu alkoholu oraz podpalania traw, a okoliczni mieszkańcy zrobili sobie a tego terenu dzikie wysypisko śmieci. Patrząc na takie stan rzeczy jakoś nikt z wrzeszczących pseudoekologów nie interweniuje i mu to nie przeszkadza. Jedyne co można zrobić dla tego terenu i dla jego sąsiadów to własnie postawić tam taką galerie. Bo jest to miejsce najlepsze z możliwych dla tekiej inwestycji !! Nie ma tam nic cennego co neleży chronić jeśli chodzi o przyrodę - no chyba, że za takie cenne okazy uznamy pasie i ludzki odchody, ale myslę że pseudoekolodzy mogą przecież nasr... w innym miejsu i będzie to wtedy tak samo cenne jak na poligonie.
Tak więc dajcie się temu miastu rozwijać i jeśli jest inwestor który chce zrewitalizować ten zaniedbany śmietnik, to dajmy mu to zrobić, bo samo miasto NIGDY nic z tym terenem nie zrobi, bo po prostu nie ma na to kasy !!! Niech ta galeria jak najszybciej w tym miejscu powstanie !!! Jedyne czego należy dopilnować to tylko tego aby nie była to kolejna Alchemia czy hala na Czubach, czyli papierowe inwestycje które istnieja tylko na wizualizacjach.
Tak więc galeria echo - TAK !!! ale w przypadku zwlekaniem z oddaniem gotowego obiektu gigantyczne kary, takie aby inwestor poszedł z torbami.
[/quote]


Popieram w 100% - ale jak to mówią: "Mądremu nie trzeba tłumaczyć a głupi i tak nie zrozumie"
[quote name='Marcel' timestamp='1334811842' post='622816']
Mam nadzieję że ta galeria powstanie i to jak najszybciej. Do ludzi którzy krzyczą coś o tym, że to nie miejsce na galerie i że tam rosną jakieś super chronione i nie wiem jak cenne gatunki roślin mam jedno podstawowe pytanie: kiedy i czy wogóle byliście na tym poligonie ????!!!! Ja byłem, wczoraj !! Jest to teren TOTALNIE ZDEGRADOWANY !! Ilością śmieci, butelek, rozbitych telewizorów,szkła z porozbijanych butelek i psich ... rozwiń
Avatar
Marcel / 19 kwietnia 2012 o 07:04
0
Mam nadzieję że ta galeria powstanie i to jak najszybciej. Do ludzi którzy krzyczą coś o tym, że to nie miejsce na galerie i że tam rosną jakieś super chronione i nie wiem jak cenne gatunki roślin mam jedno podstawowe pytanie: kiedy i czy wogóle byliście na tym poligonie ????!!!! Ja byłem, wczoraj !! Jest to teren TOTALNIE ZDEGRADOWANY !! Ilością śmieci, butelek, rozbitych telewizorów,szkła z porozbijanych butelek i psich oraz ludzkich odchodów mogący spokojnie konkurować z niejednym wysypiskiem śmieci !! Teren po dawnej strzelnicy jest ROZRYTY (tak rozryty, a to i tak delikatnie powiedziane) przez motoyckle corssowe. Teren na którym stanąć ma ta geleria jest wypalonym śmietnisko-ścierniskiem, bo okoliczna gówniażeria spędza tam czas na piciu alkoholu oraz podpalania traw, a okoliczni mieszkańcy zrobili sobie a tego terenu dzikie wysypisko śmieci. Patrząc na takie stan rzeczy jakoś nikt z wrzeszczących pseudoekologów nie interweniuje i mu to nie przeszkadza. Jedyne co można zrobić dla tego terenu i dla jego sąsiadów to własnie postawić tam taką galerie. Bo jest to miejsce najlepsze z możliwych dla tekiej inwestycji !! Nie ma tam nic cennego co neleży chronić jeśli chodzi o przyrodę - no chyba, że za takie cenne okazy uznamy pasie i ludzki odchody, ale myslę że pseudoekolodzy mogą przecież nasr... w innym miejsu i będzie to wtedy tak samo cenne jak na poligonie.
Tak więc dajcie się temu miastu rozwijać i jeśli jest inwestor który chce zrewitalizować ten zaniedbany śmietnik, to dajmy mu to zrobić, bo samo miasto NIGDY nic z tym terenem nie zrobi, bo po prostu nie ma na to kasy !!! Niech ta galeria jak najszybciej w tym miejscu powstanie !!! Jedyne czego należy dopilnować to tylko tego aby nie była to kolejna Alchemia czy hala na Czubach, czyli papierowe inwestycje które istnieja tylko na wizualizacjach.
Tak więc galeria echo - TAK !!! ale w przypadku zwlekaniem z oddaniem gotowego obiektu gigantyczne kary, takie aby inwestor poszedł z torbami.
Mam nadzieję że ta galeria powstanie i to jak najszybciej. Do ludzi którzy krzyczą coś o tym, że to nie miejsce na galerie i że tam rosną jakieś super chronione i nie wiem jak cenne gatunki roślin mam jedno podstawowe pytanie: kiedy i czy wogóle byliście na tym poligonie ????!!!! Ja byłem, wczoraj !! Jest to teren TOTALNIE ZDEGRADOWANY !! Ilością śmieci, butelek, rozbitych telewizorów,szkła z porozbijanych butelek i psich oraz ludzkich odchodów mogący spokojnie konkurować z niejednym wysypiskiem śmieci !&#... rozwiń
Avatar
m / 19 kwietnia 2012 o 06:27
0
a myslicie że kto będzie do ich centrum jechał jesli nie będzie dobrego dojazdu. Nikt w korkach nie ma czasu stać. Dziś jest tam dramtat a będzie coraz większy.Echo nie ma alternatywy albo zdubuje albo straci.
Druga kwestia to gadanie a po co a dlaczego.Niech narzekacze wyłozą prywatną kase zapłacom ludziom po 5 tys na rękę i nie będzie narzekania. Dla grupy osób słabiej wykształconych to jedyna szansa na prace. Poza tym nikt nie musi brac niskich stawek, nikt nikomu nie trzyma broni przy głowie i nie zmusza.Nie podoba się kasa odejdz, nie przyjmuj taiej umowy.
PRYWATNA FIRMA JEST OD ZARABIANIA A NIE OD FINANSOWANIA, w polsce wiele osób nie może ten zrozumieć
a myslicie że kto będzie do ich centrum jechał jesli nie będzie dobrego dojazdu. Nikt w korkach nie ma czasu stać. Dziś jest tam dramtat a będzie coraz większy.Echo nie ma alternatywy albo zdubuje albo straci.
Druga kwestia to gadanie a po co a dlaczego.Niech narzekacze wyłozą prywatną kase zapłacom ludziom po 5 tys na rękę i nie będzie narzekania. Dla grupy osób słabiej wykształconych to jedyna szansa na prace. Poza tym nikt nie musi brac niskich stawek, nikt nikomu nie trzyma broni przy głowie i nie zmusza.Nie podoba się kasa odejdz... rozwiń
Avatar
hak / 19 kwietnia 2012 o 04:05
0
Jeżeli od Poligonowej nie bedzie bezkolizyjnego wjazdu to ch*** a nie inwestycja.
Władze zadbajcie o to w SWIZ.
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wstęp na aukcję Pride of Poland dla osób z grubym portfelem. Wysokie ceny zaproszeń

Wstęp na aukcję Pride of Poland dla osób z grubym portfelem. Wysokie ceny zaproszeń 3 0

Każdy kto w tym roku będzie chciał zobaczyć aukcję Pride of Poland będzie musiał zapłacić za zaproszenie. I to nie mało. Organizatorzy właśnie podali, że zaproszenie kosztować będzie 450 zł.

Ciężarówka zaczęła się palić w trakcie jazdy. Strażacy musieli ją najpierw dogonić
Alarm 24

Ciężarówka zaczęła się palić w trakcie jazdy. Strażacy musieli ją najpierw dogonić 18 2

Do zdarzenia doszło w Zemborzycach Tereszyńskich na drodze krajowej nr 19 pod Lublinem.

"Szewcy" z Krakowa w Teatrze Starym w Lublinie
22 września 2018, 16:00

"Szewcy" z Krakowa w Teatrze Starym w Lublinie 1 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 22 września o godz. 16 i 20 w Teatrze Starym (ul. Jezuicka) wystąpią artyści z Narodowego Starego Teatru w Krakowie ze spektaklem Szewcy.

Grzegorz Bonin w Motorze Lublin!

Grzegorz Bonin w Motorze Lublin! 64 10

To prawdziwy hit tego lata! Kontrakt z żółto-biało-niebieskimi podpisał były zawodnik Górnika Łęczna, Grzegorz Bonin

Dwa nowe żądła Górnika Łęczna

Dwa nowe żądła Górnika Łęczna 0 0

PIŁKARSKA II LIGA W sobotę Górnik Łęczna rozegra pierwszy mecz nowego sezonu gdzie w Wejherowie zagra z tamtejszym Gryfem. Na kilka dni przed tym spotkaniem do klubu dołączyło dwóch zawodników, którzy mają stanowić o sile ofensywnej zielono-czarnych

Plantacje malin na Ukrainie zniszczą polskie rolnictwo? Ministerstwo wsparło, marszałek już nie patronuje
film

Plantacje malin na Ukrainie zniszczą polskie rolnictwo? Ministerstwo wsparło, marszałek już nie patronuje 26 15

Czy 10 jednohektarowych plantacji ekologicznych malin na Ukrainie zniszczy polskie rolnictwo? Poseł Jarosław Sachajko twierdzi, że tak właśnie się stanie. I wypomina marszałkowi objęcie tej inicjatywy honorowym patronatem.

Biała Podlaska: Parkowanie w tym miejscu będzie płatne

Biała Podlaska: Parkowanie w tym miejscu będzie płatne 0 2

Miasto chce wprowadzić szlabany na nowo powstałym parkingu przy urzędzie miasta.

Budowa szkoły w Kazimierzu Dolnym wraca do prokuratury. "Decyzja o umorzeniu była przedwczesna"
galeria

Budowa szkoły w Kazimierzu Dolnym wraca do prokuratury. "Decyzja o umorzeniu była przedwczesna" 3 2

Prokuratura ponownie zbada sprawę budowy szkoły w Kazimierzu Dolnym. Chodzi o nieprawidłowości przy przetargu oraz zabezpieczeniu pobliskiej skarpy. Pierwsze postępowanie w tej sprawie umorzono.

"Włóczęgi" i "Dwie korony". Projekcje filmów przy Królewskiej 3
20 lipca 2018, 21:00

"Włóczęgi" i "Dwie korony". Projekcje filmów przy Królewskiej 3 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek i sobotę (20-21 lipca, godz. 21) w kinie plenerowym przy ul. Królewskiej 3 odbędą się projekcje filmów Włóczęgi i Dwie korony.

Koniec popularnej kawiarni w centrum Lublina. Przedsiębiorca oskarża wiceprezydenta

Koniec popularnej kawiarni w centrum Lublina. Przedsiębiorca oskarża wiceprezydenta 8 20

Doniesienie do prokuratury składa przedsiębiorca, któremu Centrum Kultury wypowiedziało umowę najmu pomieszczeń na lokal gastronomiczny „Szklarnia”. Sugeruje, że stał za tym zastępca prezydenta. – Nie było takich nacisków – mówi dyrektor CK. I tłumaczy, że przedsiębiorca po prostu naruszył zasady współpracy

Koncert przebojów Anny Jantar w Nałęczowie
20 lipca 2018, 19:00

Koncert przebojów Anny Jantar w Nałęczowie 0 0

W piątek, 20 lipca o godz. 19 w Zabytkowych Podziemiach w Nałęczowie (ul. Lipowa 27) odbędzie się wyjątkowy koncert przebojów Anny Jantar z udziałem Anny Kostkiewicz i Fryderyka Pieńkosia.

Biegał nago po ulicy w Lublinie. Chciał udowodnić dziewczynie, że ją kocha

Biegał nago po ulicy w Lublinie. Chciał udowodnić dziewczynie, że ją kocha 135 4

Mężczyzna, który biegał nago po al. Tysiąclecia usłyszał prokuratorskie zarzuty. 32-latek odpowie za posiadanie narkotyków. Biegając bez ubrania po ulicy chciał zaimponować swojej dziewczynie.

Kobieta najechała na inny samochód. 6-letnie dziecko w szpitalu

Kobieta najechała na inny samochód. 6-letnie dziecko w szpitalu 2 0

Trzy osoby trafiły do szpitala po wypadku do którego doszło w Dąbrowie. Wśród nich jest 6-letnie dziecko.

Dawali pożyczki, wyłudzali mieszkania. Proces nie ruszył, były policjant nie melduje się na komisariacie

Dawali pożyczki, wyłudzali mieszkania. Proces nie ruszył, były policjant nie melduje się na komisariacie 2 3

Znów nie udało się rozpocząć procesu byłego policjanta i trzech jego kolegów oskarżonych o wyłudzenia. Panowie nie stawili się w sądzie, a były mundurowy – mimo że ma taki obowiązek – nie melduje się regularnie na komisariacie

Nie tylko policjanci chcą podwyżek. Inni mundurowi też. Ile zarabia strażnik graniczny?

Nie tylko policjanci chcą podwyżek. Inni mundurowi też. Ile zarabia strażnik graniczny? 22 20

Rozszerza się protest służb mundurowych. Do policjantów dołączyli strażnicy graniczni, celnicy, strażacy oraz strażnicy więzienni. – Jest bardzo mało kandydatów do służby i mnóstwo wakatów. Niewielu chce narażać zdrowie i życie za 2 tys. zł – mówi szef związków zawodowych w Straży Granicznej

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.