Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

24 sierpnia 2021 r.
15:08

Lublin. Błotne osuwisko utrudnia przejazd jedną z ulic. Urząd szykuje worki z piaskiem

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
1 22 A A

Z powodu długotrwałych opadów deszczu w wielu punktach Lublina koniecznie jest wypompowywanie wody z zalanych posesji. Na jednej z ulic osuwisko blokuje część jezdni. Służby kryzysowe spodziewają się, że opady zanikną jeszcze dzisiaj.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Na terenie miasta, jak informuje Ratusz, działa 13 zastępów straży pożarnej zawodowej i ochotniczej. Wypompowywanie wody okazało się konieczne m.in. na ul. Sławinkowskiej, Długiej, Willowej, Dzierżawnej, Wapiennej, Firlejowskiej, Skibińskiej, Strumykowej, Romanowskiego, Nadbystrzyckiej i Energetyków.

– Tam, gdzie istnieje ryzyko zalania, dostarczamy worki z piaskiem – informuje Urząd Miasta. W wielu miejscach konieczne jest też udrożnianie studzienek burzowych, czym zajmują się ekipy Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji.

W kilku miejscach nie działają sygnalizacje świetlne. Jest tak na skrzyżowaniach al. Solidarności z Dolną 3 Maja i Prusa, al. Spółdzielczości Pracy z Magnoliową, al. Spółdzielczości Pracy z al. Smorawińskiego, na rondzie koło Orfeusza, na Turystycznej obok hipermarketu, na skrzyżowaniach Zemborzyckiej z Diamentową i Budowlaną, na zjeździe z al. Unii Lubelskiej do galerii handlowej oraz na skrzyzowaniu ul. Zelwerowicza z Koncertową.

Wezbrana Bystrzyca zalała ścieżkę rowerową i chodnik w rejonie mostu, którym przebiega ul. Mełgiewska. Błotne osuwisko utrudnia przejazd ul. Berylową. Na przyległym do niej, położonym wyżej osiedlu woda rozmyła skarpę, na której znajduje się parking jednej ze wspólnot mieszkaniowych, niszcząc część nawierzchni. Błoto spłynęło na jezdnię.

– Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego na bieżąco zbiera i analizuje informacje na temat działań zaangażowanych służb – informuje Urząd Miasta. – Z analizy najnowszych danych meteorologicznych wynika, że opady słabną oraz w ciągu najbliższych godzin zanikną, co pozwoli na ustabilizowanie sytuacji w mieście.

 

 

Lublin. Rzeka Czechówka

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 22

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Mariolubelski / 24 sierpnia 2021 r. o 16:52
+41
Niech ktoś wytłumaczy kronikom-ekodebilizmu że tam gdzie jest beton i nowoczesna melioracja, tam problemu podtopień nie ma, o ile tylko kanalizacja burzowa się nie zapchała. Bo jeżeli kanalizacja jest niedrożna, to ten sam problem będzie w każdej zabudowie. Eko-schizofrenicy z jednej strony narzekają, że przez "beton" są susze, bo wody opadowe szybko spływają do kanalizacji zamiast zalegać i powoli nawadniać teren , a z drugiej ten sam "beton" obwiniają o... podtopienia. Czyli ten demonizowany beton i podtapia i wysusza jednocześnie! Poza tym oczywiście jeszcze "promieniuje" jak maszty 5G. Gdzie tu sens? Gdzie tu logika? Czy jest na sali lekarz?
Niech ktoś wytłumaczy kronikom-ekodebilizmu że tam gdzie jest beton i nowoczesna melioracja, tam problemu podtopień nie ma, o ile tylko kanalizacja burzowa się nie zapchała. Bo jeżeli kanalizacja jest niedrożna, to ten sam problem będzie w każdej zabudowie. Eko-schizofrenicy z jednej strony narzekają, że przez "beton" są susze, bo wody opadowe szybko spływają do kanalizacji zamiast zalegać i powoli nawadniać teren , a z drugiej ten sam "beton" obwiniają o... podtopienia. Czyli ten demonizowany beton i podtapia i wysusza j... rozwiń
Avatar
kronikiekoszurii / 24 sierpnia 2021 r. o 17:02
+33
Gdzie są podtopienia budynków? Nie na nowoczesnych deweloperskich osiedlach, tylko w miejscach, które betonu w życiu nie widziały - Dzierżawna, Wapienna, Skibińska, Firlejowska, Długa... Ekoszury Lublina oczywiście nie znają, ale to miejsca w których ludzie żyją tak jakby ekoszurom się najbardziej podobało - w zgodzie z naturą, w małych domkach opodal rzeczki, bez cementu i kostki bauma. Naturalistycznie. Zdrowo. Patriotycznie. Jak z XIXwiecznej pocztówki. I teraz tam sobie brodzą po kolana w wodzie. Ale przynajmniej żaden deweloper nie dotknął tych terenów.
Avatar
Jasin / 24 sierpnia 2021 r. o 17:57
+19
Zaniedbywanie starych dzielnic to tyP0wa strategia naganiania jelonKÓw na nowe dewelo-getta. Jednak z chwilą kiedy P0tencjał sprzedażowy "banku ziemi" zostaje wyczerpany, takie osiedla można sklasyfiK0wać jaK0 dewelo-getto, i w zwiążku z tym problemy K0rKÓw, zalań P0-opadowych, braku szkół, kiepskiej K0munikacji itd. znajdują się P0za zainteresowaniem dewelo-sułtanatu.
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję trzecią kawę" (Ewa Bem). "Łomżunia, muzyczka, są koledzy, spokojnie, pomalutku" (z reklamy)
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję tr... rozwiń
Avatar
Jasin / 24 sierpnia 2021 r. o 16:42
+19
Trzeba więcej asfaltu i betonu to niedługo cały Lublin zamieni się w jedno wielkie bajoro.
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję trzecią kawę" (Ewa Bem). "Łomżunia, muzyczka, są koledzy, spokojnie, pomalutku" (z reklamy)
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję t... rozwiń
Avatar
Jasin / 24 sierpnia 2021 r. o 20:21
+15
Zaniedbywanie starych dzielnic to tyP0wa strategia naganiania jelonKÓw na nowe dewelo-getta. Jednak z chwilą kiedy P0tencjał sprzedażowy "banku ziemi" zostaje wyczerpany, takie osiedla można sklasyfiK0wać jaK0 dewelo-getto, i w zwiążku z tym problemy K0rKÓw, zalań P0-opadowych, braku szkół, kiepskiej K0munikacji itd. znajdują się P0za zainteresowaniem dewelo-sułtanatu.
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję trzecią kawę" (Ewa Bem). "Łomżunia, muzyczka, są koledzy, spokojnie, pomalutku" (z reklamy)
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję t... rozwiń
Avatar
Jasin / 25 sierpnia 2021 r. o 09:49
+11
P0lityka dewelo-rozwoju jest jasna i klarowna - pieniądz na budowę i utrzymanie infrastruktury idzie w 90% tam, gdzie dewelo-buractwo żeruje na leszczach kupujących absurdalnie przewartościowane "apartamenty". Kiedy już dewel0-buraki wyczerpią P0tencjał zbijania kapuchy na danym terenie, środki przestają płynąć do takich dewelo-gett i są przekierowywane na K0lejne banki ziemi, gdzie buractwo stawia następne "nowoczesne" osiedla. Zobaczcie, jak wyglądają klocki stawiane ledwie 20 lat temu m.in. przez dona 0rione na Czubach Południowych - wyglądają gorzej niż bloki sprzed 70 lat na Tatarach, nie mówiąc już o przytłaczającej gęstości.
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję trzecią kawę" (Ewa Bem). "Łomżunia, muzyczka, są koledzy, spokojnie, pomalutku" (z reklamy)
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję t... rozwiń
Avatar
Jasin / 25 sierpnia 2021 r. o 16:49
+10
Widzę, że od czasu ukazania się artykułu ktoś tam przysiadł do klawiatury, aby plusy zamienić w minusy, a minusy w plusy
Widzę, że jeden multi klon przekazał pałeczkę drugiemu multi klonowi. Zmana jak w sztafecie. Zmęczenie materiału?   Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. 
Avatar
Jasin / 25 sierpnia 2021 r. o 16:08
+8
Zaraz ścierka deweloperska z agencji pr "zaprzeczy" tym doniesieniom, stawiając Ci odP0wiednią P0rcję minusiKÓw. A zalewania dewelo-kloców, szczególnie tych z częścią P0dziemną, to tajemnica P0liszynela.
  Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję trzecią kawę" (Ewa Bem). "Łomżunia, muzyczka, są koledzy, spokojnie, pomalutku" (z reklamy)
  Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. Jakbyś się "kronikarzu niedorozwoju" (Monisiu, stop_ propagandzie i inne multi) nie obracał - i tak d... z tyłu. Musisz się obracać 10 razy szybciej. Pruj się, wariuj, kwicz, wyj, miotaj, pień, szalej, pluj, gryź, fikaj nożynami, kopiuj-wklejaj - uwijaj się prędziutko. A ja na końcu, całkiem spokojnie, i tak Cię skasuję. I trollowskich centów nie będzie... "Całkiem spokojnie, wypiję... rozwiń
Avatar
Jasin / 25 sierpnia 2021 r. o 16:58
+6
Dokładnie. Tymczasem w miejscach zamieszkałych przez "plebs" i opalanych węglem nawet doprowadzenie odcinka rzędu 100 m jest według Sułtanatu "niemożliwe".
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. 
Avatar
MieszkaniecLublina / 24 sierpnia 2021 r. o 15:22
+6
Gdzie woda ma uciekać jak wszędzie kostka i bloki? A studzienki niedrożne w większości miasta. Ktoś je w ogóle sprawdza?
Avatar
stop_propagandzie / 26 sierpnia 2021 r. o 08:25
+1
srome_K_, ścierK0 dewelo-ratuszowa o 200+ fejK0wych loginach - dosK0nale wiadomo, że Sułtan z premedytacją odmawia budowy infrastruktury na osiedlu "za Cukrownią", żeby Zbawcy Motoru było łatwiej przejąć te tereny od "plebsu". Natomiast nie było żadnego problemu, żeby wyrychtować nowiutką kanalizację deszczową na Racławickich, co by nie zalewało garaży P0dziemnych w dwóch nowo-P0stawionych dewelo-klockach, K0sztem P0nad 100 mln.
 Nie było też problemu z doprowadzeniem przez LPEC rury z ciepłem do ogrzewania nor chomiczych na Górkach Czechowskich.
 Nie było też problemu z doprowadzeniem przez LPEC rury z ciepłem do ogrzewania nor chomiczych na Górkach Czechowskich. rozwiń
Avatar
stop_propagandzie / 26 sierpnia 2021 r. o 08:24
+1
Trzeba więcej asfaltu i betonu to niedługo cały Lublin zamieni się w jedno wielkie bajoro.
Avatar
Monisia / 25 sierpnia 2021 r. o 20:17
-5
Berylowa to ulica zrobiona w kawałkach właśnie na nowym osiedlu. Podtopienia garaży dotyczą też nowych osiedli. Nowy  blok i zbiornik retencyjny zamiast podłączenia do studzienek miejskich. Beton wszędzie i gdyby nie ten niezrobiony kawałek Berylowej to brak wysokich drzew,  które chłoną najwięcej wody. Blok na bloku. Place zabaw pod oknami mieszkań. To jest jedno wielkie byle co.  Przyjedź sobie i zobacz sobie wygląda wyjazd z Kwarcowej, jak wygląda Jaspisowa, a to że skarpa na Berylowej się obsunie było widać po ostatniej nawałnicy. To są nowe osiedla - beton, wyjazd tylko do JPII, niedokończone ulice,  brak studzienek, brak zieleni, ale za to zalane garaże i hałas całe dnie.
 Pięknie zaorane pseudo-argumenty ścierki deweloperskiej. Teraz ścierka natrzepie Ci minusów, myśląc, że w ten sP0sób "wygra".
 Pięknie zaorane pseudo-argumenty ścierki deweloperskiej. Teraz ścierka natrzepie Ci minusów, myśląc, że w ten sP0sób "wygra". rozwiń
Avatar
Jasin / 25 sierpnia 2021 r. o 19:41
+2
Tymczasem w miejscach zamieszkałych przez "plebs" i opalanych węglem jak za sanacji nawet doprowadzenie odcinka rzędu 100 m jest według Sułtanatu "niemożliwe
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. 
Avatar
Monisia / 25 sierpnia 2021 r. o 19:21
-8
srome_K_, ścierK0 dewelo-ratuszowa o 200+ fejK0wych loginach - dosK0nale wiadomo, że Sułtan z premedytacją odmawia budowy infrastruktury na osiedlu "za Cukrownią", żeby Zbawcy Motoru było łatwiej przejąć te tereny od "plebsu". Natomiast nie było żadnego problemu, żeby wyrychtować nowiutką kanalizację deszczową na Racławickich, co by nie zalewało garaży P0dziemnych w dwóch nowo-P0stawionych dewelo-klockach, K0sztem P0nad 100 mln.
Nie było też problemu z doprowadzeniem przez LPEC rury z ciepłem do ogrzewania nor chomiczych na Górkach Czechowskich.
 Dokładnie. Tymczasem w miejscach zamieszkałych przez "plebs" i opalanych węglem jak za sanacji nawet doprowadzenie odcinka rzędu 100 m jest według Sułtanatu "niemożliwe".
 Dokładnie. Tymczasem w miejscach zamieszkałych przez "plebs" i opalanych węglem jak za sanacji nawet doprowadzenie odcinka rzędu 100 m jest według Sułtanatu "niemożliwe". rozwiń
Avatar
Monisia / 25 sierpnia 2021 r. o 19:03
-10
P0lityka dewelo-rozwoju jest jasna i klarowna - pieniądz na budowę i utrzymanie infrastruktury idzie w 90% tam, gdzie dewelo-buractwo żeruje na leszczach kupujących absurdalnie przewartościowane "apartamenty". Kiedy już dewel0-buraki wyczerpią P0tencjał zbijania kapuchy na danym terenie, środki przestają płynąć do takich dewelo-gett i są przekierowywane na K0lejne banki ziemi, gdzie buractwo stawia następne "nowoczesne" osiedla. Zobaczcie, jak wyglądają klocki stawiane ledwie 20 lat temu m.in. przez dona 0rione na Czubach Południowych - wyglądają gorzej niż bloki sprzed 70 lat na Tatarach, nie mówiąc już o przytłaczającej gęstości.
P0lityka dewelo-rozwoju jest jasna i klarowna - pieniądz na budowę i utrzymanie infrastruktury idzie w 90% tam, gdzie dewelo-buractwo żeruje na leszczach kupujących absurdalnie przewartościowane "apartamenty". Kiedy już dewel0-buraki wyczerpią P0tencjał zbijania kapuchy na danym terenie, środki przestają płynąć do takich dewelo-gett i są przekierowywane na K0lejne banki ziemi, gdzie buractwo stawia następne "nowoczesne" osiedla. Zobaczcie, jak wyglądają klocki stawiane ledwie 20 lat temu m.in. przez dona 0rione na Czubach... rozwiń
Avatar
Monisia / 25 sierpnia 2021 r. o 18:03
-15
Przyjedź na Jantarową 24, 37, Koralową. To zobaczysz dewelożenadę. Nasz blok woda wciągu 3 lat zalała 4 razy. Koszta osuszania idą w dziesiątki tysięcy np. 25 tyś. Ubezpieczyciele nie chcą płacić odszkodowań. Ech, co ty tam wiesz.
 Zaraz ścierka deweloperska z agencji pr "zaprzeczy" tym doniesieniom, stawiając Ci odP0wiednią P0rcję minusiKÓw. A zalewania dewelo-kloców, szczególnie tych z częścią P0dziemną, to tajemnica P0liszynela. Dewelo-buraczK0m lepiej opłaca się wynajmować papugi do uwalania roszczeń klienteli, niż inwestować w porządną izolację.
 Zaraz ścierka deweloperska z agencji pr "zaprzeczy" tym doniesieniom, stawiając Ci odP0wiednią P0rcję minusiKÓw. A zalewania dewelo-kloców, szczególnie tych z częścią P0dziemną, to tajemnica P0liszynela. Dewelo-buraczK0m lepiej opłaca się wynajmować papugi do uwalania roszczeń klienteli, niż inwestować w porządną izolację. rozwiń
Avatar
Monisia / 25 sierpnia 2021 r. o 17:22
-18
srome_K_, ścierK0 dewelo-ratuszowa o 200+ fejK0wych loginach - dosK0nale wiadomo, że Sułtan z premedytacją odmawia budowy infrastruktury na osiedlu "za Cukrownią", żeby Zbawcy Motoru było łatwiej przejąć te tereny od "plebsu". Natomiast nie było żadnego problemu, żeby wyrychtować nowiutką kanalizację deszczową na Racławickich, co by nie zalewało garaży P0dziemnych w dwóch nowo-P0stawionych dewelo-klockach, K0sztem P0nad 100 mln.
Avatar
Monisia / 25 sierpnia 2021 r. o 17:21
-15
Zaniedbywanie starych dzielnic to tyP0wa strategia naganiania jelonKÓw na nowe dewelo-inwestycje. Jednak z chwilą kiedy P0tencjał sprzedażowy "banku ziemi" zostaje wyczerpany, takie osiedla można sklasyfiK0wać jaK0 dewelo-getta, i w zwiążku z tym problemy K0rKÓw, zalań P0-opadowych, braku szkół, kiepskiej K0munikacji itd. znajdują się P0za zainteresowaniem dewelo-sułtanatu.
Avatar
Jasin / 25 sierpnia 2021 r. o 16:58
+6
Dokładnie. Tymczasem w miejscach zamieszkałych przez "plebs" i opalanych węglem nawet doprowadzenie odcinka rzędu 100 m jest według Sułtanatu "niemożliwe".
Tak dobrze żarło - i zdechło....Smuteczek....Poszalał? Poświrował? Poświnił się? I starczy. No to cyk - i na dźwig. Zamiatamy. 
Zobacz wszystkie komentarze 22

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nielagalna wycinka w Rossoszu. Zajmie się nią kolejna instytucja

Nielagalna wycinka w Rossoszu. Zajmie się nią kolejna instytucja

Lasy Państwowe przekazują sprawę wycinki 16 hektarów lasu w Rossoszu do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego. Z pisma, które dotarło również do protestujących mieszkańców, wynika, że działkę należy ponownie zalesić.

Gminni radni bronią uchwał „anty-LGBT”. „Homopropaganda” powszechnie używana

Gminni radni bronią uchwał „anty-LGBT”. „Homopropaganda” powszechnie używana

Gminy, które przyjęły stanowiska lub uchwały „przeciwko ideologii lansowanej przez subkulturę LGBT" otrzymały list od wiceministra Waldemara Budy. Ten sugeruje ich weryfikację i wyrzucenie kontrowersyjnych zapisów. Puławscy samorządowcy żadnych korekt jednak nie przewidują.

Lubelskie. Miał pomóc, a skrępował seniora taśmą i okradł

Lubelskie. Miał pomóc, a skrępował seniora taśmą i okradł

35-latek sam zaoferował pomoc przy naprawie dachu. Skończyło się zupełnie inaczej.

12 osób w busie i 1,2 promila z samego rana

12 osób w busie i 1,2 promila z samego rana

Kierowca spędził noc w policyjnej celi. Grozi mu do dwóch lat więzienia.

Dwa lata temu Stawy Echo wysychały. Ale w sierpniu padało tu przez 19 dni i teraz jest zupełnie inaczej
galeria

Dwa lata temu Stawy Echo wysychały. Ale w sierpniu padało tu przez 19 dni i teraz jest zupełnie inaczej

Letnicy i przedsiębiorcy nie byli zachwyceni, ale torfowiska i sosny dobrze wspominają miniony miesiąc. Był najchłodniejszym i najbardziej deszczowym sierpniem od ponad dwudziestu lat.

Jak wybierać końcówki do szczoteczki sonicznej?

Jak wybierać końcówki do szczoteczki sonicznej?

Można powiedzieć, że szczoteczka soniczna składa się z dwóch elementów: rękojeści, w której umieszczony jest silniczek elektryczny, a także końcówki czyszczącej. Głowica szczoteczki ma charakter wymienny, co oznacza, że można samodzielnie ściągać ją z trzonu urządzenia i na niego nakładać. Dzięki takiemu rozwiązaniu istnieje możliwość dopasowywania do rękojeści szczoteczki końcówek o różnym wyprofilowaniu. Wybór głowicy czyszczącej powinien być podyktowany indywidualnymi preferencjami i oczekiwaniami użytkownika. Oto elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas nabywania końcówki do szczoteczki sonicznej.

Rasy psów- border collie, maltańczyk

Rasy psów- border collie, maltańczyk

Pies to jedno z najczęściej posiadanych zwierząt. Tak naprawdę ciężko spotkać w obecnych czasach ludzi, którzy nie mają takiego towarzysza życiowego. Jednymi z najciekawszych i najinteligentniejszych ras psów są border collie i maltańczyk.

Ponad 700 nowych zakażeń. Najwięcej w Lubelskiem

Ponad 700 nowych zakażeń. Najwięcej w Lubelskiem

Ministerstwo Zdrowia informuje o bardzo dużej liczbie kolejnych chorych na COVID-19. Wiceminister ostrzega, że lada moment liczby będą jeszcze wyższe.

Ekspozycja narzędzi ogrodniczych w sklepie – sprawdzone sposoby

Ekspozycja narzędzi ogrodniczych w sklepie – sprawdzone sposoby

Nie od dziś wiadomo, że zakupów dokonuje się również oczami. To powiedzenie musi mieć w sobie wiele prawdy, jeżeli opracowywane zostają specjalne techniki układania towarów na półkach. Merchandising, bo takim terminem określa się ekspozycję sklepową, zdaje się być na tyle istotny w praktyce sprzedażowej, że powstają specjalne kursy, mające na celu edukację pod kątem uatrakcyjnienia asortymentu wystawianego na handel. Ma to wprowadzić porządek, organizację, ułatwić klientom odszukiwanie rzeczy, po które przyszli, a także skłonić do dodatkowych zakupów. Zdaniem ekspertów prawidłowe rozstawienie i przejrzystość mają powodować u kupującego poczucie satysfakcji z dokonywanego wyboru.

Puławy. Zaczął się wyścig o pieniądze. Mogą głosować nawet młodzi

Puławy. Zaczął się wyścig o pieniądze. Mogą głosować nawet młodzi

Na co miasto ma przeznaczyć 500 tys. zł? Wszyscy puławianie, którzy ukończyli 16 lat, od wtorku będą mogli oddawać swoje głosy na obywatelskie projekty. Do wyboru 27 propozycji.

Lubelskie. Śmiertelny wypadek. Motocyklista wjechał w pieszego

Lubelskie. Śmiertelny wypadek. Motocyklista wjechał w pieszego

Tragiczny wypadek w miejscowości Polskowola. Kierujący motocyklem 33-latek, potrącił mężczyznę przechodzącego przez jezdnię.

Szymon Łukowski Quartet w Radiu Lublin
24 września 2021, 19:00

Szymon Łukowski Quartet w Radiu Lublin

Formacja Szymona Łukowskiego wystąpi 24 września o godz. 19 w Radiu Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) w ramach projektu "Nie tylko rock'n'roll".

Lublin. Kobieta ugodzona nożem. Stan ciężki

Lublin. Kobieta ugodzona nożem. Stan ciężki

Policja zatrzymała trzy osoby. Wszystkie były pijane.

Nie ma co remontować. Pożar samochodu na S17
zdjęcia
galeria

Nie ma co remontować. Pożar samochodu na S17

Auto zapaliło się na drodze ekspresowej w pobliżu węzła Skrudki. Na szczęście nikomu nic się nie stało.

Azoty Puławy kontra Fuchse Berlin, czyli czy uda się przechytrzyć Lisy?

Azoty Puławy kontra Fuchse Berlin, czyli czy uda się przechytrzyć Lisy?

W pierwszym meczu 2. rundy kwalifikacji Ligi Europejskiej Azoty Puławy zmierzą się już we wtorek z Fuchse Berlin. Pierwszy gwizdek o godzinie 18.45.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Ogłoszenia

Najnowsze · Promowane
Budownictwo -> Usługi -> Wykonam

wykończenia budynków

lublin

0,00 zł

Budownictwo -> Inne -> Sprzedam

palnik

Zamość

590,00 zł

Budownictwo -> Materiały -> Sprzedam

rurakom

Zamość

280,00 zł

Motoryzacja -> Sprzedam -> Części

pasek

Zamość

43,00 zł

Praca -> Zatrudnię

Dam ciekawą pracę

Tarnów

0,00 zł

Komunikaty

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.