Oddział ds. paszportów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie w poniedziałek zmienił siedzibę.
4 maja został przeniesiony z budynku Komendy Miejskiej Policji przy ul. Północnej 3 w Lublinie do gmachu Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Lubomelskiej 1-3 (I piętro).
"Ze względu na trwający w kraju stan epidemiczny oraz w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie obywateli, wizyty klientów w sprawie złożenia wniosku o dokument paszportowy będą umawiane w sytuacjach wyjątkowych (udokumentowanych) po wcześniejszej rejestracji telefonicznej pod numerem telefonu: tel. 81/74-76-447 lub 81/74-77-400" - informuje Lubelski Urząd Wojewódzki.
Odbiór gotowych dokumentów będzie odbywał się tylko w wyjątkowych sytuacjach w godzinach 10-12 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
W dniu 8 kwietnia 1991 r. Wojewódzki Urząd Spraw Wewnętrznych przekazał Wojewodzie Lubelskiemu zadania związane z wydawaniem dokumentów paszportowych. Siedziba ówczesnego Biura Paszportów (obecnie Oddziału ds. paszportów) pozostała nadal w budynku Komendy Miejskiej Policji w Lublinie przy ul. Północnej 3. Po 29. latach Oddział ds. paszportów Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców znalazł swoje miejsce w głównej siedzibie Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.