Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

22 listopada 2014 r.
20:00
Edytuj ten wpis

Pomóż Dzieciom Przetrwać Zimę już w niedzielę. Pomoc za pomoc

Autor: Zdjęcie autora aa
2 10 A A

Agnieszka Kowal z Lublina i jej rodzina to podopieczni akcji Pomóż Dzieciom Przetrwać Zimę. Jedni z wielu. - Wcześniej otrzymaliśmy pomoc, teraz chcemy się za to odwdzięczyć - mówi pani Agnieszka, która w niedzielę razem z córkami będzie zbierać dary podczas ulicznej zbiórki.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Jestem byłą podopieczną Domu Dziecka w Lublinie - mówi Agnieszka Kowal z Lublina, mama czwórki dzieci. Najstarsza córka ma 12 lat. Najmłodszy jest synek Jakub. Ma 9 miesięcy. - Jestem rencistką ze względu na mój stan zdrowia. Tylko mąż pracuje.

O akcji, której organizatorką i pomysłodawczynią jest dziennikarka Radia Lublin Ewa Dados mówi w samych superlatywach. - Z pomocy już korzystaliśmy. Otrzymaliśmy regał, żywność i zabawki… - wylicza pani Agnieszka. - Znaleźli się też darczyńcy, którzy mieszkanie nam wyremontowali. Teraz całą rodziną chcemy się za otrzymaną pomoc odwdzięczyć.

Pani Agnieszka zgłosiła się jako wolontariuszka. Pomagała w sztabie akcji. - W niedzielę razem z córkami będziemy zbierać w Lublinie dary, później będę pomagać w magazynie akcji - dodaje pani Agnieszka.

Jej zdaniem akcja jest bardzo potrzebna. - Sama się o tym przekonałam - podkreśla pani Agnieszka. - Zawsze bardzo cieszymy się z tych darów - żywności czy też odzieży. Córka jak zabawkę dostanie, jakąś lalkę, to ze łzami w oczach te prezenty przyjmuje. Dzieci bardzo są zadowolone.
Podczas akcji Pomóż Dzieciom Przetrwać Zimę nie dotyka się pieniędzy. Potrzebujące rodziny można wspomóc przynosząc różnego rodzaju dary - począwszy od długoterminowej żywności, poprzez środki czystości, odzież, zabawki czy też słodycze. Oddając używane ubrania należy pamiętać o tym, aby były czyste i w dobrym stanie.

W sztabie głównym akcji trwają ostatnie przygotowania przed wielką zbiórką uliczną. W niedzielę w Lublinie w blisko 80 punktach stanie kilkuset wolontariuszy. - W sumie przy akcji będzie pracować ok. 600 osób - podaje Ewa Dados.

Na ulicę wyjedzie ok. 70 samochodów, które m.in. dostarczą dary do magazynu. Nasza redakcja także włącza się w tę akcję. Będziemy zbierać dary w supermarkecie Stokrotka przy ul. Żelazowej Woli, od godz. 10 do 15.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 7 sierpnia 2016 r. o 16:16
0
Ktoś tutaj wprowadza kogoś w błąd dla wiadomości wszystkich pani Agnieszka posiada czwórkę dzieci bo piąte odeszło do Boga i nie płacze tylko za okazaną pomoc jaką dostała pragnie teraz z rodziną pomóc innym którzyntej pomocy potrzebują.
Avatar
gość / 23 listopada 2014 r. o 21:07
0

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 


Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Większość "biednych rodzin" ma swoje drugie dno (większość, żeby nie powiedzieć ponad 90%) -bo prawie zawsze "da się wyłuszczyć" sposób na życie... I to całkiem legalny i spoko sposób na życie -bez kombinacji i krętactwa. Zaproś taką kobietę (mamę), aby Ci umyła (oczywiscie za zapłatą) okna przed śwętami -ciekawym: ile z tych osób zgodzi się na taki układ??? Oczywiście: TY zaoferujesz, że na ten czas "zajmiesz się" jej dziećmi... Ale i tak na ponad 90% pewne, że to "nie wypali" -ona Ci okien nie umyje. Woli żebrać...

rodzin" ma swoje drugie dno (większość, żeby nie powiedzieć ponad 90%) -bo prawie zawsze "da się wyłuszczyć" sposób na życie... I to całkiem legalny i spoko sposób na życie -bez kombinacji i krętactwa. Zaproś taką kobietę (mamę), aby Ci umyła (oczywiscie za zapłatą) okna przed śwętami -ciekawym: ile z tych osób zgodzi się na taki układ??? Oczywiście: TY zaoferujesz, że na ten czas "zajmiesz się" jej dziećmi... Ale i tak na ponad 90% pewne, że to "nie wypali" -ona Ci okien nie umyje. Woli żebrać...

rozwiń
Avatar
gość / 23 listopada 2014 r. o 20:59
0

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 


Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Uogólnianie -uogólnianiem... Ale sądzę, że bardziej warto "czynnie" pomagac takim rodzinom i je "edukować", zamiast dawać im przysłowiową "gotową rybę". Trzeba (takim rodzinom) dać pomysł na życie -a nie jedynie "gotowe dary"... W Twoim opisie też nie będę "gołosłowny", bo też znam takie rodziny(z terenów Podkarpacia, gdzie jeszcze do niedawna mieszkalem), że gdy była możliwość zdobycia "zaGroszowego" opału, to patoligiczne rodziny tym gardziły (wolały zakupić alkohol lub denaturat), niż pozyskać "zaGrosz" opał na zimę. A gdy przyszła zima, to biadolili...

Uogólnianie -uogólnianiem... Ale sądzę, że bardziej warto "czynnie" pomagac takim rodzinom i je "edukować", zamiast dawać im przysłowiową "gotową rybę". Trzeba (takim rodzinom) dać pomysł na życie -a nie jedynie "gotowe dary"... W Twoim opisie też nie będę "gołosłowny", bo też znam takie rodziny(z terenów Podkarpacia, gdzie jeszcze do niedawna mieszkalem), że gdy była możliwość zdobycia "zaGroszowego" opału, to patoligiczne rodziny tym gardziły (wolały zakupić alkohol lub denaturat), niż pozyskać "zaGrosz" opał na zimę. A gdy przyszła zi... rozwiń

Avatar
folkatka / 23 listopada 2014 r. o 17:22
0

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Avatar
gość / 23 listopada 2014 r. o 17:17
0

A co zrobic w sytuacji, kiedy obydwoje rodzice tracą prace, albo np. jedyny żywiciel rodziny ulega wypadkowi, który czyni go niezdolnym do pracy, i rodzina zostaje bez środków do zycia- osobiście znam taką sytuacje. Warto wziąć pod uwagę takie okoliczności.

Folkatko: ale takich rodzin "procentowo"(jak tutaj wymieniłaś) jest bardzo niewiele... Większość "biorących paczki" to hieny żerujące na naiwności i litości ludzkiej... Czemu moja ciotka "męcząca się" ze swoim dzieckiem niepełnosprawnym już 42 lata ANI RAZU takiej szlachetnej paczki nie dostala? Bo Zawsze starala się "nie dać bidzie" i pracować -nawet 25 godzin na dobę! Dodam jeszcze, że mąż ciotki ma silną cukrzycę i kilka dni temu wrocił ze szpitala (cukrzycę ma już około 30 lat). Ale tego "dramatu" nikt nie widzi -a raczej nie chce zauważyć... Najbliższa rodzina też ma ją "absolutnie w d**ie". Ciotka z wujkiem byli potrzebni rodzinie, gdy jeszcze byli młodsi i mogli pracowac, a teraz są już "za starzy", aby cos komuś "zaoferować"... Są samotni i zdani sami na siebie (no i na mnie -ale ja też w 100 procentach nie jestem w stanie im pomóc, bo sam też jestem inwalidą)...

Folkatko: ale takich rodzin "procentowo"(jak tutaj wymieniłaś) jest bardzo niewiele... Większość "biorących paczki" to hieny żerujące na naiwności i litości ludzkiej... Czemu moja ciotka "męcząca się" ze swoim dzieckiem niepełnosprawnym już 42 lata ANI RAZU takiej szlachetnej paczki nie dostala? Bo Zawsze starala się "nie dać bidzie" i pracować -nawet 25 godzin na dobę! Dodam jeszcze, że mąż ciotki ma silną cukrzycę i kilka dni temu wrocił ze szpitala (cukrzycę ma już około 30 lat). Ale tego "dramatu" nikt nie widzi -a racze... rozwiń

Avatar
folkatka / 23 listopada 2014 r. o 13:19
0
A co zrobic w sytuacji, kiedy obydwoje rodzice tracą prace, albo np. jedyny żywiciel rodziny ulega wypadkowi, który czyni go niezdolnym do pracy, i rodzina zostaje bez środków do zycia- osobiście znam taką sytuacje. Warto wziąć pod uwagę takie okoliczności.
Avatar
Gość / 23 listopada 2014 r. o 12:22
0

"...Córka jak zabawkę dostanie, jakąś lalkę, to ze łzami w oczach te prezenty przyjmuje. Dzieci bardzo są zadowolone..."  litości, kobiety, wy rodzicie dzieci wiedząc, że nie jesteście w stanie dać im głupiej zabawki nie mówiąc o innych codziennych rzeczach, przedmiotach itp. np. wyżywienie, spanie, ubranie. Ja jako matka nie mogłabym patrzeć jak moje dzieci klepią biedę. Do tego ta pani na rencie, chora nie może parować, ale rodzić i zaiwaniać 24 godzin na dobę przy dzieciach to już może, bo czy więcej dzieci tym większy zapieprz, do tego ja jak jestem chora to pracuję, aby zapewnić godne życie sobie i już narodzonemu dziecku przed chorobą. A teraz, kto nie jest chory, ale przyznana rentę mają tylko nieliczni.

"...Córka jak zabawkę dostanie, jakąś lalkę, to ze łzami w oczach te prezenty przyjmuje. Dzieci bardzo są zadowolone..."  litości, kobiety, wy rodzicie dzieci wiedząc, że nie jesteście w stanie dać im głupiej zabawki nie mówiąc o innych codziennych rzeczach, przedmiotach itp. np. wyżywienie, spanie, ubranie. Ja jako matka nie mogłabym patrzeć jak moje dzieci klepią biedę. Do tego ta pani na rencie, chora nie może parować, ale rodzić i zaiwaniać 24 godzin na dobę przy dzieciach t... rozwiń

Avatar
pposzkodowany / 23 listopada 2014 r. o 00:43
0

Idzcie do tych polityków co zarabiają krocie za nic nie robienie.Co robi były Marszałek Hetman pobierający pobory w Euro a wałęsający się po urzędach w Lublinie.Te pieniądze powinny być przeznaczone dla dzieci mające braki finansowe a nie dla darmozjadów politycznych.To są nasze podatki.Jak on może dbać o nasze prawa w Brukseli jak on wspomaga swoich kolesiów w Lublinie..Całe PSL nazywa Polaków FRAJERAMI.

Avatar
twister / 23 listopada 2014 r. o 00:06
0
(Wulgaryzmy)
Avatar
gości / 23 listopada 2014 r. o 14:28
-1

sąsiedzi i cała okolica nie dają się już nabrać  na  na łzy pani Agnieszki wszyscy wiedzą że jej mąz odsiadywał wyrok za pobicie ze skutkiem śmiertelnym. Oraz że nigdy nie pracował i nie pracuje a dzieci są dla nich sposobem na utrzymanie a na marginesie to było tam pięcioro dzieci. Pani Dados pani nie będzie taka naiwna tylko sprawdzi co tam się dzieje.

Avatar
Gość / 7 sierpnia 2016 r. o 16:16
0
Ktoś tutaj wprowadza kogoś w błąd dla wiadomości wszystkich pani Agnieszka posiada czwórkę dzieci bo piąte odeszło do Boga i nie płacze tylko za okazaną pomoc jaką dostała pragnie teraz z rodziną pomóc innym którzyntej pomocy potrzebują.
Avatar
gość / 23 listopada 2014 r. o 21:07
0

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 


Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Większość "biednych rodzin" ma swoje drugie dno (większość, żeby nie powiedzieć ponad 90%) -bo prawie zawsze "da się wyłuszczyć" sposób na życie... I to całkiem legalny i spoko sposób na życie -bez kombinacji i krętactwa. Zaproś taką kobietę (mamę), aby Ci umyła (oczywiscie za zapłatą) okna przed śwętami -ciekawym: ile z tych osób zgodzi się na taki układ??? Oczywiście: TY zaoferujesz, że na ten czas "zajmiesz się" jej dziećmi... Ale i tak na ponad 90% pewne, że to "nie wypali" -ona Ci okien nie umyje. Woli żebrać...

rodzin" ma swoje drugie dno (większość, żeby nie powiedzieć ponad 90%) -bo prawie zawsze "da się wyłuszczyć" sposób na życie... I to całkiem legalny i spoko sposób na życie -bez kombinacji i krętactwa. Zaproś taką kobietę (mamę), aby Ci umyła (oczywiscie za zapłatą) okna przed śwętami -ciekawym: ile z tych osób zgodzi się na taki układ??? Oczywiście: TY zaoferujesz, że na ten czas "zajmiesz się" jej dziećmi... Ale i tak na ponad 90% pewne, że to "nie wypali" -ona Ci okien nie umyje. Woli żebrać...

rozwiń
Avatar
gość / 23 listopada 2014 r. o 20:59
0

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 


Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Uogólnianie -uogólnianiem... Ale sądzę, że bardziej warto "czynnie" pomagac takim rodzinom i je "edukować", zamiast dawać im przysłowiową "gotową rybę". Trzeba (takim rodzinom) dać pomysł na życie -a nie jedynie "gotowe dary"... W Twoim opisie też nie będę "gołosłowny", bo też znam takie rodziny(z terenów Podkarpacia, gdzie jeszcze do niedawna mieszkalem), że gdy była możliwość zdobycia "zaGroszowego" opału, to patoligiczne rodziny tym gardziły (wolały zakupić alkohol lub denaturat), niż pozyskać "zaGrosz" opał na zimę. A gdy przyszła zima, to biadolili...

Uogólnianie -uogólnianiem... Ale sądzę, że bardziej warto "czynnie" pomagac takim rodzinom i je "edukować", zamiast dawać im przysłowiową "gotową rybę". Trzeba (takim rodzinom) dać pomysł na życie -a nie jedynie "gotowe dary"... W Twoim opisie też nie będę "gołosłowny", bo też znam takie rodziny(z terenów Podkarpacia, gdzie jeszcze do niedawna mieszkalem), że gdy była możliwość zdobycia "zaGroszowego" opału, to patoligiczne rodziny tym gardziły (wolały zakupić alkohol lub denaturat), niż pozyskać "zaGrosz" opał na zimę. A gdy przyszła zi... rozwiń

Avatar
folkatka / 23 listopada 2014 r. o 17:22
0

Zgadzam się, że sporo rodzin, korzystających z pomocy, to patologia. Moja Mama uczyła do niedawna w jednej ze szkół pod Lublinem, i wiele razy opowiadała mi o patologiach, których była świadkiem, ze wymienię tylko palenie pod kuchnią świeżo otrzymanymi ubraniami z darów (to i tak jest najłagodniejsze). Niemniej jednak, nie lubię uogólniania. 

Avatar
gość / 23 listopada 2014 r. o 17:17
0

A co zrobic w sytuacji, kiedy obydwoje rodzice tracą prace, albo np. jedyny żywiciel rodziny ulega wypadkowi, który czyni go niezdolnym do pracy, i rodzina zostaje bez środków do zycia- osobiście znam taką sytuacje. Warto wziąć pod uwagę takie okoliczności.

Folkatko: ale takich rodzin "procentowo"(jak tutaj wymieniłaś) jest bardzo niewiele... Większość "biorących paczki" to hieny żerujące na naiwności i litości ludzkiej... Czemu moja ciotka "męcząca się" ze swoim dzieckiem niepełnosprawnym już 42 lata ANI RAZU takiej szlachetnej paczki nie dostala? Bo Zawsze starala się "nie dać bidzie" i pracować -nawet 25 godzin na dobę! Dodam jeszcze, że mąż ciotki ma silną cukrzycę i kilka dni temu wrocił ze szpitala (cukrzycę ma już około 30 lat). Ale tego "dramatu" nikt nie widzi -a raczej nie chce zauważyć... Najbliższa rodzina też ma ją "absolutnie w d**ie". Ciotka z wujkiem byli potrzebni rodzinie, gdy jeszcze byli młodsi i mogli pracowac, a teraz są już "za starzy", aby cos komuś "zaoferować"... Są samotni i zdani sami na siebie (no i na mnie -ale ja też w 100 procentach nie jestem w stanie im pomóc, bo sam też jestem inwalidą)...

Folkatko: ale takich rodzin "procentowo"(jak tutaj wymieniłaś) jest bardzo niewiele... Większość "biorących paczki" to hieny żerujące na naiwności i litości ludzkiej... Czemu moja ciotka "męcząca się" ze swoim dzieckiem niepełnosprawnym już 42 lata ANI RAZU takiej szlachetnej paczki nie dostala? Bo Zawsze starala się "nie dać bidzie" i pracować -nawet 25 godzin na dobę! Dodam jeszcze, że mąż ciotki ma silną cukrzycę i kilka dni temu wrocił ze szpitala (cukrzycę ma już około 30 lat). Ale tego "dramatu" nikt nie widzi -a racze... rozwiń

Avatar
gości / 23 listopada 2014 r. o 14:28
-1

sąsiedzi i cała okolica nie dają się już nabrać  na  na łzy pani Agnieszki wszyscy wiedzą że jej mąz odsiadywał wyrok za pobicie ze skutkiem śmiertelnym. Oraz że nigdy nie pracował i nie pracuje a dzieci są dla nich sposobem na utrzymanie a na marginesie to było tam pięcioro dzieci. Pani Dados pani nie będzie taka naiwna tylko sprawdzi co tam się dzieje.

Avatar
folkatka / 23 listopada 2014 r. o 13:19
0
A co zrobic w sytuacji, kiedy obydwoje rodzice tracą prace, albo np. jedyny żywiciel rodziny ulega wypadkowi, który czyni go niezdolnym do pracy, i rodzina zostaje bez środków do zycia- osobiście znam taką sytuacje. Warto wziąć pod uwagę takie okoliczności.
Avatar
Gość / 23 listopada 2014 r. o 12:22
0

"...Córka jak zabawkę dostanie, jakąś lalkę, to ze łzami w oczach te prezenty przyjmuje. Dzieci bardzo są zadowolone..."  litości, kobiety, wy rodzicie dzieci wiedząc, że nie jesteście w stanie dać im głupiej zabawki nie mówiąc o innych codziennych rzeczach, przedmiotach itp. np. wyżywienie, spanie, ubranie. Ja jako matka nie mogłabym patrzeć jak moje dzieci klepią biedę. Do tego ta pani na rencie, chora nie może parować, ale rodzić i zaiwaniać 24 godzin na dobę przy dzieciach to już może, bo czy więcej dzieci tym większy zapieprz, do tego ja jak jestem chora to pracuję, aby zapewnić godne życie sobie i już narodzonemu dziecku przed chorobą. A teraz, kto nie jest chory, ale przyznana rentę mają tylko nieliczni.

"...Córka jak zabawkę dostanie, jakąś lalkę, to ze łzami w oczach te prezenty przyjmuje. Dzieci bardzo są zadowolone..."  litości, kobiety, wy rodzicie dzieci wiedząc, że nie jesteście w stanie dać im głupiej zabawki nie mówiąc o innych codziennych rzeczach, przedmiotach itp. np. wyżywienie, spanie, ubranie. Ja jako matka nie mogłabym patrzeć jak moje dzieci klepią biedę. Do tego ta pani na rencie, chora nie może parować, ale rodzić i zaiwaniać 24 godzin na dobę przy dzieciach t... rozwiń

Avatar
pposzkodowany / 23 listopada 2014 r. o 00:43
0

Idzcie do tych polityków co zarabiają krocie za nic nie robienie.Co robi były Marszałek Hetman pobierający pobory w Euro a wałęsający się po urzędach w Lublinie.Te pieniądze powinny być przeznaczone dla dzieci mające braki finansowe a nie dla darmozjadów politycznych.To są nasze podatki.Jak on może dbać o nasze prawa w Brukseli jak on wspomaga swoich kolesiów w Lublinie..Całe PSL nazywa Polaków FRAJERAMI.

Avatar
twister / 23 listopada 2014 r. o 00:06
0
(Wulgaryzmy)
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Jak trenują zawodnicy programu Akademickiego Centrum Szkolenia Sportowego w Lublinie?

Jak trenują zawodnicy programu Akademickiego Centrum Szkolenia Sportowego w Lublinie?

Minęły ponad dwa tygodnie od kiedy ogłoszono epidemię koronawirusa w Polsce. Jak w tym trudnym okresie trenują i spędzają czas zawodnicy należący do programu Akademickiego Centrum Szkolenia Sportowego w Lublinie?

W Lubartowie dwóch mężczyzn piło na ławce. Każdy ma teraz do zapłacenia po 5500 zł

W Lubartowie dwóch mężczyzn piło na ławce. Każdy ma teraz do zapłacenia po 5500 zł

Trzy decyzje administracyjne wydał sanepid na wniosek lubartowskiej policji za rażące łamanie przepisów dotyczących koronawirusa.

Opole Lubelskie: Beztroskie spacery ulicami miasta teraz drogo kosztują

Opole Lubelskie: Beztroskie spacery ulicami miasta teraz drogo kosztują

Aż siedem przypadków lekceważenia przepisów dotyczących bezpieczeństwa podczas epidemii odnotowali wczoraj opolscy policjanci.

Męskie kurtki przejściowe – aktualne trendy

Męskie kurtki przejściowe – aktualne trendy

Wiosna w pełni, lecz wciąż zdarzają się dni, gdy jest chłodniej. Brak ustabilizowanych temperatur to zwykle powód, który skłania większość z Panów do zakupu przynajmniej jednej wersji kurtki przejściowej. Jednak możliwości rynku są bardzo bogate. Jakie są główne rodzaje kurtek męskich, jakie możemy znaleźć w sklepach tej wiosny?

Pozycjonowanie stron - co to jest i jakie daje efekty?

Pozycjonowanie stron - co to jest i jakie daje efekty?

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych to działania zwiększające widoczność strony w wynikach wyszukiwania. W chwili obecnej pozycjonowanie jest niezbędne, jeśli strona ma być widoczna w sieci i możliwa do odnalezienia. Pozycjonowanie wykonywane jest często z działaniami SEO.

Biała Podlaska: Handel na miejskim targowisku odblokowany. Ale tylko niektóre produkty

Biała Podlaska: Handel na miejskim targowisku odblokowany. Ale tylko niektóre produkty

Targowisko przy Al. Tysiąclecia w Białej Podlaskiej wznowi działalność, ale tylko dla sprzedających produkty rolno-spożywcze. Apelowali o to m.in. radni Zjednoczonej Prawicy.

Puławy: Ratusz chce kupić 40 tysięcy maseczek. Mieszkańcy znajdą je w skrzynkach na listy

Puławy: Ratusz chce kupić 40 tysięcy maseczek. Mieszkańcy znajdą je w skrzynkach na listy

Nawet 200 tysięcy złotych może kosztować dostawa 40 tysięcy maseczek ochronnych, których zamówienie na potrzeby mieszkańców miasta Puławy, zapowiedział prezydent Paweł Maj. Ich pierwsza partia powinna zostać dostarczona w przyszłym tygodniu. Maski mają być wielokrotnego użytku.

Dęblin kupił 5 tysięcy maseczek dla swoich mieszkańców. Rozdają je na miejskim targowisku

Dęblin kupił 5 tysięcy maseczek dla swoich mieszkańców. Rozdają je na miejskim targowisku

Pierwsza partia maseczek ochronnych wielokrotnego użytku dotarła już do Urzędu Miasta w Dęblinie. Udostępniono je pracownikom medycznym, strażakom oraz osobom pracującym w Ośrodku Pomocy Społecznej. Kolejne od dzisiaj rozdawane są na miejskim targowisku. Od poniedziałku będzie można je dostać w Ratuszu.

Bilet miesięczny za złotówkę. Gest kolejarzy dla medyków

Bilet miesięczny za złotówkę. Gest kolejarzy dla medyków

Nie tylko lekarze, ale również pielęgniarki, położne, diagności laboratoryjni, farmaceuci, kierowcy pogotowia ratunkowego, a nawet osoby sprzątające w placówkach służby zdrowia będą mieć prawo do zakupu kolejowego biletu miesięcznego za symboliczną złotówkę. Taką ofertę wprowadza dla nich od jutra spółka Polregio obsługująca połączenia lokalne.

Odszkodowania co musisz wiedzieć

Odszkodowania co musisz wiedzieć

Osoba, która doznała szkody, może ubiegać się o odszkodowanie. Sposoby postępowania w takich przypadkach regulują odpowiednie przepisy prawne. Z tego artykułu dowiesz się, co to jest odszkodowanie, kiedy możesz się o nie ubiegać i kto jest zobowiązany do jego wypłaty. Wyjaśnimy też, jakie są główne rodzaje i przykłady odszkodowań, w jaki sposób określa się ich wysokość oraz w których przypadkach o ich wypłacie powinien decydować sąd.

Holowanie samochodu – jak sobie poradzić? Doradza firma z Krakowa

Holowanie samochodu – jak sobie poradzić? Doradza firma z Krakowa

Możemy zrobić wszystko, żeby zapobiec awarii naszego auta na drodze, nie jesteśmy jednak w stanie przewidzieć wszystkich sytuacji. Każdy kierowca powinien być przygotowany do holowania pojazdu. Nawet jeżeli to nie nasz samochód się zepsuje, zawsze możemy zostać poproszeni o pomoc w holowaniu innego auta. Z tego względu zanim wyjedziemy na drogę, dowiedzmy się jak najwięcej o holowaniu.

Amatorska Liga Szachowa zaprasza na kolejne turnieju ONLINE

Amatorska Liga Szachowa zaprasza na kolejne turnieju ONLINE

To możliwość spędzenia mile czasu w tym trudnym okresie

203 nowe przypadki zakażenia koronawirusem w Polsce. Zmarły dwie pacjentki

203 nowe przypadki zakażenia koronawirusem w Polsce. Zmarły dwie pacjentki

Ministerstwo Zdrowia podało w piątek przed południem, że liczba osób zarażonych koronawirusem w Polsce wzrosła do 3 149 po tym, jak potwierdzono 203 kolejne przypadki zakażenia. Potwierdzono też śmierć dwóch pacjentek.

Najwięcej chorych przybywa w Lublinie. Nowe przypadki zakażenia koronawirusem w woj. lubelskim

Najwięcej chorych przybywa w Lublinie. Nowe przypadki zakażenia koronawirusem w woj. lubelskim

Mamy pięć nowych przypadków zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2, potwierdzony pozytywnymi wynikami testów laboratoryjnych – informuje Agnieszka Strzępka, rzecznik wojewody lubelskiego.

Puławy: Radny namawia do pozostania w domach, wywiesił transparent

Puławy: Radny namawia do pozostania w domach, wywiesił transparent

Andrzej Mitruczuk, radny powiatu puławskiego umieścił na swoim balkonie transparent z napisem "#zostań w domu". Jego celem jest promowanie odpowiedzialnego zachowania w trakcie epidemii. Do włączenia się w akcję samorządowiec przekonuje również innych mieszkańców regionu.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.